آموزش سئو

10 نمونه بازاریابی با پاسخ مستقیم

فوریه 18, 2021

با توجه به روز به روزتر شدن رقابت برای مشتریان ، مارک ها باید در مورد نحوه بازاریابی خود باهوش باشند.

شما باید از استراتژی های بازاریابی استفاده کنید که م workثر باشد.

یکی از این استراتژی های بازاریابی ، بازاریابی پاسخ مستقیم است.

برخلاف سایر استراتژی های بازاریابی که ابتدا بر ایجاد روابط با چشم اندازها متمرکز هستند ، بازاریابی با پاسخ مستقیم می کوشد تا چشم اندازها را در یک مرحله تبدیل کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=Z4PbCulOhOA

بازاریابی پاسخ مستقیم چیست؟

بازاریابی با پاسخ مستقیم ، هر روش بازاریابی است که به منظور پاسخ فوری مخاطبان هدف شما طراحی شده است. اقدام مورد نیاز می تواند از مطالعه پست وبلاگ گرفته تا بارگیری منبع یا خرید باشد.

این کار بر روی ایجاد اتفاقات به محض هضم مواد بازاریابی شما متمرکز است.

برای تأثیرگذاری آن ، کمپین بازاریابی پاسخ مستقیم شما باید هوشمندانه ارزش پیشنهادی ، ارتفاع و دعوت به عمل (CTA) را در یک مکان بسته بندی کند. این استراتژی منجر به حرکت سریع این مشتری از مرحله بررسی سفر خریدار به مرحله تصمیم گیری می شود.

در حالی که اکثر مردم بازاریابی پاسخ مستقیم را با پست مستقیم مرتبط می کنند ، این تنها بخشی از آن است. این استراتژی همچنین می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • صفحات فرود
  • تبلیغات شبکه های اجتماعی
  • پست الکترونیک
  • تبلیغات پولی
  • تبلیغات تلویزیونی / رادیویی

به طور خلاصه ، هر نوع بازاریابی است که نیاز به پاسخ فوری با هدف اصلی دریافت هر چه سریعتر سرمایه شما دارد.

مزایای بازاریابی پاسخ مستقیم

بازاریابی پاسخ مستقیم مزایای بسیاری دارد ، از جمله:

  • قابل پیگیری: یکی از مهمترین مزایای بازاریابی پاسخ مستقیم این است که ردیابی و تجزیه و تحلیل عملکرد آسان است.
  • قابل اندازه گیری: شکستن آن با بازگشت سرمایه (ROI) ، اندازه گیری میزان هزینه شما برای رسیدن به هر مشتری آسان است. همچنین می توانید به راحتی موفقیت این کمپین را بسنجید.
  • هدفمند: بازاریابی پاسخ مستقیم توسط داده ها تقویت می شود و باعث می شود این کمپین ها هدفمندتر شوند. نتیجه نرخ تبدیل بالاتر است.

البته مهمترین مزیت سرعتی است که بازاریابی با پاسخ مستقیم نتیجه می دهد. این مزیت و سایر مزایای آن ، آن را به یک استراتژی بازاریابی تبدیل می کند که باید تا حد امکان از آن استفاده کنید.

4 م Keyلفه اصلی بازاریابی با پاسخ مستقیم

هر کمپین بازاریابی با پاسخ مستقیم دارای عناصر مشترکی است که تأثیر آن را در رسیدن به اهداف بازاریابی شما تضمین می کند. در اینجا اجزای اصلی وجود دارد:

1. یک پیشنهاد شخصی

کلید یک کمپین بازاریابی پاسخ مستقیم موثر ، شناخت مخاطبان هدف خود است. برای ایجاد پیشنهادی شخصی ، باید از نقاط درد و آرزوی آنها آگاه باشید. تحقیقات نشان می دهد که 80 درصد مشتریان بیشتر با یک مارک تجاری که تجربیات شخصی را ارائه می دهد تجارت می کنند.

2. محتوای پاک و جذاب

برای تأثیرگذاری یک کمپین ، باید محتوایی را طراحی کنید که:

  • پاک کردن: از یک زبان ساده و روزمره استفاده کنید تا هر کسی که آن را بخواند بتواند بفهمد چه چیزی را می فروشید (به خصوص مزایا) و می خواهید چه اقدامی انجام دهد.
  • متقاعد کننده: پاسخ مستقیم به این معنی است که مشتری فوراً واکنش نشان دهد. از کلمات صوتی و قدرتمند فعال استفاده کنید تا پیام شما واکنش دلخواه را برانگیزد.

در نویسندگان خوب سرمایه گذاری کنید زیرا موفقیت کمپین شما به نسخه شما بستگی دارد.

3. احساس اضطرار

یک م criticalلفه مهم که به محرک تبدیل کمک می کند ، احساس فوریت است. بشر تمایل طبیعی به تعلل دارد ، خصوصاً وقتی که پول خرج می شود.

مقاله مرتبط  7 روش خلاقانه برای دریافت توصیفات مشتری

ایجاد احساس فوریت باعث تعاملات سریع و تصمیم گیری می شود. در نتیجه ، مبارزات انتخاباتی شما نرخ تبدیل بالاتری خواهد داشت.

4. یک CTA غیر قابل مقاومت

یکی دیگر از م componentلفه های مهم بازاریابی پاسخ مستقیم موثر ، CTA است. CTA شما باید باشد:

  • روشن و آسان قابل درک است
  • بر یک عمل تمرکز کنید
  • به راحتی قابل دسترسی است
  • شخصی سازی شده

با استفاده از این مواد ، CTA شما موفق خواهد شد به هدف خود یعنی برانگیختن عملی که می خواهید مشتریان شما انجام دهند ، برسد.

10 نمونه از بازاریابی با پاسخ مستقیم عالی

اکنون می دانید که بازاریابی پاسخ مستقیم چیست ، مزایای آن و م theلفه های کلیدی ای است که باعث عملکرد آن می شود. بیایید یک قدم جلوتر برویم و به ده نمونه نگاه کنیم.

1. برنامه ارجاع

یکی از قدرتمندترین اشکال بازاریابی بازاریابی دهان به دهان (WOMM) است. مطالعات نشان می دهد که 83٪ مردم به توصیه هایی که از خانواده ، دوستان یا همکاران می گیرند اعتماد کنید.

به همین دلیل یکی از بهترین نمونه های بازاریابی پاسخ مستقیم و م effectiveثر ، برنامه ارجاع است.

به عنوان مثال معمول می توان به اجرای کمپینی اشاره کرد که در آن شما از مشتریان فعلی خود می خواهید مارک یا محصول خود را به خانواده و دوستانشان ارجاع دهند. شما می توانید این کار را انجام دهید:

  • ارسال ایمیل به آنها که آنها را به شرکت در برنامه ارجاع دعوت می کند.
  • بعد از اینکه محصول شما را خریداری کردند ، از آنها برای ارجاع در صفحه “متشکریم” درخواست کنید.

با وجود این که تصمیم به انجام این کار دارید ، با ارائه پیوند به صفحه خاصی که دوست دارید دوستانشان از آن بازدید کنند ، مراجعه به یک دوست را برای آنها آسان کنید.

علاوه بر این ، با ارائه هدیه ، تخفیف یا هدیه دیگری که مناسب مدل کسب و کار شما باشد ، مشتریان خود را برای شرکت در مشارکت تشویق کنید.

این بازاریابی پاسخ مستقیم است زیرا شما از مشتریان خود می خواهید فوراً در مورد پیشنهاد شما اقدام کنند. اینجا یک نمونه ای از MeUndies به صورت ایمیلی که پس از دریافت خرید به مشتریان ارسال می کنند:

بازاریابی پاسخ مستقیم راهی عالی برای تشویق مشتریان برای پیوستن به برنامه ارجاع شما است. در اینجا مثالی از من Undies آورده شده است.

به خوبی اجرا شده ، این نوع بازاریابی ارجاعی یک روش عالی برای افزایش همزمان فروش و آگاهی از نام تجاری است.

2. بالارفتن

گران فروشی عملی است که مشتری را تشویق می کند نسخه گران تری از کالایی را که دارد یا در مرحله خرید است خریداری کند. این یک تکنیک قدرتمند برای رانندگی در فروش است فروش راحت تر به مشتری موجود نسبت به یک چشم انداز جدید

چگونه می توانید بازاریابی پاسخ مستقیم را برای فروش بیشتر مشتریان خود اجرا کنید؟

قبل از اینکه مشتری مراحل خرید را در وب سایت شما انجام دهد ، می توانید با ارسال پیامی از او بپرسید آیا ترجیح می دهند نسخه برتر محصول یا خدمتی را که خریداری می کند داشته باشند.

اطمینان حاصل کنید که مزایای به روزرسانی را به وضوح بیان کرده و تعویض محصول جدید را آسان می کنید.

3. تبلیغات رسانه های اجتماعی

تقریباً با 4 میلیارد کاربر در سطح جهانی ، رسانه های اجتماعی به یکی از قدرتمندترین بسترهای بازاریابی برای استقرار کمپین های بازاریابی با پاسخ مستقیم تبدیل شده اند.

خواه یک محصول فیزیکی یا دیجیتال ، یک سرویس یا تبلیغ یک آهنربای سرب بخرید ، می توانید از رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا چشم اندازهای خود را به سرعت در مورد پیشنهاد خود انجام دهید.

پاسخ مستقیم بازاریابی - تبلیغات رسانه های اجتماعی

برای انجام این کار ، مطمئن شوید که تبلیغ شماست:

  • از تصاویر با کیفیت و مرتبط استفاده می کند
  • دارای کپی کوتاه و پانچ
  • CTA مشخصی دارد
مقاله مرتبط  4 ابزار PPC برای خودکار کردن تبلیغات شما

تصاویر خود را برای جلب توجه طراحی کنید ، و کپی شما تحمیل سنگین پیشنهاد شما را انجام می دهد.

https://www.youtube.com/watch؟v=gCJgHbjXWec

4. مسابقات یا مسابقات

همه عاشق مسابقات هستند.

آنها پر از هیجان هستند و انتظار دارند چیزی به صورت رایگان دریافت کنند.

برای بازاریابان ، مسابقات و مسابقات بسیار جذاب برای جلب توجه و ایجاد هیاهو است.

با این حال ، بزرگترین مزیت هدیه دادن این است که آنها در گرفتن پاسخ فوری از مخاطبان هدف شما تبحر دارند ، دقیقاً به همین دلیل است که آنها بازاریابی پاسخ مستقیم و خوب را ایجاد می کنند.

هرچند باید مراقب هدایا یا جوایزی که ارائه می دهید باشید. مطمئن شوید که با مارک شما همسو هستند. با این کار اطمینان حاصل می کنید که فقط مخاطبان هدف شما به کمپین شما پاسخ می دهند.

5. پیام کوتاه

تحقیقات نشان می دهد که 77 درصد از مصرف کنندگان می گویند آنها بیش از سایر اشکال برقراری ارتباط از پیام کوتاه استفاده می کنند. این واقعیت را اضافه کنید که افراد مرتبا پیام های متنی خود را بررسی می کنند و شما کانال مناسبی برای بازاریابی پاسخ مستقیم خود دارید.

برای استفاده از پیام کوتاه در بازاریابی با پاسخ مستقیم ، مخاطبان هدف شما باید ثبت نام کنند تا ارتباطات بازاریابی را از شما دریافت کنند. همانند بازاریابی از طریق ایمیل ، باید اطمینان حاصل کنید که کمپین های شما شخصی و هدفمند هستند ، لیست مخاطبین خود را تقسیم بندی کنید.

پیام رسانی متنی راهی عالی برای آگاه سازی مشتریان در مورد معاملات و پیشنهادات انحصاری است که به شما ارائه می دهد. همچنین راهی آسان برای هدایت آنها به وب سایت شماست زیرا می توانید پیوندی را در پیام خود قرار دهید.

6. Chatbots و پیام رسانهای اجتماعی

مدتی است که چت بات ها در بازاریابی خشمگین شده اند. دلیل آن ساده است: آنها به شما کمک می کنند تا در زمان واقعی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

به همین دلیل چت بات ها ابزاری عالی برای بازاریابی پاسخ مستقیم هستند. از این گذشته ، چه راهی بهتر برای برقراری تعامل و تشویق مشتریان به اقدام ، از برقراری ارتباط فوری با آنها است.

آنجاست که ترکیبی قدرتمند از چت بات ها و رسانه های اجتماعی ظاهر می شود.

مثلاً می توانید ایجاد یک chatbot پیام رسان فیس بوک برای برقراری ارتباط با مشتری های احتمالی خود و ارائه پیشنهاد خود به آنها در حالی که آنها از Facebook استفاده می کنند. یک مزیت قابل توجه در این مورد این است که رسانه های اجتماعی اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید برای هدف گیری بیش از حد کمپین های خود استفاده کنید.

7. Google Ads

Google Ads راهی عالی برای بازاریابی مارک و محصول شما با قابلیت دسترسی به مخاطبان بیشتر از سایر کانال های بازاریابی پاسخ مستقیم است. علاوه بر این ، می توانید با استفاده از کلمات کلیدی مناسب ، مکان و معیارهای دیگر ، مخاطب خاصی را هدف قرار دهید.

از آنجا که تبلیغات شما هنگامی نشان داده می شود که مشتری در جستجوی مورد مربوط به محصول شما است ، جلب توجه وی و پاسخ دادن به تبلیغات شما آسان تر است.

مقاله مرتبط  ابزارها و نکاتی برای رشد برند خود

https://www.youtube.com/watch؟v=S-hn2ThmQEw

8. بازاریابی پاسخ مستقیم برای استخدام شغل

این استراتژی همچنین می تواند در جذب استعداد برای برند شما مورد استفاده قرار گیرد. این امر به ویژه در صنایع کوتاه دستی که استعداد کمیاب است و سرعت ضروری است بسیار موثر است. همچنین آژانس های استخدام می توانند از بازاریابی با پاسخ مستقیم برای ایجاد استعداد برای مشتریان خود استفاده کنند.

در اینجا مثالی برای استخدام شغل آورده شده است:

در استخدام می توان از بازاریابی پاسخ مستقیم استفاده کرد. در اینجا مثال Lyft است.

دستیابی به رانندگان مطمئن در بازار سهام سواری کار سختی شده است. Lyft بیشتر رانندگان خود را از طریق کمپین های بازاریابی پاسخ مستقیم استخدام می کند و این موفقیت موفقیت بالایی را به آنها می دهد. نه نحوه تبلیغ:

  • مستقیماً به موضوع مربوط به آنچه در مورد آن است و انتظار می رود انجام دهد ، می رود.
  • با سود تضمین شده معامله را شیرین می کند.

این دو عامل کمک می کند تا پاسخ فوری از چشم اندازها استخراج شود.

9. از Pop-Ups برای تولید Lead استفاده کنید

تولید سرب بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی است و بازاریابی پاسخ مستقیم یکی از بهترین روش ها برای دستیابی به سودهای با ارزش برای تجارت شما است.

یکی از بهترین روش ها برای تولید سرب استفاده از پنجره های بازشو در وب سایت شماست. این واقعیت که یک بازدید کننده در وب سایت شما قرار گرفته است ، نشان می دهد که آنها به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.

فرصت ایجاد رابطه با آنها را از دست ندهید. برای ترغیب آنها به ثبت نام در لیست ایمیل های خود از پنجره های بازشو شخصی استفاده کنید.

10. پست مستقیم هنوز کار می کند

مطمئنا ، ممکن است به سبک قدیمی باشد ، اما پست مستقیم هنوز هم کار می کند. از آنجا که بسیاری از مارک ها آن را رها کرده اند ، کمپین بازاریابی پاسخ مستقیم شما هنگام ارسال از طریق پست برجسته می شود. از دارایی هایی مانند بروشور ، کوپن ، خبرنامه و غیره استفاده کنید.

گرچه ممکن است این مدرسه قدیمی باشد ، شما هنوز هم می توانید نامه مستقیم را با تکنیک های مدرن هماهنگ کنید تا تأثیر آن را افزایش دهید. به عنوان مثال ، می توانید از کدهای QR برای انتقال چشم انداز خود از طریق پست الکترونیکی به وب سایت خود استفاده کنید.

بینی خود را از طریق پست مستقیم شل نکنید. امروزه مانند اوج شکوفایی خود همچنان مفید است.

نتیجه

اگر می خواهید کمپینی را اجرا کنید که سریع به نتیجه برسد ، مثالهای بالا را در نظر بگیرید. سفر خریدار را تسریع کرده و چشم انداز خود را برای اقدام در حال حاضر جلب کنید.

از آنجا که می تواند از طریق کانالهای مختلف برای دستیابی به اهداف مختلف بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد ، همه کاره بودن آن را به یکی از بهترین استراتژیهای بازاریابی در جعبه ابزار بازاریاب تبدیل می کند.

از کدام یک از این نمونه های بازاریابی پاسخ مستقیم در تجارت خود استفاده کرده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید