آموزش سئو

چگونه می توان بازدیدهای بیشتری از YouTube دریافت کرد

اکتبر 23, 2020

بازاریاب هایی که از YouTube استفاده می کنند اغلب در جستجوی تاکتیک هایی برای ایجاد بازدید بیشتر برای ویدیوهای خود هستند.

در حالی که تنها معیار تعیین کننده موفقیت a نیست بازاریابی YouTube کمپین ، تولید تعداد مناسب بازدید برای فیلم های شما چیزی است که قطعاً باید سعی کنید در این بستر رسانه های اجتماعی به آن دست یابید.

بالاخره ، بارگذاری ویدئو چه فایده ای دارد ، اگر کسی قصد تماشای آن را ندارد ، درست است؟ خصوصاً مخاطبان هدف شما.

با این وجود ، فقط 9٪ از مشاغل کوچک از YouTube استفاده می کنند، حتی اگر آن باشد بیش از یک میلیارد کاربر دارد.

بنابراین ، اگر بازدیدهای ویدئوهای شما به اندازه کافی مشاهده نمی شود ، احتمال زیادی وجود دارد که چیزی را از دست بدهید ، زیرا رقابت هنوز در این سطح رسانه در اوج نیست.

در این پست ، ما قصد داریم تا تاکتیک هایی را بررسی کنیم که می توانید برای ایجاد بازدیدهای بیشتر برای ویدیوهای YouTube خود استفاده کنید.

ما برخی از مبانی اساسی را که در طولانی مدت به شما کمک می کنند ، بیان خواهیم کرد ، اما همچنین برخی از تاکتیک های منحصر به فرد را که می توانید عملی کنید ، به شما کمک می کند تا نتایج سریعتر را برای مخاطبان خود ایجاد کنید.

در پایان این پست ، وقتی می دانید چه کاری باید انجام شود تا بتوانید بازدیدهای بیشتری را برای ویدیوهای YouTube خود ایجاد کنید ، اطمینان بالایی خواهید داشت.

شروع کنیم!

محتوای عالی فیلم بازدیدهای YouTube بیشتری دارد

این ممکن است واضح به نظر برسد ، اما چیزی است که بسیاری از مردم در رسانه های اجتماعی نادیده می گیرند.

اگر می خواهید ویدیوهای شما بازدید بیشتری داشته و نتایج جستجو بیشتری داشته باشند ، قبل از هر چیز باید محتوای عالی ایجاد کنید.

اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، ایجاد بازدید بیشتر برای فیلم های شما بسیار ساده تر خواهد بود.

برو به InVideo و همه راه حل های مختلفی را که برای افرادی که به دنبال ویرایش سریع و سریع فیلم های شگفت انگیز هستند ارائه می دهد. برای استفاده از ابزار آنها نیازی به تجربه ویرایشگر فیلم ندارید. استفاده از آن آسان است و باید بخشی از زرادخانه ابزارهای بازاریاب باشد.

اگر محتوای ویدیویی شما خوب باشد افراد محتوای ویدیویی شما را به اشتراک می گذارند ، بنابراین در نهایت بینندگان شما کارهای تبلیغاتی زیادی را برای شما انجام می دهند.

از آنجا که من تجارت و مخاطبان شما را نمی شناسم – نمی توانم به شما بگویم دقیقا کاری که باید انجام دهید ، تا محتوای عالی ایجاد کنید.

چیزی که من می توانم به شما بگویم این است – محتوای عالی اغلب محتوایی است که از سطح استثنایی ارزش برخوردار است.

مهم است که هنگام ایجاد محتوای عالی در گرفتن بازدیدهای بیشتر از YouTube ، درگیر موارد اشتباه نشوید.

مردم اغلب نگران طول محتوا و کیفیت تولید هستند.

مطمئناً ، طول مطالب ممکن است تا حدی مهم باشد. اگر واقعاً ارزش بسیار زیادی دارد ، آیا واقعاً تماشای یک ویدیوی 1 ساعته را متوقف خواهید کرد؟

در حقیقت ، لازم به یادآوری است که میانگین جلسه مشاهده در تلفن همراه 40 دقیقه است.

Value همه چیز را برای نتایج جستجو ، خصوصاً کیفیت بالای تولید ، برنده می کند.

من مطمئن هستم که شما این را خودتان تجربه کرده اید – جایی که یک ویدیوی طولانی YouTube را تماشا کرده اید که بیش از حد تولید نشده است ، تا انتها ، زیرا بسیار آموزنده بود.

حتی ممکن است این کار را برای یک وبینار نیز انجام داده باشید – که به تعبیری مشابه آن است.

در واقع ، ویدئوی زیر برای “نحوه ایجاد وب سایت” در نتایج جستجوی YouTube نزدیک به بالاترین رتبه قرار دارد.

دارای امتیاز بالایی است و این را دریافت کنید … بیش از 2 ساعت و 30 دقیقه طول دارد!

بازدید از یوتیوب

بیش از حد تولید نشده است ، بلکه فقط ارزش بالایی دارد که نیاز مخاطبان خود را برآورده می کند.

در اینجا رتبه بندی آن است.

بازدید از یوتیوب عکس صفحه

اگر به بالای آن نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که فیلم دیگر نیز بسیار طولانی است.

بنابراین به یاد داشته باشید ، طول محتوا چیزی نیست که شما باید در این شبکه اجتماعی وسواس کنید.

ارزش تولید یک ویدئو نیز همین است.

بلهبازدیدهای ouTube به تولید ویدئو بستگی ندارد

بیشتر و بیشتر شرکت های بازاریابی در YouTube سرمایه گذاری می کنند ، این بدان معناست که فیلم های بسیار پرمخاطبی در آنجا وجود دارد ، اما لزوماً هنوز مجبور نیستید به آن بسته بپیوندید.

اگر محتوای شما خوب باشد YouTube یک سایت رسانه ای بخشنده است.

هنگامی که فیلم های شما شروع به جلب توجه می کنند ، پس به فکر سرمایه گذاری در تولید محصولات فانتزی و تجهیزات دوربین باشید تا به شما کمک کند بازدیدهای YouTube بیشتری داشته باشید.

برای شروع ، فقط مطمئن شوید که اصول اولیه را با این بستر رسانه اجتماعی پوشش داده اید.

اگر در حال ایجاد یک ویدیوی “Talking Head” هستید – مطمئن شوید همه چیز به خوبی روشن است و صدا صاف است.

اگر در حال ایجاد فیلم ضبط صفحه هستید ، اطمینان حاصل کنید که وضوح تصویر بالا است و صدا به راحتی قابل شنیدن است.

اگر در حال ایجاد نمایش پرده ای هستید ، چیزی ساده و جذاب بصری ایجاد کنید. از تصاویر قوی و متن کم در اسلایدهای خود استفاده کنید. می توانید از ابزاری استفاده کنید ، مانند عرشه هایکو، برای این. یک تصویر کوچک سفارشی همچنین به مردم کمک می کند نام تجاری شما را به خاطر بسپارند.

برای بازدیدهای بیشتر در YouTube ، بیشتر از همه روی ارزش تمرکز کنید

به یاد داشته باشید – تأمین ارزش باید اصل راهنمای شما باشد.

مقاله مرتبط  دوره آموزشی رایگان SEO شما

اگر می خواهید نحوه تأمین ارزش را بیاموزید ، باید درباره مخاطبان خود – و به طور خاص ، آنچه آنها دوست دارند – بیشتر بدانید.

اگر می خواهید یاد بگیرید که مخاطبان شما چه محتوایی را دوست دارند ، پس نگاهی به محتوای موجود متعلق به جایگاه ویژه خود بیندازید.

شما می توانید دو رویکرد داشته باشید.

اولین مورد این است که نگاهی به پست های وبلاگ بیندازید که در مکان شما بسیار خوب عمل کرده اند. سپس ، براساس این موضوعات ارسال وبلاگ ، فیلم های فوق العاده آموزنده ایجاد کنید.

با استفاده از ، می توانید چنین پست های وبلاگی را پیدا کنید Buzzsumo.

یا می توانید به سایر فیلم های YouTube که در مکان شما بسیار خوب عمل کرده اند نگاهی بیندازید و فیلم های بهتری ایجاد کنید که ارزش بصیرت و بینش عمیق تری را ارائه می دهند.

اگر در تیزهوشان متخصص هستید ، هنگام استفاده از فیلم های دیگر به عنوان الهام ، ایجاد فیلم های بهتر کار سختی نیست.

اگر می بینید که در حال دشواری هستید ، کافی است لحظه ای وقت بگذارید و ارزیابی کنید که چه کاری می توان برای بهبود ویدیوی دیگر انجام داد.

  • آیا چیزی را که واقعاً مهم بود نادیده گرفت؟
  • آیا ویدیو نتوانسته است به طور کامل بخشهای خاصی را توضیح دهد؟
  • آیا فیلم نتوانسته است نتایج واقعی / اطلاعات مطالعه موردی را ارائه دهد؟
  • آیا سرعت خیلی کند بود – یا خیلی سریع بود؟
  • آیا اطلاعات بیش از حد روی صفحه وجود داشت – یا کافی نبود؟
  • آیا می توان از نمودارها برای نشان دادن بهتر یک نکته استفاده کرد؟
  • آیا ممکن است از برخی داده ها استفاده شود؟

حتی ممکن است بخواهید نظرات مربوط به آن ویدیو را مرور کنید. ببینید آیا چیزی وجود دارد که مخاطب احساس کند از دست رفته است.

همچنین می توانید از موتور جستجوی YouTube برای دستیابی به ایده های محتوا استفاده کنید.

بگویید من در کار آموزش دادن به مردم “نحوه ساخت یک حوضچه” یا ساختن آن برای آنها هستم و به دنبال بازاریابی محتوا هستم.

من فقط می توانم “نحوه ساخت یک حوضچه” را در “جعبه جستجوی YouTube” تایپ کنم. سپس ایده های محتوایی به من ارائه شده است.

با پیدا کردن ایده های محتوای منحصر به فرد ، بازدیدهای بیشتری از یوتیوب دریافت کنید

همه ایده ها مرتبط نیستند ، بنابراین من ممکن است اولین گزینه را انتخاب کنم و ببینم نتیجه دیگری از “Autosuggest” ارائه می شود.

اگر من با گزینه “چگونه می توان در حیاط خانه خود یک حوضچه درست کرد” دنبال کنم ، ایده های مفیدی به من ارائه می شود.

بازدیدهای یوتیوب را افزایش دهید

اگر می خواهم ایده های ویدیویی بیشتری پیدا کنم ، می توانم آن فرآیند را با استفاده از کلمات کلیدی دیگر تکرار کنم.

همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که پس از انتخاب کلمه کلیدی “پایه” ، حروف الفبا را طی کنید.

بنابراین ، این بار ، نحوه ساخت یک حوضچه را تایپ می کنم آ

بازدیدهای یوتیوب را افزایش دهید

و همانطور که می بینید ، ایده های ویدیویی زیادی در اینجا وجود دارد که به نظر مناسب می رسند. من می توانم از این موارد برای ایجاد محتوای ویدیویی فوق العاده زیبا استفاده کنم که با جمعیت شناسی خاصی در بستر رسانه های اجتماعی طنین انداز شود.

اگر مخاطب فعلی در YouTube دارید ، در نظر داشته باشید از مخاطب خود بپرسید که دوست دارد در آینده چه چیزی را پوشش دهید.

بیشتر اوقات ، مخاطبان شما ایده هایی را در اختیار شما قرار می دهند که می توانید استفاده کنید.

نکته جالب در مورد این ایده های ویدئویی این است که با عمل به آنها می توانید مطمئن باشید که مخاطبانی برای آنها وجود دارد.

اگر با ایجاد محتوای عالی که نیازهای مردم را برآورده می کند کار خوبی انجام داده باشید ، متوجه خواهید شد که دستیابی به دیدگاه های ارگانیک راحت تر است.

به یاد داشته باشید ، یوتیوب یک سایت رسانه ای است که می خواهد تجربه کاربر را بهبود بخشد.

بهترین راهی که آنها می توانند انجام دهند ارائه مطالب بسیار خوب به مخاطبانشان است.

اگر محتوای شما عالی باشد ، به تعداد بیشتری از نظرات ، اشتراک گذاری و رتبه بندی مثبت دست پیدا می کند.

به دنبال همه اینها ، احتمال دارد که در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. هیچ حرف رسمی در این مورد وجود ندارد ، اما قطعاً بخشی از این ترکیب است.

گذشته از همه اینها، همانطور که برایان دین ذکر کرده است، YouTube برای رتبه بندی ویدئوها در موتور جستجوی YouTube لازم نیست کاملاً به بک لینک ها اعتماد کند – آنها همچنین تعداد زیادی اطلاعات دقیق کاربر برای کمک به آنها را دارند.

این داده های تجربه کاربر بدون شک برای اطلاع دادن به YouTube که باید محتوای آن را در چه رتبه ای قرار دهد بسیار قدرتمندتر است.

بنابراین ، اگر فیلم های شما تجربه کاربری بسیار خوبی داشته باشند ، احتمال اینکه در رتبه بندی نیز عملکرد بهتری داشته باشند ، وجود دارد.

برای دریافت بازدیدهای بیشتر از YouTube ، ویدیوی YouTube خود را بهینه کنید

بهینه سازی ویدیوی شما می تواند به ساخت آن کمک کند تا ویدیوی شما در زمان لازم و درجایی که باید ظاهر شود. این شامل لیست های جستجو و پیشنهادهای “ویدیوی مرتبط” است.

اگر می خواهید فیلم خود را بهینه کنید ، چهار چیز وجود دارد که باید از آنها مراقبت کنید.

  • عنوان
  • برچسب ها
  • شرح
  • بند انگشتی

بسیار دشوار است که این مسئله را بیش از حد پیچیده کنید و همه چیز را تجزیه و تحلیل کنید. سعی کنید ساده باشد.

عنوان های بهتر یوتیوب بنویسید

برای عنوان مهم است که سعی نکنید آن را مانند “کلیک بایت” درست کنید.

اگر ویدیوی خود را در اطراف یک کلمه کلیدی ایجاد کرده اید ، مطمئن شوید که عنوان شما به وضوح توضیح می دهد که ویدیوی شما کلمه کلیدی مورد نظر را پوشش می دهد.

مقاله مرتبط  آینده Ubersuggest

بنابراین ، اگر من یک ویدئو ایجاد کنم ، بر اساس کلمه کلیدی “چگونه یک کیک شکلاتی را برای مبتدی ها بپزم” ، عنوان من ممکن است باشد

طرز پخت کیک شکلاتی برای مبتدیان – پاکسازی 5 و 5 دلار صرف شده است

توجه داشته باشید: اگر می خواهید عناوین عالی بنویسید ، ممکن است بخواهید درمورد موضوع مورد علاقه مخاطبان خود را بترساند یا از آن ترسیده باشد.

در مثال بالا ، ممکن است مردم نگران باشند که پخت کیک هزینه زیادی دارد و تمیز کردن درد است. اگر در عنوان به این موضوع بپردازم ، ویدیو بسیار جذاب تر خواهد شد.

از برچسب های YouTube استفاده کنید

برای برچسب ها ، برخی از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع ویدیوی خود را ارائه دهید.

image14

سعی کنید بیش از 10-12 برچسب در این سایت رسانه ای استفاده نکنید. مخاطب هدف خود را از دست خواهید داد و داده های نتایج جستجو را رقیق خواهید کرد.

با انتخاب برچسب های مناسب ، وقتی شخصی در حال تماشای ویدیوی مرتبط است ، ویدیوی شما در قسمت “ویدیوهای پیشنهادی” نشان داده می شود.

حال ، بیایید نگاهی به توضیحات بیندازیم.

توصیف دقیق و بهینه شده YouTube ایجاد کنید

هنگام نوشتن توضیحات ، مهم است که سعی نکنید از Google “برتری” داشته باشید. موارد کلمات کلیدی را وارد نکنید و به هیچ “ترفندی” که ممکن است با آن روبرو شوید اعتماد نکنید.

در نهایت می توانید ویدیوی خود را بیش از حد بهینه کنید ، که می تواند نتیجه عکس داشته باشد.

هدف شما با توضیحات این است که به وضوح توصیف کنید ویدئو در مورد چه چیزی است و افراد در نتیجه تماشای آن یاد می گیرند.

اگر به نتایج برتر بازگشت یافته برای جستجوی ویدیوی YouTube نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که از نظر شکل ظاهری ، تغییرات گسترده ای وجود خواهد داشت.

به این دلیل که همانطور که در بالا ذکر شد ، تجربه کاربر نیز در رتبه بندی ویدیو نقش بسزایی دارد. بنابراین ، در حالی که توصیف شما مهم است ، اما در مورد “درست” کردن آن خیلی استرس نداشته باشید.

گفته شد ، اگر برای نوشتن توضیحات خود کاملاً به یک چک لیست احتیاج دارید ، یکی از مواردی که می توانید با استفاده از Brian Dean از آن استفاده کنید می توانید از آن استفاده کنید.

ویدیوی خود را برای بازدیدهای بیشتر در یوتیوب بهینه کنید

در اینجا توضیحات نمونه ای به نظر می رسد.

برای توضیحات بیشتر در یوتیوب مثال توضیحات یوتیوب

اما ، همانطور که گفتم ، فیلم های دارای رتبه برتر سبک های مختلفی دارند که برای توصیف خود استفاده می کنند. لزوماً نباید موارد بالا را دنبال کنید.

فقط کافی است داستان پشت ویدئوی خود ، آنچه در آن پوشش داده می شود و آنچه مردم در نتیجه تماشا می آموزند را ارائه دهید.

توجه داشته باشید: اگر می خواهید کاری انجام دهید که تجربه کاربر را بهبود بخشد ، “مهر تایم” را در توضیحات خود ارائه دهید تا افراد بتوانند به سرعت به بخشهای جالب یک ویدئو برسند.

بهینه سازی تصویر بند انگشتی YouTube

برای تصویر کوچک ، تعدادی روش وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. من چگونگی ایجاد تصاویر کوچک جذاب YouTube را در این پست شرح داده ام. یک عکس کوچک سفارشی بخشی از مارک تجاری پلت فرم رسانه شما می شود.

در بیشتر موارد ، می توانید موارد زیر را تجربه کنید.

  1. از تصاویر افراد در تصویر کوچک سفارشی خود استفاده کنید
  2. با توجه به موضوعی که ویدیوی شما پوشش می دهد ، تصویر کوچک خود را ویرایش کنید تا شامل متن همپوشانی شود
  3. تصویری را اضافه کنید که بخش جالبی از ویدیو را نشان می دهد – به عنوان مثال ، نتیجه نهایی “چگونه فیلم”.

وقتی برخی از موارد فوق را ترکیب کنید ، خواهید فهمید که می توانید بهترین نتیجه را بدست آورید.

در اینجا مثالی است از اینکه چگونه می توانید از یک تصویر جالب و متن مرتبط استفاده کنید.

بازدیدهای یوتیوب را بهبود ببخشید

همانطور که می بینید ، تصویر کوچک سفارشی خیلی چشمگیر نیست. این متن شامل برخی از متن ها ، مربوط به کلمه کلیدی ویدیو و تصویری از یک بخش جالب از ویدیو است.

در اینجا مثالی است استفاده از تصویر یک شخص ، با همپوشانی متن و حتی احتمالاً “نتیجه نهایی” که قرار است حاصل شود.

بازدید از یوتیوب به عنوان نمونه تصویر کوچک

شما البته می خواهید اینجا آزمایش کنید. اما ، این دو مثال و نکات ارائه شده باید کافی باشد تا به شما اطلاع دهد که چه چیزی به خوبی کار می کند.

با تبلیغات برای هدایت بازدیدهای YouTube آزمایش کنید

تبلیغات در اینجا ممکن است به نظر می رسد کمی از پلیس خارج شود. من آن را دریافت ممکن است برای انجام بازی نمای YouTube ، تمایل به پرداخت هزینه نداشته باشید.

اجرای YouTube Ads قطعاً یکی از بهترین روش ها برای ایجاد نوع دید مناسب برای فیلم های شما است.

تبلیغات YouTube به شما امکان می دهد مخاطبان ایده آل خود را هدف قرار دهید و مطمئن شوید که آنها از ویدیوی شما اطلاعات کسب می کنند.

این حدس و گمان بسیاری از کل فرایند موجود در این بستر رسانه های اجتماعی را می گیرد.

اجرای تبلیغات به شما امکان می دهد با توجه به میزان خوب ویدیوی خود ، بازخورد در زمان واقعی داشته باشید و روند کار در مورد اینکه آیا فیلم جذاب را در دست دارید یا خیر ، تسریع می کند.

اگر متوجه شدید که مردم ویدیوی شما را تا انتها مشاهده می کنند و آن را بسیار به اشتراک می گذارند ، پس می دانید که از نظر استراتژی ای که برای ایجاد واقعی فیلم استفاده می کنید ، در مسیر درست قرار دارید.

بنابراین ، از کجا شروع کنیم؟

توجه داشته باشید: من در اینجا به طور کامل توضیح داده ام ، چگونه می توانید تبلیغات YouTube ایجاد کنید.

وقتی صحبت از YouTube می شود ، اساساً دو نوع تبلیغ وجود دارد که می توانید آنها را اجرا کنید.

  1. تبلیغاتی که قبلاً یا هنگام تماشای فیلمهای YouTube از طرف مردم نشان داده می شود – «تبلیغات در جریان».
  2. تبلیغاتی که در لیست های جستجوی YouTube ظاهر می شود – تبلیغات لیست جستجو.
مقاله مرتبط  چگونه بهترین نام دامنه را برای وبلاگ خود انتخاب کنید

توصیه می کنم با هر دو آزمایش کنید.

با استفاده از جستجوی YouTube ، فیلم هایی را که مربوط به موضوع خاص ویدیوی شما هستند در جایگاه خود پیدا کنید و URL های آنها را یادداشت کنید.

سپس ، با استفاده از گزینه قرارگیری ، آن فیلم ها را هدف قرار دهید.

بنابراین ، بگذارید بگوییم که من در حال شروع مشاغلی بودم که به مردم یاد می داد “چگونه پخت” و من فقط یک ویدیو ایجاد کردم که بر اساس “نحوه پخت کیک” است.

من به YouTube سر می زنم و “نحوه پخت کیک” را تایپ می کنم.

image03

سپس URL های این فیلم ها را در یک یادداشت می کنم سند Google.

من در هنگام تنظیم هدف گذاری برای تبلیغات خود ، این URL ها را وارد می کنم.

البته ، “درآمد زایی” در همه لیست فیلم ها فعال نشده است ، به این معنی که شما قادر به نمایش تبلیغات در همه آنها نیستید.

اما ، اگر با لیستی از 10-15 فیلم شروع می کنید ، باید تحویل خوبی برای مخاطبان هدف خود داشته باشید.

اگر می خواهید در لیست های جستجوی YouTube هدف قرار دهید ، بدیهی است که برای هدف قرار دادن به برخی از کلمات کلیدی نیاز دارید.

برای یافتن کلمات کلیدی مرتبط ، از کادر جستجوی YouTube استفاده کنید.

یک کلمه کلیدی وارد کنید که توضیح دهد چه چیزی است شما کاورهای ویدئویی. سپس ، سایر کلمات کلیدی مرتبط را که توسط “پیشنهاد خودکار” ارائه شده است یادداشت کنید.

همانطور که در زیر می بینید ، اگر من “نحوه پخت کیک” را وارد کنم ، کلمات کلیدی مرتبط با ارزش هدف قرار می گیرند.

من مواردی را که به طور بالقوه ارزش من را دارند برجسته کردم.

کلیدهای خوب یوتیوب برای بازدید بیشتر از یوتیوب

توجه داشته باشید: فرضیه این است که من به مردم یاد می دهم که چگونه یک کیک ساده بپزند. به همین دلیل است که من آن کلمات کلیدی تا حدودی اساسی را انتخاب کرده ام.

اگر می خواهم کلمات کلیدی مرتبط تری نیز هدف قرار بگیرند ، فقط یکی از کلمات کلیدی ایده آل را انتخاب می کنم و سپس “فاصله” را فشار می دهم.

کلیدهای بیشتری را برای بازدیدهای بیشتر در YouTube پیدا کنید

و حتی کلمات کلیدی بیشتری برای هدف قرار دادن به من ارائه شده است.

همانطور که در بالا اشاره کردم ، شما همچنین می توانید از طریق حروف الفبا دوچرخه سواری کنید تا سایر کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کنید.

سپس ، فقط لازم است هنگام تنظیم هدف تبلیغات خود ، این کلمات کلیدی را در Google Doc یادداشت کرده و وارد کنم.

ویدیوی YouTube خود را در همه جا تبلیغ کنید

اینکه شما یک ویدیوی YouTube ایجاد کرده اید به این معنی نیست که اکنون فقط می توانید در YouTube تبلیغ کنید.

پیوندهایی برای محتوای YouTube خود به سایر دارایی های دیجیتال خود ، از جمله لیست ایمیل یا صفحه فیس بوک خود و سایر سایت های رسانه های اجتماعی ارسال کنید.

اگر از برخی افراد تأثیرگذار می دانید که ممکن است ویدیوی شما برای شما مفید باشد ، حتی ممکن است بخواهید از طریق ایمیل به آنها اطلاع دهید که چیزی ایجاد کرده اید که ممکن است از آن لذت ببرند.

ارسال پیوند یا قطعه در خود را در نظر بگیرید استوری های اینستاگرام.

نترسید به جهانیان بفهمانید که چیز جدیدی برای ارائه دارید.

با ایجاد یک پایگاه مشترک ، بازدیدهای YouTube را افزایش دهید

https://www.youtube.com/watch؟v=9wR8IK-fSTM

شما همچنین می خواهید برای ایجاد یک پایگاه مشترک برای دریافت بازدیدهای بیشتر YouTube از محتوای آینده متمرکز شوید.

اگر بتوانید مشترکان را دریافت کنید ، به محض ارسال ویدیوهای شما به طور خودکار تعداد زیادی بازدید مشاهده می شود. اگر این بازدیدها نشان دهنده یک تجربه کاربری خوب باشد ، ممکن است ویدیوی شما در رتبه بندی نیز کار بهتری انجام دهد.

در اینجا ، من چگونگی دریافت مشترکان YouTube بیشتر را توضیح داده ام.

جدا از ایجاد محتوای خوب ، برای بدست آوردن مشترکان بیشتر ، می توانید مراحل اساسی را انجام دهید.

در ابتدای و انتهای ویدیوی خود ذکر کنید که مشترک شدن کمک می کند تا ویدیو برای افراد بیشتری در شبکه اجتماعی شما پخش شود.

با گفتن واقعی آن ، مردم تمایل بیشتری به اقدام دارند.

همچنین می توانید برای ایجاد محتوای مداوم تلاش کنید.

ایجاد فیلم های بیشتر اطمینان حاصل می کند که روش های بیشتری برای یافتن محتوای شما وجود دارد. البته این می تواند به بهبود تعداد مشترکان شما کمک کند.

همچنین به دیگران دلیلی برای مشترک شدن می دهد ، زیرا آنها می خواهند هنگام انتشار مطالب جدید بدانند.

توجه داشته باشید: اگر می توانید ایجاد کنیدمحتوای همیشه سبز، ‘سپس محتوایی که ایجاد می کنید برای مدت طولانی سود سهام پرداخت می کند ، زیرا در آینده همچنان برای افراد مرتبط خواهد بود.

این بدان معنی است که ویدیو مدتها پس از ایجاد مشترکین ، مشترکان را به رانندگی خواهد انداخت.

نتیجه

برای بسیاری ، به دست آوردن بازدید بیشتر از YouTube پیچیده و مبهم به نظر می رسد.

امیدوارم اکنون شما درک بهتری از نحوه جذب بینندگان بیشتر به ویدیوهای خود داشته باشید.

خیابان های زیادی وجود دارد که می توانید پایین بروید. مهمترین مرحله ایجاد محتوای با کیفیت خوب در مورد موضوعات مهم برای بینندگان شما است.

اگر بتوانید از عهده آن مراقبت کنید ، هر کاری که برای به دست آوردن بازدیدهای بیشتر در YouTube انجام می دهید بسیار موثرتر خواهد بود.

آیا هنگام تولید بیشتر بازدیدهای YouTube نکاتی دارید؟ آنچه برای شما مفید است را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.