آموزش سئو

چگونه می توان تبلیغات همیشه سبز Green PPC ایجاد کرد

آوریل 7, 2021

بازاریاب ها اغلب بر اساس آخرین روندها و معاملات یکبار مصرف تبلیغات PPC ایجاد می کنند ، اما این تنها انواع تبلیغات پولی نیستند که می توانید ایجاد کنید.

تبلیغات PPC همیشه سبز یک ضروری است که به زرادخانه بازاریابی شما اضافه می شود.

برخلاف تبلیغات فصلی ، آنها می توانند در طول سال پخش شوند ، حتی بدون ویرایش یا به روزرسانی. به علاوه ، آنها تضمین می کنند که تبلیغات پولی شما می توانند هر روز با کمترین تلاش از طرف شما منجر به تولید شوند.

در زیر نکاتی برای ایجاد کمپین های بی انتها آورده شده است که می تواند به بخشی مهم از استراتژی بازاریابی شما تبدیل شود.

موضوع پرطرفدار در مقابل تبلیغات PPC همیشه سبز

ابتدا اجازه دهید تفاوت بین تبلیغات همیشه سبز و تبلیغات غیر همیشه سبز را بررسی کنیم.

تبلیغات PPC که همیشه سبز نیستند بیشتر مربوط به روندها یا کمپین های موقتی است.

اینها ممکن است شامل اطلاعات جدید ، ابزارهای جدید یا روندهای اخیر باشد تا مصرف کنندگان را متوقف و خیره کنند. تبلیغاتی را تبلیغ کنید که لباس های فصل زمستان را تبلیغ می کند یا مارک های لوازم آرایشی محصولات مرتبط با روند زیبایی فعلی را به اشتراک می گذارد.

اگر یک مارک پیشنهاد محدودی مانند حمل و نقل رایگان یا فروش داشته باشد ، یک تبلیغ PPC نیز می تواند آن را در یک بازه زمانی مشخص برجسته کند. همچنین ممکن است کلمات کلیدی متمرکز بر فوریت مانند “ارسال رایگان در صورت سفارش در 24 ساعت آینده” یا “قیمت پایین جدید” را هدف قرار دهد.

در مقابل ، محتوای همیشه سبز به طور معمول بر روی موضوعات بی انتها تمرکز می کند. این موارد می تواند از اطلاعات عمومی در مورد مارک تجاری یا ویژگی های قابل توجه محصول باشد.

ممکن است تبلیغات همیشه سبز در مقایسه با تبلیغات در موضوعات پرطرفدار و فروش ، قابل توجه به نظر نرسند.

علی رغم این محدودیت ، این کار در تبلیغ کسب و کار شما به مشتریانی که برای اولین بار با کسب و کار شما روبرو نشده اند کار خوبی انجام می دهد.

جای تعجب نیست که بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند قبل از در نظر گرفتن تصمیم خرید خود ، در مورد این تجارت اطلاعات بیشتری کسب کنند. این واقعیت را در نظر بگیرید که 82٪ جستجوگران برای اولین کلیک یک مارک آشنا انتخاب کنید.

چگونه کلمات کلیدی را برای این نوع مارک انتخاب می کنید؟

کلمات کلیدی مربوط به مارک مانند نام یا بازار هدف کسب و کار خود را اضافه کنید. در غیر این صورت ، وقتی افراد در Google از کسب و کار شما در گوگل جستجو می کنند ، رقبای شما می توانند نام تجاری شما را هدف قرار دهند و در بالای SERP ها قرار بگیرند.

نکته دیگر این است که کلمات کلیدی مرتبط با محصولات شما مانند ویژگی ها و مزایا را هدف قرار دهید. به این ترتیب ، تبلیغات PPC شما هنگام مراجعه به محصولات یا خدمات دارای قابلیت محصولات شما ، به نمایش در می آید.

چرا باید تبلیغات همیشه سبز PPC ایجاد کنید؟

در یک نگاه ، تبلیغات PPC فصلی ممکن است به موقع تر و مرتبط تر باشند. با این حال ، مزایای زیادی برای ایجاد تبلیغات همیشه سبز وجود دارد.

بیایید نگاهی به برخی از مزایایی که باید بخاطر بسپاریم بیاندازیم.

1. جذب سرب در طول سال

تبلیغات همیشه سبز می تواند بدون نیاز به هیچ گونه بروزرسانی ، هر زمان که بخواهید تبدیل شود.

این بدان معناست که هر روز منجر به بازگشت و تبدیل می شوید. برای تبلیغ کار خود نیازی به برگزاری یک رویداد یا تخفیف ویژه ندارید. در عوض ، شما یک کمپین اصلی با یک پیشنهاد ثابت و ثابت دارید.

2. پیش از مسابقه بمانید

اگر تبلیغات همیشه سبز PPC دارید ، می توانید به طور مداوم کلمات کلیدی مربوط به مارک را پیشنهاد دهید. این می تواند از مالکیت یا تسلط رقبا در SERP جلوگیری کند.

علاوه بر این ، احتمال دارد افراد از وب سایت شما بازدید کرده و محتوای شما را مصرف کنند. در غیر این صورت ، رقبا ممکن است در تبلیغات خود برای کلمات کلیدی مرتبط با نام تجاری یا کلمات کلیدی مرتبط با صنعت پیشنهاد دهند و به جای آن منجر به بالقوه بازدید از وب سایت آنها شوند.

مقاله مرتبط  بهترین افزونه های وردپرس که باید در سال 2021 استفاده کنید

3. بیشتر درگیر شوید

از آنجا که محتوای همیشه سبز می تواند در طول سال اجرا شود ، می تواند در طول زمان جذابیت بیشتری ایجاد کند. همچنین می توانید از نتایج قبلی تبلیغات همیشه سبز خود استفاده کنید تا مشخص کنید کدام عناوین یا کپی بیشتر باعث جذب مشتری شما می شود.

برخلاف یک کمپین فصلی ، این نوع تبلیغ ممکن است مورد توجه مشتریانی باشد که برای اولین بار با نام تجاری شما روبرو می شوند.

نحوه انتخاب عناوین برای تبلیغات PPC که منسوخ نمی شوند

در این مرحله ، شما از اهمیت ایجاد تبلیغات همیشه سبز آگاه هستید ، اما چگونه می توانید از آن برای تبلیغات خود استفاده کنید؟ در اینجا چند نکته برای نوشتن نسخه آگهی آورده شده است که منسوخ نمی شوند.

1. آگاهی از برند

یک موضوع همیشه سبز محبوب ، یک کمپین PPC برای آگاهی از برند “درباره من” است که شرکت شما را معرفی می کند. این می تواند شامل ماموریت اصلی شرکت شما و مخاطبان هدف شما باشد.

تبلیغ PPC Nextech AR Solutions برای نرم افزار کنفرانس ویدیویی نشان می دهد این ابزار برای کنفرانس های مجازی ، به ویژه برای تنظیمات ارتباطات شرکتی ایده آل است. این آگهی همچنین به یک مشاوره رایگان و سایر صفحات مربوط به فرود پیوند دارد.

فیلم تبلیغاتی همیشه سبز PPC

2. فواید

چرا افراد باید روی تبلیغات شما کلیک کنند؟ تمرکز بر مزایایی که محصول یا خدمات شما ارائه می دهد می تواند باعث افزایش کلیک بر روی وب سایت شما شود. همچنین می توانید کلمات کلیدی مرتبط را اضافه کنید تا هنگام مرور کاربران با استفاده از کلمات کلیدی مورد نظر شما ، آگهی شما شانس بیشتری برای ظاهر شدن داشته باشد.

این تبلیغ PPC توسط Salesforce با برجسته کردن مزیت اصلی آن ، ارتباط با مصرف کنندگان ، آن را کوتاه و ساده نگه می دارد. به جای پیوندهای سایت ، برای معرفی راه حل خود ، یک کتاب راهنمای CRM قابل بارگیری ترجیح داده است.

همیشه فروش آگهی های فروش PPC

3. ویژگی ها

مشاغل می توانند با برجسته ساختن ویژگی های محصولاتشان یا پرداختن به قابلیت های راه حل های خود (مانند مورد مشاغل SaaS) خود را متمایز کنند.

آگهی PPC Asana بر ویژگیهای اصلی ابزار بهره وری خود تأکید دارد که شامل راه اندازی سریع ، تعیین نقاط عطف ، مدیریت مهلت ها ، ایجاد نمودارهای گانت و موارد دیگر است.

تبلیغات همیشه سبز PPC - آسانا

4. اعتبار

مصرف کنندگان معمولاً از کلیک کردن روی تبلیغات مارک هایی که نمی شناسند ، محتاط هستند. برای کاهش نگرانی های آنها ، می توانید با نمایش جوایز صنعت یا وعده های واقع بینانه ، اعتبار خود را تأیید کنید.

در این تبلیغ PPC ، Consumers Advocate با بیان اینکه بیش از 45 میلیون مصرف کننده اعتماد دارند ، از اعتبار خود می بالد. این همچنین روشهایی را که مصرف کنندگان می توانند برنامه های بیمه درمانی را مانند شرایط پوشش مقایسه کنند ، نشان می دهد.

تبلیغات همیشه سبز PPC - طرفداران مصرف کنندگان هستند

5. قیمت

اگر قیمت پایه ای برای خدمات خود دارید ، برجسته کردن قیمت در نسخه آگهی می تواند به نفع شما باشد. اگر محصولات یا خدمات شما مقرون به صرفه یا در حد معمول بازار باشد ، این کار خوب است. از آنجا که هزینه فاکتور مهمی برای هر مصرف کننده است ، تأکید بر قیمت شما می تواند به شما کمک کند در برابر رقبای خود برجسته شوید.

آگهی Orbitz PPC نرخ آن را برای اجاره اتومبیل برجسته می کند که از 10 دلار در روز شروع می شود. با اشاره به کمترین قیمت ممکن برای اجاره اتومبیل آن ، ممکن است بیشتر به خرید آگهی توصیه شود.

تبلیغات همیشه سبز PPC - orbitz

مواردی که نباید در تبلیغات PPC همیشه سبز خود بگنجانید

اشتباهات رایجی که هنگام نوشتن تبلیغات همیشه سبز باید از آنها اجتناب کنید چیست؟ برای افزایش شانس موفقیت خود ، اطمینان حاصل کنید که از این موضوعات اجتناب می کنید:

1. عامیانه جدید

با اينكه اصطلاحات عامیانه مرسوم ، مد روز می تواند زیرنویس های رسانه های اجتماعی شما را جالب تر نشان دهد ، آنها می توانند با محتوای شما تاریخ بگذارند و وقتی با تبلیغات همیشه سبز نوشته می شوند غیرحرفه ای به نظر می رسند.

مقاله مرتبط  شش مزیت تخفیف هذلولی

اصطلاحات عامیانه یا مد روز جدید نیز ممکن است توسط مخاطبان هدف شما اشتباه گرفته شود.

عباراتی مانند “ریختن چای” یا “لغو یک فرد مشهور” را در نظر بگیرید. افراد مسن ممکن است “ریختن چای” را به معنای واقعی ریختن چای تلقی کنند. علاوه بر این ، آنها احتمالاً نمی فهمند که لغو یک فرد مشهور در عصر دیجیتال ما به چه معناست.

از آنجا که اصطلاحات عامیانه برای جمعیت شناسی قدیمی نیز ناشناخته است ، شما می توانید بخش بزرگی از بازار هدف خود را منصرف کنید یا سو a تفاهم بزرگی ایجاد کنید. علاوه بر این ، Google می تواند تبلیغات شما را پس از تشخیص عامیانه نامناسب ، رد کند.

2. از مراجعه به مشاغل جدید یا استارتاپ ها خودداری کنید

اگر توسط یک کسب و کار یا شرکت تازه تاسیس شناخته شده باشید ، می توانید وسوسه شوید آن را در تبلیغ PPC خود ذکر کنید. جایزه یا گواهی این مشاغل می تواند اعتبار تبلیغات PPC شما را افزایش دهد.

متأسفانه ، مشاغل جدید یا استارت آپ ها می توانند به سرعت شکست بخورند. در حقیقت، بیش از 90 درصد استارت آپ ها در سال اول شکست می خورند. این نه تنها می تواند تبلیغات شما را منسوخ نشان دهد ، بلکه دستاورد یا مرجع آن بی ربط به نظر می رسد. به منابع شرکتها یا سازمانهای معتبر دیگری پایبند باشید.

3. از مراجعه به ابزارهای آنلاین خودداری کنید

شرکت های نرم افزاری معمولاً در مورد ادغام بالقوه شخص ثالث بحث می کنند که می تواند عملکرد راه حل های آنها را افزایش دهد.

یک ابزار بازاریابی در شبکه های اجتماعی را تصور کنید که می تواند با CRM یا فروشگاه تجارت الکترونیکی شما ادغام شود.

ذکر منابع به ابزارهای آنلاین مشکلی ندارد ، اما برای تبلیغات همیشه سبز PPC ایده آل نیست. از آنجا که ویژگی ها و پیشنهادهای این ابزارهای آنلاین به راحتی تغییر می کند ، شما باید مرتباً بررسی کنید که نسخه هنوز مرتبط است یا خیر.

4- از روند صنعت خودداری کنید

روندهای صنعت و سر و صدا می توانند به تبلیغات شما کمک کنند تا در بسته بندی خاص ظاهر شوند ، اما از استفاده از آنها در تبلیغات همیشه سبز خودداری کنید.

روند صنعت می تواند به سرعت تغییر کند ، و حرفهای حاشیه ای در حال حاضر جالب به نظر می رسند اما فقط چند ماه بعد می توانند قدیمی به نظر برسند.

5- از بسیاری از موارد تعجب بر حذر دارید

بسیاری از تبلیغات PPC امیدوارند که از طریق پیشنهادهای محدود یا ویژگیهای جذاب ، احساس فوریت را تحریک کنند.

در روند استخراج احساس فوریت شدید ، برخی ممکن است برای اثبات استدلال خود بیش از حد تعجب اضافه کنند. با این حال ، ممکن است علامت تعجب در چند ردیف (!!!) یا هر عبارت (ارسال رایگان! رضایت 100 درصدی تضمین شده است! اکنون بخرید!) از نظر مصرف کنندگان و گوگل کلاهبرداری به نظر می رسد.

برای جلب مشتری ، به علائم نگارشی اعتماد نکنید. در عوض ، از کلمات جذاب استفاده کنید و نقاط قوت کسب و کار خود را برای جذب کلیک برجسته کنید.

پیگیری موفقیت تبلیغات PPC شما

دقیقاً مانند هر کمپین بازاریابی ، برای اطمینان از موفقیت باید معیارها را نیز کنترل کنید. برای اینکه شما را در مسیر درست قرار دهید ، در اینجا معیارهای اساسی برای ردیابی نتایج تبلیغات همیشه سبز PPC شما آورده شده است:

  • کلیک می کند: تعداد افرادی که روی تبلیغات PPC شما کلیک کردند.
  • نرخ کلیک (CTR): تعداد کل کلیک های کمپین شما در یک ماه (یا یک دوره مشخص) بر کل نمایشات تقسیم شده است. به عنوان مثال ، اگر تبلیغ شما 2000 نمایش و 200 کلیک داشته باشد ، CTR شما 10 درصد است.
  • هزینه هر کلیک (CPC): مبلغی که برای هر کلیک پرداخت می کنید.
  • هزینه هر تبدیل: هزینه خرید مشتری واقعی که خریدی انجام می دهد (یا در غیر این صورت تبدیل می شود) چقدر هزینه دارد.
  • سهم برداشت: تعداد بازبینی هایی که تبلیغات شما دریافت می کند ، تقسیم بر تعداد کل آگهی های دریافتی.
  • موقعیت متوسط: نحوه رتبه بندی تبلیغات یا ترتیب نمایش آگهی در صفحه را توصیف می کند.
  • ارزش طول عمر: درآمد مورد انتظار مشتری در طول زندگی خود برای کسب و کار شما.
  • نمره کیفیت: کیفیت تخمینی تبلیغات و کلمات کلیدی شما.
مقاله مرتبط  6 بهترین شرکت بازاریابی تجارت سال 2020

هر بازاریاب PPC برای تولید تجزیه و تحلیل دقیق برای تبلیغات خود ، به ابزارهای مناسبی نیاز دارد. در اینجا چند مورد برای ردیابی تبلیغات PPC همیشه سبز شما آورده شده است:

  • Adgooroo: این ابزار به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد تا به دانش در مورد استراتژی های PPC رقبا ، از جمله کپی تبلیغات و کلمات کلیدی دسترسی پیدا کنند.
  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل: این ابزار رایگان به شما امکان می دهد عملکرد کمپین PPC را ردیابی کنید و همچنین برای مشاغل بزرگتر از یک گزینه برتر برخوردار است.
  • SEMrush: این ابزار به شما امکان می دهد رقبای تبلیغاتی را براساس کلمات کلیدی که قصد دارید هدف قرار دهید پیدا کنید. همچنین می توانید بر روی یک رقیب کلیک کرده و کلمات کلیدی مورد نظر را برای اهداف PPC خود مشخص کنید.

3 نمونه بیشتر از تبلیغات همیشه سبز Green PPC

حتی اگر اصول آن را بدانید ، ایجاد یک تبلیغ PPC موفق برای مبتدیان دشوار است.

بیایید نگاهی به چند نمونه دیگر از تبلیغات همیشه سبز PPC برای الهام گرفتن بیندازیم.

اووگاشی

رستوران سوشی Uogashi تبلیغ PPC را راه اندازی کرد که نگاهی اجمالی به محصولات معتبر آن ، ماهی های کمیاب از ژاپن دارد. این سایت همچنین به منو و وب سایت خود دارای افزونه های سایت به اضافه یک شماره تلفن است تا مشتریان علاقه مند بتوانند سفارش دهند.

تبلیغات همیشه سبز PPC - uogashi

زندسک فروش

این تبلیغ PPC Zendesk ویژگی های محصول مانند “آسان برای استفاده” و “سریع نصب” را نشان می دهد. مشتریان علاقه مند می توانند برای استفاده آزمایشی رایگان یا اطلاعات بیشتر در مورد ابزارهای آن ، روی افزونه های سایت کلیک کنند.

تبلیغات همیشه سبز PPC - zendesk فروش

والمارت

چگونه مشتریان را تشویق می کنید که حتی بدون فروش ، لیست محصولات شما را بررسی کنند؟

این تبلیغ Walmart برای نینتندو سوییچ Animal Crossing با خرید 2 روزه رایگان و تخفیف وانت برای مشتریان افزایش می یابد. برای پس انداز بیشتر ، همچنین می توانید آگهی هفتگی یا افت معاملات را بررسی کنید.

اگرچه نینتندو سوییچ در فروش نیست ، Walmart با ارائه سایر اطلاعات مربوط به مشتریان پررنگ ، مانند تخفیف وانت و مکان یابی فروشگاه ، آن را جبران می کند.

تبلیغات همیشه سبز PPC - نینتندو

این آگهی دیگر با انتشار یک بازی Animal Crossing دیگر مهم نخواهد بود ، اما تا آن زمان می تواند ترافیک مربوطه را از کسانی که به دنبال نسخه فعلی بازی محبوب هستند ، به ارمغان بیاورد.

نتیجه

ساخت تبلیغات موفق همیشه سبز PPC علم موشکی نیست.

برای معرفی برند خود در طول سال می توانید روی موضوعات مختلفی تمرکز کنید ، مانند معرفی شرکت یا لیستی از مزایا و ویژگی های محصول خود.

فراموش نکنید که موفقیت کمپین های PPC خود را با استفاده از ابزارها و معیارهای مختلف ردیابی کنید. همچنین از زبان عامیانه و اشاره به مشاغل یا ابزارهای دیگر که به مرور زمان ممکن است منسوخ شوند ، خودداری کنید.

این نکات را دنبال کنید ، و شما می توانید تبلیغات همیشه سبز عالی را برای نمایش در طول سال ایجاد کنید. اگر در زمینه استراتژی PPC خود به کمک نیاز دارید ، در صورت تمایل با تیم ما تماس بگیرید!

استراتژی های شما برای ایجاد تبلیغات PPC همیشه سبز برای تجارت شما چیست؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید