آموزش سئو

چگونه محتوای بازاریابی تولید شده توسط هوش مصنوعی را انسانی کنیم

می 5, 2021

گرچه نویسندگان آینده احتمالاً ربات نیستند ، هوش مصنوعی (AI) سیستم های ترکیبی ربات و انسان را قادر به ایجاد و ویرایش محتوا کرده است.

با این حال ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد شغل خود به عنوان یک وبلاگ نویس یا نویسنده نیست.

محتوای بازاریابی تولید شده توسط هوش مصنوعی هنوز فاقد لمس انسان است.

ما همچنان به نویسندگان و بازاریابان نیاز خواهیم داشت تا متناسب با متناسب با متن مورد نظر خود و جلوگیری از سوings تفاهم در دنیای آنلاین ، محتوایی را ویرایش و اصلاح کنند. در عوض ، استفاده از هوش مصنوعی می تواند روند نوشتن را تسریع کند و بازاریاب ها را قادر سازد تا محتوای بیشتری را برای کانال فروش خریداری کنند.

چگونه محتوای AI را انسانی می کنید؟ این چیزی است که شما باید بدانید.

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی چیست؟

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به معنای واقعی محتوای نوشته شده توسط AI است.

بیشتر فناوری های هوش مصنوعی می توانند فعالیت هایی را انجام دهند که معمولاً به استدلال ، هوش ، یادگیری یا تصمیم گیری انسان نیاز دارد.

از نظر فرآیند بازاریابی محتوا ، هوش مصنوعی قادر است روایتی مکتوب از طریق “تولید زبان طبیعی (NLG)” ایجاد کند. این قابلیت آن را قادر می سازد تا گزارش های تجاری خود را بنویسد ، رفتار مصرف کننده را پیش بینی کند ، محتوای زمان بندی را ارائه دهد و توصیه های محصول شخصی را ارائه دهد.

شرط می بندیم شما از ابزارهای بازاریابی مجهز به هوش مصنوعی استفاده کرده اید ، حتی بدون اینکه بدانید.

نه تنها این ، بلکه احتمالاً محتوای نوشته شده با کمک AI را نیز خوانده اید.

انجمن مطبوعات انگلستان از هوش مصنوعی برای نوشتن در اطراف استفاده کرده است 30000 خبر محلی هر ماه. شرکت فناوری OpenAI (با تاسیس الون ماسک) ابزار AI “GPT-3” را راه اندازی کرد که می تواند مانند یک انسان بنویسد. گفته می شود محققان از آن استفاده کرده اند نوشتن داستان ها، دانش فلسفی به اشتراک بگذارید، و به سوالات پزشکی پاسخ دهید.

جالب است که Econsultancy گزارش ها 18 درصد از بازاریابان مستقر در آمریکای شمالی از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می کنند. در همین حال ، 23 درصد از آن برای کارهای خلاقانه و طراحی استفاده می کنند.

این آمار نشان می دهد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در حوزه بازاریابی جایگاهی دارد.

زیرمجموعه های AI که برای محتوا استفاده می شوند

هوش مصنوعی می تواند از طریق زیرمجموعه خود به نام “هوش محتوا” محتوا ایجاد کند.

هوش محتوا از قابلیت های هوش مصنوعی برای کمک به بازاریاب ها برای ایجاد پست های جذاب و دریافت مشاوره تحقیقاتی درباره استراتژی های بازاریابی خود بهره می برد.

این کار با یک فرآیند ساده سه مرحله ای امکان پذیر است:

  1. جمع آوری داده ها: هوش مصنوعی داده های CRM ، نظرسنجی ها ، نتایج رسانه های اجتماعی ، رفتار بازدید کنندگان وب سایت و سایر منابع اطلاعاتی مرتبط را جمع آوری می کند.
  2. تحلیل و بررسی: در این مرحله ، هوش مصنوعی برای یافتن روندها و الگوها ، داده ها را تجزیه و تحلیل و تفسیر می کند.
  3. بینش ها و توصیه ها: هوش مصنوعی می تواند بینشی برای اصلاح محتوای شما و موثرتر و ارزشمندتر کردن آن برای مخاطبان هدف شما ایجاد کند. همچنین ممکن است روندها را پیش بینی کند تا بتوانید ROI محتوای خود را در بلند مدت افزایش دهید.

به طور خلاصه ، هوش محتوایی به بازاریابان اجازه می دهد تا داده ها را تفسیر کنند تا با حمایت تحقیق تصمیم بگیرند و نتایج بازاریابی محتوای خود را تقویت کنند.

چرا انسان سازی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی مهم است؟

در سال های اخیر ، ما شاهد بوده ایم که هوش مصنوعی فرآیندهای زیادی را به صورت خودکار انجام می دهد ، اما هنوز هم نمی تواند بدون نظارت عمل کند. حتی اگر هوش مصنوعی بتواند هزاران کلمه بنویسد ، پیام باید همچنان انسانی شود تا تأثیر ماندگاری بر خوانندگان آن بگذارد.

بیایید نگاهی به برخی از مزایای هوش مصنوعی بیندازیم.

1. محتوا را برای افزایش شخصی سازی انسانی کنید

مردم پیام های بازاریابی را که به نظر رباتیک و تکراری است ، نمی خواهند.

مقاله مرتبط  بهترین بررسی نرم افزار وبینار سال 2020

ما هر روز تعداد زیادی پیام بازاریابی می بینیم ، بنابراین محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به تنهایی اجازه نمی دهد در دنیای آنلاین برجسته شوید.

یک مطالعه جالب توسط Adobe پیدا شده است 67 درصد از افراد مورد بررسی قرار گرفتند بر این باورند که برای کسب و کارها مهم است که محتوای خود را بر اساس زمینه تغییر دهند. وقتی درست انجام نشود ، 42 درصد اذیت می شوند زیرا محتوا شخصی نیست.

در حالی که هوش مصنوعی می تواند فرآیند نوشتن را به صورت خودکار انجام دهد ، اما هنوز هم انسانی سازی نتیجه آن ضروری است تا بتوانید با مخاطب خود به روشی اصیل و صمیمانه ارتباط برقرار کنید.

2. هوش مصنوعی هنوز هم عالی نیست

هوش مصنوعی می تواند از ساختار دستوری اساسی پیروی کند ، اما نتایج آن همیشه عالی نیستند.

به عنوان مثال ، گاردین ابزار GPT-3 AI را سفارش داد برای نوشتن مطالب آنها

در اینجا یک پاراگراف از نتایج آمده است:

محتوای بازاریابی تولید شده توسط هوش مصنوعی را انسانی کنید - مثال نگهبان

برخی از خروجی ها مختصر و هوشمندانه نوشته شده بودند. با این حال ، فناوری های هوش مصنوعی ممکن است سر و صدا کنند ، پاراگرافهای مزخرف ایجاد کنند و فراتر از تعداد کلمات مشخص شوند.

اگرچه هوش مصنوعی از قابلیت نوشتن چشمگیر برخوردار است ، اما مقالات متراکم آن همان چیزی است که شما می توانید در ویکی پدیا پیدا کنید. متن هرزنامه می تواند در پیش نویس راه خود را پیدا کند ، یا می تواند شامل کلمات خارج از متن یا سخنان تحقیرآمیز باشد.

حتی اگر بتواند پاراگراف ها را رشته ای کند ، ویراستاران همچنان باید اطلاعاتی را که در پیش نویس نهایی به دست می آید انتخاب کنند.

حرف آخر؟ بازاریابان همچنان باید پیش نویس را ویرایش کرده و محتوای مصرفی انسان را ویرایش کنند.

3. محتوا را برای به حداکثر رساندن داده ها انسانی کنید

مطمئناً هوش مصنوعی می تواند به سرعت داده ها را تجزیه و تحلیل کند و بفهمد چه عواملی م worksثر است.

با این حال ، هنوز توانایی درک واقعی و همدلی با خوانندگان را ندارد.

برای ایجاد اسکریپت های جذاب برای تبلیغات یا کمپین های ویدیویی نمی تواند به تنهایی کار کند. شما هنوز هم باید متناسب با صدای مارک ، قالب و روایت خود ، خروجی های آن را ویرایش کنید.

حتی اگر داده های لازم را داشته باشید ، برای اطمینان از طنین انداز شدن محتوا در مخاطبان شما ، به ورودی انسانی نیاز دارد.

به جای اینکه هوش مصنوعی آن را به تنهایی انجام دهید ، یک لمس انسانی اضافه کنید تا از هر دو جهان بهترین استفاده را ببرید.

7 نکته برای انسانی سازی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی

هوش مصنوعی می تواند مزایای زیادی برای قیف بازاریابی محتوای شما به همراه داشته باشد. حال ، چگونه می توانید برای ایجاد محتوای بازاریابی موثر ، خروجی را انسانی کنید؟ در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

1. استراتژی خود را انسانی کنید

ابزارهای هوش مصنوعی می توانند تحقیقات مربوط به کلمات کلیدی را انجام دهند ، موضوعات دائمی را پیشنهاد دهند و ایده های ارسال وبلاگ را براساس محتوای برتر رقبای شما پیشنهاد دهند.

با وجود لیست طولانی ایده های مقاله ، شما هنوز هم باید استراتژی محتوای خود را انسانی کنید.

بگذارید بگوییم شما در نظر دارید مقاله ای را با توجه به پیشنهاد هوش مصنوعی خود در مورد “X نکته برای بازاریابی YouTube” اختصاص دهید.

برای کسب بهترین نتیجه ، با تیم خود مشورت کنید تا نکات پیشرفته کمی شناخته شده را انتخاب کنید. به هر حال ، ابزار هوش مصنوعی شما ممکن است استراتژی های عمومی را انتخاب کند که همه می دانند.

بعضی از مقالات ممکن است یک موضوع حساس باشد ، بنابراین نیاز به قاب بندی ظریف و بحث قبلی دارد. در موارد دیگر ، شما ممکن است به ورودی کارمندان مشتری روبرو خود (مانند فروشندگان) نیاز داشته باشید تا خروجی را انسانی سازی کنید ، بنابراین برای مخاطبان هدف خود احساس راحتی می کند.

2. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را به عنوان اولین پیش نویس در نظر بگیرید

یک چالش بزرگ برای بسیاری از نویسندگان شروع از ابتدا است.

مقاله مرتبط  نحوه تصمیم گیری درباره نام تجاری: ابزارها ، نکات و راهکارها

به دست آوردن انگیزه کافی برای نوشتن یک مقاله 1000 کلمه ای هنگام رسیدن به نقطه صفر ممکن است دشوار باشد.

خبر خوب این است که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند به عنوان “اولین پیش نویس زشت” عمل کند.

واشنگتن پست منتشر کرده است 850 مقاله با کمک یک ربات AI خانگی به نام هلیوگراف که می تواند گزارش ها و پست های کوتاه را بنویسد. پیش نویس اولیه به نویسندگان کمک می کند تا با کاهش ساده محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ، بر کسادی خود غلبه کرده و درگیر شوند.

ابزارهایی مانند Articoolo همچنین می توانند محتوای تولید شده توسط AI را بنویسند. نویسندگان فقط باید موضوع را وارد کنند و اولویت های خود را انتخاب کنند.

بگذارید بگوییم شما در حال نوشتن یک مقاله مختصر در مورد “طرح بازاریابی محتوا” هستید.

در اینجا یک مثال از چگونگی به نظر رسیدن این:

محتوای بازاریابی تولید شده توسط هوش مصنوعی را انسانی کنید - به عنوان مثال articoolo

با اطمینان می توان گفت که کامل نیست با این حال ، کمی ویرایش می تواند به شما کمک کند چند پاراگراف مقدماتی اضافه کنید یا یک طرح کلی را ترسیم کنید.

هنگام نوشتن مقاله ، می توانید با قرار دادن کلمات کلیدی خاص تر مانند “مزایای بازاریابی محتوا” یا “نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی محتوا” ، از هوش مصنوعی برای تولید پیش نویس برای بخش های خاص تر استفاده کنید.

3. به صدای مارک خود پایبند باشید

صدای برند به احساسات و شخصیتی که برند شما می خواهد در مخاطبان شما تحریک کند اشاره دارد.

آیا شما قرار است خنده دار یا نزدیک باشید؟ اگر می خواهید دوستانه تر و دوست داشتنی تر به نظر برسید ، استفاده از لحن گاه به گاه یا کمی عامیانه را در نظر بگیرید. به همین ترتیب ، اگر می خواهید احساسی مجلل از خود بروز دهید ، به لحنی رسمی پایبند باشید.

در اینجا یک نمودار صدای مارک که می تواند به شما کمک کند مشخصات مارک خود را انتخاب کنید:

با پیروی از این نمودار صوتی نام تجاری ، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را انسانی کنید

صدای مارک چگونه در محتوای بازاریابی تولید شده توسط هوش مصنوعی جای می گیرد؟ محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است از نظر دستوری کامل باشد اما رباتیک به نظر می رسد.

با در نظر گرفتن صدای نام تجاری خود ، می توانید خروجی AI را شخصی تر و واقعی تر جلوه دهید.

4- زمینه را در نظر بگیرید

یکی از محدودیت های هوش مصنوعی این است که هنوز نمی تواند زمینه را در نظر بگیرد.

این می تواند متن عمومی را برای مخاطبان عام ایجاد کند اما برای مصرف کننده خاص هدف ایجاد نمی کند.

به همین دلیل یادآوری شخصیت های خریدار مهم است. قبل از نوشتن یا ویرایش متن تولید شده توسط هوش مصنوعی ، به س questionsالات زیر پاسخ دهید:

  • خوانندگان هدف من چه کسانی هستند؟
  • چرا محتوای من به آنها مرتبط است؟
  • چگونه می خواهم با آنها ارتباط برقرار کنم؟

اگر با نویسندگان یا ویراستاران مختلفی همکاری می کنید ، ممکن است بخواهید رئوس مطالب مقاله را ایجاد کنید. در حالت ایده آل ، این باید حاوی یادداشت هایی برای هر بخش از محتوا یا جزئیات مربوط به مخاطبان هدف شما باشد.

به این ترتیب ، هنگامی که یک ویرایشگر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را تجدید نظر می کند ، اطمینان حاصل می کند که آن با متن مورد نظر همسو است.

5- آنرا مختصر بنویسید

همانطور که در مثال قبلی نشان داده شد ، محتوای بازاریابی تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند مانند یک پاراگراف طولانی با صدها کلمه به نظر برسد.

البته ، خوانندگان دوست ندارند متن های طولانی را بخوانند.

برای انسانی سازی محتوای خود ، تجزیه یک پاراگراف را به دو تا سه خط متن (60 تا 90 حرف) در نظر بگیرید. با تقلید از گفتگوهای انسانی ، اکنون با پرسیدن سوالاتی ، آن را مکالمه قرار دهید. می توانید بعضی اوقات جملات را کوتاه یا در یک خط قرار دهید تا نکته ای را بیان کنید.

6. محتوا را در هر مرحله از فرآیند فروش شخصی سازی کنید

هشتاد درصد خریداران به احتمال زیاد از مارک هایی که تجربیات شخصی ارائه می دهند خرید می کنند.

انسانی سازی قیف فروش و بازاریابی شما مستلزم ایجاد تجربیات شخصی است. گرچه این کار ممکن است به زمان و تلاش نیاز داشته باشد ، اما فناوری های هوش مصنوعی می توانند روند را تسریع و خودکار کنند.

مقاله مرتبط  Google Ad Grants چیست؟

با شخصی سازی مبتنی بر داده ، بازاریابان می توانند مصرف کنندگان را قادر سازند اطلاعاتی را که مستقیماً مربوط به آنها است براساس رفتار و علایقشان مشاهده کنند.

در اینجا چند روش وجود دارد که هوش مصنوعی می تواند قیف فروش شما را انسانی کند:

  • با توصیه های شخصی شده محصولات یا یادآوری های سبد خرید رها شده ، ایمیل های خودکار را تحویل دهید.
  • برای پاسخگویی به سوالات مشتری و یا هدایت مشتری به بخش سQالات متداول مناسب ، از گپ بات استفاده کنید تا بتوانند بدون انتظار برای پشتیبانی مشتری ، مشکل را حل کنند.
  • پنجره های بازشو را نشان دهید یا منابع قابل بارگیری را از محتوای مشاهده شده قبلی ارسال کنید.

باز هم ، هوش مصنوعی می تواند داده ها را شناسایی کرده و روند را به صورت خودکار انجام دهد ، اما برای اتصال نقاط به ورودی انسانی نیاز دارید. شاید تیم های فروش شما برای تقویت تعامل مجبور باشند گاه گاهی اسکریپت های chatbot را بر اساس تعاملات قبلی مشتری اصلاح کنند.

برای بازاریابان ایمیل ، ممکن است بخواهید به طراحی و محتوای ایمیل های با عملکرد بالا نگاه کنید. آزمونهای A / B را انجام دهید تا جذاب ترین CTA ، متن ایده آل یا جایگذاری تصویر را دریابید.

با استفاده از این فرآیند می توانید محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را انسانی کرده و آن را به مصرف کنندگان خود مرتبط سازید.

7. از ترکیبی از ابزار استفاده کنید

درست مثل انسان ، ابزارهای هوش مصنوعی نیز دارای تخصص هستند.

برخی از آنها در نوشتن مهارت دارند ، در حالی که برخی دیگر به طور خاص برای ویرایش یا انجام چک های دزدی ادبی ساخته شده اند. انسانی سازی محتوای AI شامل یافتن ابزار مناسب برای هر مرحله از فرآیند است.

بگذارید بگوییم شما می خواهید یک پست وبلاگ بنویسید. در اینجا خلاصه ای از نحوه به نظر رسیدن روند کار آورده شده است:

  1. موضوعات وبلاگ طوفان فکری (30 دقیقه)
  2. تحقیق (2 ساعت و 30 دقیقه)
  3. نوشتن (5 ساعت)
  4. ویرایش (1 ساعت)
  5. انتشار (10 دقیقه)

برای ساده سازی روند نوشتن ، سعی کنید ابزاری پیدا کنید که در هر مرحله به شما کمک کنند. چند نکته که شما را راه میاندازد:

  • دستیابی اتمی: برای تجزیه و تحلیل محتوای فعلی برای شناسایی موضوعاتی که مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرد
  • آرتیکولو: برای تولید اولین پیش نویس مقاله بلافاصله
  • گرامرلی: برای تقویت واژگان ، غلط های املایی ، سرقت ادبی و از بین بردن خطاهای دستوری
  • همینگوی: با برجسته کردن جملات سخت خوانده شده و پیشنهاد عبارات جایگزین ساده تر ، نوشتار خود را بیشتر مکالمه دهید
  • عبارت: برای آشکار کردن س questionsالاتی که جستجوگران می خواهند محتوای بهینه سازی شده SEO را ایجاد کنند که بر SERP حاکم باشد

نتیجه

هوش مصنوعی می تواند روند ایجاد محتوای شما را تقویت کند ، اما با این وجود به ورودی انسان نیاز دارد.

برای اطمینان از درست و دقیق بودن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ، آن را توسط نویسنده یا ویراستار بررسی کنید. آنرا مختصر بنویسید و اطمینان حاصل کنید که با متن مورد نظر همسو است.

صدای برند خود را در ذهن داشته باشید تا محتوای آن را انسانی کرده و کمی شخصیت به آن اضافه کنید.

دستیارهای دیجیتال هوش مصنوعی متنوعی وجود دارد که می توانند برای بهینه سازی SEO ، نوشتن پیش نویس یا ویرایش محتوا بهینه شوند. هنگامی که با این ابزارهای نوشتن محتوای نسل بعدی آشنا شدید ، می توانید روند نوشتن را تسریع کرده و خودکار کنید.

چگونه محتوای بازاریابی تولید شده توسط هوش مصنوعی را انسانی می کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید