آموزش سئو

چگونه می توان یک گروه فیس بوک رشد داد

دسامبر 17, 2020

فیس بوک اکنون تمام شده است 2 میلیارد کاربران فعال ماهانه تقریبا 1 میلیارد از این کاربران در گروه های فیس بوک شرکت می کنند.

ایجاد گروهی برای خود راهی ارزان و مثر برای دستیابی به بازار هدف خود است.

اگر قبلاً با آن آشنا نیستید گروه های فیس بوک، این اساساً یک جامعه در بستر فیس بوک است که کاربران می توانند به آن بپیوندند و مشارکت را تشویق می کنند. گروه ها بر اساس علایق یا اهداف مشترک مانند آشپزی یا دویدن ساخته می شوند ، اما گروه های تجاری متمرکز نیز وجود دارد.

در این پست ، من قصد دارم همه مواردی را که برای راه اندازی و رشد گروه موفق فیس بوک خود و نحوه استفاده از آن برای بازاریابی کسب و کار خود لازم است بدانید.

در پایان ، شما بیشتر از اکثر بازاریاب های فیس بوک در مورد گرفتن یک گروه فیس بوک از هیچ چیز به یک چیز جالب توجه خواهید دانست.

بیایید شروع کنیم.

https://www.youtube.com/watch؟v=wnebdnPklo8

گروه فیس بوک شما برای چه کسانی است؟

اولین چیزی که باید در مورد گروه خود بفهمید این است که برای چه کسانی است.

اگر هدف گروه شما تولید هدایت برای تجارت شماست ، گروه شما باید مشتریان ایده آل شما را جذب کند.

به عنوان مثال ، بگویید شما یک طراح گرافیک هستید که می خواهید با مشاغل کوچک یا استارتاپ ها کار کنید. گروه شما باید نکات ارزشمندی را برای صاحبان مشاغل کوچک ارائه دهد ، مانند اینکه چگونه مارک تجاری آنها می تواند آنها را برجسته کند.

در نظر داشتن یک بازار هدف خاص برای گروه فیس بوک خود بسیار مهم است.

چند دلیل برای این وجود دارد.

اول ، اگر می توانید از نظر شخصی که می خواهید به او کمک کنید دقیق باشید ، می توانید گروه خود را به طور موثرتری توصیف کنید. وقتی بتوانید به وضوح بگویید که چگونه گروه شما می تواند به نفع دیگران باشد ، به راحتی اعضای جدید جذب می کنید.

بزرگترین مزیت ارتباط واضح و منفی گروه شما این است که به جای افراد تصادفی با مشتریان ایده آل شما پر می شود.

به عنوان مثال ، تصور کنید که به دنبال ایجاد گروهی هستید که “مشاوره آموزش سگ برای دارندگان لابرادور” ارائه دهد.

به نظر شما مخاطبان شما بیشتر دوست دارند به چه گروهی بپیوندند؟

گروهی به نام “آموزش سگ” یا گروهی به نام “آموزش سگ برای دارندگان لابرادور”.

شرط می بندم دومین را انتخاب کنی ، درست است؟

به این دلیل که به نظر می رسد مورد دوم بیشتر مطابق با نیازهای شخصی است که به تازگی لابرادور را به کار گرفته و به مشاوره های آموزشی مخصوص نژاد نیاز دارد.

احساس جامعه در گروه دوم نیز احتمالاً بالاتر خواهد بود زیرا سطح مشترکی نیز افزایش یافته است. افراد به گروه ها می پیوندند تا مانند دیگران در اطراف دیگران باشند.

بنابراین ، این یکی از دلایلی است که شما باید در تنظیم گروه فیس بوک خود دقیق باشید.

دلیل دوم این است که یافتن گروه شما را برای افراد آسان می کند.

یکی از اصلی ترین راه هایی که افراد جدید گروه شما را پیدا می کنند جستجو در فیس بوک است. وجود دارد 2 میلیارد جستجوهای روزانه در فیس بوک.

اگر به گروه فیس بوک خود یک نام خاص و غنی از کلمات کلیدی دهید ، یافتن آن برای مردم آسان تر خواهد بود. با استفاده از مثال لابرادور ما در بالا ، به احتمال زیاد با اصطلاح “آموزش سگ لابرادور” نشان داده می شود اما فقط در مورد “آموزش سگ” می تواند در هزاران نتیجه جستجو گم شود.

نحوه ایجاد یک گروه فیس بوک

ابتدا وارد شوید فیس بوک. سپس ، نماد + را باز کنید تا منوی ایجاد را مشاهده کنید.

نحوه ایجاد یک گروه فیس بوک

گروه را انتخاب کنید ، سپس در مورد گروه خود اطلاعات اساسی ارائه دهید.

بر اساس اصولی که قبلاً بیان کردیم ، یک “نام گروه” ایجاد کنید. همچنین ممکن است بخواهید روی “پین به میانبرها” کلیک کنید. با این کار می توانید گروه را در نوار کناری سمت چپ نمایه فیس بوک خود پیدا کنید.

بعد ، گزینه را انتخاب کنید سطح حریم خصوصی. من پیشنهاد می کنم گروه را روی حالت خصوصی تنظیم کنید تا فقط افرادی که به آن می پیوندند می توانند محتوای شما را ببینند. این گروه را منحصر به فرد می کند و به مردم دلیلی برای پیوستن واقعی می دهد (بنابراین آنها می توانند به محتوای شما دسترسی پیدا کنند).

می توانید افرادی را که به آنها می پیوندند غربال کنید تا اطمینان حاصل شود که نه تنها کسی که دارای حساب شبکه اجتماعی است وارد آن می شود. به یاد داشته باشید که گروه خود را با کیفیت بالا نگه دارید. باید آموزنده باشد و “چشم فروش” نباشد.

در مرحله بعدی ، انتخاب کنید آیا می خواهید گروه شما قابل مشاهده باشد (هرکسی می تواند آن را جستجو کند و درخواست پیوستن دارد) یا مخفی (فقط اعضا می توانند گروه را مشاهده کنند.) من پیشنهاد می کنم قابل مشاهده باشد تا افراد بتوانند گروه شما را در جستجو پیدا کنند.

آخرین قسمت تنظیم گروه شما افزودن یک دوست است. این اختیاری است ، اما روش خوبی برای شروع است.

تصویر جایگذاری شده 0 46

بهترین راه برای دور زدن این مسئله این است که فقط یکی از دوستان خود را اضافه کنید. بعداً همیشه می توانید آنها را از گروه حذف کنید.

اگر آنها دوست خوبی باشند ، احتمالاً بدشان نمی آید!

روی ایجاد کلیک کنید ، و به صفحه ای منتقل خواهید شد که می توانید تصویر برجسته خود را به روز کنید ، پست ها را مدیریت کنید ، پست ها را برنامه ریزی کنید و توضیحاتی اضافه کنید.

ابتدا باید توصیفاتی را به گروه ارائه دهیم. روی “افزودن توضیحات” در سمت راست کلیک کنید.

این همان چیزی است که اعضای بالقوه با یافتن گروه شما مشاهده خواهند کرد. مطمئن شوید که توضیحات واضح است و افراد را به عضویت فریب می دهد.

توصیف گروه فیس بوک تصویر صفحه

این چیزی است که من به آن رسیده ام.

توصیف گروه فیس بوک

سپس ، روی Add tags (همچنین در سمت راست) کلیک کنید تا انتخاب شود 5 برچسب توصیفی برای گروه شما این چیزی است که من انتخاب کردم:

افزودن برچسب ها به گروه فیس بوک

سپس باید “جلد عکس” به گروه بدهیم.

اگر عکس خوبی با گروه خود مطابقت ندارید ، می توانید به آنجا مراجعه کنید فلیکر و یکی پیدا کنید مورد مربوط به موضوع گروه خود را جستجو کنید.

من به دنبال “labradors” گشتم.

در صفحه نتایج جستجو ، روی “هر مجوز” در بالا سمت چپ کلیک کنید و “استفاده تجاری و حالت های مجاز” را انتخاب کنید. این بدان معنی است که عکاس با استفاده از آن برای ارتقا business تجارت خود یا در این مورد یک گروه فیس بوک مشکلی ندارد.

جستجوی فلیکر برای عکس روی جلد گروه فیس بوک

این یک عکس جالب است که پیدا کردم.

عکس جلد گروه فیس بوک

اگر می خواهید یک عکس بارگیری کنید ، روی نماد پیکان در پایین سمت راست کلیک کنید و سپس “اصلی” را انتخاب کنید.

به صفحه گروه Facebook خود برگردید و روی “بارگذاری عکس” کلیک کنید.

بارگذاری جلد فیس بوک عکس
7700

کلیک کنید و آن را به اطراف بکشید تا تغییر مکان دهید تا خوب به نظر برسد.

تغییر موقعیت عکس جلد گروه فیس بوک

این اصول اولیه راه اندازی گروه شما است.

چند مورد دیگر وجود دارد که می توانیم انجام دهیم تا شانس یافتن آن در جستجوی فیس بوک افزایش یابد.

به نوار “مدیریت گروه” در سمت چپ بروید و روی “تنظیمات” کلیک کنید.

سپس این صفحه را با چند تنظیم دیگر مشاهده خواهید کرد.

تنظیمات گروه فیس بوک

ابتدا نوع گروهی را انتخاب کنید. من General را انتخاب می کنم زیرا به هیچ یک از ویژگی های دیگر مانند الگوها یا مدیریت موارد فروش نیازی ندارم.

اگر می خواهید افرادی را از منطقه خود جذب کنید ، مکانی را برای گروه خود اضافه کنید.

گروه فیس بوک مکان تعیین شده

همچنین می توانید قبل از عضویت از مردم بخواهید به س questionsالاتشان پاسخ دهند. این کار مفید است تا درباره اعضای خود بیشتر بدانید و ببینید آیا آنها مشتری مناسبی برای تجارت شما هستند.

گروه فیس بوک س questionsالاتی را بپرسید

بیایید اکنون با راه اندازی گروه خود ، به نحوه رشد آن بپردازیم.

یک صفحه فیس بوک برای گروه خود ایجاد کنید

شاید از خود بپرسید که چرا به صفحه فیس بوک نیاز دارید و یک گروه.

شما لزوماً به صفحه ای برای گروه خود نیاز ندارید ، اما اگر می خواهید گروه خود را با تبلیغات یا با ارسال پست های رسانه های اجتماعی عمومی تبلیغ کنید ، برای این کار به صفحه ای نیاز دارید.

گروه شما یک منطقه خصوصی است که فقط اعضا می توانند محتوای آن را مشاهده و بحث کنند.

آ صفحه فیس بوک یک نمایه عمومی است که در آن هر کسی می تواند محتوای شما را مشاهده کند. آنها می توانند صفحه شما را “پسند” کنند ، به این معنی که پست های شما را در فیدهای شخصی فیس بوک خود مشاهده خواهند کرد.

یک صفحه عمومی در فیس بوک دو مزیت اصلی دارد:

  • این امکان را برای شما فراهم می کند تا تبلیغات تبلیغاتی گروه خود را انجام دهید (کمی بیشتر در مورد آن)
  • و به شما امکان می دهد آزادانه گروه خود را از طریق رسانه های اجتماعی عمومی تبلیغ کنید. افرادی که در صفحه شما تصادف می کنند ممکن است گروه شما را نیز جالب بدانند و به آن بپیوندند.

راه اندازی صفحه فیس بوک کاملاً شبیه به یک گروه است. روی نماد + در منوی کنار عکس نمایه خود کلیک کنید و “صفحه” را انتخاب کنید.

گروه فیس بوک اضافه کردن صفحه

سپس باید نوع صفحه ای را برای ایجاد انتخاب کنید. من از آنجا که می خواهم جامعه ای از دارندگان لابرادور ایجاد کنم ، Cause یا Community را انتخاب کردم.

ایجاد صفحه برای گروه فیس بوک

نام صفحه را وارد کنید و روی شروع کلیک کنید.

مانند صفحه گروه ما ، می خواهید چند دقیقه را برای تنظیم صفحه خود اختصاص دهید. یک عکس نمایه و یک عکس روی جلد اضافه کنید. می توانید از موارد مشابه گروه خود استفاده کنید.

ایجاد صفحه فیس بوک برای ارتقا گروه فیس بوک

در واقع ، شما باید از همین عکس ها استفاده کنید تا آنها را به طور واضح مرتبط کنید. وقتی بازدید کننده ای آنها را می بیند ، می داند که صفحه و گروه با هم مرتبط هستند.

سپس می خواهید توضیحات و اطلاعات کمی بیشتری اضافه کنید. از منوی سمت چپ روی About کلیک کنید ، سپس در سمت راست بالا روی ویرایش اطلاعات صفحه کلیک کنید.

صفحه فیس بوک را برای گروه فیس بوک به روز کنید

شما می خواهید دسته های مربوطه را برای صفحه و توضیحات خود اضافه کنید. در توضیحات ، گروه خود را تبلیغ کنید و برای تشویق افراد به عضویت ، پیوند به آن را در آن قرار دهید.

دسته هایی را برای رشد گروه فیس بوک خود اضافه کنید

علاوه بر ذکر گروه در توضیحات ، می خواهید یک پست پین شده در صفحه ایجاد کنید که گروه شما را تبلیغ می کند.

پست پین شده فقط یک پست معمولی است که مدیر در بالای صفحه آن را “پین کرده است” یا ثابت کرده است ، بنابراین این اولین چیزی است که هر کس هنگام بازدید از صفحه شما مشاهده می کند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار مدیریت گردش کار در سال 2021

برای ایجاد پست ، یک پست منظم در صفحه خود بنویسید.

نحوه رشد یک گروه فیس بوک افزودن پست پین شده

انتشار را فشار دهید. روی پست ، روی پیکان رو به پایین در بالا سمت راست آن کلیک کنید و سپس روی “پین به بالای صفحه” کلیک کنید.

چگونه می توان یک گروه فیس بوکی را پست کرد پین

با این کار پست در بالای صفحه فیس بوک شما برای همه حفظ می شود. وقتی بازدید کنندگان جدید صفحه شما را از تبلیغ شما بررسی می کنند ، پیوند گروه شما را نیز مشاهده می کنند.

بیایید نحوه استفاده از صفحه خود برای رشد گروه جدید فیس بوک خود را بررسی کنیم.

گروه Facebook خود را با تبلیغات رشد دهید

یکی از ساده ترین راه هایی که می توانید افراد را به عضویت گروه خود در بیاورید اجرای برخی تبلیغات هدفمند فیس بوک است. همانطور که قبلاً اشاره کردم ، اجرای تبلیغات به یک صفحه نیاز دارد.

هنگامی که از نحوه مشاهده گروه و صفحه فیس بوک خود راضی بودید ، به سراغ Facebook بروید مدیر تبلیغات.

بر روی دکمه سبز ایجاد تبلیغ در بالا سمت راست کلیک کنید.

گروه فیس بوک خود را با تبلیغات

سپس Engagement را از لیست گزینه های تبلیغات انتخاب کنید.

گزینه های تبلیغات گروه فیس بوک خود را رشد دهید

برای کمپین تبلیغاتی خود نامی انتخاب کنید و مطمئن شوید که صفحه لایک ها را به عنوان هدف انتخاب کنید.

گروه فیس بوک خود را رشد دهید تبلیغ تبلیغات ایجاد کنید

برای رفتن به بخش بعدی ، روی ادامه کلیک کنید.

آنچه اکنون قصد دارم روی آن تمرکز کنم ، نشان دادن نحوه ایجاد مخاطبان بی نظیر از دارندگان لابرادور است. شما تبلیغ خود را به این مخاطب نشان خواهید داد تا بتوانید صاحبان آزمایشگاه را به صفحه خود هدایت کنید ، جایی که آنها بتوانند گروه شما را کشف کنند و به آن بپیوندند.

گروه فیس بوک خود را رشد دهید یک تبلیغ هدفمند ایجاد کنید

برای مجموعه تبلیغات خود نامی وارد کنید. من «مالکان لابرادور» را انتخاب کردم. در مرحله بعد ، صفحه Facebook خود را از لیست کشویی انتخاب کنید.

بخش مخاطب واقعاً مهم است.

این جایی است که شما می خواهید تعیین کنید چه کسی تبلیغ شما را ببیند.

از آنجا که ما در حال تبلیغ صفحه و گروه آموزش لابرادور شما هستیم ، به وضوح ، ما می خواهیم صاحبان لابرادور را جذب کنیم ، درست است؟

تبلیغات هدفمند گروه فیس بوک خود را رشد دهید

ابتدا مکانهایی را که می خواهید هدف قرار دهید وارد کنید. من کانادا ، ایالات متحده و انگلستان را انتخاب کرده ام.

مکان گروه فیس بوک خود را رشد دهید

هدف گذاری دقیق بخش مهمترین است. اینجاست که می توانید علایق و سرگرمی ها را مشخص کنید. فیس بوک تبلیغ شما را به افرادی که متناسب با این توصیف هستند نشان می دهد.

برای دریافت لیستی از علایق مرتبط ، “لابرادور” را تایپ کنید.

مخاطبان هدفمند گروه فیس بوک خود را رشد دهید

در اینجا همان چیزی است که من برای علاقه مندی های مخاطب خود انتخاب کردم.

گروه فیس بوک خود را با هدف قرار دادن دقیق

برای علایقی که فیس بوک فکر می کند مربوط به مخاطبان شما است می توانید روی پیشنهادات در سمت راست کلیک کنید. این روش خوبی برای یافتن موارد جدیدی است که قبلاً به آنها فکر نکرده اید.

فیس بوک چند مورد خوب برای من انتخاب کرده است ، مانند Golden Retrievers ، صاحبان سگ ها و I Love Labradors. آنها را به مشخصات مخاطب خود اضافه کردم.

مخاطبان هدفمند گروه فیس بوک خود را رشد دهید

روی ذخیره مخاطب کلیک کنید و کارتان تمام شد!

اکنون یک گروه مشخص از افراد برای هدف قرار دادن تبلیغات خود دارید.

با هدف قرار دادن یک تبلیغ به طور خاص برای افرادی که به Labradors علاقه مند هستند ، شانس خوبی برای جذب آنها به گروه خود دارید.

موارد بیشتری برای تنظیم تبلیغات فیس بوک وجود دارد ، مانند نوشتن محتوا ، تعیین بودجه و موارد دیگر. برای مراحل دقیق نحوه ایجاد تبلیغات موثر در فیس بوک ، این پست را بخوانید ، من همه چیز را در مورد آن نوشتم

روش دیگر تبلیغات در فیس بوک ترویج یک پست در صفحه شما است ، معروف به “تقویت” ، یک پست.

این دکمه را در پایین سمت راست همه پست های صفحه خود مشاهده خواهید کرد.

گروه فیس بوک خود را رشد دهید یک پست را افزایش دهید

اگر بودجه کمی برای تبلیغات دارید ، آزمایش این تاکتیک ضرری ندارد.

اگر روی دکمه کلیک کنید ، چند گزینه برای راه اندازی سریع تبلیغ شما مشاهده خواهید کرد.

گروه فیس بوک خود را تنظیم کنید بودجه تبلیغات

بودجه و بازه زمانی را مطابق میل خود تنظیم کنید ، سپس روی Boost کلیک کنید.

از آنجا که این یک پست در صفحه شما را تبلیغ می کند ، بهتر است پستی را که اشاره به پیوستن به گروه شما دارد تقویت کنید.

بسیاری از فاکتورها از تبلیغات بصری گرفته تا محتوای مکتوب و به ویژه افرادی که هدف قرار می دهد ، به یک تبلیغ فیس بوک موفق تبدیل می شوند. برای دستیابی به نتایج مطلوب ، به احتمال زیاد مجبورید چند تبلیغ مختلف و استراتژی های هدف گیری را تجربه کنید.

پس از صرف 50 دلار یا بیشتر ، درک بهتری از اینکه این استراتژی م workingثر است یا خیر ، و آیا باید به افزایش پست ها ادامه دهید یا خیر ، درک بهتری خواهید داشت.

هنگامی که صفحه فیس بوک شما شروع به رشد می کند ، بهتر است برخی از محبوب ترین پست های فیس بوک خود را تبلیغ کنید تا ببینید آیا اثر “کاهش قطره” وجود دارد.

این اثر زمانی اتفاق می افتد که افراد صفحه شما را از طریق یک تبلیغ مشاهده می کنند ، پست پین شده مربوط به گروه شما را می بینند و از آن طرف می پرند و به گروه می پیوندند.

تبلیغ صفحه و استفاده از پست پین شده دو روش موثر و نسبتاً ارزان برای رشد گروه جدید خود در فیس بوک است.

اما برای رشد گروه خود لازم نیست هزینه کنید!

اکنون می خواهم چند روش کاملا رایگان برای بازاریابی گروه شما را توضیح دهم.

بدون تبلیغات گروه فیس بوک خود را رشد دهید

بیش از 1 میلیارد نفر هر ماه از صفحات فیس بوک بازدید کنید ، و به طور متوسط ​​وجود دارد 4 میلیون “پسندیدن” هر دقیقه! این میزان هر روز به 250 میلیون پسند می رسد.

شما فقط باید یک قسمت کوچک از آن اقدام تهیه کنید تا نتایج را برای گروه خود مشاهده کنید.

یک راه آسان برای انجام این کار این است که هر از چند گاهی به گروه خود در صفحه فیس بوک خود اشاره کنید.

فقط از صفحه خود برای هدایت بازدید به گروه خود استفاده نکنید. این صفحه باید محتوای با ارزش و جالب برای بازدید کنندگان نیز فراهم کند. در غیر این صورت ، آنها صفحه را “پسند” نمی کنند یا برای به روزرسانی آن را دنبال نمی کنند.

شما در حال حاضر پین پین شده را در بالای صفحه برای مشاهده بازدیدکنندگان جدید دارید ، بنابراین پیشنهاد می کنم قبل از ذکر مجدد گروه ، صبر کنید تا صفحه شما حدود 100 دنبال کننده (یا “پسندیدن”) داشته باشد.

زیرا طرفداران صفحه شما تا آن زمان پست پین شده را فراموش کرده اند ، اما پست جدید شما را در جدول زمانی خود مشاهده خواهند کرد. بیش از حد فشار آور و اسپم نباشید. فقط به مردم بگویید که چه انتظاری از گروه شما دارند.

این چیزی است که من به آن رسیدم.

چگونه می توان گروه فیس بوک خود را رشد داد

ارسال پیام درباره گروه شما نباید بیشتر از یک بار در ماه انجام شود ، بنابراین شما دیگر افرادی را که فقط می خواهند محتوای صفحه شما را دنبال کنند اما نمی خواهند به این گروه بپیوندند اذیت نکنید.

یک راه آسان برای ارسال پیوند به گروه خود هر ماه بدون یادآوری انجام این کار ، استفاده از یک ابزار برنامه ریزی شبکه های اجتماعی مانند Hootsuite است.

Hootsuite طرحی دارد که به شما امکان می دهد تا آنجا که می خواهید در سه پروفایل شبکه های اجتماعی پست کنید. و بهترین قسمت؟ 100٪ رایگان است!

به سایت آنها مراجعه کرده و وارد سیستم شوید.

پس از ثبت نام ، حساب های شبکه های اجتماعی خود را اضافه کنید.

پس از ورود به حساب فیس بوک خود ، صفحه فیس بوکی را که می خواهید در آن پست کنید انتخاب کرده و روی انجام شد کلیک کنید.

چگونه می توان گروه فیس بوک خود را رشد داد

ماوس خود را به بالای صفحه منتقل کنید ، و جعبه ایجاد پست ظاهر می شود. یک پیام تبلیغاتی برای گروه فیس بوک خود در اینجا بنویسید.

چگونه می توان پست های برنامه ریزی گروه فیس بوک خود را در hootsuite

روی نماد تقویم در پایین سمت راست کلیک کنید.

می توانید پست خود را به صورت خودکار تنظیم کنید یا برای ارسال آن تاریخ و زمان مشخصی را انتخاب کنید. AutoSchedule زمانی مهم است که تاریخ مهم نباشد ، زیرا بدان معنی است که Hootsuite بهترین زمان برای ارسال پیام شما را انتخاب می کند.

با برنامه ریزی پست ها ، گروه فیس بوک خود را رشد دهید

در این حالت ، ما می خواهیم تاریخ و زمان را خودمان تنظیم کنیم تا مطمئن شویم پیام های تبلیغاتی گروه خود را فاصله می دهیم.

بعد از کلیک روی برنامه ، پست شما در تاریخ و ساعت مشخص شده شما ارسال می شود.

فقط چند بار این کار را تکرار کنید تا در عرض چند دقیقه پست تبلیغاتی به ارزش چندین ماه ایجاد کنید.

اطمینان حاصل کنید که آنها را با فاصله حدود یک ماه برنامه ریزی کرده اید ، بنابراین به نظر نمی رسد که شما دائماً صفحه خود را با درخواست پیوستن به گروه خود اسپم می کنید.

اگر لیست مشترکان مشترک وبلاگ یا وب سایت خود را دارید ، می توانید برای آنها نیز یادداشتی ارسال کنید تا در مورد گروه جدید شما نیز مطلع شوند.

این یک روش بسیار موثر برای به دست آوردن اعضای جدید گروه است ، زیرا اینها افرادی هستند که از قبل به صحبت های شما علاقه مند هستند.

با تبلیغ گروه فیس بوک در سایر گروه ها ، گروه خود را رشد دهید

استراتژی بسیار مثر دیگری که می توانید برای رشد گروه فیس بوک خود استفاده کنید تبلیغات متقابل است.

وجود دارد بیش از یک میلیارد گروه در فیس بوک ، بنابراین احتمال وجود دارد موارد مشابه مشابه شما وجود داشته باشد.

ارتقا Cross متقابل گروه خود در سایر گروه های مرتبط راهی عالی برای رشد سریع آن است. با این حال ، شما همچنین می خواهید به قوانین هر گروه در مورد ارتقا self خود توجه داشته باشید.

بسیاری از گروه ها به شما اجازه نمی دهند فقط وارد شوید ، در مورد گروه خود پست بگذارید و خارج شوید. این بی احترامی است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که فقط با پیوند خود به این گروه ها اسپم نمی کنید.

شما نمی خواهید کسی این کار را در گروه شما انجام دهد ، درست است؟

برای یافتن گروهی برای تبلیغ گروه خود ، موضوعات مربوط به گروه خود را در فیس بوک جستجو کنید.

با ادامه کار با مثال آموزش لابرادور ، “نکات آموزش سگ” را نوشتم.

با ارسال در گروه های دیگر ، گروه فیس بوک خود را رشد دهید

گروهی را پیدا کنید که حداقل 50 عضو داشته باشد.

در اینجا یکی از مواردی است که با بیش از 1500 عضو کاملاً محبوب است.

مقاله مرتبط  5 کاری که باید قبل از شروع تبلیغات اینترنتی پولی انجام دهید
با ارسال در گروه های دیگر ، گروه فیس بوک خود را رشد دهید

قبل از صحبت در مورد خود ، به گروه بپیوندید و حداقل در سه تا پنج پست ارزش ارائه دهید. به دنبال س fromالات دیگران باشید که می توانید به آنها پاسخ دهید و یک نظر واقعی و متفکرانه بگذارید.

بخاطر داشته باشید ، فقط کار کردن ، پیوند دادن و خاتمه یافتن هیچ فایده ای ندارد. اگر فکر کنند شما فقط برای تبلیغ خود هستید ، مردم تنظیم خواهند شد.

کمی وقت بگذارید تا ابتدا مفید واقع شوید ، سپس گروه خود را ارتقا دهید.

برخی از گروه ها قوانین سختگیرانه ای در مورد تبلیغ خود دارند و می گویند که شما فقط نمی توانید در صفحه گروه پست بگذارید ، بلکه می توانید فقط به عنوان یک نظر در یک موضوع تبلیغاتی هفتگی ، مانند “جمعه های تبلیغاتی” ارسال کنید.

قوانین گروه معمولاً در توضیحات نوشته می شود ، بنابراین قبل از ارسال پست نگاهی بیندازید.

همچنین ممکن است گروه ها یک پست پین شده در بالای صفحه داشته باشند که جزئیات قوانین آنها یا پیوند به آنها را نشان می دهد ، مانند این:

گروه فیس بوک خود را رشد دهید پین شده به عنوان مثال

اطمینان حاصل کنید که قوانین را مرور کرده و متناسب با آن ارسال می کنید.

در اینجا چیزی است که من برای تبلیغ گروه لابرادور خود ارسال کردم.

رشد یک پست گروه فیس بوک

من نکته ای را مطرح کردم که به جای اینکه فقط بگویم: “هی ، من یک گروه برای لابرادورها دارم ، بیا عضو شوید!”

همچنین می توانید با تماس با مدیر گروه و درخواست از آنها برای بازاریابی گروه شما ، گروه خود را تبلیغ متقابل کنید. در عوض ، می توانید از گروه خود نیز به گروه خود پیوند دهید.

همه شما را مجبور به انجام این کار نمی کنند ، اما ارزش آن را دارد که چند دقیقه از وقت خود را امتحان کنید!

بیشتر گروه ها مدیرها را در توضیحات لیست می کنند ، مانند این:

با ارسال

من تصور می کنم که سالی این گروه را از اول لیست خود ایجاد کرده است. من قصد دارم برایش پیامی بفرستم.

روی زبانه Members در سمت چپ کلیک کنید.

نحوه رشد سرپرستان پیام رسانی گروه فیس بوک

سپس ، بر روی Admins کلیک کنید.

گروه فیس بوک خود را بزرگ کنید مدیرها را کلیک کنید

تا وقتی که سالی را پیدا نکنید ، پیمایش کنید (یا در بالا سمت راست جستجو کنید!).

روی نام او کلیک کنید و به پروفایل او منتقل خواهید شد. روی پیام کلیک کنید.

پیام گروه فیس بوک خود را رشد دهید مدیر
مدیر گروه پیام فیس بوک خود را رشد دهید

من سالی را یک پیام سریع اما خوب درباره تبلیغ یکدیگر نوشتم و پیوندی به گروهم داشتم. فقط چند دقیقه طول کشید و در صورت موافقت با تبلیغ گروه من ، می تواند در معرض دید زیادی برای گروه من باشد.

کریس از همکاری STB با استفاده از این استراتژی فقط در سه روز 923٪ گروه فیس بوک خود را رشد داد!

او در گروه های بزرگ دیگر در جایگاه خود پستی برای تبلیغ گروه خود در مورد زندگی در آسیا گذاشت. او اطمینان حاصل کرد که یادداشت خوبی را به مدیر گروه اضافه کند که اگر پست او را پاک کنند ، هیچ احساس سختی نخواهد داشت.

برخی آن را حذف کردند ، اما برخی دیگر از کمک به کریس برای تبلیغ گروه فیس بوک خود بسیار خوشحال بودند.

گروه پست فیس بوک خود را به عنوان مثال

کریس همچنین از آنچه “Super Fans” خود می نامد ، اعضای بسیار درگیر گروه خود ، برای جذب اعضای جدید استفاده کرد. وی با 25 هوادار برتر خود گپ خصوصی ایجاد کرد و از آنها برای رشد گروه کمک خواست.

او می گوید این امر برای رشد سریع گروه خود به صورت رایگان بسیار مهم بود.

طرفداران فوق العاده او اطمینان حاصل کردند که پست هایی که از اعضای جدید استقبال می کنند اغلب خارج می شوند ، پست های توهین آمیز را از دیدن آنها باز می دارد و به سرعت درخواست اعضای جدید را تأیید می کند.

این ما را به یک روش آسان دیگر برای رشد گروه شما هدایت می کند.

اعضای موجود را برای تبلیغ گروه خود تشویق کنید

مانند کریس ، شما می توانید از اعضای موجود گروه خود برای کمک به جذب اعضای جدید استفاده کنید.

نحوه انجام دقیق این کار به نوع گروه شما و تعداد اعضای فعلی شما متفاوت خواهد بود.

به عنوان اولین قدم خوب ، می توانید به سادگی در گروه خود پستی ارسال کنید و از افراد بخواهید آن را به اشتراک بگذارند. به آنها بگویید می خواهید این گروه را به عنوان بهترین و محبوب ترین گروه برای موضوع خود بسازید و برای انجام این کار به کمک آنها نیاز دارید.

مردم دوست دارند احساس کمک کنند.

در حقیقت ، الف مطالعه ای که توسط نیویورک تایمز انجام شده است found that people shared content on social media for five main reasons:

  • To reveal valuable and entertaining content to others.
  • To define themselves to others.
  • To grow and nourish relationships.
  • For self-fulfillment.
  • To get the word out about brands and causes they like or support.

Appeal to your group members’ emotions by letting them know how much their sharing helps grow the group, and how much you appreciate it.

Another option to get your members to share the group is to run a contest.

Contests are very effective, for obvious reasons. Everyone likes to win!

Your contest winner could be the person who gets the most new members to join the group. At the end of the contest, get everyone who invited others to tag who they brought into the group in the comments section of a post.

grow your facebook group with a contest

Additionally, you could run competitions for each milestone that the group reaches.

So, for my Labrador group, I might say that for every 100 members who join, I’ll do a $100 giveaway of dog-related goodies.

In these posts, I could also ask members to invite people they know to join and enter the giveaway.

grow your facebook group contest

According to Facebook, the average user has 155 friends.

Surely your members will think that at least a few of their family and friends would like to get in on your Labrador group and win some dog goodies.

Encourage Influencers to Join Your Facebook Group

Another way to grow your group is to get influencers in your niche to join.

This may be hard to find for certain industries, like my Labrador example,, unless I can attract a top dog trainer like Cesar Milan or someone of his fame!

The main idea is to promote some of the influencer’s content and then tag them when promoting their item.

You should do this on your Facebook page because what you post here will be public. The influencer will see that you tagged them in a post and may comment on it or share it with their audience.

If you tagged an influencer in your Facebook group, they wouldn’t see it unless they were already a member.

By tagging them in your public post, the influencer will be notified, and they’ll potentially check out your group. Hopefully, they’ll also become a member.

As other people see that the influencer is a member, they may join your group simply out of curiosity. Their thought process is that if the influencer is a member, surely the group must be good!

Here’s how the tactic worked for Ryan Stewart, who managed to get Matthew Barby to join his Facebook group.

Ryan made a post on his Facebook page, sharing one of Matthew’s articles. He also tagged Matthew in the post.

grow your facebook group with influencers

Then, Matthew became a member.

If you’re not sure how to find influencers, just take a look at people in your niche that have many social media followers.

Influencer marketing can have a huge impact on your group’s growth, especially if you’re just starting.

For more information on using influencers in your marketing strategy, check out my step by step guide to reaching out to influencers.

Promote Your Facebook Group on Other Social Media Platforms

Your target audience doesn’t just hang out on Facebook. Promote it on Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, etc. You get the idea.

Facebook is still the king when it comes to user engagement, but Instagram is growing fast.

This means that even though people might use another social media channel, many of them will still check out Facebook at least once a day.

Why not make it so that the reason these people check Facebook is to see what’s going on in your group?

Make sure posts that promote your group make it into your regular posting schedule on all your platforms.

You can even tweet or mention other influencers to let them know you have a group that might be of interest to their followers. Ideally, they’ll see your group as beneficial to their audience, too, instead of you competing with them.

If you’re struggling to get people to join your group this way, consider using a gated content approach.

The gated content approach means you might not tweet about the group itself but instead post about a piece of content that can only be found in the group.

The content could be a free video training, a guide, a PDF checklist; you name it. For my Labrador group, it could be a video showing you how to train your dog to fetch.

You would then let people know that there is some awesome content available inside, and they should join.

I frequently feature my podcast on my social channels to drive traffic to it. The same goes for a group.

how to grow your facebook group by posting on social

When you link over to special content that’s found only in your group, you need to store it in your group.

Here’s how to do that.

Go to your group’s page, and hover over the More text on the post creation area.

grow your facebook group with gated content

Click on Add File to upload a PDF or other type of document. You can add a note about what the item is too.

Most people don’t know where the files are kept in a group, so it’s a good idea to include directions in a pinned post at the top of your group.

How to Make Your Facebook Group Successful

So far, we’ve covered what you can do to get people to join your group.

But what is more important is figuring out how to get people to stay in your group and actively participate.

If you can figure out how to get people involved, your group will maintain itself.

The first thing you need to consider is how you’ll deal with spam.

How to Prevent Spam in Your Facebook Group

Spam can quickly kill a group. No one likes to receive messages that are not going to be of use to them or that are just overly self-promotional. Don’t make your good group members abandon ship due to spam.

If you’ve chosen to set up a ‘closed’ Facebook group, spam shouldn’t be too much of an issue because you’ll approve new members.

However, there will always be a couple of spammers who manage to slip through by appearing normal at first.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس اتوماسیون بازاریابی مناسب را انتخاب کنیم

If you see someone post something that resembles spam, send them a direct message and let them know that what they’re doing is against the group rules. If they continue to abuse the rules, kick them out.

It takes a little bit of monitoring to keep your group enjoyable for all, but it’s well worth it in the end. To make your rules really obvious, I recommend creating a pinned post that explains all of the rules in detail.

Then there’s no excuse for people not knowing how to behave in your group.

You could even mention the rules in the description so that people know this information even before they join.

Here’s an example from Ryan Stewart again with his group rules.

grow your facebook group rules

If you do happen to ban someone, it might be a good idea to provide a public explanation as to why you took that course of action with a specific user.

This will let people know that you were fair, but it will also serve as a warning to other people who might be thinking of acting in a similar manner.

If you really want to crack down on spam, you might want to make it so that each and every post within the group is approved by an admin before it gets posted publicly.

You can adjust this setting on the ‘Group Settings’ on the right sidebar of the manage group page.

grow facebook group how to limit spam

This may sound like a good idea, but it could be more trouble than it’s worth.

Potentially engaged users may find it offputting to have to wait for their post to show up, and monitoring and approving every single post is going to take up a lot of your time.

Having to approve every post stops the free flow of conversation that groups are meant to establish.

Eventually, you can hire a moderator who can take care of the admin side of things for your group if you choose to.

More often than not, there will be someone within the group who will be happy to do this for you for free because they see it as giving themselves authority within the group by helping out.

A good example of this is the recent phenomenon of “Buy & Sell” groups.

These are hyper-local groups, often covering just one neighborhood or city, where members can post items for sale and bid on items to buy. Kind of like a new age garage sale.

These groups sprung up organically by people looking to sell and buy items. The popularity of them caused Facebook to introduce the official “Buy & Sell” group type, which gives groups additional features like prices and for sale listings.

grow a facebook group buy and sell features

There have been cases of people scamming or deleting posts if the buyers didn’t offer enough in a “best offer” post.

To combat this, large groups often have 20 or more admins monitoring posts and keeping things fair. These large groups, often with 50,000 members or more, function like small cities, and the admins are the court justices and police officers keeping them running.

Finding at least one person who is able to help you moderate a group is a good idea once the group gets to a certain size, usually around 1,000 members.

Freeing up your time managing it will allow you to be more active in conversations and creating useful content.

Other than dealing with spam, there are other actions that you’ll need to take to ensure that your group is a place worth hanging out in.

Encourage Engagement

An important role you have as a group owner is to encourage interaction and participation.

You can do that by asking some questions that help you engage with your members. If you know your niche well, coming up with great questions shouldn’t be too hard.

However, if you’re dealing with a new niche, you might need some help when it comes to forming engaging questions that will get your group members talking.

One tactic you can use is a simple Google search.

Search for a question relating to your niche, but make sure to use words like “why,” “how,” or “are” at the beginning.

Here’s an example of how that can work.

grow your facebook group with questions

Here’s what came up when I used the word “are.”

how to grow your facebook group ask questions

As you can see, there are some interesting topics here that I can use to prompt discussion in my group.

One of my group goals is to get people telling personal stories.

For instance, I could ask my group members, “What’s the most intelligent thing your Labrador has ever done?”

Or, “Do you have any funny stories about your Labrador obsessing over food?”

When doing this, share some of your own stories to get the discussion going.

how to drive engagement in facebook group

By encouraging discussion, you’ll increase the odds of the group becoming self-sustaining as people begin to know each other better.

Use Polls to Drive Facebook Group Engagement

You can even create some ‘Polls’ using the questions you find in your Google searches.

To do that, start a new post on your group and hover over the ‘More’ text, then choose Create Poll.

grow a facebook group with polls

Then go about asking a question and providing some options.

grow a facebook group poll

Once it’s done, here’s what the polls will look like:

grow a facebook group poll

Your members can click an option to answer the poll, or leave a more detailed comment on the post.

You may also want to introduce each of the members that have joined the group that week and request that they share some information about themselves.

For my Labrador Group, I might ask that people share a picture of their beloved Lab when they join. People love sharing photos of their pets, so it’s a pretty easy thing to ask them to do.

Use Theme Days

You can also encourage participation by having themed days in your group.

These are posts you make on the same day of the week about a certain topic. In the post, encourage users to weigh in with their thoughts or contribute in another way.

In the popular writing group, The Copywriter Club, the group admins have set Tuesdays as a promotional day and called it “Tuesdaytacular.”

grow your facebook group with theme days

Having a weekly theme gets your members into a routine. They know that they’re allowed to share self-promotional stuff on Tuesdays, so they’ll save up content to post on that day.

Some groups even have a theme for every day of the week!

Themed days may not work for every niche, but it’s worth trying out to see how your members respond.

Offer Exclusive Facebook Group Content

Another way to encourage participation in your group is to offer exclusive content.

This is similar to the approach you’d take with gated content that I mentioned earlier. However, instead of having a post that leads to your group, you’re producing content to improve retention within the group.

The goal is to retain and engage existing members, not attract new ones.

That doesn’t mean that the same kind of content can’t be used to do both jobs at the same time.

Exclusive group content could include PDF guides or free eBooks that you’d otherwise charge for but are giving away for free in your group.

If you’re struggling to come up with good ideas for content, why not just ask people within the group what they’re struggling with? Create a poll for your members to answer.

Then, create content based on the answers people tell you.

There’s really no better way to find ideas for content than to just ask the people you’re creating for. It sounds simple, but it works.

Videos in your group are also an effective way to drive engagement, which I’ll cover next.

Grow Your Facebook Group Engagement with Live Video

Facebook introduced live videos back in 2016, and it’s taken off extremely well since then.

Known as Facebook Live, it allows anyone to start broadcasting live video on their Facebook profiles, pages, and in groups.

An interesting statistic is that users watch live videos 3 times longer than they would watch a recording, signaling that people get really invested in what’s happening ‘in the moment’ and want to find out what happens next.

If your Facebook group is for your business, live video is the next big thing to use to attract new leads and clients.

A study found that 80% of users would rather watch a live video than read a blog post.

Maybe I should make a video about live streaming instead of writing this, huh?

Melyssa Griffin, a popular business blogger, and teacher uses live video a lot in her Facebook group for entrepreneurs Online Business BFFs.

grow your facebook group with facebook live

She delivers valuable content, with many videos exceeding 20 minutes in length, and answers her members’ questions in real time. She also does a good job of linking over to her website to encourage new registrations.

Live videos don’t always need to be about pushing a product or service though. You can use them just to build good rapport with your members and encourage discussions.

Melyssa also does a lot of that by sharing some of her personal stories about entrepreneurship without selling anything.

These videos are simply a way to engage with her very loyal audience and inspire them.

Video goes a long way toward establishing trust. When your audience can see you, especially live, they are much more inclined to connect with you and see you as a credible and trustworthy person.

نتیجه

Running a Facebook group can provide a great source of leads for your business, or just be a fun place to connect with other like-minded people, depending on your goals.

However, you can’t just create a Facebook group and then expect it to automatically thrive. You can’t expect leads to roll in immediately, or thousands of members to join in.

You need to work hard to market it in the beginning to get it going.

Once you can be found in Facebook’s search and become known for exclusive content, your group will start to grow organically without a lot of effort.

To stay successful, however, you need to keep high-quality conversations going. Engage your members, respond to their posts, provide real and insightful answers to their questions.

Maintaining a group can take just as much time as marketing it in the beginning. You’ll have to deal with approving members, monitoring and deleting spam, and enforcing group rules.

Eventually, you will be able to hire someone who can take care of all of these duties for you. This will free up your time to create awesome content for your fans to ensure they remain loyal fans.

Do you already have a Facebook group? What have you found to be the best strategies to grow your members and engagement?