آموزش سئو

چگونه یک داستان معتبر تجاری ایجاد کنیم که در واقع اعتماد را بهبود بخشد

می 3, 2021

قصه گفتن همه عصبانی است. بیشتر و بیشتر مارک ها قدرت داستان ها را برای تغییر حضور آنلاین خود و ایجاد اعتماد درک می کنند.

مارک های نمادین مانند دیزنی و کوکاکولا مدت هاست که به قدرت داستان برند خود برای ایجاد ارتباط با مخاطبان خود پی برده اند. شرکت هایی مانند اپل دارای داستان های تجاری هستند که هستند در مقام خود افسانه ای هستند.

هرچند در یک داستان چیست؟ چگونه داستان اصالت را توسعه می دهد؟ بیشتر بدانم که ، داستان تجاری چگونه احساسی قابل اعتماد را که مشتری ها هوس می کنند ، ایجاد می کند؟

داستان های تجاری اعتماد ایجاد می کنند

دلیل خوبی برای محبوبیت داستان در بین مارک ها ، مشاغل و افراد مختلف وجود دارد.

داستان ها ابزاری قدرتمند در ارتباطات انسانی هستند. تحقیقات نشان میدهد که مغز انسان به شیوه های تأثیرگذار عمیقاً به قدرت توصیفی داستان پاسخ می دهد و بر قشر حسی و حرکتی تأثیر می گذارد.

خواندن یک داستان به معنای احساس یک تجربه و هماهنگ سازی ذهن ما با موضوع داستان است.

دانشمندان آن را صدا می زنند اتصال عصبی.

داستان های مارک اتصال عصبی شنونده بلندگو

در فرآیند اتصال عصبی ، یک سخنران و یک شنونده داستانی را به اشتراک می گذارند که به برندهایشان امکان تعامل پویا را می دهد.

نه ، این “ذهنی” نیست ، حتی اگر بعضی از دانشمندان از این اصطلاح برای توصیف آن استفاده می کنند. این یک فعالیت مغزی است که به طور همزمان در دو نفر اتفاق می افتد و در طی روند داستان سرایی مناطق مشابه مغز را تحت تأثیر قرار می دهد.

محققان پرینستون از استعاره منعکس کننده استفاده کنید: “فعالیت مغز شنونده ، فعالیت گوینده را منعکس می کند.” اتصال عصبی موفق ، درک ، درک ، انتظار و پذیرش بیشتری ایجاد می کند.

تأثیر خالص درک ، درک ، پیش بینی و پذیرش اعتماد است. با بیان یک داستان و ارتباط با خواننده ، یک داستان نویس در واقع می تواند اعتماد خواننده را ایجاد کند.

داستان ها اعتماد ایجاد می کنند. اما فقط هر داستانی انجام نمی دهد. شما باید داستانی را تعریف کنید که دارای ویژگی های مناسب باشد – ویژگی هایی که اتصال عصبی موفقیت آمیز ایجاد می کنند ، به علاوه مواردی که ویژگی های ایجاد یکپارچگی را به نمایش می گذارند.

چگونه یک داستان تجاری ایجاد می کنیم که اعتماد ایجاد کند؟

داستان برند شما به شخصیت نیاز دارد

سوزان گونلیوس بهترین توصیف را در این مورد دارد:

داستان های تجاری مواد بازاریابی نیستند. آنها تبلیغات نیستند و میدان های فروش نیستند. داستان های مارک تجاری باید با شخصیت برند و شخصیت نویسنده در مرحله مرکزی باشد. داستان های خسته کننده خوانندگان را جذب و حفظ نمی کند ، اما داستان های پر از شخصیت می توانند.

به عبارت دیگر ، داستان شما نباید توسط برخی از شخصیتهای خداگونه باشد که بر افسانه تسلط یابد و شرکت را با قدرت و قدرت تزریق کند. نه ، درعوض ، داستان شما از حضور افرادی الهام گرفته شده است که حماسه رشد و موفقیت را شرکت می کنند ، ایجاد می کنند ، به هم متصل می شوند و توسعه می دهند.

شخصیت داستان را پیش می برد ، اما داستان زندگی نامه شخصی نیست. این تکامل موجودی است که با شخصیت گفته می شود.

مردم به افراد دیگر اعتماد دارند. دلیل اصلی اینکه شخصیت شما باید شخصیت محور باشد این است که شخص واقعی را برای مشتری فراهم کند.

مقاله مرتبط  21 ابزار بازاریابی دیجیتال که هنگام راه اندازی کسب و کار به آن نیاز دارید

داستان مارک خود را ساده نگه دارید

داستان بافر ساده است. حتی اگر شرح منشا شرکت چند هزار کلمه طول بکشد ، از نظر مفهومی ساده است:

خودشه. اگر سعی کنیم بیشتر در داستان سر و صدا کنیم ، حرکتی را که برای موفقیت آن ضروری است از دست می دهیم.

داستان های ساده بهتر هستند. علم چنین می گوید و تجربه آن را تأیید می کند. گرچه ممکن است پیچیدگی یک طرح هری پاتر را دوست داشته باشیم ، اما نمی توانیم همان مدل پیچیده را در داستان برند وارد کنیم. ما به سادگی احتیاج داریم.

هر داستانی یک آغاز ، یک میانه و یک پایان دارد. مدل سه بخشی ذکر شده در بالا دارای این پیشرفت طبیعی است:

  • شروع: مشکل: مشکلی را که برای حل آن تعیین کرده اید توضیح دهید.
  • میانه: راه حل: شرح دهید که چگونه آن را حل کردید.
  • پایان: موفقیت: از موفقیت حاصل شده هیجان زده شوید.

این شکل داستانی است که مردم انتظار دارند. همه چیز یک آغاز دارد ، درست است؟

با این حال مراقب پایان باشید. این نباید مانند پایان جاده احساس شود ، بلکه باید آغاز یک ماجراجویی جدید باشد.

داستان های ساده قابل اعتمادتر هستند. همانطور که برخی از معروف ترین مارک های جهان نشان داده اند ، پیچیدگی داستان می تواند اعتماد را از بین ببرد.

بر چرا برند شما وجود دارد تمرکز کنید

چرا تجارت شما وجود دارد؟

پاسخ باید یک داستان باشد.

پاسخی مانند “برای به دست آوردن پول” کوته بینانه است. ممکن است کسب و کار شما کسب درآمد باشد. خوب و خوب است اما چرا برند شما وجود دارد؟ دلیل ش چیه؟

پاسخ به این س requiresال مستلزم این است که شما داستانی را بیان کنید.

برندی مانند کفش TOMS از داستان خود به عنوان بستری برای وجود خود استفاده می کند. عنوان “یکی برای یکی” به این معنی است که TOMS برای هر جفت خریداری شده یک جفت کفش به فرد نیازمند می دهد. TOMS برای بهبود زندگی وجود دارد.

Toms داستان زندگی را بهبود می بخشد

داستان آنها دلیل کل وجود شرکت را شرح می دهد. این باعث ایجاد اعتماد می شود. مشتریان دقیق می پرسند “چرا باید از شما خرید کنم؟” اگر می توانید با یک داستان واقعی به این سوال پاسخ دهید ، اعتماد مشتری را جلب کرده اید.

از داستان خود برای ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید

در اصل ، یک داستان در واقع در مورد شرکت شما نیست. شرکت شما سازنده آن است ، اما هدف این داستان ایجاد ارتباط با مشتریان شما است.

داستان خود را بگویید به گونه ای که به مشتریان شما بگویید “ما با شما ارتباط برقرار می کنیم ، شما را درک می کنیم ، مثل شما هستیم”.

موارد کمی هستند که می توانند آن سطح از تعامل را مانند یک داستان برقرار کنند.

برندی مانند North Face با افراد فعال و ماجراجویانه ارتباط برقرار می کند. ایده کامل این برند الهام بخشیدن به زندگی ماجراجویی و فضای باز است. مانترا آنها “هرگز کاوش را متوقف نکنید” است. داستان برند این ایده آل را بیان می کند

چرا چهره شمالی به عنوان مثال داستان تجاری وجود دارد

نوعی مشتری که می خواهد بخشی از این داستان باشد با اصالت و میراث North Face طنین انداز می شود.

مقاله مرتبط  راهنمای ساده استفاده از جداول محوری برای درک داده های بازاریابی

وقتی داستان شما با مشتری هدف ارتباط برقرار می کند ، اعتماد شما را جلب می کنید. شما برنده می شوید

یاد آوردن: مشتریان بخشی از داستان را می خرند ، نه فقط یک محصول

من نوشتم ، “مشتریان بخشی از داستان را می خرند” (نه فقط بودن بخشی از داستان). تمایز حیاتی است.

چرا؟ زیرا مشتری نه تنها در داستان خود شرکت می کند بلکه به صورت پولی نیز در آن شرکت می کند. آنها با خرید از مشاغلی که داستان را روایت می کند داستان را درگیر می کنند.

وقتی مشتری محصول شما را خریداری می کند ، باید احساس کند انگار بخشی از داستان برند شما را می خرد.

بهترین روش برای توضیح این مسئله استفاده از نمونه Patagonia است ، مارکی که این موضوع را به سطح کاملاً جدیدی می رساند.

پاتاگونیا از اصطلاح “سایش فرسوده” برای توصیف محصولات لباس خود که سالها دوام داشته است استفاده می کند. خود این محصول ، مواردی است که مشتریان خرید ، بخشی از داستان مارک تجاری است.

داستانهایی که ما از داستان مارک پاتاگونیا می پوشیم

پاتاگونیا به درستی این را “داستانهایی که می پوشیم” می نامد. آنقدر معامله بزرگی است که پاتاگونیا درباره آن فیلم ساخت.

https://www.youtube.com/watch؟v=z20CjCim8DM

این شکل ایده آل داستان سرایی است. چرا؟ زیرا داستان را مستقیماً در خود محصول قرار می دهد. مشتریان در حال خرید آن محصول هستند و با این کار ، داستان تجاری را می خرند.

مشتری صاحب داستان است. بنابراین ، آنها به آن اعتماد دارند. مشتری اکنون بخشی از داستان شماست. آنها وارد آن شده اند. به معنای واقعی کلمه.

افراد دیگر را وادار کنید تا داستان برند شما را تعریف کنند

من شرح داده ام که داستان چیست ، اما چطور؟ چگونه این کار را انجام می دهید؟

به یک معنا ، داستان از خودش مراقبت می کند. یک داستان خوب قابل اشتراک است. دیگران از داستان استقبال کرده و درگیر آن می شوند. گفته می شود ، چند چیز وجود دارد که می توانید برای افزایش ویروسی داستان ها انجام دهید:

  • مارک شخصی خود را بسازید. به یاد دارید که چگونه یک داستان با شخصیت تزریق می شود؟ شما و تیمتان شخصیتهای پشت این هستید. دسترسی خود را از طریق مارک شخصی خود افزایش دهید.
  • در شبکه های اجتماعی فعال باشید. داستان ها از طریق قدرت رسانه های اجتماعی پخش می شوند. تکه ها ، عصاره ها و حکایت ها به اطراف منتقل می شود ، دوباره بازتوییت می شود ، پسندیده می شود و ذره ذره توضیح داده می شود. در همین حال ، شما یک حضور و مارک تجاری ایجاد می کنید که در آگاهی اجتماعی عمومی زندگی می کند.
  • همه جا داستان را بگویید. داستان را بخشی از اینکه چه کسی هستید و شرکت شما چیست قرار دهید. با استفاده از قدرت داستان ارتباط برقرار کنید. خواه در حال نوشتن پست مهمان باشید ، هم بیوگرافی را با هم تکه تکه کنید ، یا فقط درمورد روز خود توییت کنید ، به داستان و حضور اصلی خود بپردازید.
  • مشتریان خود را به بیان داستان تشویق کنید. توصیفات مشتری یکی از م mostثرترین روش های پخش داستان شماست. مشتریان خود مشکل // راه حل // موفقیت داستان را تجربه خواهند کرد. اگر آنها راضی باشند ، بیش از این خوشحال خواهند شد که در این مورد کلاغ کنند. از این داستان ها در وب سایت و مواد بازاریابی خود استفاده کنید. آنها داستان برند را تقویت می کنند.
  • همه جا قصه گویی را تشویق کنید. وقتی نام تجاری شما به جریان اصلی جریان پیدا می کند ، داستان آن بیشتر در آگاهی عمومی جای می گیرد. هیچ روایت دقیق از داستان برند خود را سرکوب نکنید.
مقاله مرتبط  راهنمای سئو اینستاگرام با جستجو براساس علاقه

یک نمونه عالی از داستان سرایی موفق برند از بن سیلبرمن ، بنیانگذار Pinterest ، حاصل می شود. بن اگرچه پسری نرم گفتار و محفوظ است ، اما داستان خود را با علاقه و اصالت تعریف می کند. مارک شخصی او با روایت داستان و او و تیمش رشد کرد. رشد کرده.

مدیرعامل pinterest چیز بزرگ بعدی داستان سرایی نام تجاری

داستان ها وسیله ای برای ایجاد اعتماد و اعتقاد هستند. وقتی مردم داستان شما را در مکان های بیشتری می شنوند ، اعتماد آنها را تقویت می کند. و وقتی خودشان شروع به بیان داستان شما می کنند ، اعتماد بیشتری به آن دارند.

زمان مورد نیاز: 3 دقیقه.

داستان های تجاری راهی قدرتمند برای ایجاد اعتماد هستند. اما چگونه یک داستان معتبر ایجاد می کنید؟

  1. شخصیت را اضافه کنید

    داستان های مارک تجاری باید با شخصیت برند و شخصیت نویسنده در مرحله مرکزی باشد.

  2. داستان خود را ساده نگه دارید

    داستان های ساده بهتر هستند. علم چنین می گوید و تجربه آن را تأیید می کند.

  3. بر روی اینکه چرا برند شما وجود دارد تمرکز کنید

    چرا برند شما وجود دارد؟ پاسخ باید یک داستان باشد ، مانند TOMS “یکی برای یک”.

  4. با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید

    بگذارید داستان شما نحوه ارتباط شما با مشتریان و نحوه درک آنها را نشان دهد.

  5. به یاد داشته باشید مشتریان داستان شما را می خرند ، نه فقط محصولات

    وقتی مشتری محصول شما را خریداری می کند ، باید احساس کند انگار بخشی از داستان برند شما را می خرد.

  6. دیگران را وادار کنید تا داستان شما را تعریف کنند

    مشتریان را تشویق کنید تا داستان شما را به قول خودشان به اشتراک بگذارند.

نتیجه

داستان ها قدرتمند هستند. اما در داستان خود گیر نکنید.

به یاد داشته باشید ، یک داستان چارچوبی برای زندگی یک تجارت است. داستان نباید دام ایجاد کند بلکه به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند. برخی از مارک ها چنان درگیر داستان خود می شوند که از ارزش فعال سازی فعلی خود غافل می شوند. اگرچه می توانید میراث برند خود را ارج نهید ، اما باید در زمان حال زندگی کنید.

نکته جالب در مورد داستان ادامه زندگی آن است. داستان های واقعی به گفتن ادامه می دهند ، ادامه می دهند و با مردم ارتباط برقرار می کنند. با ادامه تحت تأثیر قرار دادن مشتریان خود و ارائه بهترین تجربه ممکن ، داستان خود را زنده نگه دارید.

داستان شما پایه اعتماد را ایجاد می کند ، اما فقط تجربه شخصی مشتری این اعتماد را به چیزی که دوام دارد ، تقویت می کند.

چگونه می خواهید داستان برند خود را بگویید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید