آموزش سئو

چگونه فروش تجارت الکترونیکی را از طریق جستجوهای پرداخت شده و کمپین های رسانه های اجتماعی افزایش دهیم

فوریه 21, 2021

حرکت از خرده فروشی آجر و ملات به سایت های تجارت الکترونیکی در دهه گذشته به طور پیوسته ادامه داشته است.

انتظار می رود بین سالهای 2014 و 2023 فروش جهانی تجارت الکترونیکی خرده فروشی داشته باشد افزایش 5.2 میلیارد دلاری. همانطور که خرید آنلاین با سیستم عامل های جستجو و سیستم های اجتماعی یکپارچه می شود و با بهبود UX ، کاربران بیشتری تمایل به خرید آنلاین دارند.

این تغییر باعث شده تا مارک های خرده فروشی در استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی خود تجدید نظر کنند و بودجه بیشتری را به سئو و کمپین های جستجوی پرداخت شده اختصاص دهند. در سال 2020 ، تبلیغ کنندگان تقریباً 200 میلیارد دلار در تبلیغات جستجوی پولی هزینه کرد، با هزینه خرده فروشی بیش از 15 میلیارد دلار، و انتظار می رود این تعداد به جلو افزایش یابد.

اگر از جستجوی پولی و هزینه تبلیغات اجتماعی عقب هستید ، نگران نباشید. تبلیغات پولی برای فروش تجارت الکترونیکی بسیار آسان است و شما احتمالاً نتایج سریعتر از سئو خواهید داشت.

در این مقاله ، من همه چیزهایی را که باید بدانید برای افزایش فروش تجارت الکترونیکی برای مارک خرده فروشی خود از طریق جستجوی پرداخت شده و تبلیغات اجتماعی بحث می کنم.

تبلیغات پولی چگونه می تواند به شما در دستیابی به اهداف فروش تجارت الکترونیکی کمک کند؟

جستجوی پولی در شبکه های اجتماعی و همچنین از طریق Google Ads و Bing Ads بسیار مورد توجه قرار می گیرد و به شما کمک می کند تا از طریق کانال فروش منجر شود.

به عنوان مثال ، فیس بوک برای حدود حساب می کند 80 درصد سهم ارجاع اجتماعی ایالات متحده به سایت های تجارت الکترونیکی.

در همین حال ، اینستاگرام می تواند دسترسی پیدا کند 1.16 میلیارد کاربر. بیش از Pinterest ، 58 درصد زنان برای تصمیم گیری در مورد خرید و خرید از Pinterest استفاده کنید.

سئو برای ایجاد آگاهی و کشاندن افراد به پایین کانال بازاریابی زمان می برد. محتوای شما ممکن است بلافاصله نشان داده نشود ، یا مخاطبان مناسب را هدف قرار ندهد.

از طرف دیگر ، جستجوی پولی با هدف قرار دادن مخاطب مناسب ، فوراً نتایج فوری تری به شما می دهد. تو می توانی از آن برای هر تعداد هدف استفاده کنید، از آگاهی تا ثبت نام در اشتراک تا تبدیل.

وقتی نوبت به فروش تجارت الکترونیکی می رسد ، جستجوی پولی انعطاف زیادی نیز به شما می دهد.

به همه سیستم عامل های مختلف موجود و همه روش های مختلف برای رسیدن به مخاطبان خود فکر کنید. به عنوان مثال خرید اینستاگرام را در نظر بگیرید. مطابق با اینستاگرام، 60 درصد از کاربران بررسی شده محصولات جدید را از طریق اینستاگرام کشف می کنند.

با استفاده از تبلیغات اینستاگرام ، می توانید پست هایی با برچسب های محصول ایجاد کنید که مستقیماً به صفحه جزئیات محصول پیوند دارند و به افزایش تبدیل کمک می کنند.

من فقط در مورد ویژگی های ساده محصول صحبت نمی کنم. مارک ها در حال ایجاد هستند قطره: محصولی انحصاری و با زمان محدود در اینستاگرام که مستقیماً به یک صفحه خرید پیوند دارد.

McDonald’s Taiwan یک قطره برای همبرگر جت سیاه خود ایجاد کرد ، همکاری با طراح Apujan.

مک دونالد تایوان در اینستاگرام یک کمپین تبلیغاتی با پرداخت اجتماعی تحت عنوان افت اعلام کرد.

بازاریاب ها همچنین راهنماهای محصول را از طریق راهنماهای اینستاگرام ایجاد می کنند که به صفحات محصول پیوند دارند.

Sephora راهنمای شما برای JLo Beauty را ایجاد کرد که شامل هفت محصول است تا به کاربران کمک کند ظاهر یکسانی داشته باشند.

راهنماهای اینستاگرام از محصولات مرتبط مستقیم با خرید اینستاگرام برخوردار هستند و می توانند بخشی از یک کمپین اجتماعی پولی باشند.

هر محصول به یک صفحه خرید پیوند می خورد که به کاربران امکان می دهد محصولات را از طریق خط زیبایی JLo از طریق Sephora خریداری کنند.

jlo زیبایی مثال تبلیغات تجارت الکترونیکی

در مواردی از این دست ، تبلیغات پولی بخشی از تجربه خرید می شوند. آنها به طور یکپارچه با سایت شما ترکیب می شوند تا تبدیل به آسان تر منجر به افزایش فروش تجارت الکترونیکی و حفظ مشتریان تکراری ، بسیار آسان تر باشد.

مقاله مرتبط  89 بلاگ ایده های وبلاگ (+ نحوه انتخاب صحیح)

تفاوت بین بهینه سازی برای ترافیک ارگانیک و تبلیغات پولی برای فروش تجارت الکترونیکی

جستجوی ارگانیک و پرداخت شده دو حیوان مختلف هستند که به رویکردهای کاملاً متفاوتی نیاز دارند. در اینجا برخی از تفاوت های اصلی ذکر شده است.

کلید واژه ها

تبلیغات پولی حدس را از کلمات کلیدی خارج می کند. با جستجوی ارگانیک ، شما کلمات کلیدی را پیش بینی می کنید که فکر می کنید برای برند شما خوب خواهد بود و سپس در برابر آنها محتوا می سازید. از آنجا ، این یک بازی منتظر است تا ببینید آیا محتوای شما ترافیک را افزایش می دهد یا خیر.

با جستجوی پولی ، نتایج فوری بیشتری را مشاهده می کنید زیرا هزینه کلمات کلیدی را پرداخت می کنید که قبلاً مربوط به مخاطبان شما هستند.

یک سوم از افراد مورد بررسی توسط کلاچ گفت که آنها بر روی تبلیغات جستجوی پرداخت شده کلیک می کنند زیرا این امر مستقیماً به جستجوی جستجوی آنها پاسخ می دهد.

مطمئناً ، هر چقدر تعداد کلمات کلیدی ترافیک جستجو بیشتر شود ، هزینه بیشتری برای پرداخت محتوای خود برای نشان دادن کلمات کلیدی خود نیاز دارید.

حضار

با جستجوی ارگانیک ، مخاطبان را در سیستم عامل های مربوطه هدف قرار می دهید. با این حال ، با تبلیغات پولی ، هر یک از این سیستم عامل ها به شما امکان می دهد بر روی مخاطبان بسیار خوب تمرکز کنید. شما می توانید نه تنها یک جمعیت خاص یا روانشناختی بلکه یک مکان یا قصد مشتری را نیز هدف قرار دهید.

حتی می توانید تا آنجا پیش بروید که افرادی را که به سایت شما مراجعه کرده اند اما خریدی انجام نداده اند ، هدف قرار دهید ، همانطور که در مطالعات موردی زیر مشاهده خواهید کرد.

تلاش

سئو و تبلیغات جستجوی پولی و اجتماعی هم به زمان و تلاش نیاز دارند. با استفاده از SEO ، محتوای خود را به مرور کنترل می کنید تا عملکرد آن را ببینید و سپس محتوای خود را در صورت لزوم تنظیم می کنید.

با پرداخت ، نیاز به توجه فوری تر است. جستجوی پولی و تبلیغات اجتماعی داده های زیادی به شما می دهد. کلید یک کمپین موفق نظارت دائمی بر آن داده ها است. بازاریابان بیش از نرخ کلیک و هزینه هر تبدیل (CPC) منفجر می شوند ، و آزمایشات A / B را در تکرارهای مختلف همان کمپین انجام می دهند تا ببینند کدام یک ROAS بهتر به آنها می دهد.

نکاتی برای ایجاد تبلیغات جستجوی پولی عالی و تبلیغات اجتماعی برای بازاریابان خرده فروشی

اول موارد اول: قبل از ایجاد هر چیزی ، عمیقاً به مخاطب مورد نظر خود شیرجه بزنید. بفهمید چه کسی هستند ، چگونه وسایل را جستجو می کنند و برای آنها خرید می کنند و در کجای اینترنت به اینترنت می پردازند.

در مرحله بعد ، بسترهایی را انتخاب کنید که بهترین نام تجاری و اهداف فروش شما را داشته باشند. مثلا، AdEspresso اشاره می کند که Google Ads عموماً فروش بالاتری را ایجاد می کند ، در حالی که فیس بوک برای افزایش آگاهی از برند بهتر استفاده می شود.

یک شخصیت خریدار ایجاد کنید که نه تنها مخاطبان شما باشد بلکه درد آنها چیست. مشکلاتی که محصول شما می تواند برای آنها حل کند چیست؟ تبلیغات شما باید مستقیماً به این مشکلات رسیدگی کند.

به عنوان مثال بازاریابان ممکن است تبلیغاتی مانند این Hotjar را در خبرمایه فیس بوک خود مشاهده کنند:

تبلیغات اجتماعی پرداخت شده در فیس بوک مستقیماً به صفحات فرود محصول از طریق CTA پیوند می یابد.

به برچسب در بالا توجه کنید. این به طور مستقیم به یک نقطه درد که بسیاری از بازاریابان احساس می کنند ، می پردازد: داده های زیادی که به دست می آوریم.

در مرحله بعد ، یک تصویر جذاب (یا دو عکس) با کیفیت بالا یا یک ویدیو قرار دهید. مهم نیست که با کدام پلتفرم کار می کنید ، به تصاویر یا فیلم هایی نیاز دارید که مخاطبان شما را جذب کند. در Google Ads ، این به معنای تصاویر محصول است که در Google Shopping ظاهر می شود.

مقاله مرتبط  چگونه آژانس لینک سازی درست را انتخاب کنیم
اگر جستجوی پولی انجام می دهید ، تصاویر خوب محصول برای تبلیغات خرید Google کلیدی است.

سرانجام ، تبلیغات اجتماعی پولی شامل CTA است. در این مثال ، Hotjar یک CTA و یک دکمه ثبت نام را در نظر گرفته است.

نحوه ایجاد یک تبلیغ عالی بستگی زیادی به بستر انتخابی شما دارد. من در مورد روشهای مختلفی صحبت کرده ام که می توانید در اینستاگرام ، فیس بوک و Google Ads استفاده کنید ، اما هر سیستم عامل دارای مجموعه ای منحصر به فرد برای تقویت تبدیل است.

اسنپ ​​چتبه عنوان مثال ، هر روز 265 میلیون کاربر فعال دارد. بستر تبلیغاتی آنها به مارک های تجاری امکان می دهد کمپین های تبلیغاتی را از طریق پلتفرم ایجاد ، راه اندازی و نظارت کنند. با نصب Snapchat Pixel ، بازاریاب می توانند تبلیغات خود را در زمان واقعی ردیابی کنند.

جنبه منحصر به فرد Snapchat این است 64 درصد کاربران مشاهده محتوا با صدا روشن بنابراین ، در حالی که تبلیغات دارای زیرنویس برای فیس بوک خوب کار می کنند ، بازاریابان باید به آهنگ صوتی آنها در تبلیغات Snapchat توجه کنند.

چگونه می توان اطمینان حاصل کرد که تبلیغات پولی شما مشتریان جدید را تبدیل کرده و فروش تجارت الکترونیکی را برانگیخته است

در اینجا چند نکته دیگر برای ایجاد جستجوی پولی و کمپین های اجتماعی عالی برای افزایش فروش تجارت الکترونیکی آورده شده است:

  • پیوند به صفحه فرود محصول برای تبلیغات خاص محصول: صفحات فرود باید با یک رابط کاربری آسان که کاربران را به سمت خرید محصول شما سوق می دهد ، بهینه سازی کنید.
  • اگر هدف شما تبدیل است ، کلمات کلیدی با قصد خریدار بالا را دنبال کنید: این امر مخصوصاً در مورد Google Ads صدق می کند. کلمات کلیدی مانند خرید یک ماشین الکتریکی می تواند به تبدیل لیدهای بیشتر از ماشین الکتریکی، مثلا.
  • از ابزارهای هدف گیری مجدد استفاده کنید: Google Ads ، Facebook و بسیاری از سیستم عامل های دیگر برای ارسال تبلیغات بسیار هدفمند به کاربرانی که اقدام کرده اند ، مانند کلیک کردن روی یک آگهی ، اما تبدیل به حساب نمی آیند ، هدف مجدد را ایجاد می کنند.
  • رها کردن سبد خرید: تبلیغات سفارشی برای هدف قرار دادن کاربرانی که سبد خرید خود را کنار گذاشته اند ، ایجاد کنید.
  • تست A / B: فقط به یک تبلیغ یا یک کمپین بسنده نکنید. فیلم ها را در برابر تصاویر ، یک CTA در برابر دیگری ، یک نوع قرار دادن تبلیغات در برابر دیگری و غیره را امتحان کنید.

مطالعات موردی: شرکت های تجارت الکترونیکی که فروش خود را از طریق تبلیغات پولی افزایش می دهند

من مراحل ایجاد کمپین های تبلیغاتی با هزینه عالی برای بازاریابی خرده فروشی و برخی نکات در مورد نحوه بهینه سازی را به شما ارائه داده ام. حال ، بیایید برخی از مطالعات موردی را بررسی کنیم تا ببینیم چگونه مارک ها این مراحل و نکات را برای افزایش فروش تجارت الکترونیکی خود عملی می کنند.

Roller Rabbit: ایجاد یک کمپین بازاریابی یکپارچه

خرگوش غلتکی یکپارچه تبلیغات فروش تجارت الکترونیک بازاریابی

شرکت لباس و تختخواب Roller Rabbit با مشکلی روبرو شد. آنها نیاز به ایجاد آگاهی و رشد درآمد با بودجه ای داشتند که 25 درصد کاهش یافته بود در حالی که در ردیابی داده های درآمد مشکل داشتند. بنابراین ، آنها شرکت بازاریابی دیجیتال Major Tom را برای ایجاد یک استخدام کردند کمپین بازاریابی یکپارچه که شامل تبلیغات پولی در سرچ و اجتماعی است.

اهداف دستیابی به ROAS 400 درصدی در حالی که با درآمد فصل تعطیلات و اهداف معامله مطابقت داشتند.

در ابتدا ، سرگرد تام برای اصلاح استراتژی گزارش دهی خود ، از اطلاعات آنالیز و CRM حسابرسی کاملی انجام داد.

در مرحله بعدی ، آنها به یک استراتژی رسانه ای پرداخت شده یکپارچه رسیدند که کانالهای با تأثیر بالا ، از جمله Facebook ، Google Ads و Microsoft Ads را هدف قرار می داد. با اطلاع از رفع مشکلات و تبلیغات در دسترس ، سرگرد تام شروع به شناسایی مخاطبان ناشناخته برند Roller Rabbit کرد.

مقاله مرتبط  19 تست آشکار A / B که باید در وب سایت خود اجرا کنید

این داده های جدید به آنها امکان می دهد تا با گسترش به گروه های تبلیغاتی کوچکتر و هدفمند ، هدف گذاری خود را متمرکز کرده و تمرکز خود را به بالاترین رده های تبدیل کنند. آنها همچنین برای رسیدن به اهداف Roller Rabbit اقدامات زیر را انجام دادند:

  • فرصت های از دست رفته را پر کرد
  • هدف گذاری همپوشانی را حذف کرد
  • متمرکز بر تبلیغات و فروش ویژه است
  • تبلیغات جستجوی پویا را برای کنترل بهتر هزینه ها و هدف گذاری در دسته بندی خود قرار می دهد

در نتیجه ، Roller Rabbit شاهد افزایش 95 درصدی درآمد تولید شده توسط رسانه پرداخت شده و نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی آنها 176 درصد بود. آنها 98 درصد از اهداف معامله پیشی گرفتند. میزان ROAS آنها در گوگل 775 درصد بود ، در حالیکه ROAS فیس بوک آنها 1124 درصد خیره کننده بود.

BeautyMNL: استفاده از تبلیغات پویا در فیس بوک

BeautyMNL از تبلیغات دینامیک فیس بوک برای اجرای یک کمپین پرداخت شده در شبکه های اجتماعی استفاده کرد.

BeautyMNL یک شرکت سبک زندگی زنان در فیلیپین است که از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست گرفته تا محصولات سلامتی و تناسب اندام ارائه می دهد. آنها می خواستند بازاریابی خود را برای ارتقا awareness سطح آگاهی از برند و فروش آنلاین مقیاس کارآمد بسازند.

برای رسیدن به آن هدف ، آنها به تبلیغات دینامیک فیس بوک و یک کمپین آزمایشی واحد ایجاد کرد. با تبلیغات پویای فیس بوک ، مارک ها چندین محصول را از فهرست خود بارگذاری می کنند و فیس بوک هر یک را به طور خودکار در خبرهای مربوطه قرار می دهد.

BeautyMNL ترجیح داد از قابلیت مجموعه استفاده کند ، که دارای یک تصویر قهرمان و چندین تصویر کوچکتر در زیر است. BeautyMNL به جای تصویر ، یک ویدیو را در نقطه قهرمان قرار داد.

آنها کمپین خود را به افرادی که در سایت تجارت الکترونیکی خود بوده اند اما خریدی انجام نداده اند ، هدف قرار دادند ، بازاریابی ها می توانند با استفاده از Facebook Retargeting این کار را انجام دهند.

از آن کمپین که به مدت سه هفته ادامه داشت ، آنها 38٪ افزایش خریدها و 18٪ افزایش فروش را نسبت به دوره مشابه بدون تبلیغات مشاهده کردند.

نتیجه

سرمایه گذاری در یک قاتل تبلیغاتی پولی نه تنها باعث افزایش آگاهی از نام تجاری شما می شود بلکه می تواند کاربران را به سمت سایت تجارت الکترونیکی شما سوق دهد و تجربه خرید را برای آنها از همیشه راحت تر کند.

این به تبدیل بیشتر و فروش بیشتر برای شما تبدیل می شود.

با بسیاری از گزینه ها در سراسر سیستم عامل ، اکنون زمان خلاقیت و ایجاد تبلیغاتی برای جستجوی پرداخت شده و اجتماعی است که مخاطبان شما را خوشحال می کند و مستقیماً با نقاط درد آنها صحبت می کند.

آیا تیم من می خواهد تبلیغات جستجوی پولی و تبلیغات اجتماعی شما را برای شما انجام دهد؟ فرم مشاوره ما را پر کنید.

به نظر شما چه نوع تبلیغات پولی برای برند شما بهتر جواب می دهد؟ چگونه می توانید این هدایا را بگیرید و از طریق جستجوی پولی و اجتماعی آنها را به مشتریانی که به آنها پرداخت می کنند تبدیل کنید؟

مشاوره با نیل پاتل

ببینید آژانس من چگونه می تواند رانندگی کند عظیم مقدار ترافیک به وب سایت شما

  • سئو – باز کردن مقدار زیادی از ترافیک SEO. نتایج واقعی را مشاهده کنید.
  • بازاریابی محتوا – تیم ما محتوای حماسی ایجاد می کند که به اشتراک گذاشته می شود ، پیوند می گیرد و ترافیک را جذب می کند.
  • رسانه پرداخت شده – استراتژی های موثر پرداخت شده با بازگشت سرمایه روشن.

تماس بگیرید