آموزش سئو

یک شریک Google شوید و به حلقه داخلی Google Ads بپیوندید

سپتامبر 8, 2020

آیا شرکت شما Google Ads را برای اشخاص ثالث مدیریت می کند و آیا با پلت فرم پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) موفقیت کسب می کنید؟ در این صورت ، ممکن است بخواهید به یک Google Partner ، کلوپ فقط اعضا غول جستجو تبدیل شوید.

پیوستن به برنامه Google Partners می تواند مزایای فوق العاده ای مانند آموزش تخصصی ، دعوت به رویدادهای مهیج و دستورالعمل های متمرکز برای کمک به شما در افزایش عملکرد Google Ads به شما بدهد.

شما از قبل می دانید Google Ads کار می کند. آنها روی می آورند 50٪ بهتر از ترافیک ارگانیک، و بیشتر مشاغل درآمد مضاعف برای تبلیغات خود کسب کنید، تبلیغات در Google را بسیار کارآمد و بدون فکر می کند.

تقریباً هرکسی می تواند از سیستم PPC Google برای تبلیغ در Google و رشد تجارت خود (با بودجه و دانش مناسب) استفاده کند.

فقط تعداد معدودی از متقاضیان به Google Partners تبدیل می شوند و محبوب ترین موتور جستجوی جهانی را تأیید می کنند و از دیگر مزایای قابل توجه آن برخوردارند.

در اینجا می توانید در مورد شریک شدن در Google بدانید.

اعضای Google Partner برای نشان دادن نشان Google وارد شوید

تعریف اعتبار در بستر تبلیغاتی پرداخت شده موتور جستجو یک نشان Google Partner است. نمایش نشان در سایت شما نشان می دهد که شما در امتحانات صدور گواهینامه محصول Google Ads قبول شده اید. این همچنین به مشتریان می گوید شما دانش عمیق کالایی دارید ، و شما را به یک سوپراستار Google PPC تبدیل می کند.

مثال نشانگر شریک گوگل

Google Partner Specialties که مورد علاقه شما است را پیدا کنید

به عنوان یک Google Partner، شما می توانید در یک یا چند زمینه محصول Google Ads تخصص داشته باشید. اینها شامل Search Advertising است. تبلیغات ویدئویی ، تبلیغات نمایشی و تبلیغات خرید.

بیایید یکی یکی از آنها عبور کنیم

  • جستجو کردن: با گذراندن این دوره صدور گواهینامه ، توانایی خود را در ایجاد و بهینه سازی تبلیغاتی که عملکرد خوبی در جستجوی Google دارند برجسته می کنید. این بدان معناست که آنها به صورت برجسته نمایش داده می شوند و کلیک ها را با قصد خریدار دریافت می کنند. و در صورت نیاز ، می توانید به دیگران در مورد استراتژی کلمات کلیدی و برنامه ریزی بودجه مشاوره دهید زیرا شما یک استاد موتور جستجو هستید.
  • ویدئو: این گواهینامه نشانگر تخصص شما در اجرای و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی YouTube است.
  • نمایش دادن: این قسمت صدور گواهینامه به شما امکان ایجاد تبلیغات بصری جذاب را می دهد که توجه مشتریان را به خود جلب کند دو میلیون سایت و 650،000 برنامه در شبکه های ترکیبی Google.
  • خريد كردن: شما به عنوان یک شریک تبلیغات خرید در Google Partner ، می دانید که چگونه محصولات را در جستجوی Google قرار دهید و موجودی Merchant Center خود را تنظیم کنید. شما همچنین می دانید که چگونه می توانید کمپین های برنده خرید Google را ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید: این گواهینامه به همه زبانها در دسترس نیست. را مشاهده کنید مرکز راهنمایی Google Ads برای یادگیری بیشتر

چگونه به برنامه Google Partners پیوستید؟

ثبت نام برای تبدیل شدن به Google Partner رایگان است و هر کسی می تواند این کار را انجام دهد به برنامه بپیوندید. Google تمام اطلاعات لازم برای قبولی در امتحانات و شکوفایی در حوزه صدور گواهینامه انتخابی را به شما ارائه می دهد. در آزمون های گواهینامه قبول شوید یا نه ، به خود شما بستگی دارد.

مقاله مرتبط  SEO سلاح اثبات Corona است که تجارت شما باید از آن استفاده کند

مزایای شریک شدن در Google چیست؟

ویژه تبلیغات Google
منبع

گوگل می خواهد شما باید در امتحانات موفق شوید و در تلاش های Google Ads خود موفق باشید. برای کمک به شما ، Google به شما امکان می دهد به مجموعه ای از مزایای اساسی ، از جمله آموزش ، پشتیبانی ، دسترسی گسترده و سایر جوایز دسترسی پیدا کنید.

آموزش موفقیت

Google برای اطمینان از اینکه شما بهترین آموزش ممکن در Google Ad را دارید ، همه توقف ها را انجام داده است. مهارت فروشی در حالی که گواهینامه هایی برای اثبات دانش شما ارائه می شود ، دوره های یادگیری به شما کمک می کند تا مهارت های خود را توسعه و تقویت کنید. Google همچنین مجموعه ای از مطالعات موردی با ارزش ، دسترسی به متخصصین همفکر و موارد دیگر را در دسترس قرار می دهد با گوگل فکر کنید و Google Trends.

پشتیبانی ارزشمند

پشتیبانی از محصولات Google برای دسترسی به مشاوره های مربوطه و طیف وسیعی از منابع ، از جمله ، برای کمک به شما در دسترس است توصیه های Google Ads و مرکز راهنمایی Google Ads.

دسترسی گسترده شده است

با استفاده از Google Connect ، می توانید رهبری فکر خود را به نمایش بگذارید و از رویدادهای دارای مارک مشترک میزبانی کنید. شما حتی می توانید از مشتری های جدید استفاده کنید و یا مشتریان بالقوه را با آنها کنار بگذارید پیشنهادات تبلیغاتی Google Ads.

شتاب کسب و کار

برنامه Google’s Acceleration یک سیستم آموزش آنلاین تخصصی است که برای کمک به شما در تقویت مهارت ها و رشد تجارت خود طراحی شده است.

پاداش پاداش

با شرکت در برنامه Google Partners Rewards ، با درگیر شدن در یک سری چالش های سه ماهه طراحی شده برای کمک به شما در جذب مشتری جدید ، بهینه سازی کمپین ها یا دریافت گواهینامه ، فرصتی برای گسترش دانش خود خواهید یافت. حتی می توانید دسترسی پیدا کنید بینش های فصلی، عرشه های زمین ، مشاوره محصولات و مجموعه جوایز هیجان انگیز دیگر. شما همچنین فرصتی برای برنده شدن جوایز دارید.

چگونه صلاحیت تبدیل شدن به یک شریک Google را دارید؟

اولین کاری که باید انجام دهید گذراندن دوره های لازم برای صدور گواهینامه Google Ads برای مناطق تخصصی خود است. همچنین باید در سرتاسر حسابهای مدیریت شده خود میزان هزینه را برآورده کنید.

سرانجام ، شما باید عملکرد را با ارائه مداوم رشد قوی مشتری و شرکت نشان دهید. به عبارت دیگر ، شما باید یک کاربر فعال و نمونه Google Ads شوید.

الزامات نشان شریک چیست؟

هنگامی که به یک Google Partner تبدیل شدید و تخصص خود را در Google Ads نشان دادید ، می توانید برای یک در نظر بگیرید نشان شریک. برای اعمال باید چند شرط اضافی را داشته باشید.

رشد

شما باید مرتباً درآمد و رشد آگهی و همچنین مشتریانی که در حال گسترش هستند را نشان دهید.

تبلیغ هزینه کنید

شما باید 90 روز هزینه تبلیغات 10000 دلاری را در حسابهای مدیریت شده خود تأمین کنید. با این کار پیامی به شرکا ارسال می شود که شرکت شما فعالیت سالمی دارد. Google Partners در یک دوره 18 ماهه حساب شما را بر اساس حساب مدیر شما ارزیابی می کنند.

صدور گواهینامه

شرکت شما به یک کاربر مجاز در Google Ads احتیاج دارد که از مدیر یا دسترسی استاندارد به حساب مدیر Google Ads برخوردار باشد. همچنین می تواند هر حسابی باشد که به حساب مدیر شما پیوند داده شده باشد.

مقاله مرتبط  چگونه ROI را با دکمه های Buy Now بهینه افزایش دهیم

تغییرات مورد نیاز نشان گوگل

برای واجد شرایط بودن یک نشان شریک برای مجموعه قوانین جدید آماده باشید. بسیاری از قوانین اساسی هنوز اعمال خواهند شد ، اما برای کسب نشان نیازی به پذیرفتن همه توصیه ها یا دستیابی به امتیاز بهینه سازی 100٪ نخواهید بود.

با پیشرفت ، باید صلاحیت 70٪ بهینه سازی را بدست آورید. Google این نمره بهینه سازی را برای کمک به کاربران در درک اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند و همچنین نحوه اصلاح عناصری که کار نمی کنند ، ارائه داد.

به هر پیشنهادی که Google به شما می دهد ، به عنوان آگهی دهنده ای که دارید به آن توجه زیادی داشته باشید نمرات بهینه سازی آنها را افزایش دهید با 10 امتیاز ، به طور متوسط ​​10٪ افزایش تبدیل می کنید.

شرایط جدید هزینه تبلیغات

برای واجد شرایط شدن نشان گوگل در سال 2020 ، هزینه تبلیغات Google شما باید حداقل 9000 دلار در 90 روز باشد. در سال 2021 ، برای اثبات حفظ سلامت فعالیت تبلیغاتی شرکت شما ، این شرط به تبلیغ 20،000 دلاری که بیش از 90 روز در حسابهای مدیریت شده شما سپری خواهد شد ، تغییر خواهد کرد.

صدور گواهینامه

امسال ، در سال 2020 ، شرکت شما به یک کاربر برای تأیید گوگل تبلیغات یا دسترسی استاندارد به حساب مدیر Google Ads نیاز دارد. در سال 2021 ، نیمی از کاربران واجد شرایط شما باید گواهینامه ها را از Skillshop دریافت کنند. به عنوان یک شریک ، باید مهارت خود را به طور مداوم نشان دهید.

الزامات نشان برتر

برای پاسخگویی به شرایط مورد نیاز نشان شریک برتر، شما باید درآمد و رشد بالایی از Google Ads را تحویل بگیرید ، هزینه تبلیغات بالاتری را در حساب های مدیریت شده خود تأمین کنید و در شرکت خود دو یا چند کاربر دارای گواهینامه Google Ads داشته باشید (یا دارای مدیر یا استاندارد استاندارد در مدیر Google Ads سازمان شما باشند) حساب).

در سال 2021 ، هنگامی که شرکت شما موفق به دریافت نشان Google Partners شد ، شما این فرصت را دارید که برای وضعیت برتر انتخاب شوید. برنامه هر سال تقویم به 3٪ شرکتهای برتر شرکت کننده وضعیت برتر را اعطا می کند. شرکت ها براساس هزینه تبلیغات سالانه ، رشد مشتری ، حفظ مشتری و سایر اطلاعات انتخاب می شوند. روند ارزیابی سالانه انجام می شود و ممکن است برخی از بازارها را حذف کند.

به عنوان یک شریک Google در فهرست بسترهای نرم افزاری بازاریابی لیست شوید

وقتی گواهی شریک Google Ads شوید ، در لیست قرار می گیرید دایرکتوری بستر بازاریابی. لیست شما شامل نام کسب و کار شما ، شرح مختصری از سازمان ، نوع شریک و گواهینامه های محصول شما است.

دو نوع شریک پلت فرم بازاریابی وجود دارد: شرکت های مجاز و شرکای فروش.

شرکت مجاز

این توصیفگر به این معنی است که شما درباره محصولات Google Platform Platform تحصیل کرده اید. شما می توانید از تخصص خود برای ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود استفاده کنید ، چه در حال مشاوره ، آموزش ، اجرای محصولات Google یا پشتیبانی فنی باشید.

شریک فروش

شرکت های مجاز که به فروش محصولات گوگل کمک می کنند به عنوان شرکای فروش شناخته می شوند. یکی شدن به شما امکان دسترسی به هدیه های ویژه مانند ابزارهای مدیریت مشتری ، فرصت های فروش و فرصت های بازاریابی مشترک را می دهد.

مقاله مرتبط  بیاموزید که چگونه از Google Trends برای شناسایی مباحث گرایش استفاده کنید

نحوه اخذ گواهینامه شرکت

قوانین را بشناسید

با Google’s آشنا شوید شرایط و ضوابط همکاران. خواندن سند زمانی که وقت می گیرید ضروری است. شما سرمایه گذاری زیادی در Google Ads انجام داده اید. هرچه قوانین بازی را بهتر بشناسید ، می توانید در آن موفق باشید.

الزامات اولیه

Google اندازه و ساختار شرکت شما ، خدماتی که ارائه می دهید و شیوه های قیمت گذاری از شما درخواست خواهد کرد. در مورد سابقه رضایت مشتری و موفقیت مداوم سرمایه گذاری در Google Ad قضاوت خواهید شد.

دلیل این سطح دقیق بررسی این است که گوگل می خواهد با شرکت های آینده نگر که بودجه تبلیغات سالمی را حفظ می کنند کار کند و از آن هوشمندانه استفاده کند.

Google با استفاده از وب در جستجوی اسناد واضحی که مشارکت مشتری ، فرایندهای برنامه ریزی ، چارچوب ها و الگوها را اثبات می کند ، شما را برای صدور گواهینامه شریک محروم می کند. Google می خواهد بداند مشتریان شما می توانند برای راه حل های پیچیده به شما اعتماد کنند و نتایج دلپذیری دریافت کنند.

در آخر ، وب سایت شما باید دارای محتوای مفیدی باشد که پیشنهادهای شما را به وضوح توصیف می کند.

الزامات تخصصی محصول

قوانین صدور گواهینامه بیان می کند که شما باید حداقل پنج متخصص محلی و تمام وقت با محصولات Google Platform Platform داشته باشید. هر کدام باید یک امتحان گواهینامه مربوطه را گذرانده باشند.

Google اندازه ، تخصص و میزان تأیید تیم شما را در نظر می گیرد. این شرکت خاطرنشان می کند که شرکتهای کوچکتری را که در برآورده ساختن این نیاز خاص مشکل دارند ، استثنا می کند.

همچنین باید یک بررسی جامع از هر محصولی که ارائه می دهید ارائه دهید. این بررسی به معنای ارائه کار پیشرفته ای است که برنامه ریزی استراتژیک و بهینه سازی اهداف سازمان شما را نشان می دهد.

این بررسی همچنین توانایی شما را برای فراتر رفتن از پیاده سازی های اساسی یا استاندارد و استفاده و نشان دادن هدف مشتری خود از طریق آمار و توصیفات نشان می دهد.

گوگل در اصل می خواهد یک مطالعه موردی را اثبات کند که می توانید پیاده روی کنید.

چگونه وضعیت شریک زندگی خود را بررسی می کنید؟

شما برای برنامه Partners درخواست داده اید و منتظر بوده اید اما پاسخی دریافت نکرده اید. اقدام کنید و وضعیت گواهینامه خود را بررسی کنید. اگر گواهینامه دریافت نکردید ، سعی کنید از منابعی که Google به شما می دهد استفاده کنید. این کار را انجام دهید و مطمئناً خیلی زود یک شریک Google خواهید شد.

نتیجه

وامدار بودن توسط گوگل و داشتن نشان گوگل برای نشان دادن آن فقط دو مورد از مزایای تبدیل شدن به یک شریک گوگل است.

شریک بودن در Google به شما امکان دسترسی به دوره های قابل مصرف را نیز می دهد. Google هر آنچه را که برای حفظ یک کمپین Google Ads و ادامه رشد آن در آینده نیاز دارید به شما می دهد.

و هنگامی که مشتریان نشان Google شما را مشاهده می کنند ، مراقب آن باشید. این ممکن است تمام نیاز آنها برای انتخاب شما برای آینده موفقیت آمیز تبلیغات Google Ad خود باشد.

آیا سعی کرده اید به برنامه Google Partners بپیوندید؟ چه تجربه ای داشتید؟