آموزش سئو

چگونه می توان هر آدرس ایمیل کسب و کار را پیدا کرد

سپتامبر 19, 2020

اینترنت دسترسی به ارتباطات بین مشاغل را بیش از هر زمان دیگری فراهم کرده است. همکاری و ارتباط اغلب با لمس یک دکمه انجام می شود.

اما گاهی اوقات ، پیدا کردن آدرس ایمیل شخصی که می خواهید با او ارتباط برقرار کنید این مسئله دردسر ساز است.

به دست آوردن اطلاعات مخاطب شخصی نیازی به درد سر نیست. امروز ، من به شما نشان می دهم که چگونه آدرس ایمیل کسب و کار هرکسی را دریافت کنید و به شما یاد می دهم که چگونه به طور م themثر از آنها پیگیری کنید.

تنها کاری که لازم است یک ابزار ساده است.

چرا باید آدرس ایمیل شخصی را پیدا کنید؟

احتمالاً می دانید ارسال هرزنامه ناخواسته یک ایده وحشتناک است. بنابراین چه دلیلی برای پیگیری آدرس ایمیل کسی دارید؟

شاید لازم باشد شما مانند یک مدیر عامل ، مدیر یا سرمایه گذار با شخصی که به سختی می توانید تماس بگیرید تماس بگیرید. شاید شما سعی دارید یک متخصص یا متخصص موضوع را برای کارهای پیمانی استخدام کنید. یا می خواهید ایمیل یک وب سایت یا صاحب وبلاگ را به عنوان بخشی از استراتژی احیای پیوند دریافت کنید.

برخی از مثالهای ذکر شده در بالا اشکال از جستجوی ایمیل ، فرآیند تحقیق و ارتباط با سرنخ های بالقوه. معمولاً هدف بدست آوردن فروش است. اما ممکن است به دنبال مزایای دیگری مانند بررسی ، اطلاعات یا همکاری باشید.

در حالی که افراد می توانند از ابزاری که در این مقاله درباره آنها بحث می کنیم مانند ارسال هرزنامه ناخواسته استفاده کنند ، دلایل بسیار موجهی برای ردیابی آدرس ایمیل کسی وجود دارد.

به جای اینکه منتظر بمانید تا افراد از سایت شما بازدید کنند و تماس بگیرند ، شما امور را به دست خود می گیرید. اگر به خوبی انجام شود ، می تواند یکی از بهترین راه ها برای تعامل با مدیران و همکاران باشد.

https://www.youtube.com/watch؟v=-oHmRLcLwtM

سرماخوردگی موضوعی بحث برانگیز است ، اما اگر بدانید چه کاری انجام می دهید می تواند بسیار مفید باشد. مسئله این است که اکثر بازاریابان این کار را اشتباه انجام می دهند.

نمی خواهید یکی از آنها باشید؟ به خواندن ادامه دهید.

چگونه از جستجوی ایمیل استفاده نکنیم

اگرچه دلایل موجهی برای استفاده از جستجوی ایمیل وجود دارد ، شما می خواهید برای اطمینان از عدم ارسال نامه هرزنامه ، با دقت قدم بردارید.

معامله بزرگ چیست؟ خوب ، این می تواند قابلیت تحویل ایمیل شما را تحت تأثیر قرار دهد. اگر دامنه شما مرتباً گزارش شود ، حتی پیامهای قانونی شما مستقیماً به پوشه هرزنامه هدف شما می روند.

و در برخی کشورها کاملا غیرقانونی است. در ایالات متحده ، به دلیل قانون CAN-SPAM، این می تواند کسب و کار شما را برای هر ایمیل هرزنامه تا 43،280 دلار جریمه کند. این کافی است تا تقریباً هر تجارت کوچک را به ورشکستگی بکشاند.

علاوه بر این عواقب ، هرزنامه بودن باعث می شود پیام های شما نادیده گرفته شوند. کار نمی کند

ایمیل های سرد و هرزنامه چیزهای بسیار متفاوتی هستند هرزنامه “یک ایمیل انبوه ناخواسته” است. ارتباط سرد با شخصی سازی و ایجاد روابط مشخص می شود.

البته عبور از این خط بسیار آسان است ، بنابراین مطمئن شوید که قانون CAN-SPAM را نقض نمی کنید.

  • اگر پیام شما به جای تبلیغ شامل مکاتبات ساده است ، فقط موارد زیر اعمال می شود: از عنوان های فریبنده یا عناوین به / از استفاده نکنید.
  • اگر تبلیغ است ، آن را به همین صورت شناسایی کنید و راهی برای انصراف از ایمیل های آینده در آن بگنجانید.
  • ظرف ده روز هر کسی را که از لیست های پستی انصراف می دهد حذف کنید. (بهتر از این ، افراد را بدون اجازه آنها به لیست های پستی خود اضافه نکنید.)
  • یک آدرس فیزیکی را درج کنید که بتوان با شما تماس گرفت.
مقاله مرتبط  بهترین بررسی های شرکت Dropshipping در سال 2020

این مرحله همچنین باعث ایجاد اطمینان در کاربران می شود زیرا آنها دلیل ایمیل شما را می دانند و اینکه چگونه می توانند با شما تماس بگیرند تا در صورت لزوم ایمیل بیشتری دریافت نکنند.

فقط تبلیغ نکنید

بهتر است برای ایجاد ارتباط معنادار با سایر مشاغل ، از جستجوی ایمیل استفاده کنید. از آن فقط برای تبلیغات استفاده نکنید ، زیرا این می تواند افرادی را که می خواهید با آنها تماس بگیرید از شما دور کند.

اگر همان ایمیل رونوشت کربن را برای ده ها نفر می فرستید ، این کار را اشتباه انجام می دهید.

ایده جلیقه ای برای خرید لیست های ایمیل نیست. اگرچه ممکن است از نظر فنی غیرقانونی نباشد ، اما انجام این کار CAN-SPAM را نقض می کند. این روشی آسان برای قرار دادن دامنه در لیست سیاه است.

هیچ کس دوست ندارد تبلیغات ناخواسته را دریافت کند. تمام کارهایی که انجام می دهد این است که اعتبار شما را برای نرخ کلیک اسمی از بین می برد.

به جای ارسال هرزنامه آزار دهنده و اطمینان از بی توجهی شما به سرنخ های احتمالی ، بیایید بیاموزیم که چگونه این کار را به درستی انجام دهیم.

یافتن آدرس ایمیل هدف شما

مرحله اول: دریافت ایمیل احتمالی خود.

چگونه می خواهیم این کار را انجام دهیم؟ ساده است: با یک یاب ایمیل. وقتی نمی توانید اطلاعات تماس کسی را پیدا کنید ، این ابزارها یک نجات دهنده هستند.

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که نام شخص یا URL وب سایت را وارد کنید و بلافاصله ایمیل وی را دریافت می کنید. بعضی اوقات اینها از وب خراشیده می شوند. در مواقع دیگر ، آنها حدس می زنند که بر اساس ایمیل های کارمندان دیگر است.

بهترین یاب ایمیل

مهم است که یک سرویس قابل اعتماد انتخاب کنید ، نرخ گزاف گویی بالا بر قابلیت تحویل شما تأثیر می گذارد. من یکی توصیه می کنم این است شکارچی زیرا استفاده از آن آسان است و ماهانه پنجاه جستجوی رایگان دریافت می کنید.

محصول جستجوی دامنه Hunter به شما امکان دسترسی به ایمیل های پشت یک وب سایت را می دهد ، در حالی که محصول Email Finder اطلاعات تماس هر شخص را به شما می دهد. بیایید امتحان کنیم

بازدید از ایمیل یاب صفحه را وارد کرده و به نام مشتری و دامنه شرکت آنها تایپ کنید. نتایج بلافاصله ظاهر می شوند.

ایمیل یاب شکارچی

یک نکته جالب که متوجه خواهید شد این است که هانتر منابع خود را ذکر می کند. می توانید ببینید که این پیشنهاد از کجا آمده است و برای اطمینان از صحت اطلاعات خودتان را بررسی کنید.

خوب است که طیف وسیعی از یاب های ایمیل را امتحان کنید ، زیرا ممکن است اطلاعات تماس متفاوتی داشته باشند. بنابراین اگر هانتر کمکی نمی کند ، FindThatLead و VoilaNorbert دو سرویس دیگر هستند که ارزش امتحان کردن را دارند.

FindThatLead برای شرکت های B2B ساخته شده است. با استفاده از این ابزار می توانید Lead پیدا کنید ، براساس بخش مخاطب جستجو کنید یا از طریق رسانه های اجتماعی ایمیل شخصی را دریافت کنید.

ایمیل یاب findthatlead

SendThatLead’s Email Sender یک ویژگی اضافی عالی است. این اتوماسیون ایمیل را برای شما کنترل می کند و به شما کمک می کند تا یک کمپین با هدف هدایت هایی که جمع می کنید ایجاد کنید.

VoilaNorbert با جستجوی ایمیل ایمیل پیچیده تری به ارمغان می آورد. این فقط یک ابزار ساده نیست که شما دامنه را به آن متصل می کنید. این یک سرویس کامل با اقدامات انبوه ، یکپارچه سازی و API است.

مقاله مرتبط  8 بهترین شرکت بازاریابی محتوای سال 2020

این در درجه اول بر روی یک مدل اشتراک اجرا می شود ، اما شما همچنین می توانید اعتبارات یکبار مصرف را خریداری کنید. ثبت نام برای شما پنجاه هدیه رایگان است.

اگر به یك ایمیل یاب ساده نیاز دارید ، Hunter عالی است. FindThatLead برای مشاغل B2B عالی است و VoilaNorbert مجموعه کاملی از محصولات را به شما ارائه می دهد که ارزش آن را دارند.

راه های دیگر برای دریافت آدرس ایمیل Prospect

قبل از اینکه هزینه خود را برای ابزاری که ممکن است نیازی به آن نباشید ، خرج کنید ، ممکن است بخواهید روش های دیگری برای دریافت ایمیل احتمالی در نظر بگیرید.

اولاً: نام مشتری خود را گوگل کنید و بررسی کنید که آیا آنها وب سایت شخصی دارند. به احتمال زیاد ، می توانید ایمیل آنها را در صفحه “درباره” سایت آنها پیدا کنید یا حداقل فرم “تماس” را پیدا کنید. اگر دنبال شخصی هستید که عضوی از یک شرکت است ، می توانید از فرم تماس کسب و کار وی در سایت وی استفاده کنید و از او بخواهید با او ارتباط برقرار کنید.

حساب های رسانه های اجتماعی آنها را در توییتر ، فیس بوک ، LinkedIn ، اینستاگرام و غیره بررسی کنید. اگر خوش شانس باشید ، ایمیل آنها درست در بیوگرافی آنها خواهد بود.

همچنین می توانید امتحان کنید جستجوی پیشرفته توییتر.

نام Twitter احتمالی خود را در بخش “حسابها” اضافه کنید ، سپس کلماتی مانند “تماس” ، “دسترسی” ، “ایمیل” و “نقطه” را امتحان کنید.

“فقط نمایش پاسخ” را علامت بزنید. از پست های بی ربط عبور کرده و مستقیماً به درخواست های تماس قبلی خواهید رسید.

بیایید آن را در عمل مشاهده کنیم توییتر من مشخصات.

یافتن ایمیل جستجوی پیشرفته توییتر

ایمیل من وجود دارد. به همین راحتی

دست یابی و دریافت پاسخ

ارسال ایمیل سرد می تواند ایجاد رابطه جدید را دشوارتر کند. از آنجا که ناخواسته است ، شما باید به صراحت بگویید که چرا از طریق پست الکترونیکی برای آنها ایمیل ارسال می کنید.

شما نمی خواهید قبل از شروع آن را منفجر کنید ، بنابراین بیایید مطمئن شویم که این کار را درست انجام داده اید.

استفاده کنید الگوها به عنوان الهام

در زیر چند نمونه و الگو ارائه داده ام که می توانید برای ارسال ایمیل خود استفاده کنید. بسیاری از افراد دیگر را نیز می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید.

اما توصیه نمی کنم ایمیل خود را در چندین مورد کپی و جایگذاری کنید. اگر ایمیل های شما شخصی نباشند ، مردم از طریق شما درست خواهند دید.

الگوها روش خوبی برای ایده گرفتن از کارهایی هستند که باید انجام دهید. اما ارسال ایمیل های غیر شخصی و کپی کاربنی برای ده ها نفر معمولاً پاسخ زیادی نخواهد داشت ، زیرا اکثر خوانندگان ایمیل می دانند چگونه چیزی را که برای آنها شخصی نیست ، تشخیص دهند.

از الگویی به عنوان پایه استفاده کنید و سپس آن را برای نیازهای کسب و کار خود ایجاد کنید.

ایمیل ارتباط سرد خود را شخصی سازی کنید

شخصی سازی ایمیل ها بهترین راه برای افزایش تعامل است. و این امر به ویژه در هنگام انجام اقدامات ارتباطی سرد بسیار مهم است.

چگونه ایمیل خود را شخصی می کنید؟ تحقیق خود را انجام دهید! در خبرنامه احتمالی خود مشترک شوید ، مقالات آنها را بخوانید ، از کتاب های آنها استفاده نکنید و غیره. برای جلب توجه آنها یک مبتدی مکالمه و مواردی برای استفاده از آن پیدا کنید.

مثالی اینجا:

سلام {نام} ،

من فقط کتاب شما {عنوان کتاب} را خواندم ، و بصیرت بود. {موارد خاصی را که در این مورد پسندیده اید ذکر کنید.}

من یک تجارت {صنعت} را اداره می کنم ، و هنوز سوالاتی دارم. فکر می کنم اگر آنها را به راه شما بفرستم؟

با تشکر،

{اسم شما}

همچنین می توانید سوالات را در ایمیل وارد کنید.

مقاله مرتبط  11 راه آسان برای جذب خوانندگان در وبلاگ شما (2020)

راه دیگری برای شخصی سازی ایمیل سرد شما با آوردن یک نقطه درد واضح است که می دانید هدف شما در حال تجربه است. مثال:

سلام،

من در حال مرور وب سایت شما بودم و متوجه چند اشتباه تایپی شدم. {پیوند به صفحه و شرح خطاها.}

من در {company} کار می کنم. ما خدمات ویرایشی مقرون به صرفه ای را برای وبلاگ نویسان مانند شما ارائه می دهیم. اشتباه تایپی در کار شما می تواند خوانندگان را از بین ببرد ، بنابراین ما می خواهیم به شما کمک کنیم این افراد را وصله کنید. در صورت علاقه صفحه خدمات ما اینجا است {link}.

با احترام،

{اسم شما}

در اینجا ما یک مشکل دقیق ارائه می دهیم و به مکان مورد نظر خود اشاره می کنیم ، سپس یک راه حل ارائه می دهیم. اگر آماری برای اثبات کارکرد خدمات خود دارید ، آنها را نیز به داخل پرتاب کنید.

ارسال ایمیل به بهترین روش ها

همانطور که می دانید ، گنجاندن تصاویر در بازاریابی از طریق ایمیل یک امر ضروری است ، اما در مورد حرفه ای چه باید کرد ایمیل های B2B؟

مردم روش های خلاقانه زیادی برای استفاده پیدا کرده اند تصاویر در کارزارهای تبلیغاتی سرد. تصویر مناسب می تواند زمین شما را به یاد ماندنی کند.

برای مکاتبات و مبتدیان مکالمه ، ساده بهترین راه برای انجام کار است.

ارائه مهم است ، اما پیشنهاد شما باید خود به خود باقی بماند.

گفته شد ، اگر ساده بودن به درد شما نمی خورد ، تصاویر را امتحان کنید. این می تواند یک روش خوب برای افزایش تعامل باشد.

ایجاد یک اتصال

دسترسی به سرما خوب و خوب است ، اما یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که آن ایمیل ها را کمی گرم کنید. می توانید با ایجاد اتصال از قبل این کار را انجام دهید.

یکی از راه های گرم شدن برای یک فعالیت ایمیل این است که از طریق حساب های رسانه های اجتماعی آنها با هدف خود تماس بگیرید. شلیک یک پیام مستقیم مستقیم از طریق Twitter ، LinkedIn و غیره ممکن است آنها را پذیرای پیشنهاد شما کند.

متأسفانه ، گاهی اوقات می توانید ساعتها تحقیق کنید ، ایمیل شخصی کامل و کاملی بنویسید و همچنان نادیده گرفته شوید.

اما اگر شروع به گفتگو کنید و ابتدا با آینده خود آشنا شوید چه می کنید؟ یا حتی به جای مراجعه به اطراف آنها برای یافتن ایمیل ، مستقیماً در ارتباط بوده و از آنها ایمیل بخواهید؟

این روش بهتری برای نتیجه گیری است.

نتیجه

یافتن ایمیل بخشی حیاتی از یک استراتژی اطلاع رسانی است ، اما یافتن ایمیل شخصی تنها نیمی از تلاش است.

باید کار خود را انجام دهید ، تحقیقات خود را انجام دهید ، یک ایمیل شخصی بنویسید و آن را خلاقانه کنید ، بنابراین به سطل زباله ارسال نمی شود.

هدف شما فقط تبلیغ خدمات شما نیست. این یک رابطه واقعی است که برای هر دو طرف مفید است.

از ایمیل یاب برای نیت خیر مانند ایجاد ارتباط ، برقراری ارتباط و ایجاد روابط کاری استفاده کنید. از آن برای شر استفاده نکنید ، مانند ارسال هرزنامه و ارسال ایمیل فروش بی فکر.

استراتژی های اطلاع رسانی سرد شما که به بهترین نتیجه رسیده اند چیست؟