آموزش سئو

10 ابزار ، نکات و منابع ایجاد خودکار فیلم

جولای 5, 2021

ایجاد محتوای ویدئویی می تواند یک سردرد عظیم باشد. من آن را دریافت

حتی برای بازاریابان باتجربه ، ایجاد محتوای جذاب یک چالش است. جنگ واقعی دشوار در تلاش است تا مرتباً آن سطح از محتوا را ایجاد کند.

به همین دلیل است که ما در حال بررسی دقیق فیلم سازی خودکار و برخی از بهترین ابزارهایی هستیم که برند شما می تواند برای گسترش استراتژی محتوای خود استفاده کند.

این چیزی است – محتوای خودکار لازم نیست وحشتناک باشد. وقتی مصاحبه ای یک ساعته و با کیفیت انجام می دهید ، چندین قطعه محتوای کوچکتر و با کیفیت نیز تولید کرده اید.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که این چیزهای ارزشمند را دوباره بسته بندی کرده و به مخاطبان خود ارائه دهید.

در اینجا نحوه

ایجاد خودکار ویدئو چیست؟

ایجاد خودکار فیلم ، استفاده از نرم افزار ویرایش فیلم برای ایجاد خودکار فیلم های کوتاه و جالب است که می توانید برای بازاریابی و تبلیغ محتوای خود استفاده کنید.

بگذارید بگوییم شما در این هفته پادکست ضبط کرده و برای مخاطبان خود منتشر کرده اید. نامزدی مناسبی دریافت کردید ، اما به سرعت متوجه مشکلی شدید. بسیاری از بینندگان شما کل پادکست را مشاهده نمی کنند.

بعضی از بینندگان عاشق نشستن و مصرف همزمان دو ساعت محتوا هستند. دیگران کلیپ های برجسته یک دقیقه ای می خواهند و به راحتی به محتوای طولانی مدت علاقه ندارند. با شناسایی لحظات کلیدی و موضوعات مورد بحث در پادکست خود ، می توانید کلیپ ها و فیلم هایی به اندازه لقمه ایجاد کنید که قابلیت هضم بیشتری دارند. به علاوه ، داشتن محتوای طولانی مدت که به خوبی تولید شده است ، شما را با استفاده از کلیپ های آینده برای استفاده بیشتر درگیر می کند.

اینجاست که ایجاد خودکار ویدئو وارد می شود. اشتباه نکنید ، بین پیوند دادن پادکست خود در Instagram Bio و ارسال یک ویدیوی برجسته 45 ثانیه ای با ویرایش درجه یک تفاوت زیادی وجود دارد.

اگر هر هفته چندین قطعه از محتوای بلند مدت (مصاحبه ، پادکست و غیره) تهیه می کنید ، الک کردن ساعت ها برای یافتن نکات برجسته و لحظات به یاد ماندنی می تواند به سرعت وقت گیر شود.

با خودکار کردن این فرآیند ، می توانید به طور منظم فیلم های سفارشی و با کیفیت بالا ایجاد کنید. در نتیجه ، در حالی که قادر به آزمایش سریع استراتژی های منحصر به فرد بازاریابی هستید ، به محتوای خود تنوع خواهید بخشید. به عنوان مثال ، شما می توانید به سرعت A / B سبک های قالب مختلف را آزمایش کنید ، یا دو نکته برجسته را در برابر یکدیگر امتحان کنید تا ببینید چه چیزی در بین مخاطبان شما جذاب است.

5 نکته برای ایجاد خودکار فیلم

قبل از اینکه ما به ابزارهای خاص ایجاد خودکار ویدیو بپردازیم ، مهم است که بدانیم چگونه سفر ایجاد خودکار ویدیو باید اتفاق بیفتد. بازاریابان باهوش همیشه توسعه نقشه واضح حمله برای ابتکارات بازاریابی ، بنابراین ما شما را در ایستگاه های بازرسی کلی فرآیند اتوماسیون قرار می دهیم.

1. اولویت های ایجاد ویدئو خودکار را تعیین کنید

قبل از انتخاب یک سیستم عامل ، اهداف ایجاد ویدئو خود را تعیین کنید. اگر می خواهید قالب خاصی را آزمایش کنید ، سیستم عامل هایی را پیدا کنید که از آن تست پشتیبانی می کنند. فراتر از آن ، مشخص کنید که چه ویژگی هایی بیشتر به تیم شما خدمت می کنند.

اگر تیم بازاریابی شما تجربه کمی و هیچ تجربه ای در زمینه ایجاد خودکار ویدیو ندارد ، ابزاری که سهولت استفاده را در اولویت قرار می دهد ، می تواند روند ایجاد فیلم را آسان کند. تیم های بازاریابی با تجربه فراوان ساخت فیلم ممکن است به ابزارهای اتوماسیون نیاز داشته باشند که سفارشی سازی بیشتری را ارائه دهند.

مقاله مرتبط  چگونه می توان از طریق تبلیغات پولی گردشگران را هدف قرار داد

2. در مورد بسترهای نرم افزاری تصمیم بگیرید

هنگامی که جستجوی خود را محدود می کنید ، به عملکرد هر سیستم عامل نگاه دقیق تری بیندازید. برخی از سیستم عامل ها ویژگی های محدودی را ارائه می دهند که هدف آنها حمایت از مارک های کوچک و بدون بودجه بازاریابی ویدیویی است. سیستم عامل های دیگر می خواهند از ابتدا تا انتها از تلاش های بازاریابی شما پشتیبانی کنند.

در حالی که بسیاری از این سیستم عامل ها شبیه به هم هستند ، آنها بر روی عناصر مختلفی که می توانند تمرکز کنند ایجاد محتوای خود را بالا ببرید.

3. محتوای خود را بارگذاری کنید

بنابراین ، شما اولویت های ایجاد ویدیو خود را تعیین کرده و سیستم عامل خود را انتخاب کرده اید. اکنون می توانید در واقع محتوای خود را ایجاد کنید. فیلم خود را بارگذاری کنید و اجازه دهید این ابزار جادوی خود را شروع کند.

اگر تمرکز خود را تا حد امکان به طور خودکار انجام دهید ، به غیر از تأیید ویرایش های خاص ، کار دیگری انجام نمی دهید. از طرف دیگر ، انتخاب یک پلت فرم با عمق زیاد به این معنی است که شما قادر خواهید بود محتوای خود را به راحتی سفارشی کنید.

4. عناصر بصری خود را انتخاب کنید

هنگام شخصی سازی محتوای ویدئویی ، عناصر بصری مانند جلوه های انیمیشن متنی می توانند کیفیت را بالا ببرند. تا زمانی که از ابزار مناسب ایجاد خودکار ویدیو استفاده می کنید ، جلوه های دیگری مانند پوشش و گرافیک متحرک بدون دردسر زیادی قابل اجرا هستند. اطمینان حاصل کنید که عناصر بصری شما با ارائه نام تجاری شما سازگار است.

5. محتوای خود را منتشر کنید

وقتی محتوای خود را سفارشی کردید و ویدیویی با کیفیت بالا ایجاد کردید ، وقت آن است که محتوای خود را به صورت زنده ارسال کنید. با استفاده از برخی از ابزارها ، حتی پس از ویرایش می توانید مستقیماً محتوای خود را منتشر کنید. اتوماسیون به جای ورود به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی هر یک از برندهای خود ، به معنای توانایی شماست ارسال بر روی همه آنها همزمان.

10 ابزار برای ایجاد خودکار فیلم

اکنون که مراحل کار را درک کردید ، وقت آن است که به ابزارهای خودکار ایجاد ویدیو نگاهی بیندازید. در حالی که بسیاری از این ابزارها به طور مشابه کار می کنند ، هر یک از آنها دارای ویژگی های متمایزی هستند که آنها را منحصر به فرد می کند.

1. مووولی

Moovly به داشتن یک ابزار ایجاد ویدئو خودکار در کاربر پسند ، افتخار می کند. علاوه بر این ، آنها ابزاری را ارائه می دهند که به روزرسانی مداوم نرم افزار یا حتی مهارت طراحی نیاز ندارد.

ابزارهای ایجاد خودکار فیلم - Moovly

به دنبال پشتیبانی با فیلم های مبتنی بر فیلم خود هستید؟ آنها می توانند کمک کنند. می خواهید سبک های کارتونی یا doodle را تجربه کنید؟ Moovly می تواند آن ویدیوها را نیز ایجاد کند. اگر به دنبال یک راه حل سبک با تعداد زیادی گزینه سفارشی سازی هستید ، Moovly می تواند ابزار مناسبی برای نام تجاری شما باشد.

2. Adobe

اولویت Adobe در مورد ایجاد ویدیو ، کارایی است. با استفاده از فناوری هوش مصنوعی ، آنها در زمان و تلاش کاربران هنگام ویرایش صرفه جویی می کنند. برخی از ویژگی های جالب تر شامل بازخوانی خودکار است ، جایی که Adobe هنگام صادرات به سیستم عامل های اجتماعی به طور خودکار موضوع فیلم ضبط شده در صفحه عریض را بازفرامی می کند.

مقاله مرتبط  نحوه به دست آوردن توصیفات: 11 استراتژی اثبات شده

هوش مصنوعی آنها نیز استفاده می کند تطابق رنگی، تغییر مقدار رنگ و نور محتوای شما ، بر اساس نقطه مرجع سفارشی شما. برای اینکه روشن شود ، آنها فقط یک نقطه مرجع رنگ خاص را در کلیپ های شما کپی نمی کنند. در عوض ، AI هر کلیپ انتخاب شده را تجزیه و تحلیل کرده و آنها را اصلاح می کند تا زمانی که با نقطه مرجع شما مطابقت داشته باشند.

3. ویبیتز

Wibbitz ابزاری خودکار برای ایجاد ویدئو است که با ارائه انواع قالب های مفید و راه حل های یک کلیک سرعت تولید را افزایش می دهد. یک ویژگی بازاریابان از آن استقبال می کنند گزینه های آسان سفارشی سازی است. Wibbitz به کاربران امکان دسترسی به علامت های آبی آرم ، ورودی و خروجی فیلم ، همپوشانی متن و یک پالت رنگی با طیف کامل را می دهد.

این پلت فرم خودکار ایجاد ویدیو به شما امکان می دهد با تبدیل بهترین فیلم ها به فیلم های تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی ، دسترسی خود را به حداکثر برسانید.

4. کاموا

یکی دیگر از ابزارهای مبتنی بر مرورگر ، Kamua ادعا می کند که محصول آنها باعث می شود شما تقریباً 90 درصد سریعتر و بدون تجربه قبلی ویرایش ویدئو کار کنید. آنها همچنین دارای زیرنویس خودکار به بیش از 60 زبان هستند و شما را از نوشتن ساعت و ساعت محتوا نجات می دهد.

ویژگی Kamua’s AutoCut با یافتن نقاط برش در محتوای شما و به شما اجازه می دهد تصمیم بگیرید که چه چیزی را حفظ کنید ، ویرایش های ویدئو را به صورت خودکار انجام می دهد. به علاوه ، ویژگی AutoCrop آنها فوراً فیلم های YouTube شما را به فیلم های TikTok تبدیل می کند.

5. تایپیتو

اگر با بودجه محدود بازاریابی محدود باشید ، Typito می تواند یک ابزار عالی برای ایجاد خودکار ویدیو باشد. برای شروع نه تنها رایگان است ، بلکه هر یک از برنامه های قیمت گذاری آنها با در نظر گرفتن بودجه های معقول طراحی شده است.

ابزارهای ایجاد خودکار ویدیو - Typito

البته ، ارزش این را دارد که دقیقاً Typito چه چیزی را ارائه می دهد. آنها یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن و یک بسته تجاری به همراه 600000 تصویر رایگان و بیش از 500 الگوی رایگان ارائه می دهند.

6. راکتیوم

راکتیوم می فهمد که فضای رسانه های دیجیتال به طور مداوم در حال تغییر است. این تغییر مكرر نیازمند روشی برای بازاریابی است قابل انعطاف همانطور که دقیق است. به همین دلیل Rocketium قصد دارد دو هدف را محقق کند. از بین بردن کارهای تکراری خلاقانه اولین هدف آنها ، صرفه جویی در مارک تجاری برای ایجاد محتوای کاملاً جدید برای فعالیت های جدید است.

از آنجا ، Rocketium قصد دارد بازاریابی هدفمند را حتی ساده تر کند. آنها از یک نویسنده متن AI برای کمک به شما در ساخت تصویری مناسب برای محصولات مختلف و مخاطبان منحصر به فرد استفاده می کنند. تیم هایی که تقویم محتوایی مطالبه گرانه دارند باید نگاهی به این ابزار بیندازند.

7. انیمیشن ساز

ممکن است توسعه محتوای منحصر به فرد خلاقانه در یک ابزار اتوماسیون بهینه به نظر نرسد ، اما ابزارهایی مانند Animaker ثابت می کنند که مطمئناً در حد توان آنهاست. بر اساس وب سایت رسمی آنها ، مسلح به الگوهای آنها ، می توانید در مدت پنج دقیقه فیلم تهیه کنید.

8. OFFEO

درخواست تجدیدنظر OFFEO را می توان به چهار زیر بخش تقسیم کرد. عرضه بی حد و حصر دارایی آنها به معنای دسترسی کاربران به صدها الگو است. با استفاده آسان و مبتنی بر مرورگر ، OFFEO به شما امکان می دهد محتوای خود را متحرک کنید ، از مهارت طراحان حرفه ای آنها برای ایجاد انیمیشن با کیفیت بالا استفاده کنید.

مقاله مرتبط  در عوض این تصاویر وبلاگ را ایجاد کنید

9. مگیستو

Magisto به عنوان ابزاری برای بازاریابی ویدیویی از انتها به انتها ، هدف خود را پشتیبانی از کاربران در هر مرحله از فرآیند بازاریابی قرار داده است. وقتی نوبت به خلق می رسد ، می توانید از پشتیبانی ویرایشگر رایانه ای ویدیو انتظار داشته باشید.

Magisto به شما امکان می دهد با استفاده از پخش کننده بومی خود ، محتوای ویدیویی را در وب سایت خود میزبانی و توزیع کنید. آن ویدیوهای بهینه شده را بگیرید و سپس استفاده کنید تجزیه و تحلیل تعامل برای شفاف سازی در مورد ابتکارات بازاریابی خود.

10. InVideo

برای افرادی که واقعاً آگاه از بودجه هستند ، InVideo پشتیبانی کاملاً خارق العاده ای از ایجاد ویدیو بصورت خودکار ارائه می دهد ، کاملا رایگان. در حالی که ویژگی های خاصی در پشت اشتراک های پولی قفل شده است ، ابزارهای زیادی در برنامه رایگان در دسترس کاربران است.

ابزارهای ایجاد خودکار فیلم - InVideo

با حداکثر مدت زمان 15 دقیقه می توانید 60 ویدیو در ماه صادر کنید. رونویسی به صورت خودکار و همچنین بیش از 4500 الگوی ساخت دستی انجام می شود. حتی به ایستگاه از پیش تعیین شده مارک تجاری ، معرفی ، پیش فروش و اشتراک تیم دسترسی خواهید داشت.

اگر در مورد ابزارهای خودکار ایجاد ویدیو نگران هستید ، با خیال راحت InVideo را امتحان کنید و ببینید چگونه این کار تلاش های بازاریابی شما را بهبود می بخشد.

سQالات متداول ایجاد خودکار فیلم

آیا می توانید ویرایش ویدئو را خودکار کنید؟

کاملاً ، می توانید! با کمک هوش مصنوعی ، می توانید ویرایش فیلم خود را ، به میزان دلخواه یا کم ، شروع کنید.

چگونه می توانم به صورت خودکار زیرنویس را به یک فیلم اضافه کنم؟

ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند این کار را برای شما انجام دهد ، برخی از آنها به بیش از 60 زبان پشتیبانی می کنند.

آیا به تجربه ویرایش فیلم نیاز دارم؟

گرچه مطمئناً مثبت است ، اما چندین سیستم عامل کاربرپسند وجود دارد که نیازی به تجربه قبلی ویرایش یا طراحی ندارند.

آیا باید هزینه ابزار خلق فیلم بصورت خودکار را پرداخت کنم؟

نه همیشه! برخی از ابزارها کاملا رایگان هستند. تنها اشکال این است که آنها فاقد برخی از ویژگی های اصلی هستند.

نتیجه گیری خودکار ایجاد ویدیو

مهم نیست که در کدام صنعت فعالیت می کنید ، این واقعیت که مخاطبان محتوای با کیفیت می خواهند ، هیچ تردیدی نخواهد داشت. اگر نام تجاری شما به طور منظم چیز جدید و هیجان انگیزی تولید نمی کند ، خطر از دست دادن توجه مخاطب خود را دارید.

به جای تلاش برای دائماً اختراع مجدد چرخ ، استفاده از یک بستر خودکار ایجاد ویدیو را در نظر بگیرید تا محتوای عمیق را به کلیپ های قابل هضم تقسیم کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

به نظر می رسد یک راه حل ساده باشد ، اما راهی قدرتمند برای ارائه محتوای سازگارتر ، گسترش دامنه دسترسی شما و ایجاد یک لحظه تعامل واقعی با مخاطبان است.

چرا می خواهید ایجاد ویدئو خودکار کنید؟ به نظر شما چگونه به برند شما کمک می کند؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید