آموزش سئو

چگونه مخاطبان خود را با پخش جریانی مستقیم جذب کنیم

دسامبر 2, 2020

آیا بخش عظیمی از مخاطبان خود را از دست می دهید؟ اگر از جریان مستقیم برای تعامل با پیروان خود استفاده نمی کنید ، ممکن است اینگونه باشید.

اعداد پشت پخش مستقیم وجود دارد چشمگیر، و اگر قبلاً نیستید ، باید این رسانه را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید. در اینجا چگونگی استفاده از جریان مستقیم برای ایجاد تعامل دیوانه کننده با مخاطبان وجود دارد.

پخش جریانی مستقیم چیست؟

پخش جریانی مستقیم یک روش قدرتمند برای برقراری ارتباط با مخاطبان هدف و شخصی سازی پیام شما به روشی است که در مقایسه با سایر رسانه های بازاریابی بی نظیر است. ارسال یک خبرمایه از طریق اینترنت برای مخاطبان خود یک فرایند ساده است ، اما می تواند نتایج بزرگی داشته باشد.

با استفاده از دسترسی شما به شبکه های اجتماعی ، می توانید فیلم های زنده را برای مخاطبان زیادی پخش کنید و نگاهی بی نظیر به شرکت خود به پیروان خود بدهید.

رشد جریان مستقیم نمایی بوده است ، با افزایش بازار از 30 میلیارد دلار در سال 2016 به ارزش پیش بینی شده 70 میلیارد دلار در سال 2021 و 184 میلیارد دلار تا سال 2027. این یک مقدار عظیم رشد است ، و این چیزی است که بازاریابان را مجبور به نشستن و توجه کردن می کند 28٪ شروع به سرمایه گذاری بیشتر در جریان مستقیم می کنند.

چرا شرکت شما باید از جریان های زنده استفاده کند

پخش جریانی مستقیم یک راه عالی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود به روشی شخصی و واقعی است. این به مخاطبان شما اجازه می دهد چهره و صدای پشت مارک را در رسانه ای فیلتر نشده ببینند که باعث ایجاد ارتباط و وفاداری به برند می شود.

وقتی صحبت از دلایلی می شود که شرکت شما از جریان های مستقیم استفاده می کند ، این اعداد و ارقام به خودی خود صحبت می کنند:

  • جریان مستقیم در سال 2019 از 1.1 میلیارد ساعت فراتر رفت (Livestream)
  • 80٪ مخاطبان تماشای ویدیوی زنده را از خواندن وبلاگ ترجیح می دهند (Livestream)
  • لذت بردن از ویدیو باعث افزایش 139٪ ارتباط برند شد (Livestream)
  • مصرف کنندگان 39٪ بیشتر احتمال دارد محتوای ویدیویی را به اشتراک بگذارند (99 شرکت)
  • 82٪ مخاطبان تماشای تماشای یک ویدیوی زنده را نسبت به پست های استاندارد شبکه های اجتماعی ترجیح می دهند (هاب اسپات)
  • پخش زنده از هر پنج ویدئو در فیس بوک یکی است (فیس بوک)

افراد از جریان مستقیم برای ایجاد ارتباط عمیق تر با نام تجاری شما استفاده می کنند و از طریق حضور در شبکه های اجتماعی شما ، احتمالاً شما از قبل بستری برای استفاده از آن دارید.

کدام پلتفرم های رسانه های اجتماعی جریان مستقیم دارند؟

یکی از موارد خوب برای مشاغل که در حال حاضر از پخش مستقیم استفاده نمی کنند این است که راه اندازی آن زمان زیادی نمی برد. در بیشتر موارد ، می توانید از سیستم عامل هایی که به احتمال زیاد قبلاً از آنها استفاده کرده اید ، مانند Facebook ، Instagram ، YouTube ، Twitter و بسیاری دیگر جریان مستقیم داشته باشید.

هر پلتفرم ویژگی های کمی متفاوت و فرصت دسترسی به مخاطبان متفاوت را ارائه می دهد. اگر قبلاً حضور گسترده ای در این سیستم عامل ها داشته اید ، متوجه خواهید شد که می توانید بلافاصله از طریق پخش مستقیم به مخاطبان زیادی دسترسی پیدا کنید ، اما حتی اگر این کار را نکنید ، این یک روش عالی برای ایجاد حضور شماست.

فیس بوک زنده جریان

99Firms اظهار می دارد که 52٪ از پخش های زنده در شبکه های اجتماعی اتفاق می افتد ماهانه 2.7 میلیارد کاربر فعال، فیس بوک محبوب ترین است. Facebook Live از سال 2016 وجود داشته است و در آن سال ها تأثیر زیادی بر روی سیستم عامل داشته است.

فیلم های زنده gو 10 برابر بیشتر از ویدیوهای معمولی و 3 برابر بیشتر تماشا کنید. این قدرت جریان مستقیم در فیس بوک را نشان می دهد و به همین دلیل است که 42.7٪ از مشاغل از جریان مستقیم در این سیستم عامل استفاده می کنند.

پخش زنده اینستاگرام

اینستاگرام (1.15 میلیارد کاربر فعال) ممکن است از نظر کاربران ماهانه به اندازه فیس بوک نباشد ، اما اجازه می دهد تا کسب و کار شما به جمعیتی متفاوت برسد. Instagram Live در بین افراد 18-34 ساله ، Instagram Live به شما امکان می دهد از یکی از بزرگترین مزایای اینستاگرام – یک پلت فرم بسیار بصری – استفاده کنید.

مقاله مرتبط  چگونه می توان بودجه راه اندازی را دریافت کرد

اگرچه شما به پخش مستقیم از دستگاه تلفن همراه محدود هستید ، اما این امر به شما امکان می دهد نگاهی کاملا شخصی به مارک خود داشته باشید و محتوای خود را متناسب با مخاطبان خود تنظیم کنید.

پخش مستقیم YouTube

از بسیاری جهات ، یوتیوب پلتفرم اصلی مبتنی بر ویدئو بود و امروزه نقش زیادی در پخش زنده بازاریابان دارد. با مخاطب فعال 2 میلیارد کاربر ماهانه ، پس از فیس بوک به عنوان یک پلت فرم رسانه های اجتماعی دوم است و به طور گسترده ای مورد توجه قرار می گیرد دومین موتور جستجوی بزرگ جهان در پشت گوگل.

پخش زنده یوتیوب

این پتانسیل عظیمی را برای بازاریابان فراهم می کند و همانطور که انتظار دارید ، پخش مستقیم در این پلتفرم عملکرد بسیار خوبی دارد. برای قرار دادن اعداد در چشم انداز ، جریان زنده Red Bull ، “Stratos Jump” ، داشت 2.3 میلیون بازدید همزمان. وقتی متوجه شدید که میانگین بازی NBA در فصل 18-2017 جذب شده است 93/1 میلیون بیننده، مشاهده پتانسیل پخش جریانی مستقیم آسان است.

در YouTube همانند فیس بوک ، فیلم های زنده شما پس از پخش جریانی ذخیره می شوند. در اینجا مثالی از پخش جریانی مستقیم وجود دارد که سپس به طور خودکار در YouTube این کانال ورزشی ذخیره می شود:

https://www.youtube.com/watch؟v=B4LudwKbN8g

پخش زنده پریسکوپ

Periscope یک برنامه پخش مستقیم است که به کاربران امکان می دهد رویدادهای زنده را از طریق توییتر پخش کنند. ما اغلب تصور می کنیم که توییتر یک پلتفرم مبتنی بر متن است ، اما مطمئناً دیگر چنین نیست و ویدئو (به ویژه ویدئو زنده) میزان بسیار زیادی تعامل را ایجاد می کند.

ویدئو در توییتر رشد چشمگیری داشته است در ماه های اخیر 10 برابر جذابیت بیشتری نسبت به توییت های معمولی دارد و این یک روش عالی برای تقویت نمایه توییتر شما است.

نکات و ابزارهایی برای بهینه سازی درگیری با جریانهای زنده شما

مانند هر چیزی در بازاریابی ، ابزارهای زیادی برای کمک به شما در بهینه سازی پخش جریانی مستقیم وجود دارد. آنچه در این ابزار مهم است این است که دیوانه نشوید و در بسیاری از اشتراک ها ثبت نام کنید ، بلکه انجام تکالیف خود و یافتن بسته مناسب برای کسب و کارتان است.

برای کمک به شما در این زمینه ، در اینجا برخی از ابزارهای پخش مستقیم زنده من وجود دارد.

راه اندازی مجدد .io

اگر در حال خواندن بودید ، “بسیار خوب است که بسیاری از سیستم عامل ها برای پخش مستقیم وجود دارند ، اما اگر بخواهم از همه آنها به طور همزمان استفاده کنم چه؟” سپس راه اندازی مجدد .io پاسخ شماست

livestreamingRestream

وقتی نوبت به پخش مستقیم می رسد ، Restream تقریباً همه کارها را انجام می دهد. به شما امکان می دهد همزمان به بیش از 30 سیستم عامل رسانه اجتماعی جریانی دهید ، پخش جریانی مستقیم و فیلم های از قبل ضبط شده را برنامه ریزی کنید ، بینندگان خود را از طریق گپ درگیر کنید و تمام تجزیه و تحلیل های خود را در یک مکان جمع کنید.

Restream با داشتن یک برنامه مبتدی رایگان برای همیشه و بسته های گسترده ای تا یک برنامه حرفه ای با 41 دلار در ماه بسیار مناسب ، امکان پخش جریانی مستقیم شما را فراهم می کند و مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند.

یکی از بهترین موارد در مورد Restream این است که تنظیمات و شروع پخش جریانی آسان است.

پس از ایجاد یک حساب ، به داشبورد خود می رسید ، در آنجا از شما خواسته می شود که کانال های خود را اضافه کنید. از اینجا ، شما می توانید از میان لیست سیستم عامل های مختلف یکی را انتخاب کرده و حسابهای خود را فقط با چند کلیک وصل کنید.

پخش زنده برنامه های پخش جریانی مستقیم

وقتی همه حسابهای خود را همگام سازی کردید ، گزینه دائمی شدن داشبورد خود را مشاهده خواهید کرد. تنها در چند دقیقه می توانید به راحتی تمام حساب های خود را متصل کرده و به صورت زنده به دنبال کنندگان خود پخش کنید.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی های برنامه بازنشستگی کارمندان در سال 2021
پخش مستقیم به صورت مستقیم ادامه پیدا کند

ابزار عالی دیگری که Restream ارائه می دهد ، توانایی برنامه ریزی یک رویداد است تا بتوانید به دنبال کنندگان خود اطلاع دهید که به صورت زنده ادامه می دهید. این به شما فرصتی می دهد تا مطمئن شوید که دنبال کنندگان خود هنگام آنلاین شدن آنلاین هستند تا از دست ندهند.

با این حال ، این فقط ویدیوی زنده نیست که Restream می تواند به شما کمک کند. همچنین برای برنامه ریزی فیلم های از پیش ضبط شده نیز مفید است. با این کار می توانید پست های خود را به جای ورود هر روز ، برنامه ریزی کنید.

بدون شک ، یکی از بزرگترین مزایای این است که همه تجزیه و تحلیل های خود را در یک مکان انجام دهید. برای درک عملکرد جریان های شما لازم نیست بین فیس بوک ، یوتیوب و توییتر تکان بخورید زیرا «بازپخش» به شما اطلاعات عمیق لازم را می دهد.

ابزارهای برنامه ریزی شبکه های اجتماعی برای تبلیغ

برای استفاده بیشتر از پخش جریانی مستقیم خود ، می خواهید تا حد امکان به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. برای این کار ، باید موارد زیر را ایجاد کنید و مطمئن شوید که ویدیوهای زنده خود را تبلیغ می کنید.

شما همچنین باید با رسانه های اجتماعی خود سازگار باشید. بازاریابی در شبکه های اجتماعی به تولید محتوای جذاب و دائمی بستگی دارد و ساده ترین راه برای این کار استفاده از ابزارهای برنامه ریزی است. شما هنوز هم باید به محتوای عالی برسید ، اما حداقل با این ابزارها می توانید بدون نیاز به ورود به سیستم عامل رسانه های اجتماعی ، پست های خود را برنامه ریزی کنید.

در حالی که Restream شما را برای فیلم ها تحت پوشش قرار داده است ، ابزارهایی مانند Hootsuite ، SocialPilot و Buffer می توانند به شما اطمینان دهند که با سایر پست های خود در شبکه های اجتماعی سازگار باشید. بسیار شبیه Restream ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که حساب های خود را همگام سازی کنید و سپس می توانید بلافاصله به هر سیستم عامل ارسال کنید و تمام مطالب خود را برنامه ریزی کنید.

ابزار جریان مستقیم hootsuite

این می تواند به شما کمک کند مخاطبان زیادی را جذب کنید که مشتاق تعامل با شما هستند و این برای پخش های زنده شما بسیار مناسب است.

ابزارهای ایجاد تصویر

تصاویر نقش مهمی در نحوه تبلیغ جریانهای زنده شما دارند و مشاهده خواهید کرد که در Restream گزینه افزودن تصویر کوچک به یادآوری هایی که ارسال می کنید را دارید.

مهم است که به یاد داشته باشید تصاویری که استفاده می کنید برای نشان دادن کیفیت پخش جریانی مستقیم شماست. اگر بخواهید از پست های بی کیفیت برای تبلیغ آن استفاده کنید ، فایده ای ندارد که این همه تلاش برای ایجاد یک جریان زنده عالی داشته باشید. شما باید به آن به عنوان یک بسته نگاه کنید و در بازاریابی خود و همچنین اجرای جریان مستقیم خود سرمایه گذاری کنید.

پست هایی که دارای محتوای تصویری مرتبط هستند 94٪ بیشتر از استراتژی های محتوا بدون آن بازدید می کنند و این جایی است که تصاویر سفارشی شما در آن ظاهر می شود.

ابزاری مانند پابلو و Canva به شما امکان می دهند تصاویری شگفت انگیز ایجاد کرده و آنها را ویرایش کنید تا کاملاً برای مخاطبان شما بهینه شود. متن ، فیلترها و سایر عناصر طراحی را اضافه کنید که توجه مخاطب مورد نظر شما را جلب کرده و آنها را از جریانهای زنده آینده شما آگاه می کند.

پخش مستقیم ابزار pablo

هر دوی این ابزارها حساب های رایگانی را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد تصاویر دلخواه عالی برای ارتقا جریان های زنده خود بسازید.

ابزارهای ویرایش ویدئو

اگرچه تمام نكته پخش جریانی مستقیم زنده بودن آن است ، شما هنوز هم می خواهید آن را برای استفاده بعدی ذخیره كنید. هنگامی که یک جریان مستقیم را ذخیره کردید ، می تواند مانند سایر ویدیوها استفاده شود و در استراتژی بازاریابی شما گنجانده شود.

ممکن است متوجه شوید که پس از ذخیره ویدیوی خود ، ویرایش های کوچکی وجود دارد که می خواهید انجام دهید. شما دیگر زنده نیستید ، بنابراین نحوه نمایش ویدئوی خود را کاملاً کنترل می کنید و با ابزارهای ویرایش ویدئو مانند Lumen5 و WeVideo می توانید موارد اضافی مفید مانند گرافیک را برای شفاف سازی نکات اضافه کرده و فیلم خود را به متناسب با نیازهای شما

مقاله مرتبط  دوره رایگان بازاریابی الکترونیکی شما
ابزارهای پخش مستقیم lumen5

این به شما امکان می دهد جریانهای زنده خود را دوباره مورد استفاده قرار دهید و مطمئن شوید که از آنها ارزش افزوده می گیرید.

تجهیزات مورد نیاز برای پخش مستقیم عالی

برای ایجاد یک جریان زنده عالی به تجهیزات فانتزی نیازی ندارید. اگر در حال پخش جریانی در کانال هایی مانند فیس بوک و یوتیوب هستید ، تنها چیزی که برای ایجاد محتوای جذاب نیاز دارید تلفن است.

اگر قصد دارید در مقیاس بزرگتری چیزی تولید کنید ، باید به دنبال تهیه تجهیزات مناسب باشید. موارد مهمی که باید در نظر بگیرید کیفیت لپ تاپ ، نور ، دوربین و میکروفون شماست.

صدا یکی از م keyلفه های اصلی هر جریان مستقیم است ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که میکروفون هایی دارید که می توانند صدای واضح و واضحی را ارائه دهند. میکروفون هایی مانند کیت میکروفون تصویری Shure MV88 + که با تلفن هوشمند شما کار می کنند بسیار آسان هستند و می توانند سطح حرفه ای دیگری را ارائه دهند که می تواند به برجسته شدن جریان های زنده شما کمک کند.

نحوه ایجاد محتوای جذاب برای فیلمهای جریان مستقیم خود

مانند هر استراتژی بازاریابی ، موفقیت شما نیز به کیفیت محتوای شما بستگی خواهد داشت.

برای ایجاد نامزدی ، ابتدا باید مخاطب خود ، س questionsالاتی که از او دارند و نقاط دردی که ممکن است با آن روبرو شوند را درک کنید. هنگامی که درک درستی از مخاطبان هدف خود داشته باشید ، پس می توانید یک برنامه خشن برای آنچه می خواهید با جریان مستقیم خود به دست آورید ، ایجاد کنید.

این نکات مهم را بخاطر بسپارید:

  • پخش جریانی مستقیم یک رسانه فراگیر است: قبل از پخش مستقیم با مخاطبان خود درگیر شوید و از آنها بپرسید که دوست دارند ببینند شما در چه آدرس هستید. این می تواند موضوع جریان شما را راهنمایی کند و به شما اطمینان دهد که به س questionsالات افراد پاسخ می دهید.
  • شما باید یک برنامه خشن داشته باشید: شما باید به اندازه کافی آماده باشید تا احساس راحتی کنید. با این حال ، این فرصتی برای بداهه پردازی و نشان دادن شخصیت شماست. مردم ویدیوی زنده را دوست دارند زیرا این فیلم صحنه ای نیست و کاملاً بهینه و ویرایش نشده است. این یک نگاه خام به شما ، نام تجاری و شرکت شما است ، بنابراین شما باید انعطاف پذیر باشید.
  • پاسخگوی مخاطبان خود باشید: این فرصتی است تا پیروان شما احساس کنند واقعاً با مارک شما ارتباط دارند و یکی از راه هایی که می توانید به این مهم برسید ، اجازه دادن به آنها برای پیشبرد بحث است. به نظرات و انتقادات پاسخگو باشید و به آنها اجازه دهید تا شما را راهنمایی کنند.
  • اهداف خود را بخاطر بسپارید: هدف از پخش مستقیم مستقیماً هل دادن محصول شما نیست. این در مورد ایجاد روابط ارزشمند است. همیشه از ارزشی که به بیننده ارائه می دهید آگاه باشید و هرجا که ممکن است به دنبال حداکثر کردن آن باشید.

نتیجه

پخش جریانی مستقیم محبوبیت بیشتری پیدا می کند و این تصادفی نیست. این یک فناوری با توانایی شگفت انگیز برای جذب مخاطبان هدفمند و تقویت بازاریابی شما است. مشاغل مختلف در سراسر دنیا مشتاق استفاده حداکثری از آن هستند.

با تشکر از ابزارهایی مانند دوباره راه اندازی کنید، شروع به کار با جریان مستقیم نمی تواند آسان تر باشد ، و شما روش های زیادی را برای جذب مخاطبان زیادی دارید. مهم است که به یاد داشته باشید فقط جریان مستقیم نیست که مهم است. برای استفاده بیشتر از این ابزار ، باید روی دنبال کردن افراد خود تمرکز کنید و این به بازاریابی مناسب در شبکه های اجتماعی نیاز دارد.

پخش جریانی مستقیم ابزاری قدرتمند برای کار در برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی شماست و می تواند به گسترش نمایه نام تجاری شما کمک کند ، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که از آن استقبال کنید.

آیا پخش زنده نقش بزرگی در استراتژی بازاریابی برند شما دارد؟