آموزش سئو

چگونه می توان نظرات خود را در آمازون دریافت کرد

نوامبر 24, 2020

بررسیهای آمازون بخش مهمی از فرایند تصمیم گیری مشتریان است. بدون توانایی لمس ، احساس و آزمایش یک محصول در زندگی واقعی ، مصرف کنندگان به دنبال بررسی هستند تا مشخص کنند آیا کالایی متناسب با نیاز آنها است یا نه.

در حقیقت ، یک نظرسنجی توسط Dimensional Research نشان داد که بررسی ها بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارد 90٪ مصرف کنندگان.

اگر می خواهید فروش تجارت الکترونیکی خود را افزایش دهید و فکر می کنید که چگونه در آمازون نظرات خود را بدست آورید ، باید یک برنامه استراتژیک تنظیم کنید.

در زیر ، برخی از روش هایی را که می توانید برای بازبینی بیشتر و ایجاد یک تجارت الکترونیکی موفق آمازون ، به شما معرفی کنیم ، توضیح خواهیم داد.

چرا دریافت نظرات آمازون برای تجارت شما مهم است

فیدوایزر متوجه شد که 89٪ مصرف کنندگان بیشتر از هر سایت خرده فروشی دیگر امکان خرید محصولات از آمازون را دارند.

در آمازون ، بررسی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. تعهد آنها به رضایت مشتری به معنی منابع زیادی است که برای اطمینان از چسبیدن به فروش سرمایه گذاری کرده اند. مشاغل انفرادی که از بستر تجارت الکترونیکی استفاده می کنند ، نیاز به جمع آوری نظرات مثبت برای محصولات در رتبه بندی بالا دارند و توسط مصرف کنندگان یافت می شوند.

اگر محصول دارای رتبه بندی کم باشد ، اکثر مردم نمی خرند. مطالعه ای که توسط Podium انجام شد نشان داد مصرف کنندگان با مشاغلی که درگیر آن هستند مشارکت نخواهند کرد کمتر از امتیاز 3.3 ستاره.

به همین ترتیب ، Podium دریافت که مصرف کنندگان فقط به قیمت توجه ندارند. آنها همچنین تجربه خرید خوبی را می خواهند و اکثر آنها مایلند 15٪ بیشتر برای اطمینان از وقوع آن پرداخت کنند. نگرانی در مورد زمان حمل و نقل ، عملکرد محصول و کیفیت همه در هنگام خرید خریداران در ذهن شما وجود دارد.

بررسی ها به مصرف کنندگان کمک می کند تا بفهمند محصولات چگونه کار می کنند ، چقدر قابل اعتماد هستند و چگونه تجارت فروش محصول با مصرف کنندگان آنها تعامل دارد.

آنها همچنین بینش داده ها در مورد رفتار ، خواسته ها و نیازهای مصرف کننده را ارائه می دهند. اگر می دانید چگونه از آنها استفاده کنید ، حتی بررسی های منفی نیز می توانند تأثیر مثبتی در تجارت شما داشته باشند.

چگونه می توان در مورد بررسیهای مشتری آمازون بررسی کرد

اگر یک کسب و کار می فهمد که چگونه در آمازون نظرات خود را بدست آورد ، شانس بیشتری برای هدایت تبدیل ، نگه داشتن مشتریان طولانی مدت و موفقیت در یک سیستم تجارت الکترونیکی دارد.

اگر می خواهید فروش خود را در آمازون افزایش دهید ، بررسی ها یک مکان عالی برای شروع هستند.

در اینجا تنها چند روش وجود دارد که بررسی آمازون می تواند بر تجارت الکترونیکی شما تأثیر بگذارد.

بررسیهای آمازون باعث ایجاد اعتماد بین مارک ها و مصرف کنندگان می شود

بررسی های آمازون یکی از بهترین روش ها برای جذب مشتری به محصولات شما است. آنها به مشتریان کمک می کنند محصول شما و نحوه عملکرد آن را بفهمند ، بنابراین آنها می توانند در خرید خود اطمینان داشته باشند.

در دنیای آنلاین ، که اطلاعات حسی منظم منتفی است ، این یک نقطه فروش عظیم برای مشتریان جدید است.

مصرف کنندگان در هنگام خرید آنلاین بدبینی طبیعی دارند. بررسی های منفی می تواند این تصور را ایجاد کند که محصول شما کلاهبرداری است یا تجارت شما غیرقابل اعتماد است.

بررسی ها همچنین به عنوان بازاریابی دهان به دهان طبیعی بین مصرف کنندگان عمل می کنند.

بررسیهای آمازون بر SEO تأثیر می گذارند

آمازون مهمترین عامل ارائه خدمات خود را تجربه مصرف کننده می داند. آنها از سفارش تا تحویل ، بازگشت و گزینه های بررسی ، مشتریان خود را خوشحال می کنند.

مقاله مرتبط  بهترین استراتژی های بازاریابی لوکس

آمازون خرده فروشان خود را تشویق می کند تا از این مقدار در فروشگاه های خود تقلید کنند. آنها با تبلیغ بیشتر محصولات خود در نتایج جستجو ، به خرده فروشان دارای رتبه بالایی در مشتری پاداش می دهند. دلیل این امر این است که هرچه نظرات شما بالاتر باشد احتمال انجام درست توسط مشتریان بیشتر است.

به همین ترتیب ، بسیاری از مصرف کنندگان نتایج جستجوی خود را تغییر می دهند تا موارد برتر را در درجه اول قرار دهند. اگر محصول شما مورد پسند و بررسی قرار گرفته باشد ، احتمالاً توسط افراد بیشتری دیده می شود.

بررسیهای آمازون ارائه اطلاعات آماری

بررسیهای آمازون می تواند به شما کمک کند مشتریان خود را در مورد محصولاتتان دوست دارند یا دوست ندارند. همچنین به شما امکان می دهد محصولات خود را با رقبا مقایسه کنید و درک کنید که مشتری شما به دنبال چه چیزی است.

حتی بررسی های منفی می توانند بینش ارزشمندی درباره چگونگی طنین انداز شدن محصولات شما در مصرف کنندگان ارائه دهند. توجه به این جزئیات می تواند رتبه بندی بررسی و کاتالوگ محصولات شما را به طور کلی بهبود بخشد.

بررسیهای آمازون تبدیل درایوها

مصرف کنندگان نمی کنند به تبلیغات و سایر مطالب مارک ها اعتماد کنید. در نتیجه ، بسیاری از مردم در مورد خرید آنلاین محصولات بدبین ترند.

از دیدگاه مصرف کننده ، هرچه اطلاعات بیشتری درباره یک محصول آنلاین داشته باشید ، راحت تر با خرید پیش می روید.

بررسیهای آمازون به عنوان نظرات آموزنده و جمع آوری شده از نظر جمعیت درباره محصولاتی عمل می کنند که مصرف کنندگان می توانند به آنها اعتماد کنند. هر چقدر بیشتر مردم باور کنند برند شما صادق و قابل اعتماد است ، احتمال تعامل با آن بیشتر است.

آمازون بررسی ها یک ابزار بازاریابی رایگان هستند

مردم به افراد دیگر اعتماد دارند هنگام تصمیم گیری در مورد خرید.

به روزهای قبل از خرید آنلاین فکر کنید. اگر به دنبال یک تلویزیون جدید بودید ، احتمالاً از برخی از اعضای خانواده ، شاید از چند دوست یا حتی یکی از همسایگان در مورد بهترین معاملات در شهر س askال کرده باشید.

بررسی های آنلاین به روشی مشابه کار می کنند. آنها به مصرف کنندگان این امکان را می دهند تا در مورد اینکه کدام یک از محصولات خوب ، بد و کالاهایی هستند که با تبلیغات وارد شده اند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

مطالعه توسط BrightLocal پیدا شده است 84٪ از مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین اعتماد دارند درست به همان اندازه که به توصیه های شخصی اعتماد دارند.

بررسیهای آمازون می تواند به عنوان یک تاکتیک بازاریابی انگور عمل کند که باعث ایجاد وفاداری به برند ، تشویق تکرار تجارت و کمک به جذب محصول شما به ذهن مصرف کنندگان می شود.

چگونه می توان در آمازون بررسی کرد

نحوه دریافت نظرات در آمازون: 6 نکته

آمازون قوانین سختگیرانه ای برای اطمینان از صادقانه ، قانونی و ناخواسته بودن بررسی ها دارد ، بنابراین راه حل سریع و مرتب بررسی ها وجود ندارد.

برای شروع ، آمازون به مشاغل اجازه نمی دهد از آنها نظر مثبت یا نادرست بگیرند از مشتریان خود از طریق تخفیف یا کارت هدیه.

این بدان معناست که اگر می خواهید بدانید چگونه در آمازون نظرات خود را بدست آورید ، ممکن است نیاز به خلاقیت داشته باشید.

در اینجا چند روش ساده برای به دست آوردن بررسی آمازون وجود دارد که برای رشد تجارت الکترونیکی آمازون خود نیاز دارید – و اطمینان حاصل کنید که مشتری های خود راضی هستند.

مقاله مرتبط  8 بهترین شرکت بهینه سازی نرخ تبدیل سال 2020

درخواست بررسی خریدار آمازون کنید

اگر می خواهید یاد بگیرید چگونه در آمازون نظرات خود را بدست آورید ، اولین قدم شما این است که بپرسید.

آمازون به طور خودکار در مورد تمام محصولات خریداری شده درخواست بازخورد می کند. الگوی ایمیل ساده آنها الهام بخش نیست و همیشه مشتری را مجاب نمی کند که یک بررسی را انجام دهد.

در عوض ، یک درخواست بررسی شخصی برای مشتریان ارسال کنید. با این کار به آنها خواهید فهمید که شما به تجربه آنها اهمیت می دهید و با جامعه مصرف کننده خود درگیر هستید.

با افزودن پیوندی به ایمیل خود که آنها را مستقیماً به صفحه بازبینی می برد ، ترک بررسی را آسان کنید.

برای ارسال این درخواست ها می توانید از ابزارهای تجارت الکترونیکی خودکار نیز استفاده کنید SageMailer، پیشاهنگی جنگل، و بازخورد اکسپرس.

درخواست برای بررسی همچنین می تواند تعداد بررسی های مثبت را افزایش دهد – زیرا مشتریان ناراضی تمایل دارند اغلب بررسی ها را انجام دهند از مشتریان خوشحال

برای درخواست بررسی از یک بسته بندی اولیه استفاده کنید

افزودن یک برگه کوچک برای تشویق مشتریان برای بررسی محصولات شما راهی آسان برای دریافت نظرات بیشتر آمازون است.

درج بسته بندی همچنین با اطمینان از اینکه مشتریان می توانند به راحتی با تجارت شما تماس بگیرند ، روش خوبی برای به حداقل رساندن بازده است.

به دلیل دستورالعمل های سختگیرانه درخواست آمازون ، چند قانون وجود دارد که باید هنگام استفاده از درج محصول رعایت کنید.

انجام ندهید:

  • شامل آرم یا نمایش یک URL.
  • از هر عبارت “اگر” یا زبان پیشرو مانند: “اگر محصول ما را دوست دارید ، برای ما یک بررسی بگذارید.”
  • از کلماتی استفاده کنید که می توانند به عنوان رهبری چنین “خوشحال” ، “وجد” یا “مثبت” تصور شوند.
  • بازبینی محصول یا بازخورد فروشنده را با زبانی دستگیر كنید كه بازرسان را گمراه كند (مثال: “ما یك كسب و كار كوچك و محلی هستیم” یا “وقتی نظر مثبت می دهید از 10٪ تخفیف برخوردار شوید.”)
  • از هر نوع بازاریابی یا پیام تبلیغاتی استفاده کنید.

برای دریافت نظرات بیشتر آمازون به Amazon Vine بپیوندید

تاک آمازون یک سرویس داخلی آمازون است که برای تأیید روند بررسی و جلوگیری از خرید نظرات جعلی توسط فروشندگان ، راه اندازی شده است.

مشتریان می توانند برای تأیید بازبینی ثبت نام کنند و در ازای آن محصولات رایگان دریافت می کنند.

برای فروشندگان ، تا زمانی که متعهد به بخشیدن رایگان محصولات هستید می توانید عضو شوید.

آمازون واین یک روش عالی برای گرفتن بررسی واقعی و صادقانه از بازرسان تأیید شده است. آمازون برای اطمینان از کیفیت و تعهد ، هر بازبینی را انتخاب می کند. بررسی های آمازون واین دقیق است و معمولاً شامل تصاویر یا فیلم هایی برای کمک به سایر مشتریان در درک محصولات است.

چگونه می توان نظرات خود را در مورد آمازون دریافت کرد به Amazon Vine بپیوندید

بررسی های انگور راهی عالی برای جمع آوری نظرات و استفاده از مزایای سئو است که بررسی های آمازون ارائه می دهد.

نکته منفی این برنامه هیچ تضمینی برای بررسی مثبت شما نیست.

اگر تازه می آموزید که چگونه در آمازون نظرات خود را بدست آورید ، نظرات منفی کار بزرگی به نظر می رسد. نکته مثبت این است که بررسی های منفی می توانند به شما در مورد چگونگی بهبود محصولات و خدمات خود بینش دهند.

بنابراین در مورد بازخورد منفی خیلی ناراحت نشوید.

در لیست آمازون خود صادق باشید

یکی از ساده ترین راه ها برای بدست آوردن نظرات بد ، گمراه کردن مشتریان در لیست خود است.

قول دادن به ویژگی هایی که تحویل داده نمی شوند یا دروغ گفتن درباره اندازه ، کیفیت یا دوام هرگز ایده خوبی نیست.

مقاله مرتبط  5 بهترین شرکت مدیریت اعتبار سال 2020

اگر تا به حال در اینترنت بوده اید ، می دانید که مردم چقدر دوست دارند نظرات بد را بگذارند. در حقیقت ، شما احتمالاً در صورت عدم تمایل مشتری از کالایی ، از محصول مورد پسند خود بازبینی می کنید.

هنگام توصیف محصولات خود در لیست های خود ، کوشا و مختصر باشید. سعی نکنید مصرف کنندگان خود را بیش از حد فروخته یا دستکاری کنید. احتمال این وجود دارد که دوباره برگردد تا شما را گاز بگیرد.

با مشتریانی که محصولات مرتبط را در آمازون مرور کردند تماس بگیرید

با جستجوی اسلایدرهای “مشتریانی که این مورد را نیز خریداری کرده اند” و “مشتریانی که این مورد را مشاهده کردند نیز مشاهده کردند” می توانید مشتریانی را پیدا کنید که محصولات مرتبط خود را خریداری کرده اند.

چگونه می توان در آمازون نظرات خود را با بازرسان رقیب اعلام کرد

ایده خوبی است که محصولات رقیب را بررسی کنید و با بازرسان رقیب تماس بگیرید.

این نه تنها روش خوبی برای پیروزی در تجارت است ، بلکه شما در صورت خرید دستگاه قهوه جدید Keurig ، شانس بیشتری دارید که از شخصی که قبلاً به محصولات مرتبط علاقه مند است ، مانند کیپ فنجان ، بررسی کنید.

معمولاً می توانید با کلیک بر روی نام وی و مشاهده نمایه ، اطلاعات بازبینی را پیدا کنید. سپس ، یک ایمیل یا پیام اجتماعی ارسال کنید تا ببینید آیا آنها علاقه مند به بررسی محصول شما هستند.

حتی اگر آنها نه بگویند ، شما محصول خود را به ذهن آنها خطور کرده اید و این یک فرصت عالی برای بازاریابی است.

تجربه عالی مشتری را ارائه دهید

بررسی های منفی فقط زمانی اتفاق نمی افتد که مشتری محصول را دوست نداشته باشد – می تواند از مشتریانی باشد که از خدمات مشتری راضی نیستند.

اگر می خواهید از بررسی های منفی جلوگیری کنید ، مطمئن شوید محصولی که ارائه می دهید همان چیزی است که مشتری انتظار دارد.

قول هایی را که نمی توانید به آنها عمل کنید قول ندهید و مصرف کنندگان خود را گمراه نکنید.

به طور منظم به بررسی ها نگاه کنید و به س questionsالات و پیام های مشتری پاسخ دهید. اگر چندین مشتری گفتند نمودار اندازه شما خاموش است ، ممکن است زمان تنظیم مجدد آن فرا رسیده باشد. اگر مشتری کالای آسیب دیده را دریافت کرد ، آن را درست کنید.

آمازون به تاکتیک های خدمات مشتری خود افتخار می کند و آنها به خرده فروشانی که از آنها پیروی می کنند پاداش می دهند. اگر می خواهید در آمازون رتبه بالایی کسب کنید و فروش داشته باشید ، باید مشتریان را در اولویت خود قرار دهید.

به دنبال نکات بیشتر برای به دست آوردن نظرات هستید؟ در اینجا 10 نکته اضافی برای متقاعد کردن مشتریان برای بررسی محصولات شما وجود دارد.

نتیجه

به یاد داشته باشید ، تجربه خوب مشتری یکی از ارزشهای اصلی آمازون است.

قبل از بیرون رفتن و جستجو برای بررسی ، اطمینان حاصل کنید که محصول شما در حد و اندازه باشد. سپس ، از استراتژی های بالا برای تشویق کاربران برای به اشتراک گذاشتن دو سنت خود استفاده کنید.

و به یاد داشته باشید ، بررسی های بد می تواند یک دردسر باشد ، اما به آنها به عنوان فرصتی برای بهبود محصولات یا خدمات خود نگاه کنید. بعید است چند مورد از نظرات بد کسب و کار شما را مخدوش کند.

اگر می خواهید طرح بازاریابی آمازون خود را بیش از پیش تقویت کنید ، آژانس بازاریابی آمازون مناسب را انتخاب کنید.

آیا ترفندهای دیگری برای دریافت نظرات بیشتر در آمازون پیدا کرده اید؟ آنها را در زیر به اشتراک بگذارید.