آموزش سئو

12 استراتژی کپی آگهی که CTR شما را دو برابر می کند و میزان بازگشت سرمایه را افزایش می دهد

ژوئن 24, 2021

بیشتر تبلیغات هدر دادن پول است.

اگر از تبلیغات پولی به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی خود استفاده می کنید ، باید خلاق و استراتژیک باشید. فقط در این صورت است که می توانید انتظار کسب ROI عالی در قالب آگاهی از برند ، مشتریان و مشتریان بالقوه برای تجارت خود داشته باشید.

من لیستی از 12 استراتژی نوشتن آگهی را برای Google AdWords ، Facebook ، Twitter و LinkedIn برای کمک به شما در بهبود عملکرد تبلیغات تبلیغاتی و پیشبرد نام تجاری خود ، جمع آوری کرده ام.

آماده ساخت نسخه مغناطیسی برای تبلیغات خود هستید؟

راهکارهای کپی Google Ads

Google Ads می تواند برای تجارت شما بسیار سودآور باشد. با صرف 1 دلار می توانید به طور متوسط ​​درآمد کسب کنید 2 دلار درآمد.

استراتژی های کپی آگهی گوگل ROI

با این حال ، اگر پیشنهاد خود را به طور دقیق ابلاغ کنید ، می توانید ROI بالاتری داشته باشید.

به عنوان مثال ، اگر یک جستجوگر را به مشتری بالقوه خود تبدیل کنید ، احتمال اینکه مشتری خود را ببیند وجود دارد جستجوی جستجو در تبلیغات آنلاین یا تبلیغات بنر خود. نگاه کن به مثال در زیر

مثال استراتژی کپی تبلیغات Google.

توجه: برای وارد کردن کلمه کلیدی جستجو شده در نسخه خود ، نکته مهمی وجود دارد که در استراتژی 2 مشاهده خواهید کرد.

در اینجا سه ​​استراتژی خاص دیگر برای کپی آگهی برای افزایش ROI آورده شده است.

1. رونوشت تبلیغات رقبا را با استفاده از آن اسکن کنید Spyfu

آیا رقبای واقعی خود را می شناسید؟

ممکن است آنها شرکتی نباشند که محصولات مشابه شما (در فضای فیزیکی) را بفروشند.

به عنوان مثال ، شما ممکن است یک شرکت کفش سطح بالا باشید ، اما رقابت PPC شما ممکن است وب سایت های تخفیف دار باشد. اگر اطلاعاتی راجع به رقابت خود نگه دارید ، می توانید سریعتر منجر به جذب مشتری و مشتری بالقوه شوید.

سعی کنید از اقناع آنها پیشی بگیرید – خواه آنها روی قیمت متمرکز شده اند یا از گواهی تأثیرگذار صنعت استفاده می کنند.

Spyfu ابزاری عالی برای کشف سودآورترین کلمات کلیدی برای موتورهای جستجو و تبلیغات رقبای شما است.

استفاده از ابزاری برای برنامه بازاریابی و اهداف تجاری شما ساده است:

کلید واژه مورد نظر خود را وارد کنید و به پایین بروید. در اینجا تبلیغات اصطلاح “تحقیق درباره کلمات کلیدی” وجود دارد.

spyfu google ad copy copy

همچنین می توانید به صفحه اصلی ابزار بروید و مستقیماً وارد وب سایت رقیب خود شوید.

این لیستی از کلمات کلیدی پرداخت شده و ارگانیک را ارائه می دهد که رقیب شما از آنها استفاده می کند.

تحقیقات کپی تبلیغات Google برای رقبا SpyFu

با کلیک روی برگه کلمات کلیدی پرداخت شده ، CPC و کلمات کلیدی مورد نظر رقیب خود را دریافت خواهید کرد.

هزینه تحقیق در مورد کپی تبلیغات Google برای هر کلیک.

می توانید سریعاً نسخه را با کلمات کلیدی مناسب کسب و کار خود اسکن کنید.

2. عناوین وسواسآمیز را آزمایش کنید: آنها تبلیغ شما را می سازند یا می شکنند

اگر فقط رقبای خود را کپی کنید ، در صدای موتورهای جستجو گم خواهید شد. شما باید برجسته شوید ، این بدان معنی است که شما به یک نسخه جذاب احتیاج دارید.

نگاه کن به بسیاری از نتایج جستجو با استفاده از اصطلاح “توسعه دهنده برنامه تلفن همراه” در تصویر زیر. چنین استراتژی خلاقانه ای نیست ، درست است؟

مثال استراتژی های کپی تبلیغات گوگل

درج کلمه کلیدی پویا (DKI) در عنوان شما کمک می کند تا تبلیغات تبلیغاتی شما با بسیاری از س searchالات جستجو مرتبط تر باشد.

مهم تر است ، استراتژی تبلیغاتی و کپی خود را منحصر به فرد و جذاب کنید. برای اینکه عنوان خود را برجسته کنید ، می توانید خود را وارد کنید گزاره ارزش در عنوان عنوان یک تاکتیک جالب بازاریابی است.

استراتژی های تبلیغات گوگل

همیشه درباره هدف خریدار خود تحقیق کنید.

اگر مشتریان شما به دنبال راه حل هایی برای از بین بردن آکنه هستند ، پس “مقابله با آکنه؟” عنوانی ناکارآمد است که CTR بالا را تشویق نمی کند یا اهداف بازاریابی شما را برآورده نمی کند.

مثال استراتژی های کپی تبلیغات گوگل

اکنون ، به تبلیغ WeBuyCar.com در زیر نگاه کنید.

عنوان اصلی آن به هدف نهایی جستجوگر – خرید اتومبیل متمرکز است. از این رو ، موثر است و فعالیت بازاریابی کسب و کار را تقویت می کند.

استراتژی های کپی تبلیغات Google به عنوان مثال ما اتومبیل می خریم

اگر بخاطر اتخاذ یک استراتژی خلاقانه کمبود سوخت دارید ، به بنیاد نوشتن و نوشتن همیشه سبز برگردید – بر سود محصول خود برای مشتری تمرکز کنید.

ببینید چگونه تبلیغ سفر فیجی در زیر بر مشتریان بالقوه تمرکز دارد.

استراتژی های کپی Google Ad

در مرحله بعدی ، سعی کنید از کلمات “شما” و “شما” در استراتژی تبلیغات خود استفاده کنید. آنها نان و کره هستند ، وقتی در مورد مزایای احتمالی مشتری صحبت می کنیم و این دو کلمه می توانند عملکرد تبلیغات شما را به طور قابل توجهی افزایش دهند.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از تبلیغات Google Discovery

آگهی Americommerce در زیر در مورد “بهترین راه حل تجارت الکترونیکی” صحبت می کند.

چه کسی اهمیت می دهد؟

استراتژی های کپی تبلیغات Google

Volusion و Shopify کار بسیار خوبی انجام می دهند و در مورد راحتی و مزایای مشتریان خود صحبت می کنند. این یک تاکتیک عالی برای بازاریابی است و باعث می شود در موتورهای جستجو مورد توجه قرار گیرند.

در آخر ، من ماندن را توصیه می کنم به دور از دادن وعده های دروغین از ادعاهای خود با داده ها و توصیفات در صفحه مقصد / نسخه تبلیغاتی / و تبلیغات رسانه های اجتماعی پشتیبان بگیرید.

در غیر این صورت ، در نهایت به تصویر مارک خود آسیب می رسانید ، خود را برای دادخواهی باز می کنید و چشم اندازهای خود را از دست می دهید. در عوض ، بر آنچه می دانید می توانید تحویل دهید تمرکز کنید.

استراتژی های کپی تبلیغاتی وعده های دروغ نمی دهند

تبلیغ “نرم افزار فاکتور رایگان” در بالا به یک صفحه فرود منتهی می شود ، فقط برای اینکه نشان دهد این نرم افزار 30 روز دوره آزمایشی رایگان دارد.

به عنوان مثال استراتژی های کپی تبلیغات قول دروغ نمی دهید

که برای مشتریان بالقوه بسیار خاموش است.

3. از اصطلاحات صنعت استفاده نکنید و از ادعاهای خود پشتیبان تهیه کنید

برای افزایش اعتبار و بهبود نمره کیفیت خود ، داده ها و اعداد واقعی را به اشتراک بگذارید. این اعتماد را ایجاد می کند.

چه کسی به شما شماره … داده است وب سایت 1 ’در برچسب صنعت خود دارید؟

استراتژی های کپی تبلیغات وسایل ماهیگیری

از ادعاهای پوچ خودداری کنید. بلکه داده ها و آمارها را برای اثبات ارزش خود درج کنید.

خدمات ترجمه تبلیغات COpy

MECLABS آگهی عمومی آنها را در برابر داده های مفید و تبلیغات آزمایش کرد.

مثال استراتژی های کپی تبلیغات گوگل ادعاهای دروغین نمی کنید

نتیجه افزایش 88 درصدی نرخ کلیک آنها بود.

مثال استراتژی های کپی تبلیغات گوگل ادعاهای دروغین نمی کنید

اعداد خاص (مانند 1542) را در نسخه تبلیغات تبلیغاتی خود امتحان کنید تا معتبرتر و قانع کننده تر شوند.

تبلیغات Google به سرعت بیات می شوند و در نتیجه نرخ کلیک کاهش می یابد. از داده های به روز شده استفاده کنید تا در موتورهای جستجو جریان داشته باشد و مرتباً با یک استراتژی جدید متقاعد کننده کپی شوید.

به عنوان مثال ، به تبلیغات شرکت حسابداری مالیاتی در زیر نگاه کنید.

استراتژی های کپی تبلیغات گوگل مثال تهیه مالیات

آگهی عددی (با ارقام فعلی) با افزایش چشمگیر 217 درصدی CTR و همچنین 23 درصدی بهبود در نرخ تبدیل نسبت به کنترل مواجه شده است.

فیس بوک راهکارهای کپی آگهی را امتحان کنید

به عنوان سایت پیشرو رسانه های اجتماعی، فیس بوک ارزش تلاش دارد. با کمی تلاش می توانید به بیش از 2.8 میلیارد کاربر.

اما برای موفقیت باید تبلیغ شما برجسته شود.

در اینجا استراتژی کپی و تکنیک های نوشتاری وجود دارد که می توانید برای تقویت نسخه بازاریابی خود نسخه فریبنده ای بسازید.

1. اثبات اجتماعی را در کپی آگهی خود بگنجانید

اثبات اجتماعی روشی قدیمی برای کسب اعتبار و تأثیرگذاری بر مشتریان بالقوه برای اقدام است.

مارک ها از تعداد مشتری ، توصیفات تأثیرگذار یا نظرات سایر مشتریان به عنوان اثبات اثربخشی محصول خود استفاده می کنند. مصرف کنندگان به احتمال زیاد به سایر مصرف کنندگان اعتماد می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای توصیه های محصول به شبکه های اجتماعی و افراد مشابه خود مراجعه می کنند.

مارک ضبط RCA Victor از این استراتژی برای فروش بیشتر آلبوم نهم توسط الویس پریسلی استفاده کرد. آنها عنوان آن را “50،000،000 هواداران الویس نمی توانند اشتباه کنند

استراتژی های کپی تبلیغاتی الویس مثال اثبات اجتماعی

در فیس بوک ، دریافتیم که تبلیغاتی با محتوای تولید شده توسط کاربر 300 درصد CTR بالاتر و 50 درصد هزینه کمتر برای خرید (CPA) دارند.

در اینجا سه ​​نمونه از ادغام اثبات اجتماعی در تبلیغات تبلیغاتی شما آورده شده است.

پیوندهای مربوط به موارد ذکر شده در رسانه های اصلی را در آگهی خود به اشتراک بگذارید و نقل قول مربوطه را از مقاله خارج کنید. نگاه کنید که Equil Smartpen چگونه این کار را در تبلیغ زیر انجام می دهد و فکر کنید که چگونه می توانید آن را در استراتژی محتوای خود اعمال کنید.

استراتژی های کپی آگهی فیس بوک مثال اثبات اجتماعی

یا می توانید از نظرات سایت خود برای هدف گیری مجدد شخصی که یک بار روی وب سایت شما کلیک کرده استفاده کنید.

استراتژی های کپی آگهی فیس بوک مثال اثبات اجتماعی

یا اعداد را در کمپین تبلیغاتی خود بگنجانید تا مشتری های چشمگیر خود را مانند Ecwid نشان دهد.

استراتژی های کپی آگهی فیس بوک مثال اثبات اجتماعی

2. در حین یادآوری مخاطب هدف ، ارزش را به اشتراک بگذارید

در فیس بوک ، نمی توانید انتظار داشته باشید که کاربر یک استراتژی کپی هوشمندانه را تحسین کند. از آنجا که کاربران به سرعت پیمایش می کنند ، تبلیغ شما باید بلافاصله آنچه را که با کلیک کردن به دست می آورند ، اعلام کند. در تیتر خود ساده و مستقیم باشید.

مقاله مرتبط  نحوه ویرایش تبلیغات PPC

نگاهی به کمپین تبلیغاتی AppSumo در زیر بیاندازید. این به وضوح به شما اطلاع می دهد که شما یک برگه تقلب تجاری رایگان دریافت می کنید تا به شما کمک کند در 24 ساعت یک تجارت سبک زندگی ایجاد کنید. مهم ، مستقیم است و یک مقدار گیج کننده نیست.

این تاکتیک مستقیم بازاریابی ممکن است برای بازاریابی خلاقانه رسانه ای جایزه ای کسب نکند – اما کار را به اتمام می رساند.

استراتژی های کپی تبلیغات فیس بوک ارزش ارائه می دهند

این یک کمپین تبلیغاتی دیگر است ، توسط آن ساموئیلوف ، که مستقیماً راه حل او را ارائه می دهد (احتمال دارد چشم اندازش بعد از آن باشد) پشت CTA.

استراتژی های کپی آگهی فیس بوک آن ساموئیلوف مثال

ممکن است لازم باشد استراتژی و تصویر کپی تبلیغات خود را بر اساس اطلاعات جمعیتی مورد نظر خود تغییر دهید. نگاه کنید چگونه متفاوت است باشگاه آرلینگتون افراد پیر و جوان را هدف قرار می دهد.

استراتژی های کپی آگهی فیس بوک امتحانات آگهی فیس بوک.

همچنین برای جلب نظر مخاطبان ممکن است لازم باشد لحن صدای خود را تنظیم کنید.

استراتژی های کپی تبلیغات فیس بوک لحن تست

3. س Engالات خود را بپرسید و از احساسات برای جذب مخاطب خود استفاده کنید

س Quesالات ابزاری قدرتمند برای متوقف کردن کاربر و اندیشیدن وی هستند.

به عنوان مثال – هرکسی که از کم تبدیل شدن به وب سایت رنج می برد ، پیمایش در موتورهای جستجو یا سایت های شبکه اجتماعی را در آگهی Qualaroo زیر متوقف می کند.

استراتژی های کپی تبلیغات فیس بوک س questionsالاتی را مثال می زنند

جذابیت در احساسات مشتریان به آنها کمک می کند تا شما را دوست داشته باشند. خود را جای آنها قرار دهید و به ترس ، اعتراض و انگیزه های آنها بیندیشید. همچنین می توانید محصول خود را به عنوان راه حلی برای مشکلات آنها ارائه دهید.

راهکارهای کپی تبلیغات فیس بوک س questionsالاتی را به عنوان مثال مطرح می کنند

علاوه بر سه استراتژی فوق ، من همچنین می خواهم این راهکار را به اشتراک بگذارم برگه تقلب رسمی توسط فیس بوک برای تهیه نسخه تبلیغاتی موثر.

استراتژی های کپی تبلیغات فیس بوک ورق تقلب را کپی کنید

استراتژی های کپی آگهی توییتر

پلت فرم میکروبلاگینگ دارد 30بیش از 0،000 تبلیغ دهنده فعال. در اینجا سه ​​استراتژی نوشتن مطالب توسط کارشناسان توییتر ، بر اساس تجزیه و تحلیل 9000 وب سایت ، آورده شده است کمپین های کلیک یا تبدیل.

1. تبلیغات توییتر خود را با هشتگ پر نکنید

آدریان با افزودن تنها یک هشتگ در فعالیت بازاریابی خود ، از افزایش 23810 درصدی در دسترسی توییت خود خبر داد.

توییتر مثال استراتژی کپی آگهی

فرضیه او برای چنین افزایش چشمگیر برداشت ها این است که او به الگوریتم جستجوی توییتر کمک می کند تا ماهیت توییت را با “#” درک کند.

این ممکن است به شما انگیزه دهد تا استفاده از هشتگ خود را چند برابر کنید. اما ، در واقع نامزدی 17 درصد سقوط می کند فراتر از دو هشتگ.

آمار هشتگ استراتژی کپی تبلیغات توییتر

در تحلیل توییتر ، توییت های تبلیغاتی حاوی هشتگ دارای CPA 24 درصدی بالاتر (هزینه برای خرید) و LCR سه درصد پایین تر (نرخ کلیک لینک) هستند.

چرا؟ احتمالاً به این دلیل است که هشتگ ها توجه را به خود جلب می کنند و راهی دیگر برای کلیک کاربر در تبلیغات شما (علاوه بر CTA) شما می شوند.

مانند یک صفحه فرود با نرخ تبدیل بالا ، تبلیغات توییتر شما باید ایده آل باشد یک مکان واحد برای کلیک کردن.

استراتژی های تبلیغات توییتر از CTA واحد استفاده می کنند

بنابراین ، ممکن است بخواهید از استفاده از هشتگ در توییت تبلیغ شده خود جلوگیری کنید.

توییتر تبلیغات استراتژی اجتناب از هشتگ Exlele

2. موجز باشید

شما فقط 280 حرف برای برقراری ارتباط با پیام خود در توییتر دریافت می کنید. بنابراین شما می خواهید مختصر باشید /

با استفاده از توییت های تبلیغاتی ، توجه بیشتری را به خرج دهید تا اطمینان حاصل کنید که روی مهمترین اطلاعات تمرکز کرده اید. تویت های با کاراکتر 40-60 نسبت به برنامه های طولانی تر CPA بسیار پایین تری دارند.

توییتر استراتژی های کپی آگهی به طور خلاصه به عنوان مثال tim ferriss باشد

اگر نمی توانید آن را کوتاه کنید ، از سوالات برای جذب مخاطب خود استفاده کنید. توییت های دارای سوال نه درصد CPLC (هزینه هر کلیک) و LCR 16 درصد بیشتر است.

udemy مثال استراتژی کپی تبلیغات توییتر

3. ایجاد اضطرار و شادابی با استفاده از این کلمات

فوریت یک تاکتیک بازاریابی مبتنی بر روانشناسی است که برای وادار کردن مشتریان به اقدام به کار می رود. وان پلاس با استفاده از این استراتژی تبلیغاتی تمایل زیادی به تلفن همراه خود ایجاد کرد.

مثال استراتژی تبلیغات oneplus

به همین ترتیب ، در توییتر ، استفاده از کلماتی مانند “عجله” ، “سریع” ، “اکنون” یا “زمان محدود” CPA را کاهش می دهد و LCR را هر کدام 10 درصد افزایش می دهد.

تبلیغات توییتر تبلیغات استراتژی کپی تبلیغاتی برای مثال نوع

آیا فروش محصولات یا خدمات جدید را اعلام می کنید؟

مقاله مرتبط  چگونه آژانس SEO مناسب را انتخاب کنیم

سپس ، از کلمه “جدید” در کپی توییت خود استفاده کنید. CPA شما را 10 درصد و CPLC را 26 درصد کاهش می دهد.

توییتر استراتژی کپی تبلیغات گزینه

LinkedIn راهکارهای کپی آگهی

این یک پاتوق در شبکه های اجتماعی برای مشاغل و حرفه ای ها است. این موثرترین بستر رسانه های اجتماعی برای ایجاد مزیت برای مشاغل B2B است.

چرا استراتژی های کپی تبلیغاتی Linkedin چرا لینکین

در اینجا سه ​​استراتژی م copyثر برای نوشتن مطالب تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال آورده شده است که به شما کمک می کند مشتریان بیشتری را از تبلیغات LinkedIn برانید.

1. آدرس نقاط درد (امتیاز براونی برای افراد منفی)

فراموش نکنید که مشاغل توسط افراد اداره می شوند.

اگر بتوانید احساسات را برانگیزانید ، آینده خود را برنده خواهید شد. این نتیجه می دهد زیرا بشر تصمیم می گیرد از نظر عاطفی ، نه منطقی.

یک استراتژی عالی برای درگیر کردن مخاطبان این است که مستقیماً چالش های آنها را برطرف کنید. همچنین ، موارد منفی در عنوان شما (مانند توقف ، جلوگیری ، هرگز یا بدترین حالت) می تواند CTR شما را بهبود بخشد.

CommVault (نرم افزار مدیریت داده و اطلاعات) نسخه خود را با یک خط میخ می کند. این آگهی همچنین پنج دلیل ارائه می دهد که چرا مخاطبان آنها ممکن است با این مشکل روبرو شوند و در نتیجه باعث ایجاد علاقه می شود.

مثال استراتژی های کپی تبلیغاتی Linkedin

2. خریداران را دقیقاً هدف قرار داده و آنها را واجد شرایط کنید

دانستن ویژگی های خاص مخاطبان می تواند در خیاط کپی شما برای صلاحیت پیش از آنها کمک کند.

به عنوان مثال تبلیغ Bizible در زیر آمده است. ROI 600 درصدی دریافت می کند ، زیرا خریداران آنها را در اولین جمله واجد شرایط می کند.

این کمپین یک شبکه باریک ایجاد کرد و 2000 کاربر LinkedIn را هدف قرار داد. این همان سطح هدف گذاری است که شما باید در استراتژی بازاریابی دیجیتال خود نیز هدف بگیرید.

استراتژی های کپی تبلیغات Linkedin قابل درک است

3- دعوت به عمل مستقیم و ترغیب کننده را در بر بگیرید

برای ترغیب مشتریان خود می توانید از چند روش استفاده کنید ، اما تصور نکنید که آنها مرحله بعدی را نمی دانند.

در عوض ، دستورالعمل های ساده ، واضح و مستقیم در مورد اقدامات بعدی را ارائه دهید.

با استفاده از کلماتی مانند “بارگیری” ، “شروع به کار” و “ثبت نام” در نسخه تبلیغات خود ، به مخاطبان خود آموزش دهید.

استراتژی های کپی آگهی به عنوان مثال hubspot linkedin

س Copالات متداول درباره کپی آگهی

کپی تبلیغ چیست؟

کپی تبلیغات علامتی است که برای فریب خوانندگان برای خرید محصولات یا خدمات شما طراحی شده است.

کپی تبلیغات فیس بوک چیست؟

کپی آگهی فیس بوک متنی است که با تبلیغاتی که در فیس بوک اجرا می کنید همراه است. متن کسانی را که آگهی شما را مشاهده می کنند ترغیب می کند اقدامی خاص انجام دهند.

اولین قدم برای ایجاد کپی تبلیغاتی عالی چیست؟

برای ایجاد کپی آگهی ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که هدف کپی را تعریف کنید. محصولی را می فروشید؟ کسی را به تماشای یک فیلم سوق می دهیم؟ به صفحه فرود کلیک کنید؟ سپس یک CTA روشن و مستقیم ایجاد کنید.

انواع اصلی کپی تبلیغاتی کدامند؟

انواع اصلی کپی آگهی علاقه انسانی ، آموزشی ، “دلیل آن” ، نهادی ، پیشنهادی و اکتشافی است.

نتیجه گیری استراتژی های کپی آگهی

اگر می خواهید عملکرد تبلیغات خود را در هر شبکه بهبود ببخشید ، آزمایش کپی تبلیغات خود قبل از ورود به موتورهای جستجو ، نقطه شروع خوبی است. پیام شما در تضمین جذب ترافیک با کیفیت بالا نقشی اساسی دارد.

12 استراتژی کپی آگهی که در مقاله به اشتراک گذاشته ام باید به شما کمک کند نسخه تبلیغاتی اغوا کننده را بسازید ، مشتریان خود را ترغیب کنید و بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید.

به نظر شما کدام یک از شبکه های تبلیغاتی بیشترین سود را دارد؟ آیا استراتژی های نوشتن متن دیگری برای افزایش CTR تبلیغات خود استفاده کرده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید