آموزش سئو

چگونه می توان در سال 2021 شغلی راه اندازی کرد

ژانویه 11, 2021

افشای اطلاعات: این محتوا توسط خواننده پشتیبانی می شود ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای ما کلیک کنید ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

شروع کار شخصی شما رویایی است ، درست است؟

همچنین به لطف دوران طلایی کارآفرینی که در حال حاضر در آن زندگی می کنیم ، این کار از همیشه آسان تر است.

تقریباً هرکسی می تواند شغلی راه اندازی کند – آنچه شما نیاز دارید یک ایده عالی ، سیستم های مناسب و انگیزه برای دستیابی به آن است.

هیچ مدرک دانشگاهی ، موجودی عظیم بانکی یا تجربه تجارت مورد نیاز نیست.

علاوه بر این ، همه آنچه که شما باید انجام دهید قبلاً یک میلیون بار انجام شده است.

بنابراین ، حتی اگر از ابتدا شروع کنید ، مجبور نخواهید شد لحظه ای را از خود بپرسید که بعد چه کاری باید انجام دهید یا سعی کنید دوباره چرخ را اختراع کنید.

از آنجا که در حال حاضر به دنبال روش هایی برای یادگیری نحوه راه اندازی یک کسب و کار هستید ، احتمال اینکه در حال حاضر انگیزه را دارید ، است. آنچه شما نیاز دارید این است چگونه برای شروع ساختن امپراتوری آینده خود

در این مقاله ، من قصد دارم مراحل دقیق شروع کار را بحث کنم.

برانگیخته؟ بریم به کسب و کار برسیم!

برگه تقلب 2 دقیقه ای شما

نمی خواهید همه چیز را مرور کنید؟ ما همه چیز را به طور خلاصه اینجا جمع آوری کرده ایم – هرچند که به این جزئیات نیست.

ایده خود را بر اساس نیازها و خواسته های مشتریان هدف خود ، همراه با تنظیمات خود اصلاح کنید.

در مرحله بعدی ، شما یک طرح تجاری ایجاد خواهید کرد. این یک قسمت اساسی از کل روند است ، بنابراین شما باید این کار را درست انجام دهید.

بعد از اینکه کل چارچوب کسب و کار خود را بهم ریختید ، تحقیقات بازار را انجام دهید و از دوستان ، مربیان و خانواده خود بازخورد بگیرید.

سپس روی موارد قانونی کار کنید. این شامل تصمیم گیری در مورد ساختار کسب و کار شما ، ثبت تجارت شما ، گرفتن مجوز و مجوزهای لازم و تنظیم حساب های بانکی است. این مرحله طولانی و خسته کننده خواهد بود.

در این مرحله ، شما ایده و برنامه ای برای زنده کردن آن دارید. سپس می توانید از آن برای ترتیب سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی محصول یا خدمات خود استفاده کنید. در صورت افتتاح فروشگاه فیزیکی ، با ایجاد تیم خود و یافتن مکان این موضوع را دنبال کنید.

سرانجام ، تلاش خود را بر روی فروش بیشتر و رشد تجارت خود متمرکز کنید ، کاری که در بیشتر اوقات حرفه خود نیز انجام می دهید.

این خلاصه همه چیز بود.

حالا ، اجازه دهید با جزئیات بیشتر صحبت کنیم.

مرحله 1: با یک ایده تجاری روبرو شوید

هر تجارت با یک ایده شروع می شود. اگر قبلاً یکی دارید ، تبریک می گویم! می توانید به مرحله بعدی بروید. در غیر این صورت ، شما نیاز دارید شروع به طوفان مغزی کنید.

در اینجا چند نکته برای ارائه یک ایده عالی تجاری وجود دارد:

  • به روش هایی فکر کنید که از منحنی پیش بروید. به این فکر کنید که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند فضای کسب و کار را تغییر دهد ، به ویژه با پیشرفت مداوم فناوری.
  • مشکلی را که شناسایی کرده اید حل کنید. از این گذشته ، مشتریان شما بیشتر چیزهای خوب و کمتر چیزهای بد را ترجیح می دهند.
  • سعی کنید چشم انداز تازه ای ارائه دهید که به شما کمک کند برتری رقابتی خود را نسبت به رقبا کسب کنید.
  • اگر ایده تجاری شما جدید نیست ، به روش هایی فکر کنید که رویکرد شما بهتر ، ارزان تر و سریعتر شود.

در این مرحله همچنین می توانید با ملاقات با مردم و درخواست مشاوره نظر سنجی انجام دهید و دیدگاه ها را جمع آوری کنید. تحقیق آنلاین در مورد ایده ها روش عالی دیگری برای دستیابی به ایده های تجاری است.

مرحله 2: انجام تحقیقات بازار

هدف اصلی انجام تحقیقات بازار درک رفتار عادی مصرف کننده ، نقاط درد و روند مربوط به بازار در بازار انتخابی شماست. این یک روش مطمئن برای تعیین چگونگی تاسیس شرکت احتمالی شما در فضای موجود صنعت است.

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و تغییراتی که همه گیر ویروس کرونا ایجاد کرده است ، این مرحله در حال حاضر بسیار مهم است.

سعی کنید در هنگام انجام تحقیقات بازار پاسخ س questionsالات زیر را پیدا کنید:

  1. چه محصول یا خدماتی در حال حاضر در بازار معین شما تقاضا دارد؟
  2. اندازه بازار چقدر است یا چند مشتری مخاطب شما را تشکیل می دهند؟
  3. چه تعداد از رقبا مفهومی مشابه ایده تجاری شما دارند؟
  4. قیمتي كه مشتريان حاضرند براي محصولات و خدمات در بازار شما بپردازند چقدر است؟
  5. مشارکت معمول مصرف کننده در بازار شما چیست؟ آیا رقبا در طی همه گیر شدن به صورت آنلاین حرکت می کردند؟ آیا می توانید روند فروش آنها را تکرار کنید یا بهتر انجام دهید؟
مقاله مرتبط  شش مزیت تخفیف هذلولی

یکی از بهترین راه های کسب بینش اصیل ، صحبت مستقیم با مصرف کنندگان است. نظرسنجی کنید ، پرسشنامه تهیه کنید و مصاحبه های یک به یک انجام دهید.

مرحله 3: روی موارد حقوقی کار کنید

من همیشه مطمئن می شوم که موارد حقوقی را زود از سر راه بردارم. از این طریق ، من نگران نیستم که شخص دیگری ایده بزرگ من را بپذیرد ، در نتیجه به مشارکت بدی منجر شود ، یا به دلیل اطلاعات غلط از او شکایت کند.

ابتدا ساختار کسب و کار خود را تعیین کنید ، زیرا این امر الزامات قانونی و مالیاتی شما را الزام می کند. گزینه های شما شامل انحصار شرکت ، مشارکت ، شرکت با مسئولیت محدود (LLC) و شرکت سهامی است.

از خدمات یک متخصص مالیات استفاده کنید ، زیرا هر ساختاری مجموعه ای از الزامات مالیاتی خاص خود را دارد یا از یک سرویس شکل گیری تجارت آنلاین استفاده کنید.

در این مرحله نیز باید نام تجاری را انتخاب کنید و تجارت خود را ثبت کنید. ببینید آیا نام انتخابی شما برای ثبت در ایالت شما و در فضای دیجیتال موجود است یا خیر. شما می خواهید به عنوان یک در دسترس باشید:

  • نام تجاری در ایالت شما
  • نام دامنه
  • نام های کاربری پلت فرم رسانه های اجتماعی

اگر نام خاصی در دسترس نیست ، همیشه می توانید جایگزینی نام را در نظر بگیرید. مطمئن شوید که نام دامنه و نام تجاری شما هیچ علامت تجاری ثبت شده ای را نقض نمی کند.

چک لیست سریع سایر مواردی که شما نیاز دارید وجود دارد:

  • شناسه مالیاتی فدرال
  • شناسه مالیات ایالتی
  • مجوزها و مجوزها (در صورت لزوم)
  • حساب های بانکی مشاغل
  • علائم تجاری ، حق ثبت اختراع و حق چاپ (در صورت لزوم)

بهتر است برای پوشش دادن همه مواردی که به آن نیاز دارید با یک وکیل مشورت کنید. همیشه می توانید کارها را به تنهایی انجام دهید ، اما گاهی اوقات بهتر است از یک متخصص سوال کنید.

مرحله 4: برنامه شغلی خود را بنویسید

بسیاری از افراد هدف از ایجاد یک طرح تجاری را زیر سوال می برند. پس از همه ، اگر شما از قبل چشم انداز کسب و کار خود را دارید ، چرا آن را یادداشت کنید؟

وقتی تو یک طرح تجاری ایجاد کنید، شما همه جنبه های تجارت خود را در یک سند رسمی توصیف می کنید. شما همه چیز را با کلمات بیان می کنید

به قول بنجامین فرانکلین ، “هیچ وقت چاقوی خوبی از فولاد بد ساخته نشده بود.”

دقیقاً به همین دلیل است که یک طرح تجاری چنین بخشی مهم در هر کسب و کاری است. این افکار و تحقیقات شما و دقیقاً آنچه برای موفقیت در یک تجارت باید انجام دهید را مشخص می کند.

این کمک می کند تا همه چیز در منظر قرار گیرد و به شما امکان می دهد مناطقی را برای ساده سازی فرآیندهای آینده شناسایی کنید.

بگذارید توضیح دهم: برنامه کاری شما نیازی به 100 صفحه ندارد. فقط باید قابل خواندن باشد و شامل اجزای اصلی باشد. مانند:

  • درد نقاط کسب و کار شما را حل می کند
  • زمین آسانسور در مورد آنچه که تجارت شما انجام می دهد
  • لیستی از مخاطبان هدف شما
  • لیستی ایده از چگونگی ارتقا business تجارت خود (استراتژی بازاریابی)
  • برنامه مالی نحوه جمع آوری پول برای پرداخت و نحوه کسب درآمد کسب و کار شما
  • اسناد مالی

تجزیه و تحلیل SWOT (نقاط قوت ، ضعف ، فرصت ها و تهدیدها) را نیز برای کسب و کار خود کسب کنید تا بینش کسب کنید و راه های دستیابی به اهداف خود را مشخص کنید.

از آنجا که صنعت و بازار همیشه در حال تغییر هستند ، خواهید دید که مرتباً در طرح خود تجدید نظر می کنید. اصلاحات و اصلاحات دوره ای برنامه تجاری شما اطمینان از رقابت در طولانی مدت کسب و کار شما را تضمین می کند.

مرحله 5: سرمایه خود را برای تجارت خود جمع کنید

روش های زیادی وجود دارد که می توانید منابع خود را برای شروع کار خود بدست آورید. در زیر ، من در مورد بهترین روشهایی که به نظر من جذب سرمایه آسان و موثر است صحبت کرده ام. می توانید یکی یا چند مورد را انتخاب کنید که برای شما مناسب تر باشند.

مقاله مرتبط  چگونه مشترکان YouTube خود را دو برابر کنیم (بدون خرید آنها)

از خانه شروع کنید

بوت استپراست کسب و کار شما روندی طولانی است ، اما به شما امکان کنترل کامل تجارت شما را می دهد. همچنین می توانید با درخواست وام از دوستان و خانواده خود و یا سرمایه گذاری در تجارت خود ، از روابط شخصی استفاده کنید.

سرمایه گذاری جمعی آنلاین

هیچ بحثی در مورد قدرت در تعداد وجود ندارد ، به خصوص وقتی که بحث افزایش سرمایه در میان باشد. Crowdfunding به شما امکان دسترسی مستقیم به سرمایه گذاری های کوچک را می دهد که می تواند به چیز عظیم اضافه کند. وارسی کیک استارتر یا ایندیگوگو، یا Google لیستی از محبوب ترین وب سایت های سرمایه گذاری جمعی را به خود اختصاص دهید. Crowdfunding بیشتر برای یک محصول فیزیکی است تا یک سرویس.

با سرمایه گذاران مخاطره آمیز یا سرمایه گذاران محلی فرشته تماس بگیرید

سرمایه گذاران خطرپذیر به دنبال تیم های اثبات شده ای هستند که نیاز به سرمایه گذاری 1 میلیون دلاری یا بیشتر دارند ، به همین دلیل قبل از نزدیک شدن به آنها نیاز به کشش دارید.

اگر فکر می کنید فعلاً چنین کششی ندارید ، می توانید در سیستم عامل های آنلاین مانند AngelList و گاست برای پیدا کردن سرمایه گذاران بالقوه علاقه مند به پروژه شما.

برای گرنت کسب و کار کوچک اقدام کنید

Grants.gov یک فهرست آنلاین از بیش از 1000 برنامه کمک هزینه فدرال است که می تواند سرمایه شما را برای شروع پروژه شما تأمین کند. اگرچه این فرآیند طولانی است ، اما شما مجبور نیستید ارزش ویژه ای را بدهید.

وام بانکی یا خط اعتباری دریافت کنید

درخواست وام بانکی آسان است ، اما فقط در صورت نیاز واقعی به وام بانکی و واجد شرایط بودن باید این کار را انجام دهید. می توانید سری به مدیریت تجارت کوچک به دنبال فرصت های وام باشید.

مرحله 6: محصول یا خدمات خود را توسعه دهید

هیچ چیز بهتر از دیدن ایده شما زنده نمی شود. تنها مشکل ایجاد یک محصول یک روستا است – اگر نه یک شهر.

شما براساس محصول یا خدمات خود مجموعه ای متفاوت از الزامات را خواهید داشت. به عنوان مثال ، اگر می خواهید برنامه ای را توسعه دهید ، فردی با دانش فنی می خواهید ، در حالی که اگر می خواهید کالایی را به صورت انبوه تولید کنید ، به یک تولید کننده نیاز دارید.

سادگی و کیفیت محصول باید اولویت اصلی شما باشد. به جای ایجاد ارزان ترین محصول ، روی ایجاد چیزی که توجه کسی را به خود جلب می کند تمرکز کنید. با در نظر گرفتن نکات زیر می توانید روند کار را ساده کنید:

  1. از تحویل توسعه محصول به شخص دیگری یا شرکت دیگر خودداری کنید و در صورت انجام این کار ، اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم نظارت می کنید.
  2. برای کاهش سطح ریسک موجود ، کنترل و تعادل منظم را انجام دهید. به عنوان مثال ، اگر تصمیم به استخدام فریلنسر دارید ، چند نفر را استخدام کنید تا همه تخمهای خود را در یک سبد قرار ندهید.
  3. به جای متخصصان عمومی ، متخصصان را به خدمت بگیرید. در حال حاضر جک تمام معاملات همان چیزی نیست که شما به آن نیاز دارید.
  4. همیشه در بودجه خود کار کنید.

برای کارآفرینان متمرکز بر خدمات ، این بازی کمی متفاوت است.

تمرکز اصلی شما باید داشتن گواهینامه های لازم و الزامات آموزشی باشد. برای یافتن فرصت ها ، در پورتال های شغلی آنلاین و سیستم عامل های کاری آزاد جستجو کنید. سر کار و ProBlogger می تواند مکان های عالی برای شروع باشد

مرحله 7: یک تیم قابل اعتماد و مسئول بسازید

بهترین روش برای مقیاس گذاری کسب و کار شما و دستیابی به همه اهداف سازمانی شما چیست؟

تیم خوبی داشته باشید.

یکی از جنبه های حیاتی مشاغل در حال رشد ، واگذاری مسئولیت به افراد دیگر ، اعم از شریک ، کارمند یا آزاد است. در اینجا چند نکته برای کمک به شما در یافتن اعضای تیم مناسب آورده شده است:

اهداف خود را به روشنی بیان کنید

وقتی اعضای تیم دید شما و نقش آنها در کمک به شما در دستیابی به آن را درک کنند ، خطاهای کمتری مرتکب می شوند.

پروتکل های استخدام را ایجاد و دنبال کنید

استقبال از افراد در تیم شما شامل چندین فرآیند است ، از غربالگری افراد ، انجام مصاحبه ها و داشتن فرم های مناسب. این به شما کمک می کند تا تیمی با مهارت تر ایجاد کنید.

مقاله مرتبط  چگونه در 60 ثانیه از SEO رقیب خود جاسوسی کنید

یک فرهنگ قوی شرکت ایجاد کنید

فرهنگ عالی شرکت ، احترام گذاشتن و توانمندسازی کارکنان از طریق آموزش و راهنمایی است. شما به دکوراسیون آینده یا میزهای پینگ پنگ نیازی ندارید (اگر توانایی مالی آن را دارید ، عالی است!) اما به فضای مثبتی نیاز دارید که در آن همه احساس خوشامدگویی و استقبال کنند.

مرحله 8: موقعیت مکانی کسب و کار را پیدا کنید

از هر چهار مشاغل یک نفر که طی 12 ماه آینده شروع به کار می کند ، دارای 100٪ نیروی کار از راه دور است. اما اگر تصمیم دارید مشاغل خرده فروشی آجر و ملات راه اندازی کنید ، باید بر گرفتن مکان مناسب تمرکز کنید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

  • جمعیت شناسی: به مشتریان خود و نحوه تعامل آنها با موقعیت مکانی خود فکر کنید. آیا مشتری هدف شما مکان بالقوه را مرتب می کند؟ آیا موقعیت مکانی شما نمایانگر تصویری است که می خواهید پروژه کنید؟
  • ترافیک پا: ترافیک پا را در خارج از یک مکان بالقوه در طول روز کنترل کنید. آیا در طول روز چند عابر را می بینید؟ یا دور از چشم عموم است؟ آیا پارکینگ در دسترس است؟
  • جامعه کسب و کار: جامعه تجارت به مشاغل دیگر در نزدیکی اشاره دارد که می توانند برای شما ترافیک پا ایجاد کنند. آیا در این حوالی مرکز خرید وجود دارد؟ آیا رستوران هایی وجود دارد که مشتریان پس از خرید از فروشگاه شما بتوانند به آنجا بروند؟
  • رقابت: بر خلاف تصور عمومی ، داشتن رقبا در این نزدیکی همیشه بد نیست. موضع شما هرچه باشد ، باید قبل از تصمیم گیری در مورد مکان ، از این موضوع آگاهی داشته باشید که رقبای نزدیک خود را دارید یا خیر.

در مورد تاریخچه مکان نیز تحقیق کنید. اگر مشاغل دیگر در این فضا تلاش کرده و شکست خورده اند ، دلیل آن را دریابید. و البته هزینه را همیشه در ذهن داشته باشید. هزینه هایی مانند اجاره ، خدمات نظافت ، بیمه و هزینه پارک باید در نظر گرفته شود.

مرحله 9: روی تولید فروش کار کنید

برای شنیدن خواسته ها ، نیازها ، دوست داشتن ها و دوست نداشتن های آنها ، با گوش دادن به حرف های مشتریان بالقوه خود شروع کنید. بعد ، هنر درخواست تعهد را بدون اینکه بیش از حد فشار آور باشید یاد بگیرید. به عبارت دیگر ، مشتریان خود را مجبور به خرید کالاها از خود نکنید ، در غیر این صورت آنها دیگر برنخواهند گشت.

علاوه بر این ، شما باید خود را برای شنیدن “نه” نیز آماده کنید. غمگین ، می دانم

مردم علی رغم اینکه قصد خرید ندارند ، به دلیل مودب بودن به زمین آسانسور شما گوش می دهند. اگر آنها در نهایت از شما خرید نمی کنند ، دلسرد نشوید.

مشتری خود را افزایش دهید و تبلیغات خود را انجام دهید تا مخاطبانی متناسب با تجارت خود پیدا کنید. در این مرحله ، شما همچنین باید قیف و استراتژی صحیح فروش را برای تولید آگهی ها و تبدیل آنها به مشتری های پردرآمد مشخص کنید.

فروش و بازاریابی برای ایجاد یک تجارت موفق بسیار مهم است.

مرحله 10: تجارت خود را گسترش دهید

اگر می خواهید تجارت خود را بدست آورید و مقیاس خود را تنظیم کنید ، باید یک برنامه رشد داشته باشید. خوشبختانه ، حدود یک میلیون راه برای رشد شرکت شما وجود دارد.

من بسیار توصیه می کنم از قدرت رسانه های اجتماعی از طریق کمپین های ارگانیک ، تأثیرگذار و پرداختی استفاده کنید. بازاریابی از طریق ایمیل برای ایجاد و پرورش مشتری اختصاصی به همان اندازه کار می کند.

یکی از جنبه های کلیدی رشد بلند مدت داشتن مشتری اختصاصی و کاهش ازدحام مشتری است. تمام تلاشی که شما برای پرورش مشتریان فعلی خود انجام می دهید ، می تواند در طولانی مدت مفید باشد ، زیرا آنها به عنوان مشتری تکرار شده شما عمل می کنند و در دراز مدت درآمد شما را تضمین می کنند.

نتیجه

ما تمام مواردی را که باید برای راه اندازی کسب و کار بدانید را پوشش داده ایم. اکنون می توانید برای ماجراجویی مهیج پیش روی خود آماده شوید.

برداشتن اولین قدم ممکن است کمی ترسناک باشد ، اما نترسید. غرق شوید و تجارت خود را راه اندازی کنید – بسیار سرگرم کننده است!

مطمئناً در این مسیر چالش ها و موانع راه پیدا خواهید کرد ، اما تا زمانی که فداکار و محکم باقی بمانید ، می توانید از اشتباهات خود درس بگیرید و از نردبان بالاتر بروید.

دیگر صبر نکنید!