آموزش سئو

10 گواهینامه برتر بازاریابی که ارزش خرید دارند

اکتبر 12, 2020

وقتی نوبت به بازاریابی دیجیتال می رسد ، دانش قدرت است.

بازاریابان با تجربه صنعت می دانند که چگونه یک استراتژی پرداخت شده در شبکه های اجتماعی ، کدام کلمات کلیدی را انتخاب کنند و چگونه محتوای مغناطیسی را برای تبدیل بنویسند.

از نظر بقیه ، این افراد باید فوق بشری به نظر برسند! اما … من راز آنها را می دانم.

حقیقت این است که این بازاریابان خوش شانس و با استعداد نیستند. بیشتر بازاریابان موفق سالها آزمون و خطا را پشت سر گذاشته اند.

اما شاید شما سالها ندارید شاید شما بخواهید اکنون نتایج را مشاهده کنید.

یا شاید شما در اثبات دانش بازاریابی خود به مشتریان و کارفرمایان مشکل دارید. به هر حال ، برجسته شدن در زمینه ای به رقابت با بازاریابی دیجیتال ، می تواند چالش برانگیز باشد.

اینجاست که گواهینامه های بازاریابی ارائه می شود.

سالها پیش ، گفتم گواهینامه ها مهم نبودند. در آن زمان ، این درست بود. اما با گذشت زمان ، گواهینامه های بازاریابی تکامل یافته و ممکن است برای بسیاری از افراد یک فرصت عالی باشد.

آنها تخصصی تر و راه حل گرا شدند – اساساً از ارزش بیشتری برخوردارند. این روزها ، من می گویم جایی برای گواهینامه های بازاریابی در رزومه شما وجود دارد ، به خصوص اگر تازه شروع به کار کرده اید.

اما فقط این نیست که دروس صدور گواهینامه بینش و ارزش ارائه می دهند. گواهینامه های بازاریابی همچنین می توانند دانش موجود شما را تأیید کنند.

متأسفانه ، هنوز تعداد زیادی گواهی بازاریابی بی فایده در دسترس است. چگونه شما می خواهید بدانید که چه چیزی را بدست آورید؟

من برای شما کار سختی انجام دادم ، ده ها برنامه صدور گواهینامه بازاریابی را مرور کردم و داده ها را کشف کردم تا ده گواهینامه ارزش دریافت را پیدا کنم.

به نظر خوب میاد؟ عالی است ، بیایید غواصی کنیم

Digital Marketing Pro’s Digital Marketing Institute

این گواهینامه دو به یک است. هنگامی که شما کامل خود را دوره Digital Marketing Pro، هم از طرف م Instituteسسه بازاریابی دیجیتال و هم از طرف انجمن بازاریابی آمریکا با مجوز حرکت خواهید کرد.

اما س realال واقعی این است: چه درسی می آموزید ، و چگونه می توانید آنها را در کار خود اعمال کنید؟

خوب ، اجازه دهید از برنامه درسی بگذریم! این گواهینامه به ده دوره نیاز دارد ، شروع با مقدمه ای در بازاریابی دیجیتال و بسته بندی با یک کلاس استراتژی پیشرفته بازاریابی دیجیتال.

وقتی اصول بازاریابی دیجیتال (اصول ، روش های تحقیق ، روانشناسی مصرف کننده و غیره) را یاد گرفتید ، می توانید موضوعات چالش برانگیزتری را جستجو کنید:

  • عناصر سازنده استراتژی موفق بازاریابی محتوا کدامند؟
  • چند وقت یکبار باید در حال انتشار محتوا باشید؟
  • آیا شما باید بر تولید محتوا تمرکز کنید یا محتوا را تنظیم کنید؟

این برنامه از بازاریابی در شبکه های اجتماعی گرفته تا بهینه سازی وب سایت را شامل می شود. ممکن است متناسب با بودجه همه نباشد ، اما یک گواهینامه است که قابل تأمل است.

هزینه ها:

  • DMI Expert (دیپلم تحصیلات تکمیلی در بازاریابی دیجیتال): 3،787 دلار
  • نرم افزار بازاریابی دیجیتال (صدور گواهینامه DMI x AMA Dual): 1،368 دلار *
  • استاد DMI (استاد بازاریابی دیجیتال مجاز): 11155 دلار

*این همان موردی است که ما برای اطلاعات بالا روی آن متمرکز شده ایم.

مجوز تبلیغات مایکروسافت

وقتی نوبت به گواهینامه های بازاریابی می رسد ، بسیاری تمایل دارند آنچه معروف است را دنبال کنند. اما در واقعیت ، بهترین پیشرفت های بازاریابی اغلب وقتی اتفاق می افتد که خارج از چارچوب فکر کنید.

مقاله مرتبط  یک راهنمای سریع برای استفاده از کلمات کلیدی برای سئو بهتر آمازون

به همین دلیل است که من توصیه می کنم به دنبال تبدیل شدن به یک Microsoft Advertising Certified Professional. برای مبتدیان ، کاملاً رایگان است. این برنامه به شما کمک می کند تا از دلارهای تبلیغاتی خود نهایت استفاده را ببرید و تبلیغات خود را بهینه کنید.

به علاوه ، پس از تکمیل گواهینامه ، در فهرست اعضا قرار خواهید گرفت ، بنابراین کارفرمایان بالقوه می توانند به سرعت وضعیت تأیید شما را تأیید کنند. حتی ممکن است یک مدیر بازاریابی هنگام اسکن فهرست راهنما مورد توجه قرار بگیرید!

این گواهینامه برای هر کسی که در دنیای بازاریابی شروع به کار می کند یک مرحله عالی است.

هزینه: رایگان!

گواهینامه فردی Google Analytics

گواهینامه فردی Google Analytics بسیار تخصصی است

Google Analytics باید در کمربند ابزار هر بازاریاب باشد. یک متخصص بازاریابی دیجیتال کاملاً آموزش دیده می تواند با استفاده از Google Analytics نقاط قوت و ضعف هر استراتژی تبلیغاتی مشخص را شناسایی کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=kKPTZNjaKcY

با درک قوی از Google Analytics ، یک قدم به ایجاد کمپین های بازاریابی دیجیتال موثر نزدیک خواهید بود.

برای دریافت گواهینامه چه کاری انجام می شود؟

امتحان 90 دقیقه ای است و در یک جلسه برگزار می شود. مانند اکثر گواهینامه های موجود در این لیست ، برای کسب حداقل امتیاز 80٪ نیاز دارید. در صورت عدم موفقیت ، باید یک هفته صبر کنید و دوباره سعی کنید.

خوش شانس شما ، با مجوز از Google به بسیاری از مطالب مطالعه دسترسی خواهید داشت.

آنها Google Analytics برای مبتدیان و Google Analytics پیشرفته دوره ها ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسند ، اما حاوی اطلاعات حیاتی هستند که شما به عنوان بازاریاب روزانه به آنها نیاز خواهید داشت.

یک ضرورت مطلق ، و تمام هزینه های شما صرف وقت و توجه شما است.

هزینه: رایگان!

گواهینامه بازاریابی دیجیتال OMCP

اگر هرگز در مورد گواهینامه حرفه ای بازاریابی آنلاین (OMCP) نشنیده اید ، جای تعجب نیست. این یک گواهینامه کاملاً پیشرفته است و برای هر کسی که به تازگی وارد دنیای بازاریابی دیجیتال نشده است

اگر می خواهید درآمد کسب کنید گواهینامه بازاریابی دیجیتال OMCP، شما باید دانش فنی بازاریابی دیجیتال خود را به طور کامل نشان دهید.

در حالی که هیچ پیش شرط رسمی در امتحانات OMCP وجود ندارد ، اما اگر می خواهید گواهینامه بگیرید باید چند معیار را رعایت کنید. درست در خفاش ، شما به تجربه زیادی نیاز خواهید داشت.

در امتحانات OMCP خود نه تنها به نمره قبولی احتیاج دارید ، بلکه باید حداقل یکی از این سه شرط را نیز داشته باشید:

  • 5000 ساعت تجربه
  • مدرک فوق دبیرستان با 2000 ساعت تجربه
  • اتمام دوره تایید شده بازاریابی دیجیتال با 1000 ساعت تجربه

پس از قبولی در آزمون ، می توانید گواهینامه خود را درخواست کرده و وضعیت گواهینامه خود را تأیید کنید.

بنابراین ، چه چیزی یاد خواهید گرفت؟ شما با یادگیری جزئیات بازاریابی محتوا ، نحوه بهینه سازی نرخ تبدیل خود و همه چیز در مورد استراتژی های بازاریابی از طریق ایمیل شروع خواهید کرد. سپس ، دوره ها بازاریابی تلفن همراه و جستجوی پرداخت شده را پوشش می دهند.

این دوره با نگاهی عمیق به سئو ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و تحلیل دیجیتال عمومی به پایان می رسد.

مقاله مرتبط  راهنمای بازاریاب برای داستانهای LinkedIn

این دوره ممکن است طلبکارانه باشد ، اما با افزایش پتانسیل درآمد تا 26٪، جای تعجب نیست که این دوره بسیار مورد تقاضا است.

هزینه:

* این امتحانی است که ما در این بخش روی آن متمرکز شده ایم.

گواهینامه بازاریابی آکادمی Hootsuite

بهترین قسمت در این مورد این است که شما می توانید از آکادمی Hootsuite به عنوان ابزاری برای شناسایی نقاط ضعف بازاریابی دیجیتال خود و تقویت آنها استفاده کنید.

اگر قبلاً می دانید در دنیای بازاریابی چه می کنید اما به دنبال راهنمایی بیشتر در مورد استفاده هستید برنامه Hootsuite، یک دوره برای آن وجود دارد

از طرف دیگر ، اگر به دنبال برنامه ای عمیق تر هستید که با مشکلات عمده بازاریابی در شبکه های اجتماعی مقابله کند ، آنها نیز دوره ای برای آن دارند.

آنها حتی دوره های بازاریابی بسیار تخصصی برای کسانی که در زمینه هایی مانند مراقبت های بهداشتی یا حمایت اجتماعی فعالیت می کنند ، دارند.

توصیه من؟ رزومه خود را مرور کنید و ببینید چه مهارت هایی برای توسعه نیاز دارید. با صرف مقداری وقت و هزینه از دوره های Hootsuite استفاده کنید و خود را به یک بازاریاب آنلاین قوی تبدیل کنید.

هزینه: آنها نه گواهینامه دارند که از 99 دلار تا 999 دلار متغیر است.

گواهی بازاریابی Google Ads

Google Analytics و Google Ads دو روی یک سکه هستند. هرچه بیشتر با ابزارهای Google آشنا باشید ، احتمال اشتباه در بازاریابی کمتر است.

Google Ads می تواند استراتژی بازاریابی شما را ایجاد یا شکست ، به همین دلیل مطالعه آن کاملا ضروری است اگر تازه شروع به کار کرده اید.

حتی اگر قبلاً چند کمپین اجرا کرده باشید ، ارزش دارد که حدوداً پنج ساعت وقت بگیرید تا این گواهینامه را بدست آورید.

این دوره به درخشیدن موضوعات پیچیده تر Google Ads کمک می کند. اگر در مورد ارزش تبلیغات دیجیتال ، ساختن یک کمپین از ابتدا یا اندازه گیری معیارها کاملاً واضح نیستید ، این همان دوره موردنیاز شماست.

هزینه: رایگان!

YouTube مجاز است

جای تعجب است که چقدر به ندرت این گواهینامه ارائه می شود – YouTube در دنیای بازاریابی معامله بزرگی است.

هر وقت بازاریاب ها در مورد گواهینامه صحبت می کنند ، تمایل دارند دوره هایی را که اصول پیمایش در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهند ، متمرکز کنند.

اما گاهی اوقات ، در واقع آنچه شما نیاز دارید نیست.

گاهی اوقات ، شما به دوره ای نیاز دارید که به شما کمک کند درک کنید چه چیزی در زیر یک ابزار خاص است.

من نمی توانم به دوره ای فکر کنم که کمتر از گواهینامه YouTube باشد.

آنچه بازاریابی ویدئویی را بسیار قدرتمند می کند میزان جذابیت آن است. و یادگیری نکات و ترفندهای ایجاد محتوای جذاب بصری قطعاً ارزش صرف وقت را دارد.

گواهینامه YouTube همه چیز در مورد استفاده از عناصر اصلی بازاریابی دیجیتال و استفاده از آنها در بستر YouTube است.

با دوره هایی مانند رشد کانال ، مالکیت محتوا و کسب درآمد از دارایی ، آنها متمرکز بر آموزش نحوه ساختن محتوای جذاب هستند که بازدیدکنندگان را به خریداران تبدیل می کند.

هزینه: رایگان!

گواهینامه بازاریابی محتوای HubSpot

اگر جدی در مورد توسعه مهارت های بازاریابی محتوا هستید ، تکمیل این برنامه باید در لیست کارهای شما قرار گیرد.

گواهینامه بازاریابی محتوای HubSpot شامل 12 دوره است ، قبل از آموزش نحوه ایجاد یک فهرست محتوای استثنایی ، به شما کمک می کند بنیادی قوی برای بازاریابی محتوا ایجاد کنید.

مقاله مرتبط  8 بهترین شرکت بهینه سازی نرخ تبدیل سال 2020

آنچه HubSpot را منحصر به فرد می کند این است که به شما کمک می کند ارزش داستان سرایی و نحوه درست ساختن یک چارچوب ایجاد محتوا را درک کنید.

آنها همه موارد از نحوه ایجاد استراتژی وبلاگ نویسی مهمان گرفته تا چگونگی تبلیغ محتوای شما را پوشش می دهند.

من این را به کسی که به تازگی یک وبلاگ جدید راه اندازی کرده یا می خواهد یک وبلاگ موجود را ایجاد کند ، بسیار توصیه می کنم.

هزینه: رایگان!

گواهینامه بازاریابی BluePrint فیس بوک

دسترسی گسترده فیس بوک آن را برای بازاریابان دیجیتال غیر قابل مقاومت می کند. اما واقعیت این است که اکثر آنها نمی فهمند که چه چیزی یک کمپین تبلیغاتی فیس بوک را عملی می کند.

معمولاً بازاریاب های دیجیتال از همان شیوه هایی که برای Google Ads اعمال می کنند استفاده می کنند و آن را روزانه می نامند.

اما فیس بوک دنیای خودش است و اگر می خواهید ترافیک و تبدیل ایجاد کنید ، درک سطح زمین بسیار ضروری است.

فیس بوک پیشنهاد می دهد دو گواهینامه منحصر به فرد: حرفه ای برنامه ریزی شده فیس بوک و خریدار حرفه ای فیس بوک.

قبل از اینکه بتوانید به یک حرفه ای برنامه ریزی شده مجاز در فیس بوک تبدیل شوید ، باید نشان دهید که چطور می توانید برنامه های موفقیت آمیز را برنامه ریزی کنید ، مخاطبان مناسب را برای حداکثر تأثیرگذاری هدف قرار دهید و حداکثر میزان دسترسی خود را داشته باشید.

اگر می خواهید یک خریدار خبره در فیس بوک باشید ، باید مدیریت صفحات ، درک Facebook Pixel و ایجاد تبلیغات جذاب فیس بوک را یاد بگیرید.

هزینه: 150 دلار برای هر گواهینامه

SEMrush دوره جعبه ابزار SEO

اگر موتورهای جستجو نتوانند تجارت شما را ببینند ، ممکن است وجود نداشته باشد. اگر SEO موتورهای جستجو مانند Google را راضی نگه دارد ، چرا نمی خواهید برای SEO وقت بگذارید؟

حدس من این است که تعداد زیادی از بازاریاب ها هستند که از طریق SEO مرعوب می شوند. پیچاندن سر خود به دور SEO اغلب دشوارتر از بازاریابی محتوا یا بازاریابی در شبکه های اجتماعی است.

https://www.youtube.com/watch؟v=zHDATkRygTE

خوشبختانه ، SEMrush اینجاست تا به شما کمک کند

دوره SEO SEO Toolkit یک غواصی عمیق در دنیای SEO است و فقط حدود سه ساعت طول می کشد تا انجام شود.

پس از گذراندن آزمون آنها ، آماده خواهید بود تا تحقیقات کلمات کلیدی ، اندازه گیری متریک و ساخت کمپین را انجام دهید.

هزینه: رایگان!

نتیجه

بازاریابی دیجیتال هر روز تغییر می کند. سیستم عامل ها و تاکتیک هایی که فقط چند سال پیش کار کرده اند امروز به خوبی کار نمی کنند.

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، کار شما این است که در لبه های پیشرفته باقی بمانید. در صنعتی که این کار را سریع انجام می دهد ، می تواند بسیار دلهره آور باشد.

به همین دلیل دوره هایی از این دست می توانند بسیار مفید باشند. آنها به اندازه کافی کوتاه و ارزان هستند که نیازی به ترک کار روزانه و گرفتن وام ندارید. اما آنها به اندازه کافی کامل هستند که باید با بینش ارزشمندی از آنها دور شوید.

آیا موفق به کسب هر یک از این گواهینامه ها شده اید؟ آیا افراد دیگری وجود دارد که توصیه کنید؟ به من در کامنت ها اطلاع دهید!