آموزش سئو

11 روش اثبات شده برای افزایش زمان ساکن

سپتامبر 17, 2020

آیا شما برای رتبه بندی برای یک کلمه کلیدی خاص همه تلاش خود را انجام می دهید؟ آیا برای رسیدن به صفحه اول و حتی کمتر از بالای صفحه تلاش می کنید؟

این نکته: این یک احتمال بزرگ است که شما مرتکب اشتباهاتی می شوید که کاربران را به SERP بازمی گرداند.

بعد از توسعه صدها صفحه با رتبه عالی ، من اینجا هستم تا به شما نشان دهم نقشی که زمان ساکن در رتبه بندی بازی می کند و چگونه می توانید آن را افزایش دهید.

قبل از اینکه من 11 راهکار برای افزایش زمان سکونت شما به اشتراک بگذارم ، بیایید بررسی کنیم که زمان ساکن چیست و چرا مهم است.

Dwell Time چیست؟

Dwell time مدت زمانی است که کاربر قبل از بازگشت به SERP در صفحه شما می گذراند. بیشتر سئوکاران ، زمان ساکن را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی در نظر می گیرند ، اگرچه گوگل آن را تأیید نکرده است.

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما می خواهید یک روال صبحگاهی بهتر ایجاد کنید. بنابراین شما “تشریفات صبح” را در Google قرار می دهید.

نمونه عکس از SERP ، نحوه افزایش زمان سکونت

روی اولین نتیجه کلیک می کنید. اما پیمایش صفحه دشوار است و محتوا مفید نیست.

در عرض چند ثانیه ، دوباره به مرورگر خود ضربه زده و روی نتیجه دوم کلیک کنید.

صفحه دوم دارای محتوای عالی است و پیمایش وب سایت به راحتی انجام می شود. شما در نهایت شش دقیقه را در آنجا می گذرانید و سپس به SERP باز می گردید.

حال ، اگر افراد دیگر نیز زمان بیشتری را در صفحه دوم بگذرانند ، Google ممکن است این امر را در رتبه بندی صفحه خود لحاظ کرده و نتیجه اول فعلی را تنزل دهد. که نتیجه شماره 2 را تا شماره 1 افزایش می دهد.

اگرچه گوگل رکورد زده است که می گوید زمان ساکن یک عامل رتبه بندی است ، اما نزدیکترین چیزی که تاکنون داشته ایم مهندس گوگل است به اشتراک گذاشتن این خبر:

“بنابراین هنگامی که جستجو اختراع شد … آنها اکتشافی نوشتند که فهمیده بودند چه رابطه ای بین جستجو و بهترین صفحه برای آن جستجو وجود دارد. و این روشهای اکتشافی کاملاً خوب کار کرده و به خوبی کار می کنند.

اما گوگل اکنون در حال فراگیری یادگیری ماشین در آن فرآیند است. بنابراین مدل هایی را آموزش دهید که چه کسی روی صفحه ای کلیک می کند و در آن صفحه می ماند ، چه موقع برمی گردد یا وقتی که می خواهد و دقیقاً در مورد آن رابطه می فهمد. “

در اینجا یک شاخص قوی دیگر وجود دارد که نشان می دهد زمان ساکن بودن حداقل یک عامل رتبه بندی ملایم است: Google قبلاً به شما اجازه می داد وب سایت های خاصی را در SERP مخفی کنید پس از بازدید از آنها

اگر سریع از یک صفحه پرش کنید ، می توانید تمام نتایج یک دامنه را مسدود کنید – زیرا Google می دانست که اگر افراد به سرعت یک صفحه را ترک کنند ، احتمال اینکه آنها از محتوا خوششان نیاید ، بسیار خوب است.

با گذشت زمان ، این ویژگی کاهش یافت ، احتمالاً به دلیل اینکه Google بهتر درک کرده بود که کدام سایتها بیشترین کاربرد را دارند.

ساکن زمان در مقابل زمان در صفحه

ممکن است شما زمان حضور در صفحه را شنیده باشید ، یعنی مدت زمانی که کاربر در یک صفحه است تا زمانی که به مکان دیگری برود.

زمان و زمان را در معیارهای صفحه برای سئو جستجو کنید

زمان در صفحه بر اساس دو کلیک است:

1. یک کاربر از وب سایت شما بازدید می کند.

2. سپس کاربر بر روی کلیک می کند یکی دیگر صفحه در وب سایت شما.

زمان در صفحه در مقابل زمان سکونت در SEO

تفاوت عمده بین زمان حضور در صفحه و زمان سکونت در این است که آیا بازدید کننده به صفحه دیگری از وب سایت شما رفته است یا خیر. با گذشت زمان در صفحه ، آنها باید از صفحه دوم وب سایت شما برای Google Analytics بازدید کنند تا جلسه را در نظر بگیرند.

اگر کاربری فقط از یک صفحه در وب سایت شما بازدید کند ، Google Analytics زمان حضور در صفحه را به صفر نشان می دهد.

در اینجا 11 استراتژی برای افزایش زمان سکونت صفحات شما آورده شده است.

خوانندگان قلاب در

شما در ایجاد اولین تأثیر عالی از SERP یک عکس دارید. یکی مطالعه قابلیت استفاده از وب 10 ثانیه اول بازدید از صفحه برای تعیین ماندن یا ماندن بازدید کننده بسیار مهم است.

مقاله مرتبط  راهنمای جامع Pinterest SEO

آیا معرفی پست های وبلاگ شما در خوانندگان به خوبی احساس می شود؟ برای تشویق وقت ساکن ، هر مقدمه ای باید جالب و مرتبط با کلمات کلیدی هدف شما باشد.

این مثال را از یک پست اخیر در مورد جاسوسی در SEO رقیب خود بگیرید.

مثال تحقیق در مورد رقبا ، نحوه افزایش زمان سکونت در سئو

سوال پایان باز قلاب است. جمله بعدی مختصر است و یک نقطه درد جهانی را لمس می کند. همچنین به عنوان یک انتقال خواننده را به سمت تز هدایت می کند.

این قلاب مانند یک رساله مقاله دانشگاهی سنتی نیست. این تیزر تبلیغاتی است از آنچه خوانندگان می توانند در مقاله شما انتظار داشته باشند.

به بخشهای قابل تنقل تقسیم کنید

معرفی شما بازدیدکنندگان سایت را برای ادامه مطالعه درگیر و هیجان زده می کند.

از H2 برای تقسیم محتوا به بخش استفاده کنید ، بنابراین خواندن آن آسان است. همچنین بازگشت و مراجعه بعداً به مطالب شما برای افراد آسان تر است.

یک مثال خوب این مقاله در مورد تعریف مخاطبان شما است.

روش دیگر برای سهولت مصرف محتوای شما تبدیل لیست های مختصر به فرم intobullet-pointt است. این موارد خواندن را آسان تر می کند و به کاربران کمک می کند تا گوشت محتوا را سریعتر پیدا کنند.

روش دیگر برای جلب توجه خوانندگان استفاده از تعداد زیادی عکس صفحه و سایر تصاویر برای نشان دادن نکات شماست.

یک تجربه چندرسانه ای ایجاد کنید

اینفوگرافیک ها فقط برای ترافیک مراجعه مناسب نیستند. همچنین تصاویر می توانند به مشغول نگه داشتن بازدیدکنندگان سایت شما کمک کنند.

به عنوان مثال ، این اینفوگرافیک لایه بندی محتوا را بررسی کنید. هضم و فهم یک موضوع پیچیده را آسان می کند.

منبع تصویر

در اینجا چند ابزار وجود دارد که می توانید برای ایجاد سریع تصاویر برای محتوای خود استفاده کنید:

ویدئو همچنین می تواند بازدید کنندگان را به چسبیدن به اطراف ترغیب کند. 80٪ از بازاریابان گفتند در a نظرسنجی وایزول ویدیو باعث افزایش زمان سکونت در وب سایت آنها شد. قرار دادن فیلم ها در محتوای شما نیز می تواند.

در اینجا چند استراتژی مختلف برای افزایش کارایی فیلم وجود دارد:

  • از تصویر کوچک ویدیویی چشم نواز استفاده کنید تا کاربران کلیک کرده و تماشا کنند.
  • فیلم های توصیفی مشتری و فیلم محصول می تواند یک روش قدرتمند برای فشار دادن به تبدیلات باشد.
  • ویدئو را برای توضیح استراتژی یا مفهوم خاصی که در محتوای خود لمس می کنید قرار دهید. برای غواصی بیشتر در این استراتژی از این فیلم استفاده کنید.
  • به اشتراک گذاشتن یک فیلم از یک محبوب کانال یوتیوب در مطالب شما سپس با تولیدکنندگان تماس بگیرید ، زیرا ممکن است فرصت هایی برای ترافیک مراجعه اجتماعی وجود داشته باشد.
  • ویدئویی حاوی اطلاعات با محتوای مرتبط را وارد کنید.

هدف جستجوی بازی

اگر می خواهید رتبه 1 را برای کلمه کلیدی در Google کسب کنید ، باید مرتبط ترین سeryال باشید. به عبارت دیگر ، محتوای صفحه شما باید منعکس کننده هدف جستجوگر ، دلیل جستجو باشد.

بگذارید بگوییم شما در تلاش برای کسب رتبه “بهترین آبگرم” در نیویورک هستید.

اسپا در NYC به عنوان مثال برای افزایش زمان سکونت است

Google مهمترین نتایج مربوط به میلیونها جستجوگر را که به صفحات خود منتقل یا گیر کرده اند ، می داند. در این حالت ، گزینه های آبگرم بر اساس مکان جستجوگر و بهترین مرکز آبگرم در سراسر جهان بهترین نتایج هستند.

یک صفحه فرود که یک مرکز آبگرم خاص را مشخص می کند کار نمی کند. با این حال ، نمودارهایی که امکانات مختلف آبگرم مقصد را نشان می دهد و ابزار مقایسه قیمت ممکن است موثر باشد.

چهار نوع متداول قصد جستجو عبارتند از:

اطلاعات

یک جستجوگر به دنبال اطلاعات عمومی (“چگونه می توانم رویاهای خود را تعبیر کنم؟”) یا پاسخ به یک سوال خاص (“الون ماسک چند ساله است؟”) است

نمونه های بیشتری از جستجوی اطلاعات:

  • “چه موقع پیش نویس NBA است”
  • “LAX ترمینال 4 تا 5 جهت”
  • “هوارد شولتز”

نام تجاری

جستجوگر به دنبال یک وب سایت یا مارک خاص است. آنها ممکن است URL را فراموش کنند یا برای Google مارک تجاری آسان تر از تایپ آدرس سایت باشند.

نمونه هایی از جستجوی مارک:

  • ”ورود به اینستاگرام”
  • “Ubersuggest”
  • “راهنمای نیل پاتل برای سئو محلی”

استعلام

با جستجو در جستجو ، یک جستجوگر به یک مورد یا راه حل علاقه نشان می دهد اما همچنان در حال تحقیق و مقایسه گزینه های آن است.

مقاله مرتبط  وبلاگ چیست؟ (و چرا باید یکی را در سال 2020 شروع کنید)

نمونه هایی از جستجوهای تحقیق:

  • “بهترین آبگرم”
  • “یونایتد در برابر دلتا”
  • “بررسی Ubersuggest”

معامله

در جستجوی معاملات ، جستجوگر آماده خرید است. آنها یا به دنبال بهترین قیمت هستند یا سعی در یافتن کالای خاص یا خدماتی دارند.

نمونه هایی از جستجوی معاملات:

  • “Chipotles در نزدیکی من”
  • “خرید iPad pro”
  • “کوپن سبزهای ورزشی”

حال بگذارید بگوییم یک مرکز آبگرم تصمیم می گیرد “عقب نشینی های سلامتی شرکت” را هدف قرار دهد. در اینجا گامهایی است که آنها می توانند برای انجام تحقیقات رقابتی در مورد Ubersuggest بردارند:

ابتدا حجم جستجو و دشواری کلمات کلیدی را در بخش “ایده های کلمات کلیدی” مرور کنید.

ایده های کلمات کلیدی در مورد چگونگی افزایش زمان سکونت

بعد ، نتایج برتر SERP را برای آن کلمه کلیدی تجزیه و تحلیل کنید.

کلید واژه کلیدی مثال در مورد چگونگی افزایش زمان سکونت

آیا نتایج برتر صفحات محصول ، پست های وبلاگ یا قالب دیگری هستند؟ برای جستجوی “عقب نشینی سلامتی شرکت” ، می توانیم ببینیم که بیشتر 10 نتیجه برتر صفحات فرود هستند.

هنگام مرور هر صفحه ، محتوای صفحه را یادداشت کنید تا ببینید چگونه می توانید پیشرفت کنید.

همچنین می توانید بهینه سازی های موجود در صفحه مانند استفاده از کلمات کلیدی در عناوین و زیرعنوان ها و سایر عوامل تشویق کننده زمان سکونت را مرور کنید.

سپس نتایج برتر استراتژی SEO خارج از صفحه را مرور کنید. URL هر نتیجه را در Ubersuggest کپی کنید و برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد دامنه ، نمای کلی را انتخاب کنید ، از جمله:

  • تعداد پیوندهایی که به دامنه آنها اشاره دارد
  • نمره دامنه؛ هرچه این عدد بیشتر باشد ، یک سایت معتبرتر است و از رتبه بالاتری در Google برخوردار است
  • تعداد دامنه های منحصر به فرد که به دامنه آنها پیوند دارند
مثال اجمالی دامنه در چگونگی افزایش زمان سکونت

محتوای عمیق صنایع دستی

در بیشتر موارد ، محتوای طولانی تر بازدید بیشتری می کند. از آنجا که خواندن به زمان بیشتری نیاز دارد ، محتوای قوی تر باعث افزایش زمان سکونت می شود.

با فراهم آوردن منبع اطلاعاتی برای جستجوی خاص با استفاده از روش Skyscraper (اصطلاحی که در ابتدا توسط برایان دین از Backlinko ابداع شد) به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به اطراف بچسبند.

تمام محتوای آسمان خراش دارای یک یا چند عنصر زیر است:

  • مفید: آیا در صورت امکان دستورالعمل های گام به گام ارائه می دهد؟ آیا آماده سازی های واضحی را در اختیار خواننده خود قرار می دهید؟
  • سرگرم کننده: آیا محتوای شما از طریق یک داستان جذاب ، قلابی یا بیت خنده دار در خواننده شما جلب می کند؟
  • تجربه ی کاربر: آیا محتوای شما آسان است و می توانید از آن استفاده کنید؟ آیا محتوا به طور منطقی جریان می یابد؟ آیا محتوا از نظر لحن و سبک قابل دسترسی است؟ به طور خاص ، مانند مقاله فوق لیسانس خوانده نمی شود یا از کلمات بزرگتر از حد لازم استفاده نمی کند.

هر هشت مرحله در این مقاله در مورد کسب درآمد از وبلاگ شما نشان می دهد که برای شروع درآمد به تعداد زیادی از ترافیک نیاز ندارید. خوانندگان همچنین می توانند نمونه های زیادی را مشاهده کنند که در آن می توانند الهام بگیرند.

چگونه می توان از طریق محتوای عالی ، زمان سکونت را افزایش داد

با ایجاد محتوای کامل ، رتبه 1 را برای کلمات کلیدی بسیار رقابتی به خود اختصاص داده و خوانندگان به طور متوسط ​​بیش از 4 دقیقه در صفحه صرف می کنند.

فعال کردن نظرات

وبلاگ خود را به س questionsالات و بحث در نظرات باز کنید. درست مثل اینجا ، جایی که سعی می کنم به همه نظرات پاسخ دهم.

مردم می خواهند نظرات دیگران را بخوانند. خوانندگان دیگر احتمالاً همین س questionsالات را دارند و می توانند پاسخ های ارزشمند دیگری از نویسنده داشته باشند.

وقتی مردم نظرات خود را می خوانند یا به آن اضافه می کنند ، زمان اقامت آنها بالاتر می رود.

بعلاوه ، می توانید مانند نظرات زیر ، یک تعداد بازخورد عالی با بازدیدکنندگان سایت خود دریافت کنید.

مثال نظر دادن

ایجاد عناصر تعاملی

محتوای تعاملی نه تنها کاربران را در صفحه شما طولانی تر نگه می دارد ، بلکه می تواند تجربه کاربر را نیز بهبود بخشد.

آزمونها ، نظرسنجی ها ، ارزیابی های قابل بارگیری و ماشین حساب ها همه ویژگی هایی هستند که می توانند به بازدیدکنندگان سایت کمک کنند تا مسئله خاصی را که برای حل آنها به سایت شما آمده اند ، حل کنند.

مقاله مرتبط  9 نمونه پاپ آپ الهام بخش ایمیل (+ چرا آنها تبدیل می شوند)

مراحل بعدی را تعیین کنید

اگر کسی می خواهد درباره موضوع خاصی که شما پوشش داده اید بیشتر بیاموزد ، دسترسی آن را با یک پیوند داخلی آسان کنید.

پیوندهای داخلی نه تنها به نگه داشتن کاربران در سایت شما کمک می کند ، بلکه ویژگی اصلی دیگری برای بهینه سازی صفحه است.

پیوندهای داخلی شما همچنین می تواند کاربران را راهنمایی کند تا قدم بعدی را در طول قیف ورودی خود بردارند.

همانطور که می دانید ، صفحه ستون قطعه اصلی یک وب سایت است که موضوعی را بصورت عمیق پوشش می دهد.

بگذارید بگوییم شما می خواهید یک کلمه کلیدی با حجم قابل توجه مانند “زندگی در کمپ” را هدف قرار دهید.

تحقیق صفحه ستون ، نحوه افزایش زمان سکونت

هنگامی که صفحه ستونی را با هدف قرار دادن کلمه کلیدی ایجاد کردید ، می توانید یک پست وبلاگ ایجاد کنید که یک RV ضروری مانند یک نقطه اتصال تلفن همراه را مرور می کند. سپس به این قطعه در صفحه ستون خود پیوند دهید.

سرعت سایت خود را افزایش دهید

بخشی از ایجاد اولین برداشت عالی – و جلوگیری از زدن دکمه بازگشت به سایت در سایت – تضمین سریع بارگیری صفحات است.

47٪ از مصرف کنندگان انتظار دارند صفحه ای در دو ثانیه یا کمتر بارگیری شود.

چند ابزار برای کمک به سرعت بخشیدن به سایت شما:

همراه اول

بیش از نیمی از ترافیک در سراسر جهان از طریق دستگاه های تلفن همراه حاصل می شود، این بدان معنی است که شما باید اولین تجربه تلفن همراه را در وب سایت خود ارائه دهید.

معنی آن چیست؟ سایت شما باید عملکرد خوبی در دستگاه های تلفن همراه داشته باشد ، نه فقط در دسک تاپ.

در اینجا چگونگی بررسی مجدد بهینه سازی صفحات برای موبایل وجود دارد:

  1. بازدید کنسول جستجوی Google.
  2. روی “قابلیت استفاده از تلفن همراه” کلیک کنید.
  3. اگر خطاهایی در Search Console نشان داده شد ، برای جزئیات بیشتر در مورد چگونگی رفع مشکل در سایت خود روی خطا کلیک کنید.

اسناد پشتیبانی Google که در نتایج پیوند داده می شوند همچنین اطلاعات بیشتری درباره خطاهای خاص ارائه می دهند.

کپی را بالاتر ببرید

شما می توانید بهترین مطالب را داشته باشید اما هنوز هم در خوانندگان خود طنین انداز نیستید.

آیا تمام جملات موجود در محتوای شما دارای یک طول هستند؟ آیا پاراگراف ها به همان ترتیب شروع می شوند؟ خسته کننده خواهد شد

تکنیک های نوشتن مطالب آس آستین شما هستند. در اینجا چند استراتژی برای جذاب نگه داشتن نوشتار خود که می توانید از استادان کپی استفاده کنید وجود دارد:

ساده اش کنید آن را به یاد ماندنی کنید. برای دیدن آن جذابیت ایجاد کنید. خواندن آن را سرگرم کننده کنید.

-لئو برنت

آیا می توانید همین حرف را با کلمات کمتری بگویید؟ آیا داستانها یا آمارهای جذاب آنها می توانند برای ترسیم خواننده استفاده کنند؟

کپی گفتگوی مستقیم با مصرف کننده است.

– شرلی پولیکف

با آینه دادن به مشتریان خود مکالمه را ادامه دهید. مطمئن نیستید مخاطب شما به چه فکر می کند؟ از مشتریان فعلی و موجود خود نظرسنجی کنید.

بخشهایی دارید که ممکن است خوانندگان بیش از حد خسته یا خسته شوند؟ استفاده کنید تیپ های سطل، اصطلاحی است که توسط برایان دین نوشته شده است. این عبارات به شما کمک می کند تا دو جمله را پر کنید و خوانندگان را از طریق محتوا هدایت کنید.

این عبارات جلب توجه فوری هستند و خوانندگان را از تندرستی بازمی دارد:

  • نکته خوب:
  • این معامله است:
  • اکنون:
  • خط آخر چیست؟
  • ممکن است از خود بپرسید:
  • این دیوانه است:
  • بهتر / بدتر می شود:
  • اما این شروع کننده است:
  • آیا می خواهید بهترین قسمت را بدانید؟

نتیجه

همه این تکنیک ها می توانند به افزایش زمان سکونت کمک کنند. اما اجازه دهید رتبه بندی و تجزیه و تحلیل شما موثرترین عناصر را برای محتوای شما نشان دهد. از بالای لیست شروع کنید و هر استراتژی را امتحان کنید. به عنوان مثال ، ممکن است دریابید که کاربران شما به عناصر تعاملی پاسخ می دهند یا لیست ها را ترجیح می دهند.

هنگامی که دیدید چه چیزی مفید است ، می توانید استراتژی خود را دقیق تنظیم کنید.

ابتدا کدام استراتژی را امتحان خواهید کرد؟