آموزش سئو

10 ایده تبلیغاتی موفق Google

فوریه 26, 2021

ارائه ایده های تبلیغاتی گوگل چالش برانگیز است. با این وجود داشتن یک استراتژی محکم کاملاً ارزشش را دارد.

با اطراف 3.5 میلیارد جستجو در روز، گوگل فرصتی باورنکردنی برای حضور در مقابل مخاطبان مناسب به شما می دهد. البته ، ابتدا باید بدانید که چه کاری انجام می دهید.

اگر به دنبال راه هایی برای استفاده بیشتر از کمپین های تبلیغاتی Google خود بوده اید ، این مقاله مناسب شما است.

قبل از اینکه به استراتژی برویم ، بیایید ابتدا تبلیغات Google را بفهمیم. Google Ads (قبلاً با نام Google AdWords شناخته می شد) یک بستر تبلیغاتی برای تبلیغات PPC است. با یک استراتژی مناسب ، می توانید ترافیک واجد شرایط را هدایت کنید ، با مشتریان هدف خود ارتباط برقرار کنید و فروش را افزایش دهید.

یکی از بهترین جنبه های این پلت فرم این است که به شما امکان می دهد با تنظیم تبلیغات خود در حد مجاز روزانه ، هفتگی یا ماهانه ، در بودجه تبلیغات خود بمانید. همچنین می توانید تبلیغات را در هر زمان مکث یا کاملاً متوقف کنید.

بعضی اوقات در بازاریابی ، دقت در بودجه می تواند یک چالش باشد. این انعطاف پذیری به شما امکان کنترل کامل بودجه خود را می دهد.

شاید هنوز در مورد کارآیی سیستم عامل قانع نشده باشید این اعداد می تواند وضوح بیشتری به شما بدهد:

  • 58 درصد از هزاره ها می گویند که آنها یک محصول را به دلیل تبلیغات آنلاین یا شبکه های اجتماعی خریداری کرده اند.
  • 63 درصد کاربران روی تبلیغات Google کلیک کرده اند.
  • 43 درصد از کاربران پس از آنلاین شدن و دیدن تبلیغات ، کالایی را خریداری کرده اند.

واضح است که تبلیغات Google می تواند شگفتی هایی را برای تجارت و نتیجه اصلی شما ایجاد کند.

اکنون تنها س questionsال ها این است: با وجود بسیاری از بازاریابان که از این پلت فرم استفاده می کنند ، چگونه در این جمعیت مجازی برجسته می شوید؟ چگونه تبلیغات مناسب Google را ایجاد می کنید که شما را در زمان مناسب در مقابل مخاطب مناسب قرار دهد؟

بگذارید بفهمیم!

نکاتی برای تولید ایده های تبلیغاتی Google

بسیاری از م componentsلفه ها در ایجاد و اجرای مبارزات تبلیغاتی موفق Google نقش دارند. در اینجا چند نکته برای قرار دادن شما در مسیر درست آورده شده است:

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیقات کلمات کلیدی یکی از عناصر اساسی کمپین شما است. اگر این قسمت را درست دریافت نکنید ، دستیابی به نتایجی که می خواهید چالش برانگیز است.

در زیر ، درباره تحقیقات کلمات کلیدی برای تبلیغات Google بیشتر صحبت خواهیم کرد ، اما در حال حاضر شروع تولید ایده های کلمات کلیدی مهم است. برای شروع می توانید از ابزاری مانند Ubersuggest استفاده کنید.

این یک ابزار تحقیقاتی برای کلمات کلیدی رایگان است که به شما امکان می دهد ایده های کلمات کلیدی را ایجاد کنید و به برخی از رقبای خود و کلمات کلیدی مورد استفاده آنها نگاه کنید.

ubersugget برای ایده های تبلیغات گوگل

پیش بینی روند

پیش بینی ها بخشی اساسی از بازاریابی است. قبل از شروع هر کارزار ، لازم است که در مورد موفقیت خود (یا نه) تصور کنید.

البته ، بهترین راه برای پیش بینی این مورد با داده است.

Google Ads ارائه می دهد برنامه ریز کلمات کلیدی، که می توانید برای دریافت پیش بینی برای کلمات کلیدی انتخابی خود استفاده کنید. این برنامه ریز می تواند اطلاعات ضروری را از جمله تعداد کلیکهایی که ممکن است تبلیغات شما هر روز دریافت کند ، متوسط ​​هزینه آن کلیک ها ، تعداد نمایش ها ، نرخ کلیک (CTR) و موارد دیگر را در اختیار شما قرار دهد.

با استفاده از این اطلاعات ، می توانید یک کمپین تبلیغاتی جامع Google را شروع کنید.

تحقیق و پیش بینی روند کلمات کلیدی فقط چند مرحله اساسی برای شروع کار است. حال ، اجازه دهید وارد نیتری از چربی ، استراتژی ها و همه مواردی شود که می تواند به موفقیت در مبارزات انتخاباتی شما کمک کند.

10 ایده برتر تبلیغات گوگل

وقت آن است که به چیزهای خوب بپردازیم: ایده های تبلیغاتی Google که می توانند به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کنند چیست؟

1. یک عنوان خوب بنویسید

جان کپلز یک بار نوشت: «اگر عنوان اصلی ضعیف باشد ، نسخه آن خوانده نمی شود. و کپی خوانده نشده کالایی به فروش نمی رساند. “

تأثیری که یک عنوان قوی روی مخاطبان شما می گذارد قابل انکار نیست. البته این همان چیزی است که مردم را ترغیب می کند روی تبلیغ کلیک کنند!

در اینجا چند نشانگر اصلی برای نوشتن عناوین قوی آورده شده است:

  • مخاطبان خود را درک کنید. با کی صحبت میکنی؟
  • کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کنید.
  • به مشکلی که مخاطبان شما با آن روبرو هستند رسیدگی کنید.
  • بزرگترین مزیت را در تیتر برجسته کنید.
  • کارها را بیش از حد پیچیده نکنید. کارها را ساده انجام دهید.
  • از افزودن شوخ طبعی نترسید.

ایجاد یک عنوان می تواند یکی از بخشهای چالش برانگیز کمپین باشد. بعضی اوقات ، شما فقط نمی دانید از کجا یا چگونه شروع کنید. برای ایجاد تیترهای مفید ، فوری ، منحصر به فرد و فوق العاده خاص برای کمک به شروع یک استراتژی مانند فرمول 4U ملانی دانکن را در نظر بگیرید.

مقاله مرتبط  بهترین نرم افزار مدیریت پروژه سال 2020

2. به نیت کاربر بیندیشید قبل از غواصی در ایده های تبلیغاتی Google

وقتی در مورد کلمات کلیدی تحقیق می کنیم تمایل داریم روی اعداد تمرکز کنیم. این کلمه کلیدی ماهانه چه مقدار جستجو می کند؟ هزینه هر کلیک (CPC) چقدر است؟ سختی پرداخت شده چطور؟

اگرچه در نظر گرفتن همه این اعداد ضروری است ، اما مهمترین عنصر استراتژی کلمه کلیدی باید هدف کاربر باشد.

چرا؟ زیرا قصد کاربر (که بعضاً به عنوان “هدف جستجو” نیز خوانده می شود) “چرا” را در پشت کلمه کلیدی به شما می دهد.

چرا مخاطبان شما آن کلمه کلیدی خاص را جستجو کردند؟ آیا آنها قصد داشتند چیزی را خریداری کنند یا اینکه فقط می خواستند اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنند؟

درک اهداف مخاطب می تواند به شما کمک کند کشف کنید کدام کلمات کلیدی بهترین هدف برای بازگشت سرمایه بالاتر است.

اهداف مختلف چهار نوع مختلف وجود دارد:

  • اطلاعاتی: این زمانی است که کاربر اطلاعات بیشتری درباره یک موضوع بخواهد. به عنوان مثال ، “چه مقدار کالری در یک دونات وجود دارد؟”
  • ناوبری: این زمانی است که کاربر می خواهد به یک صفحه وب خاص برود. به عنوان مثال ، اگر می خواهید به وبلاگ Neil Patel بروید ، آن را در نوار جستجوی Google خود تایپ کنید.
  • تجاری: این زمانی است که کاربر بخواهد درباره محصول یا خدمات خاصی تحقیق کند. این کاربر احتمالاً در آینده ای نزدیک خرید خواهد کرد ، اما در حال حاضر ، آنها در مرحله تحقیق هستند. به عنوان مثال ، “مشخصات جدید آیفون” یا “آیفون در مقابل سامسونگ”.
  • معاملات: این زمانی است که کاربر می خواهد مانند خرید یک محصول اقدام کند. به عنوان مثال ، “شارژر آیفون” یا “ارزانترین پروازها از LA به شیکاگو”.

درک قصد کاربر به شما کمک می کند کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید. اگر کسی به دنبال مقدار کالری موجود در یک دونات است ، محتوای مربوط به آن را می خواهد. اگر محصول شما یک ماشین حساب کالری است ، عالی است! آنها احتمالاً به ماشین حساب کالری مراجعه می کنند زیرا به آنها کمک می کند آنچه را که در آن زمان به دنبال آن بودند برآورده کنند.

توجه به قصد کاربر می تواند به شما در رتبه بندی بالاتر و جذب کلیک های بیشتر کمک کند ، زیرا به مخاطبان خود خواسته های خود را می دهید.

3. تبلیغات فروش محدود

هر پیشنهادی با یک ساعت تیک تیک به طور طبیعی مخاطب شما را ترغیب می کند سریعتر عمل کند و محصول یا خدمات را بخرد. به همین دلیل فروش محدود پیشنهادات بسیار خوب کار می کند.

به طور خلاصه ، فروش پیشنهادی محدود هر معامله ، تخفیف یا پاداشی است که شما به مشتریانی که در یک دوره خاص خرید می کنند ارائه می دهید.

یک نمونه عالی از این فروش جمعه سیاه است. هر سال، فروش جمعه سیاه به نظر می رسد با صرف هزینه های بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان ، رکورد جدیدی به خود اختصاص داده است.

این به این دلیل است که مصرف کنندگان می دانند که باید مدت طولانی منتظر بمانند تا دوباره بتوانند محصول را با قیمت تخفیف دار دریافت کنند ، بنابراین آنها را تشویق می کنند که سریع خرید کنند.

برای کمپین تبلیغاتی Google خود ، اگر فروش فصلی هر یک از محصولات خود را ارائه می دهید ، می توانید در اطراف این فروش تبلیغات ایجاد کنید و از زمان شروع فروش ، تبلیغات خود را انجام دهید.

4- داده های تبلیغات Google را برای تکرار ردیابی و استفاده کنید

یکی از مهمترین عناصر هرگونه تبلیغات موفق KPI شماست.

بسته به اهداف تبلیغات شما ، معیارهای مهم بسیاری وجود دارد که می توانید ردیابی کنید ، از جمله:

  • تعداد کلیک
  • CTR
  • CPC
  • نرخ تبدیل

پیگیری KPI های شما به شما کمک می کند تا بفهمید آیا در مسیر دستیابی به اهداف خود هستید یا خیر.

به عنوان مثال ، اگر می بینید که روی تبلیغات خود کلیک عالی می کنید ، اما CTR شما در پایین است ، این می تواند به معنای این باشد که عنوان اصلی و کلمات کلیدی شما را در مقابل چشم مخاطب قرار می دهد. با این حال ، چیزی در مورد تبلیغات متصل نیست.

می تواند کپی باشد. این می تواند هزینه محصول یا خدمات باشد. شاید عنوان با پیشنهاد موجود در تبلیغ واقعی ارتباط برقرار نکند.

به هر حال ، اکنون وقت آن است که به آن توجه کنید و آنچه را که لازم دارید تنظیم کنید.

5- نوع مبارزات مناسب را برای Google Ad خود انتخاب کنید

برای ایده های تبلیغاتی Google خود می توانید از یکی از پنج نوع کمپین تبلیغاتی Google استفاده کنید.

جستجو در تبلیغات

این تبلیغات در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر می شوند.

مقاله مرتبط  چگونه فروش تجارت الکترونیکی را از طریق جستجوهای پرداخت شده و کمپین های رسانه های اجتماعی افزایش دهیم

به عنوان مثال ، اگر کسی به دنبال “مبلمان مهد کودک” باشد ، نتایج به این شکل است:

جستجوی مبلمان مهد کودک تحت استراتژی ایده های تبلیغات گوگل

ایجاد تبلیغات جستجو به دلیل آنچه قبلاً برجسته کردیم عالی است: این پلت فرم بیش از 3.5 میلیارد جستجو در روز دریافت می کند! این مکان عالی است زیرا بسیاری از افراد (از جمله مخاطبان شما) در حال جستجو برای محصولات شما هستند.

کمپین های تبلیغاتی ویدیویی

تبلیغات ویدئویی قبل ، بعد و گاهی در بین فیلم های YouTube نشان داده می شوند. تحقیقات نشان داده است که ویدئو طی چند سال گذشته چقدر مثر بوده است. ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ویدیویی ، متفاوت از یک تبلیغ متنی ، ممکن است به شما کمک کند تا برجسته شوید و توجه بازار خود را به خود جلب کنید.

نمایش تبلیغات تبلیغاتی

تبلیغات نمایشی راهی برای جذب بازار یک بستر رسانه اجتماعی خاص ، وب سایت یا کانال های دیجیتالی دیگر به محصول یا خدمات شما است.

بهترین راه برای دستیابی به این موضوع یافتن وب سایت یا مارکی است که به بهترین شکل با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند. تبلیغات نمایشی عالی هستند زیرا این موارد هم برای شما و هم برای صاحب سایت یا بستر دیجیتال یک موقعیت برنده است.

صاحب وب سایت کمیسیون مورد توافق (معمولاً براساس کلیک یا برداشت) را دریافت می کند و شما این امکان را دارید که در مقابل مخاطبانی که به نام تجاری شما متصل هستند تبلیغ کنید.

برنامه های تبلیغاتی برنامه

اگر آگهی دارید ، شاید کمپین های برنامه Google بتواند انتخاب درستی باشد. در اینجا ، می توانید برنامه تلفن همراه خود را از طریق Google Play ، شبکه جستجوی Google ، Google Display Network ، YouTube و کانالهای دیگر تبلیغ کنید.

برای کمپین های برنامه ای ، می توانید تبلیغاتی را اجرا کنید که بازار هدف شما را ترغیب می کند برنامه خود را بر روی دستگاه های خود نصب کند ، یا اگر نسخه جدید یا نسخه جدیدی از برنامه وجود دارد ، می توانید آنها را تشویق کنید که اقدام خاصی انجام دهند.

تبلیغات خرید

سرانجام ، کمپین های تبلیغاتی خرید Google وجود دارد. این تبلیغات شامل تصاویر و قیمت محصول شما است و می توانید آنها را از Google Merchant Center اجرا کنید.

شما اطلاعات مربوط به محصول را وارد خواهید کرد و Google از این اطلاعات تبلیغ شما را ایجاد می کند.

تبلیغات خرید در صورتی معنا پیدا می کند که بخواهید یک محصول خاص را به بازار عرضه کنید اما نه لزوماً برند شما به طور کلی.

اینها همه نمونه هایی از انواع مختلف تبلیغات Google Ad است. همانطور که می بینید ، درک محصول و بازار ضروری است. از این طریق ، شما قادر خواهید بود بدانید کدام کمپین مناسب ترین نیاز شماست.

6. صفحه فرود خود را کامل کنید

شما تمام تلاش خود را برای ایجاد یک عنوان عالی ، پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و پیشنهاد مناقصه برای آنها انجام داده اید.

اگرچه ممکن است این مراحل برای شما کلیک کند ، اما اتفاقی که پس از کلیک بازار شما می افتد بسیار مهم است. همانطور که می دانید ، آنها هنوز هم نیاز به خرید محصول یا خدماتی دارند که می فروشید.

صفحه فرود شما ضروری است زیرا این همان چیزی است که کاربر شما به محض کلیک بر روی تبلیغ شما می بیند. از خود بپرسید آیا صفحه فرود به وضوح به نقاط درد بازار شما می پردازد. آیا علاوه بر فقط پرداختن ، چالش های مخاطبان شما را نیز حل می کند؟

عناصر زیادی برای ایجاد یک صفحه فرود کامل وجود دارد ، از جمله استفاده از توصیفات ، تصاویر مناسب و فرم های کوتاه تر ، برای نام بردن از آنها.

برای برخی از الهامات ، در اینجا چند نمونه از صفحات فرود عالی آورده شده است:

صفحه فرود TransferWise برای ایده های تبلیغاتی Google
صفحه فرود ویستیا برای ایده های تبلیغاتی Google

از مثالهای بالا ، متوجه خواهید شد که صفحات فرود ساده و واضح هستند ، و کپی و نمودارها بلافاصله توجه شما را به خود جلب می کنند. اینها عناصر مهم یک صفحه فرود موفق هستند.

7. تبلیغات Google خود را خاص کنید

پیش از این ، ما به اهمیت درک مقصود کاربر هنگام تحقیق درباره کلمات کلیدی خود اشاره کردیم زیرا این امر به شما کمک می کند کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید.

اکنون می خواهیم اهمیت ویژگی را برجسته کنیم. کلمات کلیدی شما نباید زیاد گسترده باشد زیرا ممکن است باعث شود Google تبلیغ شما را در مقابل بازار اشتباه قرار دهد.

به طور طبیعی ، این منجر به تبدیل کمتر می شود.

به عنوان مثال ، “مبلمان مهد کودک” ممکن است در ابتدا یک کلمه کلیدی خوب به نظر برسد ، اما شما می توانید با مشخصات بیشتر بهتر عمل کنید.

هدف برای وضوح و خاصیت در کلمات کلیدی خود را. به جای فقط “مبلمان کودک” ، در مورد:

  • ”مبلمان مهد کودک برای پسران”
  • ”مبلمان مهد کودک برای دختران”
  • “مبلمان مهد کودک در فلوریدا”

ممکن است مدتی طول بکشد تا کلمات کلیدی مناسب را بدست آورید ، اما خوب است. به یاد داشته باشید که مرتباً بررسی می کنید که کدام کلمات کلیدی بیشترین کلیک را دریافت می کنند و کدام یک را کلیک نمی کنند. این می تواند به شما کمک کند درک کنید روی چه چیزهایی باید تمرکز کنید و چه چیزهایی را اضافه کنید ، حذف کنید یا تغییر دهید تا بتوانید تبدیلات بالای مورد نظر خود را بدست آورید.

مقاله مرتبط  چگونه می توان تبلیغات تبلیغاتی برنامه حمایت شده را اجرا کرد

8. Google Ads خود را هدف قرار دهید

هنگام تلاش برای به دست آوردن ایده های مناسب تبلیغات Google ، به یاد داشته باشید سه نوع تطابق کلمات کلیدی وجود دارد: دقیق ، عبارت و تطابق گسترده.

مطابقت کامل

در مقایسه با سایر انواع مطابقت کلمات کلیدی ، مطابقت دقیق بسیار خاص است. در ابتدا ، اگر از این نوع تطابق استفاده می کنید ، کاربران فقط در صورت تایپ در همان عبارت کلمه کلیدی می توانند تبلیغ شما را ببینند. از آن به بعد، Google چند تغییر ایجاد کرد به طوری که حتی اگر کاربر دقیقاً کلمه کلیدی را وارد نکند ، ممکن است تبلیغات شما همچنان مطابقت داشته باشد. برای این ، ممکن است مطابقت با جمع ، مترادف یا تغییرات مختلف کلمه کلیدی انتخابی شما باشد.

استفاده از نوع دقیق مطابقت بسیار خوب است زیرا کاربرانی که در کلمه کلیدی خاص شما تایپ می کنند بیشتر احتمال دارد که تبدیل شوند.

تطبیق عبارت

اگر کاربری عبارت اصلی شما را به ترتیب دقیق وارد کند ، تبلیغ شما برای مطابقت یک عبارت نمایش داده می شود ، اما کلمات دیگری می توانند قبل و بعد از عبارت وجود داشته باشند. این امکان را برای شما فراهم می کند تا میزان بازدید را افزایش دهید.

با این حال ، اگر عبارت کلیدی بسیار گسترده باشد ، این می تواند به معنای دریافت تعداد زیادی کلیک باشد که تبدیل نمی شوند زیرا این عبارت به اندازه کافی خاص نبوده است.

بازی گسترده

تطابق گسترده به افراد بیشتری می رسد زیرا تبلیغ شما هنگامی نمایش می یابد که کاربر هر کلمه ای از عبارت اصلی شما را تایپ می کند ، بدون ترتیب خاصی. مانند موارد منطبق با عبارات ، ممکن است تعداد زیادی بازدید و کلیک برای تبلیغات خود داشته باشید ، اما به دلیل خاص نبودن ، ممکن است تعداد تبدیل کمتر باشد.

همانطور که می بینید ، هر سه عبارت موافق و مخالف است. برای استفاده بیشتر از کمپین تبلیغاتی Google خود ، از ترکیبی از هر سه استفاده کنید تا بازدید و تبدیل زیادی داشته باشید.

9. Google Ads خود را برای موبایل بهینه کنید

در حالی که تبلیغات خود را ایجاد می کنید و ایده های خلاقانه تبلیغاتی Google ارائه می کنید ، باید به خاطر داشته باشید که بسیاری از کاربران از دستگاه های تلفن همراه خود برای جستجو استفاده می کنند.

تحقیقات نشان میدهد که 61 درصد بازدیدهای Google آمریکا از طریق دستگاه های تلفن همراه اتفاق می افتد. بیشتر افراد از تلفن های خود برای جستجو استفاده می کنند و داشتن این کاربران منطقی است.

بهینه سازی تبلیغات شما برای تلفن همراه شامل موارد زیر است:

  • انتخاب طرح های صفحه فرود پاسخگو
  • فشرده سازی تصاویر
  • مطمئن شوید که سرعت بارگیری سریع است

این جزئیات کوچک می تواند تأثیر زیادی در نحوه نمایش تبلیغات شما در مقابل مخاطبان و نرخ تبدیل کلی شما بگذارد.

10. تبلیغات Google خود را به زبانهای دیگر در دسترس قرار دهید

این به ماهیت تجارت شما بستگی دارد ، اما اگر مخاطب بین المللی دارید یا در یک منطقه چند زبانه زندگی می کنید ، در نظر بگیرید که تبلیغات خود را به زبان های مختلف در دسترس مخاطبان خود قرار دهید که ممکن است انگلیسی خوب صحبت نکنند یا درک نکنند.

این ممکن است جزئیات جزئی به نظر برسد ، اما فراموش نکنید که زبان قدرتمند است و به ما در برقراری ارتباط و ارتباط کمک می کند. اگر مخاطبان غیر انگلیسی زبان دارید و سعی در جذب آنها دارید ، با در دسترس قرار دادن تبلیغات Google به زبانهای آنها کمک کنید تا این شکاف خلاص شود.

نتیجه

تولید ایده های عالی تبلیغاتی گوگل بسیار طول می کشد. اگرچه این فرآیند ممکن است طولانی باشد ، اما مطمئناً ارزش افزوده است که کلیکها و تبدیلات بیشتر را ببینید.

نکات بالا می تواند شما را در مسیر درست قرار دهد ، اما فراموش نکنید که A / B تبلیغات خود را آزمایش کنید تا ببینید مخاطبان شما به چه چیزی پاسخ می دهند.

آیا ایده تبلیغاتی دیگری در Google دارید که به آن سوگند بخورید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید