آموزش سئو

چگونه می توان SEO محلی را هنگامی که کسب و کار شما به مکان جدیدی منتقل می شود به روز کرد

اکتبر 7, 2020

بگذارید بگوییم بسیاری از مردم منطقه شما در حال بررسی مشاغل شما به صورت آنلاین هستند و به لطف رتبه بندی جستجوی محلی شما فروش در فروشگاه از طریق پشت بام انجام می شود.

سپس مشکلی پیش می آید: شما تصمیم می گیرید به مکان جدیدی بروید.

علاوه بر فاکتورهای لجستیکی مرتبط با جابجایی کسب و کار ، باید به فکر موفقیت آمیز در زمینه استراتژی محلی باشید که برای ساختن آن سخت تلاش کرده اید. آیا می توانید تصور کنید که همه تلاش های شما به زه کش کشیده شود و مجبور شوید یک کارزار را از ابتدا شروع کنید؟

اینجاست که سئو محلی وارد می شود سئو محلی داشتن مشاغل برای رتبه بندی برای س quالات با یک ملفه جغرافیایی است.

برای حفظ دستاوردهای SEO محلی پس از جابجایی مجدد محل کار ، مراحلی را که می خواهید دنبال کنید دنبال می کنیم.

چرا به روزرسانی SEO محلی خود برای مکان جدید مهم است؟

هیچ معجون جادویی برای کمک به شما در انتقال سود محلی خود در هنگام انتقال به مکان جدید وجود ندارد.

ممکن است آسان باشد که مکان را در لیست Google My Business خود به روز کنید و تصور کنید که به طور خودکار کل استراتژی را تغییر می دهد.

متأسفانه ، اینطور کار نمی کند.

Google اطلاعات را از منابع بی نهایت در سراسر اینترنت می گیرد. اگر فقط نام تجاری ، آدرس و شماره تلفن (NAP) خود را در یک مکان به روز کنید ، در SEO محلی خود تناقض ایجاد می کنید ، زیرا منابع دیگر اطلاعات غلط Google را تغذیه می کنند.

همه استنادات محلی در مورد یک تجارت باید در اینترنت ثابت باشد ، زیرا دو NAP متفاوت تصور دو کسب و کار جداگانه را به Google القا می کند.

در نتیجه ، تلاش های محلی شما در زمینه SEO از بین می رود و به طور بالقوه رتبه محلی شما را کاهش می دهد.

علاوه بر این ، مشتریانی که به دنبال تجارت شما هستند به اطلاعات NAP اعتماد می کنند. اگر متناقض باشد ، ممکن است آنها را از دست بدهید زیرا آنها دقیقاً نمی دانند کجا شما را پیدا کنند.

برای جلوگیری از همه این مسائل هنگام جابجایی ، فعالانه عمل کنید و همه لیست های محلی خود را کنترل کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=UHG4wDlvAMY

اقدامات احتیاطی را برای مکان جدید انجام دهید

اگر هنگام جابجایی مجدداً کمپین محلی SEO شما جدید است ، به احتمال زیاد نیازی به تغییر اطلاعات در بسیاری از مکان ها نخواهید داشت. از هر سایتی که مشاغل شما در آن لیست دارد ، موجودی داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات با همه موارد منطبق است.

مقاله مرتبط  6 شرکت برتر بازاریابی دیجیتال سال 2020

اگر این کمپین برای چند سال برقرار باشد چه می کنید؟

امیدوارم که شما قبلاً آن موجودی را داشته باشید که می توانید به آن مراجعه کنید. در غیر اینصورت ، باید تمام سایتهایی را که کسب و کار شما در آنها لیست شده است پیدا کنید و در هنگام مراجعه آن موجودی را بسازید. سپس می دانید که پس از انتقال کجا NAP و سایر اطلاعات خود را به روز کنید و از لیست های ناسازگار جلوگیری کنید.

خبر خوب این است که شما نیازی به انجام صدها جستجوی جستجو برای یافتن لیست های کسب و کار خود ندارید. ابزارهایی مانند Moz’s حضور آنلاین خود را بررسی کنید می تواند سنگین کردن را برای شما انجام دهد.

این نتایج حضور آنلاین را برای آژانس تبلیغاتی Darling در نیویورک بررسی کنید:

seo محلی بررسی مکان جدید

این آمار به شرح زیر تجزیه می شود:

فهرست محلی مکان جدید جستجوگرها محلی

اگر جستجوی شما بسیاری از X های قرمز را بازگرداند ، شما باید کارهایی را انجام دهید.

چگونه لیست های مشاغل محلی خود را اصلاح کنیم

جابجایی کسب و کار شما ممکن است شلوغ باشد ، اما برای حفظ رتبه محلی خود و کمک به مشتریان در یافتن موقعیت شما در محل جدید ، کمی وقت اختصاص دهید.

1. وب سایت خود را با اطلاعات جدید مکان به روز کنید

همانطور که فضای جدید شما مکان فیزیکی شما خواهد بود ، وب سایت شما نیز املاک و مستغلات مجازی شماست. به روز نگه داشتن آن برای حفظ ترافیک شما چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری بسیار مهم است.

شما به احتمال زیاد NAP خود را در صفحه مخاطب خود ذکر کرده اید ، اما اگر در هر جای دیگر سایت قرار دارد ، مطمئن شوید که هر نمونه را به روز می کنید. این اطلاعات ممکن است در پاورقی سایت شما نیز وجود داشته باشد. خوبی این است که ، شما می توانید یک بار آن را به روز کنید ، و در هر صفحه سایت شما درست خواهد بود.

همچنین می توانید یک یا دو تصویر از مکان جدید را به صفحه تماس خود اضافه کنید تا به مشتریان خود کمک کنید تا بدانند در اولین بازدید از مکان جدید به دنبال چه چیزی باشند.

همچنین ، نوشتن یک پست کوتاه وبلاگ در مورد حرکت را در نظر بگیرید. می توانید تصاویر بیشتری را در اینجا قرار دهید.

مقاله مرتبط  6 بهترین شرکت بازاریابی تجارت سال 2020

نشانه گذاری طرح را فراموش نکنید! به جای اینکه کد سایت خود را غربال کنید ، می توانید تمام داده های ساختاری سایت خود را با استفاده از آن بررسی کنید Google’s Structured Data Test Tool.

همچنین ممکن است بخواهید دستورالعمل های دقیق فروشگاه جدید را وارد کنید. بهترین راه برای این کار جاسازی نقشه در صفحه مخاطبتان است. تقریباً 86٪ مردم به جستجوی مکانهای تجاری در Google Maps بپردازید. تعبیه آن در سایت شما باعث می شود تا مشتریان شما مجبور نباشند خودشان در آن جستجو کنند. بعلاوه ، می تواند به جذابیت و مفیدتر شدن صفحه تماس شما کمک کند ، مانند صفحه قهوه سوم راه آهن:

محلی محلی به عنوان مثال مکان جدید

هرچه اطلاعات بیشتری بتوانید در اختیار بازدیدکنندگان سایت خود قرار دهید و هر چقدر بتوانید کارها را برای آنها راحت تر کنید ، احتمال پیگیری شما تا مکان جدید شما بیشتر است.

2. لیست کسب و کار قبلی را ببندید

تا زمانی که به مکان جدیدی نروید ، احتمالاً شرکت دیگری قبلاً محل را اشغال کرده باشد.

لیست های قدیمی را بررسی کنید. شاید تعجب کنید که بیش از یک لیست موجود را پیدا کرده اید. این بسیار رایج است زیرا مشاغل کوچک معمولاً همزمان با رشد خود حرکت می کنند.

شما می خواهید همه لیست های پیوست شده به مکان جدید خود را پاک کنید تا از ایجاد هرگونه سردرگمی جلوگیری کنید و مطمئن شوید که تنها تجارت شما در جستجوهای پیوست شده به آن مکان نشان داده می شود.

پاکسازی مشاغل قدیمی بسیار مهم است زیرا اگر بخواهید مکانی را که قبلاً در «Google برای کسب و کار من» تأیید شده اضافه کنید ، این مکان نشان داده نمی شود زیرا به عنوان مکان تکراری در حساب شما پرچم گذاری می شود.

اگر این اتفاق بیفتد ، می بینید که به عنوان “دسترسی مورد نیاز” ذکر شده است ، که به شما می گوید برخی از مشاغل دیگر قبلاً این مکان را تأیید کرده اند.

Google دستورالعملهای روشنی دارد در مورد چگونگی اصلاح وضعیت ، اما اگر همه راه های دیگر به شکست منجر شود ، ممکن است آسان تر باشد که با شرکت های دیگر که محل را اشغال کرده اند تماس بگیرید و از آنها بخواهید لیست خود را حذف کنند.

3- آدرس Google My Business خود را به مکان جدید تغییر دهید

اکنون که لیست های قبلی را در مکان خود پاک کردید ، مطمئن شوید که لیست شما به روز شده است.

وارد شوید Google برای کسب و کار من حساب را بررسی کنید و علامت پین را بررسی کنید تا انتقال داده شود. در بیشتر موارد ، به طور خودکار تغییر می کند. در صورت عدم وجود این ، Google ممکن است برای تأیید مکان جدید کارت پستال ارسال کند.

مقاله مرتبط  10 نکته برای نوشتن عنوان برنده LinkedIn

4. تمام لیست های دیگر را به مکان جدید به روز کنید

هرچه تجارت شما قدیمی تر باشد ، احتمالاً لیست های آنلاین بیشتری دارد ، به این معنی که لیست های بیشتری برای به روزرسانی نیاز دارید.

شما می توانید از ابزاری مانند استناد یاب محلی Whitespark برای یافتن و به روزرسانی ده ها لیست:

فهرست های جستجوگرهای محلی مکان جدید

برخی از مشاغل دارای فهرستهای خاص طاقچه مانند هستند بهداشت برای پزشکان پزشکی ، HomeAdvisor برای حرفه ای های خانه سازی ، و آووو برای وکلا

این لیست ها وزن زیادی دارند بنابراین اگر در کسب و کار شما صدق می کند ، حتماً آنها را به روز نگه دارید.

5. لیست های خود را برای مکان جدید بررسی کنید

هر چند هفته ، به دنبال لیست های تکراری ظاهر شده باشید. اشتباهات مدام اتفاق می افتند. Google ممکن است از داده های قدیمی لیستی ایجاد کند ، بنابراین در همه موارد باقی بمانید تا چنین خطاهایی در رتبه بندی شما تأثیر نگذارد و مشتریان شما را گیج کند.

با SEO محلی شما چه بعدی؟

پس از استقرار در مکان جدید و به روزرسانی لیست های محلی ، می توانید دوباره روی SEO محلی خود کار کنید.

از مشتریان درخواست بررسی کنید ، وب سایت خود را به روز نگه دارید و از کلمات کلیدی مطابق با مکان جدید استفاده کنید. اگر به شهر جدیدی منتقل شده اید این امر بسیار حیاتی است.

از طریق حساب رسانه اجتماعی خود با افراد محلی ارتباط برقرار کنید تا با پیروان خود برای کمک به جذب مشتریان محلی ارتباط برقرار کنید. مردم می خواهند از مشاغلی که با جامعه خود درگیر هستند و از آنها مراقبت می کنند دیدن کنند.

نتیجه

سئو محلی موفق کاملاً توجه به جزئیات است. در بالای اطلاعات موقعیت مکانی خود ، در هر مکان که به صورت آنلاین نشان داده شود ، بمانید و در هنگام حرکت کسب و کار ، نوسانات کمتری در رتبه بندی و ترافیک پا مشاهده خواهید کرد.

همچنین در رقابت با مشاغل اطراف خود بهتر خواهید بود. از همه مهمتر ، افراد فروشگاه شما را پیدا می کنند و شما مشتریان با ارزشی را در خود نگه می دارید.

آیا تاکنون تجارت خود را منتقل کرده اید؟ آیا روی SEO محلی شما تأثیرگذار بود؟