آموزش سئو

چگونه یک مارک تجارت الکترونیکی با استفاده از اینستاگرام در صورت عدم دنبال کردن ایجاد کنید

جولای 8, 2021

در مورد استفاده از اینستاگرام به عنوان ابزاری موثر در بازاریابی آنلاین ، توصیه های زیادی وجود دارد ، اما اگر مارک جدیدی باشید که هنوز دنبال کننده های زیادی ندارید ، مقیاس گذاری برند تجارت الکترونیکی خود در اینستاگرام چالش برانگیز است.

حساب های جدید اغلب نرخ تعامل کم دارند ، که می تواند دلسرد کننده باشد ، اما روش هایی برای پیمایش استراتژیک این دوره وجود دارد.

بیایید در مورد اینکه چرا اینستاگرام به عنوان ابزاری برای بازاریابی مهم است ، چگونه می تواند به شما در رونق کسب و کارتان کمک کند ، صحبت کنیم و استراتژی های م effectiveثر برای رشد نام تجاری تجارت الکترونیکی خود را بررسی کنیم – حتی وقتی هیچ پیروانی ندارید.

چرا اینستاگرام یک ابزار قدرتمند تجارت الکترونیکی است؟

امروز، 81 درصد مردم از اینستاگرام برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات برای خرید استفاده می کنند. بنابراین ، استفاده از استراتژی هایی برای برجسته شدن از رقابت و جذب مشتریان بالقوه به صفحه تجارت الکترونیکی اینستاگرام ، می تواند مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند.

برای انجام این کار ، شما باید درک کنید که چه چیزی اینستاگرام را به یک ابزار قدرتمند تجارت الکترونیکی تبدیل می کند.

تحقیقات نشان میدهد ما بیشتر آنچه را که از طریق عکس و فیلم می بینیم به یاد می آوریم تا آنچه را که از طریق متن ساده می خوانیم. این باعث می شود سیستم عامل های بصری گرا مانند اینستاگرام به ابزاری اصلی برای بازاریابی تبدیل شوند.

اینستاگرام به شما امکان می دهد عکس های محصول را بارگذاری کنید ، فیلم های آزمایشی را به اشتراک بگذارید ، مشارکت خود را با اینفلوئنسرها آغاز کنید ، با پیروان درگیر ارتباط برقرار کنید و بازگشت سرمایه خود را افزایش دهید.

این می تواند به شما کمک کند تجارت تجارت الکترونیکی خود را سریعتر از بازاریابی فقط از طریق فیس بوک و توییتر (که دارای آن هستند) رشد دهید کمتر از نیمی از میزان تعامل با نام تجاری Instagram)

اینستاگرام در مقایسه با فیس بوک و توییتر بیش از دو برابر نرخ تعامل با نام تجاری دارد.

10 روش برای رشد یک نام تجاری تجارت الکترونیکی در اینستاگرام

اکنون می دانیم که اینستاگرام در همه سطوح چیزهای زیادی برای ارائه به بازاریابان دارد ، اما وقتی هیچ دنبال کننده ای ندارید چگونه می توانید از این مزایا استفاده کنید؟

نگران نباش در اینجا استراتژی های عملی وجود دارد که می توانید امروز برای شروع رشد اینستاگرام خود از زیر استفاده کنید

با نظرات درگیر شوید و بازخورد را مرور کنید

داشتن یک فالوور فایده ای ندارد اگر با آنها درگیر نباشید. بهترین راه برای به دست آوردن و نگهداری تعداد زیادی فالوور تعامل با مشتریان بالقوه است.

تعامل با کاربران تنها چند دقیقه طول می کشد اما این توانایی را دارد که درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

در اینجا نحوه شروع کار آمده است.

برای روشن کردن اعلان های تجارت الکترونیکی اینستاگرام گام بردارید
  1. اعلان ها را برای همه نظرات روشن کنید.
  2. به هر نظری که دریافت می کنید ، مثبت یا منفی پاسخ دهید. این به افزایش تعامل در پست های شما کمک می کند.
  3. بازخورد را مرور کنید و ببینید آیا مناطقی وجود دارد که می توانید در آن پیشرفت کنید.
  4. از کاربران بخاطر اختصاص دادن وقت خود برای تعامل با پستهایتان متشکریم.
  5. حتی اگر با دیدگاه کاربر مخالف هستید ، از شروع درگیری در بخش های نظر خود اجتناب کنید. این به شما کمک می کند تا بصورت آنلاین احساس مثبت داشته باشید.

رقبای تحقیق

اگر از نحوه شروع اطمینان ندارید ، به کاری که رقبا انجام می دهند نگاه کنید.

رقبای شما قبلاً یک تن از کارهای سنگین را انجام داده اند و تعداد زیادی از پیروان جذاب را جمع آوری کرده اند. می توانید از این به نفع خود استفاده کنید.

تمام کاری که شما برای جذب دنبال کنندگان خود باید انجام دهید این است که به پروفایل های اینستاگرام رقبای خود بروید و مخاطبان آنها را بدزدید.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از پنجره های ایمیل "بله یا خیر" (+ چرا باید)

شما قبلاً باید ایده خوبی از رقبای خود داشته باشید. اگر این کار را نمی کنید ، سعی کنید از ابزار Discover Instagram برای یافتن حساب های محبوب در صنعت خود استفاده کنید.

از طریق فهرست می توانید به ابزار کشف تجارت الکترونیکی اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.

برای شروع می توانید کلمات کلیدی و هشتگ مربوط به برند شما را نیز جستجو کنید. حسابهای برتر مربوط به آن کلمه کلیدی باید نشان داده شوند.

# مد چندین هشتگ مربوط به مد را نشان می دهد

هدایای میزبان در ازای نامزدی

هدایای اینستاگرام می تواند یک روش عالی برای ایجاد جذابیت کاربر باشد. شاید بعضی از اینها را در خبرمایه خود دیده باشید.

آنها معمولاً می گویند ، “این پست را دوست داشته باشید و برای برنده شدن یک محصول رایگان به دوست خود برچسب بزنید ، اما این استراتژی ممکن است م theثرترین راه برای به دست آوردن پیروان واقعی نباشد.

هدیه ها اغلب افرادی را که خواهان چیزهای رایگان هستند و مایل هستند تصاویر شما را برای تهیه آن دوست داشته باشند ، جذب می کنند.

در عوض ، از کاربران بخواهید که عکس های اینستاگرام مربوط به نام تجاری تجارت الکترونیکی خود را بارگذاری کنند یا صفحه خود را دنبال کنند. اگر از کاربران می خواهید محتوا ارسال کنند ، حتماً هشتگی با مارک تجاری به اشتراک بگذارید تا توسط کاربران بیشتری کشف شود.

هدایای تجارت الکترونیکی اینستاگرام که برای ایجاد مشارکت کاربر میزبانی می شود.

برای شروع ، مسابقه خود را با یک پست اینستاگرام اعلام کنید. قوانین را در قسمت توضیحات بگنجانید تا افراد بدانند چگونه وارد شوند.

اگر برای ارائه ایده های سودمند به کمک نیاز دارید ، ابزاری مانند آن را امتحان کنید ووباکس. این ابزار به مارک ها در هر نوع و اندازه کمک می کند تا مسابقات رسانه های اجتماعی را ایجاد کنند که باعث فروش می شوند ، دنبال کنندگان را افزایش می دهند و منجر به جمع آوری تبلیغات می شوند.

در نظر داشته باشید که محصولات شخصی خود را به جای جایزه های غیر مرتبط با طاقچه یا مارک تجاری خود ، مانند iPad رایگان ، به صورت رایگان ارائه دهید. در غیر این صورت ، ممکن است افراد فقط به جای علاقه به مارک شما ، جایزه شما را دنبال کنند.

ارسال محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)

اگر می خواهید تعامل ایجاد کنید ، ارسال مطالب تولید شده توسط کاربر را عادت دهید. این می تواند به سادگی درخواست از کاربران برای بررسی محصول شما در ازای دریافت یک نمونه رایگان باشد.

محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند به افزایش تعامل با نام تجاری تجارت الکترونیکی اینستاگرام کمک کند

همچنین می توانید میزبان مسابقات بزرگتر UGC باشید که در آن ده ها (یا صدها) کاربر تجربیات خود را در رابطه با محصول و صنعت شما به اشتراک می گذارند. این می تواند به شما کمک کند به کاربران جدیدی دسترسی پیدا کنید که در غیر این صورت نمی یافتید.

فروشگاه خود را سفارشی و بهینه کنید

هدایا و هشتگ ها ممکن است از یک فروشگاه سفارشی و بهینه سازی شده راحت تر باشند ، اما از اهمیت بیشتری برخوردار نیستند.

در واقع ، داشتن یک ویترین فروشگاهی آسان برای مرور و به یاد ماندنی ممکن است فروش شما را افزایش دهد.

در اینجا چند روش برای شخصی سازی و بهینه سازی فروشگاه تجارت الکترونیکی اینستاگرام برای حداکثر دیده شدن وجود دارد.

  1. تبلیغات را مستقیماً در عکس یا خط اول توضیحات ارائه دهید ، بنابراین کاربران از کنار آن عبور نمی کنند.
توضیحات فروش ، هدایا و جوایز را در عکس تجارت الکترونیکی اینستاگرام ارائه دهید.
  1. اضافه کردن لینک های قابل خرید به عکسهای خود ارسال کنید تا مشتریان بتوانند مستقیماً محصول شما را خریداری کنند.
  2. توضیحات خود را ساده ، تمیز و آسان درک کنید ، بنابراین کاربران جدید می توانند به سرعت در مورد آنچه که نام تجاری تجارت الکترونیکی اینستاگرام شماست ، ایده بگیرند.
  3. در کانال های دیگر از جمله توضیحات اینستاگرام (یا بیوگرافی) ، وب سایت ، سایر صفحات رسانه های اجتماعی و امضای ایمیل پیوندهایی را به فروشگاه خود اضافه کنید.
مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار مدیریت گردش کار در سال 2021

یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید

یک راه ساده برای پیگیری اینکه چه کسی در مورد فروشگاه تجارت الکترونیکی شما در اینستاگرام صحبت می کند ، ایجاد هشتگ مارک دار است. می توانید از نام تجاری خود ، شعار موجود یا عبارت خلاقانه دیگری استفاده کنید.

سپس ، با افزودن برچسب به بیوگرافی و تشویق پیروان برای استفاده از آن در پست های خود ، به مشتریان خود اطلاع دهید که این برچسب چیست.

بعداً ، می توانید هشتگ خود را جستجو کرده و محتوای ایجاد شده توسط کاربر را به سرعت پیدا کرده و به اشتراک بگذارید. همچنین باید این برچسب ها را به تصاویر خود اضافه کنید تا پیروان خود را در مورد آن یادآوری کنید.

به عنوان مثال ، هنگامی که برچسب را جستجو می کنید “# تاپ شاپ، “میلیون ها نتیجه عکس نشان می دهد محبوب UGC مربوط به نام تجاری.

تصاویر تولید شده توسط کاربر فقط باعث نمایش بیشتر برند شما نمی شود. آنها همچنین به سایر کاربران اینستاگرام امکان مواجهه می دهند تا بتوانند دنبال کنندگان بیشتری نیز کسب کنند. این یک وضعیت برنده است.

تجربه مشتری را در اولویت قرار دهید

بعضی اوقات می توانید همه کارهای درست را انجام دهید و باز هم نتایج رضایت بخشی کسب نکنید. شما از همه هشتگ های مناسب استفاده کرده اید ، با مشتریان خود درگیر شده اید و تعداد زیادی محتوای تولید شده توسط کاربر ایجاد کرده اید ، اما هنوز فروش زیادی ندارید.

چرا؟

دلیلش این است که تجربه مشتری شما کم است.

هرچه راحت تر بتوانید کاربران را در فروشگاه خود پیدا کنید ، از آنجا مغازه خود را بگردید و خرید کنید ، فروش بیشتری را می توانید مشاهده کنید.

یک روش ساده برای تلاش برای منجنیق کردن تعداد فروش خود ، اولویت بندی تجربه مشتری است.

آیا یافتن وب سایت یا خرید محصولات خود را برای کاربران اینستاگرام آسان می کنید؟ آیا آسان است که از ویترین فروشگاه خود استفاده کنید؟ آیا متن متنی برای تصاویر خود دارید؟ آیا سریع به س questionsالات پاسخ می دهید؟

به نظر می رسد این موارد چیزهای بی اهمیت است ، اما یک تجربه خوب مشتری می تواند کمک زیادی به شما در یافتن مشتریانی کند که مادام العمر هستند.

شریک تأثیرگذاران در جایگاه خود

اینفلوئنسرهای اینستاگرام کاربرانی هستند که تعداد زیادی فالوور و میزان تعامل بسیار خوبی دارند.

چرا آنها برای تجارت الکترونیکی اینستاگرام شما اهمیت دارند؟

آنها می توانند به شما کمک کنند تا دامنه نام تجاری خود را گسترش دهید. این افراد صدها ، هزاران ، گاه میلیون ها پیرو دارند که علاقه مند به شنیدن سخنان این تأثیرگذاران هستند.

بنابراین اگر آنها کالای شما را در حساب خود توصیه کنند ، احتمالاً افزایش فروش خواهید داشت.

تأثیرگذاران می توانند به افزایش فروش تجارت الکترونیکی اینستاگرام شما کمک کنند.

چگونه می توانید برای تأثیرگذاری در تجارت الکترونیکی اینستاگرام خود با اینفلوئنسرها شریک شوید؟

اینفلوئنسرها و حساب های بزرگ را در جای خود پیدا کنید. به عنوان مثال ، اگر یک شرکت زیبایی هستید ، با وبلاگ نویسان زیبایی تماس بگیرید و از آنها پست محصول بخواهید.

اگر یک کاربر آدرس ایمیل خود را در نمایه خود قرار دهد یا چیزی مانند “DM برای سوالات کسب و کار” بگوید ، به طور معمول به این معنی است که او علاقه مند است پست های حمایت شده را به اشتراک بگذارد.

به این حساب ها ایمیل یا DM بزنید و از آنها بپرسید قیمت گذاری استاندارد آنها برای پست های پشتیبانی شده چقدر است. سعی کنید و با این کاربران ارتباط برقرار کنید.

اگر آنها مایل به همکاری با رقیب شما باشند ، ممکن است مایل باشند با شما کار کنند.

مقاله مرتبط  10 بزرگترین روند کارآفرینی که باید در سال 2021 جستجو کرد

سپس ، یک صفحه گسترده با مقایسه دنبال کنندگان هر حساب ، هزینه هر پست ، CPM ، متوسط ​​پسندیدن برای هر پست و دنبال کنندگان تقسیم بر میانگین پسندیدن در هر پست ایجاد کنید.

صفحه گسترده ساده مقایسه حساب های مشارکت تجارت الکترونیکی اینستاگرام.

حساب (های) با بیشترین بازده و کمترین قیمت را انتخاب کنید.

اگر کالای اصلی یا منحصر به فردی را می فروشید ، بهتر است به جای پست محصول ، درخواست بازبینی کنید.

فکر نکنید که باید به دنبال نام های بزرگ بروید. بعضی اوقات تأثیرگذاران خرد با فقط چند هزار دنبال کننده از ROI بهتری برخوردار هستند زیرا مخاطبان هدف بیشتری دارند.

از برچسب های محصول استفاده کنید

روش دیگر برای افزایش راحتی مشتری استفاده از برچسب های محصول برای افزایش فروش تجارت الکترونیکی اینستاگرام است.

برچسب های محصول به کاربران اجازه دهید مستقیماً از طریق برنامه محصولات خود را خریداری کنند بدون اینکه مجبور شوند از بسیاری از حلقه ها عبور کنند.

این امر خرید آنها را برای کاربران آسان تر می کند ، به خصوص اگر در حال مرور وب هستند (مانند اکثر ما.)

مجموعه های محصول ایجاد کنید

اینستاگرام سخت تلاش کرده است تا رابط های فروشگاهی کاربر پسند برای افزایش فعالیت تجارت الکترونیکی ایجاد کند.

اینستاگرام همراه با ویژگی های مفید مانند برچسب های محصول ، مجموعه کالاهایی را راه اندازی کرد که در آن کاربران می توانند محصولات مربوط به دسته مشابه را مرور کنند.

این تصویر از وبلاگ کسب و کار اینستاگرام را نشان می دهد که مجموعه محصولات باعث می شود که هنگام جستجوی تصاویر جذاب از محصولات ، جستجوی آنچه می خواهید ساده باشد.

مجموعه محصولات اینستاگرام به عنوان مثال تجارت الکترونیکی برای instagram

سوالات متداول تجارت الکترونیکی اینستاگرام

آیا باید هزینه یک فروشگاه تجارت الکترونیکی اینستاگرام را پرداخت کنم؟

ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام که محصولات شما را برجسته می کند رایگان است ، اما ممکن است مجبور باشید برای خرید ، هزینه تبلیغات ، حمل و نقل ، مالیات ، هزینه معاملات و سایر ابزارها را کنید.

چگونه می توان فهمید که آیا من برای یک فروشگاه تجارت الکترونیکی اینستاگرام واجد شرایط هستم؟

اینستاگرام ارسال کرده است دستورالعمل های رسمی صلاحیت در صفحه راهنما این موارد شامل داشتن یک محصول قانونی ، قرار گرفتن در بازار پشتیبانی و ارائه اطلاعات دقیق در مورد تجارت شما ، از جمله سایر قوانین است.

برای خرید اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

بر خلاف 10000 قانون پیرو برای ویژگی کش رفتن به بالا در Instagram Stories ، هر کسی می تواند به ویژگی های تجارت الکترونیکی اینستاگرام دسترسی داشته باشد به شرط آنکه معیارهای واجد شرایط بودن را داشته باشد.

آیا برای فروش در اینستاگرام به وب سایتی نیاز دارید؟

بله ، قوانین تجارت الکترونیکی اینستاگرام بیان می کند که کسب و کار شما باید دارای دامنه وب سایتی باشد که قصد دارید محصولات خود را از آن بفروشید تا واجد شرایط فروشگاه Instagram باشد.

نتیجه گیری از راهنمای تجارت الکترونیکی اینستاگرام

ایجاد یک تجارت موفق تجارت الکترونیکی اینستاگرام یک شبه اتفاق نخواهد افتاد ، اما می توان این کار را انجام داد.

برای راه اندازی کسب و کار خود با این استراتژی ها شروع کنید ، سپس به دنبال ابزارها ، نکات و راهکارهایی برای اولین فروش خود باشید.

امروز کدام یک از این نکات تجارت الکترونیکی اینستاگرام را امتحان خواهید کرد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید