آموزش سئو

چگونه می توان در گوگل بهتر عمل کرد

اکتبر 13, 2020

ما وقت زیادی را صرف صحبت در مورد موارد مختلفی می کنیم که به بهینه سازی موتور جستجو کمک می کنند ، در حالی که در آخر همه به همین سوال ساده می رسد – چگونه می توان در Google بهتر عمل کرد؟

هرچقدر که س seemال ساده به نظر برسد ، پاسخ حتی ساده تر است – اگر می خواهید در Google عملکرد بهتری داشته باشید ، کارهایی را در Google انجام دهید (نه فقط در وب سایت خود!). اکنون ، این بدان معنا نیست که یک میلیون قسمت مختلف کار در استراتژی SEO وجود ندارد و همه آنها از راه های مختلف مهم نیستند. با این حال ، طی دو دهه گذشته به عنوان مربی و مربی SEO ، متوجه شده ام که برخی از بزرگترین تقویت کننده های رتبه بندی از قطعاتی هستند که ارتباط مستقیم با Google دارند. بعلاوه ، Google در سالهای اخیر اهمیت بیشتری به مواردی مانند Google برای کسب و کار من و سایر روشهای بهینه سازی هدایت شده توسط Google داده است.

نام خود را مستقیماً در Google بهینه کنید

بنابراین ، اگر هدف اصلی شما در حال حاضر بالاتر رفتن از رتبه بندی Google است ، با مراجعه به سایت خود Google شروع کنید. گوگل با گفتن اینکه دقیقاً چه کاری باید انجام دهیم ، در واقع حدس و گمان زیادی را در مورد SEO جستجو کرده است. آنها از طریق راهکارهایی مانند YouTube ، Google برای کسب و کار من ، Google Posts و غیره ، ابزارهای خاص خود را برای ارتقا business کسب و کار شما و ارتقا rank رتبه بندی آن ایجاد کرده اند.

در اینجا برخی از گزینه های تولید شده توسط Google برای هدف قرار دادن SEO خود آورده شده است:

  • Google برای کسب و کار من
  • پست های Google
  • مرورهای Google
  • روندهای گوگل
  • پرسش و پاسخ گوگل
  • یوتیوب
  • گوگل ارتباط برقرار کند
  • صدای گوگل
  • تست سازگار با موبایل گوگل
  • بینش Google PageSpeed
  • هشدارهای Google
  • برگه های گوگل
  • گوگل کروم

جستجوی محلی جستجوگرها برای برنده شدن

من شما را به چالش می کشم که یک عبارت جستجو به من بدهید که نتیجه جستجوی محلی نداشته باشد. به روزهای گذشته ، جستجوی یک سالن فروش پیتزا در کالیفرنیا زنجیره های ملی را به همراه داشت و تقریباً از هرجای دیگر نتیجه می گرفت. امروزه کاملاً متفاوت است. اگر به دنبال یک سالن پیتزا فروشی هستید ، جستجوی شما بر اساس موقعیت مکانی شما و نزدیکترین رستوران ها به شما نتایج سفارشی می دهد. بدیهی است که این الگوریتم ترکیبی از همجواری و هم رتبه بندی / موقعیت یابی سنتی است تا شما را به این نتیجه برساند. نتایج جستجوی محلی اکنون تقریباً برای هر نوع جستجوی Google ظاهر می شود – شروع به توجه کنید و هنگام انجام جستجوها ، نتایج جستجوی محلی 3 بسته ای را در بالای صفحات بیشتر نتایج مشاهده خواهید کرد.

Google برای کسب و کار من: GMB یکی از مهمترین استراتژیهای سئو برای اولویت بندی است. کار مستقیم روی لیست GMB شما باعث افزایش رتبه شما می شود و شما را در صفحات نتایج آشکار می کند – از قرار دادن آن در نتایج محلی 3 بسته ، تا اطلاعات لیست کسب و کار در سمت راست صفحه دسک تاپ ، و سایر موارد اضافی لیست اطلاعاتی که Google به شما اجازه انتشار می دهد. برای اطمینان از بهترین رتبه بندی ممکن از تمام ویژگی های GMB استفاده کنید.

مرورهای Google: این فقط مشتریان بالقوه نیستند که به رتبه بندی ستاره شما در Google توجه می کنند ، البته گوگل نیز! از ویژگی مرور Google بهره مند شوید تا مطالب خوبی درباره خود بگویید و از Google بخواهید شما را بالاتر از رقبای دارای رتبه پایین قرار دهد. شما همچنین باید به بررسی ها پاسخ دهید و پاسخ خود را به روش صحیح بگویید (به موضوع مرتبط مراجعه کنید) اینجا) همه این عناصر نه تنها برای مدیریت شهرت بلکه برای رتبه بندی نیز مفید هستند ، زیرا Google برای نظرات کاربران خود ارزش قائل است و به شدت تحت تأثیر رتبه بندی و نظرات شما قرار می گیرد.

پرسش و پاسخ گوگل: پرسش و پاسخ قسمت دیگری از GMB است که می توانید برای رتبه بندی بهتر آن را بهینه کنید. پس از دریافت س questionsالات با کیفیت ، بصیرت و کاربردی که توسط کاربران اینترنت باقی مانده است ، حتماً به آنها پاسخ دهید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد تجارت خود ارائه دهید و تجربه را برای مشتریان بالقوه ساده کنید ، ضمن اینکه جعبه دیگری را نیز برای Google علامت بزنید.

Google Posts: پست ها راهی است که شما می توانید محصولات ، خدمات و رویدادهای خود را مستقیماً در Google منتشر کنید ، جایی که در کنار کسب و کار شما در نتایج جستجو ظاهر می شوند. این پست ها به مدت هفت روز زنده می مانند ، بنابراین ارسال و ارسال مداوم و مفید آن بسیار مفید است.

استفاده از YouTube برای سئو خارج از صفحه

مقاله مرتبط  خدمات مشاوره بازاریابی از طریق ایمیل

اگرچه YouTube یکی از رایج ترین اشکال رسانه های اجتماعی نیست ، اما قطعاً یکی از مهمترین آنهاست. Google صاحب YouTube است ، بنابراین این شرکت محتوای تولید شده در این سیستم عامل را با ارزش بالا نگه می دارد. اگر کسب و کار شما از قبل حساب کاربری ندارد ، پیشنهاد می شود که یک حساب کاربری درست کنید ، محتوا تولید کنید و از استراتژی های جستجوگرها در کل استفاده کنید.

ابزار ردیابی SEO ایجاد شده توسط گوگل

مقاله مرتبط  نمایه سازی معنایی نهفته چگونه بر SEO تأثیر می گذارد

استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل و ردیابی ایجاد شده توسط گوگل برای استراتژی SEO شما بسیار ارزشمند است ، زیرا مستقیماً از نهادی که در طرف دیگر است بینش می گیرید ، آن را ارزیابی می کنید. گوگل در طول سال های مختلف با ابزارهای مختلفی روبرو شده است که می تواند به شما در بهبود SEO کمک کند. اینها اساساً مشاوره رایگان می دهند ، بنابراین احمقانه خواهید بود که از این فرصت استفاده نکنید!

Google Trends: Google Trends در مورد موضوعات پرطرفدار و کلمات کلیدی راهنمایی می کند ، که می تواند به شما در انتخاب کلمات کلیدی ، تهیه پیش نویس ایده های ارسال وبلاگ و دانستن چگونگی جایگاه سازی در بازار کمک کند. این ابزار ابزاری برای کشف و مقایسه است و هنگامی که می دانید چگونه از آن استفاده کنید ، واقعاً می تواند انبوهی از اطلاعات را تولید کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی استفاده از Google Trends به نفع خود ، اینجا را بررسی کنید این پست وبلاگ.

Google Correlate: این ابزاری برای آزمایش داده های کلمات کلیدی است. همانطور که از نام آن مشخص است ، به شما این امکان را می دهد تا با کشف الگوی جستجو ، در غیر این صورت ، کلمات کلیدی که معمولاً با هم جستجو می شوند ، روی تحقیق در مورد کلمات کلیدی مرتبط تمرکز کنید. با این کار کلمات کلیدی که با کلمه کلیدی اصلی شما مطابقت دارند ، در اولویت قرار می گیرند.

صدای گوگل: Google Voice یک سیستم ساده برای مشاغل ارائه می دهد تا برای همه تلفن های شما یک خط (یک شماره) داشته باشند و مسافت طولانی ، پست صوتی ساده ، پیام کوتاه از طریق رایانه و موارد دیگر را به شما ارائه می دهد. این می تواند افزودنی عالی برای سئو و برنامه بازاریابی شما باشد.

آزمون دوستانه Google Mobile: گوگل به روشنی اعلام کرده است که می خواهد وب سایت ها از نظر موبایل دوستانه باشند تا با دنیای جستجوهای تحت سلطه موبایل همراه شوند. به همین ترتیب ، بعد موبایل جستجو می تواند تأثیر بسزایی در نتایج موتور جستجو داشته باشد. ابزار Google Mobile-Friendly Test توسط Google به عنوان ابزاری برای اندازه گیری منتشر شده است که در طی چند ثانیه بررسی می کند سایت شما برای موبایل دوستانه است یا خیر.

بینش Google PageSpeed: داشتن یک وب سایت سریع نیز مهم است و این نیز بر SEO تأثیر می گذارد. این ابزار تجزیه و تحلیل را برای سرعت دسکتاپ و سرعت موبایل اجرا می کند و سپس به شما توصیه های تولید شده توسط Google در مورد موارد مختلف را می دهد تا بتوانید آنها را اصلاح کنید.

هشدارهای Google: Alerts ابزاری است که برای ارسال اعلان در هر زمان ذکر نام یا کلمه کلیدی به صورت آنلاین انتخاب می شود ، طراحی شده است. یک استراتژی خوب این است که هشدارهایی را برای پنج رقبای برتر خود تنظیم کنید ، به این ترتیب می توانید آنها را ردیابی کرده و هر زمان که یک رسانه آنلاین از آنها نام می برد ، اخطار بگیرید. این می تواند در طولانی مدت به شما کمک کند تا استراتژی آنها را تحت نظر داشته باشید ، منابع شخص ثالث خوبی داشته باشید که ممکن است به شرکت شما علاقه داشته باشند یا برای آنها مفید باشد و موارد دیگر.

Google Sheets: این ابزار می تواند به تعدادی از وظایف مرتبط با SEO کمک کند ، مانند ایجاد تقویم محتوا برای پست های وبلاگ و خبرنامه ها ، ردیابی تعداد پیوندهای بلاک و مکان آنها و پیگیری کلمات کلیدی گذشته و آینده. این ابزار به ویژه هنگامی مفید است که استراتژی سازی SEO بین چندین فرد تقسیم شده و وظایف مختلفی با آنها همکاری کند.

گوگل کروم: اگرچه Google Chrome یک مرورگر وب است و در واقع “ابزاری” برای سئو نیست ، اما به دلیل داشتن انواع مختلف سئو و پسوندهای تجزیه و تحلیل وب سایت که به شما امکان می دهد گزارش های جستجوگرها و اطلاعات را کسب کنید ، می تواند یک ابزار گوگل در نظر گرفته شود. هم خودت و هم رقابتت. بنابراین ، در صورت امکان ، به این مرورگر بروید و چند مورد از برنامه های افزودنی SEO را که به عنوان ابزار رایگان در دسترس هستند ، بارگیری کنید.

نتیجه گیری: برای سئو سایت خود به Google مراجعه کنید

مقاله مرتبط  آینده Ubersuggest

در نتیجه ، گوگل چیزهای دیگری بیش از فقط نتایج جستجو برای ارائه ندارد ، و در واقع می تواند بهترین دوست شما باشد وقتی که می خواهید در بالای آن نتایج قرار بگیرید. من شما را تشویق می کنم که هر یک از این ویژگی ها و ابزارها را امتحان کنید تا بفهمید کدام یک بیشتر به وب سایت شما کمک می کند.

من به عنوان مربی SEO با گوگل و تمام ویژگی های آن آشنا هستم. من می توانم با راهنمایی و کمک در کل مراحل ، به شما در مورد چگونگی استفاده از Google به نفع خود و توسعه استراتژی بهینه برای پیاده سازی Google در SEO شما آموزش دهم. با ما تماس بگیرید و ما می توانیم به وب سایت شما نگاهی بیندازیم تا ببینیم Google چه کاری می تواند برای تجارت شما انجام دهد.