آموزش سئو

چگونه می توان در زمانهای نامشخص کسب و کار محلی خود را رشد داد

نوامبر 25, 2020

بدون شک این زمان سختی برای رشد یک تجارت محلی است. ویروس کرونا ویروس شما را مجبور کرده است که تغییرات بزرگی در نحوه عملکرد خود ایجاد کنید. تقریباً مطمئناً به نتیجه نهایی شما هم رسیده است.

با این حال ، رشد شغلی محلی خود در چنین زمانی کاملاً امکان پذیر است. فقط باید در این مورد هوشمند باشید. در این مقاله ، من در مورد چگونگی انجام این کار با شما صحبت خواهم کرد. اول ، اگرچه ، در اینجا کمی از جزئیات این است که چرا این زمان بسیار دشوار برای مشاغل مانند شما است.

اثرات همه گیر COVID-19 بر مشاغل محلی

شما احتمالاً از خواندن و شنیدن کلمه “بی سابقه” ناراحت شده اید. میدانم که هستم. متأسفانه ، این بهترین کلمه برای توصیف جو فعلی مشاغل محلی است.

در پایان ماه مارس ، 32 ایالت در پاسخ به همه گیری قفل شدند. از هر پنج تجارت کوچک در ایالات متحده دو موقتاً بسته شده بود در این مرحله ، تقریباً تمام این بسته ها به دلیل COVID-19 است.

بستن درها پیامدهای مالی بزرگی دارد. این نگران کننده است که اکثریت قریب به اتفاق مشاغل محلی در شرایطی نیستند که حتی فشار کوتاه مدت بر درآمد خود را تحمل کنند ، در حالی که حدود چهار پنجم فقط دو ماه پول نقد برای پرداخت هزینه های خود دارند.

تصویر 0 جایگذاری شده است

به همین دلیل ، جای تعجب نیست که تعداد صاحبان مشاغل فعال در ایالات متحده آمریکا 3.3 میلیون سقوط کرد (یا 22٪) فقط در دو ماه از فوریه تا آوریل. این بزرگترین افت ثبت شده است و تقریباً هر صنعتی را تحت تأثیر قرار داده است.

خوشبختانه ، اگر به استراتژی های مناسب (مانند تبلیغات محلی) و ابزار (مانند موارد دیگر) دسترسی دارید خدمات پیام رسانی مانند Podium) ، ممکن است حتی در این اوقات نامطمئن هنوز بتوانید تجارت خود را رشد دهید.

شش استراتژی برای رشد تجارت خود در دوران تاجویروس

همه گیری ممکن است از چند جهت بر رشد کسب و کار شما تأثیر بگذارد. شاید شما مجبور شده باشید برای مدت زمان مشخصی فروشگاه (های) خود را کرکره کنید. شاید در حال حاضر مشتریان شما کمتر خرید می کنند. یا شاید صنعتی که در آن فعالیت می کنید به این معنی است که شما به سختی حتی “کالایی” برای فروش داشته اید ، مانند سینما ها و شرکت های مسافرتی.

به هر حال ، اگر قصد دارید در شرایط فعلی مشاغل محلی خود را رشد دهید ، باید خود را با این شرایط سازگار کنید. در اینجا نکاتی در مورد چگونگی انجام آن آورده شده است:

1. از ابزارهای مناسب استفاده کنید

من می دانم که به چه فكر می كنید: “من از قبل نگران جریان نقدی هستم ، حالا این پسر به من می گوید كه روی یك دسته ابزار سرمایه گذاری كن!” خوب ، اگر به شما بگویم که با انتخاب ابزارهای مناسب (اتفاقاً برخی از آنها رایگان هستند) ، شما بطور گسترده شانس رشد تجارت محلی خود را افزایش می دهید؟

احتمالاً می دانید که هزاران ابزار برای رشد رشد مشاغل کوچک طراحی شده است ، اما من در مناطقی تمرکز کرده ام که می توانید شماره گیری را تغییر دهید:

شماره: پیام رسانی به مشتری

بهبود ارتباطات شما با مشتریان فعلی و بالقوه مزایای بسیاری دارد.

می توانید بررسی های بیشتری ایجاد کنید ، که به عنوان یک عامل اعتماد عمل می کند و باعث اعتبار کسب و کار شما می شود. می توانید سریعتر و با دردسر کمتری پرداخت ها را جمع کنید. شما می توانید یادآوری های به موقع (و م moreثرتر) صادر کنید و احتمال عدم نمایش را کاهش دهید.

برای حل پیام رسانی مشتری می توانید از ابزاری مانند پدیوم. نحوه استفاده از من به شرح زیر است:

  1. یک صندوق ورودی برای تنظیم همه آنها تنظیم کنید: بزرگترین مانع برقراری ارتباط بهتر چیست؟ تلاش برای پیگیری همه سیستم عامل های مختلف شما. مشتریان می توانند از طریق فیس بوک ، توییتر ، تلفن و وب سایت شما برای شما پیام ارسال کنند (و همچنین ممکن است یک دسته دیگر از آنها). Podium تمام ارتباطات را در یک مکان جمع می کند و به شما اطمینان می دهد که هرگز پیامی را از دست نخواهید داد.
  2. از راه دور با بازدید کنندگان وب سایت ارتباط برقرار کنید: تا به حال آرزو کرده اید که به افراد موجود در وب سایت خود نزدیک شوید؟ بفهمید چه چیزی مانع از خرید یا تبدیل آنها به آنجا می شود؟ با سکو می توانید. گپ مستقیم را به سایت خود اضافه کنید و هر بار که س questionالی از آنها س askال کرد ، آنها به طور خودکار به مکالمه متنی منتقل می شوند ، بنابراین دیگر به کامپیوتر خود گره نخورید (و همچنین نیستند).
  3. خدمات مشتری در حال حرکت را فعال کنید: شما احتمالاً تیم اختصاصی خدمات مشتری ندارید. در واقع ، شما ممکن است تمام تیم خدمات مشتری خود باشید. پس چه اتفاقی می افتد که پشت میز کار یا فروشگاه خود نباشید؟ چیزها از دست می رود! Podium به شما امکان می دهد وقتی بیرون هستید ، سریع پاسخ پیام دهید ، بنابراین هرگز کسی را حلق آویز نمی کنید.
  4. چت رو در رو: ارسال پیامک عالی است. اما گاهی اوقات بهترین راه پاسخگویی به مشتری یا مشتری احتمالی نیست. شاید آنها یک سوال پیچیده داشته باشند یا نیاز به پاسخی دقیق داشته باشند که به سختی می توان از آن روی صفحه کلید تلفن خود استفاده کرد. Podium نرم افزاری چت ویدیویی را ارائه می دهد که ارتباط از راه دور با مشتریان را به آسانی ارسال متن ارسال می کند. به مشتریان خود پیوند ارسال کنید و می توانید در عرض چند ثانیه گپ ویدیویی داشته باشید ، نمایش جزئیات ، پاسخ به س questionsالات و اشتراک صفحه نمایش آن بسیار ساده است.
  5. تبلیغات متناسب ایجاد کنید: بگویید شما کافی شاپ دارید. شما یک برنامه وفاداری اجرا می کنید و آدرس های ایمیل و شماره تلفن بهترین مشتریان خود را ضبط کرده اید. آیا خوب نیست که بتوانید به سرعت برای آن مشتری ها تبلیغات هدفمند ارسال کنید؟ ممکن است به آنها پیشنهاد دهید که یک قهوه تک منشا جدید را که تازه شروع به تهیه سهام کرده اید ، معامله کنید؟ شما همچنین می توانید این کار را انجام دهید.
  6. مشاوره و به روزرسانی دقیقه ای را ارائه دهید: در حال حاضر متغیرهای زیادی در جهان وجود دارد. ممکن است مشتریان بخواهند بدانند که شما در یک زمان خاص چقدر مشغول هستید یا اینکه چه اقداماتی را در طی همه گیری انجام داده اید. یا ممکن است سوالات خاص محصول داشته باشند. یک بستر پیام رسان مشتری پاسخ شما را در زمان واقعی آسان می کند.
مقاله مرتبط  آیا به دنبال SEO Telehealth هستید؟ بیماران بیشتری را برای عمل خود دریافت کنید

اوه و یک راه آسان برای شروع این است که فقط برای یک حساب Podium رایگان ثبت نام کنید.

شماره: برنامه ریزی جلسات

هیچ کس دوست ندارد در بهترین زمان ها جلسات را تعیین کند. ویروس کرونا را به مخلوط بیندازید و حتی یک چالش بیشتر می شود. باید حضوری باشد یا از راه دور؟ از کدام پلتفرم استفاده کنیم؟ کدام تاریخ و ساعت بهتر کار می کند؟

برنامه ریزان جلسات به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند کارهای پا را برای شما انجام دهند. یکی از بهترین ها Arrangr است که زمان های جلسات آزمایشی را رزرو می کند ، به طور خودکار اسلات های گرفته نشده را آزاد می کند و حتی می تواند مکان ایده آل را برای همه طرفها پیشنهاد کند.

گزینه عالی دیگر Calendly است. ادغام مستقیم با تقویم Google یا Office 365 شما ، یک URL شخصی به شما می دهد که به شما اجازه می دهد مشتریان در دسترس بودن شما را ببینند و زمان جلسه ترجیحی خود را برنامه ریزی کنند. از همه بهتر ، یک برنامه رایگان رایگان در دسترس است.

شماره: اتوماسیون ایمیل

بدون انجام بازاریابی نمی توانید در یک زمان مشابه این کار را یک تجارت محلی توسعه دهید.

متأسفانه ، شما احتمالاً وقت ندارید و کمپین های پیچیده ای را بسازید و اجرا کنید.

به همین دلیل شما به نرم افزار اتوماسیون ایمیل احتیاج دارید! یکی از محبوب ترین ابزارها ، Mailchimp ، به شما کمک می کند تا ارتباطات بازاریابی از طریق ایمیل را در مقیاس گسترده ارسال کنید. در واقع ، میلچیمپ ادعا می کند که افزایش نرخ باز 93٪ و نسبت به میانگین ایمیل انبوه 174٪ نرخ کلیک کنید.

مدیریت ارتباط با مشتری

روابط مشتری شما هرگز ارزشمندتر از آنچه که در حال حاضر است نبوده است ، بنابراین شما باید آنها را به طور م effectivelyثر مدیریت کنید. برای انجام این کار ، شما باید در یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) سرمایه گذاری کنید.

یک سری CRM برای مشاغل محلی وجود دارد ، اما HubSpot Sales Hub یکی از محبوب ترین ها است. این برنامه با ابزارهای جذاب فروش ، قابلیت قیمت گذاری برای کمک به شما در ارائه قیمت های پیچیده و نرم افزار تجزیه و تحلیل برای اندازه گیری اینکه چه چیزی کار می کند (و چه کارایی نیست) پر شده است.

مقاله مرتبط  چگونه محصولات خود را در بازار والمارت تهیه کنیم

2. استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهبود ببخشید

در زمان های “عادی” تر ، ممکن است فکر زیادی برای بازاریابی خود نکنید. شاید شما فقط پست اجتماعی گاه به گاه را بنویسید یا ماهانه چند تبلیغ ایمیل ارسال کنید.

در زمان عدم اطمینان ، آن را قطع نمی کند. مردم در حال حاضر ذهن بسیاری دارند ، به طوری که یک گیف بیس بال که توییت کردید تأثیر زیادی نخواهد داشت.

شما به یک استراتژی بازاریابی دیجیتال مناسب نیاز دارید.

بگذارید مثالی بزنم: لوازم تجاری را به مشاغل محلی دیگر می فروشید.

از آنجا که کوچک و محلی هستید ، تمایز دهنده بزرگ شما انعطاف پذیری و رویکرد سفارشی شما است. شما می توانید هر محصولی را که مشتری شما نیاز دارد تهیه کنید ، زمان تحویل شما سریع است و دسترسی به آن آسان است. این نوع موضوعاتی است که شما در ایمیل های بازاریابی خود درباره آن صحبت می کنید.

خوب ، اگر بنیان یک کمپین کامل باشید این خوب نیست؟

شاید شما یک دسته از مطالعات موردی و توصیفات ایجاد کنید که نقطه فروش منحصر به فرد شما (USPs) را نشان می دهد. شما یک لیست پستی از شرکت های محلی ایجاد می کنید که دوست دارید با آنها تجارت کنید و محتوای خود را با توجه به این موارد تغذیه کنید. از آنجا که شما یک استراتژی کامل ایجاد کرده اید ، می دانید بهترین زمان ها برای دستیابی به این چشم اندازها ، سیستم عامل هایی که آنها استفاده می کنند و نوع پیام رسانی که با آنها همخوانی دارد ، می دانید.

این روش به شما کمک می کند تا مکالمه خود را آغاز کنید ، که در نهایت به این معنی است که ممکن است معاملات بیشتری را ببندید.

3. نمایه Google برای کسب و کار من درخشش ایجاد کنید

آیا می خواهید افراد هنگام جستجوی کسب و کارهایی مانند شما در Google نام شما را ببینند؟ اگر این مقاله را می خوانید ، حدس می زنم شما آن را بخوانید ، و این بدان معناست که شما به یک نمایه (خوب) Google برای کسب و کار من نیاز دارید.

تنظیم یک نمایه رایگان باعث می شود که کسب و کار شما در جستجوهای مربوطه همراه با اطلاعات مفید مانند:

  • نوع خدماتی که ارائه می دهید
  • زمان های آغازین شما
  • نشانی شما
تجارت محلی گوگل

پس از تنظیم آن ، نمایه Google My Business خود را بهینه کنید:

  • اطمینان از دقیق و جامع بودن اطلاعات شما
  • به اشتراک گذاری به روزرسانی های تجاری ، مانند ساعات کاری جدید یا راه اندازی محصول
  • درخواست مشتری از نظرات Google (و پاسخ به آنها)

در مورد آخرین نکته ، من می دانم که ترغیب مشتری برای بررسی مشاغل شما دشوار است. آنها مشغول هستند آنها نمی خواهند وقت ارزشمند خود را صرف جستجوی نمایه Google برای کسب و کار من یا صفحه کسب و کار Facebook کنند.

Podium این کار را بسیار ساده تر می کند ، به شما کمک می کند اثبات اجتماعی ارائه دهید که نشان می دهد به نام تجاری شما قابل اعتماد است. به مشتریان پیام دهید تا از آنها بخواهند بازبینی کنند و آنها مستقیماً به صفحات Facebook ، Google و Tripadvisor شما پیوند داده می شوند ، بنابراین برای آنها تقریباً هیچ کلیک وجود ندارد (و به سختی کار می کند). به همین دلیل Podium بیش از 15 میلیون بررسی تجاری برای کاربران خود ارائه داده است.

4. ایجاد و اجرای یک استراتژی بازاریابی پولی محلی

بعضی اوقات برای پول درآوردن پول لازم است. اگر در حال حاضر در زمینه رشد مشاغل محلی خود جدی هستید ، می خواهید سرمایه گذاری در برخی از فعالیتهای پولی را در نظر بگیرید.

Google Ads می تواند برای شرکت های کوچکتر ، به ویژه مشاغل تحت وب که ترافیک آنلاین و / یا تبدیلات را هدف قرار می دهند ، بسیار کارآمد باشد. عبارات کلمات کلیدی محلی مانند “وکلای نزدیک من” یا “معاملات ملکی در دنور” به طور معمول بسیار کمتر از اصطلاحات گسترده و غیر جغرافیایی مانند “مسکن” هستند. این بدان معناست که شما می توانید با یک هزینه نسبتاً کم ، دید و کلیک زیادی داشته باشید.

علاوه بر Google Ads ، تبلیغات را در سیستم عامل های اجتماعی مانند Facebook و LinkedIn نیز در نظر بگیرید. تبلیغات اجتماعی کمتر از جستجوی پولی مبتنی بر قصد هستند زیرا مخاطبان شما به طور فعال بدنبال چیزی که شما تبلیغ می کنید نیستند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی میزبانی وب وردپرس در سال 2020

با این حال ، هزینه تبلیغات در شبکه های اجتماعی اغلب کمتر از Google Ads است. به عنوان مثال ، اگر یک شرکت حقوقی هستید ، به طور متوسط ​​هزینه پرداخت می کنید 10.96 دلار برای هر کلیک در Google Ads، اما در فیس بوک ، این رقم است فقط به 1.32 دلار کاهش می یابد.

5. برای ردیابی و بهبود عملکرد سایت از Analytics استفاده کنید

وقتی شرایط سخت است ، شما باید آخرین دلار را از مشتریان بالقوه خود بگیرید. با اجازه دادن به شما برای شناسایی روندها ، برنامه ریزی استراتژی های جدید و اندازه گیری نتایج تلاش های فعلی ، نرم افزار Analytics (مانند Google Analytics) می تواند در انجام این کار به شما کمک کند.

بگذارید بگوییم شما مکانیک هستید. شما فقط یک صفحه به سایت خود اضافه کرده اید تا پیشنهاد ویژه ای را برای لاستیک های جدید تبلیغ کنید. یک ماه بعد ، شما روی Google Analytics کلیک کنید و ببینید که تعداد زیادی از افراد در آن صفحه قرار گرفته اند ، اما نرخ تبدیل شما پایین است.

شما آن را با سایر صفحات مشابه سایت خود مقایسه می کنید. آنها عملکرد بسیار بهتری دارند. اکنون می دانید که مشکلی وجود دارد ، مانند:

  • قیمت پیشنهادی فعلی شما خیلی زیاد است
  • صفحه جدید شما به اندازه کافی جذاب و قانع کننده نیست
  • برای تبدیل مشتری به اندازه کافی آسان نیستید ، بنابراین آنها آنجا را ترک می کنند
  • شما جزئیات کافی در مورد پیشنهاد ارائه نمی کنید

با مقایسه در برابر صفحات با عملکرد بهتر ، می توانید رویکرد خود را تغییر دهید و نتایج را بهبود ببخشید.

6. تبلیغات محلی جامعه را انجام دهید

اکنون زمان مناسبی نیست که صدها نفر را به یک مهمانی بزرگ دعوت کنید. اما قطعاً فرصت هایی برای مشارکت جامعه وجود دارد. شما فقط باید کمی خلاق باشید.

بگویید فروشگاه جدیدی را در مکانی که قبلاً خدمت نکرده اید افتتاح کرده اید. شاید شما با یک پیشنهاد ویژه که مشتریان را به بازدید از فروشگاه شما ترغیب می کند ، املاک را در یک کد پستی خاص یا خیابان های خاص هدف قرار دهید.

شاید در عصر فاصله اجتماعی ، شما یک سرویس خرید جدید ارائه داده باشید. چرا به مشتریان منطقه خود 10 درصد تخفیف در اولین تبلیغ خود نمی دهید یا آن را با یک طرح وفاداری ترکیب می کنید؟ پیشنهاد خود را مطابق خواسته های مشتریان خود تنظیم کنید ، سپس آن را در فیس بوک ، مطبوعات محلی ، از طریق بازاریابی از طریق ایمیل یا از طریق پست مستقیم تبلیغ کنید.

7. حساب های رسانه های اجتماعی خود را بهینه کنید

ده ها سیستم عامل اجتماعی در آنجا وجود دارد ، اما وقتی نوبت به رشد یک تجارت محلی می رسد ، می خواهید روی کسانی که بهترین دسترسی را به شما دارند تمرکز کنید ، مانند:

  • فیس بوک
  • توییتر
  • اینستاگرام
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • یوتیوب
  • وبلاگ Tumblr

یافتن بستر مناسب به نوع مشاغل شما بستگی دارد. در سطح پایه ، اگر B2B هستید ، LinkedIn بهترین کانال شماست. در غیر این صورت ، تقریباً همه در فیس بوک هستند ، اما اگر محصول شما بسیار بصری باشد ، ممکن است موفقیت بیشتری را در اینستاگرام ، Pinterest یا YouTube مشاهده کنید.

هر کدام از پلتفرم ها را انتخاب کنید ، باید برخی از تاکتیک ها را شناسایی کنید که در نهایت به فروش بیشتر شما کمک می کند ، مانند:

  • نمایش و / یا حراج محصولات خود در Facebook Live
  • شروع مکالمات با چشم اندازهای جدید در LinkedIn Groups
  • خرید اینستاگرام را تنظیم کنید تا افراد هنگام برنامه بتوانند محصولات شما را در عکس ها و فیلم ها مرور کنند

نتیجه

رشد یک کسب و کار محلی هرگز آسان نیست و مطمئناً در حال حاضر بسیار دشوارتر است.

با این حال ، اگر مشاغل شخصی خود را راه اندازی کرده باشید ، احتمالاً با فشار دادن برای نتیجه راحت هستید. شما به طور طبیعی کارآفرین هستید و شما را مجبور به انجام این کار می کند.

این نگرش را با استراتژی های رشد صحیح ترکیب کنید و آنها را به طور موثر اجرا کنید ، و دلیلی وجود ندارد که شما نتوانید در موقعیت قوی تری از همه گیری بیرون بیایید.

چه برنامه هایی برای رشد تجارت خود در نظر گرفته اید؟ حال شما چطور است؟