آموزش سئو

10 ایده تبلیغاتی موثر در LinkedIn

فوریه 20, 2021

در حالی که تعداد زیادی سیستم عامل اجتماعی برای تلاش های بازاریابی دیجیتال در دسترس است ، LinkedIn بی نظیر است.

در کجای دیگر بازاریابان می توانند افراد متفکر کسب و کار را پیدا کنند و آنها را با دقت باورنکردنی هدف قرار دهند؟

پاسخ بدیهی است که هیچ کجا نیست.

قبل از اینکه ایده های تبلیغاتی LinkedIn را بررسی کنیم ، بیایید در مورد این موضوع صحبت کنیم که چرا LinkedIn جایی است که می خواهید وقت خود را صرف کنید – و پول.

چرا باید در LinkedIn تبلیغ کنید؟

در حالی که سیستم عامل های دیگر ممکن است از تعداد کاربری بالاتری برخوردار باشند ، LinkedIn میزبان آنهاست 740 میلیون کاربران فعال شصت و پنج میلیون نفر از این کاربران تصمیم گیرنده و یک مورد دیگر هستند 61 میلیون به عنوان تأثیرگذار در سطح ارشد شناسایی کنید.

این بدان معناست که شما ذاتاً بیشتر از هر سیستم عامل اجتماعی دیگری توجه شخصی را که در LinkedIn قدرت خرید دارد جلب می کنید.

علاوه بر مخاطبان پر نفوذ در LinkedIn ، تبلیغات در این پلتفرم مزایای دیگری نیز دارد ، از جمله:

  • توانایی هدف قرار دادن مخاطبان خود توسط حرفه
  • افزایش تبدیل
  • مخاطبان همسان هدف گذاری

عامل مهم دیگری که باید به آن توجه شود میزان محبوبیت LinkedIn در تبلیغات اجتماعی با هزینه است. در واقع ، بیش از 50 درصد بازاریابان آمریکایی امسال در LinkedIn تبلیغ خواهد کرد.

چرا هنگام سنجیدن استراتژی تبلیغاتی LinkedIn به این آمار اهمیت می دهید؟

زیرا با این میزان اشباع بازار ، تبلیغات شما باید در بین جمعیت متمایز شود.

10 نمونه از 10 ایده برتر تبلیغاتی LinkedIn

برای کمک به شما در الهام بخشیدن از تبلیغات جالب توجه که می توانند در LinkedIn تبدیل شوند ، 10 ایده تبلیغاتی LinkedIn را جمع آوری کردیم که بسیار درخشان هستند.

1. از رنگ های بلند و بازیگوش مانند Swag in a Box استفاده کنید

روانشناسی موجود در پس زمینه رنگ توجه مورد توجه اکثر محافل بازاریابی را به خود جلب نمی کند. استفاده از رنگهای پر جنب و جوش یکی از موثرترین راه ها برای جلب توجه به فعالیت بازاریابی است.

در واقع ، تبلیغات رنگارنگ در مجلات باعث جذب می شوند 26 درصد توجه بیشتر از همتایان سیاه و سفید آنها.

پرشهای رنگی روشن می تواند تبلیغات شما را از بین ببرد ، به ویژه هنگامی که رنگ ها با کسب و کار شما همسو هستند.

با این حال ، اگر با یک سازمان حرفه ای کار می کنید (فکر می کنید یک شرکت حقوقی است) ، ممکن است بخواهید برای جلوگیری از تداخل در مارک تجاری سازمان ، چراغ ها را کاهش دهید.

برای یک مثال تصویری بیشتر ، این تبلیغ Swag in a Box ، یک شرکت تولید کننده کلاهبرداری شرکت را بررسی کنید.

ایده های تبلیغاتی LinkedIn - از رنگ های بلند و بازیگوش استفاده کنید

این تبلیغ جسورانه ، درخشان و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است و بلافاصله نگاه خواننده را به تصویرهای پر جنب و جوش آن از صندوق عقب صندوق دار جلب می کند.

همانطور که ایده های تبلیغاتی LinkedIn را ارزیابی می کنید ، هرگز قدرت رنگ های ساده و زنده را فراموش نکنید.

2. یک پیشنهاد در آگهی خود ارائه دهید ، مانند SharpRocket

هنگامی که به دنبال ایده های تبلیغاتی LinkedIn هستید تا تبلیغ خود را از تبلیغ دیگران متمایز کنید ، ارائه یک پیشنهاد را در نظر بگیرید.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از آزمونها برای استراتژی بازاریابی خود

این می تواند شامل PDF رایگان یک نامه سفید ، صفحه کار بودجه بندی یا تقویم باشد.

هدف این است که چیزی ارزشمند برای مخاطب خود فراهم کنید که در ادامه مسیر مشتری به خاطر بسپارد. علاوه بر جلب توجه ، پیشنهادات به شما امکان می دهد ارزش بازار را نشان دهید ، هویت خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود تقویت کنید.

آیا به دنبال الهام از ایده تبلیغاتی LinkedIn با یک م offeringلفه پیشنهادی هستید؟ این تبلیغ را از SharpRocket بررسی کنید.

ایده های تبلیغاتی LinkedIn - مانند SharpRocket در آگهی خود پیشنهادی ارائه دهید

SharpRocket با ارائه یک طرح رایگان برای شروع یک کمپین لینک سازی ، ارزش خود را ارائه می دهد و همزمان مهارت خود را در زمینه استراتژی دیجیتال تقویت می کند.

3. توسل به احساسات مردم ، مانند دانشگاه ایالتی شمال غربی میسوری

احساسات یک نیروی قدرتمند در بازاریابی است.

در واقع ، در مطالعه ای از 1400 کمپین تبلیغاتی موفق، کسانی که دارای محتوای کاملاً احساسی بودند تقریباً دو برابر تبلیغاتی که از محتوای منطقی استفاده می کردند ، نمایش دادند.

هنگام جستجوی ایده های تبلیغاتی LinkedIn ، ارزش تصاویر احساسی یا زبان را برای جلب مخاطب خود فراموش نکنید.

در اینجا مطالعه دیگری وجود دارد که ارزش احساسات را در تبلیغات LinkedIn بیشتر تأکید می کند: لس بینت و پیتر فیلد برای موسسه B2B دریافتند جذابیت برای احساسات هفت برابر موثرتر در سود رانندگی، فروش و درآمد نسبت به پیام های عادی و منطقی.

به عنوان مثال ، این تبلیغ LinkedIn را از دانشگاه ایالتی Northwest Missouri بررسی کنید.

ایده های تبلیغاتی LinkedIn - جذابیت هیجانات مردم ، مانند دانشگاه ایالتی میسوری شمال غربی

نقطه کانونی این آگهی پوزخند چهره جوان فارغ التحصیل در حالی که آنها یک دانش آموخته دانشگاهی را در آغوش می کشند است. دیپلم دست در دست: نادیده گرفتن احساس لذت غیرممکن است.

چه کسی نمی خواهد آن لذت شگفت انگیز را تجربه کند؟ با استفاده از تصاویری که احساسات قابل بازگو را به تصویر می کشد ، این احتمال افزایش می یابد که مخاطب شما بخواهد با تبلیغ شما و امیدوارم با محصول شما تعامل کند.

4. ویژگی های رهبری شرکت ، مانند گلدمن ساکس

LinkedIn بر مبنای شبکه ساخته شده است. با نشان دادن رهبری شرکت ، اعضای مخاطب می توانند با شخصیت های برجسته در پشت مارک ارتباط برقرار کنند ، احساس اعتماد را برانگیزند و چهره خود را به یک نام ببرند.

این اعتماد با برند شما ارتباط ایجاد می کند و احتمال فروش پایین تر را افزایش می دهد.

به دنبال الهام برای ترکیب این اصل در مبارزات بعدی خود هستید؟ بیش از این تبلیغ گلدمن ساکس نگاه نکنید.

ایده های تبلیغاتی LinkedIn - ویژگی های رهبری شرکت ، مانند گلدمن ساکس

در این تبلیغ ، گلدمن ساکس گفتگوی صمیمانه ای با رئیس جهانی مدیریت دارایی دارد.

گلدمن ساکس با معرفی مخاطبی به چهره ای که در رسانه های مختلف با آن روبرو می شوند ، با افزایش اعتماد و ایجاد ارتباط ، رابطه شخصی با هر یک از مخاطبان ایجاد می کند.

5. رویدادهای صنعت را مانند رحمت کودکان اعلام کنید

اگر به دنبال ایده های تبلیغات LinkedIn هستید ، اعلام رویدادهای صنعت مکانی عالی برای شروع است. با دعوت از مخاطبان خود (و مخاطبان بالقوه مخاطبان خود) به رویدادها ، دسترسی شما افزایش یافته و ارتباطات را هدایت می کنید.

چرا؟ شما هنگام تبلیغ یک رویداد فقط در مورد مارک تجاری خود لاف نمی زنید ، بلکه به آنها چیزی با ارزش ارائه می دهید.

مقاله مرتبط  نحوه راه اندازی سایت عضویت سودآور (10 مرحله)

این تبلیغ را از بیمارستان Mercy Hospital در کانزاس سیتی ببینید تا یک اعلامیه موثر را ببینید.

ایده های تبلیغاتی LinkedIn - رویدادهای صنعتی را مانند رحمت کودکان اعلام کنید

این تبلیغ LinkedIn از مشارکت مخاطبان دعوت می کند و مشارکت جامعه را تقویت می کند ، اما همچنین از یک حلقه ویدئویی استفاده می کند تا حتی بیشتر موثر باشد.

تبلیغات ویدیویی LinkedIn تمایل دارد سه بار درآمد کسب کنید تعامل بیشتری نسبت به همتایان متن خود دارند.

اگر می خواهید هنگام ایجاد یک انجمن LinkedIn از طریق اعلام یک رویداد صنعتی ، تعامل را افزایش دهید ، قدرت یک ویدیوی جذاب بصری را فراموش نکنید.

6. تبلیغ خود را در چند ستون صفحه تراز مانند آهنگ ها قرار دهید

در LinkedIn ، مواجهه بیشتر هرگز چیز بدی نیست. با داشتن فرصت هایی برای قرار دادن تبلیغات خود در چندین مکان ، می توانید از احتمال تعامل مخاطبان با دو برابر افزایش بهره ببرید.

برای دیدن این نظریه در عمل ، تبلیغ LinkedIn را از Tune بررسی کنید.

ایده های تبلیغاتی LinkedIn - تبلیغات خود را در چندین ستون صفحه همسو مانند آهنگ ها قرار دهید

Tune از ستونهای صفحه تراز شده برای فراهم کردن دو فرصت برای اقدام بینندگان استفاده می کند. این نه تنها به Tune اجازه می دهد تا راهنمای برجسته خود را بیشتر تبلیغ کند ، بلکه همچنین مخاطبان را ترغیب می کند تا شرکت را دنبال کنند.

آیا به دنبال کسب حداکثر الهام از این تبلیغ هستید؟ Tune برای نمایش دقیقاً آنچه بازدید کننده با تعامل با آگهی به دست می آورد ، از فراخوانهای اعمال (CTA) به طور مشخص مشخص شده استفاده می کند.

7. تبلیغات خود را مانند آسانا موضعی کنید

ما در مورد قدرت قابلیت قابلیت گفتگو صحبت کرده ایم – اینکه چگونه به برند شما کمک می کند و مخاطبان شما را به تعامل واقعی ترغیب می کند.

هنگامی که محتوای موضوعی تهیه می کنید ، قدرت قابلیت قابلیت بازپذیری را یک قدم جلوتر می برید و نه تنها انسان بودن را اثبات می کنید ، بلکه لگن را نیز اثبات می کنید.

آیا برای اثبات دانش موضوعی خود به دنبال الهام هستید؟ این آگهی را از آسانا ببینید.

ایده های تبلیغاتی LinkedIn - تبلیغات خود را مانند آسانا موضوعی کنید

آسانا با استفاده از تصویری که خطوط تازه تار و مبهم بین محل کار و خانه را نشان می دهد ، یک تبلیغ موثر و جذاب ارائه می دهد.

این آگهی از بینندگان دعوت می کند تا دریابند که آنها نیز با این شرایط جدید سازگار شده اند و ابزارهای ارائه شده توسط آسانا می توانند این تطبیق را حتی ساده تر کنند.

8. ساده مانند اسکریپت های سریع بیان کنید

تبلیغات عالی LinkedIn لازم نیست پر زرق و برق باشند. در بعضی موارد ، هرچه تبلیغ ساده تر باشد ، فروش آن نیز ساده تر است.

به دنبال الهام برای تبلیغات ساده و در عین حال موثر هستید؟

این تبلیغ LinkedIn را از Express Scripts بررسی کنید.

ایده های تبلیغاتی LinkedIn - ساده مانند اسکریپت های Express

در این تصویر ، یک دست قرص را در پس زمینه ای با رنگ روشن نگه می دارد. چشم مخاطب بلافاصله به قرص کشیده می شود.

تصویر دو برابر کار می کند: از طریق رنگ و کنتراست توجه را به خود جلب می کند ، در حالی که پیام اصلی مارک تجاری را نیز خط می زند: نسخه های مستقیم دارو را برای شما به ارمغان می آورد.

9. راه حل مشکلات کاربر را برجسته کنید ، مانند برج سنسور

هنگام خرید ، به دنبال حل یک مشکل موجود هستیم. هنگام ساختن تبلیغات LinkedIn ، می توانید با ایجاد یک تبلیغ مستقیم که راه حلی برای مشکل مخاطب شما برجسته می کند ، توجه مشتری را به خود جلب کنید.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از تبلیغات صوتی آمازون

آیا تصویری از این تاکتیک می خواهید؟ این آگهی را از برج سنسور ببینید.

ایده های تبلیغاتی LinkedIn - راه حل مشکلات کاربر را برجسته کنید ، مانند برج سنسور

سنسور تاور می داند که مخاطبانش چه می خواهند – و آنچه مخاطبانش می خواهند معیارها است. در این تبلیغ ، این شرکت به طور خاص این مشکل را برای کاربرانی که به دنبال داده های عملکرد برنامه آموزش هستند ، برطرف می کند.

با حل این نیاز به مخاطبان خاص ، شرکت با موفقیت یک تبلیغ مستقیم و واضح ایجاد می کند که مخاطبان را ترغیب می کند تا با بارگیری گزارش خود اقدام کنند.

برای تکرار این مورد در تبلیغات LinkedIn ، نیاز رانندگی مخاطب خود را شناسایی کنید ، سپس کمپینی بسازید که آن مشکل خاص را حل کند.

10. تلاش های عدالت اجتماعی خود را نشان دهید ، مانند BMO Harris Bank

مسئولیت شرکت پاسخ مثبت را در مخاطبان ایجاد می کند ، با 73 درصد از مصرف کنندگان گفتن اینکه مشاغل باید بیش از ارائه ساده یک محصول یا خدمات انجام دهند.

به دنبال الهام هستید؟ بیش از بانک BMO Harris نگاه نکنید.

ایده های تبلیغاتی LinkedIn - تلاش های خود را در زمینه عدالت اجتماعی نشان دهید ، مانند BMO Harris Bank

در این آگهی ، بانک بر تعهد خود در ایجاد فضای کار بیشتر در جامعه + LGBTQ2 تأکید می کند. این ویدئو نه تنها شخصیت مارک تجاری را شکل می دهد ، بلکه اخلاقیات و ارزشهایی را که مارک تجاری آنها را راهنمایی می کند نیز مورد تأکید قرار می دهد.

این آگهی می تواند کار دوگانه ای در زمینه قابلیت ایجاد قابلیت همکاری مجدد و انجام مسئولیت شرکتی برای افرادی که مطابق با چشم انداز سازمان هستند ، انجام دهد.

نتیجه

تمام این 10 ایده تبلیغاتی LinkedIn می تواند به شما در جهت کلیک ها و تبدیل هایی که آرزو داشته اید کمک کند. با این وجود برای موثر بودن ، باید مشخص کنید که کدام یک از استراتژی ها برای برند شما یا برند مشتری شما بهتر جواب می دهد.

شاید شما با استفاده از یک تصویر برای روایت داستان خود تصمیم بگیرید که مسیر بازاریابی احساسی را دنبال کنید. شاید شما تصمیم بگیرید که رنگهای پر جنب و جوش یکپارچه با دیدگاه برند شما همسو شوند و تمام طرح های گرافیکی خود را با یک موضوع درخشان از نو طراحی کنید.

یا شاید شما تصمیم دارید که رهبری اجرایی را در خط مقدم مبارزات انتخاباتی خود قرار دهید و به اعضای مخاطب اجازه دهید نام خود را نشان دهند.

صرف نظر از اینکه مسیری را انتخاب می کنید ، تلفیق این ایده های تبلیغاتی LinkedIn با نکات آزمایش شده و درست LinkedIn می تواند به ارتقا campaign سطح تبلیغات شما کمک کند.

در صورت نیاز ، می توانیم در تبلیغات LinkedIn به شما کمک کنیم.

موثرترین ایده تبلیغاتی LinkedIn که دیده اید چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید