آموزش سئو

10 استراتژی برای بازاریابی بهتر موسیقی

مارس 25, 2021

ظهور سرویس های اشتراک و پخش فایل P2P موسیقی را برای همیشه تغییر داد. اگر فقط عناوین را بخوانید ، ممکن است فکر کنید این صنعت در زمین متزلزل است. عبارت “Napster صنعت موسیقی را کشت” را در Google وارد کنید و 242،000 نتیجه خواهید دید. آیا این به معنای مردن بازاریابی موسیقی است؟

در واقع ، واقعیت بسیار متفاوت است. در حقیقت ، صنعت موسیقی با سرعت سالمی در حال رشد است و از سال 2013 تاکنون هر ساله رشد می کند. تا پایان سال 2023 ، درآمد جهانی پیش بینی می شود از 65 میلیارد دلار بگذرد.

بد نیست که صنعتی به زانو درآید!

بازاریابی موسیقی - درآمد صنعت موسیقی بر اساس سال

با وجود این ، موسیقی یک زمین بازی مشهور ناهموار است. نام های عظیمی مانند پل مک کارتنی ، جی ز و مدونا تبدیل به چند میلیونر یا حتی میلیاردر شده اند که پشتوانه موفقیت آنها است. برای هر سوپراستار ده ها هزار چیز ناشناخته وجود دارد.

تقریباً 50 درصد هنرمندان ردیابی شده توسط ارائه دهنده تجزیه و تحلیل موسیقی و بینش آنلاین Next Big Sound “کشف نشده” تلقی می شود. این اقدامات دارای دنباله های اجتماعی کوچک (و اغلب در حال کوچک شدن) ، حداقل بازدید از Vevo و YouTube و تعداد کمی نمایش رادیویی (یا بدون آن) است.

Next Big Sound صدها هزار هنرمند در سراسر جهان را ردیابی می کند ، اما در نظر بگیرید که تعداد بیشتری از هنرمندان را در مورد آنها نمی شناسد. نسبت هنرمندان “کشف نشده” احتمالاً خیلی خیلی بیشتر است.

چگونه جهش را از ناشناخته به ثابت تبدیل می کنید؟

برای مبتدیان ، شما باید موسیقی شگفت انگیزی بسازید. فراتر از آن ، شما باید مکان بازاریابی موسیقی خود را فعال کنید.

بازاریابی موسیقی چیست؟

گیج کننده است ، عبارت “بازاریابی موسیقی” می تواند به موارد مختلفی اشاره داشته باشد:

  1. این می تواند در مورد استفاده از موسیقی در یک کمپین بازاریابی باشد.
  2. این می تواند در مورد هنرمندانی باشد که موسیقی خود را خلق می کنند.

در این مقاله ، من در مورد دوم از این دو دسته صحبت خواهم کرد.

10 نکته برای بهبود بازاریابی موسیقی شما

من ممکن است یک ستاره موسیقی جهانی نباشم (نگران نباشید ؛ وقتی میکس تیپ من افت کند این تغییر خواهد کرد) ، اما من قطعاً چیزهای زیادی در مورد بازاریابی دیجیتال می دانم. با توجه به این نکته ، در اینجا نکات مهم من در مورد چگونگی بهبود بازاریابی موسیقی شما آورده شده است.

1. وب سایت داشته باشید

اگر می خواهید خودتان را به صورت آنلاین بازاریابی کنید ، داشتن یک وب سایت قابل بحث نیست. این فروشگاه یک مرحله ای برای همه موارد مربوط به عمل شما است. اگر می خواهم تاریخ تورهای شما را بررسی کنم ، شما را برای نمایش رزرو کنم ، مطالب قبلی خود را بخوانم یا کالاهای تجاری خود را بخرم ، وب سایت شما اولین بندر تماس من خواهد بود.

یک دلیل مهم دیگر نیز وجود دارد که باید وب سایت خود را ایجاد کنید: این فضایی است که شما کاملاً بر آن کنترل دارید.

مطمئناً ، شما می خواهید در رسانه های اجتماعی نیز دنبال کنید ، اما اشخاص ثالث مالک این سیستم عامل ها هستند. این اشخاص ثالث می توانند تغییرات الگوریتمی مکرری ایجاد کنند (و انجام می دهند) که ممکن است دسترسی شما را به طور چشمگیری کاهش دهد.

شما نمی خواهید بازاریابی موسیقی شما کاملاً به آنها متکی باشد.

بازاریابی موسیقی - نحوه ایجاد وب سایت

خوب ، بنابراین شما به یک وب سایت نیاز دارید ، اما چه چیزی باید شامل آن شود؟ با توجه به اینکه وب سایت شماست ، می تواند هر چیزی باشد. با این حال ، حداقل باید:

  • مرکز خبری: فضایی برای شما برای اعلام مواردی مانند نسخه های جدید ، تورهای آینده و حضور در رسانه ها.
  • فروشگاه کالا: احتمالاً شما می خواهید به عنوان یک هنرمند موسیقی درآمد کسب کنید ، بنابراین قطعاً می خواهید یک فروشگاه آنلاین بتواند چیزهایی مانند هودی ، وینیل یا پوستر را بفروشد.
  • تاریخ های تور: مردم می خواهند شما را به صورت زنده ببینند ، بنابراین به آنها بگویید که چه موقع و در کجا می توانند این کار را انجام دهند (و اطلاعاتی در مورد نحوه تهیه بلیط ارائه دهید.)
  • پیوندهای اجتماعی: یافتن نمایه های رسانه های اجتماعی شما را برای افراد آسان کنید.
  • اطلاعات تماس: خواه یک طرفدار بخواهد سوالی بپرسد یا صاحب مکانی که می خواهد شما را رزرو کند ، مطمئن شوید که آدرس ایمیل ، فرم تماس یا روش دیگری برای تماس با دیگران ارائه می دهید.
  • پخش کننده موسیقی: یک پخش کننده MP3 داخلی (یا موارد مشابه) تا شنیدن موسیقی شما را برای مردم آسان کند.
  • ثبت نام در خبرنامه: راهی برای ثبت نام در یک خبرنامه ارائه دهید ، که می تواند به شما در ایجاد یک طرفدار جذاب کمک کند.
  • بیوگرافی شما: افرادی که در سایت شما قرار می گیرند به طور فعال شما را جستجو کرده اند ، بنابراین جزئیاتی در مورد پیشینه ، تأثیرات و افرادی که به عنوان یک هنرمند هستید به آنها ارائه دهید.

2. یک جعبه مطبوعات الکترونیکی ایجاد کنید

برای ساختن آن به عنوان یک هنرمند ، ممکن است نیازی به معامله ثبت نداشته باشید (فقط از شانس رپر بپرس) ، اما شما برای ارتقا. نام تجاری خود به رسانه های طرف خود نیاز خواهید داشت.

مقاله مرتبط  چگونه مارک ها می توانند از اتاق های زنده اینستاگرام استفاده کنند

به همین دلیل شما باید یک جعبه مطبوعات الکترونیکی (EPK) داشته باشید. ایجاد یک EPK و ارسال آن به نشریات ، وبلاگ نویسان ، ایستگاه های رادیویی ، متصدیان لیست پخش ، سالن ها ، برچسب های ضبط ، جشنواره ها و موارد دیگر می تواند ایمن کردن رزروها و ایجاد سر و صدا در مورد عمل شما را آسان کند.

بسیاری از هنرمندان دارای EPK هستند در وب سایت آنها این منطقی است: به هر حال حاوی اطلاعات زیادی است ، به علاوه اگر کسی به دنبال جعبه مطبوعات شما باشد ، احتمال زیادی دارد که در سایت شما شروع به کار کند.

علاوه بر این ، به جای ارسال نامه الکترونیکی PDF به کسی ، می توانید آنها را به سمت صفحه فرود EPK خود هدایت کنید.

بازاریابی موسیقی - مثال epk

همانطور که اشاره کردم ، باید برخی از تقاطع ها بین وب سایت شما و EPK وجود داشته باشد. با این حال ، یک جعبه مطبوعاتی خوب فراتر از یک نسخه مختصر از وب سایت شما است. این باید شامل موارد زیر باشد:

  • بیوگرافی شما: در زمینه EPK ، بیوگرافی شما زمین آسانسور است. این است که چگونه می توانید خود را شخصاً به شخصی معرفی کنید. اطمینان حاصل کنید که آن را بیش از دو یا سه جمله نگه ندارید.
  • عکس های تبلیغاتی: در مرحله اول ، تصاویر چشم نواز می تواند تفاوت بین EPK شما را نشان دهد یا نادیده بگیرد. ثانیا ، نشریات رسانه ای یا مروجین ممکن است عجله داشته باشند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شامل طیف وسیعی از قالب ها (عمودی و افقی ، رنگی و سیاه و سفید) هستند.
  • موسیقی شما: این افراد ممکن است قبلاً هرگز صدای شما را نشنیده باشند ، بنابراین پیوندهایی به محبوب ترین آهنگ های خود اضافه کنید یا یک پخش کننده موسیقی را در EPK خود قرار دهید.
  • فیلم های شما: مطبوعات ، سالن ها و جشنواره ها اغلب فیلم های موسیقی را در مقالات یا صفحات هنرمندان خود جاسازی می کنند ، بنابراین بهترین فیلم های خود را در بسته مطبوعاتی خود قرار دهید.
  • قلمه های مطبوعاتی: قبلاً توجه مطبوعاتی ایجاد کرده اید؟ پیوندها و نقل قول ها از نظرات و مقالات را در EPK خود اضافه کنید تا ثابت کنید ارزش صحبت کردن را دارید.
  • پیوندهای اجتماعی: در حالی که وب سایت شما عکس فوری و استاتیک از شما را ارائه می دهد ، پروفایل های اجتماعی شما باید مرتباً به روز شوند تا در زمان واقعی بینش بیشتری نسبت به عمل شما داشته باشند. پیوندهایی را به فعال ترین نمایه های خود اضافه کنید ، ترجیحاً با دنباله های جذاب و در حال رشد.
  • اطلاعات تماس: با جمع آوری تمام اطلاعات تماس خود در یک مکان ، امکان رزرو یا نوشتن درباره شما را برای افراد آسان کنید.

3. برای موسیقی خود حساب های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

روزگاری ، طرفداران موسیقی دوست داشتند هنرمندان مورد علاقه شان مرموز و دور از ذهن باشند ، امروز ما می خواهیم به کارهای مداوم ما دسترسی مداوم داشته باشیم. ما می خواهیم بدانیم شما کجا هستید ، چه کاری انجام می دهید و چه چیزی الهام بخش شما در حال حاضر است. رسانه های اجتماعی جایی است که ما برای کشف این موضوع به آنجا می رویم.

داشتن یک رسانه اجتماعی قوی (و درحال رشد) که در سایتهایی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر دنبال می شود ، می تواند تفاوت بزرگی در یک اقدام آینده داشته باشد. امروز ، پیش از این که رسانه ها حتی متوجه رسانه ها شوند ، معمولاً ایجاد یک هیاهوی اجتماعی غیرمعمول نیست.

از حضور اجتماعی خود برای صحبت مستقیم با طرفداران ، تبلیغ موسیقی خود ، اعلام تاریخ های جدید تور و به طور کلی ایجاد یک جامعه پیرامون کارهای خود استفاده کنید.

4. برای بهبود بازاریابی موسیقی محتوای تعاملی ایجاد کنید

تحقیقات نشان می دهد مصرف کنندگان در هنگام تعامل با محتوایی که تمایل دارند در مورد نام تجاری شما مثبت فکر می کنند و محصول شما (در این مورد موسیقی شما) را خریداری می کنند. چندین حس را درگیر می کند.

علاوه بر این ، 43 درصد از مصرف کنندگان می گویند ویدیوی تعاملی را ترجیح دهید محتوا نسبت به انواع دیگر ویدیو. چرا؟ زیرا به آنها اجازه می دهد تصمیم بگیرند چه اطلاعاتی را می خواهند ببینند و چه زمانی می خواهند آن را ببینند.

به طور خلاصه ، ایجاد محتوای تعاملی می تواند یک پیروزی بزرگ برای کارهای موسیقی باشد. در اینجا چند نمونه از آنچه ممکن است به نظر برسد:

بازاریابی موسیقی مثال 1: دیوار MF DOOM

بازاریابی موسیقی - محتوای تعاملی mf doom

شپ برایان ، بنیانگذار خدمات بازاریابی موسیقی بوموند ، ادای احترام تعاملی به رپر افسانه ای MF DOOM. به طرفداران این امکان را می دهد تا بر روی دیسکوگرافی متنوع DOOM کلیک کنند که شامل تمام نام های مستعار و پروژه های جانبی متعدد وی است. به نوعی مانند یک صفحه تعاملی ویکی پدیا است ، به علاوه شامل پیوندهایی به هر آلبوم در Spotify است.

مقاله مرتبط  3 دلیل اصلی برای استفاده از ابزارهای هوش افزوده در بازاریابی دیجیتال

بازاریابی موسیقی مثال 2: رقصیدن دی جی خالد

بازاریابی موسیقی - محتوای تعاملی dj khaled

واقعیت افزوده روش دیگری برای ایجاد تعامل با محتوای شماست ، و این یک نمونه خارق العاده از آن در عمل است. ایده در اینجا این است که طرفداران می توانند محتوای دارای رقص ، نسخه AR DJ Khaled برای ارتقا collaboration همکاری هنرمند با دریک در آهنگ POPSTAR. با ایجاد و به اشتراک گذاری فیلم ها ، طرفداران خالد کارهای تبلیغاتی زیادی را برای او انجام می دادند.

5. موسیقی خود را از طریق بسیاری از سیستم عامل ها به بازار عرضه کنید

بیایید نگاهی به افرادی که گروه Weezer را در فیس بوک دوست دارند ، بیاندازیم.

بازاریابی موسیقی - اطلاعات جمعیتی طرفداران ویزر

می توانیم ببینیم که طرفداران متوسط ​​ویزر یک مرد هستند ، 25 تا 34 ساله ، اما در 35 تا 44 سال افراد زیادی نیز وجود دارند ، به علاوه علاقه مناسب جوانان 18 تا 24 ساله (به ویژه زنان).

این احتمال وجود دارد که همه آن طرفداران به طور انحصاری از یک پلت فرم دیجیتال خاص استفاده نمی کنند. ما می دانیم که آنها در فیس بوک هستند ، اما احتمالاً در بسیاری از مکان های دیگر نیز حضور دارند. کسانی که در انتهای جوان طیف هستند ممکن است سیستم عامل هایی مانند TikTok و YouTube را ترجیح دهند ، در حالی که کسانی که در انتهای قدیمی تر هستند ممکن است Pinterest و Twitter را ترجیح دهند.

همین مسئله در مورد مخاطبان شما نیز صادق است. به همین دلیل مهم است که موسیقی خود را در طیف وسیعی از سیستم عامل ها ، از جمله سایت های رسانه های اجتماعی و خدمات پخش جریانی ، تبلیغ کنید.

همچنین ، از فرصت های تبلیغات متقابل در چندین سیستم عامل ، مانند آپلود آخرین ویدیوی خود در YouTube و سپس به اشتراک گذاری لینک از طریق Facebook ، غافل نشوید.

6. یک شبکه برای بازاریابی موسیقی خود ایجاد کنید

ایجاد ارتباطات مناسب می تواند در جستجوی شناخت شما بسیار کمک کند. با این حال ، شما فقط نمی توانید صبر کنید تا ارتباطات به صورت ارگانیک برقرار شود. شما باید خود را در آنجا قرار دهید و از طریق شبکه این امر را محقق کنید.

باز هم ، من یک موسیقیدان مشهور در جهان نیستم ، اما در زمان خود شبکه های زیادی ساخته ام. در اینجا چند نکته اصلی در مورد نحوه شبکه سازی موثر آورده شده است:

  • از طریق اجتماعی تماس بگیرید: افرادی را که در قسمت های مناسب تجارت موسیقی کار می کنند پیدا کنید ، آنها را در شبکه های اجتماعی ردیابی کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. وقتی تماس گرفتید ، بلافاصله از آنها نخواهید که شما را امضا یا رزرو کنند. شروع یک مکالمه. به آنها بگویید که محل کار یا کارشان را دوست دارید ، از آنها مشاوره بخواهید یا در مکالمات آنلاین آنها سهیم باشید.
  • دریافت زمان چهره: به زبان ساده ، تا آنجا که ممکن است در جامعه محلی خود فعال باشید. همه نمایش ها و میکروفون های آزاد را که می توانید بازی کنید ، در کارگاه ها و کنفرانس ها شرکت کنید و در مکان هایی که بسیاری از هنرمندان محلی را رزرو می کنند ، پاتوق بزنید.
  • یک ذهنیت شبکه را در پیش بگیرید: هر مکالمه می تواند فرصتی برای شبکه سازی باشد. شما می توانید با یک خواننده محلی صحبت کنید که می خواهد برای چند نمایش یا کسی در یک موسسه خیریه که یک جشنواره را برگزار می کند ، نیروهای خود را جمع کند. به حمل کارت های بازرگانی و شاید حتی CD های نمایشی ، کارتهای USB یا بارگیری کارتها عادت کنید.
  • پیگیری: در فروش ، 80 درصد معاملات غیرروتین حداقل انجام می شود پنج پیگیری بستن. موسیقی احتمالاً تفاوتی ندارد. اگر تلاشی برای شروع مجدد مکالمات متوقف شده انجام نمی دهید ، انتظار نداشته باشید که از طریق شبکه نتایج را مشاهده کنید.

7. کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل برای نوازندگان

فکر می کنید بازاریابی از طریق ایمیل یادگاری از دوران گذشته است؟ اینکه نقشی در استراتژی بازاریابی موسیقی شما ندارد؟

دوباره فکر کنید بازاریابی از طریق ایمیل می تواند برای بالا بردن مشخصات شما ، ایجاد یک جامعه و کسب درآمد از موسیقی شما بسیار مثر باشد. فکر می کنید چرا دیگر این همه اقدامات طرفداران را ترغیب می کند تا در خبرنامه های خود ثبت نام کنند؟

آمار پشتیبان گیری می کند. نرخ باز متوسط برای نامه های الکترونیکی ارسال شده در تمام صنایع 21.33 درصد است ، در حالی که صنعت موسیقی نرخ بالاتر 21.88 درصدی را مشاهده می کند. نرخ کلیک نیز در موسیقی کمی بالاتر از متوسط ​​است که 2.94 درصد در مقابل 2.62 درصد است.

به عبارت دیگر ، اگر برای طرفداران خود ایمیل ارسال کنید ، احتمال اینکه آنها را باز کرده و از طریق پیوندهای موجود کلیک کنند ، بیش از حد متوسط ​​است.

موارد زیر را هنگام کار در بازاریابی ایمیل خود در نظر بگیرید:

  • طرفداران را برای ثبت نام تشویق کنید: سعی کنید یک بارگیری رایگان موسیقی یا تخفیف در کالاها را ارائه دهید.
  • پیگیری موثر: پس از ثبت نام شخصی ، بلافاصله یک ایمیل تشکر ارسال کنید ، به علاوه هر گونه حق رای دادن که قول داده اید.
  • چیزی با ارزش ارائه دهید: مثلاً با ارائه اطلاعاتی در مورد روند خلاقیت خود یا اعلامیه های قبلی در تاریخ های تور جدید ، به مردم دلیلی برای مشترک بودن بدهید.
  • از لیست نامه های خود کسب درآمد کنید: CTA های تأثیرگذار را که خوانندگان را به فروشگاه های فروش یا بلیط فروشی سوق می دهند ، اضافه کنید.
  • به یک برنامه پایبند باشید: مشترکین خود را بمباران نکنید. تا زمانی که اخبار بزرگی مانند راه اندازی آلبوم نداشته باشید ، هر دو هفته یک ایمیل باید زیاد باشد ، اما فرکانس ها و زمان های مختلف را آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهتر کار می کند.
مقاله مرتبط  خوب و بد محصولات Deadstock برای تجارت الکترونیکی

8. موسیقی خود را به رسانه ها برسانید

هدف نهایی بازاریابی موسیقی شما حضور در معرض دید مخاطبان جدید است ، بنابراین منطقی است که با افراد و نشریاتی که قبلاً مخاطبان خود را درگیر کرده اند تماس بگیرید.

انواع مارک هایی که شما انتخاب می کنید بسته به نوع موسیقی شما بسته به نوع موسیقی متفاوت است. اگر ایستگاه رادیویی محلی شما به طور انحصاری هیپ هاپ بازی می کند ، اما شما بزرگترین چیز بعدی در صحنه oom-pah هستید ، احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد.

با این حال ، به عنوان یک قانون کلی ، باید سعی کنید به موارد زیر برسید:

  • وبلاگ نویسان موسیقی و سبک زندگی
  • مطبوعات صنعت موسیقی
  • مطبوعات محلی
  • رادیو محلی
  • رادیو ملی
  • متصدیان لیست پخش

در آن نکته آخر ، با هدف قرار دادن متصدیان غیررسمی Spotify شروع کنید. بعید به نظر می رسد که مستقیماً به یکی از لیست های داخلی Spotify وارد شوید ، زیرا آنها به شدت تحت تأثیر تجزیه و تحلیل کاربر قرار دارند. متصدیان معروف لیست پخش غیر رسمی شامل:

  • برای عشق گروهها
  • هوارد زو
  • iMusician
  • ایندیمونو
  • صفحه صدا
  • Submithub
  • سخت کار کنید لیست پخش

9. برای بازاریابی موسیقی خود ، Merch ایجاد کنید

شما قطعاً باید طراحی و کالای خود را بفروشید به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی موسیقی شما.

از یک چیز ، تجارت تجارت بزرگی است که فروش جهانی به آن رسیده است تقریبا 3.5 میلیارد دلار در سال 2018

بازاریابی موسیقی - فروش بازرگانی

با این حال ، تجارت فقط یک روش مستقیم برای کسب درآمد نیست. این می تواند در نوع خود یک ابزار بازاریابی باشد.

مردم عاشق پوشیدن تی شرت و تی تی باری تا میله ها و کنسرت ها هستند. اگر کسی لباس کلاه مورد علاقه خود را ببیند ، ممکن است از آن شخص در مورد هنرمند مورد نظر بپرسد ، آنها را در گوگل جستجو کند یا آنها را در Spotify پیدا کند. مثل این است که یک دسته بیلبورد پیاده روی داشته باشید!

10. در صورت امکان در موسیقی خود سرمایه گذاری کنید

جمله “برای پول درآوردن به پول نیاز دارد” ممکن است کلیشه باشد ، اما اغلب درست است.

فیس بوک یک نمونه عالی از این عمل است. صفحاتی که کمتر از 10 هزار طرفدار دارند نرخ تعامل را فقط مشاهده می کنند 0.52 درصد برای فعالیت های ارگانیک (یعنی پرداخت نشده) ، بنابراین اگر 9999 طرفدار دارید ، بیش از 50 نفر با پست های شما درگیر می شوند. به سختی ارزش تلاش را دارد.

برای صفحات بزرگتر و شناخته شده بهتر باید باشد ، درست است؟ اشتباه! در واقع ، صفحات با بیش از 100000 طرفدار فقط 0.1 درصد تعامل را مشاهده می کنند.

به طور فزاینده ای ، رسانه های اجتماعی یک محیط پرداخت به بازی هستند. تبلیغات می تواند میزان جذب و تعامل شما را به میزان قابل توجهی گسترش دهد ، بنابراین ارزش دارد که برای رشد نام تجاری خود کمی سرمایه گذاری کنید.

البته ، همه چیز در مورد رسانه های اجتماعی نیست. همچنین ممکن است در نظر بگیرید استخدام یک نماینده روابط عمومی برای ایجاد هیاهوی رسانه ای یا همکاری با یک آژانس خلاق برای تقویت نام تجاری خود.

نتیجه

واضح است که بسیاری از روشهای بازاریابی موسیقی در این مقاله وجود دارد. پیروی از همه این استراتژی ها بخش بزرگی از وقت شما را می خورد و شما یک نوازنده هستید ، نه یک بازاریاب.

من پیشنهاد نمی کنم همه آنها را فوراً انجام دهید با ایجاد وب سایت خود ، پیروی از اجتماعی خود و ایجاد شبکه با افراد در صحنه محلی خود شروع کنید.

بعد از اینکه اصول کار را پایین آوردید ، با راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و سرمایه گذاری در محتوای چشم نواز ، اوضاع را به مرحله بعدی برسانید.

از چه تاکتیک هایی برای جذب طرفداران بیشتر موسیقی خود استفاده کرده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید