آموزش سئو

11 بهترین ابزار Dropshipping

نوامبر 20, 2020

Dropshipping یک روش محبوب برای ساختن یک امپراتوری تجارت الکترونیکی است. چالش این است که ، تعداد زیادی از مردم در خارج وجود دارند که سعی می کنند همان کار را انجام دهند. بنابراین ، چگونه می توانید امتیاز رقابتی کسب کنید؟ با استفاده از ابزارهای dropshipping بیشترین بهره را از تجارت dropshipping خود ببرید.

این پست اصول اولیه dropshipping و 11 بهترین ابزار dropshipping را برای به حداکثر رساندن مزایای این روش تحقق در حالی که اشکال را به حداقل می رساند را پوشش می دهد.

Dropshipping چیست؟

Dropshipping یک روش تحقق است که به فروشگاه های تجارت الکترونیکی اجازه می دهد محصولات را بدون ذخیره یا نگهداری سهام به فروش برسانند.

با استفاده از مدل dropshipping ، فروشگاه شما محصولات شخص ثالث (عمده فروش یا تولید کننده) را به بازار عرضه می کند. هنگامی که شخصی از سایت شما سفارش می گیرد ، شما محصول را از شخص ثالث خریداری می کنید ، سپس محصول را مستقیماً برای مشتری شما ارسال می کند.

لازم نیست نگران تدارکات باشید ، و تفاوت بین قیمتی که می فروشید و قیمتی که می خرید در سود شماست.

این مدل محبوب است (در واقع ، 23٪ از فروش آنلاین از طریق dropshipping انجام می شود) زیرا به مشاغل تجارت الکترونیکی این امکان را می دهد تا بدون نگرانی در مورد مسائل لجستیکی ، روی آنچه که بهترین کار را می کنند ، متمرکز شوند.

مزایای Dropshipping چیست؟

یکی از مزایای مهم dropshipping شروع است یک فروشگاه تجارت الکترونیکی با هزینه راه اندازی کم. شما می توانید با سرمایه گذاری نسبتاً کم چارچوبی را برای یک فروشگاه آنلاین عالی ایجاد کنید.

مسئله این است که شما هنوز باید در سهام و انبار سرمایه گذاری کنید – مگر اینکه از dropshipping استفاده کنید.

Dropshipping هزینه های راه اندازی را محدود می کند در حالی که به فروشگاه های تجارت الکترونیکی اجازه می دهد طیف گسترده ای از اقلام را به مشتریان ارائه دهند.

با کار با شخص ثالث ، می توانید فروشگاه اینترنتی خود را به سرعت راه اندازی کرده و به انتخاب گسترده ای از محصولات با کیفیت بالا از تأمین کنندگان در سراسر جهان دسترسی پیدا کنید.

مزایا از این موارد:

  • هزینه های سربار کم: برای انجام سفارشات نیازی به پرداخت هزینه سهام ، انبارداری یا کارمندان نیست
  • انتخاب گسترده تری از محصولات: از لیست بی پایان تأمین کنندگان انتخاب کنید.
  • قابلیت حمل و نقل گسترده: شما در حال کار با مشاغل با سالها تجربه حمل اقلام به سراسر جهان هستید.
  • مقیاس گذاری آسان: لازم نیست نگران سهام باشید. مهم نیست که چند سفارش وارد کرده اید ، همیشه می توانید آنها را انجام دهید.
  • بر نقاط قوت خود تمرکز کنید: تمرکز خود را بر جایی بگذارید که مزیت رقابتی شماست – فروش.
  • استقلال موقعیت مکانی: سهام شما شما را مقید نمی کند زیرا مالک سهام نیستید.

این مزایا بسیار عالی به نظر می رسند ، درست است؟

همانطور که انتظار دارید ، برخی از اشکالات نیز وجود دارد به رها کردن بارزترین بار منفی در نزولی بودن ، حاشیه سود کمتر است. شرکت هایی که به صورت عمده خرید می کنند می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند اما خرید هر بار یک مورد می تواند هزینه بیشتری داشته باشد.

اگرچه کنترل قیمت خود را کنترل می کنید (می توانید قیمت ها را هر طور که دوست دارید پایین بیاورید و افزایش دهید) ، اما باید قیمت های خود را مطابق با رقابت خود حفظ کنید. و از آنجا که در راه اندازی تجارت الکترونیکی با مدل dropshipping موانع کمی وجود دارد ، رقابت زیادی وجود دارد.

مقاله مرتبط  چگونه یک تقویم بازاریابی ایجاد کنیم که مبارزات شما را ساده کند

در اینجا چند چالش وجود دارد که باید با dropshipping در نظر بگیرید:

  • سفارشی سازی و مارک تجاری: شما در حال فروش محصولات شخص دیگری هستید ، بنابراین تولید یک برند قوی دشوارتر است.
  • به شخص ثالث اعتماد دارید: اگر آنها بهم ریخته باشند ، در نظر مشتری شما ، شما بهم ریخته اید.
  • درک هزینه ها: اگر با بسیاری از تأمین کنندگان مختلف کار می کنید ، در صورت تأیید حمل و نقل ، دشوار است که حاشیه سود خود را تعیین کنید.

این که آیا dropshipping یک استراتژی م willثر است یا خیر به نیازهای کاری شما بستگی دارد. اگر آماده هستید که رقابت سختی را بپذیرید و برای فروش محصولات خود به مارک تجاری اعتماد ندارید ، پس از آن خرید و فروش سریع می تواند یک گزینه مناسب باشد.

از چه ابزارهای Dropshipping استفاده کنم؟

همانطور که می بینید ، استفاده از dropshipping به عنوان روش تحقق شما فواید زیادی دارد ، اما اشکالاتی نیز دارد.

این ابزارهای dropshipping می توانند به شما کمک کنند تا یک کسب و کار dropshipping موفق داشته باشید.

خرید کنید

dropshippingtoolsShopify

Shopify است بزرگترین پلت فرم تجارت الکترونیکی وجود دارد ، و این یکی از سریعترین و ساده ترین راه ها برای راه اندازی فروشگاه شما است.

Shopify به عنوان یک نقطه شروع برای ایجاد فروشگاه شما ، یک ابزار dropshipping نیست ، بنابراین احساس راحتی با آن مهم است. برای اطمینان از اینکه Shopify برای تجارت شما مناسب است ، می توانید یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را امتحان کنید.

وقتی تصمیم گرفتید فروشگاه خود را در Shopify بسازید ، گزینه های قیمت گذاری زیر را دارید:

  • Basic Shopify – 29 دلار در ماه
  • Shopify – 79 دلار در ماه
  • Advanced Shopify – 299 دلار در ماه
dropshippingtoolsShopifyPricing

شما همچنان باید هزینه میزبانی وب سایت خود را پرداخت کنید (در اینجا چند توصیه وجود دارد) که می تواند در قیمت Shopify لحاظ شود.

اهداف شما هر چه باشد ، Shopify برنامه ای متناسب با نیازهای تجاری شما دارد و به شما امکان می دهد از پشتیبانی مشتری و طیف گسترده ای از افزونه های مفید نهایت استفاده را ببرید.

اوبرلو

dropshippingtoolsOberlo

Oberlo یک برنامه Shopify است که شما را به بازار بزرگی از تامین کنندگان متصل می کند و به شما امکان می دهد طیف وسیعی از محصولات را انتخاب کرده و در عرض چند ثانیه آنها را با وب سایت خود همگام کنید.

بسته شروع کننده رایگان آنها به شما امکان می دهد تا حداکثر 500 محصول در ماه بفروشید ، بنابراین یک روش ایده آل برای فرو بردن انگشت پا در رها کردن است.

dropshippingtoolsOberloPricing

اگر نتایج خوبی مشاهده کردید ، می توانید با قیمت 29.90 دلار در ماه به بسته اصلی ارتقا دهید و به شما این امکان را می دهد که محصولات بیشتری بفروشید و از پیگیری پیشرفته سفارش بهره مند شوید.

همچنین می توانید بسته حرفه ای را با قیمت 79.90 دلار در ماه انتخاب کنید که تا 30 هزار فروش برای شما امکان پذیر است.

ووکامرس

dropshippingtoolsWooCommerce

اگر قبلاً وب سایتی دارید که با وردپرس کار می کند یا گزینه ارزان تری برای Shopify می خواهید ، WooCommerce را امتحان کنید. این یک افزونه رایگان است که می تواند وب سایت وردپرس شما را به فروشگاه تجارت الکترونیکی تبدیل کند.

وردپرس حدود 35٪ از وب را تأمین می کند، بنابراین می دانید که با این پلتفرم در امنیت هستید و پلاگین WooCommerce به شما امکان می دهد قابلیت های تجارت الکترونیکی قدرتمندی به آن بدهید.

جیب

dropshippingtoolsSpoket

قبلاً فروشگاه تجارت الکترونیکی راه اندازی کرده اید؟ Spocket یکی از بهترین ابزارهای انتقال سریع برای ارتباط شما با تأمین کنندگان از سراسر جهان است.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار ERP سال 2020

Spocket با Shopify ، WooCommerce ، Wix ، BigCommerce و AliScraper ادغام می شود. این یک نسخه آزمایشی رایگان است که به شما امکان می دهد فهرست آنها را مشاهده کنید ، اما برای اینکه واقعاً از این ابزار بهره مند شوید ، به یکی از برنامه های پرداخت شده نیاز دارید:

  • پيش غذا: حداکثر 25 محصول منحصر به فرد بفروشید – 24 دلار در ماه
  • حرفه ای: حداکثر 250 محصول منحصر به فرد بفروشید – 49 دلار در ماه
  • امپراتوری: تا 1000 محصول منحصر به فرد بفروشید – 99 دلار در ماه
dropshippingtoolsSpoketPricing

با بسیاری از تأمین کنندگان مستقر در ایالات متحده و اروپا ، Spocket یک ابزار عالی برای فروش فروشگاه هایی است که ارزش انجام سریع و آسان آنها را دارد.

AutoDS

dropshippingtoolsAutoDS

AutoDS ابزاری برای حذف فروشگاه های تجارت الکترونیکی یک در همه است که هم به Shopify و هم برای eBay متصل می شود. با استفاده از AutoDS ، می توانید فرآیندهایی مانند نظارت بر سهام ، بهینه سازی قیمت گذاری ، به روزرسانی شماره های ردیابی ، جمع آوری اثبات اجتماعی و موارد دیگر را خودکار کنید.

این ابزار dropshipping باعث از بین رفتن بسیاری از کارهای فروشگاه شما می شود و به شما فرصت بیشتری می دهد تا بر افزایش فروش خود تمرکز کنید.

dropshippingtoolsAutoDSPricing

یکی از نکات جالب در مورد AutoDS ارائه طیف گسترده ای از بسته ها است که متناسب با تجارت شما طراحی شده است. برای فروشگاه های اساسی با قیمت ماهیانه 6.33 دلار در ماه شروع می شود اما می توانند فروشگاه هایی با حداکثر 100000 محصول را در خود جای دهند.

رها شده

dropshippingtoolsDropified

Dropified شما را با تامین کنندگان متصل می کند و فرآیندهای dropshipping شما را خودکار می کند. با یکپارچه سازی برای سیستم عامل های تجارت الکترونیکی مانند Shopify ، BigCommerce ، WooCommerce ، GrooveKart و CommerceHQ ، هدف این است که تمام ابزارهای dropshipping مورد نیاز شما برای راه اندازی یک تجارت موفق را در اختیار شما قرار دهد.

Dropified با بسیاری از اتوماسیون های مفید ، برای فروشندگانی که به دنبال توسعه نام تجاری خود هستند ایده آل است. آنها دو ساختار متمایز قیمت گذاری را ارائه می دهند:

  • وارد كردن: 14 دلار در ماه
  • برچسب خصوصی درخواستی: 168 دلار در ماه
dropshippingtoolsDropifiedPricing

این قیمت ابزار dropshipping ممکن است پرهزینه به نظر برسد ، اما توانایی استفاده از برچسب های خصوصی به شما کمک می کند تا بر یکی از مهمترین اشکالات dropshipping – مشکل در ایجاد نام تجاری خود غلبه کنید.

SaleHoo

dropshippingtoolsSaleHoo

SaleHoo یک فهرست از شرکت های عمده فروشی و یک ابزار عالی برای جستجوی بازار است. برنامه سالانه آنها دسترسی کامل به فهرست را با 67 دلار امکان پذیر می کند ، یا می توانید یک برنامه مادام العمر را با 127 دلار انتخاب کنید. این قیمت ها آن را به ابزاری مقرون به صرفه برای تحقیق در بازار و یافتن بهترین تامین کنندگان تبدیل کرده است.

همچنین گزینه ارتقا به اتوماسیون کامل نیز وجود دارد و می توانید با هزینه 47 دلار به برنامه آموزش SaleHoo در طول زندگی دسترسی پیدا کنید.

زاپیر

dropshippingtoolsZapier

با وجود بسیاری از برنامه ها که به شما در اداره تجارت خود کمک می کنند ، ممکن است از خود بپرسید که چگونه همه آنها را هماهنگ کنید. پاسخ زاپیر است.

Zapier گردش کار را در برنامه های مختلف به طور خودکار انجام می دهد ، که باعث کاهش کار دستی می شود. به عنوان مثال ، هنگامی که سفارشی در Shopify دریافت می کنید ، Zapier می تواند به MailChimp دستور دهد تا آن مشتری را به خبرنامه ماهانه شما اضافه کرده و از طریق Invoice Ninja فاکتور ایجاد کند.

dropshippingtoolsZapierPricing

با یک برنامه مادام العمر رایگان که به شما امکان می دهد 5 “zap” ایجاد کنید ، Zapier یکی از آن ابزارهایی است که باید امتحان کنید. اگر متوجه شدید که فروشگاه شما به طور قابل توجهی ساده می شود ، برنامه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

مقاله مرتبط  برای افزایش فروش ، لیست کسب و کار من در Google را بهینه کنید

AliDropship

dropshippingtoolsAliDropship

AliDropship شما را به تامین کنندگان متصل می کند. با این حال ، یک تفاوت بزرگ وجود دارد – با AliDropship هیچ هزینه ماهانه ای وجود ندارد. در عوض ، برای اشتراک مادام العمر 89 دلار پرداخت می کنید.

شما همچنین می توانید از AliDropship بخواهید که یک وب سایت با قیمت 299 دلار برای شما ایجاد کند و آن را به گزینه ای مناسب برای Shopify تبدیل کنید. شما باید هزینه میزبانی ماهانه خود را پرداخت کنید ، اما این گزینه در مورد شروع کار با dropshipping به همان سرعتی و آسانی است.

برای فروشندگانی که به دنبال یک روش سریع و راحت برای ورود به کالا هستند ، AliDropship گزینه ایده آل است.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

dropshippingtoolsGoogleAnalytics

در حالی که بسیاری از ابزارهای dropshipping در این لیست اطلاعات مهمی در مورد مشتریان و میزان ترافیک ارائه می دهند ، برخی از مهمترین معیارها را می توان در داشبورد Google Analytics مشاهده کرد. تمام داده هایی که باید درباره فروشگاه خود بدانید در تجزیه و تحلیل شما به صورت رایگان وجود دارد.

اگر می دانید چگونه بیشترین استفاده را از Google Analytics می کنید ، نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای تجزیه و تحلیل وب سایت نیست و این دلیل آن است که یکی از قدرتمندترین ابزارهای انتقال سریع است.

بازدیدکنندگان خود را پیگیری کنید ، درک کنید که ترافیک شما از کجا ناشی می شود ، چه محتوایی به خوبی کار می کند و چگونه با استفاده از داده هایی که در دسترس شما است ، عملکرد همه جانبه فروشگاه خود را افزایش دهید.

چیلی-شکارچی

dropshippingtoolsChilliHunter

اگر در حال پر کردن از طریق eBay هستید ، Chili-Hunter یک ابزار مفید برای تحقیقات بازار است. از آن برای کشف روندهای جدید ، یافتن سودآورترین موارد برای فروش و دریافت اطلاعات در مورد عملکرد فروشگاه و رقبا خود استفاده کنید.

این ابزار dropshipping اطلاعات حیاتی را برای به حداکثر رساندن سود شما فراهم می کند و بهترین قسمت این است که در یک برنامه ساده ارائه می شود.

شما می توانید عضویت ماهانه با 39.99 دلار در ماه یا عضویت سالانه با 16.66 دلار در ماه را انتخاب کنید.

dropshippingtoolschillihunterPRicing

با استفاده از Chilli-Hunter ، می توانید بهترین محصولات را برای افتادن و بهبود عملکرد کسب و کار خود در عرض چند ثانیه پیدا کنید.

نتیجه

یکی از بزرگترین چالش های مربوط به dropshipping ، حفظ حاشیه های قابل اجرا است. برای انجام این کار ، شما باید فروشگاه تجارت الکترونیکی خود را تا حد امکان ساده کنید تا بتوانید خود را با تغییر بازارها سازگار کرده و حجم زیادی از فروش را ایجاد کنید.

برای مقیاس بخشیدن به کسب و کار خود ، به دنبال راه های خودکار سازی مناطقی مانند بازاریابی ، پردازش سفارش و انتخاب محصول باشید. اینجاست که ابزارهای dropshipping به کار شما می آیند.

در حالی که شما باید هزینه اشتراک ماهیانه ابزارهای مناسب برای انتقال سریع را پرداخت کنید ، بازده سرمایه شما بسیار زیاد است.

چگونه از ابزار dropshipping استفاده می کنید تا به فروشگاه خود امتیاز بیشتری بدهید؟