آموزش سئو

چگونه من 18.800 بازدید کننده از Google بدون SEO یا تبلیغات تولید می کنم

آوریل 11, 2020

اگر می خواهید از گوگل ترافیک دریافت کنید ، چگونه می توانید در این زمینه فعالیت کنید؟

احتمال اینکه شما قصد دارید SEO را افزایش دهید یا هزینه تبلیغات را بپردازید.

اما اگر راه دیگری برای جابجایی از گوگل وجود داشته باشد چه می شود؟ راهی که طول نمی کشد تا سئو و هزینه های تبلیغاتی مانند تبلیغات پرداخت نمی کردند. و نه ، من در مورد Google News صحبت نمی کنم … در واقع راهی آسانتر وجود دارد.

آنقدر مؤثر است که در 3 ماه گذشته 18،800 بازدید کننده را به سایت من کشاند. فقط به تصویر بالا نگاه کنید.

بنابراین ، آن چیست؟

Google Discover

آیا می دانید که گوگل برای شما فید دارد.

گوگل کشف شده است.

اگر عمدتا از Google در لپ تاپ یا کامپیوتر دسک تاپ خود استفاده می کنید ، احتمالاً آن را ندیده اید. اما اگر برنامه موبایل Google یا برنامه تلفن همراه Chrome را دارید ، احتمالاً قبلاً آن را دیده اید.

آنچه در iPhone به نظر می رسد:

این نسخه Google از یک فید اجتماعی است.

در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است… نتایج Google Discover که در زیر کادر جستجو در برنامه تلفن همراه Google و برنامه تلفن همراه Chrome ظاهر شده است ، خلاصه ای از صفحات وب را به عنوان کارت نشان می دهد. این کارت ها لیستی از پیمایش فهرست ها هستند ، تقریباً مانند یک فید اجتماعی ، که می توانید در دستگاه های تلفن همراه خود فهرست کنید.

ضربه زدن به یکی از این کارتها از خانه جستجوی Google ، مستقیماً به صفحه ای که فقط روی آن کلیک کرده اید ، ارسال می شود.

و اگر سؤال می کنید که چرا داستانهای خاصی را مشاهده می کنید که ممکن است دیگران نباشند ، به این دلیل است که این توصیه ها مبتنی بر سابقه جستجو ، تعامل با محصولات Google است ، و اینکه چه کسی را انتخاب می کنید که مستقیماً از طریق Google کشف کنید.

اما در اینجا جالب است …

Google Discover در همه جا است ، شما فقط آن را نمی دانید

نتایج برای برخی از موضوعات همچنین در نتایج موتور جستجو با برچسب “یافته های جالب” ظاهر می شود.

اگر روی یکی از این داستانها کلیک کنید ، مستقیماً به آن صفحه وب می رود ، یا اگر برای دیدن “داستانهای بیشتر” در پایین کارت جالب جالب یافتن کلیک کنید ، شما را به یک کاربر جدید Google کشف می کند. رابط کاربری که می توانید آن مبحث را دنبال کنید ، موضوعات مرتبط را دنبال کنید و لیست های مرتبط با اکتشاف را کشف کنید.

اکنون اگر تلفن Pixel دارید ، چیزهای زیادی را کشف کرده اید ، اما دوباره متوجه نشده اید.

با کشیدن درست در صفحه اصلی تلفن Pixel ، دقیقاً مانند تصویر فوق ، یک خوراک قابل تنظیم و شخصی سازی شده دریافت می کنید.

مقاله مرتبط  وبلاگ چیست؟ (و چرا باید یکی را در سال 2020 شروع کنید)

حال ممکن است شما سؤال کنید که چگونه این فقط متفاوت از استفاده از Google News متفاوت است؟ از آنجا که آنها دارای یک بخش داستان برتر هستند که نوعی خوراک است ، درست است؟

بر خلاف داستانهای برتر ، Discover رتبه بندی را به تازگی منتشر شده محدود نمی کند.

اگر Google فکر می کند یک کاربر محتوای اولیه را جالب می داند ، ممکن است Discover آن را نشان دهد. همچنین از ویدیوها ، نمرات ورزشی ، به روزرسانی های سرگرمی مانند یک فیلم ، قیمت سهام ، اطلاعات رویدادها برای مواردی مانند جشنواره موسیقی و موارد دیگر استفاده کنید.

Google موقعیت مکانی کشف را به عنوان یک مرکز محتوا برای همه علاقه های شما درست مانند فیس بوک درمورد خوراک خود قرار می دهد.

به عبارت دیگر ، این نسخه Google از فید Facebook شما است.

مشابه دنبال کردن هشتگ در اینستاگرام ، می توانید موضوع مورد علاقه Discover را دنبال کنید. همچنین ، مشابه صفحه کاوش اینستاگرام ، لازم نیست برای به دست آوردن محتوایی که دوست دارید ، از هر چیزی پیروی کنید. Discover قصد دارد محتوای شما را که قبلاً به آنها علاقه مند هستید به شما نشان دهد شما حتی می دانم که شما آن را می خواهید.

نکته اصلی “قبل از اطلاع از آن است.” درست مثل اینکه فیس بوک و اینستاگرام همین کار را انجام می دهند.

بنابراین ، چرا باید به Google Discover اهمیت دهید؟

زیرا می تواند یک ترافیک برای شما ایجاد کند.

فقط یکی از مشتریان آژانس تبلیغاتی من را بررسی کنید ، نیل پاتل دیجیتال. به ترافیک Discover آنها نگاه کنید.

آنها در 28 روز گذشته 3.64 میلیون برداشت و 79،000 کلیک به سایت خود ایجاد کردند.

این یک ترافیک است. علاوه بر این ، همه این برداشت ها با برندسازی کمک می کند.

اکنون ممکن است به مارک تجاری اهمیتی ندهید اما هرچه مارک تجاری شما بزرگتر باشد ، رتبه بندی در گوگل آسان تر است. حجم جستجوی نام تجاری با لینکها یا پیوندها با اختیار دامنه ارتباط دارد.

و به عنوان مدیرعامل سابق گوگل اظهار داشت:

مارک ها راه حل هستند ، نه مشکل. مارک ها چطور می توانید cesspool را مرتب کنید.

بنابراین ، تمام آن تصوراتی که می توانید از Discover ایجاد کنید بسیار عالی هستند زیرا به شما کمک می کنند تا مارک شما در آنجا قرار بگیرد. این امر به مفهومی بنام Rule 7 کمک می کند ، که در آن وقتی شخصی 7 بار با نام تجاری شما را می بیند یا در تعامل است ، به احتمال زیاد می توانند مشتری وفادار شوند.

این همچنین می تواند به روزرسانی های الگوریتم E-A-T Google کمک کند. اگر می خواهید مهارت و اعتبار خود را به عنوان نویسنده تقویت کنید ، بهترین راه است. کشف یک روش ساده برای کمک به شما برای رسیدن به آنجاست.

مقاله مرتبط  چگونه یک بلاگ غذا را در سال 2020 راه اندازی کنیم (و درآمد کسب کنید)

بنابراین ، چگونه می توانید از Discover بیشتر رفت و آمد داشته باشید؟

چگونه می توان برای Google Discover بهینه سازی کرد

خوشبختانه ، به اندازه سئو پیچیده نیست و نتایج خیلی سریعتر اتفاق می افتد. هنوز فوری نیست ، اما با گذشت زمان باید شاهد افزایش میزان ترافیک Discover خود باشید.

در اینجا 4 نکته ساده وجود دارد که به شما کمک می کنند:

  1. حتما از تصاویر با کیفیت استفاده کنید. تصاویر با هر نتیجه کشف ظاهر می شوند ، بنابراین تصاویر مرتبط و با کیفیت بالا که محتوای شما را همراهی می کنند دارای اهمیت هستند. و دقیقاً مانند عناوین و عناوین خود ، سعی کنید تصاویری را انتخاب کنید که احتمالاً باعث ایجاد کلیک می شوند. تصاویری که تکان دهنده هستند یا کنجکاوی را برانگیز می کنند ، این ترفند را انجام می دهند.
  2. محتوا پادشاه است ، اما اگر در مورد موارد صحیحی ننویسید ، نشان داده نمی شوید. بررسی کنید که موضوعات Google به دنبال موارد زیر در داخل Discover است تا ببینید آیا این موضوعات با وب سایت شما مطابقت دارد یا خیر. اگر این کار را انجام داد ، از مباحث پیشنهادی آنها به عنوان راهنمایی برای علاقه مندان استفاده کنید و مطالب مشابه را بنویسید. البته ، شما نمی خواهید دیگران را کپی کنید ، می خواهید از بالاتر و بالاتر فراتر بروید تا بتوانید رقابت خود را یک بار کنید. از برایان دین استفاده کنید تکنیک آسمان خراش برای انجام این.
  3. امیدوارم وقتی محتوای وب سایت خود را ایجاد می کنید ، قبلاً مدتی است که به فکر حداکثر رساندن محتوای خود باشید. منظورم از این چیست؟ به حداکثر رساندن محتوای خود یعنی فکر کردن درباره وب سایت خود به عنوان API برای محتوای خود. بنابراین ، بله ، محتوای شما در سایت شما زندگی می کند ، اما امیدوارم ، شما این موضوع را در نظر داشته باشید که چگونه می تواند در مناطق دیگر ارسال یا تبلیغ شود ، بنابراین می توانید بک لینک ها را ایمن کرده و تعامل اجتماعی را از طریق سایر کانالهای مرتبط جلب کنید. برای این کار باید به موضوعاتی با اشتراک پذیری ، موضوعاتی که دارای گرایش هستند ، موضوعات با علاقه رو به رشد و همچنین تمرکز روی اعمال نفوذ کلیکها و عناوین و عناوین جذاب توجه کنید. به یاد داشته باشید که Google Discover مانند یک فید اجتماعی است. اگر فقط در سایت خود تلاش می کنید تا محتوای شما برای شما سخت کار کند ، به اندازه کافی از آن نتیجه نمی گیرید.
  4. کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید. کلمات کلیدی که دارای ترافیک جستجو زیادی هستند ، بیشترین ترافیک Google Discover را به دست می آورند. بنابراین ، تا زمانی که لیست کلمات کلیدی ندارید ، برای نوشتن خود شروع به نوشتن نکنید. با کمک Ubersuggest ، می توانید میانگین تعداد جستجوهای ماهانه برای کلمات کلیدی مورد نظر خود را مرور کنید ، در ضمن از کشف تغییرات دم بلند نیز می توانید به رانندگی اضافی ترافیک کمک کنید.
مقاله مرتبط  17 بهترین مضمون وردپرس برای وبلاگ ها در سال 2020

هنگامی که یک تلاش آگاهانه برای دنبال کردن ترافیک Discover انجام می دهید ، زمان آن رسیده است که نحوه انجام کار را اندازه گیری کنید.

تحلیل ترافیک شما

شانس وجود دارد ، شما از Google Analytics استفاده می کنید. اما برای اینکه بفهمید چطور عملکرد خوبی در Discover انجام می دهید ، استفاده از کنسول جستجوی Google ساده تر است.

به کنسول جستجو بروید و وارد شوید.

اکنون ، در سمت چپ ، یک منوی ناوبری را مشاهده خواهید کرد.

می خواهم روی “کشف” کلیک کنید. (اگر حداقل به آستانه حداقل در آستانه کشف ترافیک رسیدید ، این گزینه را مشاهده خواهید کرد)

اکنون گزارشی را مشاهده خواهید کرد که به نظر می رسد مانند این.

در مقایسه با تصویری که قبلاً به نمایش گذاشتم ، تقریباً هیچ ترافیکی Discover پیدا نمی کنم.

چرا ممکن است بپرسید؟

آیا با نمودار من متوجه یک روند می شوید؟ خوب ، من تمایل دارم که هر سه شنبه مطالب را منتشر کنم و آن روزی است که می توانم Traffic Discover را کشف کنم.

مشابه هر شبکه اجتماعی دیگر (و برخلاف سئو سنتی) ، هنگام ارسال محتوای جدید ، شما به طور عمده ترافیک را مشاهده می کنید. این یک ترافیک طولانی مدت نیست که به طور مداوم باشد ، درعوض ، شما می توانید پشت سر هم ترافیک سریع داشته باشید.

من فقط هفته ای یکبار بلاگ می کنم ، اما اگر روزانه چندین قطعه از مطالب را بنویسم ، کشف ترافیک من به سرعت افزایش می یابد.

نتیجه

خواه طرفدار کشف یا خیر باشید ، مهم نیست. به عنوان یک بازاریاب ، باید به عنوان کانال دیگری به آن نگاه کنید.

داده ها قبلاً نشان داده اند که محبوب است و تا زمانی که گوگل به آن فشار می آورد ، مردم از آن استفاده می کنند.

پس چرا آن را به نفع خود نمی کنید و از آن برای رانندگی ترافیک و فروش برای سایت خود استفاده می کنید؟

بعلاوه ، هرگز نباید از تنها یک کانال به ترافیک اعتماد کنید زیرا لحظه ای که تغییر الگوریتم اتفاق می افتد ، می تواند ترافیک شما را خراب کند. به همین دلیل شما نیاز به یک رویکرد omnichannel دارید و از کانالهای مربوطه در آنجا استفاده می کنید.

نظر شما در مورد کشف چیست؟ آیا از تلفن استفاده می کنید؟ آیا در مورد اعمال نفوذ آن برای ترافیک سایت خود فکر کرده اید؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *