آموزش سئو

چگونه می توان با استفاده از Bing Analytics ترافیک بیشتری کسب کرد

اکتبر 8, 2020

به راحتی می توان فراموش کرد که Google تنها موتور جستجو نیست.

مطمئناً این بازار تسلط دارد. در زمانی که شما برای خواندن این دو و نیم جمله وقت صرف کرده اید ، Google پردازش کرده است حدود 280،000 جستجو.

اما در بحث ایجاد ترافیک به سایت خود ، باید فراتر از Google نیز باشید.

به عنوان مثال بینگ را در نظر بگیرید. این سهم 2.83٪ دارد از بازار جستجوی جهانی. موتور جستجوی آن قدرت یاهو را دارد که 1.65 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. ترکیبی ، این فقط 5٪ خجالتی است. آیا می خواهید 5٪ از بازار جستجوی جهانی را از دست بدهید؟

در غیر این صورت ، شما باید بر Bing و Bing Analytics تمرکز کنید تا میزان بازدید وب خود را افزایش دهید.

Bing Analytics چیست؟

همه ما درباره Google Analytics اطلاعات داریم. این ابزاری است که برای ردیابی و تجزیه و تحلیل ترافیک خود به آن اعتماد می کنیم. بنابراین شما تصور می کنید Bing معادل مستقیمی دارد ، اما این طور نیست.

Bing Analytics از نظر فنی وجود ندارد (اگرچه Bing خود تقریباً 40 میلیون نتیجه برای عبارت “Bing Analytics” برمی گرداند). آنچه وجود دارد Bing Webmaster Tools است ، داشبوردی با مجموعه ای از ویژگی های مشابه Google Analytics. اما بیشتر شبیه کنسول جستجوی گوگل است.

بنابراین وقتی در این مقاله می گویم “تجزیه و تحلیل Bing” ، من به همه موارد موجود در Bing Webmaster Tools اشاره می کنم.

چرا شما باید تجزیه و تحلیل Bing را مرور کنید

اگر بینگ برای سایت شما منبع قابل توجهی از بازدید است یا امیدوارید یکی شود ، ابزارهای تجزیه و تحلیل سایت به حداکثر رساندن عملکرد جستجوی شما کمک می کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=srRwLFNLing

Bing Webmaster Tools ویژگی های زیادی را برای بهبود رتبه بندی شما و جذب ترافیک بیشتر از Bing ارائه می دهد.

من به شما یک راهنمای جامع در مورد ویژگی Webmaster Tools که در اینجا تنظیم شده است نمی دهم ، اما مهمترین جنبه های تجزیه و تحلیل Bing را بررسی می کنیم و نحوه کار آنها را به شما نشان خواهیم داد.

Glean Insights از بینگ و یاهو

با کنسول جستجوی Google ، شما محدود به کاوش عملکرد جستجوی خود در Google هستید. مطمئناً ، بسیار از داده ها اما این تمام ماجرا نیست.

تجزیه و تحلیل Bing در Webmaster Tools با ترکیب داده های Bing به پر کردن برخی موارد خالی کمک می کند و یاهو این بدان معناست که شما می توانید از دو موتور جستجوی مختلف برداشت ها ، کلیک ها ، رتبه بندی ها و کلمات کلیدی خاصی را که کاربران را به سایت شما می آورد (بعلاوه خیلی بیشتر) مشاهده کنید.

نقشه سایت خود را ارسال کنید

با ارسال نقشه سایت خود به Bing ، موتور جستجو را آسان تر برای خزیدن و نمایه سازی سایت خود انجام می دهید. این احتمال را بیشتر می کند که جستجوگران محتوا و خدمات شما را پیدا کنند.

نقشه سایت تحلیلی بینگ

می توانید تمام نقشه های سایتی را که از طریق Webmaster Tools به Bing ارسال کرده اید مشاهده کنید. و ارائه نقشه سایت جدید از داشبورد مدیر سایت ساده است.

کنترل سرعت خزش Bing

آیا سایت شما در زمان های خاص یک تن بازدید می کند؟ به عنوان مثال ، اگر سایت شما صبح روزهای هفته به میزان زیادی بازدید می کند ، نمی خواهید خزنده های جستجوگر سرورهای شما را بیش از پیش تحت فشار قرار دهند.

به همین دلیل ویژگی Crawl Control در تجزیه و تحلیل Bing بسیار مفید است. به شما امکان می دهد هنگام شلوغی به Bing بگویید ، بنابراین مانند این است که از یک تماس گیرنده سرد بخواهید بعداً وقتی از کار خارج شدید با شما تماس بگیرد. شایان ذکر است که شما نمی تواند این کار را در کنسول جستجوی جدید Google انجام دهید.

مقاله مرتبط  چگونه SEO خود را در DuckDuckGo تقویت کنیم

تخفیف لینکهای سایت

پیوندهای سایت یا “پیوندهای عمیق“برای استفاده از اصطلاحات Bing ، پیوندهایی هستند که دقیقاً در زیر لیست اصلی یک سایت در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نشان داده می شوند.

نحوه نگاه آنها به Bing به شرح زیر است:

bing analytics پیوندهای عمیق نیل پاتل

Google هیچگونه کنترلی بر روی لینکهای سایت نمایش داده شده به شما نمی دهد. بینگ انجام می دهد. به طور خاص ، مدیر وب سایت به شما امکان می دهد صفحات جداگانه را مسدود کنید ، بنابراین آنها به عنوان پیوندهای سایت نشان داده نمی شوند.

بگذارید بگوییم دیگر نمی خواهم مقاله 10 نکته قدرتمند بازاریابی اینستاگرام در لینک سایت نمایش داده شود. شاید این مربوط به استراتژی فعلی من نباشد و منطقی نباشد که در SERP ها بسیار برجسته نشان داده شود. با بینگ ، می توانم آن را کنترل کنم.

هدف گذاری جغرافیایی را تنظیم کنید

بدون هدف گذاری جغرافیایی نمی توانید SEO محلی خوبی انجام دهید. این ویژگی است که به شما امکان می دهد به موتورهای جستجو بگویید کدام قسمت از سایت شما باید در مکان های مختلف به کاربران نشان داده شود.

Webmaster Tools منزل همه نیازهای شما برای هدف گذاری جغرافیایی Bing است. چه برای یک دامنه کامل ، یک زیر دامنه ، یک دایرکتوری یا یک صفحه منفرد ، فقط URL را وارد کنید و کشور یا منطقه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

البته ، شما می توانید همین کار را با Google Search Console انجام دهید ، اما بسیار ساده تر است. هدف گذاری جغرافیایی در Google و Bing مهم است.

حساب های اجتماعی و فروشگاه های برنامه را متصل کنید

احتمال این است که حضور آنلاین شما با وب سایت شما شروع و پایان نمی یابد.

احتمالاً چندین نمایه اجتماعی دریافت کرده اید ، یا محصولات شما در همه فروشگاه های بزرگ برنامه است.

این صفحات قسمت بزرگی از برند شما هستند. بنابراین اگر راهی آسان برای دیدن تعداد بازدیدها و کلیک هایی که از آنها دریافت می کنید وجود داشته باشد عالی نخواهد بود؟

به لطف تحلیل های بینگ می توانید. با پیوند دادن پروفایل های اجتماعی و برنامه های خود ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه یافتن افراد به صورت آنلاین به دست آورید.

بدانید بینگ چگونه سایت شما را می بیند

دنیای الگوریتم های جستجو و عوامل رتبه بندی می تواند بسیار نفوذناپذیر باشد. در بعضی مواقع ، به نظر می رسد موتورهای جستجو برای ایجاد گیج کننده تر شدن زندگی ، تلاش خود را می کنند.

آیا اگر بتوانید درپوش موتور جستجو را بلند کنید و ببینید چه چیزی را می بیند ، عالی نخواهد بود؟

Bing analytics Index Explorer به شما امکان می دهد دقیقاً این کار را انجام دهید. این به شما نشان می دهد که بینگ چگونه سایت شما را مشاهده می کند ، که در مجموعه ای از پوشه ها و پرونده ها به سبک Windows Explorer قرار گرفته است.

این ویژگی یافتن تمام داده هایی که Bing هنگام خزیدن در سایت شما جمع آوری کرده ساده است ، بنابراین می توانید مواردی را که نیاز به اصلاح دارند شناسایی کنید. اگر خزنده های Bing در یک گروه از هدایت ها ، URL های مسدود شده یا صفحاتی که توسط بدافزار آلوده شده اند ، دچار مشکل می شوند ، با Index Explorer به این موضوع پی خواهید برد.

مقاله مرتبط  نحوه استفاده از Pinterest برای تجارت الکترونیکی

چگونه Bing Analytics را به وب سایت خود اضافه کنیم

اضافه کردن راستی آزمایی Bing به سایت شما یک فرآیند آسان است. سر به سایت Webmaster Tools، با یک حساب مایکروسافت ، گوگل یا فیس بوک ثبت نام کنید و سپس به شما دو گزینه داده می شود:

  1. وارد کردن از کنسول جستجوی Google: اگر سایت شما قبلاً توسط Search Console تأیید شده است ، می توانید از تأیید اضافی با Bing صرف نظر کنید.
  2. سایت خود را به صورت دستی اضافه کنید: شما باید تغییرات قابل شناسایی در سایت خود ایجاد کنید تا Bing بتواند شما را تأیید کند.
تجزیه و تحلیل bing را به سایت خود اضافه کنید

بینگ چهار روش برای تأیید سایت شما ارائه می دهد:

  • برای تأیید خودکار وارد حساب ارائه دهنده میزبانی خود شوید
  • پرونده XML را در سرور وب خود بارگذاری کنید
  • یک متا تگ سفارشی به صفحه اصلی سایت خود اضافه کنید
  • رکورد CNAME سایت خود را با کد تأیید سفارشی ویرایش کنید

افزایش ترافیک خود با تجزیه و تحلیل Bing

در اینجا برخی از نکات مورد علاقه من برای استفاده از ویژگی های Bing analytics Webmaster Tools برای افزایش بازدید ارگانیک شما آورده شده است.

میوه های کم آویز را با گزارش های جستجوگر جستجو کنید

Google Analytics و Search Console عالی هستند ، اما تشخیص اینکه چه تغییراتی روی رتبه بندی جستجوی شما تأثیر می گذارد دشوار است.

در مقابل ، تجزیه و تحلیل Bing گزارش های خودکار را اجرا می کند که مناطقی را در سایت شما پرچم گذاری می کند که از بهترین روش های Bing SEO پیروی نمی کنند.

هنوز بهتر ، ویژگی گزارش های جستجوگرها با توجه به شدت (پایین ، متوسط ​​یا زیاد) موضوعات را درجه بندی می کند. این به شما می گوید که مرتباً خطا در سایت شما رخ می دهد و تعداد صفحات تحت تأثیر قرار می گیرد.

گزارش سئو در Bing Analytics

اما به یاد داشته باشید ، این کار تمام کارهای SEO شما را برای شما انجام نمی دهد. حتی اگر هر تغییری را که بینگ توصیه می کند اعمال کنید ، به طور خودکار به بالای رتبه بندی نمی رسید.

به عنوان مثال ، به شما نمی گوید که آیا نمایه بک لینک شما نسبت به رقبا ضعیف تر است یا کلمات کلیدی اشتباه را هدف قرار می دهد.

اما برای شناسایی موضوعات رایج که می تواند به عملکرد جستجوی شما آسیب برساند ، مانند از دست دادن برچسب های عنوان یا چندین H1 در همان صفحه ، فوق العاده است.

بهبودهای جستجوگرها به صورت صفحه به صفحه را مشاهده کنید

اما لازم نیست فقط در سطح سایت به دنبال پیشرفت SEO باشید. تحلیلی بینگ همچنین ابزاری در سطح صفحه به نام SEO Analyzer ارائه می دهد. از سایت خود یک URL وارد کنید ، و Bing آن را در برابر تقریباً 15 عمل بهینه بررسی می کند.

جالب است که حتی می توانید از آن در صفحاتی که نمایه نشده اند استفاده کنید. بنابراین اگر در حال ساخت صفحه فرود جدید کمپین هستید اما هنوز نمی خواهید آن را خزنده کنید ، باز هم می توانید بررسی کنید که همه جعبه های مناسب جستجوگرها را انتخاب می کند.

سازگاری با موبایل را ارزیابی کنید

تقریباً نیمی از ترافیک وب فعال است دستگاه های موبایل. در سه سال گذشته چنین بوده است ، بنابراین هیچ بهانه ای برای سایت شما وجود ندارد که تاکنون برای تلفن همراه مناسب نباشد.

مانند Google ، Bing یک تست دوستی موبایل را در وب مستر ارائه می دهد که عملکرد سایت شما را در تلفن همراه تجزیه و تحلیل می کند. می توانید از آن برای تجزیه و تحلیل استفاده کنید هر سایت ، نه فقط خواص شما ، بنابراین برای بررسی رقبا نیز مفید است.

مقاله مرتبط  خدمات محلی مشاوره SEO
bing analytics mobile friendly

اکنون ، لازم به ذکر است که Bing به اندازه Google برای دوستانه بودن برای موبایل ارزش قائل نیست. در حالی که گوگل برای اولین وب سایت سازی برای همه وب سایت ها استفاده کرده است ، بینگ قصد ندارد از این الگو پیروی کند.

در طرف تلنگری ، بینگ میکند با تجربه کاربر به عنوان یک عامل رتبه بندی رفتار کنید، بر خلاف گوگل. اگر کاربران موبایل اوقات وحشتناکی را در سایت شما بگذرانند و بلافاصله در حال بازگشت باشند ، احتمالاً رتبه بندی شما آسیب می بیند.

صفحه را پیدا کنید دو کلمه کلیدی

وظیفه SEO این است که با زمان و منابع موجود ، مهمترین تأثیر را در بازدید ارگانیک سایت بگذارد.

با استفاده از تجزیه و تحلیل Bing ، می توانید از ابزار Search Keywords برای شناسایی اصطلاحاتی که رتبه بندی آنها فقط خارج از صفحه یکی از SERP ها است (به عنوان مثال در موقعیت های 11-20) استفاده کنید.

این کلمات کلیدی احتمالاً در حال حاضر ترافیک ارگانیک کمی برای شما ایجاد می کنند زیرا تعداد کمی از جستجوگران آن را از صفحه اول عبور می دهند. اما خیلی دور نیستند و کمی تغییر می تواند تفاوت ایجاد کند.

صفحاتی را که این اصطلاحات ظاهر می شوند ، تجزیه و تحلیل کنید ، به سایت های بالاتر از خود نگاه کنید و نحوه جستجوی آنها را بفهمید. شاید شما به چند بک لینک با کیفیت دیگر احتیاج دارید یا شاید باید محتوای خود را بهینه کنید.

تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید

هنگامی که با رفع خطاهای ساده و بهینه سازی صفحه دو کلمه کلیدی ، میوه کم آویز را به دست آوردید ، وقت آن است که فرصت های جدید را کشف کنید.

برای انجام این کار ، باید با برخی تحقیقات کلمات کلیدی شروع کنید. و آیا می دانید بینگ تنها موتور جستجو است که ابزار تحقیق کلمات کلیدی را بر اساس داده های ارگانیک ارائه می دهد؟

حتی بهتر ، این داده ها از جستجو در Bing و Yahoo بدست می آیند.

ابزار تحقیق کلمات کلیدی Bing دارای چند ویژگی مفید است. این به شما نشان می دهد:

  • حجم جستجوی ارگانیک برای هر کلمه کلیدی خاص: کمک می کند کلمه کلیدی داده شده حجم جستجوی کافی داشته باشد تا ارزش آن را هدف قرار دهد.
  • کلمات کلیدی مرتبط: بینگ از “کلمه کلیدی seed” شما برای ارائه پیشنهاداتی برای سایر اصطلاحات مرتبط و میزان جستجوی آنها استفاده می کند.
  • نتایج فیلتر شده بر اساس کشور ، منطقه یا زبان: حتی می توانید چندین کشور را با استفاده از همان زبان مانند ایالات متحده ، انگلستان و استرالیا انتخاب کنید.
تحقیق کلمات کلیدی bing analytics

با پیشرفت ابزارهای کلمات کلیدی موتور جستجو ، Bing’s یکی از قدرتمندترین است ، اگرچه بینش پیشرفته ای از یک ابزار اختصاصی مانند Ubersuggest ارائه نمی دهد.

نتیجه

از 100 نفر در خیابان بخواهید که از یک موتور جستجو نام ببرند و احتمال اینکه همه آنها “Google” را بگویند وجود دارد.

فقط به این دلیل که Bing پیشرو نیست ، به این معنی نیست که دارندگان وب سایت می توانند از آن چشم پوشی کنند. این هنوز ماهانه میلیاردها جستجو را پردازش می کند ، بنابراین باید آن را در تجزیه و تحلیل مداوم SEO خود بگنجانید.

اگر در ایجاد ترافیک از Bing جدی هستید ، باید از تجزیه و تحلیل Bing استفاده کنید.

از استفاده از کدام یک از ویژگی ها و نکات تحلیلی بینگ بیشتر هیجان زده اید؟