آموزش سئو

10 نکته SEO eBay برای افزایش فروش

ژانویه 22, 2021

وجود دارد دو میلیارد معاملات هر روز در eBay انجام می شود و اکثر مصرف کنندگان فقط حدود هشت دقیقه را در سایت صرف می کنند تا این خریدها را انجام دهند.

اگر هنوز در این سایت نیستید ، این یک بازار گسترده استفاده نشده است.

اما ، اگر تمرکز شما بر روی جستجوگرها برای موتورهای جستجوی سنتی باشد ، ممکن است در امتحان این سایت مردد باشید. با این حال ، خوش شانس هستید ، زیرا eBay کم و بیش یک موتور جستجوی بیش از حد متمرکز است.

وب سایت SEO ebay

گفته شد ، eBay SEO با Google SEO یکسان نیست. به همین دلیل ، برای افزایش فروش در eBay ، باید بر SEO eBay تسلط داشته باشید.

موتور جستجوی eBay چگونه کار می کند؟

کاسینی کاملاً شبیه Google نیست زیرا کاربران eBay اغلب به جای مرور به خرید می آیند.

در نتیجه ، کاسینی و eBay سعی می کنند روند یافتن موارد ، کسب اطلاعات در مورد آنها و تصمیم گیری برای پیشنهاد یا خرید را تا حد ممکن کارآمد کنند. در حالی که ارتباط کلمات کلیدی نقش زیادی دارد ، کاسینی همچنین به عوامل دیگری نیز توجه دارد:

  • راحتی کاربر: کاربران باید بلافاصله بدانند که به چه چیزی نگاه می کنند ، چرا باید آن را بخرند و پس از خرید چه اتفاقی می افتد. آنها مجبور نیستند برای هر گونه اطلاعات حفاری کنند.
  • Bang for They Buck: قیمت ها ، از جمله حمل و نقل و حمل و نقل ، برای اقلام فروخته شده باید منطقی باشد.
  • رضایت خریدار: صریح بگویم ، eBay و Cassini بیش از فروشندگان به خریداران اهمیت بیشتری می دهند. آنها باید ببینند که شما بررسی های خوب و تعاملات مثبتی با مشتریان دارید.

چرا باید SEO eBay خود را بهبود ببخشید؟

اگر می خواهید از طریق eBay درآمد کسب کنید ، باید بر SEO eBay تسلط داشته باشید. زودتر نشان دادن در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) به این معنی است که افراد بیشتری لیست شما را مشاهده می کنند و هرچه تعداد بیشتری لیست شما را ببینند ، مشتریان بالقوه بیشتری خواهید داشت.

10 نکته برای تسلط بر SEO eBay

فروشنده برتر در eBay با سایر موتورهای جستجو از جمله بسیاری از سیستم عامل های خرید متفاوت است. در زیر 10 نکته برای تسخیر جهان SEO eBay آورده شده است.

از کلمات کلیدی موثر در لیست های eBay استفاده کنید

کلمات کلیدی جایی هستند که eBay و سایر موتورهای جستجو بیشترین شباهت را دارند ، زیرا کلمات کلیدی صرف نظر از اینکه در کدام سایت هستید ، در فروش آنلاین یکپارچه هستند.

https://www.youtube.com/watch؟v=CYicoAcAi0A

اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی شما دقیقاً همان چیزی را که به مصرف کننده نگاه می کنند نشان می دهد. از این کلمات کلیدی هم در عنوان و هم در توضیحات خود استفاده کنید.

کافی نیست که به مشتریان بالقوه خود بگویید که مثلاً ساعت می فروشید. شما می خواهید بفهمید که آنها برای یافتن مورد دقیق شما از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند.

به همین دلیل است که شما نیاز به تحقیق در مورد کلمات کلیدی دارید ، از جمله کشف آنچه مردم به طور کلی و به طور خاص در eBay به دنبال آن هستند.

با استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Ubersuggest ، تحقیقات کلمات کلیدی برای مصرف کنندگان می تواند نسیم زیادی باشد.

اگر به ساعت ها نگاه می کنیم ، Ubersuggest می تواند کلمات کلیدی را که مردم هنگام خرید برای آنها استفاده می کنند کشف کند:

مثال ebay seo ubersuggest

اگر می خواهید eBay را به قسمت قابل توجهی از تجارت خود تبدیل کنید ، به این موضوع توجه کنید Terapeak. اگر مشترک فروشگاه Basic ، Premium ، Anchor یا Enterprise هستید ، به این دسترسی رایگان دارید. اگر یک عضو فروشگاه استارتر یا فروشنده مستقلی هستید ، در صورت پرداخت سالانه 12 دلار است.

با Terapeak می توانید به کمک و اطلاعات اختصاصی eBay دسترسی داشته باشید ، از جمله:

  • در بهینه سازی لیست های خود کمک کنید
  • جزئیات مربوط به آنچه رقبا انجام می دهند
  • روند تحقیقات بازار
  • کمک به فروش کالاهای غیرمعمول ، دست دوم و کم فروش
  • درباره اینکه اگر می خواهید در سطح بین المللی بفروشید چه کاری باید انجام دهید ، تحقیق کنید
  • نکاتی برای بهبود لیست موارد فروخته نشده
مقاله مرتبط  7 روش برای اندازه گیری UX وب سایت خود

اگر در Terapeak به دنبال “ساعت” هستید ، می توانید جستجوی خود را متناسب با لیست eBay خود محدود کنید. بعد از زدن “تحقیق” ، نمونه هایی از لیست ها و قیمت های واقعی را مشاهده خواهید کرد:

محصولات تحقیقاتی SEO ebay
eBay seo watches مثال ذکر شده

عنوان eBay خود را پاپ کنید

عنوان لیست محصولات eBay شما جنبه اساسی عملکرد خوب در SERP های سایت است.

اگر کاربری “eBay” را در eBay جستجو کند ، در ابتدا لیست های پشتیبانی شده را مشاهده می کند ، اما به سرعت با لیست های ارگانیک روبرو می شود. در اینجا یکی از نتایج ارگانیک قبلی برای ساعتها وجود دارد:

ebay SEO لیست خود را پاپ کنید

عناوین کاملاً خوب ، محصولات شما را توسط الگوریتم eBay و مصرف کنندگان آسان تر می کند. این عناوین عبارتند از:

  • کلمات کلیدی متمرکز. برای افرادی که در حال پیمایش هستند دانستن اینکه چه چیزی را می فروشید آسان کنید. کلمه کلیدی خود را بی دلیل در آنجا پر نکنید – فقط یک بار لازم است که آن را نشان دهد.
  • درگیر کردن. فقط کلمات را به عنوان عنوان محصول خود توصیف نکنید. جذاب و آسان خواندن آن کنید.
  • مختصر. شما فقط 80 حرف برای ایجاد عنوان خود دارید. عنوان خود را تا جایی که ممکن است کوتاه کنید بدون اینکه معنای آن را از دست بدهید

دیدن لیست هایی که با این توصیه ها مغایرت دارند غیر معمول نیست. به عنوان مثال ، عنوان فوق می تواند چیزی مانند “Watch Men New Invicta Watch Scuba Chronograph Stainless Steel Dial Watch Black Watch !!” همه چیز آنجاست و کلمه کلیدی چند بار ظاهر می شود – اما روی کدام عنوان کلیک می کنید؟

شرح دقیق اما مختصر لیست eBay را بنویسید

لیست های eBay باید دقیق و دقیق باشند. برای نوشتن این موارد ، باید:

  • ترکیب کلمات کلیدی. کلمات کلیدی را به طور طبیعی در توضیحات خود قرار دهید تا مشتریان در یافتن محصول شما آسان کنند.
  • مزایا را برجسته کنید. به مشتریان نشان دهید چه چیزی از محصول شما سود می برند. فقط مشخصات را برجسته نکنید – به هر حال این مشخصات در جزئیات و شناسه های مورد شما وجود دارد.
  • صادق باش اگر کالاهای دست دوم می فروشید ، سعی نکنید خسارت را جبران کنید. مصرف کنندگان از بدست آوردن مواردی که در شرایط مورد انتظار نیستند استقبال نمی کنند ، و این می تواند منجر به بررسی و بازده ضعیف شود – که eBay آن را دوست ندارد.
  • آن را کوتاه و ساده نگه دارید. توضیحات طولانی و پیچیده ممکن است مشتریان را به تعویق بیندازد.

ابتدا توضیحات خود را برای افراد بنویسید. با پیشرفته تر شدن موتورهای جستجو ، پر کردن کلمات کلیدی دیگر کار نمی کند.

هرگز از متن نامرئی استفاده نکنید. این نه تنها باعث می شود شما از روندهای فعلی سئو خارج از ارتباط باشید ، بلکه قوانین eBay را نقض می کند و می تواند شما را متوقف کند.

تصاویر پاک و م Productثر محصول را در آن بگنجانید

همه موتورهای جستجو ، شامل eBay ، تجربه کاربر خوب (UX) را در اولویت قرار می دهند. به همین دلیل است که شما باید از تصاویر با کیفیت بالا در لیست محصولات خود استفاده کنید.

اگر به عنوان عنوان بالا نگاه کنید ، فکر کنید: اگر به شما نگفته بودند که ما عنوان را نگاه می کردیم ، ابتدا نگاه شما به سمت عنوان یا تصویر می رفت؟

در صورت امکان یک عکاس حرفه ای برای تصاویر خود استخدام کنید. اما ، اگر به یک حرفه ای دسترسی ندارید ، می توانید عکس های خود را بگیرید و همچنان کلیک کنید.

بهترین روشها برای گرفتن عکس های لیست eBay خود عبارتند از:

  • زمینه های خنثی
  • نور خوب
  • تصاویر پاک کردن تمام جزئیات را نشان می دهد
  • بدون زنگ و سوت مانند تصاویر کوچک ، کلاژ یا حاشیه

اگر موارد شما آسیب دید ، مخفی نکنید. در حقیقت ، برجسته کردن آن را در یکی از عکسهای اضافی در لیست خود در نظر بگیرید ، تا مشتری شما بداند چه انتظاری دارد. شما می توانید تا 12 عکس در صفحه مورد

لیست های eBay خود را در دسترس قرار دهید

دسترسی یکی از م componentلفه های مهم SEO است. قابلیت دسترسی به این معنی است که فروشگاه شما برای خریدارانی که کم بینا هستند یا در غیر این صورت با خواندن متن دست و پنجه نرم می کنند ، قابل استفاده است.

مقاله مرتبط  15 نمونه از تبلیغات موفق بنر

از آنجا که موتورهای جستجو می خواهند یک UX مثبت برای همه کاربران ارائه دهند ، صفحات طراحی شده با قابلیت دسترسی را ترجیح می دهند. به همین دلیل است که باید به قابلیت دسترسی فروشگاه eBay خود توجه کنید.

برای دسترسی به فروشگاه خود:

  • از برچسب های alt تصویر استفاده کنید. برچسب های alt تصویر باید بصری و مختصری از تصاویر شما را توصیف کند تا خوانندگان صفحه بتوانند به کاربران کم بینا آنچه در صفحه است ، بگویند. برای کشف بهتر ، کلمات کلیدی خود را در متن alt خود در تصویر وارد کنید.
  • به طور م textثر از متن استفاده کنید. با استفاده از یک فونت در اندازه مناسب ، جملات کوتاه و پاراگراف ها و رنگهایی که خواندن آنها آسان است ، توضیحات خود را مختصر بنویسید.
  • از دستور زبان و هجی درست استفاده کنید. گرامر و املا poor ضعیف نه تنها می تواند باعث شود برخی کاربران از روی دلخوری محض کلیک کنند ، بلکه کلمات غلط املایی برای افراد با استفاده از صفحه خواننده چالش برانگیز است ، و گرامر ضعیف می تواند چیزها را بی جهت گیج کند.

از دسته موارد درست eBay استفاده کنید

انتخاب دسته مناسب برای لیست eBay ضروری است. eBay یک دسته را برای شما پیشنهاد می کند – به عنوان مثال ، اگر برای لیست خود “ساعت” را تایپ کنید ، ممکن است به طور خودکار “ساعت مچی” را انتخاب کند. اما ، اگر یک ساعت جیبی می فروشید ، در صورت عدم حل آن ، خریداران و الگوریتم کاسینی گیج می شوند.

اگر فکر می کنید مورد شما در بیش از یک مورد خوب عمل کند ، می توانید دسته دوم را اضافه کنید. این هزینه کمی هزینه دارد اما ممکن است ارزش آن را داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر من از سال 1945 ساعت مچی می فروشم ، می توانم موارد زیر را انتخاب کنم:

SEO eBay - از دسته های درست eBay استفاده کنید

از این طریق ، من به افرادی که به دنبال ساعت مچی و افرادی که به دنبال ساعتهای قدیمی هستند ، متوسل می شوم.

جزئیات مورد و شناسه های منحصر به فرد eBay را پر کنید

علاوه بر نوشتن توضیحات ، با استفاده از کادرهای بازشو و بازبینی eBay جزئیات مورد را اضافه کنید. اینها به eBay کمک می کنند تا بفهمید چه چیزی را می فروشید.

به همان تعداد استفاده کنید شناسه محصول منحصر به فرد تا جایی که ممکن است. به گزارش ای بی، شناسه های منحصر به فرد محصول به الگوریتم کمک می کند تا لیست محصولات با درخواستها سریعتر مطابقت داشته باشد. آنها همچنین به محصولات شما کمک می کنند تا دید بیشتری داشته باشند.

eBay اخیراً نیاز به شناسه های خاصی از محصولات را در انواع خاصی از اقلام آغاز کرده است. برای اعمال این دستورالعمل ، محصولات باید جدید یا تولیدکننده نوسازی شوند – اگرچه می توانید (و باید) اطلاعات مربوط به موارد خارج از این پارامترها را نیز در اختیار داشته باشید. شناسه های مورد نیاز عبارتند از:

  • نام تجاری
  • شماره قطعه سازنده (MPN)
  • شماره مورد تجارت جهانی (GTIN)

این ساعت Invicta در بالا دارای تعداد زیادی شناسه محصول است:

Ebay SEO - شناسه های محصول

UPC GTIN است. مدل MPN است.

اگرچه اضافه کردن شناسه های منحصر به فرد محصول به نظر درد آور است ، اما در افزایش SEO eBay شما بسیار کمک می کند. به علاوه ، آنها شما را از تایپ کردن هر چیز کوچکی در توضیحات محصول بازمی دارند. برخی کراس اوورها البته خوب هستند.

خدمات مشتری Stellar را ارائه دهید

رتبه بندی و شکایات مشتری را به میزان قابل توجهی در رتبه بندی خود در eBay’s SERP متغیر می دانید.

اولین قدم در ارائه خدمات عالی به مشتری ، پیش بارگذاری اطلاعات است. در لیست حمل و نقل ، حمل و نقل و اطلاعات محصول کاملاً واضح و روشن باشید. این شامل اطلاع دادن به آنها در مورد ساعت کاری شما (یعنی وقتی می توانید به پیام ها پاسخ دهید) و روزهایی که حمل می کنید ، باشد. مشتریان شما باید شگفتی صفر در انتظار داشته باشند.

مقاله مرتبط  چگونه SEO خود را با استفاده از Schema Markup تقویت کنیم

اگر مشتری یا مشتری احتمالی با س contactsالاتی با شما تماس گرفت ، سریع پاسخ دهید. بعلاوه ، اگر چندین بار سوال یکسانی دارید ، لیست خود را به روز کنید تا در توضیحات پاسخ داده شود.

رسیدگی به شکایات و نگرانی ها را با بهترین “چهره خدمات مشتری” خود انجام دهید. در صورت بروز مشکلات ، اگر امور را سریع و مودبانه اداره کنید ، می توانید بازبینی مثبتی داشته باشید.

اگرچه eBay بیشتر از مشتری مداری متمرکز بر مشتری است ، اما اگر مشکلی دارید ، شما را حلق آویز نمی کند. آنها راهنمای فروشنده تیم می تواند در خریداران ، بازده و موارد دیگر به شما کمک کند.

دقیقاً مانند هر سایت دیگری که دارای بازبینی است ، مشتریان خود را فعالانه به نوشتن آنها تشویق کنید –هر چند نمی توانید این کار را در لیست های خود انجام دهید یا در ازای بررسی خوب ، چیز یا پول رایگان ارائه دهید.

حساب فروشگاه eBay را باز کنید

هر فروشنده eBay به یک حساب احتیاج دارد ، اما همه به فروشگاه نیاز ندارند حساب. تعداد زیادی فروشنده منفرد در سایت وجود دارند که سعی می کنند خانه های خود را از وسایل غیر ضروری خالی کنند و یا وسایل را در مقیاس کوچک می فروشند. اما ، اگر از این به عنوان منبع درآمد عمده استفاده می کنید ، یک حساب فروشگاه دریافت کنید.

اگر مدتی قبل از eBay استفاده کردید ، ممکن است صفحه “درباره من” را بخاطر بسپارید که به شما امکان می دهد تعداد زیادی اطلاعات به مشتریان بدهید. eBay حذف شده که در سال 2014. امروزه ، اطلاعاتی که می توانید در توضیحات فروشگاه خود به مشتریان ارائه دهید بسیار محدود است. بیایید به صفحه فروشگاه آدیداس نگاه کنیم:

Ebay SEO - شناسه محصول adidas

یک تصویر ، آرم و توضیحات مختصر – این تمام مواردی است که می توانید اضافه کنید. خواهید دید که آنها پیوندی به سایت رسمی آدیداس ندارند. eBay اجازه پیوندهای خارجی را نمی دهد به جز در موارد محدود ، و این هرگز شامل پیوندها به فروشگاه های دیگر نیست. حتی نمی توانید یک وب سایت تایپ شده اما با کلیک غیرقابل کلیک داشته باشید (در فروشگاه خود یا در یک لیست) یا به عنوان نام کاربری شما.

با این حال ، یک صفحه فروشگاه ممکن است ارزش پول را داشته باشد اگر در حجم بالایی می فروشید. مشترکین فروشگاه eBay دریافت می کنند:

  • لیست رایگان و هزینه های تخفیف فروش
  • افزایش ترافیک
  • لیست ابزارهای بهینه سازی
  • قابلیت های آسان “خارج از دفتر”
  • دسترسی به Terapeak بدون هیچ هزینه ای
  • دسترسی مدیر تبلیغات
  • تخفیف خدمات بازرگانی

اشتراک ها قیمت ها (4.85 دلار در ماه برای استارتر از طریق 2999 دلار و 95 دلار در ماه برای اشتراک های Enterprise) و امتیازات متفاوت است.

بهار برای لیست های تبلیغاتی eBay

اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که زود در SERP ظاهر می شوید ، می توانید هزینه آن را پرداخت کنید لیست های تبلیغاتی.

هنگامی که من “Watch” را جستجو می کردم ، 14 از 50 لیست موجود در صفحه یکی از نتایج حمایت مالی می شد. تا حدی منحصر به فرد ، آنها در سراسر پاشیده شدند ، و باعث می شود بیشتر شبیه موارد استاندارد باشند. لیست های حمایت شده نیز در صفحات بعدی ظاهر شد.

قابلیت مشاهده لیست های تبلیغاتی به طور متوسط ​​36٪ بیشتر از لیست های استاندارد است. و اینها بابت هر کلیک پرداخت نمی شوند – تا زمانی که خریدی انجام نشود ، هزینه ای از شما کسر نمی شود.

کمپین های تبلیغاتی موفقیت آمیز (یا ناموفق) می توانند در دراز مدت بر رتبه کلی شما تأثیر بگذارند.

نتیجه

یکی از بهترین راه های افزایش فروش در eBay این است که محصولات خود را بیشتر از رقبای خود نشان دهید.

به همین دلیل شما باید از این نکات SEO eBay استفاده کنید.

این که آیا قصد راه اندازی فروشگاه خود را دارید یا از قبل فروشگاه دارید ، به بهینه سازی موتور جستجو توجه کنید و فروش شما می تواند افزایش یابد.

برای بهبود رتبه خود از کدام نکات SEO eBay استفاده کرده اید؟