آموزش سئو

کلمات کلیدی Longtail: چگونه ، راهکارها ، نکات

ژوئن 24, 2021

بازدید کنندگان وب سایت شما چگونه شما را پیدا می کنند؟

اگر آنها از طریق موتورهای جستجو روی سایت شما کلیک می کنند ، به احتمال زیاد شما را از طریق کلمات کلیدی longtail پیدا کرده اند. این ترافیک رایگان پاداش بزرگی برای تجارت شما است و درک چگونگی ادغام بهتر کلمات کلیدی longtail می تواند به شما در انجام این کار کمک کند.

در اینجا می توانید کلمات کلیدی longtail را در سال 2021 ادغام کنید.

کلمات کلیدی Longtail چیست؟

کلمات کلیدی Longtail پرسش های طولانی و خاصی هستند که به موتورهای جستجو اجازه می دهند نه تنها از کلمات جستجوگران بخواهند در مورد آنها بدانند ، بلکه چرا آنها می خواهند آنها را بدانند.

به عنوان مثال ، “کلمات کلیدی longtail” یک کلمه کلیدی است. “کلمات کلیدی longtail چیست؟” یک کلمه کلیدی longtail است.

هنگامی که تحقیقات کلمات کلیدی خود را انجام می دهید ، آسان است که به دنبال دم کوتاه یا کلمات کلیدی سر بیایید. این کلمات کلیدی مانند “SEO” یا “کلمات کلیدی” هستند ، و احتمالاً حجم جستجوی بالایی دارند و توجه بسیاری از بازاریابان را به خود جلب می کنند.

در جایی که حجم جستجو وجود دارد ، رقابت زیادی وجود دارد. کلمات کلیدی Longtail با کمی حجم کمتر معمولاً رتبه بندی آنها آسان تر است.

چرا باید کلمات کلیدی Longtail را در پست های وبلاگ خود ادغام کنید؟

چه چیزی از بازاریابی محتوای خود می خواهید؟

اولین چیزی که احتمالاً ترافیک است و بعد از آن ، شما می خواهید تبدیل کنید. کلمات کلیدی Longtail می توانند تفاوت چشمگیری در تجارت شما در هر دو زمینه ایجاد کنند.

تبلیغات پولی راهی عالی برای نشان دادن نام تجاری شما در مقابل مخاطبان هدف شما است ، اما یک جذابیت وجود دارد. شما برای هر کلیک پرداخت می کنید. اگر به تدریج می توانید آن کلیک های پرداخت شده را با ترافیک ارگانیک جایگزین کنید ، نه تنها در هزینه صرفه جویی می کنید ، بلکه می توانید نتایج بهتری را ببینید در حقیقت، گزارش تأثیر اقتصادی Google حالت جستجوی ارگانیک پنج برابر ارزش جستجوی پولی را دارد.

جستجوهای بیش از چهار کلمه را تشکیل می دهند 95.88 درصد از جستجوهای گوگل، یعنی تعداد زیادی کلیک برای انجام وجود دارد. از آنجا که این جستجوها خاص ترند ، افرادی که آنها را جستجو می کنند تمایل بیشتری به خریدار دارند.

مقایسه دو جستجو:

“املاک و مستغلات” در مقابل “املاک 4 تخته در ناپرویل.”

کدام جستجو خریدار را نشان می دهد که آمادگی بیشتری برای خرید دارد؟

کلمات کلیدی Longtail اغلب نشان می دهد جستجوگر در مسیر تبدیل است و این تنها دلیل قوی برای استفاده از آنها در محتوای شما است.

چگونه کلمات کلیدی Longtail را در پست های خود ادغام کنیم

کلمات کلیدی Longtail برای هر شغلی ضروری است. مهم نیست که سایت شما چقدر معتبر است. حجم زیاد کلمات کلیدی longtail بدان معنی است که آنها چیزی هستند که نمی توانید نادیده بگیرید.

هرچند نمی توانید فقط کلمات کلیدی longtail را استفاده کنید و سعی کنید آنها را در محتوای خود جای دهید. سئو مدرن ارائه بهترین تجربه به کاربر است. برای انجام این کار ، باید کلمات کلیدی longtail را در محتوای با کیفیت و مرتبط مرتبط کنید.

1. اهداف بازاریابی محتوای خود را تعیین کنید

می خواهید با ارسال وبلاگ خود به چه چیزی برسید؟

پاسخ صادقانه شما می تواند به شما در ایجاد پست های وبلاگ کاربرپسند کمک کند تا رتبه بالاتری در نتایج جستجوی کلمات کلیدی داشته باشید.

مقاله مرتبط  بررسی همه در یک سئو برای بلاگرها: بهترین افزونه سئو؟

کپی بلاگر 10 هدف بازاریابی محتوا را که قابل پیگیری است ، به نمایش گذاشت: از جمله:

  • ایجاد اعتماد و ایجاد ارتباط با مشتریان
  • مشتریان بالقوه را به سیستم بازاریابی خود جذب کنید
  • درد احتمالی را کاوش کنید
  • فواید را نشان می دهد
  • بر اعتراض غلبه کنید
  • شهرت خود را با موتورهای جستجو ایجاد کنید

با سخت کوشی و صبر ، بازاریابی عالی محتوایی می تواند به هر یک از این اهداف دست یابد. بهترین روش انتخاب یک یا دو هدف اصلی است که می خواهید هر محتوا به آن برسد.

اهداف شما هرچه باشد ، اگر می خواهید چشم اندازهای جدیدی را به خود جلب کنید ، باید دریابید که آنها از چه کلمات کلیدی longtail استفاده می کنند. این به شما امکان می دهد محتوای با ارزش و همیشه سبز بر اساس آن کلمات کلیدی longtail ایجاد کنید.

بعلاوه ، کلمات کلیدی longtail احتمال دارد نقش بزرگی بازی کنید در الگوریتم Google ، بنابراین باید بدانید که چگونه آنها را با اهداف خود همسو کنید.

کلمات کلیدی Longtail در نمودار پای الگوریتم Google

به طور کلی ، وقتی مشتریان بالقوه عبارات جستجوی کلمات کلیدی دنباله دار خود را در پست شما پیدا کنند ، باعث افزایش تعامل می شود. این در مورد مطابقت با هدف کاربر است.

کلمات کلیدی Longtail و قصد جستجو

کلمات کلیدی Longtail می توانند به شما در دستیابی به اهداف مختلف کمک کنند ، بنابراین باید قبل از شروع نوشتن ، آنچه را می خواهید به دست آورید تعریف کنید.

2. ایجاد شخصیت های خریدار برای کمک به شما در درک قصد کاربر

اگر قصد دارید با نیت کاربر مطابقت داشته باشید ، باید افرادی را که برای محصولات / خدمات شما جستجو می کنند (مشخصات خریدار شما) درک کنید.

بدون داشتن تصویری واضح از مشخصات شخص خریدار ، فقط حدس می زنید افراد چه چیزی را جستجو می کنند و چگونه آن را جستجو می کنند. درعوض ، شما می خواهید تصویری واضح از چگونگی جستجوی مخاطب برای اطلاعات ، چرایی جستجوی آنها و همچنین نحوه پاسخگویی به س quالات آنها داشته باشید.

ایجاد شخصیت های خریدار یک روش ساده برای کمک به شما در پاسخگویی موثر است. این نمایندگی از یک خواننده ایده آل خاص است که می خواهید به وبلاگ یا سایت خود جذب کنید.

شخصیت های خریدار برای کلمات کلیدی longtail

خود را به جای شخص خریدار خود بگذارید و از خود بپرسید که آنها چه س questionsالاتی دارند ، چه اطلاعاتی را جستجو می کنند و چگونه آنها را جستجو می کنند؟

شما باید درک کنید که مخاطب شما چگونه جستجو می کند و با ادغام کلمات کلیدی longtail از این اطلاعات برای مطابقت با هدف کاربر استفاده می کند.

3. تحقیق کنید و کلمات کلیدی Longtail خود را انتخاب کنید

شما باید در مورد کلمات کلیدی longtail خود انتخاب کنید.

تغییرات طولانی تر کلمات کلیدی شما ممکن است حجم جستجوی کمتری نسبت به کلمات کلیدی head داشته باشد ، اما تعداد آنها کمتر است نرخ تبدیل معمولاً بسیار زیاد است.

کلمات کلیدی Longtail و قصد خریدار

بیایید همین الان کلمات کلیدی دم بلند را پیدا کنیم.

مرحله 1: به Ubersuggest بروید ، کلمه کلیدی اصلی خود را تایپ کنید (به عنوان مثال ، بیمه اتومبیل) و روی دکمه “جستجو” کلیک کنید:

چگونه کلمات کلیدی Longtail را در پست های خود ادغام کنیم - تحقیق کنید و کلمات کلیدی Longtail خود را انتخاب کنید

گام 2: روی «کلمات کلیدی ایده ها» در نوار کناری سمت چپ کلیک کنید:

نحوه ادغام کلمات کلیدی Longtail در پست های خود - برای به دست آوردن ایده های کلمات کلیدی از Ubersuggest استفاده کنید

مرحله 3: با شناسایی کلمات کلیدی با چهار یا چند کلمه ، کلمات کلیدی دم بلند خود را از لیست نتایج انتخاب کنید.

چگونه کلمات کلیدی Longtail را در پست های خود ادغام کنیم - کلمات کلیدی longtail را با Ubersuggest پیدا کنید

مرحله 4: نتایج را در جستجوی کلمات کلیدی با دم زیاد و کم حجم ، فیلتر کنید:

چگونه کلمات کلیدی Longtail را در پست های خود ادغام کنیم - کلمات کلیدی longtail را با Ubersuggest فیلتر کنید

برای این صنعت که بسیار رقابتی است ، در حالی که حجم جستجو را در محدوده 2000 تا 7000 نگه می دارم ، مشکل سئو را بیش از 40 قرار نمی دهم. آنچه دریافت می کنید در اینجا است:

مقاله مرتبط  نحوه ساخت Chrome Extension

نه تنها 80 کلمه کلیدی با این معیارها مطابقت دارند ، بلکه بسیاری از آنها کاندیداهای اصلی هستند. به عنوان مثال ، “ارزان ترین بیمه اتومبیل در میشیگان” مطلوب است. به همین دلیل است:

  • برای جابجایی سوزن 5400 جستجوی ماهانه بیش از حد است (اطلاعات بیشتر در این مورد در زیر).
  • SD نسبتاً پایین 34 نشان می دهد رتبه بندی در صفحه اول امکان پذیر است.
  • CPC 37.89 دلار ثابت می کند که این یک کلمه کلیدی با قابلیت تبدیل بالا است (معمولاً هرچه CPC بالاتر باشد ، بهتر نیز تبدیل می شود).

بنابراین ، اگر تصمیم دارید “ارزان ترین بیمه اتومبیل در میشیگان” را هدف قرار دهید ، مرحله بعدی کلیک کردن روی آن کلمه کلیدی است. با انجام این کار موارد زیر نمایش داده می شود:

نتایج کلمه کلیدی Longtail با Ubersuggest

این لیستی از نتایج برتر جستجو برای کلمه کلیدی است که با این موارد کامل می شود:

  • آدرس اینترنتی
  • بازدیدهای تخمینی
  • پیوندها
  • نمره دامنه
  • سهام اجتماعی

چند چیز برای من برجسته است:

  • بازدیدهای تخمینی در هر ماه برای سه نقطه برتر بسیار زیاد است.
  • میانگین تعداد بک لینک های صفحه یک نتیجه 16 است.
  • هیچ یک از وب سایت های موجود در پنج صفحه برتر کار برجسته ای در شبکه های اجتماعی انجام نداده اند.

به عبارت دیگر ، این یک کلمه کلیدی دم بلند است که می توانید برنده شوید.

به یاد داشته باشید که گوگل و سایر موتورهای جستجو فقط مربوط به اعداد نیستند. در قلب خود ، Google در مورد این تجربه است: به مردم اطلاعات مورد نیاز خود را به شکلی که از آن لذت می برند ، ارائه می دهد. کلمات کلیدی Longtail شما را به جایی که می خواهید بروید نمی رساند مگر اینکه قصد کاربر را درک کنید و نمی توانید تجربه ای را که به دنبال آن هستید ارائه دهید.

این بدان معنی است که هدف شما فقط رتبه بندی نیست. باید با بالاترین کیفیت محتوای متناسب با قصد کاربر به کاربر ارائه شود.

طرز فکر کلمات کلیدی longtail

سئو نیاز به مراقبت از کاربران و حل مشکلات آنها دارد. به همین دلیل است که استفاده از کلمات کلیدی هوشمند با دم طولانی به شما در نتایج موتور جستجو کمک می کند و به شما آسیب نمی رساند.

برای استفاده بیشتر از کلمات کلیدی ، روی دو تا سه کلمه کلیدی تمرکز کنید ، و آنها را در محتوای خود وارد نکنید.

4. محتوا را بنویسید

محتوای شما برای کمک به بازدیدکنندگان شما در پاسخگویی به س questionsالات و حل مشکلات موجود است ، و کلمات کلیدی کاملاً در این زمینه جای می گیرند.

با انجام تحقیقات قابل توجه ، اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی longtail خود برای نشان دادن مطابقت با محتوای کاربر استفاده می کنید.

هرم کلمه کلیدی Longtail

اگر محتوای مطابق با هدف کاربر ایجاد می کنید ، باید بتوانید کلمات کلیدی longtail را به طور طبیعی در خود بگنجانید. “به طور طبیعی” در اینجا عنصر اساسی است.

برخی از بازاریابان نگاه می کنند از هر 200 کلمه یک کلمه کلیدی به عنوان یک معیار خوب، اما کیفیت بسیار مهمتر از کمیت است. برای یک مقاله 2000 کلمه ای ، من عموماً قصد دارم 10-20 بار از کلمه کلیدی خود استفاده کنم – اما این یک قانون سخت و سریع نیست. با برخی از مقالات ، استفاده مکرر از کلمات کلیدی استاندارد و دم بلند به طور طبیعی جریان دارد. برای دیگران ، شما به همان اندازه از آنها استفاده نخواهید کرد.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی قالب وردپرس تجارت الکترونیکی سال 2020

تا زمانی که محتوای شما خوب است و متن شما روشن است ، اگر کلمه کلیدی شما فقط با دفعات کمتری نشان داده می شود ، معمولاً نیازی به وحشت ندارید.

به یاد داشته باشید که عناوین و عناوین قسمتهای اساسی محتوای شما هستند ، بنابراین دوباره سعی کنید کلمات کلیدی longtail خود را ادغام کنید. این امر همچنین به کاربر فهماند که شما با هدف وی مطابقت دارید و او را تشویق به خواندن ادامه می کنید.

باز هم ، من نمی توانم به اندازه کافی بر اهمیت طبیعی بودن تأکید کنم. در روزهای ابتدایی سئو ، الگوریتم های Google آنچنان پیچیده نبودند و افراد از قرار دادن کلمات کلیدی خود در هر فرصتی بهره مند می شدند. هرچند امروز ، Google فوق العاده هوشمند است و بر روی ارزشی است که محتوای شما به کاربر ارائه می دهد. اگه تو هستی پر کردن کلمات کلیدی، شما دور نخواهید شد

سtالات متداول در مورد کلمه کلیدی Longtail

چه چیزی کلمه کلیدی longtail در نظر گرفته می شود؟

کلمات کلیدی Longtail عبارتهای کلیدی از چهار کلمه یا بیشتر هستند و می توانند قصد خریدار بالا را نشان دهند.

مثالهایی از کلمات کلیدی longtail چیست؟

کلمه “سگ” را به عنوان کلمه کلیدی معمول خود قرار دهید. کلمات کلیدی Longtail ممکن است شامل “سگهای لابرادور برای فروش” ، “چگونه از یک سگ مراقبت کنیم” یا “چرا باید یک سگ تهیه کنم.”

چگونه کلمات کلیدی longtail را هدف قرار می دهید؟

با ایجاد محتوای ارزشمند و پاسخ دادن به سالات افراد و کمک به آنها در حل مشکلات ، می توانید کلمات کلیدی longtail را هدف قرار دهید.

آیا عبارات کلیدی کلیدی longtail باید دقیق باشند؟

Google در درک معناشناسی مهارت دارد ، این بدان معناست که می داند چگونه کلمات برای ایجاد معنی بهم پیوند می خورند. در نتیجه ، کلمات کلیدی longtail شما همیشه نباید دقیق باشند.

نتیجه گیری یکپارچه سازی کلمه کلیدی Longtail

موتورهای جستجو می خواهند ببینند شما بهترین تجربه ممکن را در اختیار کاربران خود قرار می دهید. برای انجام این کار ، باید مخاطب هدف خود و نحوه جستجو را درک کنید.

تحقیقات کلمات کلیدی Longtail باید قسمت بزرگی از استراتژی بازاریابی محتوای شما باشد. گنجاندن موفقیت آمیز این کلمات کلیدی در محتوای شما ، شما را قادر می سازد تا هدف کاربر را مطابقت داده و بازدیدکنندگان خود را تجربه ای عالی کنید.

هنگامی که با استفاده از زبانی که آنها برای جستجو استفاده می کنند میزان بازدید خود را افزایش داده و کاربران را بهتر درگیر می کنید ، می تواند نتایج قابل توجهی برای وب سایت شما به همراه داشته باشد.

آیا با کلمات کلیدی longtail موفقیت کسب کرده اید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید