آموزش سئو

چگونه می توان تبلیغات تبلیغاتی برنامه حمایت شده را اجرا کرد

آوریل 2, 2021

شما برنامه ای ایجاد کردید. اکنون فقط باید ترافیک را به سمت آن هدایت کنید. به عنوان یک بازاریاب یا سازنده برنامه ، ممکن است ندانید که برای بارگیری برنامه ها از کجا شروع کنید.

ممکن است آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نباشد.

می توانید از طریق یک کمپین تبلیغاتی برنامه حمایت مالی ، ترافیک خود را شروع کنید. نمی دانید یک کمپین تبلیغاتی پشتیبانی شده چیست و چگونه می توان یک کمپین را به طور موثر اجرا کرد؟ بیایید آنچه شما برای شروع باید انجام دهید را پوشش دهیم و شانس موفقیت خود را بهینه کنیم.

این شامل چگونگی استفاده از یک کمپین تبلیغاتی حمایت شده برای جابجایی مستقیماً به برنامه خود از طریق بازیکنان اصلی مانند Apple App Store و Google Play است. ما همچنین معیارهای مورد نظر برای پیگیری و نحوه ایجاد تبلیغات برنامه جذاب را برای تشویق به تعامل و نصب شرح خواهیم داد.

بیایید شروع کنیم و توضیح دهیم که یک کمپین تبلیغاتی برنامه حمایت مالی دقیقاً چیست.

کمپین تبلیغاتی برنامه حمایت شده چیست؟

تبلیغات اسپانسر به شما امکان می دهد تبلیغات برنامه خود را به همان روشی که برای هر محصول دیگری نشان می دهید ، نشان دهید. شما به عنوان یک تبلیغ کننده / خالق ، هزینه این تبلیغات را می پردازید و معمولاً به عنوان “حمایت شده” یا “تبلیغ” علامت گذاری می شود ، بنابراین کاربران می توانند آنها را از برنامه های معمولی در نتایج جستجو متمایز کنند.

برای توضیح بیشتر این موضوع ، بیایید از اپل به عنوان مثال استفاده کنیم. وقتی در سیستم عامل تبلیغ می کنید ، تبلیغات برنامه شما در بالای صفحه جستجو در فروشگاه برنامه آنلاین آن نشان داده می شود. تبلیغات اسپانسر شده در برنامه های دیگر نیز ظاهر می شود.

بسته به شبکه ای که از آن استفاده می کنید ، ممکن است در نحوه نمایش تبلیغات تغییراتی وجود داشته باشد و تبلیغات شما نیز ممکن است در بیش از یک سیستم عامل نشان داده شود.

چرا باید کمپین های تبلیغاتی برنامه بدون حمایت را اجرا کنید؟

در این شکی نیست توسعه و راه اندازی یک برنامه دشوار است. این کار زمان و تأمین مالی زیادی می برد ، و این قبل از آن است که شما حتی به فکر بازاریابی باشید.

با این حال ، صرف نظر از جایگاهی که در آن قرار دارید ، می خواهید نصب و علاقه را برانگیزانید. به همین دلیل است که شما باید در نظر داشته باشید که یک کمپین برنامه تبلیغاتی را حمایت کنید.

آیا ارزش وقت شما را دارد؟ به طور بالقوه

هیچ کس نمی تواند بگوید که تبلیغات پولی شما چقدر خوب پیش می رود و آیا در دراز مدت جواب می دهد. با این اوصاف ، روشهایی وجود دارد که می توانید برای نوک زدن ترازوها به نفع خود استفاده کنید.

با اطمینان از سازگار بودن پیام رسانی خود در هر مرحله ، از تبلیغات اولیه تا پایان نصب ، شروع کنید.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که مخاطبان خود و بهترین روش ها را برای رسیدن به آنها درک کرده اید. برای شما مفید است که ببینید کدام برنامه ها بهترین عملکرد را دارند ، بنابراین می دانید که برنامه شما مناسب است یا خیر.

سرانجام ، به دنبال فرصت هایی برای تعامل مجدد و هدف گیری مجدد مشتریان خود و پیگیری مداوم معیارهای خود در طول مسیر باشید. درباره معیارهای برنامه ای که بعداً باید نظارت کنید بیشتر صحبت خواهم کرد.

قبل از اینکه به بخش بعدی بروم ، چیز دیگری که می خواهید در مورد آن فکر کنید بودجه شرکت شما است و اینکه چقدر ممکن است شما را برساند.

مقاله مرتبط  15 نمونه از تبلیغات غذایی عالی دیجیتال

در ایالات متحده هزینه یک تبلیغ دهنده را دارد 2.07 دلار برای هر نصب برنامه iOS و 1.72 دلار برای هر نصب Google Play Android ، بنابراین مطمئن باشید که یک کمپین پولی برای تجارت شما منطقی است.

موبایل در مقابل تبلیغات برنامه دسک تاپ

اکنون بیایید در مورد تبلیغات تلفن همراه و دسک تاپ صحبت کنیم ، زیرا این دو راه اصلی برای نمایش تبلیغات برنامه شما هستند.

با 260 میلیون کاربر تلفن هوشمند تنها در ایالات متحده تمرکز بر تبلیغات برنامه تلفن همراه منطقی است. شما می خواهید کاربران موبایل را هنگام حرکت جلب کنید و اینها کاربرانی هستند که به احتمال زیاد برنامه شما را نصب می کنند.

هنگامی که تبلیغات تلفن همراه را اجرا می کنید ، این موارد در رایانه لوحی ، پوشیدنی ، دستگاه های همراه و هوشمند و در برنامه های دیگر به عنوان تبلیغات تبلیغاتی. شما همچنین می توانید ارتباط دادن حساب Google Ads خود را به حساب برنامه نویس Google Play برای نمایش تبلیغات به کاربران برنامه بدون نیاز به هدف مجدد.

در حالی که تحقیقات نشان می دهد ، برنامه های تلفن همراه برای شخصی سازی و دسترسی به مخاطبان هدف شما مناسب هستند تبلت ها نرخ تبدیل بالاتری دارند از رومیزی

با میز کار ، تبلیغات شما در دستگاه های ثابت مانند لپ تاپ نشان داده می شود. این روش ممکن است بارزترین روش تبلیغات برنامه شما به نظر نرسد ، اما نباید آنها را کاملاً نادیده بگیرید.

شما برای ایجاد موثرترین کمپین تبلیغاتی حمایت مالی ، استدلال می کنید که به آن نیاز دارید برای اجرای هر دو نوع تا شانس موفقیت خود را بهبود ببخشید.

نحوه اجرای تبلیغات برنامه در فروشگاه های App

روند اجرای تبلیغات برنامه بسته به فروشگاه برنامه هایی که استفاده می کنید متفاوت خواهد بود. می توانید این کمپین ها را خودتان اجرا کنید یا از آژانس بپرسید تا آنها را از طرف شما اداره کند.

در اینجا برخی از مهمترین گزینه ها و نحوه شروع کار آورده شده است.

فروشگاه برنامه اپل

کمپین تبلیغاتی برنامه پشتیبانی شده - تصویر تبلیغات جستجوی سیب

با فروشگاه در 175 کشور و منطقه و هر هفته نیم میلیارد کاربر ، فروشگاه App Apple مکان مناسبی است.

برای شروع تبلیغات برنامه خود ، باید یک راه اندازی کنید حساب تبلیغات اپل اگر قبلاً نکرده اید شما باید جزئیاتی مانند اطلاعات شخصی را پر کنید ، شرایط Apple را بپذیرید و روش پرداخت را ارائه دهید.

اگر قبلاً آگهی تنظیم نکرده اید ، اپل کل فرآیند را کاربرپسند می کند.

  1. به تبلیغات جستجو بروید صفحه “تبلیغ یک برنامه”.
  2. به داشبورد حساب خود بروید. برنامه ای را که تبلیغ می کنید از لیست انتخاب کنید. اپل به شما امکان می دهد حداکثر 50 را انتخاب کنید.
  3. کشور و مناطق مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. درمورد بودجه خود تصمیم بگیرید. اپل گاهی برای شروع 100 دلار رایگان ارائه می دهد.
  5. جزئیات هزینه نصب اپل اظهار داشت که “حداکثر CPI را براساس آنچه از برنامه شما می دانیم و سایر توسعه دهندگان مایل به پرداخت برای دسترسی به همان کاربران هستند” تنظیم خواهد کرد. با این حال ، می توانید این را تغییر دهید.
  6. شما آماده رفتن هستید!

فروشگاه برنامه Android (Google Play)

کمپین افزودن کمپین تبلیغاتی - google adstore

اگر می خواهید تبلیغات اسپانسری در Google Play انجام دهید ، می توانید این کار را با ایجاد یک کمپین برنامه در Google Ads انجام دهید. تبلیغات برنامه Google به شما امکان می دهد هم از برنامه های Android و iOS تبلیغ کنید.

Google با بهینه سازی تبلیغات به شما کمک می کند تا مخاطبان شما آنها را ببینند و دیگر نیازی به طراحی تبلیغات خود نخواهید داشت. گوگل این کار را برای شما انجام می دهد توسط با استفاده از مواد شما در لیست فروشگاه App خود دارید.

مقاله مرتبط  نحوه ایجاد و استفاده از نظرسنجی های فیس بوک

وقتی از Google استفاده می کنید ، تبلیغات برنامه شما می تواند در کانال های Play ، YouTube ، Discovery و کانال های دیگر ظاهر شود.

برخلاف برخی دیگر از سایت ها ، Google روند کاملا طولانی دارد ، بنابراین من آن را به همان سادگی که می توانم خراب می کنم.

  1. وارد Google Ads شوید یا وارد شوید. اگر قبلاً حساب کاربری ندارید ، می توانید یکی را بصورت آنلاین تنظیم کنید.
  2. به دنبال منوی صفحه باشید. آن را در سمت چپ پیدا خواهید کرد. “مبارزات” را انتخاب کنید. یک دکمه آبی با علامت مثبت سفید در وسط خواهید دید. روی آن کلیک کنید و سپس “New Campaign” را انتخاب کنید.
  3. سپس باید اهداف کمپین خود را تعیین کنید. در این حالت ، این “تبلیغ برنامه” است.
  4. در مرحله بعدی ، Google از شما نوع فرعی کمپین را می خواهد. می توانید از بین “نصب برنامه” و “تعامل برنامه” انتخاب کنید.
  5. سیستم عامل خود را انتخاب کنید (iOS یا Android.)
  6. سپس یک قسمت جستجو خواهید دید. در اینجا ، نام برنامه ، نام بسته و ناشر برنامه خود را اضافه می کنید. سپس برنامه شما باید در یک لیست نشان داده شود.
  7. برنامه خود را انتخاب کنید و “ادامه” را فشار دهید. Google پیشنهاد می کند ، “شما ممکن است بخواهید در نام خود نشان دهید این یک کمپین برنامه است.” اگر بعداً به آن مراجعه کنید ، انجام مبارزات برنامه شما را آسان تر می کند.
  8. مکان یا تنظیمات زبان را به روز کنید. هنگام انتخاب زبانهای مورد نظر مراقب باشید زیرا Google تبلیغات شما را برای شما ترجمه نمی کند.
  9. متوسط ​​بودجه روزانه خود را انتخاب کنید.
  10. به «بهینه سازی کمپین» بروید. در اینجا ، می توانید بسته به عملکردهای کاربر برای شما مهمترین کمپین را بهینه سازی کنید.
  11. پیشنهادات هدف خود را پر کنید. برای کمپین های نصب برنامه نیازی به این کار نیستید.
  12. تاریخ کمپین خود را تعیین کنید.
  13. نام گروه تبلیغات را انتخاب کنید.
  14. به «دارایی های تبلیغاتی» بروید. شامل دو ایده اصلی (حداقل) و یک ایده توصیف باشید. شما می توانید تا پنج اضافه کنید.

نکاتی برای ایجاد تبلیغات برنامه موثر

چگونه تبلیغات برنامه ای م effectiveثر می نویسید؟ اگر به همان روشی که برای سایر محتوای بازاریابی خود فکر می کنید ، به آنها کمک کنید ، به شما کمک می کند.

با محتوای منظم بازاریابی ، شما می توانید:

  • یک عنوان جذاب را بسازید.
  • خلاصه ای دقیق و مختصر از جزئیات محصول (برنامه) و ویژگی های آن ارائه دهید.
  • محتوای خود را به سمت کاربر ایده آل خود هدف قرار دهید.
  • از زبانی فهمیده و روزمره استفاده کنید.
  • کلمات کلیدی و فراخوان را وارد کنید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که فضای تبلیغات محدود است ، بنابراین می خواهید پیام رسانی شما دقیق و هدفمند باشد و در ابتدا مهمترین اطلاعات موجود باشد.

در اینجا چند نکته دیگر برای ایجاد یک کمپین برنامه موثر آورده شده است.

به یاد داشته باشید ، تصویر همه چیز است

اگر بخواهید توجه کاربران تلفن همراه را به خود جلب کنید ، تصاویر به اندازه متن مهم هستند. تصویری متناسب با مارک و متناسب با مخاطبان خود انتخاب کنید. اگر می توانید مارک تجاری را در تصویر بگنجانید.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که تصاویر شما با سبک و لحن کلی شما سازگار است ، بنابراین هر دو به طور یکپارچه با یکدیگر ترکیب می شوند.

آخرین نکته: همیشه برای بهترین نتیجه از اندازه های پیشنهادی تصویر برای هر پلتفرمی که می فروشید استفاده کنید.

تبلیغات برنامه خود را آزمایش و تغییر دهید

برای دیدن اینکه چه چیزی مفید است ، برای مقایسه نتایج هنگام شروع تبلیغات ، باید تبلیغات مختلفی را آزمایش کنید. تست را در نظر بگیرید:

  • تصویر
  • شرح برنامه
  • گزینه های هدف قرار دادن
مقاله مرتبط  نحوه ساختن وب سایت در 6 مرحله آسان

اجرای کمپین های A / B می تواند به شما کمک کند بهتر بفهمید کدام تبلیغات بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرد. به مرور آزمایش کنید و تا زمانی که نتیجه ای را که مد نظر دارید به دست بیاورید

اهداف تبلیغات برنامه خود را در ذهن داشته باشید

از همه مهمتر ، بدانید اهداف شما چیست. درمورد آنچه می خواهید تبلیغات شما بدست آورند ، کاری که کاربران می خواهند انجام دهند واضح باشید و اطمینان حاصل کنید که تبلیغات تبلیغاتی برنامه شما آن را به وضوح منتقل می کند. به عنوان مثال ، اگر هدف شما این است که بارگیری های رایگان را انجام دهید و بعداً به افزونه های پرداختی فشار بیاورید ، روی ویژگی های نسخه رایگان خود تمرکز کنید.

پیگیری معیارهای تبلیغات برنامه

برای درک اینکه آیا کمپین برنامه های تبلیغاتی تبلیغاتی شما نتایج مورد نظر شما را ارائه می دهد ، باید معیارهای تبلیغات خود را پیگیری کنید. اگر می خواهید یک تازه سازی کنید ، من قبلاً به این موضوع پرداخته ام. با این حال ، ممکن است متوجه شوید موارد دیگری هستند که می خواهید روی آنها تمرکز کنید ، مانند:

  • نرخ تبدیل فروشگاه برنامه: این متفاوت خواهد بود بستگی به سیستم عامل دارد، دسته ، نوع ترافیک و کیفیت تبلیغات شما.
  • CPC: نرخ CPC شما متفاوت خواهد بود به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند پلت فرم و تبلیغات انتخابی شما.
  • کاربران روزانه و ماهانه: این معیارها به عنوان DAU و MAU نیز شناخته می شوند ، به شما کمک می کنند بفهمید مشتریان شما چند بار در حال بازدید مجدد از برنامه شما هستند.
  • بازگشت سرمایه گذاری: آیا کمپین های برنامه پشتیبانی شده ارزش هزینه را دارند؟ مطمئن شوید که تلاش برای آزمایش تبلیغات خود ، هزینه هر کلیک تبلیغات و هزینه توسعه و بازاریابی برنامه شما را در بر می گیرد.
  • نرخ رشد کاربر: این به شما کمک می کند ببینید آیا مخاطبان شما در حال رشد هستند.
  • رتبه فروشگاه برنامه: این معیار برای دیدن اینکه آیا برنامه شما از نظر کلمه کلیدی و قابل مشاهده بودن رتبه بندی می کند ، ضروری است.

نتیجه

ساخت یک برنامه یک چیز است ، اما ممکن است دریافت ترافیک یک چالش باشد. یک کمپین تبلیغاتی تبلیغاتی با حمایت مالی موثر می تواند باعث افزایش بازدید و افزایش نصب شود.

حتی اگر در این زمینه تازه کار باشید ، کل روند کاربر پسند است. فقط با چند مرحله آماده کار خواهید بود.

برای به حداکثر رساندن نتایج ، تبلیغات برنامه خود را با دقت انجام دهید و معیارهای خود را پیگیری کنید تا بتوانید تنظیمات خود را انجام دهید. به شما این امکان را می دهد که کمپین های خود را بهینه کرده و نتایج را هدایت کنید.

پس از شروع بارگیری ، حتماً کاربران خود را به ترک بررسی برنامه و انجام تلاش های بهینه سازی فروشگاه برنامه برای رشد مخاطب خود تشویق کنید.

آیا شما کمپین های برنامه حمایت مالی را اجرا می کنید؟ چه راهکارهایی بیشتر به شما کمک کردند؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید