آموزش سئو

چگونه مشترکان YouTube خود را دو برابر کنیم (بدون خرید آنها)

نوامبر 11, 2020

هر دقیقه، 500 ساعت فیلم ها در YouTube بارگذاری می شوند. با این رقابت زیاد ، ممکن است خودتان را حساب کرده باشید و بپذیرید که به دست آوردن کافی مشترک Youtube ارزش تلاش را ندارد.

اما اگر شما یک اشتباه در شبکه های اجتماعی؟ اگر بتوانید سر و صدا را از بین ببرید و در YouTube محبوب شوید ، چه می کنید؟

یکی از بهترین روش های سنجش میزان محبوبیت در YouTube بررسی تعداد مشترکان است.

هرچه تعداد مشترکان شما بیشتر باشد ، می توانید به طور مداوم تعداد بازدیدهای بالای ویدیوهای خود را بدست آورید.

https://www.youtube.com/watch؟v=9wR8IK-fSTM

هرکسی که در حال بارگذاری ویدئو در YouTube است ، استراتژی ارائه نکرده است که به آنها امکان افزایش شماره مشترکان را بدهد ، که این امر برخی را به سمت خرید مشترکان YouTube سوق می دهد – این یک اشتباه بزرگ است.

هنگام خرید مشترکان YouTube ، بسیاری از این حساب ها جعلی هستند. حتی اگر آنها افراد واقعی باشند ، بعید است که با محتوای شما درگیر شوند و در واقع آنچه را که شما ارائه می دهید خریداری کنند.

به طور خلاصه ، خرید مشترکان YouTube اتلاف وقت است.

در عوض ، برای ایجاد یک استراتژی برای افزایش شماره مشترکان تلاش کنید – سپس می توانید به جمع شرکتهایی بپیوندید که موفقیت چشمگیری در YouTube دارند و مشترکان رایگان YouTube را بدست آورید.

در این پست ، ما خواهیم دید که چگونه می توانید تعداد مشترکان YouTube خود را افزایش دهید. ما انواع استراتژی های بازاریابی رسانه ای را تجزیه و تحلیل کرده و نحوه اجرای آنها را به شما نشان خواهیم داد.

در پایان ، شما باید درک خوبی از نحوه ایجاد استراتژی داشته باشید که به شما امکان می دهد از YouTube برای رونق کار خود استفاده کنید.

برای بدست آوردن مشترکان YouTube به کانال خود یک موضوع بدهید

قبل از انجام هر کاری ، باید یک موضوع به کانال خود بدهید.

اگر به بسیاری از کانالهای برتر YouTube نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که بسیاری از آنها به یک موضوع می چسبند.

نگاهی به درک هالپرنبه عنوان مثال کانال

بیشتر مشترکین یوتیوب را دریافت کنید مثال

توجه داشته باشید که بسیاری از فیلمهای YouTube که وی ایجاد می کند در موضوعات مرتبط با تجارت و موفقیت است.

داشتن یک زمینه ایجاد محتوای سازگار با YouTube را آسان تر می کند.

علاوه بر این ، می توانید کانال خود را به مکانی برای رفتن به محتوای خاص تبدیل کنید. این هدف یک بستر رسانه اجتماعی است.

اگر کانال شما طیف خاصی را جلب کند ، بنابراین افرادی که به شدت به آن مکان اهمیت می دهند ، می خواهند مشترک شوند.

به عنوان مثال ، تصور کنید فیلم های شما کاملاً مربوط به بازاریابی در فیس بوک است و هدف شما کمک به صاحبان مشاغل است.

اگر یک مالک مشاغل که می خواهد درباره مشترک شدن در بازاریابی فیس بوک در کانال YouTube شما مشترک باشد ، هر زمان که محتوا ارسال می کنید ، به روزرسانی می شود.

این امر به آنها کمک می کند بدون اینکه کار زیادی انجام دهند ، جلوتر از منحنی قرار بگیرند.

اگر در تلاش برای تهیه موضوعی برای کانال خود هستید ، به مشکلاتی که کسب و کار شما حل می کند و اینکه این مشکلات را برای چه کسی حل می کند ، فکر کنید.

سپس ، براساس موضوعاتی که می دانید به افرادی که تجارت شما در آنها خدمت می کند ، فیلم تهیه کنید.

ارسال محتوای باورنکردنی برای به دست آوردن مشترکان YouTube

بسیاری از بازاریان بر این عقیده اند تبدیل ویدئو بهتر از سایر اشکال رسانه است.

اگر می خواهید تبدیل ها را هدایت کنید ، باید بیاموزید که چگونه محتوای خارق العاده ای را در بستر رسانه خود ایجاد کنید.

به علاوه ، اگر می توانید محتوای باورنکردنی ایجاد کنید ، بسیاری از کارهای مربوط به افزایش تعداد مشترکان شما در حال حاضر انجام شده است.

وقتی افراد در کانال شما مشترک می شوند ، اساساً در حال ثبت نام هستند تا هر زمان محتوای جدیدی ارسال می شود ، به روزرسانی کنند.

اگر محتوای شما عالی باشد ، مردم دیگر مخالف شنیدن شما نخواهند بود زیرا تعامل اولیه آنها با شما و محتوای شما مثبت بود.

این یک تجربه یادگیری است ، یک تجربه سرگرمی یا هر دو – ارزش دیدن فیلم های شما را دارد.

و به یاد داشته باشید که مردم وقت می گذارند تا محتوای عالی را تماشا کنند.

به گفته هاب اسپات ، 54٪ مردم می خواهند محتوای ویدیویی بیشتری را از بازاریابان ببینند. این پایه خوبی برای بستر رسانه ای شما است که شبکه های اجتماعی را گسترش می دهد.

اگر محتوای شما عالی است ، از این واقعیت بهره مند خواهید شد 54٪ مدیران ارشد محتوا را با شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند.

بنابراین ، چگونه محتوای خارق العاده ای ایجاد می کنید که باعث شود بینندگان تمایل به اشتراک و اشتراک داشته باشند؟

با تمرکز بر تولید محتوایی که مربوط به مخاطبان هدف شما باشد شروع کنید.

به شرطی که به موضوعی پایبند باشید ، همانطور که قبلاً ذکر شد ، تهیه یک راه برای تولید محتوای ارزشمند کار خیلی سختی نیست.

سپس ، از این نکات استفاده کنید.

به دنبال کلمات کلیدی محبوب در YouTube باشید

بگذارید بگوییم شما می خواهید کانالی ایجاد کنید که موضوع “طراحی مداد” را پوشش دهد.

یکی از راه های توسعه ایده های محتوا ، ورود ساده کلمه کلیدی “نقاشی با مداد” در موتور جستجوی YouTube است.

یوتیوب است دومین موتور جستجو در سطح جهانی ، بنابراین ما می دانیم که در اینجا برخی از داده های مربوطه وجود دارد.

مشترکان یوتیوب را با ارسال مطالب باورنکردنی

وقتی کلمه کلیدی را تایپ می کنیم ، پیشنهادات بالا را مشاهده می کنیم.

اکنون ، این مباحث ممکن است کمی گسترده به نظر برسند ، بنابراین ممکن است بخواهید یکی از آن کلمات کلیدی را انتخاب کنید و دوباره همان روند را طی کنید تا بتوانید مختصر تر تولید کنید.

برای مثال بیایید کلمه “tutorial” را اضافه کنیم.

دریافت مشترکین یوتیوب برای جستجوی کلیدواژه ها

با افزودن کلمه آموزش ، اکنون کلمات کلیدی مختصر تری در اختیار ما قرار گرفته است.

این واقعیت که این کلمات کلیدی در پیشنهادها وجود دارد به ما اجازه می دهد تا بدانیم که افراد در جستجوی این فیلم ها هستند.

ممکن است استدلال کنید که رقابت زیادی برای چنین کلمات کلیدی وجود دارد.

و اگرچه این ممکن است درست باشد ، بعداً در پست ، خواهیم فهمید که چگونه می توانیم مردم را وادار کنیم که ویدیوهای ما را مشاهده کنند ، حتی وقتی رقابت زیادی وجود دارد – بنابراین فعلاً نگران نباشید.

نکته جالب در مورد رویکرد بالا این است که این به ما مکانی برای شروع می دهد.

اگر می خواهیم محتوا را برای یک مکان خاص تولید کنیم ، این روش به ما اجازه می دهد تا بفهمیم افراد از قبل علاقه مند به مشاهده چه نوع محتوایی هستند.

ابزار من Ubersuggest یکی دیگر از ابزارهای مهم جستجوی کلمات کلیدی YouTube است. به سادگی اصطلاح کلید اصلی خود را تایپ کنید و روی “ایده های کلمه کلیدی” در نوار کناری سمت راست کلیک کنید ، و این بیش از 400 کلمه کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا در نظر بگیرید.

استفاده از ubersuggest برای افزایش مشترکین Youtube عکس صفحه

همچنین می توانید از ابزار Google Keyword Planner به ایده های محتوایی برسید. به این دلیل که بین نتایج جستجوی Google و نتایج جستجوی YouTube تا حدودی انسجام وجود خواهد داشت.

بیایید با موضوع “نقاشی با مداد” همراه شویم.

مشترکین یوتیوب را با استفاده از Google برای جستجوی کلیدواژه ها افزایش دهید

در کادر «محصول یا خدمات شما» ، یک کلمه کلیدی مبتنی بر کسب و کار خود وارد کنید. اگر من مشاغلی را اداره می کردم که به مردم یاد می دهد چگونه یک مداد بکشند ، می توانم “چطور یک مداد بکشم” را وارد کنم.

شما می خواهید کلمه کلیدی را در این مرحله گسترده نگه دارید زیرا این ابزار به شما امکان می دهد طیف گسترده ای از ایده ها را برای شما توسعه دهد.

برای هدایت مشترکان YouTube از google برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی YouTube استفاده کنید

پس از وارد کردن کلمه کلیدی ، این صفحه را مشاهده خواهید کرد. این چندین “گروه تبلیغاتی” از کلمات کلیدی را نشان می دهد.

هر گروه از کلمات کلیدی در اطراف یک موضوع خاص قرار دارند.

همانطور که مشاهده می کنید ، من گروه ها را از نظر “میانگین جستجوهای ماهانه” و ترتیب نزولی مرتب کرده ام. این به ما درک می کند که در آن ممکن است رقابت زیادی وجود داشته باشد.

بیایید روی گروه میان رده به نام “تکنیک های طراحی” کلیک کنیم.

مشترکین یوتیوب را با استفاده از Google برای تحقیق در مورد کلید واژه افزایش دهید

من چند کلمه کلیدی را که ممکن است فرصت های خوب محتوای YouTube را نشان دهند برجسته کرده ام.

من این کلمات کلیدی را انتخاب کردم زیرا مشخص است که چگونه می توانید یک ویدیوی متمرکز و با ارزش بالا در اطراف این کلمات کلیدی ایجاد کنید.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی سیستم مدیریت محتوای سال 2020

ممکن است فکر کنید که این کلمات کلیدی آنقدر جستجو ندارند و بنابراین از نظر تلاش لازم نیستند.

با این حال ، به یاد داشته باشید که ما قرار نیست فقط تعداد کمی فیلم ارسال کنیم و سپس با آن کار کنیم.

کشت یک کانال YouTube به طوری که در نهایت مشترکان زیادی داشته باشد ، اغلب نیاز به ارسال محتوای زیادی دارد. در حقیقت ، بزرگترین کانال YouTube بیش از این است 4200 فیلم های.

اگر می خواهید مقادیر گسترده ای از محتوا را در حین رعایت آن منتشر کنید ، باید بتوانید محتوای خود را تا آنجا که ممکن است جستجو کنید ، بنابراین هر فیلم ارزش دارد.

اگر جای خود را پایین بیاورید ، طبیعی است که سطح جستجوها در ماه کاهش یابد.

حتی اگر روی کلمات کلیدی با حجم کم تمرکز کنید ، همه آنها برای کمک به شما در ایجاد حرکت و استقرار در یک جایگاه YouTube گرد هم می آیند.

همچنین متوجه خواهید شد که یک مقدار محتوا برای عبارات جستجوی کم حجم وجود ندارد ، که نشان دهنده یک فرصت است.

ببینید چه اتفاقی می افتد وقتی کلمه کلیدی «تکنیک های ساده ترسیم» را تایپ می کنم.

بیشتر مشترکان YouTube دریافت کنید

در آنجا یک لیست پخش وجود دارد ، اما به غیر از این ، هیچ عنوان یا ویدیویی کاملاً بهینه شده وجود ندارد که فقط با موضوع “تکنیک های طراحی ساده” ساخته شود.

کیفیت تولید ویدیوهای YouTube خود را بهبود ببخشید

کیفیت تولید نباید اولویت اصلی باشد ، اما قطعاً می تواند تعداد مشترکان YouTube را پس از یک زمان خاص افزایش دهد.

تا زمانی که فیلم های شما از نظر ارزش غنی باشند و اطلاعات لازم را به بیننده ارائه دهند ، شما کار خوبی انجام می دهید.

وقتی ویدیوها شروع به بازگشت می کنند ، پس می توانید بیشتر روی کیفیت تولید تمرکز کنید.

اینجا نکاتی وجود دارد.

اطمینان حاصل کنید که آنچه می گویید به راحتی شنیده می شود. شما باید صحبت کنید به وضوح و با شور و شوق. شما باید صدای خود را ارائه دهید.

در غیر این صورت ، ممکن است مردم نتوانند آنچه شما می گویید را درک کنند. حتی ممکن است خسته شوند.

نیازی نیست که مانند یک برون گرا رفتار کنید. فقط سعی کنید از یکنواخت شدن صدای خود جلوگیری کنید.

اگر با استفاده از تلفن یا لپ تاپ محتوای خود را ضبط می کنید ، ممکن است میکروفون کافی نباشد. بنابراین ، ممکن است بخواهید روی یک میکروفن خارجی با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

با این حال ، قبل از اینکه این سرمایه گذاری را انجام دهید ، آن را آزمایش کنید تا ببینید که در واقع اوضاع چگونه به نظر می رسد.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که فیلم شما به راحتی قابل مشاهده است.

نمی خواهید کاری کنید که بینندگان خود ببینند چه خبر است. این بدان معناست که شما باید اطمینان حاصل کنید که نور کافی نیست.

اگر در حال ضبط ویدئویی با سبک سر صحبت هستید که با دوربین صحبت می کنید ، اطمینان حاصل کنید که چهره شما به وضوح دیده می شود.

اگر کسی شما را ضبط می کند ، اطمینان حاصل کنید که دوربین لرزان نیست.

اگر صفحه لپ تاپ خود را ضبط می کنید ، اطمینان حاصل کنید که اقدامات شما به وضوح دیده می شود و هر آنچه را تایپ می کنید قابل خواندن است.

برای بهبود کیفیت فیلم های YouTube خود از ویرایش ویدئو استفاده کنید

وقتی نوبت به ویرایش ویدئو می رسد ، شما چند راه حل دارید. هنگام صحبت در مورد ویرایش ویدئو ، آنچه که ما به آن اشاره می کنیم بهبود سبک فیلم های شما است و نه بیشتر در مورد حذف اشتباهات جزئی.

در بیشتر مواقع ، هنگام ضبط ویدیوی خود مرتکب اشتباهات جزئی می شوید. برای حذف این بیت ها نیازی به تمرکز زیاد نیستید ، زیرا این همه به فیلم شما آسیب نمی رساند.

در حقیقت ، آنها حتی ممکن است به ویدیوی شما کمک کنند زیرا به دیگران اجازه می دهد بدانند که با یک شخص واقعی کار دارند نه یک فروشنده بازاریابی رسانه ای مکار.

جایی که ویرایش می تواند مفید باشد ، زمانی است که شما نیاز به ایجاد برش در فیلم خود یا اضافه کردن یک صفحه عنوان دارید.

اگر شما یک ویرایشگر ویدئو ماهر نیستید ، می توانید شخصی را از او جستجو کنید کار بالا یا شاید حتی Fiverr.

مشترکان YouTube را با ویرایش ویدئو بهبود بخشید

متناوباً ، می توانید یک مجموعه ویرایش ویدیو خریداری کنید و یاد بگیرید همه کارها را خودتان انجام دهید.

این روش ممکن است کمی بیشتر در هزینه شما صرفه جویی کند ، اگرچه ممکن است زمان بیشتری را صرف یادگیری نحوه ویرایش فیلم ها به صورت خودکار کنید. این کار از بازاریابی رسانه ای شما زمان می برد.

بسته به شرایط شما ممکن است بهترین معامله نباشد.

همانطور که گفته شد ، شما نمی خواهید فیلم های خود را بیش از حد ویرایش کنید ، اگرچه می خواهید به آنها یک سبک سبک بدهید که شما را از جمعیت جدا کند.

اغلب ، ساده ترین راه برای انجام این کار داشتن موسیقی مقدماتی و صفحه نمایش عنوان سفارشی است.

روش دیگری که می توانید محتوای باورنکردنی ارسال کنید ایجاد فیلم بر اساس محصول مورد استفاده شما است.

فیلم های نمایشی می توانند تا حد زیادی در نمایش محصول شما به عنوان چیزی که ارزش خرید دارد کمک زیادی کنند.

حتی می توانید برخی از پست های وبلاگ خود را به فیلم تبدیل کنید. تقریبا 59٪ مدیران ترجیح می دهند یک فیلم را تماشا کنند تا یک متن را بخوانند.

بسیار خوب ، بنابراین این اصول اولیه ایجاد محتوای باورنکردنی است.

اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که نرخ مشترکان YouTube شما به طور مداوم رشد می کند ، نکته بعدی ضروری خواهد بود.

با ارسال مداوم و پیوسته بازدیدهای YouTube بیشتری داشته باشید

این احتمالاً سخت ترین قسمت رشد دنبال کنندگان YouTube است – اگرچه می تواند یکی از مهمترین موارد نیز باشد.

پست های متوسط ​​شرکت ماهانه 18 فیلم YouTube. ارسال مداوم محتوا یک روش عالی برای رقابت شماست.

بعلاوه ، اگر دائماً مطالب جدیدی را ارسال می کنید ، افراد دلیل دارند که مشترک شوند و آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

به هر حال ، اگر قصد ندارید محتوای بیشتری ارسال کنید ، افراد احتمالاً مشترک می شوند – چرا باید این کار را انجام دهند؟

اگر از نکاتی که قبلاً ذکر شد استفاده می کنید ، ارائه ایده هایی برای ارسال مطالب جدید بسیار آسان است.

شما فقط باید یک برنامه مشخص کنید و به آن پایبند باشید.

هر چند وقت یکبار باید فیلم های جدید YouTube ارسال کنید؟

اگر می خواهید کارها را ساده انجام دهید ، به کاری که رقابتتان انجام می دهد نگاه کنید و سپس آنها را یک باره بررسی کنید. اگر آنها هفته ای دو بار در حال ارسال پیام هستند ، هفته ای سه بار هدف قرار دهید.

با این حال ، گاهی اوقات ، بهترین برنامه طرحی است که می توانید به آن پایبند باشید.

سازگاری در کمپین بازاریابی رسانه ای شما مهم است ، زیرا باعث می شود مشترکین موجود برای کارهای بیشتر به بازار برگردند. این منجر به نمایش بیشتر YouTube می شود – و همچنین تعامل را بهبود می بخشد.

درگیر شدن در یک ویدیو به اشکال زیر ظاهر می شود:

  • انگشت شست یا شست پایین
  • اشتراک اجتماعی
  • مشترک شدن
  • اظهار نظر
  • مورد علاقه

در حالت ایده آل ، شما می خواهید از طریق هر سایت رسانه اجتماعی سطح تعامل در هر یک از این دسته ها را بهبود ببخشید.

مردم دوست دارند در YouTube با محتوا درگیر شوند – آیا این را می دانید بیش از حد 100 میلیون نفر هر هفته در YouTube “اقدام اجتماعی” انجام می دهید؟

یک واقعیت ذهن آور دیگر این است که 700 فیلم هر دقیقه در توییتر به اشتراک گذاشته می شود. بنابراین گرچه یوتیوب یک سایت رسانه های اجتماعی نیست ، اما ابزاری ارزشمند برای هر بستر بازاریابی در شبکه های اجتماعی است.

تعامل عالی به دیده شدن بیشتر ویدیو در موتور جستجوی YouTube کمک می کند.

این فیلم شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار می دهد ، که می توانند خود مشترک شوند.

اگر می خواهید برخی از آمارها را از نظر عملکرد فیلم های خود مشاهده کنید ، می توانید از داشبورد تجزیه و تحلیل YouTube.

تجزیه و تحلیل مشترکین YouTube بیشتر

برای ارسال مداوم محتوا ، لازم نیست که در رایانه باشید. به این دلیل است که می توانید از ویژگی زمانبندی ارائه شده توسط Google.

برای دسترسی به این ویژگی ، ابتدا باید درآمدزایی از ویدیوهای خود را روشن کنید. این بدان معنی است که شما مایل هستید تبلیغات را در فیلم های خود نشان دهید.

مقاله مرتبط  چرا کلمات کلیدی برای وب سایت شما بسیار مهم هستند؟

اگر نمی خواهید در فیلم های خود تبلیغات نشان دهید ، نگران نباشید. شما هنوز هم در مورد اینکه از کدام ویدئوها کسب درآمد می شود و کدام ها کنترل ندارید.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

  • برای یک حساب YouTube ثبت نام کنید و سپس به بخش “Creators Studio” بروید.
  • در نوار کناری سمت چپ ، در زیر گزینه “Channel” ، “کسب درآمد” را انتخاب کنید.
image05
  • «فعال کردن حساب من» را انتخاب کنید.

اکنون ، برای برنامه ریزی بستر رسانه خود ، می توانید به ویژگی های برنامه ریزی ارائه شده توسط YouTube دسترسی پیدا کنید.

همچنین می توانید از طریق تجزیه و تحلیل YouTube به موارد بسیار بیشتری دسترسی داشته باشید.

اگر می خواهید ویدیویی را برنامه ریزی کنید ، روی دکمه “بارگذاری” کلیک کنید.

با برنامه ریزی پست screeshot مشترکین یوتیوب بیشتری بدست آورید

سپس روی منوی کشویی کلیک کرده و گزینه ‘Scheduled’ را انتخاب کنید.

نحوه زمان بندی فیلم های YouTube برای به دست آوردن بیشتر مشترکان YouTube

سپس فیلم خود را بکشید و رها کنید ، یا روی نماد کلیک کنید تا بارگذاری شود.

در صفحه بعدی ، می توانید گزینه های برنامه ریزی را تنظیم کنید.

مشترکین یوتیوب را تعیین کنید تاریخ برنامه

اکنون تاریخ و ساعتی را که می خواهید ویدیو به صورت زنده اجرا شود وارد کنید.

اگر افراد در کانال شما مشترک شوند ، هنگام پخش مستقیم ویدیوی شما پیامی دریافت می کنند.

اگر این تاریخ را دارید ، حتماً آن را در سیستم مدیریت رسانه های اجتماعی خود قرار دهید. با این کار تویت ها ، به روزرسانی های فیس بوک و ارسال های LinkedIn به طور همزمان ارسال می شوند.

اگر یک لیست ایمیل مرتبط با فیلم خود دارید ، حتی ممکن است بخواهید برای آن افراد پیامی ارسال کنید.

پیام های سرسام آور را در نظر بگیرید ، بنابراین شما به طور همزمان در چندین سیستم عامل مردم را بمباران نمی کنید.

در نظر بگیرید فیلم های طولانی را به چند فیلم کوتاه چندگانه تبدیل کنید

اگر در تلاش برای توسعه ایده های محتوایی روزانه هستید ، تقسیم ویدیوهای طولانی تر را به چند ویدیوی کوتاه تر در نظر بگیرید.

در فیلم های طولانی ، احتمالاً چندین نکته را درباره یک موضوع اصلی پوشش می دهید.

می توانید موضوعات خاصی را ویرایش کنید و سپس با استفاده از این عناوین فیلم های کوچک ایجاد کنید. فیلم های کوتاه تر برای به اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی راحت ترند.

در حقیقت ، هاب اسپات دریافت که 2 دقیقه حداکثر طول فیلم در YouTube است برای مخاطبانشان.

متوجه خواهید شد که کانالداخل تلاش‘این کار را زیاد انجام می دهد در اینجا یکی از فیلم های کانال آنها وجود دارد. توجه داشته باشید که طول آن تقریباً 49 دقیقه است:

بیشتر مشترکین یوتیوب را دریافت کنید مثال

برای شخص تازه وارد کانال ، این طول فیلم می تواند بسیار ترسناک باشد.

بنابراین ، آنها فیلم را به چند “کلیپ برجسته” تقسیم کرده اند که شامل نکات و موضوعات جالب است.

مشترکین یوتیوب به عنوان مثال فیلم های کوتاه

توجه داشته باشید که کوتاه بودن هر یک از این فیلم ها – فقط در حدود یک دقیقه.

فیلم های کوتاه می توانند با دادن طعم و مزه از محتوای شما و ایجاد کمپین بازاریابی رسانه ای ، راهی عالی برای معرفی افراد به کانال شما باشند.

ایجاد فیلمهای YouTube همیشه سبز

یک راه عالی برای تولید مشترک به طور مداوم ایجاد محتوای همیشه سبز است.

اینها ویدئوهایی هستند که چه امروز بازدید شوند و چه پنج سال آینده مرتبط خواهند بود.

این مورد برای برخی از طاقچه ها بیشتر از سایرین اعمال می شود.

به عنوان مثال ، من قبلاً در مورد تجارت نقاشی با مداد صحبت کردم ، که به طور طبیعی به تولید محتوای همیشه سبز بسیار کمک می کند. ویدئویی در مورد بازاریابی در اینستاگرام ، ممکن است پنج سال دیگر قدیمی باشد.

به جایگاه خود نگاهی بیندازید و ببینید آیا می توانید ویدیوهایی “چگونه برای” ایجاد کنید که در برابر زمان مقاومت کنند.

حتی اگر به دنبال ایجاد محتوای همیشه سبز نیستید ، ارزش ایجاد فیلم های “چگونه” را دارد که ارزش خود را ارائه دهد.

فیلم های خود را برای افزایش مشترکان YouTube بهینه کنید

قبل از اینکه هرکسی بتواند مشترک کانال شما شود ، باید ابتدا روی ویدیوهای شما کلیک کند.

ویدیوی شما هر چقدر هم که خوب باشد ، به محض مشاهده در موتور جستجوی YouTube یا نوار کناری ، در قالب سایر فیلم ها رقابت خواهد کرد.

بنابراین چگونه باعث می شود مردم به ویدیوی شما توجه کنند و روی آن کلیک کنند؟

شما باید روی سه قسمت تمرکز کنید – عنوان ، تصویر بند انگشتی ، و توضیحات.

این سه عنصر بیشترین تأثیر را در تأثیرگذاری کاربران YouTube برای کلیک روی ویدیوهای شما خواهند داشت. Be sure the meta tag is relevant and includes key points.

This is because they’ll help your rankings in the YouTube search engine. They’ll also improve your videos’ ability to entice users to click on them and share them on social media.

YouTube categories and cards can also drive clicks, so we’ll cover those too.

How to Create a Good Headline for YouTube Videos

If your video is based on a certain keyword, then the video’s title must include this keyword.

When you do this, you increase the chances of someone clicking on your video.

If the video’s title matches what they were searching for, they’ll assume that the video covers everything that they need to know about that topic.

Of course, that doesn’t mean that you should be ridiculous in how you’re creating your titles.

Keyword stuffing’ can hurt you much more than it can help you.

One way you can get around this problem is by using a colon.

For instance, earlier, we identified the keyword — ‘simple drawing techniques.’

If we had a video on that topic, we could write the headline like this — ‘Simple drawing techniques: 5 tips that will make drawing easier.’

Side note: An interesting experiment might be to split the ‘simple drawing techniques’ title into separate niches. This is a common social media marketing technique for blogs and helps videos too.

For example, ‘simple drawing techniques for cars’ or ‘simple drawing techniques for eyes.’

This is a great example of how you can take a big niche or keyword that is receiving a lot of traffic and identify opportunities within that niche.

As I mentioned, you’ll have to experiment a little when you do things this way. But, there’s no telling what kind of opportunities you might uncover.

get more youtube subscribes title example

As you can see in the example above, the video title uses a colon to separate the text.

You’ll also notice that there are videos where the ‘|’ symbol is being used.

youtube subscribers title example

You’ll have to test which one works better, though it could just be that this symbol serves a similar purpose to what the colon would have done.

When it comes to creating YouTube headlines, you’ll want to follow the rules that already exist for blog posts.

You need to have a mix of something that people are searching for and something that grabs their attention. This is core media marketing that can lead to social network inclusion.

You can do that by using the keyword your video targets in the headline and then including power words in the gaps.

As we’ve discussed, the style of your videos is going to influence the headline. If you have a ‘how-to’ video, then you’ll need to account for that in your headline.

Similar to blog post headlines, numbers also tend to work well in YouTube headlines.

Use Engaging YouTube Thumbnails

When it comes to the thumbnail, there are a couple of approaches that you could take.

The first is to show a clear image of whatever the video is about. For example, if you’re talking about a laptop, you’d want to include a picture of a laptop.

Like this:

youtube subscribers thumbnail example

Alternatively, you could just show a picture of a person interacting with whatever the video is about.

Like this example:

youtube subscribers thumbnail example

However, one of the increasingly powerful ways of creating video thumbnails is by adding text, like this:

youtube subscribers good thumbnail example with text

Don’t just drop some text and call it good. You can also heavily edit the thumbnail image so that it clearly stands out.

increase youtube subscribers text heavy thumbnail examle

Here’s another one:

get more youtube subscribers thumbnail with text examle

If you want to create thumbnails like this, you need to follow these rules.

youtube subscribers custom thumbnail best practices

How to Create a Custom Thumbnail for YouTube Videos

You can create a thumbnail using Canva.

If you want to learn more about using Canva, going through their initial setup process might be helpful.

They have a YouTube thumbnail template, so use that to get started.

youtube subscribers create custom thumbnail

If you have some images of your own, you can upload them and then overlay text onto them.

I’ve just gone with the option of creating a basic thumbnail from scratch. Obviously, you can create something much better than this.

example of custom thumbnail to drive YouTube subscribers example

If you want to upload a custom thumbnail for a video, just go through the normal upload process.

مقاله مرتبط  بهترین استراتژی های بازاریابی لوکس

On the page where you can adjust the video information, pick the ‘Custom thumbnail’ option.

youtube subscribers upload custom thumbnail

You’ll then have a custom thumbnail that will be shown around the YouTube platform.

Create Better YouTube Descriptions

Creating a description for your YouTube videos could become an entire post in itself. We’re going to cover the basics here.

You need to keep in mind that you have a lot of space here, and YouTube tends to use what you say to rank your content. Don’t ignore the meta tag and its importance.

The first couple of lines on your description should be written so that they are easy to read in the search results.

Here’s a great example.

get more youtube subscribers with better descriptions example

In this section, you may want to use some of the keywords you used in your title. That way, you can ensure that it has some coherence. This will also improve the ranking ability of your video.

When people click on your video, they have the option to click on the ‘Show More’ text.

youtube subscribers show more button

This will expand the description. You can use this space to insert a ‘subscribe to channel’ link.

If you want to do that, use the following link format —

https://www.youtube.com/subscription_center?add_user=

Make sure that you enter your channel name after the ‘=.’

So, for Kissmetrics, it would be —

https://www.youtube.com/subscription_center?add_user=Kissmetrics

When people click on this link, they’ll be taken to your channel page, where a subscribe box will pop-up.

You can also enter some other information, such as your other social media profiles, important links, and even your content posting schedule in the description.

drive youtube subscribers by adding better descriptions example

You can also describe the things that are being discussed in your video, like this —

youtube subscribers add links to description example

You could even highlight what is discussed at certain time sections in your video like this: 21:48 – How to prevent your website from being penalized by Google.

These timestamps will actually take those who click on them directly to the specified location in the video.

Add Tags to Increase YouTube Views

It’s also important to add tags. This will help improve the chances of your video appearing in the YouTube search engine.

add youtube tags to increase youtube subscribers

You don’t want to use anything that is misleading here. Have a mix of some really specific tags that describe your video. Then, add a few broad tags that are still related to the genre.

There’s no harm in using some of the suggested tags provided by YouTube, as long as they align with what your video is actually about.

Use YouTube Cards

YouTube Annotations used to be the best way to engage users by directly adding links and other content to your video.

However, annotations were disruptive and were discontinued and then deleted in 2019.

Today, you have the option of using YouTube cards. You can add up to five cards to your video with a customized image, text, and call to action.

Here’s how you would go about creating a ‘YouTube card’ for your video.

Select the ‘Video’ option inside of the ‘Video Manager.’ Then click on the ‘Edit’ drop-down menu for the video you want to add a card to.

Then select the ‘Cards’ option.

drive youtube subscribers with YouTube cards

You should then see this screen.

increase youtube subscribers with youtube cards

Click on the ‘Add card’ option and then choose the ‘Channel.’

add youtube cards to increase youtube views

Then, enter your channel name and add text.

add youtube cards example to drive youtube subscribers

The teaser text is the text that appears on the little graphic that appears in the video.

Here is how it will look:

how youtube cards look

If you want to adjust when the card displays the ‘teaser text,’ adjust the slider below.

increase youtube subscribers with youtube cards

You’ll notice, however, that the ‘i’ will always be visible in the video.

If people hover their mouse cursor over the ‘i,’ they’ll see the following.

youtube cards on mobile to drive subscribers

This card will also appear at the time that you have chosen above.

Clicking on this will take users straight to your YouTube channel. However, no subscriber box will pop-up.

Engage Your YouTube Audience

Another way to boost your YouTube subscriber numbers is by engaging with your audience and creating a community.

There are several ways that you can do this.

Respond to YouTube Viewer Comments

Responding to comments is a simple — but effective —  way to engage users. This will show YouTube viewers that you value their opinion. Plus, the fact that you’re going through this effort might encourage them to subscribe.

You could even argue that this counts as customer service work that improves the customer experience.

When you look at it through that lens, you use the fact that 22% of people post positive things on social networks about a company after having previously posting something negative — all because they got a response.

If you’re getting any negative comments on your YouTube videos, address them promptly.

This can increase YouTube subscribers because people see this interaction and appreciate the fact that you engage.

Host a Q&A Session

You can do this using Google Hangouts on Air یا YouTube Live. You might even just ask at the end of a video for viewers to post their questions in the comments section.

Then, in the next video, you could spend some time going through the questions you received.

Ask Viewers What They Want

Another way to engage your audience is by creating videos based on what they want. For example, you could use a survey to ask your audience what they want to see you talk about.

You can then create a video based on a viewer’s suggestions and call them out in the video to say thank you.

Consider Collaborating With Other YouTube Video Creators

When it comes to boosting subscriber numbers, you also have the option of doing collaborations with people in your industry.

Collaborations can massively boost your video marketing efforts.

boost youtube subscribers by collaborating

If you go about things in the right way, you may just end up joining the 18% of companies that regard their video marketing as ‘very successful.’

The best way to go about this is to find channels with a similar audience.

Both of you could then arrange an event where you can both benefit from the interaction.

When you collaborate, you must encourage people to subscribe to your channel.

Also, make sure the videos you publish immediately after the collaboration are amazing, so they want to subscribe.

Host Interviews to Increase YouTube Subscribers

Alternatively, consider doing interviews on your channel. If you can find a way to interview the top people in your niche, you’ll be able to attract their audience to your channel.

When your channel has a decent number of subscribers, you’ll have a greater ability to attract these opportunities.

Of course, you shouldn’t let low subscribers be an impediment that stops you from trying.

Email a few people who might be worth having on your channel and ask them if they’d be willing to be a guest.

If they say no, respectfully ask if they’d be willing to do a show when your channel has more subscribers. See if they can provide you with a ballpark figure that they’d be happy with.

You don’t want to be rude, but there’s nothing wrong with asking for a potential future way to make it happen.

Consider YouTube Ads

I’ve already spoken extensively about using YouTube Ads.

To get the most out of ads, target keywords your videos are created around.

This will ensure that your videos appear at the top of the search results when people enter that keyword.

use Youtube ads to increase YouTube subscribers

If you are just getting started, you might want to get a feel for the platform first. But, if you’ve got a solid YouTube monetization plan, ads can be an effective way to drive subscribers and YouTube views.

نتیجه

Ignoring the potential on YouTube is a huge mistake.

One of the keys to consistent success on YouTube is increasing your subscriber count — but don’t fall victim to those buy YouTube subscribers scams.

Instead, work to create exceptional content that will keep your audience coming back for more.

Then, make people want to click on your content using brilliant thumbnails and killer headlines that draw them in.

When people finally click on your video, then you can ask for a subscription.

Once you’ve got those fundamentals down, you’re free to experiment with things like collaborations and YouTube Ads.

If you put enough effort in, you’ll see those subscriber numbers start climbing — which can lead to website clicks and more.

All you need to do is get started!

What have you found to be useful when it comes to boosting subscriber numbers on YouTube?