آموزش سئو

یک راهنمای سریع برای استفاده از کلمات کلیدی برای سئو بهتر آمازون

اکتبر 2, 2020

به عنوان بزرگترین فروشگاه تجارت الکترونیکی جهان، آمازون یک پلت فرم است که فروشندگان قادر به نادیده گرفتن آن نیستند. اما در یک وب سایت فروش بیش از 12 میلیون مورد، چگونه به شما کمک می کند تا محصولات خود را با SEO آمازون در میان مردم متمایز کنید؟

آسان تر از آن است که به نظر می رسد.

چرا؟ زیرا آمازون فقط یک بستر تجارت الکترونیکی نیست. این یک موتور جستجو با الگوریتم بسیار خاص خود است ، A9.

معرفی کوتاه SEO SEO آمازون

درست مانند سایر موتورهای جستجو ، شما می توانید از تکنیک های جستجوگرها برای ارتقا رتبه بندی محصولات استفاده کنید. شما برای تقویت قابلیت کشف در جستجوی ارگانیک از عبارات خاصی استفاده می کنید ، که می تواند فروش را با آمازون افزایش دهد.

در اینجا روش های دیگری وجود دارد که آمازون مانند یک موتور جستجو عمل می کند:

  • مشتریان درخواست های جستجو را در جعبه جستجو تایپ می کنند.
  • الگوریتم آمازون آنچه را که فکر می کند مهمترین نتایج هستند ارائه می دهد.
  • اگر نتایج خوب باشد ، مشتریان از صفحه اول عبور نمی کنند. چرا؟ زیرا آنها آنچه را که بدنبال آن بودند پیدا کرده اند.

به یاد داشته باشید ، تمام هدف آمازون فروش چیزهایی است.

آمازون می خواهد مشتریان و فروشندگان را مطابقت دهد. آنها می خواهند مشتریان از نتایج جستجو خوشحال شوند تا مشتریان تکراری شوند.

در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که یک مکان در صفحه اول آمازون را تأمین کنید ، چه کسی می خواهد در صفحه 20 باشد؟ شما هرگز از این طریق به مخاطب هدف خود نخواهید رسید.

بیایید به استفاده از کلمات کلیدی برای بهینه سازی مناسب صفحات محصول خود بپردازیم.

کلمات کلیدی Amazon SEO چگونه کار می کنند؟

کلمات کلیدی آمازون عبارت های جستجو (به عنوان مثال کلمات و عبارات) است که افراد در نوار جستجوی آمازون تایپ می کنند.

اگر کلمات کلیدی مناسب را وارد نکنید:

  • مخاطبان هدف شما لیست شما را پیدا نمی کنند
  • نرخ تبدیل شما ثابت است
  • قابلیت کشف شما کاهش می یابد

مثالی اینجا:

شخصی به دنبال “ماهیتابه” می گردد. “ماهیتابه” کلمه کلیدی آمازون است. اگر ماهیتابه می فروشید اما آنها را ماهی تابه می دانید ، مخاطبان را از دست خواهید داد.

ما می توانیم این را یک قدم جلوتر برداریم. “ماهیتابه” کلمه کلیدی خوبی است ، اما ممکن است برای رسیدن به یک رتبه بندی در صفحه اول کافی نباشد. چرا؟

واقعاً گسترده است.

احتمال این وجود دارد که مشتریان چیزی بیش از یک ماهیتابه بخواهند. شاید آنها یکی با درب ، یا یک تابه نچسب یا یک ماهیتابه چدنی بخواهند.

خوشبختانه الگوریتم آمازون این را درک می کند. هر زمان که یک عبارت کلیدی را در نوار جستجو تایپ کنید ، سایر پیشنهادات ظاهر می شوند. آمازون پیشنهادات خود را بر اساس سایر عبارات جستجوی مشتری ، دقیقاً مانند Google Autocomplete ، ارائه می دهد.

ویژگی SEO آمازون: پیشنهادات تکمیل خودکار را جستجو کنید

به عنوان مثال ، اگر کسی به دنبال “ماهیتابه” بگردد ، اولین پیشنهادی که می بیند “ماهی تابه ها نچسب” است.

این به این دلیل است که مشتریان دیگر غالباً تابه های نچسب را جستجو می کنند … و حدس بزنید چه؟ شما فقط یک کلمه کلیدی دیگر پیدا کرده اید.

مقاله مرتبط  چگونه تحقیقات کلمات کلیدی را برای مبتدیان انجام دهیم (گام به گام)

هرچه از کلمات کلیدی آمازون مرتبط تری استفاده کنید ، شانس شما برای رسیدن به پایگاه مشتری بیشتر خواهد بود (البته منطقی است ، اما ما به آن خواهیم رسید.)

اینجا چه چیزی یاد گرفته ایم؟

  • کلمات کلیدی آمازون عبارات جستجو هستند.
  • برای افزایش قابلیت کشف خود در آمازون ، باید کلمات کلیدی مناسب را در لیست محصولات خود بگنجانید.
  • بعضی از کلمات کلیدی به تنهایی کمی گسترده هستند.
  • درج چند کلمه کلیدی خاص می تواند به شما در رسیدن به مخاطبان کمک کند.

اساساً ، کلمات کلیدی آمازون را به عنوان ابزاری دیگر در جعبه ابزار بازاریابی دیجیتال خود در نظر بگیرید. اگر بدانید که چگونه از آنها استفاده کنید ، می توانند آگاهی از برند شما را افزایش دهند و فروش بالقوه را افزایش دهند.

آیا با SEO آمازون می توان کاری انجام داد؟

در واقع ، بله شما نباید از تاکتیک های “کلاه سیاه” استفاده کنید.

سئو کلاه سیاه زمانی است که شما عمداً سعی می کنید با استفاده از راهکارهای کمتر از اخلاقی ، رتبه بندی صفحه خود را دستکاری کنید. این استراتژی ها شامل موارد زیر است:

مطمئناً اگر از تکنیک های کلاه سیاه استفاده کنید ممکن است باعث افزایش کوتاه مدت در رتبه بندی شوید. اما معایب آن ارزش ندارد.

استراتژی های کلاه سیاه شرایط خدمات آمازون را نقض می کنند. اگر آمازون شما را دستکاری الگوریتم ها کند ، آنها می توانند:

  • موقعیت خود را در نتایج جستجو پایین بیاورید
  • لیست محصولات خود را به طور کامل از نتایج جستجو حذف کنید
  • حساب خود را به حالت تعلیق درآورد یا برای همیشه ببندید

من بسیار معتقدم که به “کلاه سفید” یا کارهای منصفانه پایبند باشم.

اگر برای یک بازی طولانی در این کار هستید ، پس پیشنهاد می کنم شما نیز همین کار را انجام دهید.

نحوه ایجاد کلمات کلیدی آمازون برای شما مفید باشد

هنگام فروش محصولات در آمازون ، می خواهید از استفاده بیش از حد کلمات کلیدی برای کاهش تجربه کاربر و نرخ پرش بالا جلوگیری کنید.

معیار نرخ پرش بالا هنگامی که شخصی بر روی لیست شما کلیک می کند ، نگاهی به اطراف می اندازد و خیلی سریع خارج می شود. این عمل به آمازون می گوید که کاربران آنچه را که می خواهند از محصول شما پیدا نمی کنند. نتیجه؟ قابلیت کشف شما کاهش می یابد و محصول شما در SERP های آمازون کمتر نشان داده می شود.

در اینجا مواردی است که شما برای جلوگیری از پر کردن کلید واژه ها و نرخ پرش بالا باید بهینه کنید:

عنوان محصول

همیشه مهمترین کلمه (های) کلیدی را در عنوان محصول قرار دهید. اگر جارو برقی می فروشید ، مطمئن شوید که “جارو برقی” در عنوان است.

عنوان باید شامل موارد زیر باشد:

  • نام تجاری مورد (اتفاقاً این کلمه کلیدی بسیار مهمی است)
  • شرح آنچه مورد است ، مانند “جاروبرقی”
  • رنگ و اندازه محصول

نیازی به زیاده روی نیست – به یاد داشته باشید ، شما نمی خواهید موارد کلمه کلیدی را وارد کنید.

مقاله مرتبط  بیاموزید چگونه محتوای SEO را ایجاد کنید که بیشتر بازدید کنندگان وب سایت را به خود اختصاص می دهد

کلمات کلیدی Backend

بیایید صادق باشیم … گاهی اوقات کاربران نام محصول را غلط املایی می کنند. یا شاید آنها محصولی مانند شما می خواهند ، اما از عبارت اصلی دقیق استفاده نمی کنند.

هنوز می خواهید این افراد لیست شما را پیدا کنند ، اما نمی توانید همه این کلمات کلیدی بالقوه را در عنوان خود وارد کنید.

برای اطمینان از اینکه مردم همچنان محصول شما را می بینند چه کاری انجام می دهید؟

شما این کلمات کلیدی Amazon SEO را در “backend” حساب فروشنده Amazon خود قرار دهید.

این اصطلاحات کلیدی “پنهان” هستند که هنگام ایجاد آن به لیست شما اضافه می شوند شما فقط حدود 250 حرف دارید ، بنابراین از آنها عاقلانه استفاده کنید.

نام تجاری

بعضی اوقات افراد به دنبال مارک خاصی مانند شلوار جین Levi یا ماهیتابه Lodge هستند. برای فروشندگان ، این بدان معنی است که شما باید یک نام تجاری دقیق در صفحه محصول خود قرار دهید.

جایزه؟ حتی اگر یک مارک یا فروشنده نسبتاً جدید هستید ، می توانید با استفاده از نام های تجاری برای کالاهایی که می فروشید ، آگاهی از برند خود را در بین مخاطبان هدف خود افزایش دهید.

به یاد داشته باشید که نام مارک و محصول را به درستی هجی کنید. شما نمی خواهید افرادی به دلیل نامهای نادرستی که در جستجوی آنها نیستند ، لیست محصولات را از دست بدهند.

توضیحات لیست محصولات

شرح محصول جایی است که کلمات کلیدی آمازون در آن حساب می شوند. اگر توصیفات شما مردم را متقاعد به خرید نکند ، آنها از لیست خارج می شوند که به طور طبیعی می تواند نرخ تبدیل شما را کاهش دهد.

چگونه می توانید از این فضا بیشترین استفاده را ببرید؟

  • نقاط گلوله: از نقاط گلوله در بخش “جزئیات فنی” استفاده کنید. شما در حال پاسخگویی به س FAالات متداول هستید ، مثلاً چه چیزی محصول شما را منحصر به فرد می کند؟ ویژگی های اصلی محصول شما چیست؟
  • توضیحات محصول: شرح مختصر و خلاصه ای از جمله برخی از عبارات کلیدی که در عنوان استفاده نکرده اید را بنویسید. شما به خریداران می گویید که چرا آنها باید محصول شما را به سبد خرید خود منتقل کنند.
  • پژوهش: نحوه نوشتن توضیحات رقبا را بررسی کنید. چه چیزی مفید است ، و چه چیزی نه؟ از آنچه یاد می گیرید برای لیست های خود استفاده کنید.

چگونه کلمات کلیدی Amazon SEO را انتخاب کنیم

بنابراین شما آماده هستید تا محصولات خود را به صورت آنلاین لیست کنید. چگونه کلمات کلیدی مناسب را پیدا می کنید؟ و مهمترین کلمات کلیدی را چگونه شناسایی می کنید؟

در اینجا همان چیزی است که من توصیه می کنم.

ابزار تحقیق کلمات کلیدی آمازون

ابزارهای کلمه کلیدی کار سخت شما را انجام می دهند. آنها داده ها را از وب سایت های آمازون می گیرند و گزینه های مختلف کلمات کلیدی و عبارات کلیدی را به شما ارائه می دهند. برای شروع کار فقط یک کلمه کلیدی مانند نوع محصول لازم است.

ردیاب آوایی یک کاربر پسند ، یک گزینه ساده برای کمک به شما در شروع کار است – و استفاده از آن رایگان است. همچنین می توانید بررسی کنید ابزار کلمات کلیدی برای آمازون یا Ubersuggest.

مقاله مرتبط  نحوه انتخاب آژانس مناسب بازاریابی دیجیتال

نوار جستجوی آمازون

خود نوار جستجوی آمازون را رد نکنید. به سادگی عبارت جستجو را تایپ کنید و ببینید چه پیشنهادی ارائه می شود. می توانید از این کلمات کلیدی در لیست محصولات خود استفاده کنید.

محصولات مشابه

افرادی که به دنبال یک محصول هستند اغلب موارد مشابه را در نظر می گیرند. به صفحات رقیب نگاهی بیندازید و ببینید مشتریها در یک معامله اغلب چه مواردی را خریداری می کنند. هرگز نمی دانید ، ممکن است برخی از ایده های کلمات کلیدی را پیدا کنید.

رتبه بندی گوگل

آیا در خارج از آمازون فروشگاه تجارت الکترونیکی دارید؟ سپس کلمات کلیدی محبوب در Google را نیز بررسی کنید.

بسیاری از افراد جستجوی محصول خود را در Google شروع می کنند ، بنابراین چرا مطمئن نمی شوید که SEO خود را از همه جهات مورد حمله قرار می دهید؟

باز هم ، ابزارهایی مانند Ubersuggest می توانند به تحقیقات کلمات کلیدی Google کمک کنند. درست مانند جعبه جستجوی آمازون ، می توانید عبارات جستجو را وارد کنید و ببینید چه محصولاتی ارائه می شوند. این داده ها به شما کمک می کند که کدام کلمات کلیدی برای محصول شما در Google بهترین رتبه را دارند.

PPC چگونه با SEO آمازون ارتباط برقرار می کند؟

وقتی صحبت از کلمات کلیدی آمازون می شود ، باید یک نکته دیگر را نیز لمس کنیم: لیست کالای مورد حمایت.

در اینجا نگاهی به بالای نتایج جستجو برای ماهیتابه ها – کلمه “حمایت شده” را در گوشه پایین سمت راست مشاهده کنید؟

این بدان معناست که فروشندگان هزینه کرده اند تا تابه های Calphalon خود را در بالای نتایج جستجو نشان دهند.

آمازون نتایج جستجو را حمایت مالی می کند

آنها به لیست های پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) شناخته می شوند.

PPC به شما امکان می دهد لیست محصولات دیگر را دور بزنید. هر زمان کسی بر روی لیست حمایت شده شما کلیک کند ، شما هزینه ای را پرداخت می کنید ، اما در ازای آن کلمه کلیدی خاصی را به خود اختصاص می دهید.

البته ، هیچ تضمینی وجود ندارد که خریداران روی لیست شما کلیک کنند ، اما برخی از فروشندگان از این روش در کنار استراتژی های جستجوی ارگانیک خود استفاده می کنند.

ما در این مقاله بر روی PPC تمرکز نداریم … این یک حیوان کاملاً دیگر است.

اما باید بدانید که این مورد دقیقاً مانند سایر موتورهای جستجو در آمازون در دسترس است و مسئول لیست های حامی مالی است که در نتایج جستجو پیدا می کنید.

نتیجه

اگر می خواهید فروشنده موفقی در آمازون باشید ، درک کلمات کلیدی آمازون و SEO آمازون بسیار مهم است.

ابزارهای کلمات کلیدی برای آمازون می توانند به شما در یافتن کلمات کلیدی برتر برای لیست محصولات خود کمک کنند و استفاده از آنها سریع و ساده است.

شما همیشه می توانید با جستجوی محصولاتی مانند محصولات خود شروع کرده و ببینید چه کلمات کلیدی و لیست هایی ارائه می شود.

لیست محصولات آمازون اکنون که برای سئو بهینه شده اند چگونه عمل می کنند؟