آموزش سئو

یک معلم فرانسوی در ناپرویل

آوریل 9, 2020

ایده شخصی آموزش یک به یک SEO ، همکاری با یک متخصص جستجوگرها برای درک اصول SEO ، درک و تفاهم در این زمینه است تا بتوانید تغییراتی را در وب سایت کسب و کار خود اعمال کنید تا حضور دیجیتالی خود را تغییر دهید. با این حال ، بسیاری از دانشجویان آینده نگرفته اند که دقیقاً چگونه فرد در مورد یادگیری و اجرای استراتژی سئو کار می کند؟

از آنجا که SEO بسیاری از مؤلفه ها را دارد و باید هر دوره برای متناسب سازی نیاز دانش آموز و شغل وی تنظیم شود ، فکر می کنم یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن قدرت آموزش سئو از طریق مطالعات موردی است. امروز ، من از شما دعوت می کنم تا تحول یک معلم فرانسوی را در استراتژی سئو ناپرویل دنبال کنید تا ببینید که چگونه او یک امتیاز شماره یک را در گوگل کسب کرد و پایگاه مشتری را برای یادگیری نحوه استفاده از قدرت سئو به نفع خود بدست آورد. من معتقدم که نگه داشتن دست خود در حین بهینه سازی وب سایت خود به مراتب بهتر از تماشای فیلم ، یادگیری در کلاس یا پرداخت یک شرکت SEO گران قیمت است تا این کار را برای شما انجام دهد. بسیاری از مراحل آسان است ، فقط به زمان و کمی دانش نیاز دارد.

یک در یک آموزش SEO برای یک تجارت کوچک ناپرویل: مبانی بهینه سازی موتور جستجو

این مطالعه موردی ، تحول آن آن کوتتز و تجارت کوچک او ، NaperFrench را که کلاسهای خصوصی فرانسه را در ناپروویل ارائه می دهد ، برجسته می کند. هنگامی که من برای اولین بار از ده سال پیش با آن آشنا شدم ، تلاشهای SEO او تقریباً وجود نداشت. آن را می دانست که داشتن یک وب سایت برای موفقیت شرکت در تدریس خود ضروری است و گوگل قصد دارد بخش بزرگی از آن را نیز بازی کند ، اما او تمام آنچه برای ورود به بازاریابی دیجیتال را لازم داشت را نمی فهمید تا بتواند از مزایای آن استفاده کنید

شما 5 ثانیه فرصت دارید تا پیام خود را فرا بگیرید.

وقتی از او پرسیدم که آیا او یک استراتژی بازاریابی دیجیتال دارد ، وی وب سایت خود را بیرون کشید. بلافاصله ، من به او گفتم که وی به یک وب سایت جدید احتیاج دارد – فقط به این دلیل که وب سایت فعلی وی به راحتی توضیح نمی دهد که چه کاری انجام داده است. یک کاربر اینترنت فقط قبل از کلیک کردن به طور متوسط ​​3-5 ثانیه در وب سایت شما می ماند ، بنابراین شما فقط مدت زمان طولانی دارید تا پیام خود را پیدا کنید. در حالی که متن او ممکن است در ذهنش معنا پیدا کند ، فاقد کلمات کلیدی مناسب و پیام های واضح است تا دقیقاً آنچه را ارائه می داد ارائه دهد و در بین 5 ثانیه اول برای بینندگان بالاتر از برابر قابل مشاهده باشد.

گرفتن و توجه آنها را نگه دارید.

با توجه به اینکه زمان کافی برای برقراری ارتباط با آنچه انجام می دهید وجود دارد و آنچه شما را به بهترین انتخاب برای مصرف کنندگان تبدیل می کند ، از نظر منطقی نیز برای نگه داشتن افراد در وب سایت خود باید به طور موثر کار کنید و بر روی آنها کلیک کنید. توجه بینندگان را حفظ کنید نه تنها به آنها پیامهای درست می بخشید بلکه با افزودن ارزش و به آنها اطلاعاتی بیش از اطلاعات اضافه می کنید. در شرایط آن ، ایده ارائه آزمایش فرانسه را پیشنهاد کردم. بنابراین ، فراخوانی برای اقدام در پایین صفحه اصلی به یک تست فرانسوی تبدیل شد ، جایی که افراد می توانستند دانش خود را به زبان فرانسه آزمایش کنند. این یک چیز جالب و متفاوت است ، که پیام یادگیری را تقویت می کند و ممکن است برای برخی ثابت کند که آنها نیاز به کلاس رفتن دارند یا علاقه آنها را برانگیخته است.

به نفع مشاغل ، داشتن یک تست فرانسوی تضمین می کند که بیننده از صفحه وب به یک گزاف گویی تبدیل نشود. آن در ابتدا گفت که نمی خواهد یک تست فرانسوی در سایت داشته باشد ، زیرا این کار برای نمره دادن به همه آنها خیلی کار خواهد کرد. با این حال ، درجه بندی به صورت خودکار انجام می شد و پاسخ ها از طریق autoresponder از طریق ایمیل به دانشجویان ارسال می شد ، بنابراین آنون مجبور به انجام هیچ کاری نبود. نکته مهم دیگر این ویژگی این بود که وی سپس می توانست از همه آدرس های ایمیل جمع آوری شده از آزمایش بعنوان منبع اصلی برای بیرون رفتن و تبدیل مشتریان بالقوه استفاده کند. نتیجه این ایده در اینجا آمده است: https://www.naperfrench.com/contact/french-test/.

قبل از اینکه سؤال شود به سوالات خود پاسخ دهید.

مقاله مرتبط  چگونه ROI را با دکمه های Buy Now بهینه افزایش دهیم

بعد ، من برای او توضیح دادم که او باید مانند مشتری فکر کند. چه سؤالاتی از مردم خواهد پرسید؟ این سؤالات را هنگام ساخت وب سایت خود در نظر بگیرید ، به این ترتیب که به همه چیز پاسخ دهید قبل از اینکه آنها حتی متوجه شوند که برای دستیابی به آن اطلاعات نیاز دارند

به عنوان مثال ، اگر شما یک مغازه پیراشکی هستید ، باید با در نظر داشتن آنچه که بیشتر افرادی که به دنبال خرید دونات هستند هنگام تحقیق در مورد تجارت خود شگفت زده می شوند ، ایجاد کنید:

  • چه نوع دونات هایی را پیشنهاد می کنید؟
  • قیمت چیست ، آیا می توانید آنها را بصورت جداگانه یا فقط در ده ها بخرید؟ آیا ویژه ، تبلیغات یا کوپن وجود دارد؟
  • مکان ها کجا هستند و آنها از من فاصله دارند؟ مسیرهای روی نقشه یک لمس خوب است.
  • پارکینگ مانند آنجا چیست ، آیا می توانید به راحتی داخل و خارج شوید؟ پنجره رانندگی دارید؟
  • نظر دیگران در مورد دونات چیست؟ چه تعداد بررسی وجود دارد و نمره بررسی آنها چیست؟
  • دونات ها به چه شکلی هستند؟ چه چیزی را دوست دارند

از رسانه ها و تصاویر استفاده کنید.

در سایت اصلی آن ، فقدان عمده رسانه ها و تصاویر وجود دارد. این مؤلفه ها نه تنها در جلب توجه بسیار مفید هستند بلکه یک پاسخ طبیعی و ضروری برای بسیاری از سوالات مشتریان هستند. من به آن توضیح دادم که مردم می خواهند بدانند که چه چیزی دریافت می کنند ، چه این یک محصول باشد یا خدمات. به عنوان مثال مغازه پیراشکی برگردیم: وقتی مشتری آینده نگر آنلاین به دنبال یک مغازه پیراشکی می شود ، طبیعتاً می خواهد بداند که چگونه دونات ها به نظر می رسند ، تا ببینند که از نظر زیبایی ، دلپذیر هستند ، اشتها آور هستند ، اگر مغازه زیبا به نظر برسد ، اگر هستند. نوع دونات هایی که او به دنبالش است ، چه اندازه آنها ، بسته بندی ها و غیره است. خدمات مشابهی برای خدمات ارائه می شود: شما می خواهید بدانید که می خواهید چه چیزی بدست آورید. در مورد Naperfrench ، نتیجه جسمی زیادی از خدمات وجود ندارد ، مانند خدمات برای نگهداری چمن یا خدمات سالن ، برای مثال. اما ، دانش آموزان با یک معلم کلاس می گیرند و احتمالاً می خواهند بدانند که چه انتظاری را می توانند داشته باشند. اضافه کردن تصویری از آن ، ابعاد معتبرتری به سایت می دهد و نشان می دهد معلمی را دوستانه ، سرزنده و دلسوز خواهید گرفت.

همین بحث برای ایده ارسال ویدیو انجام شد. من به آن توضیح دادم که برای پاسخ دادن به سؤالات بیشتر دانشجویان ، به وب سایت خود نیاز به فیلم دارد. به عنوان مثال ، بسیاری از مردم احتمالاً دوست دارند نحوه صحبت معلم را بشنوند – ببینند لهجه آنها سنگین است یا شخصیت خود را می بیند و از آن می درخشد و کمی از سبک تدریس آنها را می بیند. ما از این فضا در وب سایت استفاده کردیم تا همچنین با استفاده از توصیفات ، چشم انداز مشتری های موجود NaperFrench را چگونه نشان دهیم. شما می توانید آن فیلم را اینجا مشاهده کنید: https://www.naperfrench.com/about/.

محتوای هدفمند ایجاد کنید.

غذای آماده و نهایی که امروز می خواهم با داستان سفر NaperFrench و سفر آن با یک دوره آموزشی سئو به اشتراک بگذارم ، اهمیت محتوای واقعاً معنی دار است. برای همه دانش آموزان من ، خواه در مورد ساختن صفحات اصلی یا پست های وبلاگ یا هر محتوای دیگر باشد ، هرگز نمی توانم به اندازه کافی اهمیت اهمیت دادن به مطالب مفید برای بینندگان را تأکید کنم. قانون زندگی برای زندگی این است که اگر محتوای شما هدف داشته باشد ، مشاهده می شود و تأثیر می گذارد که در نهایت منجر به تجارت بیشتر برای شما خواهد شد.

یکی از بهترین نمونه های من برای این وضعیت ، آموزش آن با من است. من به جای فکر کردن برای استفاده از وی به عنوان پست وبلاگ ، من به طور معکوس به این موضوع نزدیک شدم. من متوجه شدم که آنین همیشه به دانش آموزان می آموزد که چگونه می توانند شخصیت های لهجه فرانسوی را از طریق ایمیل تایپ کنند ، زیرا آنها در این زمینه کمک می خواهند تا بتوانند تکالیف خود را بر روی رایانه تایپ و انجام دهند. من به او آموختم که این نوع اطلاعاتی است که برای پست کامل وبلاگ ایجاد کرده است. آن را در پستی در وب سایت خود بارگذاری کرده است ، و اکنون وقتی دانشجویی به اطلاعات نیاز دارد ، می تواند فقط پیوند مربوط به آن را در اختیار آنها قرار دهد. حتی بهتر ، او تا به امروز نیز روزانه چندین بازدید کننده به این پست می زند ، به علاوه لینک دهنده هایی از وب سایت های دیگر که به پست وی ارجاع می دهند – عالی برای استراتژی سئو خود! به پست وبلاگ وی نگاهی بیندازید: https://www.naperfrench.com/typing-french-accents-french-accent-charactions/.

من با آن نیز تاکید دارم که نیاز به افزودن مداوم مطالب با کیفیت از طریق پست های وبلاگ است ، زیرا این امر وی را به عنوان یک متخصص در زمینه خود نشان می دهد. البته به رتبه بندی نیز کمک می کند. به عنوان مثال ، پست کردن در مورد آموزش بزرگسالان ، به او کمک می کند تا اصطلاحاتی مانند “کلاس های بزرگسالان فرانسوی در نزدیکی من” را کسب کند ، به معنای مشاغل بیشتر. همچنین راهی برای گفتگو در مورد رسانه های اجتماعی است که در آن می توانید پست جدید خود را اعلام کنید. با همین دروس فرانسه از طریق اسکایپ به عنوان یک جایگزین برای کلاس های در خانه اش. اکنون با فاصله گرفتن از اجتماع در این عصر كرونوس ، زمان زیادی صرف می شود.

The Takeaway: آموزش آنلاین شخصی جستجوگرها برای ایجاد مشاغل

مقاله مرتبط  چگونه تحقیقات کلمات کلیدی را برای مبتدیان انجام دهیم (گام به گام)

درسی که در این مطالعه موردی باید آموخته شود این است که کمی آموزش سئو می تواند در جهت کمک به شغل شما قدم بردارد. چه شغلی با استراتژی پیشرفته بازاریابی دیجیتال برای وب سایت خود داشته باشید ، یا کسی که کارهای بسیار کمی انجام داده است ، روش های بسیاری برای بهبود وضعیت فعلی شما وجود دارد و چیزهای زیادی درباره SEO می آموزید. فقط با کمی کار – به عنوان مثال پیدا کردن کلمات کلیدی مورد استفاده ، یا اضافه کردن برخی از پست های معمول وبلاگ – می توانید کارهای کاملی را برای تجارت خود انجام دهید.

شركت آموزشي NaperFrench آن از زمين به بالا ساخته شد ، از يك دانش آموز شروع كرد به امروز كه يك آموزشگاه كامل زبان فرانسه در Naperville IL است. و گرچه کلاسها و استعدادهای او کیفیتی است که او را بسیار موفق می کند ، این SEO و استراتژی است که در وهله اول دانش آموزان را جلوی او قرار داد. به عنوان یک مشاغل کوچک محلی ، او 1500 بازدید ماهانه وب سایت را نشان می دهد – این کلاس های فرانسه زیادی برای یک زن است!

موارد اصلی که مردم را از بهینه سازی وب سایت های خود باز می دارد عدم آموزش (عدم اطلاع از نحوه کار SEO) و کمبود بودجه (به خصوص برای مشاغل کوچک ، که بیشترین نیاز به SEO دارند) را دارند. یک مورد من در یک کلاس های جستجوگرها راه حل مناسبی برای هر دو موضوع است – برنامه های درسی اختصاصی به شما امکان می دهند ضمن پیشرفت در وب سایت خود ، مانند آن ، یاد بگیرید ، به گونه ای که ضمن یادگیری ، کار برای شما انجام شود! سپس ، در آینده ، می توانید به بهبود سایت خود ادامه دهید و در بالای بهینه سازی موتور جستجو باشید ، در هزینه خود صرفه جویی می کنید و تحصیل می کنید. با یک معلم سئو تماس بگیرید تا در مورد نحوه استفاده از آموزش بهینه سازی موتور جستجو برای رشد کسب و کار و فروش محصولات خود صحبت کنید.

بروس و آن

اوه بله ، و به هر حال ، علاوه بر دانشجو بودن ، آنه همسر من نیز هست. در حال حاضر وی حدود 50 ساعت در هفته در حال آموزش زبان فرانسه از طریق اسکایپ است. اگر دوست دارید زبان فرانسه را یاد بگیرید می گوید خوشحال می شود شما را به لیست انتظار خود اضافه کند.

پاسخی بگذارید