آموزش سئو

چگونه Pinterest Story Pins می تواند بازاریابی شما را بهبود ببخشد

اکتبر 16, 2020

اینستاگرام ، فیس بوک و اسنپ چت تمایل دارند بر بحث بازاریابی در شبکه های اجتماعی مسلط شوند. به نظر می رسد Pinterest از دست کم گرفته شدن خسته شده است.

آنها اخیراً ویژگی جدیدی را به بازار عرضه کرده اند که این فرصت را دارد تا دنیای بازاریابی Pinterest را تغییر دهد. بنابراین ، چه چیزی است ، و شما باید در مورد آخرین ویژگی Pinterest بدانید؟

خواه یک پیشکسوت فصلی Pinterest باشید و یا تازه وارد سیستم عامل رسانه های اجتماعی ، Pinterest Story Pins فرصتی مهیج را برای تعامل با مخاطبان خود و جلب توجه بیشتر برند خود ارائه می دهد.

پین های داستان به شما امکان می دهد ارزش بیشتری به پیروان خود ارائه دهید ، الهام بخش عمل باشید و مهمتر از همه ، ترافیک وب سایت خود را هدایت کنید.

این ویژگی جدید به زودی در سیستم عامل رایج خواهد شد ، بنابراین در اینجا چند نکته برای کمک به شما در استفاده بیشتر از Pin Pins داستان وجود دارد.

Pinterest Story Pins چیست؟

داستان پین هستند آخرین ویژگی از Pinterest که به مارک ها اجازه می دهد محتوای “الهام بخش” مورد نظر پیروان شما را ایجاد کنند. برخلاف پین معمولی ، که فقط یک تصویر یا ویدئو با توضیحات و پیوند است ، Story Pins به شما امکان می دهد چندین صفحه از تصاویر ، فیلم ها ، متن و پیوندها را ترکیب کنید.

بین پنج تا 20 اسلاید ساخته شده است ، Pinterest Story Pins به شما فرصت می دهد یک داستان بگویید و مخاطب خود را در عمق بسیار بیشتری درگیر کنید. برخلاف داستان های اینستاگرام و فیس بوک ، پس از یک دوره زمانی مشخص منقضی نمی شوند.

Story Pins به کاربران این امکان را می دهد تا محتوای بی نظیر را مستقیماً در Pinterest منتشر کنند ، نه اینکه فقط مطالب منتشر شده را در جای دیگر پخش کنند.

این بستر مناسبی را برای نمایش محتوای طولانی تر و عمیق تر از پین های معمولی شما فراهم می کند و افراد را به سمت محتوای وب سایت شما سوق می دهد.

در اینجا مثالی از Story Pin برای بررسی چمدان آورده شده است:

Pintereststorypinexample1

آنها همچنین می توانند برای راهنماهای سفر استفاده شوند ، مانند این یکی از راهنمای داخلی Edinburgh:

Pinterest داستان پین مثال 2

برای مشاغل ، Story Pins یک فرصت عالی برای به نمایش گذاشتن تخصص و درگیر کردن افراد با محتوای ارزشمند است.

با استفاده از قابلیت درج چندرسانه ای ، متن بیشتر و پیوندهای بیشتر ، می توانید توجه افراد را به خود جلب کنید ، آنها را به خود مشغول کنید و سپس آنها را کلیک کنید تا روی وب سایت خود کلیک کنند.

چه کسی می تواند از پین های Pinterest Story استفاده کند؟

Pinterest Story Pins هنوز به تدریج در حال پخش است ، بنابراین هنوز در همه کشورها در دسترس نیست.

از بسیاری از سازندگان در ایالات متحده دعوت شده است تا ابتدا ویژگی Story Pin را بررسی کنند ، اما اگر هنوز دسترسی ندارید ، می توانید درخواست خود را در وب سایت Pinterest.

pinterest story pins عکس صفحه از وب سایت

تکمیل این درخواست چند ثانیه طول می کشد و شما خواهید فهمید که آیا می توانید در طی پنج تا هفت روز کاری به Pinterest Story Pins دسترسی پیدا کنید.

دسترسی زودهنگام به شما امکان می دهد قبل از اینکه بقیه مزایا را ببینند ، می توانید این ویژگی جدید مهیج را ببینید و درک کنید که چگونه می تواند برای تجارت شما کار کند ، بنابراین ارزش تلاش را دارد.

هنگامی که به شما امکان دسترسی به Story Pins در Pinterest داده شد ، در این صورت می توانید آب میوه های خلاقانه خود را به جریان بیندازید و ببینید چه محتوای عالی را می توانید در 20 صفحه جای دهید!

چگونه می توان تجارت خود را برای گسترش پین های داستان Pinterest آماده کرد

در حالی که منتظر شنیدن درخواست خود برای باز کردن قفل ویژگی Story Pins هستید ، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای آماده شدن انجام دهید. Story Pins ممکن است یک ویژگی جدید برای Pinterest باشد ، اما در پایان روز ، هنوز Pinterest است ، بنابراین شما ایده خوبی از آنچه که نتیجه می دهد و چه چیزی نیست.

مقاله مرتبط  نحوه شروع یک وبلاگ مامان و کسب درآمد در سال 2020

قبل از اینکه با سر و ته به Pin Pins برای Pinterest بپردازید ، مطمئن شوید که یک برنامه روشنی درباره نحوه استفاده از آنها دارید. در اینجا نحوه شروع کار آمده است.

مخاطب خود را درک کنید

Pinterest به شما امکان می دهد مخاطبان گسترده ای داشته باشید، اما این فقط در صورتی ارزشمند است که با پیام مناسب به افراد مناسب برسید. اگر می خواهید افراد مناسب را درگیر کنید ، باید درک کنید که مخاطبان شما چگونه هستند و نوع محتوایی را که می خواهند.

اگر مشاغل مستقر داشته باشید ، از قبل به داده های گسترده مخاطبان دسترسی دارید ، بنابراین از تجزیه و تحلیل خود نهایت استفاده را ببرید. برای درک بهتر مخاطبان و محتوای مورد نظر خود از تجزیه و تحلیل Pinterest ، سایر تجزیه و تحلیل های اجتماعی و داده های وب سایت خود استفاده کنید.

قبل از اینکه با Pinte Story Story خود شروع کنید ، مطمئن شوید که می توانید به این شش س aboutال درباره مخاطبان خود پاسخ دهید:

  1. آنها چه کسانی هستند؟
  2. بزرگترین مشکلات / مشکلات / خواسته های آنها چیست؟
  3. آنها اطلاعات مورد نیاز خود را از کجا پیدا می کنند؟
  4. محصول شما چه مزایایی برای آنها دارد؟
  5. چه چیزی منفی توجه آنها را جلب می کند؟
  6. به کی اعتماد دارند؟

چندرسانه ای خود را آماده کنید

با استفاده از Story Pins ، Pinterest به طور فعال محتوای تازه را تشویق می کند ، بنابراین با آماده سازی تمام تصاویر و فیلم های خود ، آنچه را که بدنبال آن هستند جستجو کنید. چندرسانه ای با کیفیت پایین در Pinterest (یا هر سیستم عامل اجتماعی) عملکرد خوبی ندارد ، بنابراین مطمئن شوید که در عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا سرمایه گذاری می کنید.

هنگام عکسبرداری از تصاویر و فیلم های خود ، به مخاطبان خود توجه داشته باشید و به آنها چیزی بدهید که آنها را به عمل وادارد.

شما اکنون آنقدر آزادی پیدا کرده اید که می توانید از 20 اسلاید استفاده کنید ، بنابراین از خلاقیت خود برای برجسته سازی سوزن های Story جدید خود استفاده کنید.

از Pinterest Analytics استفاده کنید

Pinterest در سال های اخیر تجزیه و تحلیل آنها را افزایش داده است و شما می توانید بینش بسیار مفیدی پیدا کنید اینجا. Story Pins ممکن است یک ویژگی جدید باشد ، اما مواردی که باعث موفقیت سنجاق های قدیمی شما در گذشته شده هنوز هم در حال کار هستند.

از Pinterest Analytics استفاده کنید تا بفهمید کدام پین ها در گذشته برای شما موفقیت آمیز بوده اند.

برای مشاهده تجزیه و تحلیل ، وارد حساب کاربری خود در Pinterest شوید و روی Analytics کلیک کنید.

Pinterest داستان چگونه می تواند تجزیه و تحلیل را ببیند

از آنجا خواهید دید که کدام پین ها بیشترین بازدید و جذابیت را دارند.

Pinterest داستان پین تجزیه و تحلیل مثال 1

پس از مشاهده محبوب ترین پین ها ، به روش هایی فکر کنید که با موفقیت می توانید آنها را به Story Pins تغییر دهید. به عنوان مثال ، آیا می توانید یک پست DIY را با دستورالعمل های دقیق به یک داستان پین تبدیل کنید؟

این یک روش عالی برای گسترش برخی از محبوب ترین مطالب شما و فرصتی برای دسترسی بیشتر به مخاطبان است.

این ممکن است اولین بار باشد که از Pin Pinterest Story استفاده می کنید ، اما می توانید با استفاده از محتوایی که قبلاً به خوبی کار کرده است ، مطمئن شوید که زمین را اجرا می کنید.

چرا باید تجارت شما از پین های Pinterest Story استفاده کند؟

Pinterest Story Pins هنوز در مراحل ابتدایی است ، به این معنی که در حال حاضر داده های زیادی برای عمل وجود ندارد.

با این حال ، ویژگی های مشابه با میلیون ها کاربر فعال روزانه در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام مورد توجه قرار گرفته است. Pinterest تلاش زیادی برای ایجاد نسخه خود کرده است.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس محلی جستجوگرها را به درستی انتخاب کنیم

این نشان می دهد Pinterest ویژگی داستان را تحت فشار قرار می دهد (مثل اینستاگرام) و اطمینان حاصل کنید که Story Pins بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

گذشته از اینکه Pinterest روی Story Pins سرمایه گذاری شده است – آنها بوده اند محاکمه آنها بیش از یک سال در بازارهای مختلف زندگی می کنند – به نظر می رسد این پایه های جدید دارای مزایای تجاری زیادی هستند.

با استفاده از پین های منظم ، وقت زیادی برای کسب کلیک شخصی ندارید – تصویر ، فیلم یا یک متن کوتاه باید تمام کارهای سخت را برای شما انجام دهد. با این وجود ، با استفاده از پین داستان ، چیزهای زیادی برای جذب مخاطب خود دارید.

همچنین می توانید لینک های متعددی را در خود داشته باشید که به شما فرصت بسیار بیشتری برای هدایت مخاطبان خود به وب سایت شما می دهد. از اینجا سفر مشتری را کنترل می کنید و در موقعیت عالی برای دستیابی به اهداف خود قرار دارید.

داستان کوتاه کوتاه: شما می خواهید به وب سایت خود کلیک کنید و برای این کار باید پیروان خود را با محتوای ارزشمندی درگیر کنید. Story Pins یک فرصت عالی برای انجام این کار است.

چه زمانی باید از پین های Pinterest Story استفاده کنید؟

پین Pinterest معمولی برای ایده آل است محتوای Pinterest سنتی مانند دستور العمل ها و نکات DIY. با این حال ، Story Pins یک منبع درخشان برای “راهنماهای راهنما” است که می توانید در هر طرحی انجام دهید.

به عنوان مثال ، مطلبی در مورد “چگونه می توان پین های داستانی کامل Pinterest را ایجاد کرد” ایده آل است ، و فیلم ها و متن مراحل ایجاد پین های جذاب داستان را نشان می دهد.

این یک فرصت عالی برای دوباره کاری برخی از پست های وبلاگ شما و تبدیل آنها به پست های آسان مصرف اجتماعی است. اگر راهنماهای راهنما ، دستور العمل ها ، پست های لیست ، راهنماهای DIY طولانی تر ، نکات مربوط به سفر یا حتی بررسی های دقیق داشته باشید ، یک پین Pinterest Story عالی دارید.

شما همچنان می خواهید پین های منظم ، با پیام های کوتاه ، کوتاه و قابل اجرا تولید کنید ، اما برای جزئیات بیشتر از Story Pins استفاده کنید.

Story Pins مانند پلی است بین پین های معمولی و محتوای کامل شما ، و این یک روش عالی برای جذب مخاطب به وب سایت شما برای مصرف محتوای بیشتر است.

نحوه ایجاد پین Pinterest Story

شما همه برای Pin Pinterest Story آماده هستید ، مخاطبان خود را محدود کرده اید ، خلاقیتان را آماده کرده اید و به شما اجازه دسترسی داده شده است ، بنابراین چگونه اولین پین داستان خود را ایجاد کنید؟

از طریق حساب تجاری Pinterest خود ، می توانید Story Pins را روی دسک تاپ یا تلفن همراه ایجاد کنید.

Pinterest Story Pins را روی دسک تاپ ایجاد کنید

  1. کلیک کنید بر روی ایجاد کردن دکمه را در گوشه بالا سمت چپ کلیک کرده و انتخاب کنید ایجاد پین داستان.
  2. حداکثر 20 تصویر یا فیلم اضافه کنید.
  3. صفحات خود را طراحی کنید. می توانید طرح را تغییر دهید ، متن متن را اضافه کنید ، تصویر خود را تنظیم یا تغییر اندازه دهید و صفحات بیشتری اضافه کنید.
  4. برای کمک به الهام بخشیدن به مخاطبان ، متن اضافی اضافه کنید.
  5. عنوان پین داستان خود را انتخاب کنید ، به صفحه ای که قرار است پین کنید انتخاب کنید و برچسب ها را اضافه کنید تا به افراد کمک کند پین شما را پیدا کنند.
  6. روی انتشار کلیک کنید.

Pin Pin های داستان را در تلفن همراه ایجاد کنید

  1. روی دکمه + در پایین صفحه کلیک کنید و Story Pin را انتخاب کنید.
  2. تصمیم بگیرید که سنجاق شما چیست. “دستور العمل” ، “صنایع دستی + DIY” یا “چیز دیگری” را انتخاب کنید.
  3. عکس ها و فیلم های خود را از کتابخانه خود انتخاب کنید.
  4. با انتخاب عکس روی جلد خود ، تغییر اندازه تصاویر و افزودن همپوشانی متن ، برای ایجاد پین Story خود به زندگی خلاقیت دهید.
  5. با ارائه عنوانی برای Story Pin خود ، انتخاب تخته برای سنجاق زدن ، افزودن جزئیات اضافی و ایجاد پین استوری خود با برچسب ها ، نکات مهم را اضافه کنید.
  6. روی انتشار کلیک کنید.
مقاله مرتبط  آنچه Coronavirus (COVID-19) برای بازاریاب ها معنی دارد

چه چیزی باعث می شود Pinterest Story موفقیت آمیز باشد؟

پین Pinterest Story موفق همه چیز در مورد نامزدی است. داستان های Pinterest به شما این امکان را می دهد که توجه مردم را برای مدت طولانی تری جلب کنید ، به شما فرصت بیشتری می دهد تا آنها را برای انجام عملی که می خواهید انجام دهند.

تجزیه و تحلیل Pinterest شما اطلاعات زیادی در مورد نحوه عملکرد Story Pins شما ایجاد می کند ، اما وب سایت نیز می تواند. شما می خواهید پین های شما در Pinterest به خوبی عمل کنند و تعداد زیادی نمایش و کلیک پیوندی دریافت کنند ، اما ما می توانیم این را بیشتر پیگیری کنیم و ببینیم مردم وقتی از پینترست می آیند چگونه با وب سایت ما ارتباط برقرار می کنند.

اگر پین های داستان شگفت انگیزی ایجاد می کنید که پیام شما را به دیگران القا می کند ، باید نتیجه آن این باشد که افراد به سایت شما کلیک کرده و زمان زیادی را برای درگیر کردن با محتوا صرف کنند.

با رفتن به Acquisitions ، سپس کانال های اجتماعی و کلیک روی Pinterest ، این مورد را در Google Analytics پیگیری کنید.

pinterest داستان پین نحوه بررسی ترافیک

از طریق ترکیبی از تجزیه و تحلیل Pinterest و داده های وب سایت خود ، می توانید درک خوبی از عملکرد Story Story جدید خود پیدا کنید.

نکاتی درباره ایجاد پین Pinterest Story

هدف اصلی با Story Pins نامزدی است ، اما دقیقاً چگونه می توانید برای رسیدن به این هدف پیش بروید؟ شما این فرصت را دارید که توجه مردم را به خود جلب کرده و آن را نگه دارید ، اما موارد مختلفی که Story Pins شما برای رسیدن به این هدف لازم دارد وجود دارد:

  • تصاویری با کیفیت بالا داشته باشید
  • با عناوین جذاب افراد را به سمت خود جلب کنید
  • انتظارات مردم را برآورده کنید
  • عمق بیشتری از پین متوسط ​​داشته باشید
  • تصاویر متمم را با متن مفید تکمیل کنید
  • از خلاقیت بیرون بیایید
  • الهام بخشیدن به عمل

شما از طریق Story Pins خود داستانی را تعریف می کنید و مانند هر داستان خوب ، بسیاری از جنبه های مختلف وجود دارد که باید جمع شوند. با ترکیب تصاویر زیبا با عناوین جذاب ، متن آموزنده و خلاقیت فراوان ، سنجاق های شما برجسته می شوند و مخاطب شما را ترغیب می کنند تا عملی را که می خواهید انجام دهد.

نتیجه

Pinterest Story Pins یک ویژگی جدید عالی برای کمک به تجارت در ارتباط بهتر با مخاطبان هدف خود است. اگرچه ویژگی جدید هنوز در دسترس نیست ، شما می توانید درخواست دسترسی داشته باشید و از رقابت پیشی بگیرید.

با استفاده از Story Pins ، روش دیگری برای جلب توجه افراد و درگیر کردن آنها با محتوای خود دارید. از بسیاری جهات ، آنها حتی بیشتر از پین های معمولی در انجام این کار موثر هستند ، بنابراین مطمئن شوید که از آن استفاده می کنید.

Pinterest آخرین پلتفرم رسانه های اجتماعی است که یک ویژگی داستانی را به نمایش می گذارد ، و احتمال دارد که این قالب برای ماندن بسیار زیاد باشد. پین های داستان به قسمت بزرگی از پلتفرم Pinterest تبدیل می شوند ، بنابراین شما همچنین می توانید با دادن محتوای خارق العاده و عمیق دنبال کنندگان خود به دنبال تسلط بر آنها باشید.

آیا هنوز شروع به استفاده از Pin Pin های داستان نکرده اید؟