آموزش سئو

چگونه می خواهیم از X Reality (XR) در تجارت استفاده کنیم

آوریل 24, 2021

آیا شما برای واقعیت X آماده هستید؟ همراه با انبوهی از فرصتهای شغلی و بازاریابی هیجان انگیز ، این برنامه نیز در حال آمدن است.

در اینجا چگونگی آن ، چرایی اهمیت آن و چگونگی استفاده از آن برای رشد تجارت خود آورده شده است.

X Reality چیست؟

واقعیت X کوتاه است واقعیت گسترده. گاهی اوقات واقعیت متقابل نامیده می شود ، این همگرایی دنیای واقعی ، فیزیکی اطراف ما و یک جهان یا فضای دیجیتالی است.

یکی از راه های تفکر درباره آن تلفیق یک تجربه دیجیتالی یا مجازی با یک تجربه فیزیکی است. روش های مختلفی وجود دارد که این امر را بازی می کند ، اما با پیشرفت تکنولوژی ، فرصت ها منفجر می شوند.

برای داشتن تصویری بهتر از آنچه در مورد آن صحبت می کنیم ، بگذارید لحظه ای تصور کنیم. آیا تا به حال با مجموعه ای از هدفون که در هنگام قدم زدن تجربه شنیدنی را تجربه می کنید ، گشتی در یک موزه زده اید؟ ناگهان ، به نظر می رسد که شما در حال قدم زدن در غرب وحشی یا هر کجا هستید که این تجربه اتفاق می افتد.

اکنون تصاویر و سایر عناصر تعاملی جسمی را اضافه کنید. شاید بتوانید هنگام قدم زدن در جاده غبارآلود درهای سالن را لمس کنید یا صحنه ها را ببینید. می توانید تپانچه خود را برای یک دوئل بکشید.

تصور کنید که این تجربه ها را دارید ، حتی وقتی در موزه نیستید. شاید در حیاط خانه شما باشد. یا خیابان اصلی شهر اصلی شما. واقعیت شما با واقعیت مجازی ادغام شده است. واقعیت شما گسترش یافته است.

فناوری که امکان این تجربه های واقعیت غوطه وری را فراهم می کند دائماً در حال پیشرفت است و واقعیت ما را به تجربه مجازی نزدیک می کند.

برای به دست آوردن تجربه کامل واقعیت X ، ممکن است سخت افزار خاصی لازم باشد. باز هم ، به افزایش فیزیکی با دیجیتال فکر کنید. ممکن است برای تهیه آن تجربه ترکیبی به ابزارهایی نیاز داشته باشید. سخت افزار معمول ممکن است شامل یک تبلت مانند iPad ، گوشی هوشمند ، هدست ، هدفون ، یا سایر لباس های بدن ، از جمله دستکش و غیره باشد.

مشخصات منعکس کننده تجربه خاص ، و آنچه شما در تلاش برای دستیابی به کاربر هستید. برخی از تجارب واقعیت گسترده ساده تر هستند ، در حالی که دیگران بیشتر درگیر و غوطه وری هستند.

از بسیاری جهات ، آینده بازاریابی است. هر کمپین بازاریابی که در حال توسعه آن هستید ، هدف این است که نام تجاری خود را به بازار عرضه کنید و به بازار هدف خود کمک کنید تا ببیند که چگونه آنها بدون نام تجاری شما زندگی نمی کنند. واقعیت گسترده دنیای فرصت ها را برای تعامل با محصولات ، خدمات و مارک های تجاری باز می کند.

این فقط در قیف فروش در سطح مقدماتی نیست که X reality بتواند از رشد برند شما پشتیبانی کند. این می تواند به شما در ایجاد آگاهی از برند ، رضایت مشتری ، وفاداری مشتری ، تبلیغات دهان به دهان و مراجعه به موارد دیگر کمک کند.

در اینجا چند روش وجود دارد که می تواند در تجارت شما استفاده شود:

  • کارکنان خود را آموزش دهید تا برای شرایط دشوار یا روی حیله و تزویر خدمات به مشتری آماده شوند.
  • تیم فروش خود را با ابزار مسلح کنید تا مشتریان را با بهترین گزینه ها متصل کنید.
  • به مشتریان اجازه دهید از قبل کالایی را “امتحان کنند”.
  • خریداران حضوری را با اطلاعات دیجیتال ارتباط برقرار کنید.
  • در دنیای مجازی طرح ها یا محصولات جدید ایجاد کنید.
  • یک لایه خاص از سرگرمی را به مارک خود وارد کنید.

با ادامه گسترش واقعیت X ، کل اکوسیستم بازاریابی نیز تکامل می یابد و ما را به پاسخگویی فرا می خواند. همه چیز ، از تجارب آجر و ملات گرفته تا SEO ، تحت تأثیر واقعیت X قرار خواهد گرفت.

مقاله مرتبط  چگونه پادکست ها را به راحتی پیدا کنیم

AR در مقابل VR در مقابل MR: سه نوع واقعیت X

واقعیت X واژه ای گسترده است که می تواند به هر یک از این موارد اشاره داشته باشد: واقعیت افزوده (AR) ، واقعیت مجازی (VR) و واقعیت ترکیبی (MR). در حالی که اینها بعضی اوقات به جای هم استفاده می شوند ، مشخصات می توانند متفاوت باشند و تعاریف دقیق دارند. بیایید غواصی کنیم

واقعیت افزوده

واقعیت افزوده در مورد همپوشانی دنیای واقعی و تجربیات دنیای فیزیکی اطراف ما با پیشرفت های مجازی یا دیجیتالی است. بزرگ کردن به معنای بزرگتر یا بهتر کردن چیزی است ، بنابراین واقعیت افزوده این است که چیزهایی را که در اطراف خود می بینید به نوعی بهتر کنید ، بسته به تعریف شما از بهتر.

این یک روش تعامل همزمان با افراد و چیزهای اطراف شما و یک فضای دیجیتال است که اغلب از دوربین تلفن هوشمند یا دستگاه تلفن همراه برای تعامل استفاده می کنید.

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی به تجربیات تعاملی و همهجانبه ای گفته می شود که توسط رایانه تولید می شوند. تجربیات واقعیت مجازی در مورد دنیای کامل دیجیتال است که به نوعی فرار یا جدایی از دنیای واقعی است ، نه یک همپوشانی. واقعیت مجازی به سخت افزار نیاز دارد تا به کاربر در پرش به دنیای مجازی کمک کند. این ابزارها ممکن است شامل یک هدست ، بیننده ، عینک یا عینک ، و همچنین سایر موارد مانند دستکش باشد. با استفاده از اینها ، کاربر می تواند تجربیات را در دنیای مجازی خود شبیه سازی کند ، بدن و حرکت خود را در آن تلفیق کند.

واقعیت آمیخته

واقعیت آمیخته دقیقاً همانطور است که به نظر می رسد. این ترکیبی از دنیای مجازی با فیزیکی است. مطابق با مایکروسافت، وقتی نوبت به دنیای فیزیکی و مجازی می رسد ، واقعیت آمیخته در وسط قرار می گیرد. این همچنین در وسط واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است. این کار با یک پا یا یک پای دیجیتالی در هر فضا انجام می شود.

واقعیت ترکیبی جایی است که هم اکنون بسیاری از تکامل فناوری به آن فشار می آورد. اگرچه تهیه نمونه هایی از AR یا VR آسان است ، اما واقعیت ترکیبی بیشتر فشرده سازی این مفاهیم با هم است ، با استفاده از تمام ابزارها و فن آوری هایی که برای ایجاد تجربیات هیجان انگیزتر داریم.

تفاوت AR ، VR و MR چگونه است

در حالی که این سه مفهوم از نظر نقطه شروع و ابزارهای لازم برای کار با آنها تفاوت کمی دارند ، اما در یک چیز مشترک هستند: آنها در مورد گسترش دنیای دیجیتال به زندگی روزمره ما با سهولت بیشتر و ارتباطات بی نظیرتر است.

این سه نوع واقعیت X با توانایی در آوردن تجارب بهتر کاربر به مشتریان در تمام مراحل فروش ، برای کمک به شما در رسیدن به اهداف تجاری خاص خود رسیده اند.

5 روش استفاده از X Reality در تجارت

همانطور که برای استفاده از واقعیت X روشهای سرگرم کننده و سرگرم کننده ای وجود دارد ، روشهای قدرتمند و مهیجی نیز برای ادغام فناوری در تجارت برای حمایت از اهداف فروش شما وجود دارد. با استفاده از واقعیت گسترده ، شما را در لبه برنده نگه می دارد ، و شما را از رقابت متمایز می کند که ممکن است در پذیرش آن کند باشد.

همچنین مشتریان و تیم شما را به فرصت هایی مجهز می کند. در اینجا فقط چند ایده برای فکر کردن وجود دارد.

1. مدیریت محتوای محصول

هنگامی که نوبت به سازماندهی می رسد با همه چیزهایی که در حال خلق و فروش هستید ، باید باشید سیستم مدیریت محتوای محصول ضربان قلب همه آن است این یک صفحه گسترده یا یک نرم افزار یکپارچه است ، جایی است که شما می توانید تمام جزئیات ، حقایق و داده ها را در پشت هر محصول قرار دهید.

مقاله مرتبط  بهینه سازی سمینار Google My Business

در اینجا جایی است که X reality می تواند سیستم مدیریت محصول شما را به سطح بالاتری برساند. تصور کنید در فضای سه بعدی مجازی می توانید به نیازهای مشتری و خواسته های محصول خود واکنش نشان دهید. این طراحی تعاملی در حال افزایش محبوبیت است ، که به تیم ها اجازه می دهد تا اصلاحاتی انجام دهند یا طرح های جدید را امتحان کنند ، بدون هزینه و توانایی ایجاد واقعی موارد ، یک دنیای واقعی را شبیه سازی کنند.

این امر به ویژه برای محصولات در مقیاس بسیار بزرگ و گران قیمت برای تولید نمونه های اولیه بسیار مفید است. همچنین به کل تیم فرصتی برای تعامل واقعی با یک محصول می دهد ، بنابراین مجبور نیستید سرعت خود را کم کنید ، س collectالات را جمع آوری کنید ، اعداد را اجرا کنید و ویرایش های لازم را انجام دهید. این یک صرفه جویی در وقت است و اثبات مفهوم را سریعتر به ارمغان می آورد.

این سیستم های واقعیت X که به صورت دیجیتالی به هم متصل شده اند ، یک مزیت اضافه شده نیز دارند. آنها می توانند با سیستم مدیریت محتوای محصول شما ارتباط برقرار کرده و داده ها را به اشتراک بگذارند. شما می توانید تمام مشخصات محصولات فعلی خود و همچنین کلیه اطلاعات مربوط به محصولات در حال تولید را در زمان واقعی ثبت کنید.

2. تیم سازی و همکاری از راه دور

تیم های از راه دور از انبوه فن آوری هایی بهره مند می شوند که به آنها امکان برقراری ارتباط و برقراری ارتباط را می دهد ، از جمله جلسات ویدیویی و پیام رسانی فوری

با این وجود هیچ چیز در صحبت شخصی صحبت نمی کند ، با سایر اعضای تیم و محصولات واقعی ارتباط برقرار نمی کند. PromoLeaf یک نظرسنجی انجام داد و دریافت که 72 درصد پاسخ دهندگان یک کنفرانس حضوری را در صنعت خود ترجیح می دهند تا یک کنفرانس آنلاین. در جوانترین جمعیتی که آنها از 16 تا 24 سال مورد بررسی قرار گرفتند ، 84 درصد ترجیح می دهند حضوری باشند.

واقعیت X می تواند به شما کمک کند که گزینه های مخالف را ادغام کند و به نظر می رسد کارمندان از راه دور در همان مکان هستند که روی پروژه ها با هم کار می کنند.

3. پیش نمایش محصول

همه ما تجربه این خارش را داریم که وقتی صحبت از محصولات جدید می شود “قبل از خرید امتحان کنید”. این فقط لباس ، ابزار یا جدیدترین تلفن هوشمند نیست. در مورد مبلمان ، اتومبیل ، خانه و موارد دیگر چطور؟ آیا این خیلی دور از دسترس به نظر می رسد؟

نه با واقعیت X. با استفاده از فن آوری های در حال ظهور ، مارک ها می توانند برنامه هایی را ایجاد کنند که به شما امکان می دهد محصولی را برای خود مشاهده و تعامل کنید. اکنون می توانید مبلمان ما را قبل از خرید در خانه خود آزمایش کنید. می توانید اتومبیل ایده آل خود را قبل از ایجاد حتی در خیابان های رفت و آمد صبحگاهی خود رانندگی کنید. در حالی که هنوز در آن سوی کشور یا جهان هستید ، می توانید از طریق خانه رویایی خود قدم بزنید. فقط همه احتمالات را تصور کنید.

از دستگاه های درون برنامه ای تا شبیه سازهای دارای هدست ، می توانید بدون حضور در آنجا و امتحان آن ، حتی قبل از وجود آن ، “آنجا باشید”.

4. تبلیغات تعاملی

واقعیت X مزایای سرگرم کننده بسیاری برای جلب نظر مردم دارد. گاهی اوقات این ویژگی ها به تنهایی می توانند دلیل پذیرفتن آنها باشند.

استفاده از واقعیت X در تبلیغات شما می تواند به مردم امکان تعامل مختلف را بدهد و به شما کمک کند تا اصالت بیشتری نسبت به تبلیغات دیگر داشته باشید. همچنین می تواند افراد را به مکالمه وادارد و تبلیغات بیشتری را در معرض دید شما قرار دهد.

مقاله مرتبط  چگونه یک خبرنامه بنویسیم که نتیجه بگیرد (17 نکته)

مارک ها همه چیز را امتحان کرده اند ، از جمله اینکه یک مورد چاپ شده را از طریق یک برنامه زنده کنید. ناگهان مجله یا بروشور شما فیلم های تعاملی یا فیلم های دیگری است. مارک های دیگر برای استقبال از رهگذران و تماشاگران برای تعامل با شخصیت های مجازی از واقعیت افزوده و صفحه نمایش های بزرگ استفاده کرده اند. برخی دیگر از فیلترهای شبکه های اجتماعی و سایر ویژگی ها برای نمایش مارک های خود استفاده می کنند.

5. تیم خود را آموزش دهید

تجارت پر از آموزش است. از آموزش ایمنی و نظارتی گرفته تا آموزش فروش و آموزش خدمات مشتری ، مسلح کردن تیم خود به مهمترین اطلاعات ممکن بسیار مهم است.

با واقعیت X ، تیم شما می تواند کارهای دیگری غیر از صحبت کردن در مورد موقعیت ها داشته باشد. آنها می توانند با هم از طریق آنها رد شوند و با مردم و محصولات ارتباط برقرار کنند. حتی می توانید موقعیت های خطرناک بالقوه را شبیه ساز کنید بدون اینکه به خطر بیاندازید و بازهم تجربه و اطمینان لازم برای آمادگی برای زندگی واقعی را کسب کنید.

نمونه هایی از X Reality

آیا هنوز واقعیت را برای خود تجربه کرده اید؟ در اینجا چند نمونه از موارد مورد بحث بیشتر آورده شده است.

پوکمون برو

پوکمون برو واقعیت افزوده را برای همه ما در رادار قرار دهید. از طریق لنز یک دستگاه تلفن همراه ، جهان می تواند ناگهان پر از شخصیت های پوکمون باشد. این بازی نشان داد که چگونه سرگرمی و واقعیت X می توانند مشاغل کوچک محلی را تقویت کنید، با مکانهایی در دنیای واقعی به عنوان Pokéstops و Gym ثبت نام می کنند.

نمونه هایی از X Reality - Pokemon Go

برنامه IKEA

مکان IKEA به مشتریان این امکان را می دهد تا مبلمان IKEA را در فضای خود “قرار دهند” و ببینند که چگونه ظاهر آن متناسب است. این با ارائه خدماتی که ممکن است دیگران هنوز در آن کار نکرده اند ، نوار سایر مبلمان سازها را تعیین می کند. بعلاوه ، استفاده از آن نوعی سرگرم کننده است ، بنابراین حتی وقتی افراد آماده خرید نیستند ، ممکن است باز هم در برنامه بازی کنند تا فقط ببینند که در چه چیزی است.

نمونه هایی از X Reality - برنامه IKEA

واربی ​​پارکر

واربی ​​پارکر همچنین فرصتی را برای مشتریان فراهم کرده است تا قبل از خرید به آنها امتحان کنند. با استفاده از یک برنامه ، مشتریان می توانند خود را با هر تعداد عینک Warby Parker مشاهده کنند.

این فقط یک عکس فوری با قاب های پوشیده نیست ، بلکه یک تجربه تعاملی و در زمان واقعی است که در آن مشتریان می توانند سر خود را حرکت دهند ، از همه زوایا نگاه کنند و سپس جفت دیگری را پرتاب کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=3cjldUJ9OXE

نتیجه

X reality یک ایده سرگرم کننده است که به نظر می رسد برای بازی و سرگرمی در نظر گرفته شده است ، اما برای کسب و کار و بازاریابی آنلاین طراحی شده است. از توسعه محصول گرفته تا خدمات به مشتری ، واقعیت گسترده می تواند نحوه تعامل ما با مارک های ما ، مشتریان ، تیم و دنیای ما را تغییر دهد.

همانطور که دنیای کسب و کار همچنان در حال پیشرفت است ، دلایل زیادی وجود دارد که باور کنیم واقعیت گسترده بخشی از این معادله خواهد بود.

چگونه واقعیت X را در برند خود وارد خواهید کرد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید