آموزش سئو

چگونه می توان بازاریابی خود را در طول Coronavirus (COVID-19) تطبیق داد

آوریل 7, 2020

اکنون تقریباً یک ماه می گذرد که Coronavirus شروع به چرخیدن زندگی ما به صورت وارونه کرد.

از داشتن تمرین مسافت اجتماعی و عادت کردن به زندگی بدون خارج از منزل ، شستن مداوم دستان ما و ماسک پوشیدن و دیدن عزیزان و دوستان بیمار شدن ، کورون ویروس چیزی است که هیچ کس از ما انتظار آن را نداشت.

حتی مشاغل ما رنج می برند. فقط به آمار بازاریابی Coronavirus که چند هفته پیش با آنها به اشتراک گذاشتم ، نگاه کنید. نتایج ویرانگر است.

به همین دلیل است که من برای کمک به مشاغل کوچک ، تصمیم گرفتم Ubersuggest را تغییر داده و آن را آزادتر کنم.

از آن زمان تغییرات زیادی تغییر کرده است و فرصتهای جدیدی وجود دارد که در مورد فعالیت های بازاریابی و بازاریابی آنلاین شما به وجود می آید.

فرصت شماره 1: به دیگران خودخواهانه کمک کنید

آژانس تبلیغاتی من هزاران مشتری در سراسر جهان دارد. ما یک تن از دست دادیم ، اما هنوز کافی است تا روند وقایع را ببینیم.

وقتی دیدم مشاغل شروع به از دست دادن پول زیادی دارند ، تصمیم گرفتم بیشتر ویژگی های حق بیمه Ubersuggest را به صورت رایگان ارائه دهم. این بدان معنی است که حتی یک بار شکسته شدن من طول می کشد ، اما این چیزی نیست که الان نگران آن باشم.

به تصویر زیر نگاه کنید … چیز جالبی خواهید دید.

نمودار تقسیم می کند که تعداد زیادی از ثبت نام های آزمایشی آزمایشی Ubersuggest در طی یک ماه گذشته دریافت کرده است.

در نظر داشته باشید ، مشتریان جدید به معنای محاکمه رایگان هستند … بخش بزرگی از کاربران آزمایشی رایگان به مشتریان پرداخت کننده تبدیل نمی شوند ، اما با این وجود ، هرچه تعداد کارآزمایی ها بیشتر به صورت تئوری انجام شود ، در نهایت مشتری های بیشتری با درآمد بیشتری دریافت خواهید کرد.

همانطور که مشاهده می کنید نمودار در حال کاهش است. به این دلیل است که من بیشتر ویژگی های پرداخت شده Ubersuggest را باز کردم و آنها را رایگان کردم.

جالب است که شما (و سایر اعضای جامعه) به من کمک کردند.

لحظه ای که درمورد ویژگی های بیشتر در مورد وبلاگ نویسی کردم
رایگان ، بسیاری از شما تصمیم به خرید اشتراک پولی گرفتید.

من از جامعه بازاریابی ده ها ایمیل دریافت کردم که از من تشکر کردند و به من اطلاع دادند که آنها از هر کاری که انجام می دادم قدردانی می کنند و آنها برای کمک به من طرحی با هزینه خریداری کردند.

اکنون اعطا می شود ، به طور کلی ثبت نام ها کم می شوند ، اما این اتفاق می افتد هنگامی که تصمیم می گیرید به صورت رایگان پول بیشتری بدهید. من این کار را نکردم زیرا من سعی می کنم از Coronavirus استفاده کنم یا به نظر می رسد خوب است ، در عوض ، من فقط سعی می کنم به مردم کمک کنم همانطور که من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که در زمان نیاز خود به من کمک کرده است.

مقاله مرتبط  7 بهترین افزونه نظرسنجی وردپرس برای وبلاگ شما (2020)

اما جالب اینجاست … ترافیک من بالا رفته است
لحظه ای که در Ubersuggest
به همه گفتم که به صورت رایگان هدیه می کنم.

من تنها کسی نیستم که این را تجربه کردم.

اریک سیو تصمیم گرفت دوره ای را اختصاص دهد که به مردم می آموزد که چگونه یک آژانس بازاریابی را به صورت رایگان شروع کنند (او معمولاً 1،497 دلار هزینه دارد) و کمی بیش از 250 نفر اریک را به پیشنهاد وی پیشنهاد کردند.

این امر باعث شده است که اریک طرفداران رسانه های اجتماعی بیشتری کسب کند و این باعث می شود
به او فرصتی داد که در مورد محصول / خدمات خود ، یک وبینار انجام دهد
مخاطبان 50،000 نفر.

مشابه من ، اریک برای به دست آوردن تلاش نمی کرد که این کار را انجام دهد
هر چیزی ، او فقط در تلاش است تا به مردم کمک کند.

من همچنین در فضای بهداشتی شخصی را می شناسم که کاری مشابه و یک نفر را در فضای اشتغال انجام داده است.

همه آنها فواید غیرمستقیم کمک به افراد بیرون را می دیدند.

در تمام مواردی که من دیده ام ، نتیجه ترافیک بیشتر است.

با وب سایت و تجارت خود ، آنچه را که می توانید به صورت رایگان هدیه دهید ، در نظر بگیرید. از کاری که می توانید برای کمک به افراد خارج انجام دهید ، به ویژه در این زمان دشوار قدردانی می شود. همچنین خواهید فهمید که بازدید کنندگان بیشتری را به سمت شما سوق می دهد ، این یک فایده غیرمستقیم است.

فرصت شماره 2: تبلیغات پرداخت شده بسیار ارزان هستند

آخرین روندی که مشاهده می کنیم این است که تبلیغات پولی ارزان تر می شوند.

منطقی است زیرا راهی که این شبکه های تبلیغاتی بزرگ درآمد کسب می کنند از طریق یک سیستم حراج است. آنها نیاز به مشاغل کوچک دارند تا هزینه هر کلیک (CPC) را برای تبلیغات بالا ببرند تا شرکت های بزرگ میلیارد دلاری مجبور شوند برای تبلیغات بیشتر هزینه کنند.

اگر تبلیغات بسیاری از مشاغل کوچک ندارید (مانند الان که ما تجربه می کنیم) رقابت برای موجودی زیاد نیست ، بنابراین هزینه هر کلیک کاهش می یابد.

اما این ویروس باعث شده است که ما وقت بیشتری را به صورت آنلاین بگذرانیم ، به حدی که شرکت هایی مانند Netflix مجبور شده اند کیفیت جریان خود را برای کمک به کاهش دهند.

به عبارت دیگر ، ترافیک در وب رو به افزایش است و کمتر تبلیغ کننده وجود دارد. این بدان معنی است که تبلیغات ارزان تر است.

اکنون نیز شاهد کاهش نرخ تبدیل به طور خاص هستیم
صنایع ، اما هیچ کجا با همان نرخ CPC ها نزدیک نیست.

هنگامی که ما به طور متوسط ​​در هر صنعت و در سطح جهان چیزهایی را متوسط ​​می کنیم ، می بینیم که تبلیغات پرداخت شده نسبت به قبل از برخورد Coronavirus ، ROI بسیار بالاتری تولید می کند. فقط به نمودار زیر نگاه کنید.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار گپ زنده از سال 2020

به طور کلی مشتری های ما دیده اند که ROI آنها از 31٪ به 53٪ برود. این افزایش 71٪ در ROI است.

اگر هنوز تبلیغات پولی را امتحان نکرده اید ، باید آن را در نظر بگیرید. اگر این کار را انجام دادید ، بیشتر از آنچه در سالها وجود دارد موجودی بیشتری را افزایش دهید.

فرصت شماره 3: تبدیل ها کاهش یافته است ، اما وجود دارد
راه حل

برای بسیاری از صنایع نرخ تبدیل کاهش یافته است. در اینجا
عکس سریع از آنچه که درست بعد از اولین هفته بزرگ در آن به نظر می رسید
ایالات متحده.

از آن زمان ، اوضاع تغییر کرده است. برای برخی از صنایع بهتر شده است ، اما برای برخی دیگر مانند مسافرت ، هنوز وحشتناک است و مدتی خواهد بود. شرکت هواپیمایی دلتا در حال حاضر 60 میلیون دلار در روز می سوزاند.

اما ما راه حلی پیدا کردیم که به طور متوسط ​​12 درصد نرخ تبدیل را افزایش داده است.

اگر فروشگاهی هستید که چیزی را به صورت آنلاین می فروشید ، برنامه های پرداخت را از طریق خدماتی مانند Affirm در نظر بگیرید.

برنامه های پرداخت هزینه مالی مشتریان را کاهش می دهد
در کوتاه مدت روبرو خواهیم شد

و لازم نیست یک شرکت تجارت الکترونیکی باشید که بتواند از برنامه های پرداخت استفاده کند. اگر در حال فروش خدمات مشاوره ای هستید ، می توانید در مدت زمان یک سال پول بپذیرید.

اگر در حال فروش کتاب های الکترونیکی یا دوره های دیجیتال هستید ، می توانید
برنامه اقساطی ماهانه داشته باشید

هنگامی که من محصولات دیجیتالی را در NeilPatel.com فروختم ، دریافتم که تقریباً 19٪ از مردم برای برنامه پرداخت من تصمیم گرفتند.

این یک روش آسان برای افزایش نرخ تبدیل شما است ، به خصوص در زمانی که بسیاری از افراد به دنبال کاهش هزینه های نقدی خود در کوتاه مدت هستند.

فرصت شماره 4: آموزش مبتنی بر آموزش را ارائه دهید

اگر به دنبال فرصت خوبی هستید ، فروش را در نظر بگیرید
دوره های آموزشی مبتنی بر مخاطبان شما.

با بیکاری
اعداد به اوج تمام وقت می رسد
، تعداد بیشتری از مردم به دنبال چیزهای جدید هستند
فرصت ها.

بسیاری از این فرصت ها در زمینه هایی مانند فناوری پیشرفته است
که همه در آن تجربه ندارند.

و البته بازگشت به مدرسه می تواند گران باشد و وقت گیر است. بعلاوه ، بیایید با آن روبرو باشیم … احتمالاً می توانید دانش کاربردی بیشتری را در YouTube یاد بگیرید تا اینکه در یک کلاس کالج 4 سال در یک کلاس کالج بنشینید (حداقل برای اکثر حرفه ها).

بنابراین ، افراد برای یادگیری به کجا می روند؟ هرگونه آموزش آنلاین
وب سایت ارائه دوره های بسیار خاص ، مشاوره و طاقچه.

این که آیا Udemy باشد یا دوره های شخصی خود را بفروشید ، مردم به دنبال کمک هستند.

اگر نمی دانید چگونه دوره های آنلاین را به صورت انبوه بفروشید ، این کار را دنبال کنید. من قدم به قدم آن را تجزیه می کنم و حتی الگوهای لازم برای موفقیت را در اختیار شما قرار می دهم. این همان مواردی است که من در ماه به بیش از 381،722 دلار در فروش می رسیدم.

مقاله مرتبط  9 مرحله برای ایجاد صفحه فرود که ذهن شما را می خواند

فرصت شماره 5: تنوع جغرافیایی

COVID-19 یک مسئله جهانی است. اما برخی از آنها را تحت تأثیر قرار می دهد
کشورها از دیگران بدتر هستند.

به عنوان مثال ، کره جنوبی در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر ، شانس بهتری در کنترل شیوع ویروس داشته است.

و کشورهایی مانند ایالات متحده و ایتالیا منفجر شده اند
در موارد روزانه

با بیش از 84000 مورد جدید در روز و به سرعت در حال رشد ، شیوع ویروس یا کند شدن ویروس می تواند ترافیک شما را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

به همین دلیل ، باید متنوع سازی را در نظر بگیرید
مناطقی که ترافیک خود را از آنها دریافت می کنید.

از طریق سئو بین المللی ، می توانید به سرعت ترافیک بیشتری کسب کنید و به اقتصاد یک کشور وابستگی کمتری داشته باشید.

به عنوان مثال ، در اینجا ترافیک من برای ترافیک سئو من در اینجا است
ایالات متحده در طی چند ماه گذشته.

ترافیک ایالات متحده به آرامی شروع به بالا رفتن از عقب می کند. هنوز به جایی نرسیده ام که در تمام اوج های تمام مدت من بوده است ، اما به همان اندازه کم نیست که وقتی Coronavirus برای اولین بار به ایالات متحده رسید.

از طرف تلنگر ، ترافیک ما در برزیل از پشت بام عبور کرده است.

ما استراتژی خود را تغییر نداده ایم ، این مربوط به الگوریتم نیست … ما بیش از حد معمول محتوای تولید نکرده ایم … ما فقط شاهد افزایش بوده ایم.

ما همچنین شاهد افزایش خوبی در هند هستیم.

با ترجمه مطالب خود برای سایر مناطق و بهره برداری از سئو بین المللی ، می توانید به سرعت ترافیک خود را رشد دهید.

مطمئناً ، شروع به دیدن نتایج در ایالات متحده ممکن است 6 ماه تا یک سال طول بکشد ، اما در مورد مناطقی مانند برزیل جایی که رقابت چندانی ندارد ، اینگونه نیست.

اگر می خواهید به نتایج مشابه من برسید ، استراتژی جهانی سئوی من را دنبال کنید.
این خوب کار می کند … فقط به تصاویر بالا نگاه کنید.

نتیجه

متاسفانه ، چند ماه آینده بدتر می شود. روزانه
تعداد قربانیان جدید Coronavirus رو به افزایش است.

از نظر شخصی ، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که در داخل خانه بمانید و مسافت اجتماعی را تمرین کنید.

اما از منظر بازاریابی ، شغلی و شغلی می توانید تغییر ایجاد کنید.

اکنون باید زمان بیشتری داشته باشید (متاسفانه) ، بنابراین از آن برای استفاده خود استفاده کنید
مزیت – فایده – سود – منفعت. تلاش کنید تا رشد کنید ، به این ترتیب از آن خارج خواهید شد
Coronavirus قوی تر.

بنابراین ابتدا کدام یک از فرصتهای فوق را اجرا می کنید؟

پاسخی بگذارید