آموزش سئو

چگونه می توان یک وبلاگ را در 10 نتیجه جستجوی برتر Google رتبه بندی کرد

ژوئن 8, 2021

آیا شما آرزو دارید که روزانه 1000 کلیک ارگانیک به وب سایت خود وارد کنید؟

چطور در مورد 10،000 ، یا شاید حتی بیشتر؟

این تعداد امکان پذیر است و بسیاری از وب سایت ها به آن دست می یابند (من با استفاده از این روش ها سایت خود را به x بازدید کننده در روز رسانده ام) ، اما اگر می خواهید به این تعداد برسید ، باید وبلاگ خود را رتبه بندی کنید در 10 نتیجه جستجوی برتر Google.

معنی “رتبه بندی” در Google چیست؟

رتبه بندی یک وبلاگ در Google به این معنی است که وقتی شخصی اصطلاح یا س Goالی را از Google جستجو می کند ، وب سایت خود را در نتایج جستجو فهرست کنید. این یک هدف اساسی برای اکثر دارندگان وب سایت است و فرصت هایی را برای دستیابی به میزان زیادی بازدید از سایت شما ایجاد می کند

هرچند یک صید وجود دارد

چند بار به صفحه پنج نتایج Google رفته اید؟ هر چند وقت یکبار حتی به صفحه دو می رسید؟

صفحه دو نتیجه کاملاً کمتر از یک درصد نرخ کلیک است، بنابراین رتبه بندی در 10 نتیجه برتر جستجو (که همان مواردی است که در صفحه مشاهده می شود) ضروری است. اگر وبلاگ شما در 10 مورد برتر قرار ندارد ، تعداد بسیار کمی از افراد لیست شما را در نتایج جستجو مشاهده می کنند و تعداد کمتری نیز به وب سایت شما کلیک می کنند.

رتبه بندی در 10 نتیجه جستجوی برتر در Google بسیار حیاتی است زیرا تمام ترافیک از آنجا ناشی می شوند.

نکاتی در مورد چگونگی رتبه بندی وبلاگ خود در 10 Google برتر

قرار دادن یک وبلاگ در 10 مورد برتر Google برای کلمات کلیدی مورد نظر شما می تواند روزانه هزاران کلیک به وب سایت شما وارد کند. به طور طبیعی ، این رقابت را به ارمغان می آورد ، به این معنی که به سادگی قرار دادن یک وبلاگ و تماشای آن در بالای رتبه بندی ساده نیست.

رتبه بندی خوب در Google سازگاری دارد؛ این به معنای انجام کارهای صحیح بارها و بارها و تبدیل شدن به یک منبع معتبر ارزش برای خوانندگان شما است.

این یک فرآیند است و وقتی مرتباً مراحل را دنبال کنید ، به احتمال زیاد وبلاگ های خود را در آن 10 مکان برتر قرار می دهید.

1. تحقیق کنید در حال حاضر چه رتبه بندی در 10 نتیجه برتر برای کلمات کلیدی مورد نظر شما قرار دارد

چرا گوگل باید وبلاگ شما را در 10 مورد برتر قرار دهد؟

این برنامه می خواهد افراد را به وب سایت های معتبری بفرستد که به بهترین شکل به سوالات آنها پاسخ می دهند.

اگر در حال نوشتن مقاله ای در مورد “چگونه از گربه خود مراقبت کنید” و مقاله دیگر در مورد “چگونه بانک سرمایه گذاری خود را شروع کنیم” ، Google ممکن است تعجب کند که تخصص شما واقعاً در کجا نهفته است. در عوض ، وبلاگ های شما باید در زمینه تخصص شما و اطلاعاتی که مخاطبان شما به دنبال آن هستند متمرکز شوند.

این همان جایی است که تحقیقات کلمات کلیدی شما انجام می شود.

با استفاده از ابزاری مانند Ubersuggest ، می توانید نحوه جستجوی کاربران در Google را بیاموزید و به شما ایده هایی درباره انواع محتوایی که باید بنویسید ، دهید. به عنوان مثال ، شما ممکن است “بانکداری سرمایه گذاری” را تایپ کنید و سایر کلمات کلیدی را که مردم در جستجوی آن هستند پیدا کنید ، مانند “حقوق بانکداری سرمایه گذاری” ، “تحلیلگر بانکداری سرمایه گذاری” و “مشاغل بانکداری سرمایه گذاری”.

نحوه رتبه بندی وبلاگ با استفاده از Ubersuggest

هنگامی که لیستی از کلمات کلیدی مرتبط ایجاد کردید ، وقت آن است که رقابت خود را بررسی کنید. از طریق Ubersuggest یا تایپ کردن کلمات کلیدی در Google ، می توانید نتایجی را که قبلاً در 10 مورد برتر قرار داشته اند ، تجزیه و تحلیل کنید تا بدانید چه چیزی آنها را موفق می کند:

  • مدت زمان محتوا چقدر است؟
  • درباره چه موضوعاتی بحث می کنند؟
  • چه نوع دامنه ای هستند (اگر .edu باشند ، شکستن آنها دشوار است)؟
مقاله مرتبط  بهترین بررسی ابزار مدیریت پروژه چابک سال 2020

Google از الگوریتمی پیچیده استفاده می کند برای تعیین اینکه چه صفحاتی در بالای رتبه بندی رتبه بندی می شوند ، بنابراین با دیدن مسابقه می توانید ایده ای را که به دنبال آن است ایجاد کنید. اکنون می توانید جنبه هایی را کسب کنید که این صفحات را موفق می کند و موارد شخصی خود را در مورد موضوعات مشابه به پست های خود اضافه کنید.

2. بهینه سازی برای SEO On-Page

SEO در صفحه به روش ساختار صفحه و HTML آن برای افزایش شانس رتبه بندی اشاره دارد.

من اغلب می گویم مهمترین قسمت وبلاگ نویسی ارائه ارزش به خواننده است ، اما شما همچنین باید این ارزش را به موتورهای جستجو انتقال دهید. Google انسان نیست بنابراین محتوای آن را به همان روش خوانندگان تفسیر نمی کند. به نوعی ، این زبان خاص خود را دارد و اگر وبلاگ شما قرار است در 10 نتیجه برتر جستجو قرار بگیرد ، باید با آن ارتباط صحیح برقرار کند.

الگوریتم های Google در دهه گذشته یا حدوداً مسیری طولانی را طی کرده اند و امروز ، آنها به طرز حیرت انگیزی در درک معنای کلمات (معناشناسی) تبحر دارند. هنوز هم ، اگر می خواهید برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کنید ، باید از آن استفاده کنید و به Google نشان دهید که این کلمه در آنچه می نویسید اصلی است.

این کار را می توانید با درج کلمات کلیدی در:

  • سرصفحه ها
  • توضیحات متا
  • پرونده های تصویری
  • محتوای صفحه
  • متن جایگزین
  • آدرس اینترنتی

قبل از اینکه ما بیش از حد با کلمات کلیدی سرگرم شویم ، به یاد داشته باشید که کاربر شما حرف اول را می زند. فقط قرار دادن کلمات کلیدی در متن خود در هر فرصتی طبیعی به نظر نمی رسد و احساس نمی کند و باعث می شود خوانندگان انسانی بی روح شوند.

Google اهمیت تجربه کاربر را درک می کند ، بنابراین بخش عمده ای از SEO در صفحه شما اطمینان از علامت زدن این جعبه ها است. افراد یک تجربه کاربری تمیز و سریع را می خواهند ، بنابراین مهم است که به موارد زیر نیز توجه کنید:

  • موارد کلمه کلیدی را انجام ندهید
  • بهینه سازی تصاویر
  • صفحه خود را به بخشهایی با خواندن آسان تقسیم کنید
  • از محتوای نازک جلوگیری کنید

SEO در صفحه پیچیده کاری است که شما با وبلاگ خود انجام می دهید ، بنابراین مهم است که مطمئن شوید هر بار کاری را که انجام می دهید بهینه می کنید.

3. بهینه سازی SEO فنی

شماره یک چیزی که شما را از یک وب سایت عصبانی می کند چیست؟

آیا این است که به آرامی بارگیری می شود؟ وقتی می خواهید روی آنها کلیک کنید ، دکمه ها به سراسر صفحه منتقل می شوند؟

اینها هستند خطاهای رایج تجربه کاربر و باعث می شود افراد بدون درگیر شدن با محتوا ، از صفحه شما پرش کنند.

Google نمی خواهد افراد را به وب سایت هایی بفرستد که کاربران آن را آزار می دهد ، بنابراین دقیقاً معیارهای اندازه گیری مانند سرعت بارگیری را تحت نظر دارد. این بدان معناست که شما باید اطمینان حاصل کنید که صفحات شما برای خواننده کارآیی دارند ، در قسمت فنی SEO کارها را انجام می دهید.

ابزارهای زیادی برای کمک به شما در این زمینه وجود دارد و به شما نشان می دهد Google چگونه از وب سایت شما بازدید می کند. برنامه هایی مانند Ubersuggest و Google Lighthouse می توانند اطلاعات مهمی در مورد عملکرد سایت شما به شما ارائه دهند و شما را در زمینه رفع اشکال راهنمایی کنند.

برای بسیاری از افراد ، این ممکن است دلهره آور و بیش از حد فنی به نظر برسد اما قسمت مهمی در رتبه بندی وبلاگ شماست.

4. بک لینک دریافت کنید

اگر همسایه درب منزل شما به شما می گوید این هفته سهام بی ام و را بخرید ، اولین کاری که احتمالاً انجام می دهید این است که دلیل آن را بپرسید و سپس اگر افراد دیگر این حرف را می زنند تحقیق کنید

ما می خواهیم شواهدی را مشاهده کنیم که نشان می دهد آنچه به ما گفته می شود قابل اعتماد است و وقتی صحبت از وبلاگ شما می شود ، Google می خواهد همان مورد را ببیند. این برنامه می خواهد ببیند چه کسی از آنچه شما می گویید پشتیبان تهیه می کند و نحوه انجام این کار با تجزیه و تحلیل مشخصات پیوند شما (پیوندهایی که از وب سایت های خارجی به صفحات شما هدایت می شوند) است.

مقاله مرتبط  نحوه ساخت مدل پیش بینی فروش

اکنون ، تصور کنید همسایه دیگری در این بحث زنگ می زند. او یک نقاش و دکوراتور است. او می گوید ، “من موافقم ، شما قطعاً باید در BMW سرمایه گذاری کنید.” شخص دیگری از این مشاوره پشتیبانی می کند ، و به نظر می رسد او یک فرد کاملاً باهوش است ، بنابراین ممکن است نظر او وزن کمی داشته باشد.

گرچه در حین مکالمه ، وارن بافت راه می رود و می گوید ، “شما کاملاً باید سهام BMW را بخرید.” این توصیه وزن زیادی خواهد داشت زیرا خوب ، او وارن بافت است.

بک لینک به همان روش کار می کند. هرچه تعداد افرادی که از گفته های شما پشتیبان تهیه می کنند (پیوند دادن به شما) و هرچه افراد معتبرتر باشند ، گوگل اعتماد بیشتری به اطلاعات شما خواهد داشت.

الگوریتم Google در درک معنای موجود در محتوا مهارت بیشتری پیدا کرده است ، اما بک لینک یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی است.

در اینجا نحوه بهبود وضعیت نمایه لینک دهی به شما نشان داده شده است.

5. محتوای مفید ایجاد کنید

محتوای ارزشمند چیست؟

وبلاگ ها به دلایل مختلف می توانند به خواننده ارزش داشته باشند: آنها به نقاط درد اشاره می کنند ، به یک سوال پاسخ می دهند ، از آن لذت می برند یا ترکیبی از این سه مورد.

اینجاست که درک مخاطب هدف و آنچه او به دنبال آن است مهم است. اگر می دانید افراد چه اطلاعاتی می خواهند و چگونه آنها را جستجو می کنند ، می توانید محتوای عمیقی ایجاد کنید که آنها را به وجد بیاورد.

احتمالاً Google به نوعی به تعامل توجه دارد، و حتی اگر اینگونه نبود ، برای تبدیل کلیک به چیزی با ارزش برای وب سایت خود ، هنوز به تعامل نیاز دارید. اگر محتوای نازکی را ارائه می دهید که به س addressالات افراد پاسخ نمی دهد و به آنها کمک می کند تا مشکلات خود را حل کنند ، سطح تعامل لازم را پیدا نمی کنید.

اگر می خواهید تلاش خود را برای ایجاد محتوا انجام دهید ، و می خواهید وبلاگی ایجاد کنید که در Google رتبه بندی کند ، مسافت بیشتری را طی کنید و مطمئن شوید که شایسته رتبه بندی است.

در اینجا نه ماده تشکیل دهنده من برای محتوای عالی وجود دارد:

  • مطالب اصلی: همیشه تصورات شخصی خود را بر عهده بگیرید و ایده های قدیمی را دوباره مرتبا نکنید.
  • عناوین مهم هستند: عناوین خود را مختصر و در عین حال گیرا قرار دهید و افراد را به سمت خود جلب کنید.
  • آن را عملی کنید: اطلاعات لازم جهت اقدام به مردم را در اختیار آنها قرار دهید.
  • پاسخ دهید: ارائه پاسخ های خوب به س quالات جستجو دلیل این است که موتورهای جستجو افراد را به سمت شما می فرستند.
  • با گزارش و منابع خود دقیق باشید: از منابع معتبر استفاده کنید و اطلاعات خود را بررسی کنید.
  • قابل تأمل باشید: مردم را تشویق کنید تا موضوع را بیشتر بررسی کنند.
  • فقط به متن اعتماد نکنید: برای جلب نظر افراد بیشتر از تصاویر و ویدئوها استفاده کنید.
  • کرک را برش دهید: مردم می خواهند شما به اصل مطلب برسید.
  • وب سایت و وبلاگ های خود را به روز کنید: اطلاعات خود را به روز و به روز نگه دارید.

ایجاد مداوم محتوای با کیفیت بالا آسان نیست ، اما یک تقویم سرمقاله راهی عالی برای برنامه ریزی برنامه شماست.

6. از مدل AIDA استفاده کنید

AIDA یک مدل بازاریابی است که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد و در هنگام نوشتن وبلاگ می تواند به شما کمک کند. این به چهار مرحله تقسیم می شود: آگاهی ، علاقه ، تمایل و عمل ، و می تواند روش خوبی برای ساختار مقاله شما باشد.

مقاله مرتبط  تبلیغات خارج از خانه چیست؟
چگونه می توان یک وبلاگ را با مدل بازاریابی AIDA رتبه بندی کرد

اولین کاری که باید انجام دهید جلب توجه مردم است ، پس چگونه می خواهید این کار را انجام دهید؟ اگر کسی لیست شما را در SERP یا پیوندی در شبکه های اجتماعی ببیند ، چه چیزی او را به آن جذب می کند؟

این می تواند عناوین شگفت انگیز یا تصاویر جالب شما باشد (در مورد رسانه های اجتماعی یا در وب سایت خود).

وقتی توجه یک نفر را جلب کردید ، باید علاقه کافی را برای او ایجاد کنید تا بتواند مطالب شما را بخواند و با آنها درگیر شود. اولین برداشت ها مهم هستند و اگر پاراگراف های اولیه شما روی آن نباشد ، افراد را از دست خواهید داد.

خواننده شما اکنون علاقه مند است ، اما چگونه می توانید این علاقه را به میل تبدیل کنید؟

اکنون می توانید در مورد مزایای موضوع خود صحبت کنید ، و شاید در این موضوع که چگونه کسب و کار شما می تواند به حل مشکل کمک کند ، لغزش کنید. به عنوان مثال ، این مقاله درمورد پاسخ دادن به سوالات شما در مورد چگونگی رتبه بندی یک وبلاگ در 10 نتیجه برتر جستجو Google است ، اما همچنین فرصتی برای من است که مشخص کنم چگونه می توانم به شما در انجام این کار کمک کنم و تمایل شما برای اقدام را ایجاد کنم.

قسمت آخر عمل است ، و این آزمایشی است برای میزان موفقیت شما در مراحل دیگر. آیا می توانید افراد را وادار کنید که سایت شما را بیشتر جستجو کنند ، به عنوان یک پیشرو تبدیل شوند یا یک خرید انجام دهند؟

نحوه رتبه بندی سوالات متداول وبلاگ

چگونه می توانم سئو را برای وبلاگ خود انجام دهم؟

منابع رایگان فراوانی برای کسانی که می خواهند SEO اولیه را به تنهایی یاد بگیرند در دسترس است تا بتوانند بهترین روش ها را در وبلاگ خود بگنجانند. اگر در وبلاگ شرکتی کار می کنید ، ممکن است بخواهید یک آژانس بازاریابی دیجیتال استخدام کنید تا به شما در شروع کار کمک کند.

وبلاگ من چه مدت باید باشد؟

کارشناسان دریافته اند که برای داشتن رتبه خوب در گوگل ، پست های وبلاگ شما باید حدود 2000 کلمه باشد.

چه زمانی بهترین زمان برای ارسال مقاله جدید در وبلاگ است؟

تحقیقات نشان داده است که بهترین زمان برای ارسال مقاله وبلاگ برای حداکثر پتانسیل ترافیک ، اواخر صبح دوشنبه است.

قبل از پخش زنده چند پست وبلاگ باید بنویسم؟

احتمالاً ایده خوبی است که وقتی با وبلاگ خود مستقیم زندگی می کنید ، حدود 5 پست آماده داشته باشید. به این ترتیب ، مردم می توانند تصویر کاملی از نوع محتوایی که منتشر می کنید ، بدست آورند.

چگونه می توان نتیجه گیری وبلاگ را رتبه بندی کرد

هیچ گلوله نقره ای برای رتبه بندی وبلاگ شما در 10 نتیجه برتر جستجو Google وجود ندارد. در عوض ، این در مورد انجام مداوم کارهای صحیح و ارائه ارزش به خواننده است.

از خود بپرسید که گوگل با قرار دادن وبلاگ شما در بین 10 لیست برتر به چه چیزی می خواهد برسد ، و شما ایده خوبی از کارهایی که باید انجام دهید دارید.

ایجاد محتوای شگفت انگیز که برای مخاطبان هدف شما بهینه شده است و ارائه آن از طریق یک تجربه کاربری سریع و تمیز ، به شما در جذب ترافیک کمک شایانی می کند. این کار به تعهد و سخت کوشی نیاز دارد ، اما امکان پذیر است.

آیا رتبه بندی وبلاگ شما در رتبه 10 برتر کلمات کلیدی مورد نظر شما قرار دارد؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید