آموزش سئو

10 نمونه کسب و کار کوچک از بهترین بایوس اینستاگرام

آوریل 2, 2021

اینستاگرام بسیار محبوب است. این پلت فرم سنگین برای تصویر پنجمین شبکه پرمخاطب شبکه های اجتماعی در جهان است که دارای بیش از حد است 1.2 میلیارد کاربر.

اگر حضوری در اینستاگرام ندارید ، ایجاد مخاطب و افزایش فروش خود را از دست می دهید.

برای بهره گیری بیشتر از اینستاگرام ، باید یک بیوگرافی جامد اینستاگرام ایجاد کنید تا کاربران بتوانند ایده ای صریح و مختصر از اینکه شما چه هستید ، درباره چه چیزی هستید و مهمتر از همه می توانید به آنها پیشنهاد دهید.

در اینجا ده مورد از بهترین بیوگرافی های اینستاگرام برای مشاغل کوچک آورده شده است و دلیل عالی بودن آنها را توضیح دهید. ما همچنین نکاتی را برای تهیه یک بیو قوی و مواردی که باید در حساب شرکت شما بگنجانیم ارائه خواهیم داد.

10 مورد از بهترین بایوس اینستاگرام برای مشاغل کوچک

در اینجا چندین بیوگرافی کوچک برای کسب و کار در اینستاگرام آورده شده است که مورد توجه قرار گرفته و چرا. ما همچنین غذاهایی را که می توانید برای شرکت خود استفاده کنید آورده ایم.

1. Ellevest

بهترین بایوس اینستاگرام - ellevest صفحه اینستاگرام bio

Ellevest یک بستر سرمایه گذاری دیجیتال است. مدیر عامل شرکت سالی لی کراوچک برای توانمندسازی زنان در کنترل بیشتر بر آینده مالی خود این شرکت را تاسیس کرد.

چرا این بیوگرافی اینستاگرام عالی است

بیوگرافی Ellevest اینستاگرام کار می کند زیرا به طور واضح بیان می کند که تجارت برای چه کسانی (توسط زنان ، برای زنان) ، صنعتی که در آن (خدمات مالی) انجام می شود و نوع مدل تجاری مورد استفاده (مبتنی بر عضویت) است. این به خواننده ایده خوبی از مخاطبان هدف و آنچه را که از طریق خدمات به دست می آورند می دهد.

این شرکت همچنین شامل یک Linktree پیوند در بیوگرافی آن ، بستری که به شما امکان می دهد پیوندهای اضافی را به محتوایی که می خواهید با پیروان خود به اشتراک بگذارید به نمایش بگذارید. این پیوند کاربران را به سمت چندین پست وبلاگ مارک و صفحات وب عضویت سوق می دهد.

می توانید این کار را برای تجارت کوچک خود وام بگیرید. از این گذشته ، پیوند Linktree فقط یک فرصت اشتراک محتوا نیست: شما می توانید از طریق اینستاگرام افراد را مستقیماً به صفحات فرود خود برسانید ، سر و صدا را کاهش دهید تا بتوانند راحت تر از شما خرید کنند.

2. دستبندهای Pura Vida

بهترین بایوس اینستاگرام - vida خالص

Pura Vida ، که به “زندگی ناب” ترجمه می شود ، چیزی فراتر از یک خرده فروشی دستبند است. این شرکت دارای بیش از 800 صنعتگر در کشورهایی مانند کاستاریکا ، السالوادور و هند است که با ساختن جواهرات خانگی درآمد کسب می کنند.

چرا این بیوگرافی اینستاگرام عالی است

اول از همه ، دستبندهای Pura Vida Instagram bio با شکلک های مختلف ساخته شده است ، که باعث صرفه جویی در فضا و فضای سرگرم کننده می شود. “سرگرمی” در اینجا کار می کند زیرا این شرکت تعداد زیادی تصویر رنگارنگ از مردم لبخند را که از محصولات مدل می کنند ، ارائه می دهد – این محصولات با نام تجاری است.

دوم ، نقاط ایموجی به عنوان گلوله به بیان واضح تمرکز اصلی زیست ، به ویژه “ارسال رایگان” کمک می کند. این مورد برای کسب و کارهای کوچک خوب است ، به ویژه اگر رقبای اصلی شما آن را ارائه نکنند.

در آخر ، هشتگ مارک دار ، #PuraVidaBracelets ، لمس خوبی است. خرده فروشان مشاغل کوچک باید پیاده سازی هشتگ شخصی شده را به عنوان روشی برای گوش دادن به اطلاعات اجتماعی و اشتراک مجدد UGC در شبکه های اجتماعی در حالی که نام مارک هایشان را در بازار عرضه می کنند ، داشته باشند.

3. خانه فارم مرغ کک و مک

بهترین بایوس اینستاگرام - خانه فارم مرغ کک و مک

The Freckled Hen Farmhouse که توسط وبلاگ نویس سبک زندگی ناتالی فریمن و همسرش لوک ایجاد شده است ، هم یک مکان خرید آجر و ملات و هم خرید آنلاین است. این فروشگاه عمومی از کالاهای خانگی گرفته تا محصولات محلی گرفته تا لوازم باغ در آن قرار دارد.

چرا این بیوگرافی اینستاگرام عالی است

بیو اینستاگرام The Farmhouse Hen Farmhouse مخاطبان یک مخاطب دیگر نیستند. درعوض ، هم به صورت حضوری و هم به خریداران آنلاین پاسخ می دهد.

بیو شامل ساعات فروشگاه ، گزینه های تحویل محلی و شماره تلفن آن است. علاوه بر این ، این شرکت کلبه اجاره ای خود را در بیو متصل می کند ، و فرصت های بیشتری را برای مشتریان وفادار برای صرف پول در نام تجاری اضافه می کند. سرانجام ، این شامل پیوند Linktree منجر به وب سایت فروشگاه ، صفحه ثبت نام خبرنامه و صفحات دسته بندی فصلی و سالانه است.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس Adwords مناسب را انتخاب کنیم

اگر شما یک کسب و کار کوچک با فضای آنلاین و آفلاین هستید ، یک ایده هوشمندانه است که در bio Instagram خود با تمام مشتریان خود صحبت کنید.

4. لوازم آرایشی و سرسبز

بهترین بایوس اینستاگرام - لوازم آرایشی و زیبایی

Lush یک برند ارزش محور است. این شرکت آرایشی و بهداشتی در لندن تاسیس شده و به محصولات تازه ، فاقد مواد غیر ضروری و آزمایش بدون ظلم افتخار می کند.

چرا این بیوگرافی اینستاگرام عالی است

برخلاف نمونه های دیگر ما ، لوازم آرایش سرسبز اینستاگرام bio آن را کوتاه و شیرین نگه می دارد و می گوید: “ما در حال ایجاد یک انقلاب لوازم آرایشی برای نجات کره زمین هستیم” و به دنبال آن دو ایموجی ، هشتگ مارک دار آن و یک پیوند Linktree.

پیام مستقیم است و کلمات و عباراتی مانند “انقلاب” و “نجات سیاره” از یک برند آرایشی جسورانه و هیجان انگیز هستند. به همین ترتیب ، مارک های کوچک می توانند ، و باید ، نحوه توصیف شرکت خود را آزمایش کنند ، به شرطی که به نظر مرتبط باشد – در غیر این صورت ، گیج کننده یا بدتر از آن معتبر نخواهد بود.

همچنین این بیو یادآوری خوبی است که فقط به دلیل داشتن فضای بیشتر به معنای استفاده از آن نیست. این به خودی خود دور شدن از بایوس مملو از مربا و حتی کمی تعجب آور است. مغز ما چیز جدیدی را می پسندد ، از این نترسید که کارها را کمی متفاوت برای تجارت خود انجام دهید.

5. بعداً

بهترین بایوس اینستاگرام - بعدا بیوگرافی صفحه اینستاگرام

بعداً یک پلت فرم پیشرو در بازاریابی اینستاگرام است. این شرکت میلیون ها کاربر به خود می بالد و متخصصان شبکه های اجتماعی ، مارک ها و تأثیرگذاران می توانند از این ابزار برای مدیریت محتوا در اینستاگرام ، Pinterest و حتی TikTok استفاده کنند.

چرا این بیوگرافی اینستاگرام عالی است

بسیاری از چیزها برای این کار می کنند بعدا بیوگرافی اینستاگرام. اولاً ، این شرکت در توسعه نسخه ای بیش از نام خود کار بزرگی انجام می دهد تا به کاربران موجود در سیستم عامل که ممکن است به دنبال این نوع خدمات (پلت فرم بازاریابی اجتماعی) باشند بهتر برسد.

توسط بهبود SEO اینستاگرام خود با کلمات کلیدی مرتبط، نام تجاری شانس یافتن خود را افزایش می دهد. بعلاوه ، “بعدا” یک کلمه رایج است ، بنابراین خوب است که زمینه بیشتری برای جستجوگران اضافه کنید.

بعد ، این شرکت اظهار داشت که “# 1 بستر بازاریابی برای اینستاگرام” است. با پشتیبانی از Piggy SEO ، این خوب است که برای کاربران بالقوه عرضه شود.

مشاغل کوچک می توانند بایوس خود را با استفاده از کلمات کلیدی قابل استفاده بهینه کرده و دستاوردهای شایسته رجز خوانی را برای جلب توجه خوانندگان نشان دهند.

6. ALOHA

بهترین بایوس اینستاگرام - aloha صفحه اینستاگرام bio

ALOHA پودرها ، نوشیدنی ها و غذاهای پروتئینی ارگانیک ، وگان و بدون گلوتن USDA تولید می کند. این مارک دستورهای غذایی و UGC زیادی را در سایت و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارد.

چرا این بیوگرافی اینستاگرام عالی است

با استفاده از یک صفحه از کتاب Later ، ALOHA Instagram bio این شرکت را به عنوان رهبر صنعت خود ادعا می کند. در حالی که مارک کپی را به حداقل می رساند ، اما بر روی کلمات کلیدی مورد توجه مشتریان خود مانند “ارگانیک” و “گیاهی” تمرکز دارد.

ALOHA همچنین عکس نمایه خود را تغییر داد تا به نمایش بگذارد که به آن a گفته شد شرکت معتبر B. این شرکت ها باید از سایر استانداردهای سختگیرانه اجتماعی و زیست محیطی برخوردار باشند. اگر کسب و کار کوچک شما دارای تمایز معتبری است یا جایزه بزرگی برنده شده است ، ارزش دارد که آن را در این فضا برجسته کنید.

7. لوکال

بهترین بایوس اینستاگرام - صفحه محلی اینستاگرام هتل لوکال

یک زوج زن و شوهر پس از دیدن رویاهای مختلف برای بهبود Airbnbs در محل اقامت خود و به طور کلی تجربه مهمان نوازی ، هتل لوکال را ایجاد کردند. این خانه-دور-از-خانه برند اقامتگاه های محلی – محلی را در مناطق فیلادلفیا و جنوب نیوجرسی ارائه می دهد.

چرا این بیوگرافی اینستاگرام عالی است

Lokal Hotel bio Instagram بسیاری از زمین را پوشش می دهد. این شامل یک گروه خاص ، “بوتیک هتل ها | کابین ها “به جای فقط” هتل “، بنابراین کسانی که به دنبال این تجربه خاص هستند می توانند آن را پیدا کنند و با” سوئیت آپارتمان و خانه “این کار را گسترش می دهند.

در بالای مکان و هشتگ مارک دار ، بیو به Linktree اشاره دارد که در آن مهمانان می توانند اقامت خود را رزرو کنند ، برای خبرنامه آن ثبت نام کنند و موارد دیگر.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی وام مشاغل کوچک در سال 2020

سایر مشاغل کوچک ، به ویژه مشاغل موجود در این فضا ، می توانند چند نشانه از این بیو بگیرند. با متمرکز نگه داشتن تمام این اطلاعات ، می توانید مهمانان بالقوه را بیشتر درگیر و در صفحه خود نگه دارید.

8. GOODEE

بهترین بایوس اینستاگرام - Goodee صفحه اینستاگرام bio

GOODEE یک بازار برتر آنلاین است. طراحان و کارآفرینان بایرون و دکستر پارت این شرکت را برای معالجه مارک هایی تاسیس کردند که نه تنها خوب به نظر می رسند بلکه باعث ایجاد جالبی نیز می شوند. به همین ترتیب ، آنها فقط با صنعتگرانی کار می کنند که تأثیر مثبت زیست محیطی یا اجتماعی را در اولویت خود دارند.

چرا این بیوگرافی اینستاگرام عالی است

بیوگرافی GOODEE Instagram توضیح می دهد که کسب و کار چیست (یک بازار سرپرستی) و تمرکز آن (طراحی خوب اهداف خوب را برآورده می کند). مانند ALOHA ، با اشاره به تعیین B شرکت و 1٪ برای سیاره صدور گواهینامه با مأموریت خود هماهنگ است و آنچه را که برای تجارت مهم است به مصرف کنندگان نشان می دهد.

این هم صادقانه و هم زیرکی است: 72 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده معتقدند “خرید از شرکت هایی که ارزش آنها را منعکس می کنند” مهم است مطابق با Retail TouchPoints.

بنابراین ، اگر تجارت کوچک شما ارزش محور است ، از درج آن در بازاریابی و پیام رسانی خود پرهیز نکنید. به هر حال مشتریانی که به دنبال آنها هستید نیز به دنبال شما هستند.

9. رامپل

بهترین بایوس اینستاگرام - rumpl instagram page bio

Rumpl در فضای صنعت فضای باز فعالیت می کند و به گرم نگه داشتن مسافران و ماجراجویان کمک می کند. پس از موفقیت آمیز راه اندازی Kickstarter ، این شرکت به رشد و گسترش موجودی خود ادامه می دهد.

چرا این بیوگرافی اینستاگرام عالی است

در سادگی زیبایی وجود دارد Rumpl Instagram bio. در اینجا از معروف ترین مورد خود – پتوها – نام برده شده و شرح مختصری و قابل یادداشت از مواد موجود در آنها ارائه شده است. این شرکت همچنین از ظاهر “کوسه تانک” خود اشاره کرده و شامل هشتگ مارک دار و پیوند به یک سری محصولات فعلی است.

مسابقات اینستاگرام محبوب هستند و می توانند به تسریع رشد برند شما کمک کنند. این امر به ویژه اگر با شرکتی دیگر شریک باشید و بتوانید از مخاطبان یکدیگر استفاده کنید ، این امر بیشتر صادق است. این چیزی است که تجارت کوچک شما باید آن را در نظر بگیرد (و البته سپس در بیوگرافی اینستاگرام خود تبلیغ کنید!).

10. نامه نویس

بهترین بیوگرافی اینستاگرام - بیوگرافی صفحه اینستاگرام نامه نامه

این بیز دکوراسیون منزل تخته نامه ، مجموعه کاشی ، کالاهای کاغذی و موارد دیگر تولید می کند. یک زوج متاهل Letterfolk را تاسیس کردند و این شرکت به لطف محصولات طراحی شده متفکرانه و بازدیدهای مطبوعات ملی ، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

چرا این بیوگرافی اینستاگرام عالی است

بجای با استفاده از شرکت بیوگرافی اینستاگرام Letterfolk برای هدایت دنبال کنندگان به استفاده از هشتگهای خاص ، پیروان خود را به بررسی آنها دعوت می کند و می گوید: “محصولات LF را در طبیعت مشاهده کنید” ، و هشتگ های مربوطه را دنبال کنید. با استفاده از این هشتگ ، مصرف کنندگان می توانند نحوه استفاده و نمایش دیگران توسط محصولات دیگر را مشاهده کنند. با ایجاد این نیشگون فوراً احساس جامعه گرایی بیشتری می شود.

یک تمایز قابل توجه دیگر: در بیوگرافی آمده است که جوانا و جانی نه تنها یک تیم زن و شوهر هستند بلکه یک تجارت کوچک نیز هستند.

از آنجا که برخی از خریداران به طور خاص به دنبال خرید از شرکت های کوچکتر هستند ، این یک روش عالی برای حضور در مقابل خریداران بالقوه است. اگر در بیوگرافی خود از جایگاه کسب و کار کوچک خود استفاده نمی کنید ، به آن اضافه کنید و ببینید آیا در تعامل افزایش می یابد.

5 نکته برای ایجاد بهترین بیوگرافی Instagram برای مشاغل کوچک شما

اکنون که نمونه هایی از بهترین بیوگرافی های اینستاگرام را برای مشاغل مشاهده کرده اید ، بیایید بهترین روش های برجسته سازی خود را با هم مرور کنیم.

1. از عناصر خلاق استفاده کنید

برخی از مارک ها در بیوگرافی اینستاگرام خود شکلک هایی را به این ترکیب اضافه می کنند. جدا از برجسته سازی شخصیت برند شما ، این نمادها می توانند در خوانایی تأثیر بگذارند. این می تواند به برجسته شدن پیام شما کمک کند. بنابراین ، ممکن است بخواهید با قرار دادن شکلک ها ، کاهش کپی و افزایش فضای سفید را امتحان کنید.

مارک ها نیز می توانند تغییر سبک های قلم در بیوگرافی اینستاگرام آنها. این تنوع را بیشتر می کند. با این حال ، مطمئن شوید که متن قابل خواندن است و بیش از حد از آن استفاده نکنید.

مقاله مرتبط  یک شریک Google شوید و به حلقه داخلی Google Ads بپیوندید

2. شخصیت برند خود را نشان دهید

شما می خواهید شخصیت تجاری خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود ثبت کنید. با استفاده از کپی ، شکلک و سایر روشهای خلاقانه برای نمایش آن.

همچنین از کمی بازی و سرگرمی با پیروان خود نترسید. Drizly’s Instagram bio به ذهن می آید:

بهترین بایوس اینستاگرام - بی سر و صدا صفحه اینستاگرام

مراقب باشید که “رسانه های اجتماعی” را بهانه ای برای جدا شدن از صدای نام تجاری آشنا خود اشتباه نکنید. به عنوان مثال ، یک بیمارستان که از ایموجی های خنده در بیو استفاده می کند مناسب نیست – و حتی ممکن است بیماران را عصبی کند! متناوباً ، دیدن شکلک ها در BarkBox Instagram bio کاملاً با شهرت سرگرم کننده شرکت همخوانی دارد.

خط پایین: برند خود را بشناسید و مخاطبان خود را بشناسید.

3. محتوای ایجاد شده توسط کاربر را به اشتراک بگذارید

برای ایجاد هشتگ نیازی به ایجاد یک کمپین ندارید – اگرچه صدمه ای نمی زند. ایجاد هشتگ منحصر به فرد در تجارت کوچک شما ، روش خوبی برای ایجاد آگاهی از برند و کمک به ایجاد جامعه است.

هشتگی درست کنید که شامل نام شرکت شما باشد یا اخلاق شما را به تصویر بکشد. به عنوان مثال ، اگر فکر می کنید # JustDoIt ، مغز شما به Nike می رود.

از آنجا ، می توانید مشتریان خود را تشویق کنید که هشتگ خود را در پست های اجتماعی خود قرار دهند و محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) را در کانال های خود دوباره به اشتراک بگذارند.

همچنین می توانید UGC را برای داستان ها و سایر مطالب استفاده مجدد کنید. به کاربران انگیزه دهید تا پست ها را با هشتگ خود برای تخفیف ، مسابقه یا فقط امکان نمایش آنها در سیستم عامل های خود به اشتراک بگذارند.

4- هدف برند خود را به روشنی بیان کنید

شما فقط در بیوگرافی اینستاگرام خود این همه شخصیت دارید که باید با آنها کار کنید. از این فضا برای بیان واضح آنچه شرکت کوچک شما انجام می دهد استفاده کنید و در درخواست خود مستقیم باشید. مثلا:

  • آیا می خواهید جامعه ای ایجاد کنید؟ هشتگ مارک دار خود را وارد کنید و از پیروان بخواهید از آن استفاده کنند.
  • آیا به دنبال مشترکین خبرنامه هستید؟ پیوندی را در بیوگرافی خود وارد کنید.
  • آیا به دنبال افزایش فروش هستید؟ Linktree را با اشاره به چندین صفحه محصول اضافه کنید تا کاربران بتوانند آنچه را که جستجو می کنند پیدا کنند.

هدف شما هرچه باشد ، در مورد آن واضح باشید.

5. پیوندها ، هشتگ ها و موارد دیگر را وارد کنید

وقتی صحبت از شخصیت های موجود در خود بیو می شود ، یک توقف سخت دارید. با این حال ، گزینه هایی برای توسعه جزئیات بیشتر در مورد تجارت شما و حتی تبلیغات متقابل سایر شرکت ها یا صفحات شخصی شما وجود دارد. موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • تماس های عمدی (CTA)
  • اینستاگرام برای سایر مارک های مرتبط شما دسته دارد
  • در صورت داشتن فروشگاه فیزیکی ، مکان و ساعات کار خود را
  • اطلاعات تماس شما
  • هشتگ مارک دار شما
  • پیوندها به تبلیغات یا مسابقات فعلی
  • Linktree (یا موارد مشابه) خوانندگان را به سمت سایر مطالب سوق می دهد

نتیجه

بهترین بایوس اینستاگرام به طور واقعی با نام تجاری شما مطابقت دارد و به کاربران شما خدمت می کند.

بررسی بیوگرافی صفحاتی که لیست کرده ایم می تواند به شما کمک کند تا در مورد کارهایی که در سراسر جهان انجام می شود احساس کنید. همچنین ، ببینید رقبای شما چه می کنند و از آزمایش با قالب های مختلف نترسید.

رسانه های اجتماعی جنبه مهم بازاریابی دیجیتال است. اگر در تهیه استراتژی شبکه های اجتماعی مشکلی دارید ، آژانس ما می تواند به شما کمک کند. ما همچنین در زمینه بازاریابی محتوا و سئو کمک می کنیم.

هنگامی که صفحه خود را پرداخت کردید ، اینستاگرام می تواند یک ابزار قدرتمند بازاریابی برای تجارت شما باشد. بنابراین در ساختن کار در آن صرف نظر نکنید.

از بیوگرافی اینستاگرام مارک های مورد علاقه خود چه چیزی را دوست دارید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید