آموزش سئو

چگونه Google Business My Business را بهینه کرده و برای فروش بیشتر از آن استفاده کنیم

آوریل 10, 2021

یکی از ساده ترین راه ها برای جلب بازدید و مشتری ، ادعا و بهینه سازی لیست Google My Business (GMB) شماست. Google برای کسب و کار من (GMB) ، لیستی از اطلاعات عملیاتی ، بررسی ها ، پست ها و موارد دیگر کسب و کار شما است.

برای این منظور ، چند نکته وجود دارد که باید قبل از بررسی نحوه ادعای تجارت خود در Google ، در نظر بگیرید.

مثلا:

  • مشتریان شما هنگام جستجوی تجارت آنلاین شما چه چیزهایی را پیدا می کنند؟
  • اگر لازم است شماره تلفن شما را بدانند ، چقدر سریع می توانند به آن دسترسی پیدا کنند؟
  • اگر آنها می خواهند بدانند که آیا پارکینگ در دسترس دارید ، چگونه این موضوع را می فهمند؟

شما باید اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات حتی قبل از دسترسی به وب سایت شما در اختیار مصرف کنندگان قرار دارد.

اگرچه بیشتر این اطلاعات به احتمال زیاد در وب سایت شما یافت می شود ، Google برای کسب و کار من محتوای شما را برای سازگاری در جستجوی Google و Maps فهرست می کند (Google Local Guides همچنین می تواند لیست های شما را برای سازگاری بررسی و ویرایش کند).

نمونه تجارت که ادعا کرده است Google my business

اما این فقط مکانی برای یافتن اطلاعات اولیه در مورد کسب و کار شما نیست.

با استفاده صحیح از Google My Business ، ابزاری قدرتمند است که می تواند درآمد شما را افزایش دهد و دیدگاه های ارزشمندی درباره مشتریان شما ارائه دهد.

من قصد دارم اهمیت آن و اینکه چگونه می توانید برای تولید بیشتر فروش آن را بهینه کنید ، توضیح دهم.

شماره یک اشتباه دارندگان مشاغل با Google My Business

بیا با آن روبرو شویم. گوگل بر جستجو مسلط است.

طبق Net Marketshare ، تقریبا 80٪ از کل جستجوها در گوگل اتفاق می افتد.

نمودار نمایش بخشهای ترافیک google my business

برای قرار دادن همه چیز در چشم انداز ، وجود دارد 3.5 میلیارد جستجو در روز

لگد زدن؟ بیشتر افراد از صفحه اول نتایج جستجو Google عبور نمی کنند.

یک مطالعه تعداد کلیک ها را بررسی کرد برای هر نتیجه جستجوی Google ، و آنها به طور تصاعدی در صفحه دو کاهش یافته اند.

جدولی نحوه ادعای تجارت در google my business را نشان می دهد

به عبارت دیگر ، مشتریان شما در صفحه اول Google آنچه را که نیاز دارند پیدا می کنند.

اگرچه راه های دیگری نیز وجود دارد تا کسب و کار شما در صفحه اول Google نشان داده شود، Google برای کسب و کار من ابزاری فوق العاده ارزشمند (و آسان) برای استفاده است که به شما کمک می کند:

  • اطلاعات مربوط به تجارت را کنترل ، فهرست بندی و نمایش دهید
  • با مشتریان بالقوه تعامل کنید و اعتبار مرور آنلاین خود را مدیریت کنید
  • عکس ها ، فیلم ها و سایر محتوای تولید شده توسط کاربر را درست کنید
  • درباره چگونگی ورود مشتریان به سایت شما بینش جمع کنید

سیگنال های ارسالی از Google برای کسب و کار من حتی در نقش دارند استراتژی محلی SEO.

Google my Business با نمایش نمودار دایره ای روی SEO محلی تأثیر می گذارد

56٪ از خرده فروشان محلی حساب رایگان Google برای کسب و کار من را ادعا نکرده اند.

    درصد مشاغل ادعای لیست مشاغل خود

این تعجب آور است زیرا یک مطالعه گوگل متوجه شد که “50٪ از مصرف كنندگانی كه از طریق تلفن هوشمند خود جستجوی محلی انجام می دهند ، در طی یك روز از فروشگاهی بازدید می كنند.”

استفاده از Google برای کسب و کار من یک نکته منفی دارد و روند ادعای کسب و کار شما فقط چند مرحله طول می کشد.

برای شروع ، بازدید کنید https://www.google.com/business.

بیشترین استفاده از حساب رایگان Google برای کسب و کار من

در مرحله بعدی ، اطلاعات اولیه (نام ، آدرس ، شماره تلفن ، وب سایت) را درباره کسب و کار خود وارد کنید.

تصویر پیست شده 0 252

سپس ، باید با ارائه کدی که از طریق پست الکترونیکی به آدرس تجارت شما ارسال می شود ، حساب خود را تأیید کنید. این مرحله برای باز کردن قفل همه ویژگی های GMB لازم است.

تصویر پیست شده 0 226

پس از افزودن اطلاعات شرکت ، می توانید به داشبورد خود دسترسی پیدا کنید تا لیست خود را شخصی سازی کنید.

تصویر پیست شده 0 225

اما در اینجا متوقف نشو کار شما تمام نشده است!

اکثر شرکت ها این اشتباه را مرتکب می شوند. آنها حساب Google My Business خود را ادعا می کنند ، حداقل جزئیات را اضافه می کنند و آن را رها می کنند.

آنها دارند پول را روی میز می گذارند.

شما نیاز دارید بهینه سازی آی تی.

ادعای حساب فقط شروع کار است. روش های زیادی وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

با استفاده صحیح از اعتبار ، Google برای کسب و کار من می تواند منجر به افزایش فروش و بهبود وفاداری مشتری شود.

نحوه ادعای تجارت در Google

ادعای کسب و کار خود در Google یکی از ساده ترین راه ها برای دستیابی به مشتریان جدید است – اما برای اینکه از لیست خود بیشترین بهره را ببرید باید مطمئن شوید که بهترین روش ها را دنبال می کنید.

1. از صحت ، جامع بودن و به روز بودن اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید

قسمتهای مختلفی از لیست Google My Business شما وجود دارد ، بنابراین بیایید با اطلاعات اصلی کسب و کار خود شروع کنیم:

  • نام
  • نشانی
  • شماره تلفن
  • سایت اینترنتی
  • شرح
  • دسته بندی
  • ویژگی های

Google برای تجارت من نام ، آدرس و شماره تلفن شما را (در غیر این صورت NAP شناخته می شود) برای شروع لیست درخواست می کند.

مقاله مرتبط  62.41٪ از کل جستجوهای Google 0 کلیک ایجاد می کند

این اطلاعات توسط جستجوی Google ، Maps و Google+ نمایه خواهد شد و بنیادی برای SEO محلی شما فراهم می کند.

اطلاعات شما باید با آنچه در حال حاضر در وب سایت شما ذکر شده مطابقت داشته باشد.

در واقع ، شما باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات است دقیقا همان

ناسازگاری در اطلاعات تأثیر منفی بر رتبه بندی جستجوی شما دارد.

نمودار میله ای که موضوعات رایج رتبه بندی را نشان می دهد که ممکن است در هنگام ادعای کسب و کار در Google پیش بیاید

هنگام وارد کردن آدرس ، مطمئن شوید که با مختصات صحیح نقشه مطابقت داشته باشد و همان کد پستی (5 رقمی در مقابل کد 9 رقمی خط دار) را در وب سایت خود قرار دهید.

علاوه بر این ، داشتن یک شماره محلی بهتر از گزینه ملی یا مرکز تماس است.

استفاده از Google Maps برای بهینه سازی صفحه Google My Business.

بعد از تهیه NAP ، می توانید روی دو قسمت بسیار مهم از لیست خود تمرکز کنید: گروه تجاری و ویژگی های شرکت.

این مناطق مستلزم آن است که شما در رابطه با نوع تجارت خود مشخص باشید.

هنگام افزودن دسته و ویژگی های کسب و کار ، باید استراتژی کلمات کلیدی خود را در نظر بگیرید.

https://www.youtube.com/watch؟v=4-g3DLiQ0vw

هر چند مراقب باشید.

من توصیه نمی کنم لیست خود را با کلمات کلیدی پر کنید.

Google برای کسب و کار من این نوع رفتارها را منع کرده است. در سال 2016 ، آنها کاربران را حذف کردند توانایی ویرایش توضیحات GMB و ویژگی ها را برای ارائه لیست دقیق تر معرفی کرد.

مثالی از معرفی ویژگی ها در حساب Google My Business شما.

در حالی که قرار است دسته شما بسیار خاص باشد ، ویژگی ها می توانند تصویر واضح تری از تجارت و تجربه شما ارائه دهند.

مرور آن مفید است لیست کاملی از 2395 دسته مشاغل تا مطمئن شوید که طبقه بندی صحیح شرکت خود را به دست می آورید.

به خاطر داشته باشید که خاص باشید. اگر “ناخن سالن” را اداره می کنید ، “Cosmetology” را قرار ندهید.

به عنوان مثال دسته بندی مشاغل google my business

ویژگی ها به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا بسط دادنتوانایی های کسب و کار آنها از راه هایی که ممکن است از دسته مشاغل انتخابی آنها مشخص نباشد.

آیا رستوران شما پاسیو یا صندلی بار دارد؟ آیا کودک پسند است؟

امکانات موجود در مجموعه آپارتمان شما چیست؟ زمین های تنیس؟ استخر سرپوشیده؟

آیا کافی شاپ شما وای فای رایگان ارائه می دهد؟ سرویس بهداشتی عمومی؟

این ویژگی ها را می توان برای پاسخ به س questionsالاتی که احتمالاً مشتریان شما دارند ، افزود و درک بهتری از توانایی ها و پیشنهادات کسب و کار را به شما ارائه داد.

ویژگی های مثال برای حساب کاربری گوگل من

پس از تکمیل اطلاعات اولیه ، می توانید جنبه بصری لیست خود را تغییر داده و شخصی سازی کنید.

اولین چیزی که مشتریان شما هنگام جستجوی کسب و کار شما متوجه می شوند؟

تصویر پروفایل شما.

هیچ لیست بدون عکس کامل نیست.

آ مطالعه همگام سازی یافت ، “لیست های دارای عکس 2 برابر معتبر به نظر می رسند و 35٪ کلیک بیشتر دارند.”

Google برای تجارت من شما را به بارگذاری عکس نمایه ، عکس روی جلد و ویدئو برای نمایش تجارت خود ترغیب می کند. هرکدام دارای هدف خاص خود هستند که در زیر نشان داده شده است:

نمونه عکس های نمایه برای حساب کاربری گوگل من

نه تنها می توانید محتوای با کیفیت خود را بارگذاری کنید ، بلکه می توانید از محتوای تولید شده توسط کاربر نیز استفاده کنید.

شخصی عکاسی برجسته و اصلی از ورودی اصلی شما را انجام داده و ارسال کرده است؟

با انتخاب آن در زیر گزینه “عکسهای دارای برچسب از کسب و کار” ، آن را به عنوان تصویر نمایه خود استفاده کنید.

تشویق مشتریان خود برای افزودن عکس از تعاملات آنها با مشاغل شما می تواند منجر به ایجاد گالری فراوانی از محتوای تولید شده توسط کاربران در لیست شما شود.

اما آنها مجبور نیستند فقط تجربیات خود را در عکس ها به اشتراک بگذارند.

آنها می توانند در مورد تجربه خود نیز بنویسند.

2. درخواست بررسی کنید (و به آنها پاسخ دهید)

مرورها حیات حیات جستجوی محلی هستند.

این یک معادله بسیار ساده است:

بررسی های خوب = فروش. بررسی های خوب بیشتر = فروش بیشتر.

بررسی های بد همچنین می توانند فرصتی را برای شما فراهم کنند.

تقریباً همه نظر دوم را دوست دارند. از همین رو 90٪ مردم قبل از خرید نظرات را می خوانند.

دفعات جستجو برای بازبینی ها نیز در حال افزایش است. آ مطالعه 2016 یافت ، “53٪ از مصرف کنندگان حداقل یک بار در ماه به دنبال مشاغل محلی می گردند.”

این نسبت به سال 2015 10 درصد افزایش داشته است.

نمودار میله ای که با تأکید بر اهمیت حساب Google برای کسب و کار من / صفحه

با این وجود چگونه از مشتریان خود نظر می گیرید؟

ساده است. شما از آنها می پرسید!

برخی از سایت ها این را دلسرد می کنند ، اما Google برای کسب و کار من فعالانه آن را تشویق می کند. در چند مرحله آسان می توانید پیوندی را برای مشتریان خود ارسال کنید.

باز کن www.google.com/maps در یک مرورگر وب جدید.

نحوه ادعای تجارت در Google با استفاده از نقشه های google

در گوشه بالا سمت چپ ، نام شرکت خود را جستجو کنید. (این همچنین فرصتی عالی برای بررسی صحیح آدرس شما در داشبورد Google My Business است.)

نحوه ادعای تجارت در Google با استفاده از نقشه های google (مرحله 2)

پس از انتخاب شغل خود ، روی گزینه فهرست در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید.

روی «اشتراک گذاری یا تعبیه نقشه» کلیک کنید.

مقاله مرتبط  چگونه می توان به طور مثر از Mem ها در بازاریابی محتوای خود استفاده کرد
مرحله اشتراک نقشه / تعبیه نقشه ادعای کسب و کار در Google

روی «کپی پیوند» کلیک کنید.

نحوه ادعای تجارت در google -

با ارسال لینک از طریق ایمیل یا متن با تمام مشتریان قبلی خود به اشتراک بگذارید.

پس از شروع به جمع آوری نظرات در مورد لیست خود ، لازم است پاسخ دادن به آنها.

همه آنها.

آخرین یکی از آنها

خوب بد بی طرف

وقت بگذارید و با استفاده از داشبورد Google برای کسب و کار من برای هر بازبینی پیام بنویسید.

53٪ مردم انتظار دارند پاسخ به بررسی های منفی.

نمودار نشان می دهد که اگر مالک به نظرات منفی در حساب Google My Business خود بد پاسخ دهد ، چقدر احتمال دارد که از یک تجارت محلی بازدید کنید

اگر نظرات شما با یک امتیاز عالی 5 ستاره در دسترس است ، این فرصت شماست تا مشتری را به یک طرفدار پرشور تجارت خود تبدیل کنید.

چه یک شرکت ملی باشید و چه یک گل فروشی محلی (همانطور که در زیر نشان داده شده است) ، مهم است که به تجربیات مشتریان خود با نام تجاری خود کمک کرده و آنها را تأیید کنید.

بازبینی نمونه برای استفاده در حساب Google My Business

اگر اوضاع بد است ، این فرصت شما برای درست کردن اوضاع است. دوناتوس پیتزا بررسی های خود را در کلمبوس ، اوهایو زیر نظر گرفت و در فرصتی برای ارتقا تجربه مشتری جست.

با دریافت یک بررسی 3 ستاره خنثی ، مالک به طور فعال در تلاش است تا ببیند که چگونه می تواند “این بررسی 3 ستاره را به یک بررسی 5 ستاره افزایش دهد”.

مثال 2 پاسخ به بررسی های بد در حساب Google My Business من

اکنون ، این خدمات مشتری است.

3. از طریق پیام های Google برای کسب و کار من مستقیماً با مشتریان خود صحبت کنید

اگر مشتریان شما نتوانند در لیست یا وب سایت شما چیزی پیدا کنند ، چه می کنید؟

آنها هستندمی خواهم با شما تماس بگیرم اما چگونه؟

ممکن است فکر کنید ، “ساده. شماره تلفن من در لیست Google My Business من گنجانده شده است. “

اما در واقع ، بعضی اوقات مشتریان شما نمی خواهند زنگ زدنشما.

در حقیقت، یک مطالعه متوجه شد “90٪ از مشاغل تجاری ترجیح می دهند یک پیام متنی دریافت کنند تا یک تماس تلفنی.”

به همین دلیل پیام رسانی موبایل می تواند باشد بسیار موثر است بخشی از استراتژی بازاریابی شماست.

این می تواند به افزایش تعامل مشتری منجر شود و می تواند به بسته شدن فروش کمک کند.

مطالعات نشان می دهد پیام کوتاه مستقیم حتی دارد نرخ تبدیل بالاتر از تبلیغات تلفن همراه.

تصویر پیست شده 0 248

به همین دلیل Google آن را معرفی کرد ویژگی پیام رسانی به عنوان یک راه حل

اکنون ، می توانید این ویژگی را فعال کرده و با مشتریان خود ، پاسخگویی به س questionsالات ، ارسال نظرات و افزایش وفاداری ، شخصاً یک با مشتری ارتباط برقرار کنید.

با فعال کردن ویژگی پیام رسانی Google برای کسب و کار من ، شما این گزینه را برای مشتریان باز می کنید که مستقیماً از لیست GMB شما سوالی از طریق متن پیام کوتاه بپرسند.

با ویژگی پیام رسانی در Google برای کسب و کار من ، می توانید متن هایی را که مستقیماً از لیست شما ارسال شده تبادل کنید

با کلیک روی دکمه “روشن کردن پیام” در داشبورد Google برای کسب و کار من می توانید این ویژگی را روشن کنید.

نحوه ادعای تجارت در google و استفاده از ویژگی پیام رسانی

Next, you will be asked to input a phone number you’ll want to use to chat.

It’s important to note that this phone number will not be shared publicly since your customers will be clicking the “Message” button.

If you don’t want to use a personal number, there are a number of alternative options.

Once you add your number, you will be required to verify it with a code you receive on your phone.

Chat with your customers via your Google My Business page

You’ll have complete control to turn this feature on and off and can update the number as needed.

Google also calculates a response time for you that will be shown on your listing. This is averaged from the length of time it takes you to respond to inquiries.

Finally, you can add a “Welcome Message.” This is what users will receive when they start a message to you.

A sample message could read, “Thank you for contacting us. We appreciate the ability to serve you and will respond to your request momentarily.”

Settings in your Google My Business Account

Now that the feature is activated and ready to go, you will receive an SMS text message any time someone asks a question via the message button on your listing.

You can then directly respond in the form of a text message.

This feature fosters a closer connection between your business and customers. Your business can be perceived as more transparent, which can lead to increased credibility and sales.

But this service is only effective in sharing information with customers who activelyinquire.

Google also created an option to share news and updates right on your listing for those who may be passivelybrowsing.

Let’s take a look at how Google Posts can optimize your listing.

4. Add Posts to Share Business Updates

Now that I’ve shown you how to manage user-generated content on your Google My Business listing, let’s focus on the content you create.

This is where Google Posts come in.

Google opened its post feature it to all businesses in 2017. This feature allows you to share content about your business in a variety of ways. Some examples include:

  • Highlighting a new line of fall clothing with various product images
  • Showcasing an upcoming event you are trying to promote
  • Using a gif to relive a game-winning shot with your audience
  • Sharing a text update on a recent company advancement
مقاله مرتبط  چگونه SEO خود را با استفاده از صفحه FAQ بهبود بخشیم

The Seattle Mariners are a great example of how a brand is using Google Posts to promote highlights of their games.

google my business idea - business page for the Seattle Mariners

Google Posts allows you to add text, photos, gifs, and even call-to-action buttons including:

  • Buy
  • Sign up
  • Learn more
  • Reserve
  • Get Offer

You can begin creating posts after you have verified your Google My Business account. Once the verification is complete, your “Posts” option will appear on the left-hand menu.

After clicking “create post,” you can add text and visuals.

create posts for your Google My Business account

When creating your post, you should consider:

  • Google allows a maximum of 300 words per single post but only 60-70 characters will show up on the mobile and desktop display if you use a CTA button.
  • The entire text post will show on mobile if no CTA button is used.
  • The image you select should be a high-quality representation of your business. Google uses a 4:3 ratio, so the minimum dimension required is 400×300 pixels.
  • Speak directly to your audience. Don’t use industry jargon, but rather focus on sharing content that will move your audience to engage with the post.
  • Google provides insights (more on that in a bit) and engagement metrics for each post, but it’s also a good idea to set up UTM parameters for links as well.

After clicking “publish,” you can check out your post on your listing.

Now, it is ready and waiting for view by all those searching for your business. Make sure you review it within a week of publishing it since Google Posts disappear in a week.

example of google my business account

Google Posts disappear after seven days unless you set a shorter time frame. That’s why it’s important to be timely و hyper-specific when crafting your posts.

Consider having a strategy in place and drafting an editorial calendar designated for your Google Post content.

That way, you can better integrate posts into your marketing plan and examine their impact on your business.

5. Track Customer Paths Through Google My Business Insights

As with any marketing tactic, it’s important to measure the impact of your Google My Business listing.

Google has built-in tools to help with that.

Google My Business Insights can tell you:

  • How customers are finding your business (direct vs. discovery searches)
  • Where on Google your customers are finding your listing (Search vs. Maps)
  • The actions your customers are taking on your listing (Visiting your site, clicking on directions, browsing the photo gallery, calling you)
  • Areas that your customers are living (based on direction queries)
  • Total phone calls and time when customers are calling

Let’s start with the most important question: How your customers are finding you?

They are using two types of searches: direct and discovery.

Direct searches show that your customers know about your company and are using your business name or address to find you.

Discovery searches involve searching for the business type or category—not necessarily the business’ name. This is common for people who aren’t familiar with your company.

pie chart of how customers reach businesses using google my business

Once you figure out how they are finding your listing, you’ll want to understand what they are doing with it.

Are they visiting your website?

Requesting directions?

Calling you?

Browsing through your photos?

While it is important to set up UTM parameters for links, Google My Business also provides an in-depth look at your customers’ actions in your listing.

Google My Business tracks user actions in their insights dashboard, which can help you understand what your customers find valuable in your listing.

Chart showing customer actions. Google my business tracks your data for you.

Google also enables you to benchmark your user-generated content (specifically your photo gallery) against your competitors.

You can analyze your gallery’s photo views and compare them to other businesses similar to yours.

tracking photos used in google my business

All of this information can be used to track your customers’ conversion path and provide a comprehensive understanding of your customers’ actions prior to reaching your website.

Conclusion

There are many ways customers can find your business. Google My Business positions your important business information in front of the eyes of potential customers who are looking for your product, service, or experience.

GMB helps with local SEO, offers a chance to engage with your customers via reviews or posts, and provides useful insights on your customers’ purchasing paths. On top of everything else, it is a free and valuable tool.

Not claiming and optimizing your Google My Business listing is like saying, “No thanks” to someone offering you a free digital sign for your restaurant right off a highway exit.

If you want help setting up your Google My Business account, or with your digital strategy in general, we are here for you!

How will you optimize your Google My Business listing to generate additional revenue for your business?

مشاوره با نیل پاتل

See How My Agency Can Drive Massive Amounts of Traffic to Your Website

  • SEO – unlock massive amounts of SEO traffic. See real results.
  • Content Marketing – our team creates epic content that will get shared, get links, and attract traffic.
  • Paid Media – effective paid strategies with clear ROI.

Book a Call