آموزش سئو

11 ابزار که باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد

ژوئن 16, 2020

وقتی برای اولین بار وارد دنیای سئو شدم ، شما به معنای واقعی کلمه می توانید در مدت یک یا دو ماه سایت خود را برای هر اصطلاح و رتبه در صدر گوگل بهینه کنید.

اما مطمئناً این سنین پیش بود.

اکنون با الگوریتم همیشه در حال تحول Google ، برای به دست آوردن نتیجه زمان و تلاش بیشتری لازم است.

اما اگر تجملات وقت نداشته باشید چه اتفاقی می افتد؟ یا منابع مالی ندارید تا تلاشی را که واقعاً لازم است انجام دهید.

چه باید کرد؟

فقط SEO را فراموش کرده اید؟

البته که نه. امروز می خواهم از 11 ابزاری استفاده کنم که به شما کمک می کند از رقابت خود نتیجه بگیرید. اما برخلاف اکثر لیست ها ، من می خواهم ویژگی خاصی را که می خواهم در هر ابزاری برای آسان تر کردن زندگی خود داشته باشید و به شما کمک می کنند با تلاش کمتر ، سریعتر به نتیجه برسید ، توجه ویژه ای داشته باشم.

بیایید درست غرق شوید.

ابزار شماره 1: پروژه های Ubersuggest

احتمالاً قبلاً از Ubersuggest اطلاع دارید ، اما آیا واقعاً وقت دارید که هر هفته ساعت ها و ساعت ها را صرف انجام SEO خود کنید؟

شانس نیستی

بنابراین چگونه می توانید با کمترین تلاش ترافیک خود را بهبود بخشید؟

شما در Ubersuggest یک پروژه راه اندازی کردید.

همانطور که مشاهده می کنید ، ترافیک سئو شما را با گذشت زمان نشان می دهد. این به شما اطلاع می دهد که آیا رتبه بندی های شما در حال بالا رفتن یا پایین آمدن ، رشد پیوند و مشکلات SEO شما است.

با بسیاری از مواردی که در بازاریابی اتفاق می افتد ، شما وقت ندارید که رتبه بندی های خود را به صورت دستی بررسی کنید یا اینکه موارد بالا می رود ، پایین می رود یا حتی مواردی که باید اصلاح کنید.

Ubersuggest این کار را برای همه شما به صورت خودکار انجام می دهد و حتی شما را از آنچه باید از طریق ایمیل اتفاق بیفتد مطلع می کند. به این ترتیب لازم نیست که SEO خود را مرتباً بررسی کنید. Ubersuggest همه این کارها را بطور خودکار انجام می دهد.

علاوه بر این ، از آنچه باید برای تمرکز هر هفته برای حداکثر رساندن ترافیک خود مطلع شوید ، مطلع خواهید شد.

تنها کاری که انجام می دهید این است که به داشبورد بروید و روی “افزودن اولین پروژه خود” کلیک کنید.

به آسانی اضافه کردن آدرس اینترنتی شما است.

سپس مکانهایی را که در آن تجارت می کنید انتخاب کنید و از آنها ترافیک بخواهید.

سپس کلمات کلیدی را که در حال حاضر رتبه بندی کرده اید یا می خواهید بعد از آن اضافه کنید.

و البته تنظیمات برگزیده ترافیک خود را تنظیم کنید.

و بعد خوب خواهید بود.

سپس وقتی همه چیز عالی پیش می رود ، به شما اطلاع می دهید. و وقتی کارها اشتباه پیش می روند ، به شما نیز مطلع می شود. Ubersuggest حتی به شما می گوید چه چیزی را اصلاح کنید.

به این ترتیب در کمترین زمان حداکثر نتایج را کسب می کنید.

ابزار شماره 2: هشدارهای Google Analytics

شما Google Analytics را در سایت خود تنظیم کرده اید ، اما چند بار وارد سیستم می شوید؟

و وقتی وارد سیستم می شوید ، می دانید روی چه چیزی باید تمرکز کنید یا به چه چیزی نگاه کنید؟

و اگر این کار را کردید ، آیا می دانید با آن داده ها چه باید کرد؟

Google Analytics ابزاری عالی است ، اما شما نمی خواهید ساعت ها و ساعت ها را با نگاه به گزارش ها تلف کنید. درعوض ، شما می خواهید وقت خود را صرف انجام و گرفتن نتیجه کنید.

اما اگر هشدارهایی را در Google Analytics تنظیم کردید ، می توانید زمان زیادی صرفه جویی کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=a9yVBuk5Amo

اگر از نشان 6:33 تماشا کنید ، نحوه تنظیم هشدارها به شما نشان می دهد. من کل ویدیو را اضافه کردم ، زیرا به شما می آموزد که چگونه Google Analytics را تنظیم کنید ، در صورتی که ردیابی هدف را در این مکان ندارید.

پس از تنظیم هشدارها ، هنگامی که اتفاقات خوب یا بد رخ می دهد ، دوباره مطلع می شوید. من معمولاً هشدارهایی را تنظیم می کنم که فقط در شرایط بد پیش برود ، بنابراین می دانم چه زمانی باید روی اصلاح بازاریابی خود تمرکز کنم.

ابزار شماره 3: ترلو

احتمالاً فکر می کنی چطور است ترلو یک ابزار بازاریابی این واقعا نیست ، اما یک ابزار مدیریت خوب پروژه است

و با استفاده از سئو خود ، شما ممکن است یک تیم به شما کمک کند و Trello به ساده سازی روند کمک می کند ، شما را کارآمد تر می کند و نتایج خود را سریع تر می کنید.

مقاله مرتبط  بهینه سازی سمینار Google My Business

تابلوی Trello را با شکستن آن در 3 بخش ساده نگه می دارم.

  • انجام دادن – آنچه باید با گذشت زمان انجام شود.
  • اولویت بندی شده است – آنچه باید در حال حاضر انجام شود (وظایف در بالا مهمترین آنها هستند)
  • انجام شده – کارهایی که باید مطمئن شوند که به درستی انجام شده اند باید دوبار بررسی شوند.

ساده است. به این ترتیب مجبور نیستید تیم خود را به صورت خرد بپردازید.

بعضی از افراد دارای تابلوهای ترلو پیچیده تر هستند ، اما چیزی ساده مثل من هم کار کرده ام.

اگر می خواهید یک تابلوی Trello برای بازاریابی محتوا خود ایجاد کنید ، با فرض اینکه می خواهید مطالب زیادی بنویسید (مانند 10 ارسال در هفته) ، این فرایند به خوبی انجام می شود.

ستونی که من برای نویسندگان محتوا استفاده می کنم:

  • مباحث – این جایی است که نویسندگان موضوعاتی را که می خواهند درباره آنها بنویسند اضافه می کنند.
  • بررسی رئوس مطالب – نویسندگان طرح اولیه خود را قبل از نوشتن برای تأیید ارائه می دهند.
  • پیش نویس – نویسندگان پیش نویس خشن خود را ارائه می دهند.
  • پیش نویس بررسی – ویراستاران هر پیش نویس را بررسی می کنند.
  • بارگیری ، آماده و آماده بررسی است – اینجاست که ویرایشگر پست را به CMS شما اضافه می کند (مانند WordPress).
  • برنامه ریزی شده – این جایی است که شما محتوا را برای پخش مستقیم برنامه ریزی می کنید.
  • انجام شده – محتوا اکنون زنده است.

درصورتیکه ده ها نویسنده را به طور همزمان مدیریت کنید ، ما آن را موثر دانستیم.

ابزار شماره 4: ابزار پوسیدگی محتوا

آیا می توانید حدس بزنید که هر هفته چند مقاله می نویسم؟

1

به طور جدی ، 1 مقاله در هفته که تقریباً 4 تا 5 در ماه است (بسته به چند هفته در ماه).

و آیا می توانید حدس بزنید که هر هفته چند مقاله و تیم من را به روز می کنیم؟

21

این تقریباً 90 در ماه است.

فقط در مورد آن فکر کنید … چرا من می خواهم تیمی از 3 نفر را داشته باشم که فقط 90 بار در روز می خوانم وقتی فقط 1 بار در هفته می نویسم.

به این دلیل است که به روزرسانی مطالب قدیمی راهی آسان تر برای به دست آوردن ترافیک بیشتر SEO نسبت به ایجاد محتوای جدید است.

اما چه محتوایی را باید به روز کنید؟

ابزار پوسیدگی محتوا آن را به شما بگویم

https://www.youtube.com/watch؟v=37eiHQowS_s

تجزیه می شود تا مقالاتی را که ابتدا ، دوم ، سوم به روز می کنید … بر اساس آنچه بیشترین ترافیک را برای شما ایجاد می کند ، ایجاد می کند.

اگر سوال دارید چه چیزی در به روزرسانی محتوا دخیل است ، فقط به این روش فکر کنید:

  • آیا چیزی در پست شما منسوخ است – در این صورت ، اطلاعات منسوخ شده را به روز کنید و دوباره آن را مرتبط کنید. اگر نمی توانید ، سپس آن قسمت را از مقاله خود حذف کنید.
  • آیا می توانید از رسانه ها برای بهبود تجربه استفاده کنید – آیا شما نیاز به جاسازی فیلم ها دارید ، تصاویر بیشتری اضافه کنید ، حتی ممکن است یک اینفوگرافیک اضافه کنید؟ برای بهتر گفتن داستان و پیام خود از رسانه استفاده کنید.
  • آیا شما از کلمات کلیدی مناسب هستید – یک راه ساده برای به دست آوردن ترافیک بیشتر ، ادغام کلمات کلیدی مرتبط دیگر در مقاله شما است. هرچه مقاله شما در مورد آن باشد ، آن را در Ubersuggest وارد کرده و به گزارش “ایده های کلیدی” در ناوبری سمت چپ بروید.
  • آیا چیزی وجود ندارد – سعی کنید سوراخ هایی را در محتوای خود ایجاد کنید. چه کاری می توانید برای بهتر شدن آن انجام دهید؟ رقبای شما درمورد اینکه فراموش کرده اید ذکر کنید چه می گویند؟ به چه سؤالاتی پاسخ ندادید كه ممكن است خواننده باشد؟ با طرح این سؤالات ساده ، می توانید آن را بهتر کنید.

ابزار شماره 5: برنامه افزودنی Chrome Ubersuggest

اگر نصب نکرده اید برنامه افزودنی Chrome Ubersuggest، حتماً این کار را انجام دهید.

من قصد ندارم شما را با تمام ویژگی های افزونه تحمل کنم … در عوض ، من می خواهم یک چیز را برای شما فراهم کنم که باعث صرفه جویی در وقت شما خواهد شد.

می دانید وقتی Google را برای اطلاعات می آموزید تا درباره هر موضوعی اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

احتمالاً ، بعضی اوقات شما در حال Googling هستید تا چیزهای مرتبط با فضای خود را بیاموزید. و وقتی این کار را کردید ، متوجه می شوید که سایت شما معمولاً در صدر این نتایج جستجو قرار نمی گیرد.

و این خوب است

اما وقتی جستجو می کنید ، در نوار جستجوی Google متوجه “جستجوهای ماهانه” خواهید شد.

مقاله مرتبط  آنچه Coronavirus (COVID-19) برای بازاریاب ها معنی دارد

این به شما نشان می دهد که چند بار این کلمه کلیدی جستجو می شود.

بنابراین هر زمان که به دنبال چیزی در فضای خود هستید ، به آن شماره توجه کنید. اگر یک کلمه کلیدی را با بیش از 5000 جستجو مشاهده کردید ، ممکن است ارزش هدف گذاری داشته باشد.

و هنگامی که به پایین پیمایش می کنید و سایتهایی را که در بالا رتبه بندی شده اند ، شروع به کار می کنید ، در زیر هر سایت متوجه اندازه گیری ها خواهید شد.

اگر متوجه یک صفحه وب با هزاران اشتراک اجتماعی و صدها پیوند هستید ، باید مجددا تأیید کند که احتمالاً می خواهید پس از آن دوره بروید. و لیستی که هزاران اشتراک اجتماعی و صدها پیوند دارد ، معیار خوبی برای صفحه است که از کیفیت بالایی برخوردار است و آنچه در فضای شما افراد ترجیح می دهد.

در حالت ایده آل ، شما می خواهید چیزی بهتر از آن ایجاد کنید ، زیرا این اصلی ترین راه ضرب و شتم آنها در طول زمان است.

ابزار شماره 6: سلام نوار

سئو بسیار متفاوت از ترافیک پرداخت شده است.

با استفاده از ترافیک پولی ، می توانید افراد را به یک صفحه فرود با محتوای بسیار کمی هدایت کنید ، که این امر باعث می شود تولید و فروش منجر شود.

با SEO ، Google ترجیح می دهد سایتهای پرمحتوا را رتبه بندی کند.

اما هنگامی که شخصی در صفحه ای پر از محتوا مبتنی بر آموزش و پرورش قرار می گیرد ، احتمال تبدیل شدن به مشتری کمتر می شود.

یک تعمیر ساده وجود دارد … سلام بار.

سلام نوار ویژگی های زیادی دارد ، اما من فقط می خواهم شما از نوار بالایی مانند من در NeilPatel.com استفاده کنید.

و همینطور که حرکت می کنید همراه شما حرکت می کند.

این یک چیز کوچک به من اجازه می دهد تا نرخ تبدیل من را از ترافیک سئو جستجو کنم.

به راحتی می توانید با چند کلیک ساده در نوار سلام تنظیم کنید یا حتی می توانید بر اساس مکان خود از پیام های مختلفی را به افراد نشان دهید.

اگرچه ترافیک سئو و همچنین ترافیک پولی را تبدیل نمی کند ، اما در دراز مدت بسیار ارزان تر است و ROI کلی بهتری دارد. و اینکه یک سلام نوار کوچک تعداد شما را بهبود می بخشد.

این مسئولیت 9.4٪ از درآمد NeilPatel.com را بر عهده دارد.

هر کمی اضافه می شود

ابزار شماره 7: Mozcast

Google تمام می کند 3200 الگوریتم در سال تغییر می کند.

آیا واقعاً می خواهید همه آنها را به روز نگه دارید؟

اگر اولین ابزار را دنبال کردید و در Ubersuggest یک پروژه را راه‌اندازی کردید ، با پایین آمدن رتبه بندی ، به شما اطلاع داده خواهد شد.

و اگر هشدارهایی را در Google Analytics (ابزار شماره 2) تنظیم کردید ، وقتی ترافیک شما به شدت کاهش می یابد ، مطلع می شوید.

آنچه پیدا خواهید کرد این است که نگه داشتن همه به روزرسانی های Google بسیار دشوار است و می تواند تشخیص دهد که برای رفع ترافیک خود چه کاری را باید رفع کنید ، گیج کننده است.

این گزارش در Moz همه به روزرسانی های الگوریتم را ردیابی می کند و یک مرور کلی درباره آنچه تغییر کرده است یا به روزرسانی مربوط به آن است ، به شما می دهد. بالاتر از آن ، می خواهید این موارد را بررسی کنید موتاکست اگر اخطاریه در مورد رده بندی یا افت ترافیک دریافت کنید ، زیرا این ابزار تأیید می کند اگر سایر افراد نیز شاهد تغییراتی در یک به روزرسانی Google باشند.

به خاطر داشته باشید که Google هر بروزرسانی را اعلام نمی کند ، از این رو می خواهید آنچه را که با Mozcast مشاهده می کنید ، به طور متقابل اشاره کند.

به این ترتیب دیگر لازم نیست ساعت ها برای تحقیق در مورد هر به روز صرف کنید.

ابزار شماره 8: مفصل

ایجاد لینک یک درد است. ابزارهای پیوند بسیاری مانند این وجود دارد … اما بگذارید خودمان کودک نباشیم … شما فقط وقت ندارید 10 تا 20 ساعت در هفته را صرف ساختن لینک کنید.

بنابراین ، هر دقیقه ای که می گذرانید ، باید مطمئن شوید که آن حساب می شود.

ابزاری به نام وجود دارد مفصل که بهترین لینک ها برای هر صنعت را تجزیه می کند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که یک صنعت و سایتی را انتخاب کنید و تمام لینکهای خوبی را که به رقابت شما می رود به شما نشان می دهد.

سپس می توانید تلاش های خود را برای دستیابی به آن سایت ها برای به دست آوردن لینک متمرکز کنید.

مطمئناً ، شما باید متقاضی مطالب شگفت انگیز یا یک محصول یا خدمات خوب باشید تا بتوانید آن سایت ها را متقاعد کنید که به شما پیوند دهند ، اما سلام ، اگر هیچ یک از این موارد را ندارید ، در ابتدا انجام کار سخت خواهد بود. محل.

مقاله مرتبط  نحوه راه اندازی سایت عضویت سودآور (10 مرحله)

بنابراین ، وقت خود را برای جستجوی پیوندها تلف نکنید هنگامی که تفصیلی لیستی از صدها سایت شگفت انگیز را برای شما فراهم می کند تا از فضای خود پیوند برقرار کنید.

ابزار شماره 9: ممیزی با سرعت سایت

سرعت بر رتبه بندی تأثیر می گذارد.

Google دیگر نمی خواهد وب سایت های کند را رتبه بندی کند.

مهم نیست که فناوری بهتر شده است و اکنون می توانید اینترنت ماهواره ای را نیز خریداری کنید. هر مکانی در اینترنت سریع فروزان نیست.

به همین دلیل ، گوگل دارای چارچوب صفحه های شتاب موبایل است که به زمان بارگیری موبایل کمک می کند.

اما این کافی نیست ، شما به وب سایت خود نیز نیاز دارید تا سریع بارگیری شود.

بنابراین ، به اینجا بروید و URL خود را وارد کنید.

سپس به گزارشی منتهی می شوید که به شکل زیر است:

آنچه شما می خواهید روی آن تمرکز کنید سرعت سایت است. این گزارش Ubersuggest از Google Lighthouse بیرون کشیده شده است.

بنابراین ، آن را به توسعه دهنده خود ارسال کنید و به آنها بگویید که شما را هم در زمان بارگذاری موبایل و هم برای دسک تاپ در مارک سبز قرار دهد.

با بالا رفتن سرعت ، رتبه بندی و ترافیک سئوی شما به مرور زمان نیز افزایش می یابد.

ابزار شماره 10: Supermetrics

آیا از داشتن داده های خود در همه جا خسته شده اید؟

چرا می خواهید هنگامی که می توانید وارد یک برنامه شوید ، به چهار یا از پنج برنامه مختلف وارد شوید تا SEO و داده های بازاریابی خود را بدست آورید.

و نه ، من در مورد Google Analytics صحبت نمی کنم. من در مورد صحبت کردن Google Data Studio.

اگر هنوز از آن استفاده نکرده اید ، برای آن ثبت نام کنید … این برنامه رایگان است.

Google Data Studio یک ابزار هوش تجاری است که تمام داده های شما را در یک مکان به شما نشان می دهد.

بنابراین چگونه می توانید تمام داده های SEO خود را در Google Data Studio دریافت کنید؟ تو استفاده میکنی Supermetrics.

این کلیه داده های SEO شما را از منابع مختلف به Data Studio منتقل می کند ، بنابراین دیگر نیازی به ورود به چندین ابزار از جمله Google Analytics نیست.

ویژگی مورد علاقه من در Supermetrics این است که می توانید گزارشگری بازاریابی خود را به صورت خودکار انجام دهید ، بنابراین دیگر نیازی به تهیه گزارش های خود به صورت دستی نیست.

ابزار شماره 11: VidIQ

Google محبوب ترین موتور جستجو است.

اما آیا می دانید که چیست دومین موتور جستجوی مشهور است؟

این بینگ نیست … در واقع YouTube است ، که Google در حقیقت از آن برخوردار است.

اگر هنوز YouTube SEO را انجام نداده اید ، باید مجدداً تجدید نظر کنید. فقط کافی است هر ماه ترافیک جستجو را از YouTube جستجو کنم.

اگر می خواهید بیاموزید چگونه کار می کند ، این مقاله نحوه انجام YouTube SEO را شرح می دهد.

اما برای آسانتر کردن کارها ، نصب کنید این برنامه افزودنی Chrome.

هر زمان که در YouTube جستجو انجام دهید به شما نشان می دهد که چه کسانی محبوب هستند ، چه کلمات کلیدی را جستجو می کنید که به هر ویدیو مربوط می شوند ، و از برچسب هایی که افراد برای دریافت ترافیک بیشتر SEO استفاده می کنند ، استفاده می شود.

من می خواستم این پست را با VidIQ خاتمه دهم زیرا این رقابتی نیست.

ببینید ، بر خلاف SEO سنتی ، دیدن نتایج چند ماه طول نمی کشد. YouTube SEO برعکس است که در آن رقابتی نیست (هنوز) و شما می توانید در عرض 24 تا 48 ساعت از انتشار یک فیلم (به طور جدی!) در صدر قرار بگیرید.

نتیجه

آنها می گویند SEO سخت و وقت گیر است. و من نمی خواهم دروغ بگویم ، شما نتیجه نمی گیرید مگر اینکه تلاش کنید.

اما چه کسی می گوید باید به اندازه وقت گیر باشد؟

با استفاده از برخی از ابزارهایی که در بالا به آنها اشاره کردم ، در وقت خود صرفه جویی می کنید. واقعا به همین اسونیه.

می دانم چیزهای زیادی وجود دارد و می تواند بسیار زیاد باشد. بنابراین اگر وقت کافی برای استفاده از همه ابزارها ندارید خوب است … فقط از بالا شروع کنید و راه خود را پایین بیاورید (من آنها را بر اساس آنچه بیشترین وقت شما را ذخیره می کند) قرار داده ام.

چه روش دیگری باعث صرفه جویی در SEO خود می شوید؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *