آموزش سئو

10 نکته و تکنیک پیشرفته بازاریابی توییتر

مارس 31, 2021

در حالی که توئیتر زمانی به طور انحصاری یک پلت فرم اشتراک افکار بود ، این کانال تکامل یافته و به عنوان منبع محدودیت مخاطبان برای بازاریاب باهوش تبدیل شده است.

با 166 میلیون کاربران فعال روزانه ، جای تعجب نیست که بازاریابان به سیستم عامل اجتماعی سرازیر می شوند.

شاید برای موفقیت شرکت ها در توئیتر توئیت یا مطالب خنده دار در این پلتفرم به اشتراک گذاشته شده باشد. با این حال ، بازاریاب ها امروز باید با ویژگی هایی که به سرعت در حال تغییر هستند و از ویژگی های برجسته این پلتفرم هستند ، در ارتباط باشند. استراتژی بازاریابی توییتر شما باید در رابطه با تنظیمات سیستم عامل دائماً در جریان باشد.

صدا قریب به اتفاق؟

لازم نیست باشد.

در زیر ، این مقاله 10 ترفند و نکات پیشرفته توییتر را که می تواند به شما کمک کند درهم و برهمی در این سیستم عامل منحصر به فرد قرار دهید ، تجزیه می کند.

1. نمایه توییتر خود را تازه کنید

این جمله را بخاطر می آورید ، “هیچ فرصتی دیگر برای اولین برداشت وجود ندارد؟”

این ضرب المثل در پروفایل های اجتماعی شما نیز صدق می کند.

مقاله مرتبط  چگونه می توان بومرهای کودک را از طریق تبلیغات پولی هدف قرار داد

اگر مدتی است که شما به طور فعال برای به روزرسانی و بهینه سازی نمایه Twitter خود کار می کنید ، زمان آن فرا رسیده است. برای اطمینان از به روز بودن و موقعیت مناسب برای جذب مشتری های احتمالی ، این چهار نکته پیشرفته توییتر را بررسی کنید.

توییتر بیو

فقط با 160 نویسه که در اختیار دارید ، مطمئن شوید که بیو توئیتر شما نه تنها درک روشنی از نام تجاری شما به بازدیدکنندگان صفحه داده بلکه از قدرت کلمات کلیدی انتخابی شما نیز استفاده می کند.

تصویر سربرگ

تصویر هدر شما نباید راکد باشد. درعوض ، برای نمایش پیشنهادهای جدید یا مضامین فصلی ، تصویر را به طور مداوم به روز کنید.

این گزینه های مختلف تصویر هدر را امتحان کنید:

  • رویداد آینده
  • محصولات جدید
  • محصولات پرفروش
  • گواهی مشتری
  • توانایی ها

صرف نظر از اینکه در کدام مسیر تصمیم می گیرید ، تصاویر خود را بهینه کرده و از این فرصت استفاده کنید و از کلمات کلیدی مارک دار خود با قرار دادن آنها در نام فایلهای تصویری استفاده کنید تا احتمال ظاهر شدن صفحه شما در جستجوی تصویر را افزایش دهد.

مقاله مرتبط  چگونه SEO خود را با استفاده از Schema Markup تقویت کنیم

تصویر پروفایل

آرم شما باید بر تصویر نمایه شما مسلط باشد.

با این حال ، اگر آرم شما شامل متن یا تصاویر پیچیده است که در تلفن همراه ترجمه خوبی نخواهد داشت ، طراحی یک آرم ثانویه را در نظر بگیرید.

جهت وب سایت

با نزدیک شدن راهبردی به مکان ارسال مشتری ، از پیوند معمول صفحه اصلی خارج شوید. در بیوگرافی توییتر خود ، بازدیدکنندگان را به “مشاوره” هدایت می کنم ، بنابراین آنها باید یک مسیر مستقیم را طی کنند.

مشخصات خود را برای استراتژی پیشرفته توییتر خود بهینه کنید

پس از اتمام این چهار به روزرسانی پیشرفته توییتر ، به یاد داشته باشید که آن را ادامه دهید. شما باید نمایه توییتر خود را به روز کنید تا چهره های در حال تغییر در صنعت خود و همچنین جنبه های مربوط به تجارت خود را منعکس کند.

2. انواع مختلف مطالب را به اشتراک بگذارید

توییتر با معاصران رسانه های اجتماعی متفاوت است. ممکن است آن سفید تبلیغاتی که در LinkedIn به اشتراک گذاشته اید تعامل زیادی داشته است ، اما ممکن است در توییتر عملکرد خوبی نداشته باشد.

مقاله مرتبط  نحوه رتبه بندی برای چندین کلمه کلیدی (و افزایش بازدید وبلاگ خود)

طبق توئیتر ، محتوای تعاملی تمایل دارد تا بهترین عملکرد را در سیستم عامل داشته باشد. این شرکت پیشنهاد می کند از موارد زیر استفاده کنید:

تصاویری با تأکید بر ویدئو

برای تقویت نتایج ، طرفداران توئیتر برای استفاده از دستگیری تصاویر ، GIF و فیلم ها.

داده ها برای تهیه نسخه پشتیبان وجود دارد: با بیش از دو میلیارد بازدید ویدیو در روز ، اطمینان حاصل کنید که از فرم محتوای بسیار مطلوب استفاده می کنید. توییتر پیشنهاد می کند با استفاده از آرم و زیرنویس های شرکت خود نیاز به هدفون و به اشتراک گذاری فیلم ها را بین 6-15 ثانیه از بین ببرید.

در واقع ، پست هایی که دارای تصاویر هستند تولید می کنند 35 درصد بازتوییت بیشتر از آنهایی که فقط مبتنی بر متن هستند ، و ویدئوها 28 درصد بازتوییت بیشتر از متن دارند.

اخلاقی داستان؟ هرچه توییت های شما از لحاظ بصری جذاب تر باشد ، احتمال ایجاد تعامل اجتماعی بیشتر است.

این روایت تصویری را از Threadless بررسی کنید که از طریق یک ویدیوی تعاملی یک داستان کامل را بیان می کند.

س Quesالات و نظرسنجی ها

علاوه بر محتوای تصویری ، توییتر پیشنهاد می دهد از قالب مکالمه پلت فرم برای درگیر کردن مخاطبان خود استفاده کنید. اگرچه این استراتژی ممکن است در فیس بوک یا اینستاگرام عملکرد خوبی نداشته باشد ، درگیر شدن با مخاطبان از طریق نظرسنجی ها می تواند روش خوبی برای ایجاد مکالمه و تعامل باشد.

نگاهی به این پست از مد برای همیشه که تعامل مخاطب را تشویق می کند.

نکته پیشرفته توییتر - برای همیشه از مد نظرسنجی ها استفاده کنید

الگوهای رفتاری

با استفاده از 240 شخصیت در اختیار شما برای بیان یک داستان ، استفاده از قدرت روایی موجود در الگوهای رفتاری راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن پیام در حالی که به طور همزمان از مزایای استفاده از توانایی ویروسی پول می گیرید توییت.

نکته پیشرفته توییتر - از الگوهای رفتاری استفاده کنید

صرف نظر از مخاطبان ، استراتژی محتوای توییتر شما باید پیچیده باشد. به عنوان یک نکته کلی ، شما باید به قانون یک سوم: یک سوم توییت ها کسب و کار شما را تبلیغ می کنند ، یک سوم داستان های شخصی را به اشتراک می گذارند و یک سوم آنها اطلاعات آماری از متخصصان یا افراد تأثیرگذار است.

تنوع محتوا نیز همین است. مطمئن باشید که به دنبال کنندگان خود پالت متنوعی متنوعی ارائه می دهید.

3. مطالعات موردی یا تیزرهای توصیفی را به اشتراک بگذارید

هنگام ایجاد استراتژی پیشرفته توییتر خود ، با به اشتراک گذاشتن قطعه هایی از داستان های موفقیت خود ، منجر به جذب بالقوه شوید. برای اطمینان از اینکه مخاطبان شما می توانند به طور کامل به داستان دسترسی پیدا کنند ، صفحاتی را ایجاد کنید که کاربران می توانند کلیک کنند و اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند.

برای جذاب و مصرف شدن این مطالعات موردی ، این بهترین روش ها را دنبال کنید.

از ویژوال استفاده کنید

ما قبلاً درباره ارزش تصاویر در توییتر بحث کرده ایم. این مورد هنگام ساختن توصیفات نیز اعمال می شود. این توییت را از دختر پوشان که شامل یک تصویر مارک دار با یک مرور واقعی است.

نکته پیشرفته توییتر - از تصاویر استفاده کنید

نقل قول های جذاب

نقل قول هایی از مشتریان خود انتخاب کنید که بیانگر چگونگی حل نقاط درد آنها باشد. بیشتر اوقات ، سایر مشتریان بالقوه نیز چنین چالش هایی را تجربه می کنند.

4. رقابت های خنده دار را با رقبای خود شروع کنید

هنگام استراتژی کردن رویکرد پیشرفته Twitter خود ، ارزش طنز خوب و قدیمی را دست کم نگیرید.

این فقط حکایت نیست: 75 درصد مصرف کنندگان می گویند آنها طنز مارک ها را تحسین می کنند

رفت و برگشت سرگرم کننده بین رقبا پاسخ های ویروسی در توییتر داشته است.

وندی مدتهاست که پادشاه رقیب خوب و سرگرم کننده است.

رقابت دوستانه در استراتژی پیشرفته توییتر

این توییت برای وندی کار می کند ، زیرا در قلب خود سبک وزن است. عملکرد خوبی داشت زیرا در حالی که هنوز یک رقابت ذاتی میان غول های فست فود را برانگیخته بود ، با نظر پیروان درگیر شد.

اگر با هر یک از رقبای خود رابطه مثبت دارید ، آنها را درگیر یک بحث احمقانه کنید و یا جنبه ای از نام تجاری آنها را به خوبی سرگرم کنید.

با این حال ، این استراتژی مشخصاً فقط مربوط به برخی از مارک ها است. اگر صدای نام تجاری شما جدی است ، این روش احتمالاً برای شما مناسب نیست.

اگر تصمیم می گیرید که یک رقابت برای برند شما کاملاً با برند باشد ، آنچه را که تجارت شما را از رقابت متمایز می کند مشخص کنید و از این رقابت به طور استراتژیک استفاده کنید تا از جمعیت متمایز شوید.

5. موضع خود را در مورد مسائل عدالت اجتماعی توئیت کنید

بی طرف ماندن دیگر گزینه ای برای مارک ها نیست.

بسیاری از مصرف کنندگان انتظار دارند که مشاغل در موضوعات عدالت اجتماعی موضع بگیرند ، مانند Black Lives Matter ، تغییر آب و هوا و کنترل اسلحه.

در حقیقت، 60 درصد از جمعیت ایالات متحده انتظار دارند كه مارك ها در مورد عدالت نژادی موضع بگیرند. با موضع گیری در مورد این موضوعات ، می توان ارتباط و ارتباط عمیق تری با مخاطبان ایجاد کرد.

با این وجود موضع گیری درمورد مسائل عدالت اجتماعی نیازمند یک برنامه و رویکرد خوب اجرا شده است. در اینجا سه ​​استراتژی اصلی وجود دارد:

مقاوم باش

پیروان متوجه می شوند اگر فقط هنگام نوشتن پیام درمورد موضوعات ، توییت بزنید. برای اطمینان از انتقال واقعی شما از موضوعات عدالت اجتماعی ، اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم درباره این موارد پست می کنید.

قاطع باشید

منتظر نمانید با در نظر گرفتن پاسخ خود یا انتظار چند روزه برای ارسال ، این احساس اصالت را کاهش می دهید.

دقیق باشید

عبارت همیشه مهم است ، اما هرگز بیشتر از زمانی که به موضوعات داغ نزدیک می شوید. در نوشتن خود مراقب باشید و به لحن و صدای استفاده شده در توییت خود توجه ویژه ای داشته باشید.

مصرف کنندگان علاوه بر اینکه می خواهند مارک ها را به صورت عمومی به موضوعات عدالت اجتماعی بپردازند ، می خواهند بدانند که پول خرج شده شان کجا می رود. اگر شرکت شما به موسسات خیریه یا کارزارهای سیاسی کمک مالی می کند ، هنگام ایجاد استراتژی پیشرفته بازاریابی توییتر ، این اطلاعات را درج کنید.

6. ایجاد نظرسنجی

ما قبلاً فهمیدیم که توییتر همه چیز در مورد تعامل است و نظرسنجی ها می توانند به آن کمک کنند.

همانطور که استراتژی پیشرفته بازاریابی توییتر خود را طراحی می کنید ، فراموش نکنید که می توانید از نظرسنجی ها به طرق مختلف استفاده کنید.

جدیدترین محصولات خود را مانند تبلیغ کنید دنی در این نظرسنجی طنز آمیز انجام داد.

نظرسنجی ها را برای استراتژی پیشرفته توییتر اضافه کنید

رهبری فکری را ایجاد کنید ، مانند رند فیشکین انجام داد (ما همچنین این کار را برای بحث درباره سلطان بودن یا نبودن مطالب انجام دادیم.)

ایجاد استراتژی های پیشرفته در زمینه رهبری فکر

استراتژی محتوا را راهنمایی کنید ، مانند موزه انجام داد

استراتژی پیشرفته توییتر - س contentال محتوا در نظرسنجی ها

هشتگهایی مانند این را وارد کنید Evernote انجام داد

استراتژی پیشرفته توییتر - هشتگ ها در نظرسنجی ها

این استراتژی ها می توانند با افزایش تعامل مشتری و آگاهی از برند ، به سود برندها باشند.

7. به زندگی ادامه دهید

رفتن به صورت زنده در توییتر آسان است. این استراتژی پیشرفته توییتر نیز موفقیت آمیز است ، زیرا آرزوی تعامل فوری بسیاری از مخاطبان را برآورده می کند.

برای پخش مستقیم ، توییت خود را بسازید ، سپس روی “LIVE” ضربه بزنید. با این کار به صفحه قبل از پخش می روید تا بتوانید عکس خود را قاب بگیرید. پس از آماده شدن ، “پخش زنده” را انتخاب کرده و پخش را شروع کنید!

پس از پخش زنده ، کاربران توییتر و پریسکوپ می توانند برای تعامل با تجربه نام تجاری شما ، به ویدیوی شما بپیوندند.

نمی دانید چرا باید زندگی در زندگی را پشت سر بگذارید؟ در اینجا سه ​​مزیت روشن وجود دارد:

  • بینندگان اغلب درباره آنچه تماشا می کنند توییت می کنند.
  • این می تواند راهی جدید برای تعامل با مخاطبان دشوار باشد.
  • تعامل اصیل مخاطبان را افزایش می دهد.

این عوامل می تواند تأثیر زیادی در میزان دسترسی و تعامل برند شما در توییتر داشته باشد.

8- از فضاهای توییتر استفاده کنید

Twitter Spaces یک ویژگی برای اتاق های گفتگوی عمومی است که می تواند حداکثر ده سخنران را در یک مکالمه میزبانی کند ، هر کسی به آن گوش دهد.

کاربرانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که می توانند به Spaces دسترسی پیدا کنند ، آن را شبیه به پادکست تعاملی خوانده اند.

پس چرا باید Spaces را در استراتژی پیشرفته بازاریابی توییتر خود لحاظ کنید؟ این می تواند به شما کمک کند:

  • بازخورد مخاطبان را بدست آورید
  • ویژگی ها یا محصولات جدید را به نمایش بگذارید
  • رهبری فکر را از طریق گفتگوهای صنعت برقرار کنید
  • با اعضای مخاطب در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید

Spaces به برندها تعامل مستقیم با مصرف کنندگان را ارائه می دهد و گفتگوی تعاملی راحت تر نسبت به سایر روش های ارتباطی را امکان پذیر می سازد.

9. CTA های مختلف را تست کنید

صرف نظر از اقدامی که می خواهید پیروان شما انجام دهند ، شما به یک CTA قوی نیاز دارید تا به آنها بفهماند دقیقاً چه کاری باید انجام دهند.

این عبارت از طریق ارزیابی اهداف شما و به بهترین روش تعیین نحوه چگونگی جلب مخاطبان در دیدار شما در خط پایان تنظیم شده است.

برای آزمایش کارایی CTA خود ، می توانید از ابزاری مانند نقشه گرما استفاده کنید تخم مرغ دیوانه اگر از ردیابی مبتنی بر کلیک استفاده می کنید. برای سایر CTA های تولید سرب ، می توانید با مشاهده تعداد ارسال فرم در ابزار CRM ، نرخ تبدیل را مقایسه کنید.

همچنین می توانید A / B CTA خود را آزمایش کنید.

اگر به دنبال الهام گرفتن از ترکیب CTA های قاتل در محتوای توییتر خود هستید ، این سه مثال را بررسی کنید.

مستقیم cta برای استراتژی پیشرفته توییتر

Vogue اذیت کردن مقاله با درج اطلاعات کافی برای ایجاد علاقه سپس مجله دستورالعمل روشنی به خواننده می دهد: بخوانید.

cta منفی برای استراتژی پیشرفته توییتر

52 از CTA منفی استفاده می کند که برای مثبت کار می کند. اجتناب یک کلمه اکشن قوی است که باعث واکنش احساسی می شود. خواننده نمی تواند کمک کند اما مجبور نیست که روی مقاله کلیک کند تا بفهمد این شش اشتباه چیست.

چندین ctas در استراتژی توییتر پیشرفته خود

InSinkErator از چندین استراتژی استفاده می کند تا اعضای مخاطب را وارد رقابت خود کنند. از CTA وارد شده در کپی گرفته تا CTA “بیشتر بیاموزید” در پایین سمت چپ ، چندین CTA قوی وجود دارد که خواننده را به انجام اقدامات مورد نظر دعوت می کند.

10. از کارت های توییتر استفاده کنید

کارت های Twitter تبلیغات منحصر به فرد پلت فرم است که هدف آن این است که افراد را از توییتر به وب سایت برند شما هدایت کند ، بازدید کنندگان را به مکان هایی هدایت کند که بازاریابی بیشتر در این کانال انجام می شود.

چند نوع کارت مختلف وجود دارد ، اما همه آنها از طرح اصلی یکسانی برخوردار هستند. این کارت تصویری استفاده شده توسط را بررسی کنید مجله نیویورک تایمز:

از کارتهای توییتر برای استراتژی پیشرفته توییتر استفاده کنید

مزیت استفاده از کارت های توییتر این است که به جای فقط متن استاندارد ، تبلیغ کنندگان یک تصویر کامل برای تولید کلیک دارند.

نتیجه

در حالی که ممکن است توییتر در ظاهر یک پلت فرم ساده باشد ، بازاریابان و مارک ها می توانند از پیشنهادات بی نظیر سایت اجتماعی استفاده کرده و تفاوت چشمگیری در تبلیغات ایجاد کنند.

این 10 نکته پیشرفته در زمینه بازاریابی توییتر می تواند نحوه کمک به پروفایل توییتر در موفقیت کلی بازاریابی شما را تغییر دهد.

هنگام استفاده از این نکات ، دو نکته را بخاطر بسپارید: برند و اهداف خود. با در نظر گرفتن این عوامل ، انتخاب کنید که کدام یک از 10 نکته مناسب شماست و شروع به کار کنید.

ممکن است خیلی سریع بازگشت به تلاش خود را ببینید.

بهترین نکته برای موفقیت در توییتر چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید