آموزش سئو

10 بزرگترین روند کارآفرینی که باید در سال 2021 جستجو کرد

فوریه 19, 2021

تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید آینده را پیش بینی کنید؟ من هم همینطور.

اگر فقط شما می توانستید پیش بینی کنید که روندهای تجاری چه چیزی را شکل می دهد یا آنچه مشتریان شما نیاز دارند ، می توانید شرکت خود را برنامه ریزی و رشد دهید ، درست است؟

خوب ، خبرهای خوبی وجود دارد. گرچه ما توپ کریستالی نداریم ، اما می توان کمی درک کرد که چگونه بازار پیشرفت می کند و چگونه تغییرات بر برنامه ریزی طولانی مدت کسب و کار شما تأثیر می گذارد.

هرچه اطلاعات بیشتری در مورد روند بازار داشته باشید ، بهتر می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید و شروع به رقابت کنید.

به یاد داشته باشید ، کارآفرینی تماماً سرمایه گذاری در موفقیت درازمدت شماست.

مطمئناً ، مطالعه داده های کوتاه مدت برای برنامه ریزی کاری روزمره ارزش دارد ، اما از پیش بینی روند خود غافل نشوید. در اینجا ده روند اصلی موثر بر کارآفرینان در سال جاری و بعد از آن آورده شده است.

روند فعلی 2021 در کارآفرینی

کارآفرینی به طور مداوم در حال تغییر چرخ دنده ها است و فناوری در بسیاری از این رشد شتاب دار نقش اساسی دارد.

به طور خلاصه ، در اینجا آنچه در حال حاضر است اتفاق می افتد.

  • بود بیشتر خرج کردن در رسانه های اجتماعی و بازاریابی دیجیتال نسبت به قبل.
  • رشد در فناوری جدید به این معنی است که برای مشاغل کوچک ایجاد برنامه های خود ، نوآوری و همکاری با تیم های تخصصی از هر زمان دیگری آسان تر است.
  • تأثیرگذارهای کوچک به رشد فروش ، به ویژه در بازارهای ویژه کمک می کنند.

برخی از استراتژی های قدیمی و موردعلاقه مانند بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد ، اما ما نیز به سمت قلمرو جدید و مهیج حرکت می کنیم ، به ویژه هنگامی که صحبت از کار از راه دور و توسعه برنامه است.

بیایید نگاهی به آنچه در فروشگاه است ، بیاندازیم.

1. وب سایت های کم کد

برنامه های تلفن همراه و فروشگاه های تجارت الکترونیکی تجارت بزرگی هستند. طبق Hootsuite ، بیش از 4.2 میلیارد نفر از برنامه های شبکه های اجتماعی استفاده کنید و 77 درصد از کاربران اینترنت 16 تا 64 سال هر ماه چیزی را به صورت آنلاین خریداری می کنند. اگر تجربه طراحی وب یا طراحی وب ندارید ، چگونه می توانید از این روند استفاده کنید؟

پاسخ در فناوری وب کم کد نهفته است.

اکنون هر کارآفرین می تواند یک برنامه ، بستر رسانه اجتماعی یا وب سایت تجارت الکترونیکی ایجاد کند. تمام کاری که شما انجام می دهید انتخاب a است ابزار توسعه و از ابزارهای کلیک و کلیک برای ساختن برنامه خود استفاده کنید.

چه رویای طراحی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی مانند eBay و چه ابزاری برای همکاری مانند Trello را داشته باشید ، فناوری کم کدگذاری این امکان را فراهم می کند.

  • براساس ردیابی معیار و بازخورد مشتری ، می توانید به سرعت برنامه های خود را مقیاس بندی و تغییر دهید.
  • ادغام سیستم عامل های پرداخت معروف مانند Stripe آسان است.
  • حتی توسعه دهندگان حرفه ای نیز می توانند از این ابزارهای طراحی برای آزمایش سریع ایده های جدید یا کاهش زمان توسعه استفاده کنند.

نتیجه؟ در سال 2021 ، اجازه ندهید که کمبود تخصص IT شما را از ابتکار عمل باز دارد.

2. ایمیل دوباره مرسوم ، مد روز است

بسیار خوب ، بنابراین بازاریابی از طریق ایمیل به جایی نرسید ، اما در سال های اخیر تمرکز زیادی بر سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال بوده است. با این حال ، بازاریابی از طریق ایمیل یک روش مطمئن و مقرون به صرفه برای بهبود دسترسی شما است.

چرا بازاریابی ایمیلی در حال حاضر بازگشت دارد؟

مقاله مرتبط  10 نمونه بازاریابی با پاسخ مستقیم

خوب ، بسیاری از این موارد به تکامل صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) و ایجاد اختلاف در بین نتایج جستجوی پولی و ارگانیک بازمی گردد.

اولاً ، در نتایج جستجوی Google فضای بیشتری به تبلیغات پولی اختصاص یافته است ، بنابراین جذب ترافیک از نتایج ارگانیک دشوارتر از هر زمان دیگری است.

به عنوان مثال ، “وب سایت های مقایسه قیمت” Google و چهار تبلیغ پولی بیشتر فضای صفحه نمایش شما را اشغال می کنند:

کارآفرینی - ایمیل دوباره مرسوم ، مد روز است

همچنین تشخیص تبلیغات پولی از لیست های ارگانیک نیز دشوارتر است و این امر باعث ایجاد سردرگمی و ناامیدی در مشتریان می شود. به عنوان مثال تصویر بالا را بررسی کنید. به غیر از علامت کوچک “آگهی” ، چگونه می توانیم آنها را از نتایج ارگانیک جدا کنیم؟

بعد ، شبکه های اجتماعی مشکل دیگری است. چرا؟ از آنجا که برای افزایش یا ارتقا posts پست های خود اغلب به پرداخت هزینه احتیاج دارید ، بنابراین باز هم دسترسی به مخاطبان ارگانیک از این طریق (حداقل با صرفه اقتصادی) دشوارتر است.

بازاریابی از طریق ایمیل روند جدیدی نیست ، اما به جایی نمی رسد ، بنابراین به جای اعتماد زیاد به رسانه های اجتماعی یا SERP ، ایجاد یک لیست مشترک مشترک را در نظر بگیرید. در اینجا چند استراتژی برای رشد لیست شما آورده شده است.

  • CTA های جذاب و ارزشمند را در صفحات فرود خود قرار دهید.
  • خبرنامه یا محتوای ایمیل خود را در رسانه های اجتماعی صحبت کنید.
  • جعبه های پیمایش را تنظیم کنید تا افراد را به دانلود راهنما و کتاب های الکترونیکی ترغیب کنید.

3. تأثیرات خرد

میکرو اینفلوئنسرها معمولاً کمتر از 25000 پیرو دارند و در مکانهای فوق العاده خاصی کار می کنند. چرا این چیز خوبی است؟

آنها برای یک چیز بسیار با مخاطبان خود درگیر هستند. پیروان کمتر بدان معنی است که آنها وقت و انرژی بیشتری برای اختصاص دادن به پیام ها و بحث در مورد محصولات دارند ، که خبر خوبی برای بازاریابان است که کالاهای جدید را فشار می دهند.

قبل از اینکه رقبا از تأثیرگذارهای کوچک استفاده کنند ، شروع به کاوش در مورد چگونگی قرار گرفتن آنها در استراتژی بازاریابی خود کنید.

  • با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل یا انجام تحقیقات خود ، میکرو اینفلوئنسرها را که در محل کار شما کار می کنند ، بررسی کنید.
  • با تأثیرگذارانی که به بهترین وجه با شخصیت برند شما طنین انداز هستند ارتباط برقرار کنید.
  • بودجه بازاریابی تعیین کرده و یک کمپین برنامه ریزی کنید ، مثلاً فقط اینستاگرام است یا چند کاناله؟ این کمپین چه مدت طول می کشد؟
  • هشتگهای مربوطه را برای استفاده از تأثیرگذاران انتخاب کنید.

به طور کلی ، قطعاً گرایشی برای استخدام اینفلوئنسرهایی وجود دارد که از مارک خاصی استفاده می کنند و در سطح شخصی تری با مخاطبان درگیر می شوند ، بنابراین این مطلب را از دست ندهید.

4. تولید محتوا در چندین قالب و برای چندین کانال

آیا می دانید مصرف کننده معمولی هزینه می کند بیش از هفت ساعت در روز به طور متوسط ​​با رسانه درگیر می شوید؟

این فقط به معنای خواندن وبلاگ نیست. بیشتر ما در چندین سیستم عامل ، محتوا را در قالب های مختلف (مانند فیلم ها و پادکست ها) مصرف می کنیم.

این برای کارآفرینان به چه معناست؟ فرصتی عظیم برای بازیافت یا استفاده مجدد از محتوای موجود شما وجود دارد تا به حداکثر تعداد افراد برسد. به عنوان مثال ، در اینجا کارهایی است که می توانید با یک پادکست انجام دهید.

  • در کنار پادکست از یک ویدیو فیلم بگیرید.
  • رونویسی از نمایش در یک وبلاگ یا مقاله.
  • سریع بریده ها را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید.

همچنین می توانید وبلاگ های قدیمی را به خبرنامه های راهنمایی تبدیل کنید یا وبینارها را به آموزش های ویدئویی تبدیل کنید.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی های میزبانی وب رایگان از 2021

به این روش فکر کنید: شما وقتتان را صرف طوفان مغزی یا ساخت محتوای جدید نمی کنید. در عوض شما به سادگی در حال چرخاندن محتوای موفق موجود هستید.

چگونه برای بازاریابی کارآمد؟

5. رشد جوامع کارآفرین

آیا هیچ وقت آرزو می کنید که بتوانید با افراد همفکر خود ارتباط برقرار کنید ، بینش خود را عوض کنید و شبکه خود را بسازید؟ شما می توانید به لطف محبوبیت روزافزون جوامع کارآفرین.

جوامع کارآفرین برای کمک به شکوفایی افراد خلاق و مبتکر را گرد هم می آورد. خواه در حال پیشرفت باشید و هم در تلاش ، کسی وجود دارد که آماده است تا با شما جشن بگیرد (یا متلاشی شود.)

  • افراد در هر سطح را در همان جامعه پیدا خواهید کرد ، از کسانی که تازه کار خود را شروع می کنند تا کارآفرینان بسیار موفق.
  • جوامع سرمایه گذاران را به دنبال برقراری ارتباط با مشاغل آینده دار و موسسان آنها جذب می کنند.
  • آنها فرصتی عالی برای شبکه سازی و یادگیری از بهترین ها هستند.

این انجمن ها را از کجا پیدا می کنید؟ در اینجا چند نمونه آورده شده است.

  • گروه های فیس بوک
  • Reddit جوامع
  • گروه های LinkedIn
  • کانالهای شل

کمی تحقیق کنید و مناسب خود را پیدا کنید.

6. شخصی سازی بازاریابی خود را

بازاریابی شخصی عالی است. مشکل؟ زیاده روی شده

در واقع ، با توجه به Everorage ، بیش از 94 درصد بازاریابان از تکنیک های بازاریابی شخصی استفاده کنید ، خواه استفاده از برچسب های نام ، ارسال ایمیل های سبد خرید رها شده یا توصیه های محصول.

چه چیزی کمتر رایج است؟

اعتبار.

به گفته ادلمن ، 81 درصد مشتریان از یک مارک خرید نخواهید کرد مگر اینکه به آن اعتماد کنند و اصالت کلیدی در ایجاد این اعتماد است.

برای کارآفرینان ، این می تواند به معنای شخصی سازی بازاریابی شما باشد. روی چند تکنیک که بازگشت سرمایه شما را افزایش می دهند تمرکز کنید. با شخصی سازی مخاطبان خود را تحت فشار قرار ندهید.

در اینجا مثالی از بازاریابی غیر شخصی سازی ارزشمند آورده شده است. تمام آنچه که ما دریافت کرده ایم یک کد تبلیغاتی است ، اما این برای مشتری ارزشمند است و یک کلیک را تشویق می کند:

روندهای کارآفرینی در سال 2021 - شخصیت خود را در بازاریابی قرار دهید

7. استخدام کارمندان با مجموعه مهارت های تخصصی

فن آوری با سرعت بیشتری ادامه می یابد ، بنابراین شما به کارمندانی نیاز دارید که بتوانند به شما کمک کنند بدون به خطر انداختن مشاغل خود از امکانات استفاده کنید.

  • به عنوان رایانش ابری محبوبیت رشد می کند، برای محافظت از داده های مهم تجاری ، به تخصص امنیت سایبری نیاز دارید.
  • استخدام دستیار مجازی یا استقرار دستیاری خودکار می تواند به شما کمک کند بدون ایجاد فشار بر سرپرست ، بر رشد کسب و کار تمرکز کنید.
  • همکاری با متخصصان فن آوری پیشرفته به شما امکان می دهد محصولات جدیدی تولید کنید و از رقبای خود برتر باشید.
  • تیم های متخصص به شما امکان می دهند انرژی خود را بر روی بهترین کارها ، اداره تجارت و نوآوری متمرکز کنید.

قبل از اینکه کسی را استخدام کنید ، به اهداف خود فکر کنید. به چه چیزی آرزو داری برسی؟ کجا می توانید تجارت خود را با کارآیی بیشتری اداره کنید؟ هرچه بهتر درک کنید که تجارت شما به کجا می رود ، استخدام مناسب برای اهداف خود آسان تر است.

حرف آخر؟ کیفیت استخدام کنید ، نه کمیت.

8. عشایر دیجیتال

کار از راه دور اکنون بسیار محبوب است و روند رو به کندی نیست. این در واقع یک خبر خوب برای کارآفرینان است ، زیرا شما می توانید بر روی استخدام بهترین کارمندان بر اساس مهارت و نه موقعیت بدنی تمرکز کنید.

با این حال ، اگر در کوچ نشینی دیجیتال فروخته نمی شوید ، دلیل این مسئله مهم است.

  • طبق FlexJobs ، 51 درصد کارمندان از خانه بهتر کار کنید زیرا کمتر حواسشان پرت است.
  • گارتنر فاش کرد که بیش از 80 درصد از رهبران شرکت آنها طرح تسهیل یک محل کار انعطاف پذیر را بررسی کردند ، جایی که افراد می توانند در محل کار یا از خانه کار کنند.
  • حتی اگر در سفر کاری هستید ، ساخت یک معماری IT از راه دور برای مشاغل خود به این معنی است که در سراسر کره زمین متصل هستید.
مقاله مرتبط  خدمات مشاوره بهینه سازی نرخ تبدیل

اگر متناسب با برنامه کاری شماست ، روند کار از راه دور را بپذیرید و از راه دور از راه دور به محل کار خود معرفی کنید.

9. نمایش آگاهی اجتماعی

برای مصرف کنندگان امروز ، فقط انتخاب یک محصول نیست. این مربوط به خرید با مارک هایی است که با ارزش های آنها مطابقت دارند. متقاعد نشده اید که این یک چیز است؟ خوب ، این آمار ممکن است احساس متفاوتی در شما ایجاد کند.

رشد رسانه های اجتماعی ، فرهنگ تأثیرگذار و افزایش آگاهی اجتماعی در میان هزاره ها همه مسئول این روند هستند و به این زودی از بین نمی روند. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است.

  • موسسات خیریه ای را برای پشتیبانی و برجسته کردن تلاش های خود انتخاب کنید.
  • سبز شوید و مصرف کنندگان را درگیر مباحث زیست محیطی کنید.
  • با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید و به آنها نشان دهید که چقدر نسبت به ارزشهای مشترک خود اشتیاق دارید.

هر کدام از استراتژی ها را انتخاب کنید ، یک پیام روشن و سازگار را در همه کانال ها تبلیغ کنید. در اینجا مثالی از پیام روشن از پاتاگونیا آورده شده است. شما می توانید بلافاصله بگویید که این مارک تجاری به چه معنی است و مخاطبان آن چه کسانی هستند:

روند کارآفرینی در سال 2021 - نمایش آگاهی اجتماعی

جای خود را تراشیده و یک پایگاه مستحکم و پایدار برای مصرف کنندگان بسازید.

10. مدل های تجاری مبتنی بر اشتراک

با استفاده از یک مدل مبتنی بر اشتراک ، مشتریان برای استفاده از خدمات شما برای یک دوره مشخص هزینه می پردازند ، به عنوان مثال ، پرداخت ماهانه اشتراک Netflix یا Microsoft 365.

چرا در بین مشاغل محبوب است؟

  • می توانید به مرور زمان با مشتری ها ارتباط برقرار کنید و معیارهای سنجش را برای مدت طولانی دنبال کنید.
  • پس از ثبت نام مشتریان ، نیازی به ادامه فروش یا تبلیغ خدمات به آنها نیست.

در اینجا نحوه شروع کار آمده است:

  • چند ردیف قیمت گذاری انتخاب کنید.
  • یک سرویس چند کاناله تنظیم کنید ، به عنوان مثال. تلفن و لپ تاپ
  • یک درگاه پرداخت انتخاب کنید.
  • به طور مداوم معیارها را کنترل کنید ، به ویژه مواردی مانند نرخ ماندگاری و حاشیه سود.
روندهای کارآفرینی در سال 2021 - مدل تجاری مبتنی بر اشتراک

نتیجه

برای رسیدن به اهداف خود ، باید در مورد چگونگی تغییر مشتری و چگونگی حرکت با آنها فکر کنید. این می تواند به معنای تغییر جهت یا گسترش ساده شرکت شما از راه های خلاقانه و ابتکاری باشد.

مطمئناً ، شما باید براساس داده های کوتاه مدت تصمیم گیری کنید ، اما همیشه باید چشم به آینده داشته باشید.

اگر به راهنمایی اضافی نیاز دارید ، خدمات مشاوره ای من را بررسی کنید یا راهنماهای آموزش رایگان بازاریابی دیجیتال را بخوانید.

کارآفرینی برای شما چه معنایی دارد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید