آموزش سئو

12 بهترین نمونه صفحه فرود

اکتبر 23, 2020

اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم…

آیا ترجیح می دهید یک وب سایت زیبا داشته باشید یا وب سایتی که مشتریان شما آن را دوست دارند؟

از دیدگاه کسب و کار ، نباید دنبال هر دو بروید.

پاسخ شما باید 100٪ باشد ، من یک وب سایت با بازده بالا می خواهم.

زیرا اگر مردم خرید می کنند ، پس هم آنها این کار را دوست دارند و هم می توانید با خیال راحت و قابل پیش بینی تجارت خود را مقیاس بندی کنید.

بسیاری از مردم در دام ایجاد طرح هایی که دوست دارند در می آیند در حالی که آواتار مشتری کامل آنها با آنچه تصور می کنند بسیار متفاوت است.

و این می تواند به راحتی متوجه شود وقتی روی تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید کلیک کنید.

ممکن است خود آگهی را بپسندید اما بیشتر اوقات صفحه فرود در طرف دیگر آن چیزی نیست که می خواهید ببینید.

اتصال بین ترافیک و صفحه فرود شما دقیق نامیده می شود پیام به بازار مناسب است.

شما می خواهید پیام شما کاملاً متناسب با بازار شما باشد ، بنابراین می توانید با یک قیف برنده که فقط از آنجا بالا می رود شروع کنید.

زیرا اگر در آنجا بهم ریخته باشید ، اجزای کمی را به سختی بهینه سازی و دستکاری می کنید که به سختی شما را به هم می ریزد.

اما اگر پیام خود را میخکوب کنید ، مشتری ها را بدون داشتن دلیل و چگونگی مراجعه به شما به سمت چپ و راست سوق می دهیم.

این قدرتمندترین سلاح شما است و اکثر مشاغل کاملاً اشتباه آن را انجام می دهند.

بنابراین برای کمک به شما و تضمین موفقیت فوری شما ، 12 نمونه از صفحه اصلی را که باید برای مقیاس کسب و کار خود استفاده کنید ، مرور خواهیم کرد.

ما ضمن اطمینان از اینکه نقاط قوت و ضعف هرکدام را پیدا می کنید که متناسب با تجارت شما باشد ، به شما خواهیم پرداخت.

پس از این پست ، شما می توانید مانند جادو با صفحات فرود با بازده بالا مواجه شوید.

اما قبل از انجام این کار ، ما باید بیش از …

چه چیزی یک صفحه فرود عالی را ایجاد می کند

این سوال فقط به نیاز شما بستگی دارد.

بنابراین اجازه دهید چند س questionsال از شما بپرسم که به شما کمک می کند ذهن خود را پاک کنید و در مسیر درست فکر کنید.

شماره 1 می خواهید با صفحه فرود خود به چه نتیجه ای برسید؟

رایج ترین گزینه های شما عبارتند از:

  • وادار کردن افراد به شرکت در ازای دریافت ارزش رایگان در مورد یک موضوع
  • فروش مستقیم کالای کم بلیط مانند یک کتاب یا یک دوره کوتاه
  • پیشنهاد آزمایشی رایگان برای یک سرویس یا نرم افزار ماهانه
  • پیشنهاد رایگان + حمل و نقل که برای سودآوری روی افزایش قیمت حساب کنید

شما باید دقیقاً بدانید که چه پیشنهادی می خواهید در صفحه مقصد خود ارائه دهید ، قبل از ایجاد آن.

و البته ، پیشنهادات دیگری نیز می توانید ارائه دهید اما ایده در اینجا این است که مشخص کنید پیشنهادی که می خواهید برای تجارت خود استفاده کنید چیست.

اگر مطمئن نیستید ، چندین مثال در پایین پست وجود دارد.

اکنون برای سوال بعدی ، باید از خود بپرسید …

شماره 2 آیا شما به این پروژه متعهد هستید یا فقط پیشنهادی را امتحان می کنید؟

ایجاد یک صفحه فرود با نرخ تبدیل بالا یک شلوغ کاری یک شبه نیست.

ممکن است خودتان متوجه شده باشید که یک صفحه فرود غیر سودآور ماهها قبل از شروع بازده واقعی شروع به کار می کند.

و اگر برای این کار آماده نیستید ، پس توصیه می کنم قبل از شروع کار ، آن را ترک کنید.

بله ، شما می توانید از اولین تلاش خود یک ضربه خوش شانس بگیرید و یک هومرون را بزنید اما حساب کردن روی آن خیالی واهی است.

برای بازی طولانی آماده باشید تا سودهای بلند مدت را که بسیار شیرین تر از رضایت لحظه ای هستند ، بدست آورید.

و برای سوال آخر …

شماره 3 بودجه شما چقدر است؟

قبل از شروع به طراحی صفحه فرود با نرخ تبدیل بالا ، باید بودجه خوبی تهیه کنید.

در تمام مراحل نمی توانید انتظار داشته باشید که همه چیز به راحتی پیش برود.

مشکلاتی در حال رخ دادن است و در اکثر مواقع ساده ترین و سریعترین راه حل آنها پرداخت حقوق شخصی است که در این زمینه خبره است.

مقاله مرتبط  11 بهترین پلاگین فیس بوک برای وردپرس

این می تواند یک توسعه دهنده ، یک طراح / سازنده قیف ، یک متخصص آگهی یا یک مشاور CRO باشد.

در هر صورت ، شما باید آماده باشید تا برای انجام درست این کار به کسی پرداخت کنید تا بارها و بارها با مشکلات مشابه روبرو نشوید.

در بازاریابی و زندگی ، یک قانون کلی وجود دارد که نشان می دهد شما باید کار خود را به پایان برسانید و سپس اجازه دهید شخص دیگری در مورد آن قضاوت کند.

بدیهی است که برای صفحات فرود ، راه این است که برخی تبلیغات را انجام دهید و ببینید آیا بازدیدکنندگان تبدیل می شوند یا خیر.

اگر اینگونه باشد ، بودجه تبلیغات خود را افزایش داده و سعی می کنید مقیاس بندی کنید.

اگر در ابتدا تبدیل نشد ، باید به یک متخصص اجازه دهید تا نگاهی به آن بیندازد.

و حتی اگر قبلاً شخصی را استخدام کرده اید که آن را برای شما بسازد ، انتظار نداشته باشید که او در اینجا به شما کمک کند.

بله ، او می تواند صفحه شما را بهینه کند اما شما باید به خاطر داشته باشید که افراد وابستگی عاطفی به کار خود دارند.

به همین دلیل برای کمک به شما به شخص ثالثی نیاز دارید.

و به خصوص هنگامی که نوبت به بهینه سازی صفحه فرود برای تبدیل می رسد ، باید ایده استخدام آژانس را در نظر بگیرید.

امروزه آژانس های بزرگ بازاریابی صدها مشتری اگر نه هزاران مشتری دقیقاً در وضعیت شما داشته اند.

به همین دلیل استخدام یک آژانس بازاریابی برای کمک به شما در افزایش تبدیل بهترین گزینه است.

و صحبت در مورد CRO (بهینه سازی نرخ تبدیل) چاره ای بهتر از این نیست NP دیجیتال.

این به سادگی بهترین آژانس بازاریابی هم برای سئو و هم برای CRO است.

اگر در مرحله ای هستید که می خواهید صفحه فرود موجود خود را بهینه کنید اما دقیقاً نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید

سپس باید یک تماس سریع با یک حرفه ای رزرو کنید که در آن روش های بهینه سازی تبدیل مخفی مورد نیاز تجارت خود را باز خواهید کرد.

و اکنون برای رویداد اصلی …

بهترین 12 نمونه صفحه فرود

اینها 12 نمونه صفحه فرود است که می توانیم پیدا کنیم.

درمورد تبدیل ، پیشنهاد ، طراحی و تجربه مشتری درباره آنها قضاوت خواهیم کرد.

شماره 1 دریافت پاسخ

دریافت پاسخ مثالی از یک نمونه صفحه فرود ساده و در عین حال تعاملی است.

مشاهده می کنید که تیم دریافت پاسخ پررنگ است زیرا آنها تنها نرم افزاری در صنعت هستند که از یک عنوان تعاملی استفاده می کنند.

علامت زرد رنگی که در تصویر زیر مشاهده می کنید بین کلمات رشد ، افزایش ، و فروش تغییر می کند.

همین امر باعث می شود عنوانی جالب توجه را جذب کنید که فقط باعث می شود ادامه مطلب را بخوانید.

همچنین ، آنها از چهره ای دوستانه و مثبت استفاده می کنند که چیزی است که ما اغلب در تجارت نمی بینیم و محور آن یک مارک شخصی نیست.

البته این چیز بدی نیست. به طور خودکار باعث ایجاد اعتماد می شود و ثبت نام در نرم افزار خود را برای افراد آسان می کند.

# 2 شلی

وقتی صحبت از صفحات فرود می شود ، Slack همیشه در بالای بازی خود است.

آنها دائماً برای تبدیلات بهینه می شوند و این بهترین راه برای یافتن صفحه فرود برنده شماست.

عنوان فعلی آنها یک بار دیگر ، بسیار تعاملی است ، دارای یک عنوان بزرگ چشم نواز است ، و همچنین نشان می دهد که استفاده از نرم افزار با سرعت 5 ثانیه سریع آسان است.

مستقیماً از شروع کار ، می بینید که آنها برای رضایت مشتری ارزش قائل هستند و اگر هنوز مطمئن نیستید ، پیمایش به پایین منجر به اعتبار بی وقفه و نتایج منجر به اثبات قدرت آنها در بازار می شود.

شماره 3 آی فون

هدف اصلی Intercom در این صفحه فرود این است که شما را مجبور کنید با ایمیل خود شرکت کنید.

نگه داشتن آن فقط برای ایمیل راه خوبی برای افزایش میزان انتخاب شما است.

یک عنوان بزرگ و مثبت که شما را در وضعیت ذهنی مناسبی قرار می دهد تا اکنون اقدام کنید.

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره لینک سازی

تصاویری که آنها استفاده می کنند کاملاً اصلی USP اصلی عنوان را نشان می دهد.

شما می توانید یک محیط دوستانه را ببینید و اگر به این صفحه رسیدید فقط باید انتخاب کنید.

# 4 Lyft

Lyft در سالهای گذشته در نمودارها بالا رفته است ، وب سایت ، صفحه فرود و کانال کلی آنلاین آنها کم نیست.

آنها بر جذب رانندگان جدید تمرکز دارند که می خواهند زندگی خود را کنترل کنند.

وعده دادن آزادی کارمندان به شما در هنگام کار برای شما بهترین راه برای بدرقه کردن بهترین کاندیداها از رقبا است.

ما می دانیم که Lyft در گذشته از چندین صفحه فرود استفاده کرده است اما صفحه فعلی آنها حرفه ای بودن واقعی را نشان می دهد.

یک بار دیگر ، تیتری غول پیکر و جلب توجه می کنیم. این بار با یک سوال پیش بینی کنجکاوی و روند فکر در چشم انداز آنها.

و دکمه “درخواست برای رانندگی” را علامت بزنید. این بدان معنی است که 100٪ مطمئن نیستید که می توانید موقعیت را بدست آورید.

ساختن آن برای این که مشتریان شما مجبور شوند برای جلب توجه شما به رقابت بپردازند ، این امر باعث می شود تا آنها بیشتر در کار خود تلاش کنند.

شماره 5 زوهو

صفحه فرود Zoho یک نمونه عالی از پیام رسانی پیچیده تر اما هنوز هم بسیار قدرتمند است.

آنها از متن بیشتری نسبت به نرم افزار متوسط ​​در صنعت استفاده می کنند اما لزوماً بد نیست.

برای مورد خاص خود ، آنها باید برای شروع یک دوره آزمایشی رایگان که به طور خودکار باعث ایجاد تنش در یک مشتری می شود ، مشتری مورد نظر خود را تبدیل کنند زیرا او می داند زمانی خواهد رسید که او مجبور به پرداخت آن است.

و تبدیل شخصی به پرداخت هزینه دشوارتر از دریافت ایمیل وی است.

به همین دلیل است که استفاده از متن بیشتر در پیام رسانی آنها باعث می شود یک نوشتار قدرتمند برای نوشتن متن به حداکثر برساند که ثبت نام در دوره آزمایشی را به حداکثر می رساند.

# 6 مربع

Squarespace با کمترین میزان متن در طراحی صفحه فرود خود در بالای لیست قرار دارد.

در ابتدا ، ممکن است فکر کنید که برای تبدیل کسی کافی نیست.

اما هنگامی که مشاهده کردید که آنها یک وب سایت ساز هستند ، می توانید نحوه طراحی و پیام رسانی سریع و قدرتمند را برای ثبت نام بدانید.

آنها می دانند که چشم اندازهایشان عمدتا با کدهای پیچیده دست و پنجه نرم می کنند و می خواهند یک فضای امن را نشان دهند که در آن بتوانند استراحت کرده و طراحی وب سایت برنده خود را بکشند و رها کنند.

# 7 ActiveCampaign

ActiveCampaign فقط به شما نشان می دهد که چگونه نرم افزار آنها بهترین تجربه ممکن مشتری را به شما ارائه می دهد.

و اگر صاحب مشاغل هستید ، هم می خواهید رفتار خوبی داشته باشید و هم می خواهید در مواقع سخت به مشتریان خود کمک کنید.

عنوان آنها با یک سنگ به 2 پرنده برخورد می کند و بار دیگر متن یا طرح بی فایده ای وجود ندارد.

همه چیز به دکمه بزرگ سبز منتهی می شود و شما دوره آزمایشی رایگان خود را شروع می کنید.

شماره 8 هاب اسپات

Hubspot یکی دیگر از CRM ها است که امروز در بالای لیست قرار دارد.

آنها ، دقیقاً مانند ActiveCampaign ، به شما نشان می دهند که استفاده از نرم افزار آنها هم به شما و هم به مشتریانتان کمک می کند تا در تمام مراحل کار احساس بهتری داشته باشید.

دانستن اینکه ایراد اصلی مشتری ایده آل آنها این است که یادگیری یک CRM کاملاً جدید از ابتدا ممکن است سخت ، طاقت فرسا و حتی شاید غیرممکن باشد ، به آنها کمک می کند پیام خود را دقیقاً به همان نکته محدود کنند.

شماره 9 Shopify Plus

Shopify یکی از شناخته شده ترین سیستم عامل ها در فضای آنلاین امروز است و آنها آن را می شناسند.

همانطور که در طول سالها به سرعت در حال رشد بوده اند ، آنها توانسته اند چندین طرح صفحه فرود را آزمایش کنند تا یکی از موارد تبدیل را پیدا کنند.

و صفحه فرود Shopify Plus برای آن نشان داده شده است.

هدف اصلی آنها رزرو یک تماس مشاوره با چشم اندازهایشان است که بیش از دو کلمه طول می کشد.

مقاله مرتبط  چگونه یک بلاگ غذا را در سال 2020 راه اندازی کنیم (و درآمد کسب کنید)

آنها بودجه لازم را برای فیلمبرداری حرفه ای برای همه محصولات و خدمات خود دارند که به انتقال اطلاعات ارزشمند به سریعترین شکل ممکن – ویدیو – کمک می کند.

در پایین ، اعتبار قدرتمندی را می بینید و اگر برای تماشای فیلم وقت بگذارید ، به احتمال زیاد با آنها تماس می گیرید.

ویدیوها سلاحی مرگبار در دستان مشاغل مناسب هستند و Shopify این را ثابت می کند و تقریباً با هر کاری که انجام می دهند.

شماره 10 گردش وب

Webflow اطلاعات مربوط به نرم افزار را بلافاصله هنگامی که در صفحه اصلی آن قرار می گیرید ، نشان می دهد.

شما می توانید اعتبار فوری را از وب سایت های بزرگی که از خدمات خود استفاده کرده اند مشاهده کنید و همچنین می توانید به صورت رایگان شروع به کار کنید.

این تنش احتمالی را از بین می برد.

علاوه بر این ، می بینید که نرم افزار آنها مشابه فتوشاپ است.

بنابراین اگر تا به حال از محصولات Adobe استفاده کرده اید ، بلافاصله می دانید که این کار برای شما یک تکه کیک خواهد بود.

شماره 11 کلیک کنید

ClickFunnels از نرم افزار خود برای تبدیل شما به یک دوره آزمایشی رایگان استفاده می کند.

و حتی اگر شک و تردید دارید می توانید با صفحات قیف و دکمه ها بازی کنید تا پاسخ دهی قیف های امروزی را ببینید.

می بینید که آنها از متن بیشتری نسبت به متوسط ​​سازنده وب سایت / قیف استفاده می کنند.

اما یک بار دیگر آنها در تلاشند تا مردم را برای شروع یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه تبدیل کنند که کار ساده ای نیست.

آنها همچنین از فیلم های قدرتمندی که مستقیماً به مشتریان ایده آلشان می فروشند استفاده می کنند.

و بهترین قسمت ، تجزیه و تحلیل هایی است که آنها در صفحه اصلی خود سیلی زده اند.

اگر به درستی انجام شود یک حرکت جسورانه و قدرتمند است.

شیوه ساخت این تجزیه و تحلیل باعث می شود که آنها دائماً در حال به روزرسانی باشند و فقط کاربران 100K + نیستند ، همانطور که در سیستم عامل های دیگر مشاهده می کنید.

ClickFunnels برای موفقیت های مشتری خود ارزش قائل است و همیشه برای ثبت هر نتیجه وجود دارد.

این یکی از دشوارترین طراحی های صفحه فرود است که به شما پیشنهاد می شود اما اگر این کار را انجام دهید ، تبدیل های شما سر به فلک می کشد.

# 12 آزمایشگاه تبدیل

Conversion Lab اکنون سالهاست که از این طرح صفحه اصلی استفاده می کند.

ما متوجه شده ایم که آنها با آزمایش دکمه های مختلف CTA مانند CTA تماس می گیرند ، از مشاوره رایگان و موارد دیگر استفاده می کنند.

نگه داشتن بنیانگذار آنها در صفحه اصلی وب سایت باعث ایجاد یک رابطه طولانی مدت می شود که امروزه بسیاری از مشاغل از دست رفته اند.

آنها خدمات خود را از طریق عنوان متقاعد کننده خود به وضوح بیان می کنند و حتی اگر شما آماده رزرو تماس مشاوره با آنها نیستید ، یک پنجره بازشو برای جمع آوری ایمیل شما ظاهر می شود.

پیگیری ایمیل یک روش عالی برای اطمینان از این است که درصد بالایی از چشم اندازهای موجود در وب سایت شما در نهایت با شما تماس می گیرند.

این همه لیست امروز ماست.

برای نتیجه گیری از آنچه باید هنگام ساخت صفحه فرود خود بدانید

  • آنچه را که بهترین مشتریان شما بیشتر با آن دست و پنجه نرم می کنند پیدا کنید و سپس با یک عنوان کوتاه و تند و سریع این اعتراض را از بین ببرید.
  • در صورت امکان از اعتبار و فیلم استفاده کنید.
  • اهداف خود را بشناسید – آیا دریافت ایمیل ، تلفن ، برقراری تماس تلفنی ، شروع آزمایش آزمایشی رایگان / پولی یا چیز دیگری است؟
  • روشن و آسان برای دنبال کردن Call to Action

و همیشه ، همیشه در روند کار بهینه سازی کنید.

از روز اول نمی توانید کامل باشید. هر مشاغل موجود در این لیست قبل از نتیجه گیری برنده ، صدها بار صفحات خود را آزمایش می کند.

و حتی در آن زمان ، آنها هنوز هم بهینه سازی می کنند.

آیا قبلاً سعی کرده اید یک صفحه فرود ایجاد کنید؟ چگونه پیش می رفت – آیا آن به خوبی تبدیل شده است و بزرگترین موفقیت شما در هنگام انجام آن چیست؟