آموزش سئو

چگونه می توان بصورت رایگان محصول را افزایش داد

سپتامبر 14, 2020

آیا می دانید لیست های خرید Google وجود دارد برای اکثر بازرگانان رایگان است برای استفاده؟

گوگل نیز دارد کمیسیون کاهش یافته است برای خرید آن در برنامه Google. این بدان معناست که تقریباً هر خرده فروش می تواند بدون پرداخت پورسانت 12 درصدی Google که قبلاً در هر فروش جمع کرده بود ، در Google Shopping Actions ثبت نام کرده و محصولات خود را بهم پیوند دهد.

خرده فروشان و تبلیغ کنندگان یک فرصت منحصر به فرد برای مواجهه باورنکردنی محصولاتشان دارند. تقریبا نیمی از کاربران برای یافتن یا کشف محصولات جدید به Google مراجعه کنید. این بدان معنی است که حتی مشاغل کوچک نیز می توانند تنها با چند کلیک خود را در مقابل میلیون ها مشتری بالقوه جدید قرار دهند.

اقدامات خرید Google چیست؟

اقدامات خرید Google برای ایجاد تجربه خرید در رقابت مستقیم با آمازون ، با خرده فروشان زیادی شریک است. امروز ، این برنامه به خرده فروشان امکان می دهد محصولاتی را که در جستجوی ارگانیک در سیستم عامل های Google ظاهر می شوند ، بارگذاری کنند. به نوبه خود ، خریداران می توانند محصولات را بیابند ، مقایسه کنند و بخرند بدون اینکه مجبور شوند Google را ترک کنند.

طرف رو به کاربر “خرید Google” نامیده می شود. هنگامی که کاربر کالایی را جستجو می کند ، موارد مرتبط را در برگه خرید در صفحه نتایج خود ، در کنار تعدادی گزینه در مورد نحوه خرید ، قرار می دهد. این امکان را به مشتریان می دهد تا به سبد خرید جهانی ، لیست های قابل اشتراک گذاری و تسویه حساب فوری با اعتبار پرداخت ذخیره شده دسترسی پیدا کنند.

بنابراین اگر در حین پخت و پز یک ظرف را می سوزانید ، می توانید از Google Home برای خرید یک ظرف جدید استفاده کنید ، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید تا بعداً خریداری کنید ، یا قابلمه های جدید را در تلفن خود مرور و مقایسه کنید و بلافاصله خریداری کنید.

درست مانند آمازون ، وقتی کاربران شروع به استفاده از Google Shopping برای خرید می کنند ، توصیه های شخصی شده را در سیستم عامل ها مشاهده می کنند.

همه اینها باعث ایجاد یک خرید یکپارچه می شود که ممکن است باعث افزایش تبدیل ها و کاهش گاری های رها شده شود.

توجه: اقدامات خرید Google همان تبلیغات خرید Google نیست. خرده فروشان هزینه می کنند تا نتایجشان به عنوان تبلیغات خرید Google نشان داده شود ، در حالی که اقدامات خرید ارگانیک رایگان است. عنصر جستجوی ارگانیک ، آن را از تبلیغات خرید Google متفاوت می کند ، جایی که خرده فروشان برای مکان خود هزینه می کنند.

روند سفارش در عملکردهای خرید Google چگونه به نظر می رسد؟

بیایید به نمونه تابه سوخته برگردیم تا روند خرید مشتری را طی کنیم. بعد از وارد کردن “skillet” و دریافت صفحه نتایج ، روی برگه “Shopping” در بالای اولین SERP کلیک کنید. برای محدود کردن جستجوی خود لیستی از گزینه های اسکله و همچنین فیلترها در سمت چپ دریافت خواهید کرد.

نتایج اقدامات خرید Google صفحه 1

اگر «خرید در Google» را انتخاب کنید ، فقط گزینه هایی برای خرید مستقیم از Google وجود دارد. با نماد سبد خرید کوچک در بالای سمت چپ هر نتیجه ، خواهید دانست که کدام یک از خریدهای برنامه Google است.

اقدامات خرید Google خرید در Google 1

بیایید بگوییم شما تصمیم گرفتید به این ظرف مخصوص Lodge که از Target ارسال می شود ، نگاه کنید. توضیحات و بازبینی محصولات ، به علاوه قیمت متوسط ​​کالاهای مشابه را برای کمک به شما در مقایسه مشاهده خواهید کرد.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی های بیمه تجارت در سال 2020
خرید گوگل مقایسه کنید

اگر این همان چیزی است که می خواهید خریداری کنید ، می توانید کالای موردنظر را به سبد خرید خود اضافه کنید یا فوراً آن را خریداری کنید.

شما هرگز مجبور نبودید به سایت Target بروید و هرگز مجبور نبودید برای مقایسه چندین سایت را جستجو کنید.

چگونه می توان با اقدامات خرید Google شروع به کار کرد

Google Merchant Center و Google Shopping Actions بسیار انعطاف پذیر هستند. برای کاهش افزونگی کار می توانید سیستم عاملهای شخص ثالثی را که قبلاً از آنها استفاده کرده اید مانند Shopify و SureDone وصل کنید و حتی خبرمایه Amazon خود را به هم پیوند دهید.

به اقدامات خرید را تنظیم کنید، ابتدا باید برای یک حساب رایگان در Google Merchant Center ثبت نام کنید. در واقع داشبورد خرید Google شماست. سپس اقدامات خرید را به عنوان بخشی از مراحل ثبت نام Merchant Center انتخاب می کنید.

پس از ثبت نام ، از شما خواسته می شود موارد زیر را انجام دهید:

  • محصولات را لیست کنید
  • مارک تجاری اضافه کنید
  • تنظیمات برگزیده مالیاتی و حمل و نقل را انتخاب کنید
  • تنظیمات برگزیده بازگشت را انتخاب کنید
  • نقش های کاربر را تعیین کنید
  • اطلاعات تماس خدمات مشتری را ارائه دهید
  • تصمیم بگیرید که آیا از مشتریان برای ثبت نام در یک خبرنامه در هنگام پرداخت دعوت می شود
  • اطلاعات تبلیغاتی را وارد کنید

مورد آخر اختیاری است ، اما Google توصیه می کند برای جذب مشتری بیشتر تبلیغات تبلیغاتی را انجام دهید.

برای استفاده از Google Shopping Actions ، باید API سفارشات را پیاده سازی کنید. با این کار می توانید از Google Merchant Center برای مدیریت سفارشات خود استفاده کنید.

البته ، یکی از ویژگی های بسیار جذاب Google Shopping Actions این است که شما مجبور نیستید سفارشات خود را مدیریت کنید. در صورت تمایل ، Google می تواند حمل و نقل و بازگشت را انجام دهد و خدمات به مشتری ارائه دهد. کاملاً به خود شما بستگی دارد.

هنگامی که کاربر از طریق Google Shopping چیزی را خریداری کرد ، سفارش در API شما به صورت “در حال انجام” برای حدود 30 دقیقه نشان داده می شود. این پنجره نیم ساعته به خریداران این امکان را می دهد که در صورت نیاز ، تمام یا بخشی از سفارش خود را لغو کنند. گوگل توصیه می کند شما هیچ چیزی را حمل نمی کنید تا وضعیت به “در انتظار حمل و نقل” تغییر کند.

مواردی که باید با اقدامات خرید Google به آنها توجه کنید

اول از همه ، توجه به این نکته مهم است که لیست های خرید رایگان Google فقط برای جستجوی ارگانیک است. اگر می خواهید محصولات خود را در SERP های خاص قرار دهید ، باید از طریق برنامه Google Ads Shopping هزینه پرداخت کنید.

اگر از قبل Google Ads را اجرا می کنید ، ارزش راه اندازی همان محصولات در Google Shopping Actions را نیز دارد. به این ترتیب ، با همان قیمت مواجهه دو برابر می کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=S-hn2ThmQEw

علاوه بر این ، اقدامات خرید Google در حال حاضر فقط در ایالات متحده و فرانسه در دسترس است. اگر می خواهید ثبت نام کنید ، باید در یکی از آن کشورها یک تجارت قانونی ثبت شده باشید و پرداخت را بپذیرید ، تحویل کالا را انجام دهید و بازگشت را در آن مکان ها انجام دهید.

خط مشی های اقدامات خرید Google همچنین شامل موارد زیر است:

  • موجودی شما نمی تواند شامل محصولات و خدمات محدود باشد. لیستی از طریق موجود است گوگل حمایت کردن.
  • شما به یک شناسه معتبر از کشوری که تجارت شما در آن ثبت شده است نیاز دارید.
  • شما باید تمام استانداردهای بازدهی و پشتیبانی مشتری از Google را داشته باشید.
مقاله مرتبط  آنچه Coronavirus (COVID-19) برای بازاریاب ها معنی دارد

لیست محصولات خود در Google Shopping Actions

برای بدست آوردن خود محصولات ذکر شده در خرید Google، شما باید خوراک محصول را تنظیم کنید. برای خوراک محصول شما ، Google به اطلاعات زیر نیاز دارد:

  • شماره شناسه محصول (شناسه)
  • عنوان محصول ، مانند تابه چدنی (عنوان)
  • توضیحات محصول (توضیحات)
  • پیوندی به صفحه محصول شما (پیوند)
  • پیوندی به تصویر شما (image_link)
  • در دسترس بودن محصول (در دسترس بودن)
  • قیمت محصول (قیمت)
  • دسته محصولات Google مانند ظروف آشپزخانه یا آشپزی (google_product_category)
  • نام تجاری محصول (مارک)
  • شماره مورد تجارت جهانی (GTIN)

اگر شما قبلاً این اطلاعات را تنظیم کرده اید ، یا می توانید از سرورهای خود واکشی انجام دهید ، Google می تواند سایت شما را جستجو کند. اگر این اطلاعات را تنظیم نکرده اید ، می توانید صفحه گسترده یا صفحه گسترده Google برای بارگذاری در حساب بازرگان خود ایجاد کنید. از نام های داخل پرانتز برای برچسب زدن دسته بندی های خود استفاده کنید.

صفحه گسترده اطلاعات محصول بسیار شبیه به این است:

خوراک داده خرید Google

اکنون ، این اطلاعات برای خوراک اصلی شما است. همچنین می توانید فیدهای اضافی را تنظیم کنید ، که می تواند شامل فروش ، محصولات با نسخه محدود یا پیشنهادات ویژه باشد.

بهینه سازی لیست های خرید Google شما

مانند آنچه برای سایت خود می خواهید ، می خواهید مطمئن شوید که لیست های شما برای جستجوی ارگانیک بهینه شده اند.

اول از همه ، از صحت اطلاعات ، از توضیحات گرفته تا قیمت خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم ، برای اطمینان از اینکه در جستجوهای محلی ظاهر می شوید ، از برچسب های جغرافیایی استفاده کنید.

عنوان ، توضیحات و تصاویر خود را نیز بهینه سازی کنید.

عنوان محصولات

از کلمات کلیدی قوی استفاده کنید که نمایشگر جستجوهای کاربر در عنوان شما باشد. تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید تا ببینید وقتی کاربران به دنبال محصولاتی مشابه محصولات شما می گردند ، در جستجوی چه چیزی هستند. می توانید از یک ابزار کلمه کلیدی استفاده کنید یا به سادگی به بخش “افراد همچنین می پرسند” و “جستجوهای مربوط به” در یک صفحه نتایج Google نگاه کنید.

به یاد داشته باشید ، استفاده از کلمات کلیدی قوی در عنوان محصول شما نه تنها به کاربران امکان می دهد شما را پیدا کنند ، بلکه به Google کمک می کند محصولات شما را در صفحات نتایج مناسب قرار دهد. Google هم عنوان محصولات و هم توضیحات مربوط به کلمات کلیدی دقیق را برای قرار دادن محصولات جستجو می کند.

بنابراین ، به جای اینکه از “تابه” به عنوان عنوان خود استفاده کنید ، جزئیات بیشتری مانند “تابه چدنی 12 اینچی” را امتحان کنید.

توضیحات محصول

توضیحات محصول خود را دقیق و عملی کنید. عباراتی مانند “تابه شگفت انگیز” هیچ امتیاز جستجوی ارگانیکی برای شما ندارند. اما ، “تابه چدنی 12 اینچی ما با روغن زیتون چاشنی است و گرما را به خوبی نگه می دارد” به طور دقیق به کاربر و گوگل می گوید که محصول شما چیست.

یادتان باشد کوتاه و شیرین باشد. فقط 70 کلمه در صفحات محصول در Google نشان داده می شود.

تصاویر محصول

با توجه به الف نظر سنجی، 75٪ از خریداران آنلاین گفتند که تصاویر محصول در روند تصمیم گیری آنها بسیار تأثیرگذار است. این بدان معناست که تصاویر شما باید محصولات شما را تا حد ممکن جذاب نشان دهد.

تصاویر باید واضح ، روشن و حرفه ای باشند. و محصولات شما باید جلو و مرکز باشد.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از تصاویر ایمیل برای تقویت CTR

چندین تصویر را انتخاب کنید که مقیاس محصول شما را ارائه می دهد ، آن را از زوایای مختلف نمایش می دهد و در حال استفاده نشان می دهد تا کاربران بتوانند درک کنند که چگونه برای آنها کار می کند.

برای تابه چدنی ، Lodge نشان می دهد که محصول آنها با گوشت مرغ سرو می شود و روی سبزیجات کباب می کند.

اقدامات خرید Google پخت و پز 2

لیست محصولات خود را کنترل کنید

سرانجام ، لیست محصولات خود را به طور مداوم تحت نظر داشته باشید. آنها را با لیست های مشابه مقایسه کنید که به خوبی تعیین می کنند چگونه لیست های خود را بهبود بخشید. مراقب افزایش یا کاهش دید و کلیک باشید تا ببینید آیا می توانید آنها را به روند جستجو نسبت دهید.

از تغییرات الگوریتم گوگل مطلع شوید. تغییر در نحوه قرار دادن محتوای جستجوی ارگانیک توسط Google می تواند بر لیست های شما تأثیر بگذارد.

چه چیزی با عملکردهای خرید Google تغییر می کند؟

به غیر از لیست های رایگان و بدون کارمزد ، Google چند تغییر دیگر در تجربه خرید Google ایجاد کرده است:

  • با شروع از PayPal ، Google اکنون امکان پیوند مستقیم حسابهای بازرگانان با Google Merchant Center را فراهم می کند.
  • بازرگانان می توانند خدمات مشتری را مستقیماً مدیریت کنند ، اما همچنان خدمات پشتیبان مشتری Google را دارند تا از آنها پشتیبان تهیه کند.
  • Google به بازرگانان اجازه می دهد تا بازده خود را کنترل کنند یا تصمیم می گیرند که Google آن را مدیریت کند.
  • Google Merchant Center با خبرمایه آمازون شما سازگار است.

اقدامات خرید Google در مقابل آمازون

آمازون همچنان پیشرو در خرید آنلاین است. اما ، گوگل شروع به دادن پول به غول تجارت الکترونیکی می کند ، خصوصاً اکنون که لیست ها رایگان است. گوگل چند مزیت دیگر نسبت به آمازون نیز دارد.

برای شروع ، برخلاف آمازون ، گوگل بیش از یک گزینه خرید محصولات به خریداران می دهد. آنها می توانند از سایت یک خرده فروش یا از مکان های آجر و ملات خود خرید کنند. بسیاری از محصولات حتی برای خرید مستقیم از طریق Google در دسترس هستند.

از آنجا که خرید Google در همه سیستم عامل های آن در دسترس است ، کاربران می توانند نتایج خرید را مرور کرده و محصولات را در هر کجا که هستند ، حتی YouTube به سبد خرید جهانی خود اضافه کنند:

اقدامات خرید Google YouTube

Google Shopping Actions به شما امکان دسترسی به داده های مشتری را می دهد ، درصورتی كه آمازون این كار را نمی كند. شما می توانید عادت ها و روند خرید را دنبال کنید تا روابط محکم تری با مشتریان خود برقرار کنید.

اکنون که می توانید خبرمایه آمازون خود را در Google Merchant Center بارگذاری کنید ، اجرای هر دو برنامه برای محصولات خود آسان تر است ، به طور بالقوه قرار گرفتن در معرض آنها دو برابر می شود.

نتیجه

با خرید رایگان گوگل ، بازرگانان فرصتی باورنکردنی برای افزایش درآمد خود از طریق تجارت الکترونیکی دارند. با بهینه سازی لیست محصولات خود از طریق Google Shopping Actions ، می توانید محصولات خود را در معرض دید کاربران قرار دهید و به طور بالقوه به افزایش تبدیل های خود کمک کنید.

در نظر داشته باشید که کمپین های پولی را اجرا کنید یا فقط از لیست های رایگان برای رشد مشتری خود استفاده کنید و به کاربران اجازه مقایسه قیمت ها را بدهید.

آیا Google Shopping Actions را برای فروشگاه تجارت الکترونیکی خود امتحان کرده اید؟