آموزش سئو

چگونه ROI را با دکمه های Buy Now بهینه افزایش دهیم

سپتامبر 9, 2020

تجارت الکترونیکی به یک صنعت محبوب تبدیل شده است.

با راه اندازی همه مشاغل تجارت الکترونیکی و برادر همسرشان ، رقابت بسیار سخت است.

به همین دلیل شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا بتوانید خود را برای فروش بیشتر موقعیت دهید.

یکی از راه های انجام این کار بهینه سازی دکمه های Buy Now است.

دکمه Buy Now چیست و چرا بهینه سازی مهم است؟

ترك سبد خرج مشاغل است در جهان 4.6 تریلیون دلار. تحقیقات نشان میدهد اینکه دو دلیل مهم خریداران از خرید گاری این موارد است:

  • 28٪ می گویند این به دلیل مجبور شدن برای ایجاد یک حساب کاربری است
  • 21٪ می گویند که این امر به دلیل روند طولانی (یا پیچیده) تسویه حساب است

دکمه های خرید بهینه شده با شروع یک فرآیند ساده تر پرداخت می توانند به ساده سازی این روند برای کاربران کمک کنند. در ساده ترین شکل ، دکمه Buy Now یک پیوند یا دکمه CTA واقعی است که با کلیک بر روی آن ، خریداران مستقیماً به یک آدرس می روند:

  • صفحه محصولاگر این محصول جدید را تبلیغ می کنید و می خواهید قبل از خرید برخی از اثبات های اجتماعی را ببینید ، این بهترین نتیجه را دارد.
  • سبد خرید: به دنبال افزایش میزان خود هستید ارزش سفارش متوسط (AOV)؟ سپس دکمه Buy Now خود را به سبد خرید پیوند دهید و خریداران را تشویق کنید تا آستانه معامله یا حمل و نقل را که تعیین کرده اید برآورده کنند.
  • صفحه پرداخت: این بهترین عملکرد برای محصولاتی است که با فوریت و کمبود تبلیغ می کنید ، مانند فروش فلش.

مزایای دکمه های Buy Now این است که باعث کاهش نرخ کنار رفتن سبد خرید و افزایش فروش می شود.

در اینجا یک نمونه معمول از غول تجارت الکترونیکی ، آمازون آورده شده است:

دکمه خرید هم اکنون برای مثال تجارت الکترونیک آمازون

4 روش برای خرید الکترونیکی دکمه خرید اکنون می تواند به افزایش درآمد شما کمک کند

بگذارید چهار دلیل ساده و در عین حال قدرتمند برای شما نشان دهم که چرا دکمه های Buy Now می توانند تفاوت اساسی در نتیجه شما ایجاد کنند:

تولید تقاضا

تولید تقاضا جنبه مهمی در افزایش فروش آنلاین است. دکمه خرید بهینه شده بهینه ، راهی عالی برای تولید تقاضا در چندین سیستم عامل آنلاین است.

روند پرداخت را تسریع کنید

دکمه های Buy Now از بیشتر مراحل و پروتکل هایی عبور می کند که خریداران باید برای خرید خود انجام دهند و در نتیجه به مشتریان در خرید سریعتر کمک می کنند.

رد کردن ایجاد حساب

هرکسی که از فروشگاه شما خرید می کند نمی خواهد حساب ایجاد کند. یک دکمه Buy Now خرید خرید محصولات فروشگاه شما را به عنوان مهمان از هر بستری که محصول شما را ببینند آسان می کند.

بهبود تجربه کاربری (UX)

با استفاده از دکمه Buy Now ، می توانید از هر وب سایت یا سیستم عامل (مانند رسانه های اجتماعی) که از عملکرد دکمه Buy Now پشتیبانی می کند ، به مشتریان خود بفروشید. این به شدت UX شما را بهبود می بخشد ، زیرا مشتریان می توانند در عرض چند ثانیه از همان سایت خرید کنند.

دکمه های Buy Now زندگی را برای شما و هم برای مشتریان راحت تر می کند.

از کجا می توانید دکمه های Buy Now را استفاده کنید؟

یکی از بزرگترین مزایای دکمه های Buy Now برای تجارت الکترونیکی این است که به حداکثر ROI بازاریابی در همه کانال کمک می کند.

مقاله مرتبط  چگونه راهنمایان محلی Google قابلیت مشاهده را بهبود می بخشند

https://www.youtube.com/watch؟v=wfVXWz1xLKA

با وجود بسیاری از سیستم عامل ها و کانال ها ، ایجاد فروش در مشاغل تجارت الکترونیکی کاملاً مشکل است. وقتی می خواهید چشم اندازهای خود را به پایین قیف فروش منتقل کنید ، دلیل اصلی اصطکاک تعداد نقاط لمسی مورد نیاز برای انتقال آنها از یک محتوا به سبد خرید شماست.

جایی که دکمه های Buy Now می توانند روز را نجات دهند.

با قرار دادن دکمه ها روی سیستم عامل هایی که مخاطبان هدف شما اغلب آنها را فرا می گیرد ، می توانید آنها را تشویق به خرید دقیقاً از همان سیستم عامل کنید. نمی دانید برای موفقیت در تجارت الکترونیکی از کجا می توانید از دکمه Buy Now استفاده کنید؟ در اینجا برخی از م mostثرترین مکانها آورده شده است:

در پست های وبلاگ از دکمه های Buy Now استفاده کنید

مطالعات نشان می دهد که 87٪ مردم قبل از تصمیم گیری برای خرید ، روی یک محصول بصورت آنلاین تحقیق کنید. یکی از روشهای تحقیق آنها مطالعه پستهای وبلاگ است. اینها می تواند بررسی محصولات به سبک وبلاگ یا سایر مطالب باشد که محصول ذکر شده را ذکر یا ذکر می کند.

برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی ، ایجاد اختلاف بین تجربه محتوا و تجربه خرید می تواند یک مشکل باشد. تعداد کمی موفق به طراحی تجربه ای شده اند که نتیجه آن خریداران علاقه مند در واقع چک کردن است. (اگر در این زمینه به کمک نیاز دارید ، در صورت تمایل به صفحه مشاوره بازاریابی دیجیتال من مراجعه کنید.)

دکمه های Buy Now انتقال طولانی مدت از محتوا به پرداخت را از بین می برد.

دکمه خرید هم اکنون برای تجارت الکترونیکی به عنوان مثال وبلاگ

با کلیک بر روی دکمه موجود در محتوا ، خوانندگان مستقیماً به صفحه محصول منتقل می شوند و در آنجا می توانند خرید خود را انجام دهند.

با دکمه های Buy Now ، ROI خود را برای بازاریابی ایمیل افزایش دهید

بازاریابی از طریق ایمیل برای ایجاد فروش برای تجارت شما مهم است. این به طور متوسط ​​ROI را نشان می دهد 44 دلار برای هر دلار خرج شده.

به همین دلیل شما باید یک دکمه Buy Now را در تبلیغات ایمیل خود بگنجانید. این یک استراتژی جامع بازاریابی را تقویت می کند.

این یک مثال خوب از Etsy است. این به کاربر هشدار می دهد که کالایی که قبلاً به سبد خرید خود اضافه کرده اند اکنون در حال فروش است و به وی انگیزه خوبی برای تکمیل روند فروش می دهد:

etsy کمپین ایمیل اکنون دکمه خرید را کلیک کنید

این امر با ساده سازی ایمیل برای تجربه پرداخت ، به یک UX عالی کمک می کند.

با دکمه های Buy Now در جنگ بازاریابی سهامداران پیروز شوید

بازاریابی وابسته در حال حاضر بسیار عصبانی است زیرا راه اندازی یک سایت وابسته بسیار آسان است.

با این حال ، انجام آن به طور موثر ، یک چیز دیگر است.

به همین دلیل شما باید از قدرت دکمه Buy Now استفاده کنید و آن را به پیوندهای وابسته خود اضافه کنید. جذابیت بصری یک دکمه Buy Now جذاب تر از یک پیوند عادی است و مطمئناً باعث افزایش تبدیل شما می شود.

با دکمه های Buy Now ، هدف گیری مجدد خود را افزایش دهید

آمار می گوید متوسط ​​نرخ تبدیل در وب سایت ها برابر است حدود 2٪. این بدان معناست که 98٪ افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند هرگز اقدامی انجام نمی دهند.

مقاله مرتبط  چگونه می توان نوار کناری خود را در وردپرس ویرایش کرد

اینجاست که هدف گذاری مجدد بازی می شود.

با استفاده از کوکی ها می توانید آنها را در سراسر وب نمایش داده و محصولات خود را به ویژه “کالایی که آنها علاقه مند شده اند” دنبال کنید.

دکمه Buy Now را وارد کنید.

یک کمپین طراحی مجدد هدفمند با دکمه Buy Now که به همان اندازه بهینه شده است ، یک راه حل قدرتمند برای بازگرداندن بازدیدکنندگان برگشتی و تبدیل آنها به مشتریانی است که به آنها پول می دهند.

نحوه بهینه سازی تجارت الکترونیکی خود دکمه خرید هم اکنون برای تبدیل مواد منفجره: 3 نکته آسان

برای درک چگونگی بهتر بهینه سازی دکمه خرید اکنون ، ابتدا باید موارد را بشناسید روانشناسی پشت آن در اینجا توضیح مختصری در مورد چگونگی اطمینان از تبدیل دکمه شما مانند باندبازی ها آورده شده است:

گاوهای بنفش باعث فروش می شوند

اولین بار توسط شی گودین ساخته شد ، یک گاو بنفش از دست دادن سخت است.

این دقیقاً همان چیزی است که دکمه Buy Now شما باید باشد. برای دستیابی به این هدف ، دکمه Buy Now شما باید به گونه ای طراحی شود که کاملاً متفاوت از بقیه سایت شما باشد. دو روش برای بزرگ کردن دکمه Buy Now شما و استفاده از رنگ متضاد.

برای اینکه دکمه Buy Now شما یک گاو بنفش باشد ، باید به نظر برسد که متعلق به آن نیست.

این استراتژی طراحی به شما کمک می کند تا به دو چیز دست پیدا کنید:

  • تاثیر بصری: با متفاوت بودن ، دکمه Buy Now شما بلافاصله جلب توجه می کند.
  • کنجکاوی را برانگیزانید: انسان ذاتاً کنجکاو است. هر چیز متفاوت باعث ایجاد کنجکاوی می شود و کاربران را مجبور می کند تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام دهند.

.این دو مرحله اطمینان حاصل خواهد کرد که کاربران از نزدیک به پیشنهاد شما نگاه می کنند – و امیدوارم فروش شما افزایش یابد.

برای راه اندازی یک پاسخ احساسی از روانشناسی رنگ استفاده کنید

تحقیقات ثابت کرده است که بسیاری از مردم مدتهاست آن را انکار می کنند: تصمیمات خرید مردم است بیشتر مبتنی بر احساس است تا منطق.

یکی از بهترین راه های ایجاد پاسخ های عاطفی استفاده از روانشناسی رنگ است.

رنگ یک روش عالی برای ایجاد احساس در افراد است که شما می خواهید آنها احساس کنند و مهمتر از همه ، اقدامی را که می خواهید انجام دهند انجام دهید. بنابراین کدام رنگ ها با دکمه های Buy Now کارایی بهتری دارند؟

در اینجا چند نمونه هستند:

قرمز

رنگ قرمز هیجان و فوریت را به همراه دارد. اینها احساساتی است که خریداران را ترغیب می کند سریع وارد عمل شوند. احساس هیجان همچنین به خریداران کمک می کند تا از خرید خود هیجان زده شوند و در نتیجه آنها را ترغیب به کلیک بر روی دکمه Buy Now خود کنید.

دکمه قرمز خرید اکنون دکمه

نارنجی

این رنگ احساس اعتماد به نفس ، گرما ، فعالیت و دوستی را القا می کند. این بهترین گزینه برای دکمه های Buy Now است که محصولات خارجی و سایر محصولات مرتبط با هیجان ، نشاط و سرگرمی را می فروشند.

مقاله مرتبط  بهترین سازندگان وب سایت در سال 2020
اکنون دکمه خرید را بزنید برای تجارت الکترونیکی نارنجی

سبز

رنگ سبز اغلب با آرامش ، طبیعت ، قدرت و سلامتی همراه است. فروش مکمل ها و سایر محصولات بهداشتی یا لوازم جانبی کشاورزی؟ یک دکمه سبز خرید اکنون می تواند با ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان هدف ، به شما در پیشبرد فروش کمک کند.

دکمه خرید سبز اکنون مثال تجارت الکترونیکی است

آبی

همراه با آرامش ، آب ، قابلیت اطمینان و آرامش ، رنگ آبی برای مارک هایی که می خواهند احساس امنیت ، قابلیت اطمینان و ثبات را ایجاد کنند ، درست مانند آرم های فورد ، سامسونگ و پی پال بهترین عملکرد را دارد.

تجارت الکترونیکی آبی به عنوان مثال دکمه خرید

جایگذاری می تواند به شما کمک کند بانک بیشتری داشته باشید

قرار دادن دکمه های Buy Now برای تجارت الکترونیکی می تواند مشکل باشد. این امر به ویژه در سیستم عامل هایی که هیچ کنترلی روی آنها ندارید ، صدق می کند.

با این حال ، در صفحات وب خود مکانی را که کاربران نمی توانند از دست بدهند پیدا کنید و دکمه Buy Now خود را در آنجا قرار دهید. چند مکان برای بررسی عبارتند از:

  • بلافاصله زیر تصویر برجسته محصول خود
  • بالای صفحه ، اگر در وب سایت ، صفحه فرود یا ایمیل باشد.

نکته اصلی در جایگذاری این است که اطمینان حاصل کنید دکمه Buy Now موقعیت برجسته ای دارد.

پیگیری و تجزیه و تحلیل برای تجارت الکترونیکی دکمه های خرید هم اکنون

پیگیری عملکرد دکمه های Buy Now شما کار ساده ای نیست. به این دلیل است که شما باید آن را در چندین دامنه و کانال ردیابی کنید.

یکی از بهترین راه حل ها برای ردیابی دکمه Buy Now شما در چندین دامنه ، استفاده از آن است عملکرد ردیابی بین دامنه Google Analytics. باید به درستی نصب شود ، زیرا یک خطای واحد در پیکربندی دامنه متقابل شما می تواند منجر به عدم داده یا نقص داده شود.

با این وجود ، پس از پیکربندی صحیح ، می توانید داده های ارزشمندی را برای بهینه سازی مبارزات خود در سیستم عامل های مختلفی که محصول (های) خود را در آن بازاریابی می کنید ، بدست آورید. از نمایش گرفته تا تبدیل ، هر داده کوچک طلا است.

تست دکمه های خرید اکنون

دکمه های Buy Now اغلب بسیار ساده به نظر می رسند ، اما عوامل زیادی در طراحی و استقرار یک عامل موثر دخیل هستند.

یکی از این عوامل آزمایش تأثیر دکمه Buy Now شماست.

صرف نظر از اینکه برای ایجاد یک دکمه خرید کامل اکنون چه مقدار از زمان و منابع خود صرف می کنید ، فاکتورهایی وجود دارد که باید قبل از اجرای دکمه خود آزمایش کنید ، از جمله:

  • تنظیمات پرداخت
  • سازگاری مرورگر
  • سازگاری دستگاه
  • اندازه
  • تعیین سطح
  • رنگ
  • کپی 🀄

علاوه بر این عوامل ، مطمئن شوید که پیوندهای شما کار می کنند و خریداران را به صفحه مناسب می فرستند.

نتیجه

آیا به دنبال فروش بیشتر به فروشگاه تجارت الکترونیک خود هستید؟

سپس یکی از مهمترین عناصر موجود در دارایی خود را فراموش نکنید – دکمه خرید اکنون. وقتی بهینه و به خوبی به کار گرفته شود ، این عنصر ساده می تواند معجزه آسایی را در مورد خط اصلی شما ایجاد کند.

بهترین روشهای دکمه Buy Now به شما در فروش بیشتر کمک کرده است؟