آموزش سئو

چگونه سازمانها می توانند از فضاهای توییتر استفاده کنند

ژانویه 23, 2021

احتمالاً بازاریابی شبکه های اجتماعی نقشی اساسی در استراتژی برند شما دارد. در این صورت ، شما احتمالاً همیشه در جستجوی سیستم عامل های جدید و ویژگی های محصول هستید که به شما امکان می دهد به طرق مختلف با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و آنها را درگیر کنید. این بدان معنی است که شما باید در مورد Twitter Spaces بدانید.

https://www.youtube.com/watch؟v=pLmQzpWng7o

داغ روی پرتاب ناوگان، توییتر اعلام کرد عرضه اولیه Spaces ، یک تجربه اجتماعی جدید که در اطراف اتاق های گفتگوی فقط صوتی ساخته شده است. در حال حاضر در مرحله بتا خصوصی است ، اما از قبل مشخص است که Spaces می تواند مزایای بی شماری را به مارک ها ارائه دهد ، در صورت دسترسی گسترده تر.

در اینجا آخرین برداشت من از توییتر است.

فضاهای توییتر چیست؟

اگر انگشت خود را روی نبض رسانه های اجتماعی قرار داده اید ، احتمالاً در مورد یک پلتفرم پر سر و صدا به نام Clubhouse ، یک برنامه اجتماعی فوق العاده منحصر به فرد ، فقط دعوت شده و مبتنی بر صوت ، شنیده اید که مورد توجه لیست کنندگان A و رهبران دره سیلیکون به طور یکسان.

کاربران آن را شبیه یک پادکست زنده و روان و آزاد توصیف کرده اند که در آن می توانید در اتاق های مختلف بپرید و از آنها صحبت کنید ، یا در مکالمات مربوط به طیف وسیعی از موضوعات به آنها گوش دهید یا به آنها بپیوندید.

Spaces به طور م’sثر مورد استفاده Twitter از Clubhouse است ، با این تفاوت که (در نهایت) در دسترس همه خواهد بود ، نه فقط تعداد معدودی.

عکس صفحه ای از صدای جیر جیر در پشت ویژگی فضاهای توییتر

با این حال ، در حالی که Clubhouse دارد انتقاد کشیده شده توییتر به دلیل رویکرد سبک خود در برابر اعتدال ، که آن را به یک زمینه بالقوه برای آزار و اذیت آنلاین تبدیل می کند ، Spaces را از نظر فراگیری بزرگ کرده است. آن است چشم انداز تکرار “احساس جادویی” یک “مهمانی شام با بمب” است ، جایی که شما همه مهمانان را نمی شناسید ، اما همه در پشت میز احساس راحتی می کنند.

در زمان نوشتن مقاله ، Twitter Spaces هنوز در مرحله آزمایش بتا است و فقط یک چند صد کاربر در آن ، عمدتا از گروه های مستعد تجربه آزار و اذیت و ترول. با این حال پذیرایی اولیه مطمئناً مثبت بوده است.

عکس صفحه ای از یک اتاق در فضاهای توییتر

فضای توییتر چگونه کار می کند؟

حال ، بیایید وارد پیچ ​​و مهره های Twitter Spaces شویم.

فقط کسانی که در گروه آزمایش بتا هستند می توانند Spaces ایجاد کنند ، اما هر کسی در iOS می تواند به یکی از آنها بپیوندد. توییتر قول می دهد لیست افرادی را که می توانند Spaces را با گذشت زمان ایجاد کنند گسترش دهد. وقتی دسترسی پیدا کردید ، می توانید Spaces را به دو روش شروع کنید:

  • با فشار طولانی بر روی دکمه Compose ، و سپس ضربه زدن روی نماد Spaces در سمت چپ انتها
  • یا با ضربه زدن روی تصویر نمایه خود در Fleets ، پیمایش به سمت راست و ضربه زدن به Spaces
مقاله مرتبط  رمز موفقیت آمازون تبلیغات

در حالی که برای تعداد شنوندگان فضای مشخصی سقف وجود ندارد ، تعداد سخنرانان به 10 محدود می شود. با این حال ، توییتر این را با کلمات “در حال حاضر” مقدمه می کند ، که نشان می دهد ممکن است ظرفیت بلندگوهای پایین خط را افزایش دهد.

میزبان یک Space می تواند با انتخاب از طریق موارد زیر تعیین کند چه کسی اجازه عضویت در امتیازات گفتاری را دارد.

  • هر کس
  • افرادی را که دنبال می کنید
  • فقط افرادی که به طور خاص از آنها دعوت می کنید تا صحبت کنند (دعوتها به صورت پیام مستقیم ارسال می شوند)

هنگامی که یک Space فعال و راه اندازی شد ، میزبان قدرت حذف ، گزارش و مسدود کردن شرکت کنندگان را دارد و آنها همچنین تنها کسی هستند که می توانند جلسه را به پایان برسانند.

اکنون ، اطلاعات بیشتری در مورد حذف ، گزارش دادن و مسدود کردن وجود دارد. در یک دنیای ایده آل ، Twitter Spaces باید خود پلیس باشد ، بلافاصله ترول ها را لگد می کنند و برای تخلفات گزارش می دهند ، اما در اینجا این مورد صدق نمی کند.

توییتر می گوید پس از پایان یافتن نسخه ها ، تمام نسخه های Spaces را به مدت 30 روز حفظ می کند و به تیم خود فرصت می دهد جلسه را به دلیل نقض قوانین توییتر بررسی کند. در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، آنها مدت زمان را به 90 روز افزایش می دهند تا در صورت اعتقاد به خطا ، افراد بتوانند درخواست تجدید نظر کنند.

تا زمانی که توییتر فضای مشخصی را حفظ کند ، میزبان می تواند یک نسخه از داده های جلسه کامل را بارگیری کند. آنها همچنین می توانند متن جلسه را بارگیری کنند ، به شرطی که رونویسی را فعال کنند.

در حالی که هنوز روزهای آغازین است ، تیم Twitter Spaces همچنین از تعداد دیگری از ویژگی های آزمایشی رونمایی کرده است ، از جمله:

  • واکنش های سبک اشاره
  • رونویسی های زنده ، اگرچه توییتر می گوید که با “نسخه بسیار اولیه” این ویژگی کار می کند
  • اشتراک توییت در Spaces

چگونه سازمانها می توانند از فضاهای توییتر استفاده کنند

اکنون شما می دانید که Twitter Spaces چیست و کمی در مورد نحوه عملکرد آن می فهمید. چگونه مارک ها می توانند از این ویژگی جدید استفاده کنند تا بازاریابی توییتر خود را به مرحله بعدی برسانند؟

این برداشت های اولیه من است؛ من مایلم با ذکر این نکته که موارد بیشتری ممکن است استفاده شود ، هنگامی که Spaces از مرحله بتا خارج شود و به طور گسترده تری پخش شود ، صلاحیت آنها را بدست آورم.

بازخورد مخاطب را بدست آورید

بازخورد مخاطبان بسیار ارزشمند است. این به ما کمک می کند تا چین های موجود در محصولات خود را بررسی کنیم ، ایده های جدید جاده ای را آزمایش کنیم و میزان تمایل مصرف کننده به مارک های خود را بسنجیم.

به طور سنتی ، جمع آوری بازخورد همه مربوط به اجرای گروه های متمرکز بود ، اما جلسات حضوری برای سازماندهی وقت زیادی می برد و با طراحی ، فقط به تعداد کمی از مخاطبان شما می رسد.

مقاله مرتبط  نحوه دریافت پست های حمایت شده برای وبلاگ خود (راهنمای نهایی)

در نتیجه ، مارک ها به طور فزاینده ای به سمت نظرسنجی آنلاین مشتری ، اغلب از طریق ابزارهایی مانند Google Forms ، حرکت کرده اند. نظرسنجی ها به شما کمک می کند تا مخاطبان گسترده تری داشته باشید و جمع آوری داده های کمی را که می توانید با گذشت زمان ردیابی کنید آسان تر می کند.

با این حال ، نظرسنجی ها نیز عالی نیستند. به طور خاص ، آنها فاقد تماس رو در رو و انسانی هستند که باعث می شود گروه های تمرکز بسیار موثر باشند. به راحتی می توانید در هنگام تایپ کردن یک تفاوت ، جزئیات موجود در پشت یک پاسخ را از دست دهید و نه اینکه آن را در قالب یک مکالمه دو طرفه ارائه دهید.

فضاهای توییتر می تواند تعادل کامل بین این دو باشد:

  • آنها دیجیتال هستند ، بنابراین می توانید بدون کشاندن آنها به مکان فیزیکی ، به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید.
  • آنها امکان مکالمه رفت و برگشت واقعی را فراهم می کنند ، که به شما کمک می کند بازخورد بسیار غنی تر و غنی تری داشته باشید.

علاوه بر این ، از آنجا که Spaces بخشی از توییتر است ، می توانید با استفاده از گوش دادن اجتماعی افراد ایده آل را برای جلسات بازخورد دیجیتال خود ردیابی کنید. برای ذکر نام تجاری ، محصولات ، رقبا و سایر کلمات کلیدی مرتبط ، توییتر را کنترل کرده و دعوت نامه ها را برای مرتبط ترین و جذاب ترین کاربران ارسال کنید.

ویژگی ها یا محصولات جدید را برای پیروان عرضه کنید

وقتی نوبت به بازخورد عمومی مخاطب می رسد ، جستجوی فراتر از مشتری موجود خود مفید است. این می تواند به شما کمک کند درک کنید که غیر مشتری ها در مقابل رقابت شما را چگونه درک می کنند.

با این حال ، هنگامی که شما در حال طراحی ویژگی ها یا محصولات جدید هستید ، منطقی است که به خانه نزدیک باشید زیرا با ارزش ترین بازخورد برای راهنمایی این تصمیمات از طریق افرادی دریافت می شود که روز به روز از محصول شما استفاده می کنند.

باز هم ، Twitter Spaces می تواند در اینجا به شما کمک کند ، مشروط بر اینکه از طرفداران اجتماعی مناسبی برخوردار باشید. Space تنظیم کنید ، پیروان خود را اضافه کنید و سپس از آنها نظر بخواهید. سریعتر و آسان تر از ارسال نظرسنجی است و به شما امکان می دهد از مخاطبان موجود خود در توییتر استفاده کنید.

میزبان مباحث پرطرفدار در صنعت خود باشید

بحث های پنل یک برد دوبرابر برای مارک ها ارائه می دهد:

  • آنها شما را به عنوان یک رهبر فکری با انگشت روی نبض صنعت شما قرار می دهند. چرا این مهم است؟ تحقیق از ادلمن متوجه شد که رهبری فکر اعتبار شما را تقویت می کند و بر دعوتنامه های پیشنهادی ، برنده ها ، قیمت گذاری و فروش متقابل پس از فروش تأثیر مثبت می گذارد.
  • آنها به شما امکان می دهند از چشم اندازهای بالقوه برای پیوستن به پانل خود دعوت کنید ، به شما فرصتی می دهد که با آنها ارتباط برقرار کنید ، تخصص خود را نشان دهید و روابط خود را پرورش دهید.
مقاله مرتبط  بهترین افزونه های دایرکتوری وردپرس - بررسی 2021

علاوه بر این ، Twitter Spaces می تواند جایگزین بسیار خوبی برای گفتگوهای حضوری پنل باشد زیرا دعوت گروهی از افراد به یک فضا نسبت به یک رویداد فیزیکی آسان تر (و مقرون به صرفه تر) است.

از آنجا که میزبان کنترل کاملی بر این دارد که چه کسی به جلسه می پیوندد و چه کسی مجاز به سخنرانی است و آنها می توانند در صورت لزوم بازی نکردن افراد ، آنها را بیرون کنند ، Twitter Spaces می تواند برای بحث در مورد موضوعات پرطرفدار در یک محیط آزاد ایده آل باشد از سو abuse استفاده و ترول زدن.

تعامل با پیروان در زمان واقعی

روزگاری ، ارتباطات تجاری تقریباً یک طرفه بود. می توانید یک کمپین جدید راه اندازی کنید ، آرام بنشینید و امیدوار باشید که مخاطبان از این کار خسته شوند.

دیگه اینطور نیست امروزه مردم انتظار تعامل واقعی و دو طرفه با برندها را دارند. نه تنها این ، بلکه 64٪ از مصرف کنندگان و 80٪ از خریداران مشاغل انتظار دارند که این تعاملات در زمان واقعی اتفاق بیفتد.

این نوع تعامل مستقیم از طریق اکثر سیستم عامل ها قابل دستیابی نیست ، اما Twitter Spaces این امکان را فراهم می کند. مخاطبان شما می توانند با بحث های زنده شما هماهنگ شوند ، واکنش نشان دهند و حتی به طور بالقوه حتی در مکالمه شرکت کنند (به شرطی که به عنوان سخنران انتخاب شوند).

با این حال ، فراتر از فقط درگیر کردن مخاطبان موجود شماست.

از آنجا که افراد در فضای شما مجاز به دعوت سایر شرکت کنندگان هستند ، می توانید پیروان خود را به اشتراک گذاری آن با آنها ترغیب کنید آنها پیروان ، در نتیجه شما را در مقابل مخاطبان بسیار گسترده تر قرار می دهد.

نتیجه

به نظر می رسد توییتر با استفاده از Spaces بسیاری از عناصری را که باعث ایجاد کلبه هاوس در هنگام رسیدگی به نگرانی های آزار و اذیت شده است ، حفظ کرده است. این امر باعث می شود مارک هایی به ایجاد و پرورش دنبال کنندگان بسیار جذاب توییتر ، فضای امن و مطبوعی را ایجاد کنند.

هر پلت فرم ، تاکتیک یا ابزاری که به بازاریابان کمک کند موانع بین مارک ها و مخاطبان را از بین ببرند ، قابل توجه است ، بنابراین من مشتاقانه منتظر یادگیری بیشتر در مورد Twitter Spaces هستم که بتا خصوصی به پایان می رسد و راه اندازی کامل می شود.

آیا می خواهید در مورد استراتژی شبکه های اجتماعی خود کمک کنید؟ با ما تماس بگیرید!

نظر شما در مورد Twitter Spaces چیست؟ شاید شما بخشی از دوره آزمایشی بتا باشید و تجربه عملی داشته باشید یا شاید فقط خودتان هیجان زده باشید که آن را امتحان کنید. در هر صورت ، در نظرات به من اطلاع دهید!