آموزش سئو

چگونه می توان نمونه های گواهی را در کمپین های پولی اهرم کرد

آوریل 6, 2021

مهم نیست که بازاریابی شما چقدر خلاقانه و متقاعد کننده باشد ، وقتی می خواهید به شخصی بفروشید ، آنها احساس می کنند به او فروخته می شوند. شاید آنها برای آن فروش آماده شده و آماده خرید هستند ، یا شاید نه.

از طرف دیگر ، شخصی که در مورد تجربه خود با یک مارک تجاری داستانی تعریف می کند و توصیه می کند بسیار قانع کننده تر است ، به ویژه هنگامی که برای این کار مبلغی پرداخت نمی شود.

نمونه های گواهی می تواند اثبات اجتماعی را در تبلیغات تبلیغاتی پرداخت شده شما تقویت کند ، و اصالت را به بازاریابی آنلاین اضافه کند. افزودن توصیه های مشتریان یا مشتریان به تبلیغات دیجیتال ، می تواند به آنها کمک کند تا در رقابت برجسته شوند ، افراد را از پیمایش متوقف کرده و کاربران را ترغیب کنند تا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نام تجاری شما ، روی آن کلیک کنند.

چرا نمونه های گواهی در تبلیغات پولی مهم هستند؟

در هنگام ساخت کمپین های تبلیغاتی پولی ، نکات زیادی وجود دارد: تصاویر ، متن روی تصاویر و در کپی ، تماس برای اقدام (CTA) ، URL ، صفحه مقصد کلیک و موارد دیگر.

با تمام این محدودیت ها و ضرورت ها ، ممکن است هنگام ساخت کمپین تبلیغاتی پولی خود ، وسوسه شوید که به فروش مستقیم بپردازید. ممکن است بخواهید به قلب چیزها پی ببرید و به مردم بگویید که چرا شما شگفت انگیز هستید و چرا آنها باید خرید کنند (و کجا).

همچنین دلایل زیادی برای کاهش سرعت و فکر کردن در مورد وارد کردن مثالهای گواهی در تبلیغات پولی شما وجود دارد.

در زیر چهار دلیل برای درج نظرات مشتری در کمپین های پولی شما آورده شده است.

1 نمونه های گواهی اعتبار را بهبود می بخشد

این که آیا محصول شما بهتر از دیگران کار می کند یا قیمت های شما قابل تحمل نیست ، یک مشتری بدبین همیشه فکر می کند که آیا درست است که درست است وقتی تبلیغ شما را می بیند خوب است؟ اگر آنها در مورد شما چیزی نشنیده اند ، ممکن است تعجب کنند که شما در مورد چه چیزی هستید.

آنها ممکن است کلیک کنند تا بیشتر بخوانند و کاوش کنند ، اما شاید فقط تصور کنند که شما قانونی نیستید و به مرور تبلیغ خود ادامه دهید.

نمونه های گواهی با افزودن اعتبار به تبلیغ و نام تجاری شما می توانند همه اینها را تغییر دهند. ناگهان اثبات ارزشمند بودن شما اثبات شد.

2 نمونه های گواهی مرحله روابط عالی با مشتری را تنظیم می کند

خدمات مشتری برای بسیاری از خریداران یک عنصر حیاتی است. در حقیقت، مایکروسافت گزارش می دهد که حدود 90 درصد از مصرف کنندگان هنگام فکر کردن در مورد کار با یک شرکت ، خدمات مشتری را در نظر می گیرند.

این فقط در مورد یک محصول خوب با قیمت مناسب نیست. مشتریان می خواهند بدانند در صورت داشتن س questionsالی در مورد محصول یا خدمات شما ، از آنها پشتیبانی می شود.

نمونه های گواهی به شما فرصتی می دهد تا بهترین تجربه های مشتریان خوشحال را به اشتراک بگذارید. آنها می توانند با خدمات مشتری که با آنها ارتباط برقرار کرده اند یا تجربه کلی کار با نام تجاری شما صحبت کنند. این می تواند باعث شود مشتریان بالقوه در تصمیم خود برای استفاده از نام تجاری شما اطمینان بیشتری داشته باشند.

3 نمونه های گواهی اصالت را نشان می دهد

مردم احساس می کنند به کل روز فروخته شده اند و همیشه در جستجوی اصالت واقعی هستند. گزارش ادلمن نشان می دهد که تقریباً سه چهارم مصرف کنندگان به طور فعال سعی در جلوگیری از تبلیغات دارند.

نمونه های گواهی این فرصت را به شما می دهد که داستان های واقعی را درباره تجربیات واقعی بگویید. مردم عاشق شنیدن داستان هستند و وقتی احساس می کنند با آنها ارتباط برقرار می کنند ، از نظر عاطفی تمایل بیشتری به کار با شما دارند.

مقاله مرتبط  4 ابزار PPC برای خودکار کردن تبلیغات شما

4- نمونه های گواهی ، تبدیل ها را افزایش می دهد

اگرچه تمام دلایل فوق دلایل روانشناختی زیادی برای استفاده از توصیفات در مبارزات تبلیغاتی شما است ، اما در پایان روز ، بازاریابی شما فروش بیشتر برای برند شما است. تبلیغات پولی شما باید برای تبدیل طراحی شده باشد.

وقتی افراد نسبت به پیشنهادات شما اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند و ارتباط معتبری با نام تجاری شما احساس می کنند ، به احتمال زیاد روی تبلیغ شما کلیک می کنند و به صفحه مقصد یا وب سایت شما می رسند. از آنجا ، آنها بیشتر یاد می گیرند و در نهایت آن فروش را انجام می دهند. در حقیقت ، الف مطالعه VWO دریافت که استفاده از گواهی فروش 34 درصد افزایش داشته است.

وقتی صحبت از آن می شود ، یکی از بهترین دلایل افزودن نمونه های گواهی به تبلیغات شما ، فروش بیشتر است.

نحوه استفاده از نمونه های گواهی در تبلیغات پولی

آیا زمان آن فرا رسیده است که نمونه های گواهی را در تبلیغات پولی خود بگنجانید؟ روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد ، اما بیایید در مورد ملاحظات سطح بالا برای وارد کردن این توصیفات به تبلیغات خود صحبت کنیم.

1 گنجاندن تصاویر با کیفیت بالا

عکسی از محصول شما یا افرادی که با کالای شما در تعامل هستند (با قیمتی در آن گنجانیده شده) راهی عالی برای شروع کار با توصیفات در تبلیغات شماست.

اطمینان حاصل کنید که از تصویری باکیفیت و نقل قول که کوتاه و آسان خوانده می شود و توجه خریدار را به سرعت جلب می کند ، استفاده می کنید. شما می خواهید مردم فوراً “آن را دریافت کنند”.

یک روش دیگر برای استفاده از تصاویر برای به نمایش گذاشتن توصیفات شما ، تصویر از بررسی ها یا رتبه بندی ستاره ها از وب سایت شما است. باز هم ، اطمینان حاصل کنید که بالاترین کیفیت تصویری را دارید که خریداران برای خواندن مجبور نیستند بخوانند یا برای درک آنچه می خواهید منتقل کنید تلاش می کنند. ساده باش

اطلاعات بیشتر در این مورد در زیر است ، اما به یاد داشته باشید که از حق قانونی در مورد نظراتی که به اشتراک می گذارید برخوردار هستید. بدون رضایت بازپرس نمی توانید فقط از هر کجا بروید و آنها را کپی کنید.

2. با فرمت های مختلف آزمایش کنید

توصیفات مشتریان خوشحال شما می تواند در قالب های مختلفی ارائه شود. این ممکن است نقل قول از متن ، مطالعات موردی کامل یا توصیفات ویدیویی باشد.

همانطور که قیف کمپین بازاریابی خود را می سازید ، می توانید با قالب های مختلف آزمایش کنید و انواع مختلفی از نمونه های شهادت را در نقاط مختلف تماس با تبلیغات خود ادغام کنید.

به عنوان مثال ، می توانید از نقل قول ساده و کوتاه در تصاویر یا متن تبلیغات دیجیتال خود استفاده کنید. این متن مقدماتی باید واقعاً مشتی از جمله “این محصول زندگی من را تغییر داد” یا “بدون این سرویس نمی توانم کار خود را انجام دهم” ارائه دهد.

ممکن است بخواهید کم اهمیت باشد و توجه خوانندگان را به خود جلب کند تا آنها علاقه مند به مطالعه بیشتر باشند.

همچنین می توانید از مصاحبه های ویدئویی یا توصیفات مشتریان یا مشتریانی که عاشق کاری هستند که انجام می دهید استفاده کنید. حتی از آنجا که اینها تعاملی و جذاب تر هستند ، باید همچنان کوتاه و شیرین باشند و توجه بینندگان را به سرعت جلب کنند.

3 تصمیم بگیرید چه روایتی را می خواهید به اشتراک بگذارید

با دقت در نظر بگیرید که می خواهید نمونه های توصیفی خود چه نوع داستانی را به اشتراک بگذارید. مطمئناً ، آنها باید تأییدهای مثبتی باشند ، اما شما می خواهید زاویه ای را که می خواهید توصیفات شما بگیرند ، دریابید.

مقاله مرتبط  نحوه انتخاب آژانس PPC مناسب

آنها باید ظرافت بیشتری نسبت به “این یک محصول عالی” یا “شما باید آن را بخرید” است.

اطمینان حاصل کنید که مثالهای گواهی شما در حدود یک دلیل قانع کننده قرار گرفته اند. چرا محصول شما با سایرین متفاوت است؟ چرا مشتریان خوشحال شما در واقع خوشحال هستند؟ چرا آنها می خواهند به دیگران بگویند؟

تصور کنید مشتریان شما با بهترین دوستانشان صحبت می کنند. دلیل اینکه آنها محصول شما را تأیید می کنند چیست؟ در وهله اول چه چیزی آن را در مکالمه آنها مطرح کرد و چرا آنها از گفتگو در مورد آن هیجان زده شده اند؟

به خصوص اگر تصمیم دارید برخی آزمایشات A / B یا انواع مختلف تبلیغات را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی بهتر جواب می دهد ، ساختن تمام تبلیغات شما در یک روایت تنها می تواند همه چیز را منسجم نگه دارد و شانس ارتباط شما با مشتری را تغییر دهد.

4 آن را گفتگو کنید

نمونه های گواهی در تبلیغات شما می تواند راهی برای تعامل با مشتریان باشد تا اینکه فقط با آنها صحبت کنید. نزدیک بودن لحن تبلیغ و مکالمه می تواند به ماهیت واقعی پیام شما بیفزاید.

حفظ لمس انسان کلید این نوع پیام است. اطمینان حاصل کنید که به نظر می رسد دوستان با هم صحبت می کنند ، نه یک سخنرانی اصلی یا یک فروشنده اتومبیل.

یکی از راه های این کار قرار دادن محتوای تولید شده توسط کاربر است ، مانند فیلم یا عکس. این نوع محتوا صداقت و احساس واقعی را در تبلیغات شما به ارمغان می آورد.

همانطور که در بالا در مورد آن صحبت کردیم ، مراقب باشید که این روایت را تماشا کنید تا اطمینان حاصل کنید که پیام شما خلط نشده است. با تنظیم این پارامترها برای پیامی که می خواهید منتقل کنید ، می توانید محتوای تولید شده توسط کاربر برای تبلیغات پولی شما را فیلتر کنید.

5 از آگهی به صفحه منتهی شوید

هنگامی که کمپین پرداختی خود را با استفاده از مثالهای توصیفی خود تنظیم می کنید ، کل سفر مشتری را در ذهن داشته باشید. به یاد داشته باشید که این فقط مربوط به تبلیغ نیست. این در مورد جایی است که آنها بعد می روند و اینکه چه کاری انجام می دهند وقتی که به آنجا رسیدند.

می توانید از تبلیغات خود برای ایجاد دسیسه و علاقه استفاده کنید ، سپس آن داستان را در صفحه ای که برای آنها ارسال می کنید ادامه دهید.

با یک نقل قول کوتاه از شهادت نامه ، تصویری از مشتری که گواهی نامه را به اشتراک می گذارد ، یک کلیپ ویدیویی سریع یا یک عکس فوری دیگر که می تواند علاقه مردم را به خود جلب کند ، شروع کنید.

شاید این کار با س questionالی مانند “چطور این محصول زندگی من را تغییر داد؟” شروع شود. شاید این شامل اولین قسمت از توصیفات و شامل یک CTA است که به خواننده می گوید برای شنیدن بقیه موارد کلیک کند.

مرحله بعدی شما تحویل است. در صفحه ، مطمئن شوید که قسمت بعدی را در متن نوشتاری ، گرافیک ، فیلم طولانی تر یا مطالعه موردی بیان کرده اید.

فراموش نکنید که با قرار دادن یک لینک خرید یا روش دیگری برای گرفتن اطلاعات آنها ، بستن فروش را آسان کنید.

6 از قانونی بودن غافل نشوید

مقدار زیادی از … وجود دارد مقررات قانونی پیرامون نحوه استفاده از توصیفات این مشاوره حقوقی نیست و اگر س specificال خاصی دارید باید با یک وکیل مشورت کنید. با این وجود ، هنگام استفاده از گواهی نامه در تبلیغات خود ، باید چند مورد را در نظر بگیرید.

  • اطمینان حاصل کنید که از افرادی که از گواهی نامه های آنها استفاده می کنید اجازه دارید. فقط یک بررسی عالی که در آنجا پیدا کردید را برش و جایگذاری نکنید.
  • تماس بگیرید و اطمینان حاصل کنید که مشتری به شما اجازه استفاده کتبی برای استفاده از بازبینی را برای اهداف بازاریابی داده است. همچنین می توانید این اطلاعات را در وب سایت یا مکان های دیگری که در حال جمع آوری نظرات هستید درج کنید تا مشتریان تعجب نکنند ، اما همچنان باید این اجازه را بگیرید.
  • اطمینان حاصل کنید که گواهی نامه های شما برای اکثر خریداران دقیق و نمونه است. به عبارت دیگر ، با استفاده از توصیفات مبالغه نکنید و بیش از حد فروخته نشوید. بیایید صادق باشیم: این فقط در مورد قانونی نیست. این نیز کار درستی است که باید انجام شود. توصیفات شما باید در مورد صداقت و اصالت باشد.
مقاله مرتبط  4 دلیل برای دریافت گواهی AdWords

2 نمونه گواهی بزرگ

آیا هنوز هم تعجب دارید که نمونه های گواهی در یک کمپین پولی به چه صورت است؟ در اینجا چند نمونه برای شروع وجود دارد:

قهوه Peet’s

نمونه های گواهی - قهوه Peet

با استفاده از یک بررسی واقعی از کاربران خدمات اشتراک قهوه خود ، این تبلیغ فیس بوک Peet’s Coffee با سادگی و نوار ستاره چشم شما را جلب می کند.

این یک بررسی مثبت از سرویس اشتراک را درست در مقابل شما قرار می دهد. مرور همچنین با اصطلاحات و حروف بزرگ تصادفی کمی از اصالت را حفظ می کند. به اصطلاح “تمیز” نشده است.

بقیه آگهی با جزئیات مربوط به خدمات و یک مرور سریع ویدیو ادامه می یابد. با شروع بررسی ، شما را به سمت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه باعث خوشحالی رنه می شود جلب می کند.

افسانه ها

نمونه های شهادتین - افسانه ها

این Fabletics تبلیغات فیس بوک مجموعه ای از بریده های ویدئویی شهادتین سریع را از فروشندگان خوشحال محصولات خود به نمایش می گذارد. این ثابت می کند این شلوارها همان کاری را انجام می دهند که تبلیغ می کنند. آنها همچنین افرادی را نشان می دهند که در واقع شلوار می پوشند ، که یک لایه اصالت است.

خطی را در پایین ویدئو مشاهده خواهید کرد که به مردم یادآوری می کند این افراد برای استفاده از نظرات خود جبران شده اند.

نتیجه گیری

هنگامی که نظرات خود را از مشتریان خود جمع می کنید ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به این فکر کنید که چگونه می توانید آنها را در کمپین های تبلیغاتی پولی خود قرار دهید. تبلیغات اینترنتی پولی می تواند به شما کمک کند مخاطبان ایده آل خود را پیدا کنید و مارک تجاری خود را با آنچه مخاطب شما به دنبال آن است ارتباط دهید.

با راه اندازی تبلیغات توصیفی ، می توانید اثبات اجتماعی و واقعی بودن را برای نام تجاری خود به ارمغان بیاورید و مخاطبان خود را تشویق کنید تا برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کرده و به مشتری تبدیل کنند.

ایجاد و حفظ کمپین های پولی شما ممکن است برای برخی طاقت فرسا باشد. اگر این برای شما درست است ، ما می توانیم کمک کنیم. تیم متخصص ما متخصص تبلیغات پولی و همچنین سئو و بازاریابی محتوا هستند.

چگونه می توانید از نمونه های گواهی در کمپین تبلیغاتی پولی بعدی خود استفاده کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید