آموزش سئو

چگونه SEO Podcast خود را دوستانه بسازیم

آوریل 6, 2020

پادکست

قبلاً در مورد آن شنیده اید و شرط می بندم که حتی به تعداد انگشت شماری پادکست گوش کرده اید. اما شما احتمالاً هنوز ایجاد نکرده اید.

فقط به این روش فکر کنید …

بیش از 1 میلیارد وبلاگ و تقریبا 7 میلیارد نفر وجود دارد
در این دنیا. این 1 بلاگ برای هر 7 نفر است …

از طرف دیگر ، تقریبا 700000 پادکست وجود دارد. این بدان معناست که برای هر 10،000 نفر فقط 1 پادکست وجود دارد.

پادکست 1،428 برابر کمتر از وبلاگ نویسی است.

بنابراین ، آیا باید وقت خود را در پادکست هدر دهید؟

خوب ، بگذارید این را از شما بپرسم … آیا می خواهید روشی جدید برای ترافیک ارگانیک بیشتری از Google داشته باشید؟

من حدس می زنم شما گفتید بله. اما قبل از اینکه به شما یاد بگیرم چگونه این کار را انجام دهم ، اجازه دهید ابتدا برخی از آمار پادکست را برای شما تقسیم کنم ، در صورتی که هنوز قانع نشده اید.

آیا پادکست حتی ارزش آن را دارد؟

از منظر بازاریابی و کسب درآمد ، پادکست نیز خیلی بد نیست.

من پادکست به نام مدرسه بازاریابی دارم که با دوستانم اریک سیو انجام می دهم. ما چیزهای زیادی برای بازاریابی آن انجام نداده ایم و با گذشت زمان این رشد طبیعی شده است.

در اینجا آمار مربوط به ماه گذشته است.

ماه گذشته ما 1،083،219 بارگیری یا “گوش” شنیده ایم. برای اینکه ایده ای در مورد ارزش آن به شما ارائه دهیم ، رویای میزبان 60،000 دلار برای یک آگهی تبلیغاتی به ما پرداخت…

آنها همچنین مدتی به ما پرداخت می کنند ، از نظر فنی ما یک قرارداد 1 ساله به ارزش 720،000 دلار داریم.

در حال حاضر در بالای پول تبلیغ ، اریک و من هر دو مشتری از پادکست خود گرفته ایم. گفتن این که چقدر درآمد از پادکست در خارج از تبلیغات کسب کرده ایم دشوار است ، اما می توان گفت در جایی در محدوده 7 رقمی به راحتی می توان گفت.

به خاطر داشته باشید ، هنگامی که از طریق تبلیغات درآمد کسب می کنم یا برای آژانس تبلیغاتی خود درآمد کسب می کنم ، هزینه هایی وجود دارد که به هیچ وجه این درآمد به معنای سود نیست.

متأسفانه ، هزینه های من واقعاً زیاد است ، اما من آن را برای هزینه پس انداز می کنم
پست متفاوت

اما اینجا نکته جالب اینجاست: اریک و من فقط 3 ساعت در ماه صرف ضبط قسمت پادکست برای کل ماه می کنیم. بنابراین ، بازده مالی برای مدت زمان صرف ما زیاد است.

و اگر این شما را قانع نمی کند که باید به پادکست بپیوندید ، در اینجا آمار دیگری وجود دارد که ممکن است:

  • 32٪ آمریکایی ها حداقل به پادکست گوش می دهند
    یکبار در ماه.
  • 54 درصد شنوندگان در مورد خرید محصولات تبلیغاتی فکر می کنند
    در پادکست ها
  • مشاغل 497 میلیون دلار برای تبلیغات پادکست در کشور خرج کردند
    2018 (احتمالاً اکنون بسیار بزرگتر).
  • 51٪
    شنوندگان ماهانه پادکست فعال
    درآمد سالانه خانوار در
    حداقل 75000 دلار

اگر پادکست ایجاد نکرده اید ، این راهنما خواهد شد
چگونه به شما یاد می دهد
. و این
یکی
به شما می آموزد که چگونه 10،000 بار اول بارگیری کنید.

مقاله مرتبط  دوره رایگان بازاریابی الکترونیکی شما

خوب ، و اکنون برای قسمت جالب …

نحوه دریافت ترافیک بیشتر SEO از طریق پادکستینگ

در سال 2019 ، Google مشاهده کرد که پادکست ها با چه سرعتی در حال رشد هستند و آنها نمی خواستند از دست بدهند.

آنها می خواستند مردم حتی به هنگام یادگیری اطلاعاتی که از طریق فرمت صوتی به آنها داده می شود ، به طور مداوم از Google استفاده کنند. بنابراین آنها تصمیم به ایجاد تغییر در موتور جستجوگر و الگوریتم خود گرفتند و شروع به فهرست کردن پادکست ها و رتبه بندی آنها کردند.

و بسته به آنچه جستجو می کنید و خاص تر به دست می آورید ، حتی متوجه خواهید شد که Google جزئیات قسمت های خاص را بیرون می کشد. این به وضوح نشان می دهد که آنها قادر به پخش خودکار صدا هستند.

این نباید زیاد شوک آور باشد زیرا آنها سالها این فناوری را تجربه کرده بودند. آنها از آن در YouTube استفاده می کنند تا بفهمند واقعاً یک فیلم چیست.

اما اینجا مسئله است ، فقط ضبط یک پادکست و قرار دادن
در آنجا قرار نیست یک تن از ترافیک جستجو برای شما فراهم شود.

بنابراین چگونه می توانید ترافیک سئو بیشتری را به پادکست خود بدست آورید؟

با موضوعات شروع می شود

پادکست بسیار شبیه به وبلاگ نویسی است.

اگر یک پست وبلاگ در هر موضوع تصادفی ایجاد کنید که هیچ کس نباشد
به خواندن اهمیت می دهد ، پس نمی خواهید ترافیک زیادی ایجاد کنید … خواه
از جستجوی اجتماعی است.

همین مورد برای پادکست نیز پیش می رود. اگر اپیزودی با موضوع تصادفی دارید که کسی به آن گوش نمی کند گوش دهید ، بنابراین بارگیری های زیادی دریافت نخواهید کرد (یا گوش می دهید) و تعداد بسیار کمی از SEO SEO نیز دریافت خواهید کرد.

فقط به چند قسمت از آمار ما نگاهی بیندازید.

به تصویر بالا نگاه کنید ، خواهید دید که برخی بهتر از این عمل می کنند
دیگران.

به عنوان مثال ، قسمت “7 راز برای فروش اقلام بلیط بالا” انجام نمی شود ، همچنین “7 بهترین کنفرانس بازاریابی 2020” یا حتی “چگونه می توان ثبت نام های با هزینه بیشتری را در قیف خود سوار کرد”.

شما همیشه نمی توانید برای هر پادکست ضربه ای بزنید
شما آزاد می شوید ، اما یک استراتژی ساده وجود دارد که می توانید برای افزایش موفقیت خود استفاده کنید
نرخ.

ابتدا به Ubersuggest بروید
و یک کلمه کلیدی یا عبارت مربوط به آنچه در پادکست شما وجود دارد تایپ کنید.

هنگامی که کلمه کلیدی یا عبارت خود را تایپ کردید ، ضربه بزنید.

شما بر روی صفحه نمایش خواهید دید که چیزی شبیه به این است:

سپس در ناوبری سمت چپ ، روی گزینه “ایده های محتوا” کلیک کنید.

از آنجا لیستی از موضوعات محبوب را در مورد موضوعی که تحقیق می کنید مشاهده خواهید کرد.

این گزارش پست های محبوب وبلاگ را بر اساس سهام اجتماعی ، ترافیک سئو و لینک های پشتیبان تجزیه می کند.

مقاله مرتبط  سریعترین (و ارزانترین) راه برای ضرب و شتم رقابت های خود

به طور معمول ، اگر یک پست وبلاگ همه 3 را داشته باشد ، به این معنی است که افرادی مانند موضوع را دوست دارند. حتی اگر از بین 3 مورد فقط 2 باشد ، این نشان می دهد که مردم به موضوع علاقه مند هستند.

آنچه پیدا کردیم اینست که اگر موضوعی به خوبی پست وبلاگ را انجام داده است ، معمولاً یک قسمت پادکست را نیز انجام می دهد.

با وب ببینید ، وبلاگ های زیادی هستند ، بیشتر مباحث مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند. اما با پادکست ، برعکس است. از آنجا که پادکست های بسیار کمی وجود دارند ، بیشتر مباحث پوشش داده نشده اند.

و اگر این مباحث وبلاگ مورد ضرب و شتم قرار گرفته و آنها را به قسمت های پادکست تبدیل کنید ، محتوای جدید و تازه ای به حساب می آید که مردم می خواهند آن را بشنوند. و آنها تمایل دارند که واقعاً خوب عمل کنند.

اکنون باید به کلمات کلیدی شیرجه بزنید

امیدوارم شما همچنان در گزارش ایده های محتوا هستید و ایده هایی برای یافتن آنها پیدا کرده اید.

اگر اینطور نیست ، کافی است به پایین گزارش ایده های محتوا بروید و به کلیک بعدی ادامه دهید … حتی اگر فقط چند عدد نشان داده شود ، نگران نباشید ، میلیون ها نتیجه وجود دارد و با رفتن به صفحه بعد ، صفحات بیشتری نشان داده می شوند بالا

پس از یافتن موضوعی ، می خواهم بر روی دکمه “کلید واژه ها” در زیر ستون “بازدیدهای تخمینی” کلیک کنید.

با این کار کلید واژه های خاص تری به شما می دهد و بنابراین می توانید در طول قسمت پادکست خود به عمق بیشتری بروید.

به یاد داشته باشید که Google قادر است رمز صوتی شما را رمزگشایی کند و می داند چه مباحث و کلمات کلیدی را پوشش می دهد.

بنابراین ، هنگامی که یک کلمه کلیدی را در پادکست خود ذکر می کنید ، قسمت پادکست شما به احتمال زیاد برای آن کلمه کلیدی یا عبارت رتبه بندی می شود.

اما چند مورد وجود دارد که من در کل این فرآیند آموخته ام:

  1. نیازی به مطالب کلمات کلیدی نیست – اگر می خواهید از نظر ارگانیک به درجه خوبی برسید ، لازم نیست 100 بار یا هر چیز دیوانه کننده یک کلمه کلیدی را ذکر کنید. هر وقت طبیعی بود ، آن را ذکر کنید.
  2. عناوین اپیزودهایی که حاوی کلمات کلیدی محبوب هستند ، تمایل به پیشرفت بهتری دارند – تحقیق در مورد کلمه کلیدی خود را انجام داده و کلمات کلیدی صحیح را در عنوان خود وارد کنید (من به شما نشان می دهم که کمی).
  3. عناوین اپیزود که شامل سوالات است ، به خوبی انجام می شود – سرانجام ، شما همچنین خواهید دید که این قسمت ها عملکرد بهتری دارند زیرا وقتی افراد در آینده از دستیارهای هوشمند مانند الکسا و گوگل هوم سؤال می کنند ، در نهایت شروع خواهید کرد که آنها را از پادکست ها بیرون می کشند.

بنابراین چگونه می توانید کلمات کلیدی و سوالی مناسب را پیدا کنید
در پادکست های خود گنجانید؟

مقاله مرتبط  نحوه ساختن پیوندها با استفاده از Google Alerts

به Ubersuggest برگردید و کلمه کلیدی یا عبارت مربوط به یک قسمت پادکست را که می خواهید ایجاد کنید تایپ کنید. اکنون این موضوع باید کمی راحت تر باشد زیرا شما قبلاً از گزارش ایده های محتوا استفاده کرده اید تا موضوعات مهم را ارائه دهید که مردم می خواهند درباره آنها بشنوند. ?

این بار ، می خواهم شما را در گزارش “ایده های کلمه کلیدی” در ناوبری سمت چپ کلیک کنید.

سپس لیستی از پیشنهادات را مشاهده خواهید کرد که چیزی شبیه به این است.

با حرکت به پایین ، به طور مداوم کلمات کلیدی بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

در مورد داده های CPC نگران نباشید ، بلکه می خواهید به نمره دشواری سئو توجه کنید زیرا هرچه نمره آسان تر باشد شانس بهتری برای رتبه بندی قسمت پادکست خود در Google خواهید داشت. همچنین ، به حجم جستجو نگاه کنید … هرچه تعداد این تعداد بالاتر باشد ، به این معنی است که گوشهای بالقوه بیشتری پیدا می کنید.

توصیه من برای شما این است که کلمات کلیدی و عباراتی را هدف قرار دهید که مشکل SEO آنها 40 یا کمتر باشد.

وقتی لیستی از کلمات کلیدی را تهیه کردید ، می خواهم روی پیوند پیمایش “مرتبط” در آن گزارش کلیک کنید.

اکنون ، لیست کلمات کلیدی بسیار بزرگ تری خواهید دید.

در این حالت ، 405.513 کلمات کلیدی مرتبط را مشاهده می کنید که می توانید هدف گذاری کنید. مجدداً داده های CPC را نادیده بگیرید اما کلمات کلیدی را با مشکل سئو 40 یا کمتر از آن صرفنظر کنید و هرچه کلید واژه محبوب تر باشد بهتر است.

در آخر ، من می خواهم روی پیوند پیمایش “سوالات” کلیک کنید …

سپس به لیست بروید و لیستی از آنها را مشاهده خواهید کرد
سوالاتی که می توانید هدف قرار دهید.

طبق گفته Comscore ، بیش از 50٪ از جستجوها جستجوهای صوتی هستند. بخش عمده ای از این سؤال ها است ، بنابراین پوشاندن آنها در پادکست شما یا حتی برچسب زدن به عناوین شما بر اساس سوالات راهی عالی برای بدست آوردن ترافیک بیشتر است.

اگر فکر نمی کنید که به دنبال سوالات باشید ، استراتژی خوبی است
برای به دست آوردن ترافیک بیشتر ، فقط به Quora نگاه کنید.

با حدود 111،114،424 بازدید تخمینی در ماه از Google ، Quora با بهینه سازی سایت خود برای کلمات کلیدی مرتبط با سؤال ، ترافیک زیادی را بدست می آورد.

نتیجه

گوگل
محبوب ترین سایت در جهان است
. خواه عاشق SEO باشید یا از آن متنفر باشید ، شما
چاره ای جز بهره بردن از آن ندارید.

یک راه برای به دست آوردن بیشتر ترافیک سئو نوشتن تن محتوا و بازاریابی محتوا است. این یک رویکرد رقابتی است و باید آن را در نظر بگیرید.

اما راه حل دیگری که حتی ساده تر است ایجاد پادکست و رتبه بندی خوب آن در Google است.

و در حالت ایده آل ، شما باید هر دو را انجام دهید.

پادکست دارید؟ آیا رتبه بندی صوتی را امتحان کرده اید
محتوا در گوگل؟

پاسخی بگذارید