آموزش سئو

10 نکته برای نوشتن عنوان برنده LinkedIn

اکتبر 19, 2020

LinkedIn 690 میلیون عضو شامل 180 میلیون تأثیرگذار سطح بالا ، 63 میلیون تصمیم گیرنده و 10 میلیون مدیر سطح C است.

از این رو افراد با نفوذ زیادی در LinkedIn وجود دارند که قدرت استخدام و قدرت خرید دارند. هر آنچه که امیدوارید با استفاده از شبکه به دست آورید ، می خواهید تأثیر خوبی ایجاد کنید.

عنوان شما اولین چیزی است که مردم جدا از عکس پروفایل شما می بینند. این چگونه تصمیم گیرندگان شما را پیدا می کنند. این روش چگونه باعث می شود افراد متوجه شما شوند و چه عواملی باعث می شود برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایه شما مراجعه کنند. بنابراین ، به راحتی می توان گفت عنوان شما بسیار مهم است.

بنابراین ، فکر کردم نکات مهم خود را برای ایجاد یک عنوان موثر با شما به اشتراک بگذارم. اما ، ابتدا ، بیایید به اصول اولیه نگاهی بیندازیم:

عنوان LinkedIn شما چیست؟

عنوان شما عنوانی است که با نام شما در LinkedIn و در بالای صفحه نمایه شما ظاهر می شود. عنوان قبلاً به 120 حرف محدود می شد. اما ، در اینجا چند خبر خوب وجود دارد ، LinkedIn عنوان را به 220 کاراکتر گسترش داد در سال 2020. بنابراین ، شما فضای کمی بیشتری برای فروش خود دارید ، دیدگاه خود را به اشتراک می گذارید یا هر آنچه را که می خواهید از طریق عنوان خود بیان کنید.

چه چیزی باعث می شود یک تیتر برتر LinkedIn برنده شوید

چند معیار مهم برای ایجاد یک عنوان تأثیرگذار وجود دارد. بهترین عناوین لینکدین موارد زیر را انجام می دهند:

از کلمات کلیدی استفاده کنید

کلمات کلیدی تنها چیزی نیستند که عنوان شما باید شامل شود. اما آنها برای کمک به افراد مناسب در یافتن نمایه شما کلیدی هستند. کلمات کلیدی می توانند شامل عنوان شغلی ، مهارت ها و زمینه های تخصصی شما باشند. کلمات کلیدی را در ابتدای عنوان خود قرار دهید و سپس با اطلاعات بیشتر گسترش دهید.

ارزش خود را بیان کنید

بیان ارزش شما یا شرکت شما به معنای اشتراک بیش از وظایفی است که انجام می دهید. عنوان شما باید تحت تأثیر مزایای خدماتی که ارائه می دهید و نوع نتیجه ای که می گیرید باشد. به عنوان مثال ، به جای اینکه بگویید شما برنامه ریزی مالیاتی انجام می دهید ، بگویید به کسب و کارها کمک می کنید تا پول خود را پس انداز کنند.

منحصر به فرد هستند

عنوان برتر LinkedIn عنوانی است که از جمعیت متمایز باشد. به این فکر کنید که چند نفر دقیقاً همان کار شما را انجام می دهند یا خدمات مشابهی را ارائه می دهند. با ایجاد تیتر متفاوت می توانید به خود امتیاز رقابتی بدهید و افراد بیشتری را به بازدید از نمایه شما ترغیب کنید.

در رسیدن به اهداف خود به شما کمک می کنیم

شما باید به دقت در مورد اینکه چرا در LinkedIn هستید و چه چیزهایی امیدوارید به دست آورید فکر کنید. این باید آنچه را در عنوان خود (و بقیه نمایه خود) وارد می کنید ، اطلاع دهد. اگر درباره آنچه می توانید در LinkedIn انجام دهید یا نحوه انجام آن مطمئن نیستید ، ممکن است بخواهید با یک مشاور رسانه اجتماعی صحبت کنید.

حال بیایید جزئیات بیشتری را در مورد چگونگی ایجاد یک عنوان برنده بررسی کنیم:

1. بازرسی کنیدعصبانیت

به طور پیش فرض ، LinkedIn از عنوان شغلی و کارفرمای شما به عنوان عنوان اصلی خود استفاده می کند. چه جشن چرت و پرت. اگر می خواهید کار بهتری انجام دهید ، اولین قدم الهام گرفتن است.

افرادی را در زمینه کاری خود یا نقش های مشابه شما جستجو کنید. نگاهی بیندازید که آنها چگونه عناوین خود را تنظیم کرده اند. ببینید چه چیزی برای شما جذاب است و چه چیزی نه. مطمئناً نباید فقط تیتر شخص دیگری را بزنید. اما ، انجام این کار به شما کمک می کند تا ایده هایی در مورد چگونگی ظاهر شدن عنوان خود ارائه دهید.

مقاله مرتبط  لیست چک بازاریابی پست الکترونیکی 31 نقطه برای کمک به شما در دستیابی به نتایج بزرگ

همچنین ، به کسانی که در بالای نتایج جستجو برای صنعت شما ظاهر می شوند ، توجه کنید. آنها از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند؟ به این کلمات کلیدی توجه داشته باشید زیرا احتمالاً در چرایی عملکرد خوب این نتایج مثبت در نتایج جستجو نقش دارند.

2. این س Quesالات را از خود بپرسید

هنگامی که تصمیم می گیرید تیتر LinkedIn خود را برای به حداکثر رساندن تأثیر آن ارتقا دهید ، ایده خوبی است که کمی فکر طوفان مغزی داشته باشید. در اینجا چند س areال وجود دارد که هنگام ایده گرفتن شما را راهنمایی می کنند:

  • اگر فقط پنج ثانیه وقت داشته باشید چگونه می توانید خود را برای یک همکار جدید توصیف کنید؟
  • چه چیزی شما را از دیگران با همین عنوان شغلی متفاوت می کند؟
  • چرا کاربران باید روی نمایه شما کلیک کنند؟
  • بیشترین تقاضای مهارت شما چیست؟
  • بزرگترین موفقیت شما چیست؟
  • چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند؟

3. کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید

کلمات کلیدی مرتبط را در عنوان خود وارد کنید تا در نتایج جستجوی بیشتری ظاهر شوید.

برای این کار ابتدا باید به این فکر کنید که می خواهید نمایه خود را در LinkedIn چه کسانی پیدا کنید. یک استخدام کننده؟ یک احتمال بالقوه؟ تأثیرگذارهایی که امیدوارید با آنها ارتباط برقرار کنید؟ و به همین ترتیب …

این شما را در یافتن کلمات کلیدی مناسب برای استفاده راهنمایی می کند. به عنوان مثال ، شما می توانید مهارت ها یا تخصص های خاص خود را برای یافتن توسط استخدام کنندگان با بیشترین فرصت های شغلی در نظر بگیرید.

که در این مثال، ما نه فقط “توسعه دهنده” داریم و نه فقط “توسعه دهنده chatbot” ، کاربر حتی بیشتر با اصطلاحات “بازاریابی مسنجر فیس بوک” و “پزشک اتوماسیون” خاص تر می شود:

در حالی که ، اگر از LinkedIn برای شبکه سازی و تقویت اقتدار خود استفاده می کنید ، ممکن است بخواهید از اصطلاحات گسترده تری استفاده کنید. نقش شغلی شما ممکن است “Artworker” باشد اما برای اینکه توسط افراد بیشتری پیدا شود ، ایده خوبی است که اصطلاح “Graphic Design” را در آن بگنجانید.

4. پیشنهاد منحصر به فرد فروش خود را وارد کنید

کلمات کلیدی به تنهایی فریبنده نیستند تا کاربران بتوانند از نمایه شما بازدید کنند. ارزشی را که با انجام کاری که ارائه می دهید ، به ویژه چیزی که باعث می شود از جمعیت متمایز شوید ، بیان کنید.

یک فرمول ساده وجود دارد که می توانید برای بیان آن استفاده کنید: من با انجام Z Z به X کمک می کنم Y. اینجاست یک مثال از یک مشاور حسابداری:

وقتی او می گوید “من به زنان کمک می کنم مشاغل سودآوری ایجاد کنند” ، نتایج مفید کار خود را مشخص می کند ، نه فقط وظایفی که انجام می دهد. شما نیز باید کاری مشابه انجام دهید.

همچنین می توانید از داده ها برای هدایت خانه خود استفاده کنید. اینجا یک بازاریاب ایمیل نتایج متوسطی را که به دست می آورد به اشتراک می گذارد:

تعداد زیادی از داده های مربوط وجود دارد که می توانید برای اثبات ارزش خود اضافه کنید ، مانند تعداد مشتریانی که به شما در دستیابی به یک نتیجه خاص کمک کرده اند یا نتایج یک مطالعه موردی چشمگیر.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس بازاریابی آمازون را به درستی انتخاب کنیم

5. دستاوردها / مدارک خود را به اشتراک بگذارید

وقتی در LinkedIn ادعای خود بزرگ بینی کنید ، مردم یا فکر می کنند مغرور هستید یا از آن پر هستید. درعوض ، باید از گفته های قدیمی پیروی کنید: “نمایش نگو”. نشان دهید که در کارهایی که از طریق دستاوردها یا اعتبارنامه خود انجام می دهید عالی هستید.

چشمگیرترین موفقیت شما چیست؟ آیا شاید جایزه ای برده باشید؟ در رسانه های برتر حضور داشته اید؟ یک دسته کتاب فروختید؟ یک شرکت شناخته شده بزرگ کردید؟ اینها مواردی هستند که می خواهید به اشتراک بگذارید.

این حرفه ای این واقعیت را که چهار بار افتخار بالای صدای LinkedIn را به دست آورده است و با ذکر کار خود با مارک کوبان ، برخی از اثبات های جدی اجتماعی را پاشید:

علاوه بر این ، برخی از اعتبارنامه ها که توسط افراد صنعت شما شناخته می شوند ، به شما قدرت می دهند. به عنوان مثال ، در دنیای بازاریابی خوب است مانند گواهی گوگل این طرفدار:

اعتبارنامه های مربوط به موقعیت خود را به اشتراک بگذارید تا نشان دهد که فقط بهم نزنید ، بلکه واقعاً می دانید چه کاری انجام می دهید.

6. از زبان طبیعی استفاده کنید

عنوان خود را از اصطلاحات اصطلاحات واضح حفظ کنید ، به ویژه اگر از LinkedIn برای فروش یا تولید سرب استفاده می کنید. اگر یک مشتری احتمالی چیزی را که می فروشید نمی فهمد ، اقبال چندانی نخواهید داشت.

به همین ترتیب ، عنوان شغلی خود را واضح و ساده بیان کنید ، مگر اینکه به دنبال نقش شغلی خاصی باشید. باز هم ، ممکن است کاربرانی که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید متوجه نشوند که شما چه کاری انجام می دهید. حتی اگر فکر می کنید اصطلاح “مدیر توسعه تجارت” واضح است ، به من اعتماد کنید ، ساده تر کردن آن به “مدیر فروش” بسیار شفاف تر است.

همچنین ، از سخنان پر سر و صدا خودداری کنید. پس از مدتی ، هر تام ، دیک و هری از اصطلاحات مرسوم ، مد روز برای توصیف خدمات خود استفاده می کنند. بنابراین ، کلمات شما بی معنی می شوند.

و گفتن اینکه شما “گورو” ، “نینجا” یا “جادوگر” هستید کمی دلفریب و قدیمی است. در نتایج جستجو نیز به شما کمک نخواهد کرد. آخرین بار کی به دنبال یک موضوع نینجا در LinkedIn یا هرجای دیگر بودید؟

سعی کنید از زبان ساده و روزمره برای توضیح نقش یا ارزش پیشنهادی خود استفاده کنید. اینجاست یک مثال عالی از یک متخصص بازاریابی:

مخاطبان هدف وی ، مشاغل کوچک ، ممکن است با اصطلاحات صنعت آشنا نباشند یا آن را کاملاً درک نکنند ، بنابراین وی یک پیشنهاد ساده و سود محور را ارائه می دهد.

7. “بیکار” قرار ندهید

حتی اگر در حال حاضر به دنبال کار هستید ، نباید “بیکار” ، “به دنبال فرصت های جدید” یا موارد مشابه را در عنوان خود قرار دهید.

مسئله این است که استخدام کنندگان یا شرکت ها به دنبال عبارت “بیکار” در LinkedIn نیستند. شما فقط چند صد حرف برای عنوان خود می گیرید ، بنابراین بهتر است از این فضا برای کلمات کلیدی که احتمالاً آنها را جستجو می کنند و همچنین تجربه ، تخصص ها ، مدارک و غیره استفاده کنید.

در عوض می توانید نشان دهید که به دنبال کار در نمایه خود هستید. در بالای نمایه خود ، بخشی را مشاهده می کنید که می گوید: “به استخدام کنندگان نشان دهید که برای کار باز هستید”.

به سادگی ، جزئیات مربوط به نوع نقشی را که می خواهید و مکان را پر کنید. حتی می توانید تنظیمات را تغییر دهید تا کارفرمایان فعلی شما نبینند که شما به دنبال کار هستید.

مقاله مرتبط  7 درس بازاریابی از مطالعات ردیابی چشم

8. مأموریت خود را به اشتراک بگذارید

شاید شما به دنبال ارتقا خود نیستید. شاید شما در حال رشد یک شرکت نوپا باشید یا شاید شما یا شرکت خود در تلاش برای دستیابی به هدفی گسترده تر باشید که می خواهید مردم در مورد آن بدانند.

اگر این به نظر شما می رسد ، قطعاً باید دید خود را در تیتر خود به اشتراک بگذارید. که در این مثال، این متخصص آنچه “ترانزیت گسترده” را انجام می دهد به اشتراک می گذارد ، اما همچنین دلیل آن را “برای کاهش اثر کربن ما و ایجاد یک جامعه متصل تر” می داند:

می توانید از فرمول مشابهی استفاده کنید. با چی شروع کنید و سپس به چرایی آن بپردازید. اگر در نحوه بیان اهداف خود مطمئن نیستید ، همیشه می توانید از بیانیه ماموریت شرکت خود الهام بگیرید.

9. شخصیت خود را نشان دهید

مانند هر سیستم عامل رسانه اجتماعی دیگر ، کاربران از طریق خبرمایه ، گروه ها و حتی نتایج جستجو با سرعت خود را جستجو می کنند. بنابراین ، شما به عنوانی نیاز دارید که کسی را متوقف کرده و مورد توجه قرار دهد.

خلاق باشید و از عنوان خود برای بیان شخصیت خود استفاده کنید. نه تنها باعث برجسته شدن شما می شود بلکه نمایه شما را به یاد ماندنی می کند.

اینجاست یک مثال از یک مدیر SEO با شوخ طبعی دمدمی مزاج:

نگران نباشید ، لازم نیست کوین هارت LinkedIn باشید. روش های دیگری نیز برای بیان شخصیت شما از طریق عنوان وجود دارد. شاید ، شما می خواهید احساسات یا اشتیاق مثبت را ارائه دهید.

حتی می توانید کمی خبر شخصی درباره خودتان به اشتراک بگذارید. ممکن است شما در طول روز روابط عمومی انجام دهید و شبانه در Settlers of Catan حکومت کنید … این نوع کار همچنین به شروع مکالمه بین شما و ارتباطات جدید کمک می کند.

10. عنوان خود را به روز کنید

تنظیم و فراموش کردن عنوان اصلی آسان است. اما برای استفاده بیشتر از آن باید آن را به روز نگه دارید.

در مرحله اول ، اطمینان حاصل کنید که مهارت های جدید ، موفقیت ها ، پیشرفت های شغلی و موارد دیگر را در هنگام ظهور اضافه کنید. مهارت شما به مرور زمان توسعه می یابد و عنوان شما باید این را منعکس کند.

علاوه بر این ، ممکن است بخواهید تأثیر عنوان خود را آزمایش کرده و متناسب با آن به روز کنید. هنگام ایجاد تغییر ، تعداد افرادی را که نمایه شما را مشاهده کرده اند تحت نظر داشته باشید.

با LinkedIn Premium همچنین می توانید ببینید که چه کسی نمایه شما را مشاهده کرده است. بنابراین ، می توانید دریابید که عنوان شما افرادی را که می خواهید جذب کنید یا مخاطبان مورد نظر شما را جذب می کند.

نتیجه

می توانید از عنوان LinkedIn خود استفاده کنید تا مورد توجه متخصصان با نفوذ قرار گرفته و افراد بیشتری را به بازدید از نمایه شما ترغیب کنید. یک عنوان برنده کلمات کلیدی مرتبط و پیشنهاد ارزش منحصر به فرد شما را ترکیب می کند.

فراموش نکنید که با تیتر خود درمورد کسانی که امیدوارید جذب کنید دقیق فکر کنید. و از فروش خود نترسید به شرطی که خیلی افتخارآمیز به نظر نرسد.

اولین قدم را برای ایجاد یک عنوان عالی LinkedIn بردارید. کمی تحقیق کنید تا ببینید چه چیزی در صنعت شما خوب کار می کند و ایده های ایده پردازی برای عنوان اصلی خود را ارائه دهید.