آموزش سئو

چگونه یک پیشنهاد ارزش جذاب ایجاد کنیم

اکتبر 27, 2020

وارن بافت یک بار گفت: “قیمت همان چیزی است که شما می پردازید. ارزش، چیزی است که به دست می آورید.”

داشتن یک پیشنهاد ارزش جامد یکی از راه های شرکت شما برای نشان دادن و معرفی مقدماتی ارزش آن است. فقط در چند جمله ، پیشنهاد ارزش شرکت شما باید نقطه اصلی فروش شما را توصیف کند و مشتریان را جذب کند. یک پیشنهاد ارزش خوب به مشتریان شما می گوید که با تجارت با شما انتظار دارند چه چیزی را بدست آورند.

پیشنهاد ارزش چیست؟

یک پیشنهاد ارزش به این سوال پاسخ می دهد ، “چه چیزی سازمان شما را خاص می کند؟” به عنوان مثال ، پیشنهاد ارزش فیس بوک یک پیشنهاد ساده است: “با دوستان و دنیای اطراف خود در فیس بوک ارتباط برقرار کنید.” پاسخ فیس بوک به “آنچه سازمان شما را خاص می کند” این است “ما می توانیم شما را با هر کسی و هر کجا وصل کنیم”.

این را به این فکر کنید: چرا مشتری باید در درجه اول به برند شما توجه کند؟ همان جایی است که باید هنگام تهیه پیشنهاد ارزش خود شروع کنید.

یک پیشنهاد ارزش خوب شامل سه عنصر اصلی است: مرتبط بودن ، ارزش و منحصر به فرد بودن در بازار.

  • ارتباط: چرا مشتریان شما به محصول یا خدمات شما نیاز دارند؟ چه نیازهای مشتری را برآورده می کنید؟
  • ارزش: مشتریان شما با استفاده از محصول یا خدمات شما چه چیزهایی بدست می آورند؟ چگونه می توانید به آنها در زمینه اصلی کمک کنید؟
  • منحصر به فرد بودن: چه چیزی می توانید به مشتریان خود پیشنهاد دهید که رقبا نتوانند؟

ارزش پیشنهادی شما باید اولین چیزی باشد که بازدیدکنندگان هنگام فرود در صفحه اصلی خود مشاهده می کنند. همچنین باید در تمام نقاط اصلی ورود به وب سایت شما موجود باشد.

چرا وب سایت شما باید یک پیشنهاد ارزش داشته باشد؟

پیشنهادات ارزش برای جلب مشتری مفید است ، اما همچنین می تواند به شما در تعریف استراتژی کسب و کار شما کمک کند. می توانید از پیشنهاد ارزش خود برای راهنمایی در تصمیم گیری درباره مواردی مانند موارد زیر استفاده کنید:

  • نوآوری در محصول یا خدمات شما
  • تعریف فرهنگ کار شرکت شما
  • گرافیکی را که برای ارزش پیشنهادی خود و در سراسر سایت خود استفاده می کنید انتخاب کنید
  • نحوه تنظیم وب سایت خود
  • جایی که باید دکمه های CTA را در آن قرار دهید
  • هر چیز دیگری که برای طراحی و توسعه وب موثر باشد

وقتی ارزش پیشنهادی برای تجارت خود ایجاد می کنید ، در شرکت خوبی هستید. 69٪ B2B ها دارند گزاره های ارزشی تثبیت شده. با این حال ، متاسفانه ، مطالعات نشان می دهد که تنها 2.2٪ شرکتها دارای ارزش پیشنهادی هستند که توسط مصرف کنندگان “مفید” تلقی می شود.

اگر بتوانید گزاره ارزش خود را درست دریافت کنید ، ممکن است رشد ستاره ای در دسترس شما باشد. مارک های دارای ارزش پیشنهادی قوی طی یک دهه 76٪ رشد داشته است.

چگونه قالب پیشنهادی را قالب بندی کنیم

برای ایجاد یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد ، باید مزایا ، هزینه ها و ارزش شرکت خود را مرور کنید. به عبارت دیگر ، مشاغل شما چه چیزی را روی میز می آورد؟ انتظار می رود مشتری چقدر بپردازد و آیا با تجارت با شما خطری مواجه می شود؟ سرانجام ، شرکت و پیشنهادات شما چگونه زندگی مشتری را بهتر می کند؟

یک پیشنهاد ارزش یک عنوان ، شعار یا عبارت واضح نیست. و همچنین این بیانیه موقعیت نیست (به عنوان مثال “ما 40 سال است که # 1 کامیون آمریکا هستیم”).

پیشنهاد پیشنهادی را از سازنده ماشین الکتریکی بگیرید تسلا، که به دنبال “سرعت بخشیدن به انتقال جهان به انرژی پایدار است.” حال بیایید آن گزاره ارزش (VP) را تجزیه و تحلیل کنیم تا بتوانیم آن را به بخشهای قابل کنترل تری تقسیم کنیم.

یک پیشنهاد ارزش باید باشد:

پاک کردن

مشتریان بالقوه باید بتوانند پیشنهاد ارزش شما را به سرعت بخوانند و بفهمند شرکت شما در سه ثانیه یا کمتر چه پیشنهادی دارد. اطمینان حاصل کنید که مختصر باشد و با حداقل کلمات ممکن نوشته شده باشد.

VP تسلا توجه شما را به روشی واضح و روشن به انرژی پایدار جلب می کند.

منحصر بفرد

پیشنهاد ارزش شما موارد خاص شرکت شما را ذکر می کند. این “شماره 1” است که فقط سازمان شما ارائه می دهد.

در حالی که تسلا تنها تولید کننده خودروهای الکتریکی نیست ، پیام این شرکت برای تسریع در کار است ما به آینده ای پایدارتر مطمئناً VP آنها را جالب تر می کند.

مطلوب

آنچه شما ارائه می دهید چیزی است كه مردم می خواهند و تعداد معدودی دیگر آن را ارائه می دهند.

وسایل نقلیه سریع الکتریکی که از محیط پشتیبانی می کنند همان چیزی است که تسلا ارائه می دهد و چه کسی چنین چیزی را نمی خواهد؟

خاص

سرانجام ، ارزش پیشنهادی شما باید روی یک پیام متمرکز شود و آن پیام را با صدای بلند برقرار کند. این پیام باید این باشد که شرکت شما سر و شانه ها بالاتر از بقیه است.

ارزش پیشنهادی تسلا قدرتمند است و هدف خاصی را هدف قرار می دهد: کمک به ما در جهت وابستگی خود به نفت با اتومبیل های برقی سریع و پایدار.

چگونه می توانید بیانیه پیشنهاد ارزش خود را در سایت خود بگنجانید؟

شما باید این عادت را داشته باشید که سعی کنید ارزش پیشنهادی خود را در هر جنبه از سایت خود با استفاده از نوشتن متن و نمایش بصری تزریق کنید. از عنوان ها و متن اصلی گرفته تا تصاویر اصلی و بعدی که انتخاب می کنید ، ارزش پیشنهادی شما باید به خوبی در هر جنبه از وب سایت شما نشان داده شود.

مقاله مرتبط  نحوه اندازه گیری ، ارزیابی و حسابرسی برای افزایش تبدیل ها

در اینجا مثالی از قالب ارزش پیشنهادی و مراحلی وجود دارد که می توانید برای شروع ایجاد خود انتخاب کنید.

یک جذابیت ایجاد کنید عنوان وب سایت

عنوان شما باید بتواند سود نهایی شرکت شما را در یک جمله بیان کند. چگونه زندگی مصرف کنندگان شما بهبود می یابد؟ عنوان شما نیز باید فوراً توجه آنها را به خود جلب کند.

به عنوان مثال ، اگر شرکت شما کمک مالیاتی ارائه دهد ، ممکن است عنوان شما چنین باشد “مالیات های آسان تر با یک کلیک کنار می روند”. اینگونه نوشته شده است ، عنوان شما شامل جنبه بزرگی از ارزش پیشنهادی شماست. با این حال ، عنوان شما فقط بخشی از VP شما را منتقل می کند. تصاویر شما و بقیه متن بدن شما باید سایر موارد را بیان کند ، مانند اینکه شما خدمات عالی به مشتری و تجربه آماده سازی مالیاتی به یاد ماندنی ارائه می دهید.

سایتی که به شما کمک دوستیابی می دهد ممکن است از عنوان “همسر روح خود را با استفاده از A.I. ما پیدا کنید” استفاده کند. خواستگار! ” یک بار دیگر ، مشتریان می توانند مسابقات خود را با استفاده از خدمات شما پیدا کنند ، اما بقیه وب سایت شما باید بقیه VP شما را منتقل کند. یعنی اینکه شرکت شما ایمنی همسریابی پیشرفته و اولین قرارهای خاطره انگیز را ارائه می دهد.

این عناوین نه تنها با آنچه شما ارائه می دهید ارتباط برقرار می کنند (کمک مالیاتی در مقابل عشقبازی) ، بلکه خوانندگان عنوان شما بلافاصله می دانند که چگونه زندگی آنها بهتر خواهد شد (انجام راحت تر مالیات ، مطابقت با فرد مناسب با استفاده از قدرت هوش مصنوعی) .

یک “زیر عنوان” یا 2-3 جمله جمله بنویسید

عنوان های شما باید بالای صفحه باشد ، به دنبال یک زیرعنوان یا چند جمله. بالای صفحه به این معنی است که خواننده شما مجبور نیست برای خواندن آن قسمت از محتوای شما پیمایش کند. آنها می توانند بلافاصله فرود بیایند و بخوانند.

عنوان شما باید برای “قلاب کردن” خواننده شما نوشته شود ، اما کار شما هنوز تمام نشده است. زیرعنوان یا جملات بعدی شما باید توضیحات مشخصی درباره آنچه شما ارائه می دهید و دلیل مفید بودن آن ارائه دهد. این عناصر باید به گونه ای نوشته شوند که خواننده شما را بیشتر به ادامه صفحه فریب دهد.

با استفاده از مثالهای بالا ، ممکن است پاراگرافهای پیشنهادی ارزش شرکت را داشته باشیم که به نظر می رسد:

شرکت مالیاتی

وقت بیشتری را برای انجام کاری که دوست دارید صرف کنید و مالیات را به ما بسپارید. ما به شما کمک می کنیم کسرهای مناسب را پیدا کنید ، بنابراین می توانید بیشتر از پولی که به دست می آورید نگه دارید. مالیات نباید سخت باشد. روی دکمه زیر کلیک کنید و دریابید که انجام مالیات شما چقدر آسان است.

سایت همسر یابی

از اینکه با duds همسان شوید خسته شده اید؟ آیا می خواهید همسر روح خود را پیدا کنید؟ از قدرت هوش مصنوعی استفاده کنید و در نهایت با “The One” برای یک تجربه دوست یابی آنلاین لذت بخش تر سازگار شوید.

از سه نقطه گلوله استفاده کنید

ارزش پیشنهادی شما اکنون می تواند در مجموعه تکه هایی به اندازه لقمه قرار گیرد ، که به صورت گلوله ای نوشته شده است که ویژگی ها و مزایای اصلی شما را نشان می دهد. این جملات باید با تمرکز بر سادگی نوشته شوند.

با استفاده از مثالهای ما ، در لیست گلوله های شما ممکن است گفته شود:

شرکت مالیاتی

  • ما با انواع مشاغل و طبقه بندی مالیاتی کار می کنیم
  • فوراً تمام کسرهای مربوطه را پیدا کنید و بیشترین صرفه جویی را در درآمد خود داشته باشید
  • تمام پرونده های مالیاتی توسط متخصصان باتجربه مالیاتی بررسی می شود و اطمینان از انطباق کامل IRS را می دهد

سایت همسر یابی

  • به سرعت مطابقت پیدا کنید – دیگر وقت تلف شده ای ندارید!
  • همه مسابقات با دقت بررسی می شوند. هنگام رفتن به خرما احساس امنیت کنید.
  • بر اساس معیارهای خاص خود ، با همسر روح خود مطابقت داشته باشید.

توجه داشته باشید که چگونه این گزاره های پیشنهادی ارزش درمورد آنچه شرکت انجام می دهد و چگونه زندگی مصرف کننده بهبود می یابد ، بیان می شوند.

عناصر بصری را ترکیب کنید را به پیشنهاد ارزش خود وارد کنید

شما واقعاً می توانید با استفاده از تصاویر ، ارزش پیشنهادی خود را در صفحه اصلی خود (و سایر صفحات در سراسر سایت خود) قرار دهید. ارتباط تصاویر بسیار سریعتر از کلمات است.

شما می توانید محصول را با نمای واضح و جالب از تمام ویژگی های منحصر به فرد آن در سایت خود به نمایش بگذارید. شما ممکن است یک قهرمان شات با تمرکز بر تجربه برند ایجاد کنید. یا می توانید از تصویری استفاده کنید که پیام اصلی شما را تقویت می کند.

با استفاده از مثالهای بالا ، ممکن است تصویری را انتخاب کنیم که شخصی با نشاط در مقابل رایانه خود نشسته و کمک مالیاتی فوری مورد نیاز خود را دریافت می کند. یک زن و شوهر دوست داشتنی که پشت یک میز در یک رستوران ساکت نشسته اند و صورتشان را زیر نور شمع گرفته است ، ممکن است کلاهبرداری را برای سایت دوست یابی انجام دهند.

نکاتی درباره ایجاد یک پیشنهاد ارزش جذاب

برای ایجاد یک عبارت ارزش جذاب ، می توانید از خود س questionsالاتی مانند این را بپرسید:

  • شرکت شما چه محصول / خدماتی را می فروشد؟ شما باید یک نمای کلی از آنچه مشتری های شما می خرند ، ارائه دهید.
  • سود نهایی خرید / استفاده از چیست محصول یا خدمات شما؟ چگونه نیازهای مشتری را برآورده می کنید؟ و مصرف کنندگان چه تجربه مشتری را می توانند انتظار داشته باشند؟
  • مشتری هدف شما کیست؟ اگر بتوانید خواسته ها ، دوست داشتن ها ، دوست نداشتن ها و بزرگترین نقاط درد آنها را تشخیص دهید ، رابطه قوی تری با آنها برقرار خواهید کرد.
  • چه چیزی پیشنهاد شما را بسیار منحصر به فرد و متفاوت می کند؟ وظیفه شما یافتن کلمات دقیق توصیف کننده تجارت شما و استراتژی بازاریابی و پیشنهاد فروش منحصر به فرد ، بنابراین بیشتر مورد توجه مشتریانی قرار می گیرند که شما هدف قرار داده اید.
مقاله مرتبط  خدمات مشاوره ای Adwords

بیایید چند نمونه از گزاره های ارزش را بررسی کنیم و برای بررسی اینکه آیا مقدار به طور واضح و دقیق منتقل می شود ، از چک لیست بالا استفاده کنیم.

نمونه هایی از پیشنهادات با ارزش عالی

مثال 1: باشگاه اصلاح دلار

پیشنهاد ارزش مثال کلوپ تراش دلار

نام تجاری نظافت شخصی Dollar Shave Club لوازم نظافت شخصی را ارائه می دهد. بیایید به چک لیست خود نگاه کنیم تا ببینیم چگونه این برند در مقابل رقابت در بخش پیشنهاد ارزش مقاومت می کند.

این شرکت چه محصول یا خدماتی را می فروشد؟ لوازم نظافت شخصی.

سود نهایی چیست؟ محصولات شخصی و نظافت مرتب از بالا.

مخاطب هدف کیست؟ مردانی که بهترین و بی نظیرترین محصولات نظافت را می خواهند.

چه چیزی این پیشنهاد را منحصر به فرد و متفاوت می کند؟ مارک های زیادی تیغ می فروشند. هیچ مارک دیگری محصولات نظافت شخصی را ارائه نمی دهد که “به اندازه شما منحصر به فرد باشند”.

Dollar Shave Club طیف گسترده ای از محصولات ، یک جعبه حمل و نقل جذاب و پر از موضوعات خود آرایش و همه را با تخفیف “زیبا” ارائه می دهد.

Dollar Shave Club کار بسیار خوبی را انجام داده است که نشان می دهد چرا کاربران باید به نام تجاری توجه کنند و کیف پول خود را برای مشترک شدن باز کنند.

مثال 2: Grub Hub

ارزش پیشنهادی مثال Grub Hub

GrubHub نیاز به ترک خانه یا محل کار خود را دفعه دیگر که گرسنه هستید و می خواهید وعده غذایی مورد علاقه خود را داشته باشد ، نفی می کند. مهم نیست که چه اشتیاق دارید ، یک نمایندگی GrubHub می تواند غذاهای گرم و آماده را به درب منزل تحویل دهد. اما آیا مشتریان می دانند که بلافاصله پس از ورود به صفحه اصلی Grub Hub؟ بگذارید بفهمیم

این شرکت چه محصول یا خدماتی را می فروشد؟ تحویل غذا را دوست خواهید داشت. واضح تر از این نیست

سود نهایی چیست؟ خود را با غذای راحت ، در صورت تقاضا ، درمان کنید.

مخاطب هدف کیست؟ افرادی که می خواهند غذایی تحویل بگیرند لذت می برند.

چه چیزی این پیشنهاد را منحصر به فرد و متفاوت می کند؟ Uber Eats ، Postmates و DoorDash نیز غذای رستوران را به درب منزل شما تحویل می دهند. گربه ، قول تحویل غذا را می دهد “You’ll Love”.

تصویر پس زمینه GrubHub برای صفحه اصلی خود انتخاب کرده و در بردارنده این پیشنهاد ارزش شگفت آور و قانع کننده است. چه کسی گرسنه چیزبرگر و سیب زمینی سرخ کرده ، درست درب منزل تحویل داده شده است؟

مثال 3: گرامرلی

ارزش پیشنهادی مثال گرامالی

Grammarly یک ویرایشگر محتوای قوی است که با Microsoft Word و Google Chrome ادغام می شود. اسناد و مدارک خود را اسکن کنید. ابزار طراحی شده غلط های املایی و دستوری ، برش های کاما ، استفاده ضعیف از کلمات و دزدی ادبی را تشخیص می دهد.

آیا صفحه اصلی Grammarly یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد و جذاب دارد؟

این شرکت چه محصول یا خدماتی را می فروشد؟ این سرویس نوید نوشتن شما را عالی می دهد و روند بهبود نوشتن را ساده می کند. این ارزش پیشنهادی روشن و مختصر است.

سود نهایی چیست؟ گرامارلی تلاش می کند تا با استفاده از قدرت یادگیری ماشین (A.I.) به کاربران در نوشتن نوشتاری جسورانه و واضح و بدون خطا کمک کند.

مخاطب هدف کیست؟ نویسندگان و ویراستاران از هر نوع ممکن است از استفاده از Grammarly بهره مند شوند.

چه چیزی این پیشنهاد را منحصر به فرد و متفاوت می کند؟ تعداد زیادی غلط گیر املا در آن جا وجود دارد. حتی برنامه هایی برای بهبود نوشتن شما وجود دارد. Grammarly تمام آن مزایا را با هم پیوند می دهد تا یک نرم افزار ویرایش جامع ارائه دهد که نوشتار شما را برجسته کند. به عنوان یک مزیت اضافی ، با Microsoft Word ، Microsoft Outlook ، Google Chrome ، Google Docs و موارد دیگر ادغام می شود!

ارزش پیشنهادی در تمام بررسی های پنج ستاره ای که برند دریافت کرده است ، بیشتر تقویت می شود ، که در زیر دکمه نمایش داده می شود تا بازدیدکنندگان را بیشتر به استفاده از Grammarly ترغیب کند. در مورد اثبات اجتماعی صحبت کنید!

مثال 4: لغو گشودن

پیشنهاد پیشنهاد Value مثال

Unbounce به مشاغل کمک می کند تا منجر به خریدار شوند. بیایید معیارهای خود را بررسی کنیم تا ببینیم نام تجاری در برابر بقیه چگونه اندازه گیری می شود.

این شرکت چه محصول یا خدماتی را می فروشد؟ Unbounce قول می دهد بدون نیاز به دانش کدگذاری ، صفحات فرود را برای مصرف کننده ایجاد کند. به مشتریان وعده داده می شود که از کمپین های تبدیل بالا با استفاده از A.I.

سود نهایی چیست؟ 33٪ تبدیل بیشتر!

مخاطب هدف کیست؟ هرکسی که برای یافتن لیدهای آنلاین تلاش می کند مطمئناً تحت عنوان بزرگتر از زندگی در صفحه اصلی شیفته خواهد شد. گزاره ارزش به وضوح منتقل می شود. همچنین برای کسانی که می خواهند همچنان رقابتی باقی بمانند اما فاقد کد نویسی یا دانش فنی لازم هستند ، جذاب است.

مقاله مرتبط  5 ابزار آرم مارک رایگان برای شرکت شما

چه چیزی این پیشنهاد را منحصر به فرد و متفاوت می کند؟ آنچه Unbounce را از رقابت متمایز می کند ، نوید افزایش 33 درصدی تبدیل است. بخاطر داشته باشید که برند هیچ ایده ای از کار شرکت شما یا ارائه آن ندارد. با این نوع اعتماد به نفس ، مصرف کنندگان در همه جا مطمئناً می خواهند Unbounce را امتحان کنند ، به ویژه هنگامی که با یک دوره آزمایشی رایگان روبرو می شوید.

Unbounce با این بالاتر از محتوای برابر کار خوبی انجام داده است. ارزش پیشنهادی به وضوح منتقل می شود و احتمالاً برای مخاطبان هدف آن جذاب خواهد بود.

مثال 5: تماس مداوم

پیشنهاد ارزش مثال تماس ثابت

Constant Contact ، رقیب ایمیل مارکتینگ MailChimp ، به مشاغل کمک می کند تا در بازاریابی از طریق ایمیل برای تجارت الکترونیکی موفقیت کسب کنند.

این شرکت چه محصول یا خدماتی را می فروشد؟ تماس مداوم می خواهد شما کار دقیق تر داشته باشید ، نه سخت تر. این شرکت با ارائه توانایی ایجاد ایمیل های مارک دار به شما کمک می کند تا این کار را به انجام برسانید و به شما امکان می دهد از طریق یک داشبورد به ابزارهای ساخت وب سایت ، تجارت الکترونیکی و بازاریابی دیجیتال دسترسی داشته باشید.

سود اصلی چیست؟ با استفاده از تمام ابزارهای مورد نیاز کارآمدتر کار کنید تا افراد بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.

مخاطب هدف کیست؟ مخاطب هر کسی است که تلاش می کند تا راه هایی برای جذب و ارتباط با مشتری پیدا کند.

چه چیزی این پیشنهاد را منحصر به فرد و متفاوت می کند؟ تماس دائمی هر آنچه را که مشتریان برای شروع بلافاصله فروش آنلاین نیاز دارند به آنها می دهد. مارک ها حتی می توانند این کار را بدون کارت اعتباری و بدون خطر انجام دهند. این یک پیشنهاد جذاب برای هر کسی است که می خواهد با بودجه محدود و بدون حبس کردن در چیزی دائمی و خاموش از رقبا ، در جریان رقبا باشد.

چگونه پیشنهاد ارزش خود را آزمایش کنیم

چک لیست مورد استفاده ما تنها یکی از راه های تعیین ارزش پیشنهادی شما در بازار شما است. تنها راه برای دانستن اینکه ارزش پیشنهادی شما به خانه ضربه می زند این است که به طور مداوم به تجزیه و تحلیل خود نگاه کنید ، عناصر وب خود را اغلب آزمایش کنید و تحقیقات مداوم در بازار انجام دهید. هر سه این تمرینات باید بخشی از برنامه معمول بهینه سازی تبدیل شما باشد.

تجزیه و تحلیل سایت

به نحوه برخورد بازدیدکنندگان هنگام ورود به وب سایت و همچنین کلمات کلیدی که در جستجوی ارگانیک برای یافتن شما استفاده می کنند ، نگاه کنید. آیا آنها بلافاصله ترک می کنند ، باعث می شود که نرخ گزاف گویی شما افزایش یابد ، یا اینکه آنها دور هم می چرخند و مرور می کنند؟ بینش و ردیابی رفتاری مشتری در پشت صحنه می تواند چیزهای زیادی در مورد پیشنهاد ارزشی که به مخاطب خود ارائه داده اید به شما بگوید. در حالی که می توانید پیشنهاد ارزش کامل را ایده پردازی کنید ، اما یک داده محور بسیار م effectiveثرتر است ، زیرا می دانید که کار می کند.

تست A / B

برای بهبود نرخ تبدیل می توانید عناصر مختلف پیشنهاد ارزش خود را در سایت خود آزمایش کنید. آزمون A / B دو نسخه مختلف از صفحه شما را در برابر یکدیگر قرار می دهد. شما می توانید عناوین ، تصاویر یا دعوت به عمل خود را آزمایش کنید.

هر دو نسخه صفحه به کاربران نشان داده می شود و داده ها و آمار تبدیل شده پس از آن می تواند تعیین کند که کدام نسخه عملکرد بهتری دارد. ابزار آزمایش A / B مانند CrazyEgg می تواند به تأثیرگذاری گزاره های ارزشی شما کمک کند.

تحقیقات بازار

در حالی که معیارهای تعامل سایت خود را مطالعه می کنید و عناصر موجود در وب سایت خود را آزمایش می کنید ، اطمینان حاصل کنید که همیشه دو انگشت خود را روی نبض بازار خود نگه دارید. در مورد آنچه مشتری های شما می خرند ، جایی که تمایل دارند در اینترنت معاملات خود را انجام دهند و روند خرید مربوط به صنعت شما باشد ، مطالعه کنید.

فقط با درک بخش بازار مورد نظر خود می توانید امیدوار باشید که بتوانید موثرترین پیشنهاد پیشنهادی را ایجاد کنید.

این گفته ها ، مانند اکثر موارد ، ممکن است بازار شما تغییر کند. وقتی زمان آن فرا می رسد ، ممکن است خودتان را پیدا کنید که پیشنهاد ارزش خود را برای پاسخگویی به تقاضای مخاطبان تغییر دهید. انعطاف پذیر باشید و به مطالعه بازار ادامه دهید.

نتیجه

شما چندین نمونه از چگونگی ساختار پیشنهادی ارزش شرکت خود دارید. به شرطی که مختص شرکت شما و مشتریانی باشد که با آنها تجارت می کنید ، می تواند از هر قالبی پیروی کند.

برای اینکه ارزش پیشنهادی شما بیشترین مشتری را به خود جلب کند و سازمان شما بتواند بیشترین مزیت رقابتی را کسب کند ، باید به وضوح مشخص کنید که مشتری شما چه کسانی هستند ، مشکلات اصلی آنها چیست و پیشنهادات شما چگونه می تواند به حل این مشکلات کمک کند.

فراموش نکنید که برای افزایش سهولت در برقراری ارتباط بین نام تجاری و مخاطبان خود ، تصاویری اضافه می کنید.

برای تقویت قدرت پیشنهاد ارزش خود و به دست آوردن سهم بیشتر بازار ، تحقیقات بازار را انجام دهید و عناصر وب سایت خود را به طور منظم آزمایش کنید. انجام این کار می تواند به شما کمک کند تا مشخص کنید کدام پیام ها بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرد.

آیا آماده اید که یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد برای شرکت خود بنویسید؟