آموزش سئو

10 نمونه از مارک های استفاده شده از TikTok Stitch و TikTok Duet برای بازاریابی

ژوئن 4, 2021

آیا در مورد استفاده از TikTok برای رونق کار خود بحث کرده اید؟

با وجود بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، بسیاری از مشاغل مردد هستند که سایت دیگری را در آغوش بگیرند. با این حال ، ویژگی هایی مانند Stitch و Duet ممکن است این پلت فرم را به ارزش سرمایه گذاری تبدیل کند.

در اینجا مشخص شده است که این ویژگی ها چیست ، چرا اهمیت دارند و چند نمونه از آنها در عمل وجود دارد.

کوک TikTok چیست؟

Stitch یک ویژگی ویرایش TikTok است که به افراد امکان می دهد فیلم های دیگران را اصلاح و ویرایش کرده و در محتوای خود قرار دهند.

به عنوان مثال ، ممکن است شما در حال ارسال ویدیویی درباره چگونگی تسلط در شبکه های اجتماعی باشید ، و می بینید که من یک ویدیوی عالی با همین موضوع دارم. با Stitch ، می توانید یک قطعه کوتاه از فیلم من بگیرید ، آن را به پست خود اضافه کنید و بگویید “ببین پسرم نیل این را می گوید ، بنابراین کاری است که باید با بازاریابی خود انجام دهیم.”

یکی از اهداف نهایی برای بازاریابان شبکه های اجتماعی ویروسی شدن بخشی از مطالب است. به طور معمول این از طریق افرادی که محتوای شما را به اشتراک می گذارند و شاید نظرات خود را اضافه می کنند ، حاصل می شود.

Stitch با درج مستقیم قطعه های ویدئویی در پست های خود ، به یک شکل کاملاً متفاوت اجازه می دهد تا یک محتوا ویروسی شود.

کوک TikTok چیست

از آنجا که به سازنده اصلی اعتبار داده می شود ، این امکان را دارد که دسترسی شما را افزایش دهد. این به طبیعت ویروسی TikTok، آن را به ابزاری قدرتمند برای بازاریابان تبدیل کرده است.

مقاله مرتبط  نحوه ایجاد وفاداری مشتری از طریق تبلیغات پولی

Duet TikTok چیست؟

TikTok Duet با همان اصل Stitch کار می کند ، به شما امکان می دهد به تنهایی از فیلم های دیگران استفاده کنید. تفاوت در این است که با Duet ، این دو فیلم در قالب صفحه تقسیم پخش می شوند.

کوک و دوئت TikTok

با بازگشت به مثال قبلی ، به جای اینکه کلیپی از من در مورد بازاریابی شبکه های اجتماعی برای ویدیوی شما صحبت کنم ، می توانیم همزمان روی صفحه باشیم و صحنه را به اشتراک بگذاریم.

مانند TikTok Stitch ، Duet اشتراک گذاری را به سطح دیگری می برد و محتوای ویروسی را تشویق می کند. به جای اشتراک ویدیوی من در صفحه خود (همانطور که ممکن است در فیس بوک داشته باشید) ، می توانید نظرات خود را اضافه کرده و شکوفا شوید و سپس پیام را برای مخاطبان خود تقویت کنید.

این می تواند ابزاری فوق العاده مفید برای بازاریابان باشد و نمونه دیگری از ویژگیهای ابتکاری است که باعث جذب مردم به TikTok می شود. (در اینجا نظرات من در مورد این است که چرا شما باید در TikTok بازاریابی کنید.)

چرا باید از TikTok Stitch و TikTok Duet برای بازاریابی استفاده کنید؟

شما اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی به سه ماده اصلی اعتماد کنید: رسیدن ، تعامل و عمل.

شما می خواهید تا آنجا که ممکن است به افراد دسترسی پیدا کنید ، آنها را با محتوای خود درگیر کنید و آنها را تشویق کنید که اقدام مطلوبی انجام دهند.

مقاله مرتبط  ارائه دهنده میزبانی وب برتر

ساده است ، درست است؟ خوب ، همانطور که همه ما می دانیم ، همیشه اینقدر ساده نیست.

به همین دلیل از ویژگی هایی مانند Stitch و Duet که باعث افزایش تعامل و افزایش دسترسی شما می شود بسیار استقبال می شود.

برای درک اینکه چرا کاربران عاشق Stitch و Duet هستند لازم نیست خیلی عمیق شوید. رسانه های اجتماعی مردم را دور هم جمع می کند و چه راهی بهتر از همکاری ، برای این کار وجود دارد؟ افراد می توانند حتی به دوستان ، افراد مشهور ، تأثیرگذارها و مارک های خود نزدیک شوند. و این اساس محتوای ویروسی است.

برای مارک ها ، این فرصتی است که افراد می توانند به طریقی دیگر با محتوای شما سر و کار داشته باشند و وقتی آنها کوک می شوند ، شما اعتبار را بهمراه تبلیغات نام تجاری رایگان همراه خود دریافت می کنید.

چه نوع شرکت هایی باید از TikTok Stitch و Duet برای بازاریابی استفاده کنند؟

بخش عمده ای از بازاریابی دستیابی به مخاطب هدف شما در جایی است که آنها “در آنجا” باشند. با 689 میلیون کاربر فعال (و در حال رشد سریع) ، احتمال زیادی وجود دارد که بازار شما در TikTok باشد.

در انتخاب پلتفرم های شبکه های اجتماعی یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد ، آمارهای جمعیتی است. TikTok نسبت به سایر سیستم عامل ها مانند فیس بوک (60٪ از کاربران از “Gen Z” هستند) ، پایگاه کاربر فعال بسیار جوان تری دارد ، بنابراین شما باید بدانید که چگونه به این گروه بازاریابی کنید.

مقاله مرتبط  برای شروع یک وبلاگ چقدر محتوا نیاز دارید؟

حتی اگر مخاطب هدف شما کمی بزرگتر است ، سریع از نوشتن TikTok خودداری کنید. فیس بوک محبوبیت خود را تقریباً منحصراً در بین گروه های سنی جوان به دست آورد و اکنون کجاست را ببینید.

با پذیرفتن ویژگی هایی مانند TikTok Stitch و Duet اکنون ، شما جلوتر از رقابت قرار می گیرید و مشخصات خود را در یک سیستم عامل بزرگ می کنید در حال گسترش سریع در حالی که TikTok به ارائه ویژگی های خود ادامه می دهد ، امکانات بیشتری را برای بازاریابان ارائه می دهد.

10 نمونه از کوک و دوئت TikTok برای بازاریابی

چگونه می توانید TikTok Stitch و Duet را برای بازاریابی خود کار کنید؟ این مارک ها Stitch و Duet را برای ایجاد فیلم های ویروسی و جلب نظر افراد بیشتر در بازاریابی خود گنجانده اند.

1. NBA: به من بگو که تو طرفدار NBA هستی بدون اینکه به من بگویی که طرفدار NBA هستی

این سبک ویدیویی NBA یک است روش معمول برای واداشتن افراد به کوک کردن ویدیوی شما. نام تجاری شما در این مورد به مردم فوراً می گوید: “بدون اینکه به من بگویی طرفدار NBA هستی به من بگو طرفدار NBA هستی” ، و پیروان شما قبل از پاسخ دادن ، آن را به فیلم خود وصل می کنند.

این فیلم اصلی NBA است:

پیروان شما درخواست را مشاهده می کنند و با پاسخ های خود فیلم خود را ایجاد می کنند. در اینجا نحوه پاسخگویی بنی بول طلسم شیکاگو بولز با استفاده از Stitch (ببخشید طرفداران دیترویت.)

این یک قالب ساده است ، اما یک روش عالی برای ایجاد تعامل است. هر TikTok Stitch تبلیغاتی رایگان است که دامنه شما را گسترش می دهد.

2. Amazon Prime Video: کلیپ Michael B. Jordan

Amazon Prime بدون شک برای TikTok Stitch کاملاً مناسب است. از این گذشته ، به تعداد بی نهایت ویدئو دسترسی دارد.

این کلیپ از مایکل بی. جوردن مطمئناً جلوه ویروسی پیدا کرد و باعث جلب توجه زیادی در اطراف TikTok شد.

این یک کوک با بیش از 73 هزار پسندیدن است (به یاد داشته باشید هر بار که کلیپ شما بخیه می خورد ، اعتبار کسب می کنید).

آمازون به وضوح به بسیاری از نام های ستاره ای و فیلم های نمادین دسترسی دارد ، اما اصول آن همان است. در این حالت ، کلیپ اصلی مردم را به فکر می اندازد که در صحنه چه می گذرد ، و سپس مردم از Stitch برای پاسخ دادن استفاده می کنند و بقیه صحنه را به تنهایی بازی می کنند.

3. فروپاشی شهری: شاهزاده 4 همیشه همکاری

مارک های آرایش تمایل دارند که در TikTok عملکرد بسیار خوبی داشته باشند، و Urban Decay تفاوتی ندارد. نسخه Prince 4 Ever Cooperation یک نمونه عالی از چگونگی TikTok Stitch می تواند بخشی از عرضه محصول باشد.

این فیلم اصلی است:

این فقط یک نگاه سریع به یک محصول جدید است ، اما هیجان ایجاد می کند ، و مردم پشت آن قرار می گیرند ، کلیپ هایی را به فیلم های خود می دوزند:

اگر محصولات منحصر به فردی دارید ، این می تواند یک روش قدرتمند برای ایجاد یک سر و صدا در مورد نسخه جدید باشد.

4. دمی باگبی: قدرت تأثیرگذار

من می توانستم از میان تعداد زیادی از اینفلوئنسرها در اینجا انتخاب کنم زیرا آنها در سکوهایی مانند TikTok نقش بسیار بزرگی دارند.

وقتی شخصی با نزدیک به 12 میلیون دنبال کننده محتوا ایجاد می کند ، افراد درگیر می شوند. در بسیاری از مواقع ، افراد از Stitch برای به اشتراک گذاشتن فیلم های Demi Bagby’s استفاده می کنند.

در اینجا یکی از مثالهای زیاد است

https://www.tiktok.com/@joemarimuyong/video/6946526606785629442؟_d=secCgYIASAHKAESMgowONUyjWSOPzZ7lgZ50QSPZOIfn1ry7qMF4fxI6qwOXymKFabr٪2BCnx7EK773knvNtfGgA٪3D&language=en&preview_pb=0&sec_user_id=MS4wLjABAAAAfxb6j_kqOk03cnZi89NW8IWORFdVOABY8mSQ0jYtWqmdDPU2azjFJaLPKjE_N3VX&share_app_id=1233&share_item_id=6946526606785629442&share_link_id=DDF80763-F618-4EEF-ADE7-9C454963F632&source=h5_m&timestamp=1620986922&tt_from=messenger&u_code = difk1e8h4k3g56 & user_id = 6962059548836480006 & utm_campaign = اشتراک_ مشتری و utm_medium = ios & utm_source = پیام رسان & _r = 1

جای تعجب نیست که مارک هایی مانند Sony Pictures و Gymnashark از این تأثیرگذاران حمایت مالی می کنند برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر.

5. جان درتینگ: همه مناظر زیبا را دوست دارند

جان درتینگ یک عکاس و فیلمبردار است که بیش از 1.7 میلیون دنبال کننده در TikTok دارد. فیلم های وی نمای بی نظیری از زیبایی در دنیای ما را ارائه می دهد و این همان چیزی است که می توانید با نام تجاری خود از آن بهره مند شوید.

با قرار دادن این فیلم های شگفت انگیز در محتوای خود ، می توانید چیزهای اضافی به حضور TikTok خود اضافه کنید. اگر در مورد ردپای محیطی خود آگاه هستید و در محافظت از چیزهای زیبایی که در دنیا داریم ، متعهد هستید ، این می تواند یک روش ایده آل برای استفاده از TikTok Stitch باشد.

6. پوما: آیا می توانید آرم پوما را از نو بسازید؟

این کار با یک شکست حماسی از یک باریستا شروع شد که سعی داشت یک قهوه با آرم Puma در بالای آن درست کند. ویدئوی اصلی بیش از یک میلیون بازدید داشته است ، بنابراین Puma فیلم های بیشتری روی آن انجام داد ، این بار با استفاده از Duet تلاش کرد تا دنبال کنندگان خود را در تلاش برای این چالش نشان دهند.

ویدئوها برای جلب نظر مخاطبان شما پیچیده نیستند ، آنها باید جذاب باشند و این موضوع در مورد پوما ثابت شد.

puma

AKBAKERS ، ARTISTS ، و BARISTAS🚨 آیا می توانید آرم PUMA را مانند @ 1leogonzalez دوباره بسازید؟ اگر چنین است ، بگذارید 👀 بهترین پست ها درpuma feat برجسته می شوند

♬ دوقلوها – Kaygon

این ویدئو هیچ ارتباطی با فروش لباس ندارد ، اما راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند است.

7. ویسی: Duet Giveaway

Vessi یک شرکت کفش کانادایی است و آنها در TikTok کار بسیار خوبی انجام می دهند.

یکی از موفقیت آمیزترین کمپین های آن اهدای ردیف دو نفره آن بوده است.

این یک استراتژی ساده ، اما فوق العاده موثر دیگر است. پیروان شما یک دوئت را به نمایش می گذارند و محصولات شما را به نمایش می گذارند و فرصت برنده شدن محصولات رایگان را دارند.

این یک برد-برد است. شما می توانید دامنه خود را گسترش داده و محصولات شگفت انگیز خود را به نمایش بگذارید ، و پیروان شما جوایز رایگان دریافت می کنند.

8. باغ وحش سن دیگو: #sandiegozooduetsweepastakes

برند دیگری که از چالش های duet برای افزایش تعامل استفاده می کند ، باغ وحش San Diego است.

وقتی حیوانات دوست داشتنی زیادی در اطراف آویزان شده اید ، محتوای بسیار خوبی وجود دارد – اما گاهی اوقات نامزد شدن بیشتر از این طول می کشد.

#sandiegozooduetssweepstakes مردم را ترغیب به آواز خواندن همراه با پرنده پر سر و صدا ، Crikey کرد. این یک مثال دیگر از نحوه استفاده از TikTok Stitch و Duet برای ایجاد تعامل با برند شما است. نگاهی بیاندازید:

9. ESPN – مسابقه Dunk با Hoopin_Nate

وقتی فیلم بچه های جوانی را می بینید که چند ملاقات دیوانه انجام می دهد ، چه چیزی به دست می آورید؟

محتوای ویروسی

ESPN از قدرت شاهکارهای باورنکردنی ورزشی آگاه است و در تبدیل کلیپ های ویدیویی کوتاه به محتوای ویروسی بسیار عالی عمل می کند.

این ویدیو دامنه خود را از طریق دوبیتی مانند این یکی گسترش داده است:

10. Fortnite: درگیر شدن با چالش ها

#alternativewoahchallenge 89.3 میلیون بازدید در TikTok دارد.

بنابراین Fornite چه کاری انجام داد؟

آنها به این روند پیوستند و فیلم خود را با استفاده از هشتگ ساختند.

ویدئوی اصلی بیش از 470،000 لایک داشت و این دوئت 310،000 لایک دیگر برای آن کسب کرد.

این تعداد بازدید و تعداد زیادی پسندیدن است.

چگونه می توان موفقیت و موفقیت بازاریابی را با کوک و دوئت TikTok سنجید

برای استفاده بیشتر از بازاریابی TikTok خود ، باید یک حساب حرفه ای به تجزیه و تحلیل آنها دسترسی پیدا کنید. مانند هر پلتفرم رسانه اجتماعی ، باید مطمئن شوید که استراتژی خود را به طور مرتب بهینه می کنید تا مطمئن شوید به بیشترین تعداد ممکن دسترسی دارید و این بدون تجزیه و تحلیل امکان پذیر نیست.

چگونه می توان موفقیت بازاریابی را با TikTok Stitch و Duet سنجید

تجزیه و تحلیل TikTok بینایی از نحوه عملکرد محتوای شما ارائه می دهد ، اگرچه در حال حاضر هیچ معیاری وجود ندارد که به طور خاص Stitch و Duet را اندازه گیری کند.

تجزیه و تحلیل شما می تواند احساس خوبی نسبت به محتوایی که به خوبی کار می کند و چه چیزی خوب است ، ایجاد کند. بنابراین به معیارهایی مانند مانند:

  • در کل مانند تعداد پست
  • تعداد کل نظرات
  • کل سهام
  • کل زمان بازی
  • کل بازدیدهای ویدیو
  • متوسط ​​زمان تماشا
  • برآورد تعامل متوسط

برای دریافت بخیه ها و Duets ، باید با فیلم های خود تعامل داشته باشید ، بنابراین برای بهبود کارهایی که انجام می دهید از بازخورد در تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید.

TikTok Stitch و TikTok Duet برای بازاریابی: نتیجه گیری

TikTok در حال رشد سریع است. که با ویژگی های Stitch و Duet که محتوای ویروسی را هدایت می کنند جای تعجب ندارد.

این ویژگی ها فقط برای کاربران مفید نیستند ، بلکه ابزارهای درخشانی برای بازاریابان هستند. همه ما می خواهیم حضور اجتماعی خود را افزایش داده و مشارکت را افزایش دهیم و این ابزارها می توانند در انجام چنین کاری به شما کمک کنند.

شما می خواهید در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی باشید که بیشترین مزایا را دارند و به طور فزاینده ای ، TikTok به احتمال زیاد یک مدعی برتر است.

اگر در خلق محتوا خلاق هستید و از ویژگی هایی مانند TikTok Stitch و Duet استفاده می کنید ، این فرصت را دارید که به مخاطبان کاملا جدیدی دسترسی پیدا کنید.

آیا هنوز بازاریابی TikTok را شروع کرده اید؟ آیا Stitch و Duet به تعامل کمک می کنند؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید